Zalim İstanbul - anne , kardes ve babaanne berbat bu kadar kötü

Zalim İstanbul Zalim İstanbul
anne , kardes ve babaanne berbat bu kadar kötü olamaz
nedimde ayaga kalksin
cerende cok kötü oynuyor
acaba nedimi seneler sonrami ayaga kalkcak 5 sene sonra yazin
sonra final yapin bir diziyi iyi yoldan hic yürütmeyin hep gerginlik yasansin
acaba insanlar gerginlik üzüntüler glrdümü mutlu oluyor anlamis degilim

Oy Ver

6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Yorumlar

Yorum Yaz


reklam veriletişim • © 2026 YazarOkur Dizi.