Zalim İstanbul

Zalim İstanbul
Dizi Türü:Dram
Yapımcı:Avşar Film, Şükrü Avşar
Yönetmen:Cevdet Mercan
Senarist:Sırma Yanık
Oyuncular:Fikret Kuşkan ->
Deniz Uğur ->
Mine Tugay ->
Kanal:Kanal D
Link:https://kanald.com.tr/zalim-is
Puan:
6.1 / 10 | Oy: 533 | Yorum: 336
Zalim İstanbul Rating
25-11-201974.41
18-11-201955.06
11-11-201974.51
04-11-201974.40
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

6.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Zalim İstanbul Oyuncuları

Fikret Kuşkan, Deniz Uğur, Mine Tugay, Ozan Dolunay, Simay Barlas

Zalim İstanbul Özeti

Yönetmenliğini Cevdet Mercan’ın yaptığı Zalim İstanbul dizininin senaryosunu Sırma Yanık yazıyor. Başrollerinde Fikret Kuşkan, Mine Tugay ve Deniz Uğur’un yer aldığı dizi Kanal D ekranlarında izleyenlerin karşısına çıkıyor.

Zalim İstanbul Yorumları

<< önceki 189 yorumu göster
Zalim İstanbul Yorum cenk ve cemre süper yakışıyor. onların birbirlerine kızmadan duygusal güzel sahnelerini bol bol dizide izlemek istiyoruz .cenk cemreyi sevdiğini ya söylemeli ,yada damla cemreye abim sana çok aşık demeli.i

19-12-2019 01:23 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ceren le nedim diyorlar ya ben çıldırıcam artık ! cerenin nedime yaptıklarına hic bir şekilde affedilmez. nedim cemre ikisi artık birleşmeli, yetdi ağlamalar...

19-12-2019 01:50 !! ++

Zalim İstanbul Yorum asla olmamalı.sadece nedim ve cemte olmalı cemrede nedimde çok seviyo zatrn çarpıtmayın sakın bekliyoruz

19-12-2019 02:38 !! ++

Zalim İstanbul Yorum müziğin sesinden konuşmalar duyulmuyor özellikle heyecanlı sahnelerde heyecan artsın diye müziği sonuna kadar veriyorlar ben televizyonu kapatıyorum

22-12-2019 18:21 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bir durun artık diyorum ilaçla birlikte olmalar çirkin entrikalar ve kızların annesinin aptallığı kabak tadı verdi,,,

23-12-2019 22:18 !! ++

Zalim İstanbul Yorum zalim istanbulu seyrediyoruz fakat gittikce sacmaladi koca kosk paylasilamiyan sirket ve kosk artik ksbak tafi verdi okadar varliklilar ne bir arkadaslari gitmeleri gelmeleri yok on kisiyle ayni evde dizi cekiliyor artik eski tadi vermiyor belki entirika donuyor ama sıkildi insanlar nereye varacak

23-12-2019 23:10 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yapmayın bu kadar seher'in aptallıpı ve hepsinden önemlisi şeniz karakteri tam bir katil ve siz insanlara kötü örnek oluşturuyorsunuz çok yanlışşşş

23-12-2019 23:41 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bugünkü bölümde pskolog nasıl bilgi veriyor o kadar şüphe duyduğu birine. ufak detay olarak gördünüz sanırım

24-12-2019 00:27 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya yeter iki erkeğide iki kızkardeşlemi yatıracaksınız ayıp ya utanıyoruz izlemeye ne biçim entrika üretmeye çalışıyorsunuz aile terbiyesinden yoksun cemreyle nedim için izliyorduk ama öyle şeyler yaptınızki iğrendik kapattık sefirin kızını açtık artık onu izlicem siz böyle ahlaksızlıklara devam edin

24-12-2019 00:49 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenke çok üzülüyorum nedim cenkin kardeşi olduğunu bilse cenkin annesi nasıl kullandığını görse cenk gerçekten seviyor nedim ise intikam peşinde yaşu geri zekalı cemre cenki görse nasıl acı çektiğini cemre nedimi değil cenki düzeltme licennk çok çaresiz kıvranıp duruyor

24-12-2019 10:06 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yeter artık ya
bıktık artık cemrenin cenke le nedim arasında koşmasına, kız artık toparlasın bir karara gelsin. abi kardeşi bir birine beter düşman edecek bu kiz. cenke cemre olursa bütün heyacanla izledim bölümlere yazık olur. nedim cemre olmalı ikisi çok yakışıyorlar. mesela cenkin landandan eski kız arkadaşı diziye dahil olsa , bilmem yani guzel kalpli cemre gibi bir kız çıksa yani eski sevgilisi tıpkı cemre gibi bir kız olsa yani yüzü duruşu her şeyi cemre gibi olsa . bilmiyorum yazmak bana zor geliyor çünkü ben turk değilim, ben türkmen. sizede bizin ülkemizden selamlar

24-12-2019 16:57 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk ve cemre yi mutlu bi şekilde görmek istiyoruz şeniz artık kötü planları bitsin

24-12-2019 21:07 !! ++

Zalim İstanbul Yorum hayır hayır asla cemce olmamalı cemned olmali

26-12-2019 02:25 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu ne ya allahaskina dizi karekterleri konusu hep nefret hep kin.bu ne sacmalik ya topluma nefret ve entrika giydirmekten baska bir sey degil.surekli bagirmalar cagirmalar o onun kuyusunu kazar.yazik ne hale geldik bu dizilerle

26-12-2019 03:38 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre olalı cenk güzel seviyor

26-12-2019 21:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre artık cenke aşık olsunnn. cenk gerçekten cemreyi çok seviyor ve o güzel içten sevgisini görüyoruz. cenk aşkını itiraf ettiği andaki mutluluğunu çok güzel yansıttı bize . söyleyebildim sevinçi süperdi.

27-12-2019 01:58 !! ++

Zalim İstanbul Yorum arkadaşlar sanırım diziyi baştan izlemediniz çünkü cenk o kadar kötü şeyler yaptı bir süre şeyden sonra nasıl temize çıkarıp silip kötülükleri hiç olmamış gibi cenk cemre diyosunuz ? cenk cemrenin kardesi yani cerenle kac defa beraber oldular ceren cenkin yanına her gün gidiyordu cenkde buna karşı değildi baya baya kabul ediyordu seve seve, sarhoş olsun olmasın bile bile isteye isteye yaptı yapacağını bu azmış gibi annesini korumaya devam etdi . şimdi akılı oldu cemreyi istiyor , zaten cenk nedimi tekerli sandalye ile kıskanıyordu her şey onun olsun istedi babasini kiskandi
cemreyi sevmiyor sadece nedimin olsun istemiyor
bu cenk annesi gibi suçlu, her şeyde annesinin suç ortağı
hem suçlu hem güçlü olmak istiyor.
01.58 yazan arkadaş sen demişsin cenkin sevgisi içden geliyor
ne ara göre bildin sen onun aşkını?
onun gözünde içinde korkudan kıskançlıktan hiç bisey yok sadece karanlık var , cenk farkındaydı bir gün annesinin cerene biseyler yapacağına engel olmadı koruya bilmedi bal ayında biseyler olacağından farkındaydı ama hiç bisey yapmadı

28-12-2019 00:17 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre nedim en baştan beri birbirlerini en özel şekilde sevdiler hem cen cerenle yattı daha nasıl cemreyle olsun ayıp ya kıymayın cemre nedim aşkına

28-12-2019 01:29 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim aşk istemiyor sadece öcünü almak istiyor cemrenin kendisini kurtarmak için cenkle evlendiğini biliyor ama intikam için cemereyi reddetti gerçekten cenk gibi sevseydi cemreye koşardı ama o bunu istemiyor cenk ilk başta gerçekte n hata yaptı annesinin baskısı onu asi yapmış şımarık yapmış cenk pişman cerenle yaşadıklarına inşallah cemre cenikn aşkını görür oda intikam için cenkle olmaz

28-12-2019 15:21 !! ++

Zalim İstanbul Yorum 28.12 15:21
sen demişsin cenk koşardı, ama nedimle cenkin durumu farklı cenk tekerlekli sandalyede 20 yıl oturmadı şiddet görmedi işkence gormedi nedimin durumunu cenk anlamaz o yüzden ona kolay aşka koşardım falan demek nedim cemreyi zor duruma düşürmek istemiyor her şey zamanıyla olur diye bekliyor, yani cemrenin kardeşiyle evli olarak nasıl cemreye koşsun, nedim cenk değil cenk belkide yapa bilirdi evli kadına yapmış olabilirdi ama nedim bi başka

29-12-2019 12:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ben bir şeyi sadece anlamadım, neden nedim amcasına acımasız davranıyor? senizin canını yakacam diye amcasının canını acıtıyor
bu hikâyede temiz kalpli sadece cemre ve agâh bey damla ve civan ama her şey amcasına oluyor , nedimin amacı belli ama yalnis yoldan gidiyor bu girişde cenk kazanır nedim kaybeder diye düşünüyorum

29-12-2019 12:39 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yani bu dizinin baslarinda ilgi ve begeniyle izliyoduk takii sirf rayting ugruna sacmalamalar baslayana kadar.turk orf adetleride biraz goz onune alsa senarist bey.kardesler sanki eş degistiriyo gibi sacmaliklar,bir turlu gerceklerin gün yuzune cikamayip surekli ayni döngude dönup duruyor.artik izlemiyoruzzz

29-12-2019 14:13 !! ++

Zalim İstanbul Yorum allahım nasıl kafa var sizde asla cemre cenk olmaz ya nedim cemre tabiki .cerenle yattı çocuk yaptı çocuğun ölmesine engel olmadı cenk çok suçlu ve asla cemreyle olamaz azcık örf adet yahu bu ne eş değiştirmecemi ayıp ayıp

29-12-2019 23:40 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre cenk ikisi olamaz imkansızın imkansızı
hiç mi gurur yok cemrede? ceren cemre gerçek kardeş olmasa bile yakışmaz onlara , cenk nedim kardeşler ikisinede ayıp olur, ben merak ediyorum olup geçenlerden sonra ne yapıp da ne düşünüp de cenk cemre aşkını yapacaksınız , eğer cemre nedim bir kaç bölümde bir birine kavuşmasalar ben izlemeyi bırakırım çok sacma olur , cemrenin duyguları değişip cenke aşık olsa . nedimde artık intikamdan vaz geçsin zaten türk dizileri hep intikamın peşinde geçiyor, zalim istanbul baştan çok değişik bir diziydi lütfen bundan sonrada böyle gitsin artık surekli intikamın peşinde koşan nedimi istemiyoruz
biz bütün ailemizle ve arkadaşlarımızla izliyoruz hepimizde cemre nedim diyoruz

30-12-2019 01:56 !! ++

Zalim İstanbul Yorum sonunda beklenen bölüm helal olsun size çok beklettiniz ama

30-12-2019 23:48 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizi gercekten guzel severek izliyorum

31-12-2019 16:20 !! ++

Zalim İstanbul Yorum diziyi beğenerek izliyorum. oyuncular izletiyor çok güzel
cemrenin cenkin sevgisini anlamasını çok istiyorum.

31-12-2019 19:05 !! ++

Zalim İstanbul Yorum zalim istanbul’ ikinci sezonda güçlü tiyatro oyuncuları için izlemeye ta geriden takip ederek izlemeye çalıştıyorum tabi eleştirecek o kadar fazla şey varken asıl yazdım,dizininde hasta gençe bakan hemşire nedimin rüyasından bile annesi fügü ona yardım eden yada anlayan tek kişi anne yerine koyuyor tabi ,hemşire kız ilk günden etkilendiği genç cenk onun varlığı o geçmişte içinde yaratılan bir olaydan dolayın hem istiyor hem geri durduğu cenk , ha sonra senarist durum nedimin gözünde anne figür rolündeki cemre aşk yapayım kararı niçin reyting uğruna bence bu yazar ve senarist dizi yazarken ufuk’ları en fazla 5 bölüm kadarla sınırlıymış dizinin baştaki aşkı cemre/cenk ama sonra değişiyor niye neyi yazıp neyi savunmaları gerektiğini bilmeyen yazar/senarist hasta çocuğa hemşire ilk günden beri olarak sürekli eliyle yüzünü bacağına sakalı yanağını okşayan bakıcı hemşire hareket davranış ve hemşire olarak yetkisi saçma sapan çirkin , cemre nedim rezalet uyumsuz zaten nedim karekterin baş karekter olamaz rezalet yetenekli ha hastalık rölünde eh fena yapmadı yürüyüş başta olmak üzer kötü gerçekten tiyatro eğitim almışım ? bide neden bu kadar kötü yetenekli bir seçilmiş ,şuan gerçek aşkı cemre/nedim üzerine çevirmeye çalışıyorlar rezalet olmadı gereken cenk:cemre daha fazla saçmalamayın ha ceren var zengin koça tavlama için herşeyi yapıp birde esas istediğine ödülü cenk olamaz bedelini ödemeli bir insanın sarhoş olma durumda ki zaafını kullanmış , tabi birde cenk dizideki baştaki güçlü kararlı rolüne geri verilmeli olmalı cemre aşkıyla biraz ilgilenmeyip peşinde koşturmalı cemre salak salak nedime anne iç güdü sevgisinin aşk olmadığını itiraf etmeli çünkü başta beri verilen imaj cemrenin cenke aşık olmama mücadelesi nedim onun cenk’ten uzak durma simidi cenk/cemre aslına dönmeli

01-01-2020 12:41 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya artık nedimle cemre birleşsin olumlu gitsin hersey

01-01-2020 14:49 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk le cemre nin evliliği gerçek olsun

02-01-2020 21:20 !! ++

Zalim İstanbul Yorum 26 fragman ne zaman yayınlacak cenk cemre seni seviyorum

03-01-2020 13:47 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre ve cenk evliliği gerçek olsun.

03-01-2020 19:49 !! ++

Zalim İstanbul Yorum 26.bölümün fragmanını bekliyoruz

05-01-2020 00:22 !! ++

Zalim İstanbul Yorum zalim istanbulda sırf karaçaylılar oynuyor diğe yorum yazıyorum bizide katın diziye ilker soner ikiziz senaryoyu değiştirip heyecan katın 😂

05-01-2020 01:11 !! ++

Zalim İstanbul Yorum intikam öfke izliyoruz cenk le cemre nin aşık olduğu güzel sahneler görmek istiyoruz

05-01-2020 17:46 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim cemre istiyoruz daha romantik

05-01-2020 22:09 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre cenk aşkı bekliyoruz artık.çokk yakışıyorlar

07-01-2020 21:19 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya allah icin şu socar reklamndan bıktık ve tek part yapın yaa inanki tiksindik ya izlerken part aç dur...
diziyi severek izliyorum ama b.sayardan o yüzdn yazdklarımı dikkate alınvdizide cemre hariç herkezi seviyorum cereni bile ama cemreyi gördükçe nefret ediyorum hiç yakışmıyor inann..herkezin fikri çevremde aynı...

08-01-2020 14:27 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre ve cenk çok yakışıyor aşık olsunlar güzel olur

09-01-2020 23:16 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya cemre nedim bakışımaları ne baya asla yakışmıyor ha her ikisinin bir birine yakışan yönü yürüyüşler o ne biçim yürüyüş , dizinin dramı sıktı artık cenk/cemre aşkı başlasın

10-01-2020 10:27 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre aşkı başlasın lütfen.diziyi severek izliyorum

10-01-2020 20:04 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu diziyi geriden takip ediyorum 23/24/25 bölümlerinde nedim cemrenin aşkını istemediğini belirttiği sahnede cemre hiç üzülmüş kahrolmuş bir rol görmedim ? hani cemre deli divaneydi nedime 😃 aşkları bile gerçek yansıtmıyor bu nasıl bi senaryo ? nedim cemreyi red ettiği istemediğini belirttiği halde red edilmişe aldırış etmeden onursuzca hep onu takipte , yardım etme çabaları , iyice cemre karekteri pas pas edilmiş nedim/cemre aşkı saçma sapan 👎👎👎

11-01-2020 00:43 !! ++

Zalim İstanbul Yorum tabiki nedim cemre başka türlü olmaz iki kardeşle bir adam olmaz tabiki siz böylemi istiyosunuz

12-01-2020 01:11 !! ++

Zalim İstanbul Yorum 11.01 00.43 'ne yapmalıydı cemre kendini paramparça hale getirmeliydimi ? yoksa uçurumdan kendini atmaliydimi ? kız ağladı üzüldü cenkde destek verdi fırsatı kullanıp
cenkin yaptıklarını nasıl unuttunuz ya tamam nedimle cemre bir birine uymuyor yakışmıyor ama cenk cemre olmaz olsada çok saçma olur çünkü cenk ceren ikisi beraber oldular ne fark eder sarhoş halde olsun olmasın oldumu oldu çocukta vardı her şeye sustu cenk ,annesi istediğini nedime yaparken keyifle izledi cenk ,nedimi zorla cerenle evlendirdiginde çok işine yaradı yinede sustu ,cemreyinde zor durumda koydu baştaki bölümlerde şimdi hiç bisey olmamış gibi cenk cemre diyosunuz nedimede cereni uygun gördünüz, bu dizide acı çeken sadece nedim cenk korkaklıktan ve nedime olan kıskançlığından başka hiç bisey yapmadı, nedimin sadece cemresi vardi önü bile çok gördü nedime

12-01-2020 04:16 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bir insan kardeşinin çocuğunun babasıyla birlikte olmayı nasıl kabul eder ve o adama aşık olur anlaşılır gibi değil.cenk dürüst bir insan olsa çocuğunu taşıyan anneye her türlü engele karşı sahip çıkardı.cemre devamlı ağlak yüz ifadesiyle ve bir türlü mantıklı düşünemeyen zayıf bir karektere dönüştürüldü.bu kadar geri zekalı bir insan nasıl olurda hemşirelik eğitimi alabildi ve hemşire oldu.aile terbiyesi ve ahlakına ters durumlar seyirci üzerinde iyi bir etki bırakmıyor.lütfen aile ahlakına uygun senaryo yazsın senarist hanımefendi.senaryoyu yazarken hangi toplumda yaşadığını unutmasın.

12-01-2020 11:42 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim ile cemrenin tertemiz aşkını sakın bozmayın lütfen cenk ile cemrenin olması çok saçma sapan olur zaten cemrenin kardeşiyle yatan cenk olurmu hiç

13-01-2020 21:48 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ağahin her şeyine kızıyorum ama amcaligina hayranım...10 numara amcalik yapıyor nedime...benim de cocuklarim babalarını kaybetti...amcaları da türlü sahte evrakla herşeyimizi elimizden aldı...bizim de seniz gibi bir yenmemiz var...nefime benden daha iyi kimse anlayamaz...intikam almak istemesi çok normal...benim cocuklarim da büyüyünce babamızın herşeyini geri alacağız diyorlar...

13-01-2020 22:08 !! ++

Zalim İstanbul Yorum çok saçma son bölüme göre cemre cenk i sewicek nasıl oluyo birden nedim i bırakıp onu sewmesi cemre ve nedim için izliyordum artık bırakıyorum

13-01-2020 23:56 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre efsaneydi. müthiş yakışıyorlar harikalar bol bol sahnerini izlemek istiyoruz.hayranım onlara..oyuncularımız hepsi rollerinin hakkını vermiş.
.cemre cenkin elini bırakmamalı asla artık .şenizden kurtarmalı cenki annesinin eline bırakmamalı.ayrıca ceren dende kurtarmalı korumalı .ceren in cenk sevgisi bitsin artık .cenk i ilk bölümlerde mahvetti bile bile etrafında her daim dolandı kandırmak için .suçlu veren burda .zaaflardan yararlamıp tuzak kurdu hep.
ayrıca yeter cenkin annesinden çektiği duygularıyla oynayıp cenkin pskolojisini bozmuş yıllarca, nedime eziyet etmiş.cemre sevgisiyle ilgisiyle kurtarabilir cenki annesinden .bunları görmek istiyoruz lütfen. annesi cenki küçükken sevgisizliklten dolayı yaptığından kendine bağımlı yapmış. cenk babası öğrenirse onu kaybetmekten korkmuş hep. . artık şeniz kimseye kötülük yapamasın . nedim cenki affetmeli çocuktular. nediimin iyileşememesi şeniz yüzünden olmuş. cemre
ve cenk süperler. agah cenk e babalığını sevgisini göstermeli artık şenize bırakmamalı oğlunu. nedim iyileşti cemre ve cenk sayesinde
şehiz
yaptığı kötülükle nedimle karşılaşmalı herkesin hayatını şeniz mahvetti.
tutlulu bir cemre cenk aşkı olmalı..

14-01-2020 04:26 !! ++

Zalim İstanbul Yorum diziyi başından beri severek zliyorum.
her zorluğa rağmen cenk cemre aşkı bekliyorum..zaten başından beri dram yüklü bir dizi konu etkileyici sürüklüyor insanı. beğenerek izliyorum.
cemre ve cenk arasına kimse giremesin birde aşk olsun. ceren babaannesinin hırslalarıyla cenkle evleniceksin köşkte yaşama para hırsı derken korkunç neler yaptı cenke.
ceren neden bebek olsun diye uğraştı .bebeği kullanmak ne demek. nedim haklı yere intikamını alıcak şenizden. ceren yanlışlarının cezasını bebeğini kaybederek çekti.
ceren şenizi rahat bırakmıyacak.
cenkten uzak dursun onunla uğraşmasın. nedimle ilgilensin dürüst olsun artık
arkasından oyun çevirmesin.

14-01-2020 20:26 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre ve cenk çok yakışıyor

14-01-2020 22:06 !! ++

Zalim İstanbul Yorum kesinlikle cenk ve cemre aşkı bekliyoruz öbür intikam takıntılı nedim de biraz daha intikam alacağını düşünüp hani cemre de çok tınlar gibisine gitsin cerenle takılsın
cenk namaza başlasın...bak harbi cemreyle iki istanbul’u gezsinler sultanahmet falan eskiden eller havayaydı şimdi aile adamı oldu gibisine bi de köfte yesinler oralara gitmişkene...cenk cemreye eliyle yedirsin cemrenin burnuna ayran değsin onu silsin eliyle cenk...paraları da çok nasolsa ipek halı alsınlar turkuaz rengi...odamıza alalım desinler evin içinde bir yer dekore etsinler cemre hevesli hevesli yapsın o işi görümüyle bak böyle olursa halk manyak sever...😬😆👍

Dizi kuşi • 15-01-2020 00:10 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yeter be ne alaka cenk cemre utanmıyomusunuz cenk iki kardeşlede yatsınmı ayıp ya cerenle pardon yanlış oldu cemreylemi yatim desin töğbe yarabbim ne günlere kaldık .nedimde cenkin kardeşi bide kardeşinin sevdiğini alsın ohh ne ala bu ne biçim ahlak görüşünüz ya .nedimle cemrenin tertemiz aşkını kirletmeyin yazık edersiniz diziye cemned için izliyoruz

15-01-2020 02:23 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk müthiş bir oyuncu performans gösterdi cemrede öyle röllerini çok çok yerinde oynadılar.26 bölüme de genel olarak fena rol yapmadılar oyuncular fikret kuşkan müthiş ancak şeniz yani mine turgay ne yazık bu bölümde hiç iyi değildi, tabiki cemre/cenk yakınlaşma çok çok yakışmışlar artık onların aşkı başlamalı.ha cenk cemreye aşık olduktan sonra hayatında hiç bir bayan olmadı geçmişteki ceren sadece bunlardan biriydi onu için sakın sakın cemre / nedim birlikteliği çok çok itici zaten nedim karekteri oldukça vasat bir performans bide baş karekter yapmayın

15-01-2020 23:18 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bence dizi çok güzel çok büyük heyecanla izliyoruz.

15-01-2020 23:42 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ağah ve şeniz karaçay oyunculukları süperr çok etkileyici rol yapıyorlar .hayranlıkla izliyorum. dizi gerçekten güzel.

17-01-2020 00:58 !! ++

Zalim İstanbul Yorum diziyi severek izliyorum çok güzel gerçekler ortaya çıkıyor şu cenk ve cemre evliliğinde gerçek olsun iki kardeş nedim ve cenk cemre ve ceren bi ona bi buna karmaşık orası

18-01-2020 19:15 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim cemre için izledik bu diziyi insanlar bir kez sever aşık olur daldan dala koşmaz cenk cerenle ilişki yasadimi yaşadı şimdi cemreye olsun diyenler bukadar iğrençlik gormedim

18-01-2020 19:49 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk ve cemre evliliği gerçek olsun .çok güzel bir aşk olucak.
nedim intikamdan dolayı sinirli aslında nedim sakin karakterli yani onun tam zıttı bir karakter ona çok yakışır .

18-01-2020 21:48 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu dizi bir an önce final yapmalı

ne demek bir adam iki kız kardeşle gönül eglendirsin

bu nasıl bir anlayış bu diziler nedeniyle toplum uçuruma gidiyor

birileri para şöhret sahibi olsun diye toplumun geleceğiyle nasıl oynarsınız

o şöhret de o parada hayır getirmez bu rolleri nasıl oynarlar

çok üzücü çok düşündürücü bir durum.

güya numaradan evlilikmis bilincaltlarina işleniyor normallestiriliyor

bunun vebalini kim verecek yazanlar oynayanlar yayınlayanlar lütfen insanlara olumsuz örnekler olmayın.

yıkılan aileler öksüz yetim kalan çocuklar bu dizilerin payı var vebal alıyorsunuz bunun farkında degilmisiniz.

19-01-2020 12:47 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu dizi bizlerin toplum ahlakına ters düşen konusu ile seyircilere itici gelen bir dizi.ne olursa olsun cenk karekterinin cemre ile olan evliliği doğru değil.bu evlilik ya cemre tarafından sonlandırılmalı yada cenk’in amerika gibi yurt dışına gönderilmesi ile sonlandırılmalı.özellikle cemre dizinin başlangıcındaki gibi sağlam bir karektere dönüştürülmelidir.nedim’i köşkden kaçıracak kadar her türlü zorluğu göze alan bir kişi nasıl olurda onun hayatını mahveden kişiye aşık olabilir.benim anlamadığım cemre kız kardeşinin çocuğunun babasına aşk olabilir.bunlar bizlerin aile ahlakına ters düşen ve de asla kabul edilemeyecek gerçekler.sayın senaristi yaşadığı toplumdaki aile ahlakına uygun senaryo yazmaya davet ediyoruz.zaten dizi senaryosu baştan hatalı.kayınbiraderinden olan çocuğu kocasından gibi anlatmak çok hatalı ve kabul edilemez.

20-01-2020 09:13 !! ++

Zalim İstanbul Yorum güzel bir dizi nasıl katledilir onu izliyoruz. diziyi başından beri izliyorduk. biz nedim'le cemre'nin saf, doğal aşkını sevdik. 20 yıl bir sandalyeye mahkum edilen, olmadık işkenceler gören, kısaca hayatı elinden alınan bir gence şimdide cenk cemre aşkı dayatılmaya çalışılıyor. oysaki şeniz'le ilgili ortaya çıkan birçok vurucu gerçeğe rağmen senaristler reytinglerin ne kadar düştüğünü görmüyor galiba. cenk çocukken bir hata yapmış olabilir ve yıllarca annesinin etkisiyle kendini nedimden uzak tutmuş olabilir ama belli bir yaşa geldikten sonra nedime yapılan zulmü engelleyebilirdi. o rahatı tercih etti ve herşeye gözünü kapadı. şimdide sütten çıkmış ak kaşık oldu. nedim'e de kara bir senaryo çizildi. artık diziyi seyretmek istemiyoruz. gerçekten sinirimize dokunmaya başladı. birçok kişide eminim bizim gibi düşünüyor. reytinglerin düşmesi de bu yüzden. lütfen biran önce bu saçmalıkları düzeltsinler. yoksa izleyici bulamayacaklar.

20-01-2020 22:21 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yav arkadaş az kafamız dağılsın diye dizi izliyoz mantık içi mantık dışı ne farkeder nedim tontişmiş kurt adam oluvermiş arkadan vampirler çıkmış şu bu...fantastik film izleyenler kurt adam vampir mi oluyor hayır...millet filmi izlemeden önce de dolduruyordu esra ablayı maşallah izleyince bir artış mi farkettin nedeni buna mı bağladın helal süper tespit herkes ahlaktan kırılıyor valla ciddiyetten kırılanlar da açacak libyasını merkez bankasını izleyecek bak film bi yerden kopya çekmiş asıl ...en heyecanlı yerindeyim çağırdı kızıl cadı otel odasına oğlanı silahı da aldı bil bakam ne yapacak...ayy valla şenize her bakışımda harbi o sıfırı tüketmiş kadın geliyordu aklıma senaristle aynı kafadayız.. nedim harbi gereksiz salla gitsin ceren filmde kalsın fındık kurdu ona jön mü yok cenazede bile bulur bi adet 😬😬😬😬şeniz hapse girsin menemen yaparkenki halini bi görelim çoraplarını wc ye giderken eşofmanının üstüne çeksin allasen varoş varoş takılsın kafaya at kuyruğu yapsın ay yapmasın kulaklar kepçeydi sanki 😆sonra delirdim numarası yapsın cezai ehliyeti yoktur olsun çıksın eve gelsin o vaziyetteyken agah baba zaten bol östrojen yüklü ya maşallah acır affeder falan fıstık ben de izledim bunları diye deliye yatıp adam vurmam inşallah

Dizi kuşi • 20-01-2020 23:39 !! ++

Zalim İstanbul Yorum hani vuracaktı bak bu da iyi menemeni nedim yapacak😆

Dizi kuşi • 20-01-2020 23:45 !! ++

Zalim İstanbul Yorum böyle devam ederse ne yazikki dizi devam izlenmez. bir türlü iki seveni kavusturmadiniz 😪

20-01-2020 23:51 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bak fındık kurduna casusum bond’um kamerayı iyi ki koymuş nefsi müdafaa ağır tahrik ...

Dizi kuşi • 20-01-2020 23:57 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizinin 27 bölümün de bitmeyen şiddet yani fazla fazla sıktı artık bu türlü güzel şeyler olmuyor cenk/cemre aşkı başlasın artık ,dizi baştan beri aynı konu içinde dönüp dönüp duruyor civanın sürekli dizi başından beri dayak yemesi bu ne ya

21-01-2020 00:00 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim hapse girdi diyelim vadeli mevduata takılsın geçinsin diyecem faizler de düştü hangi fon daha iyi getirir acaba toplum uçuruma gitmesin düdüt alsın sakız alsın ruslar türkiye’ye gelsin biz rusya’ya gidelim de nedim napsın işte orası var🤪

Dizi kuşi • 21-01-2020 00:04 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk ve cemre yakişiyorlar cemre artık cenki görsun cerenı başta sevmiyordum ama şımdı dızıyı nedım ve ceren için izlliyorum cunku artık istedıgını bılmiyen cemre baydı bıze artık nedim ve ceren sahnesı görmek istiyorum çok yakışıyorlar ceren cenkle para içın beraber oldu babaannesi kötuye teşfik ediyor zavali cenkın hiç bir sucu yok cemre cenk ve ceren nedim sahnesi gçrmek istiyorum

21-01-2020 00:39 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ne cenk cemresi ya körmüsünüz cemre nedimi nekadar çok seviyo onların aşkı tertemiz cenkle ceren birbirlerine uygun cemned istiyoruz yoksa izlenmez zaten

21-01-2020 02:05 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yeter ya her bölümde nedim ile cemrenin aşkını izlemek için oturuyorum ama nedimi kıskanan onun olan herşeyi isteyen cenk saf aşık gibi görünüp kızın peşinden ayrılmaması ve onun kazanması yok artık izlemek istemiyorum nedim ve cemrenin tertemiz aşkını mahvettiniz

21-01-2020 15:05 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizinin başından beri cenk,cemre'ye aşıktı.o'na sürpriz yapıp,şarkı söyleyebileceği ortam sağlamıştı.çünkü,cemre şarkı söylemek istiyor,annesi engel oluyordu.yani,cenk hep cemre'yi mutlu etmeye çalıştı.artık cenk ve cemre'nin aşkını ve birlikte mutlu olduklarını izlemek istiyoruz.cenk müthiş aşık.cemre-cenk aşkı çok etkileyici.çok güzel

25-01-2020 10:47 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedım yapayalnız.. artık nedım uzulmesın.. agah yine nedim den cemreyı uzaklaştırıyor.. hayatta yapayalnız.. intikam surecinde de olsa nedim mutlu olsun.. kimsesız sahipsiz yapayalnız.. cemre nedim ı yalnız bırakmamalı...

26-01-2020 09:47 !! ++

Zalim İstanbul Yorum saçmalamalar devam ediyor kadının aldığı bıçak dükkanı bellii kameralar var ceren yakasına kamera koydu hala nedim mi suçlu olup hapis yatacak.bu şenizin sonu tamamen gelmeli çok sıktı nedim onu karı diye alırsa yazıklar olur diziye artık sonunu getirin bu kadını bitirin flimi kötülerin kazanamayacağı bir sonuç çıkmalı flimden ancak sıkıntı veriyor insana dizi dediğin izletmeli depresyona sokmamalı yeter artık
agah asla affetmemeli o kadını yoksa saçma olur insanlar neden ders alacak kadınlar sürekli hata yapar erkekler affeder dersi çıkmamalı flimden bu kadında yalan dolan entrika acımasızlık ihanet hepsi var agah zavallı bu kadını o adama karşı galip getirmeyin

26-01-2020 17:38 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre nedimi seçse kardeşinin kocasını elindenmi alsın nedimi kardeşinle yatakta yakaladı ???

26-01-2020 21:01 !! ++

Zalim İstanbul Yorum iki kız kardeşi kime aşık edeceğinize bir karar verin. nedim hala suçlu. diziyi uzatmak icin lütfen daha fazla sacmalamayin

27-01-2020 22:12 !! ++

Zalim İstanbul Yorum zalim istanbulda yine yere battı nedim kanunlarımızı yine çok zayıf gösteriyorlar çok üzücü

27-01-2020 22:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim kadar yeteneksiz bir oyuncu olamaz ve onun dizinin başrol verilmiş adam üzüntü ,aşk yapamıyor crmre de pinpon topu gibi bir cenk nedim ne bu ya artık cenk cemre aşık başlasın ya

27-01-2020 22:33 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre’nin rol zayıflığı ne kadar çirkin bir türlü o kızla bir kişilik veremediler baştan belli cenk’ten etkilenir onadan sonra nedime çevirdiler sonra cenk şimdi nedim, cenk’i güçlendiriyorlar geri annesini inandırarak zayıflatıyorlar cemre cenk aşkı yapıp bitirin

27-01-2020 23:03 !! ++

Zalim İstanbul Yorum seher de agah beyi alsın aile saadeti tam olsun😂

27-01-2020 23:16 !! ++

Zalim İstanbul Yorum diziyi uzatacağız diye yazıklar olsun senaryonuza...

27-01-2020 23:18 !! ++

Zalim İstanbul Yorum saçma sapan bir dizi. fikret kuşkan haricinde oyunculuklar sıfır biran önce final yapın. insanlara kaliteli yapımlar sunun artık.

27-01-2020 23:23 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizi tam anlamıyla rezalet bir hak aldı, nedim tekerlekli sandalye de iken daha fonksiyonel di. salak salak bakmanın haricinde bir rolü yok. sözde sert bakışlı olmaya çalışıyor ama komik bir hal alıyor. resmen seyirci ile alay eder oldu senarist ler.

27-01-2020 23:55 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ilk başlarda beğendiğim ama sonradan klişe türk dizileri gibi final bölümlerine yaklaşana kadar iyi karakterlerin her zaman kaybettiği bir senaryodan ibaret. 28. bölümü ele alırsak.ortada bir ses kaydı var ve anlamsız bir şekilde ses kaydı siliniyor, iyi karakterler aptal rolüne bürünüyor konuşamıyor hak arayamıyor, şeniz adlı karakterin bıçaklandığı olayda hiç kimsenin aklına cinayet aletinin sahibi,nereden geldiği araştırılmaksızın tam bir türk dizisi fiyaskosuna imza atıyor ... üzücü

AhmetDeniz • 27-01-2020 23:59 !! ++

Zalim İstanbul Yorum fikret kuşhan, anladım para kazanıyorsun sonucta ancak, senin yerin farklı sen babsm ve oğlum , şampiyon gibi filmlerin oyuncususun, bu senaryo ile kendini iyice rezil etme... adam hakime ben yapmadım demiyo

28-01-2020 00:56 !! ++

Zalim İstanbul Yorum mükemmel bir dizi heyecanla izliyorum.
ceren nedimin yanında vazgeçmesin süper kocam suçsuz diye haykırdı herkese. damlaya biri annesinin nedime yaptıkları doğru desin agah yada cenk ..
cenk lütfen annesinin tuzağına düşmesin düşürmeyin artık
kuşkulansın annesinden bilekliğin parasıyla bıçağı aldığını bulsun .o zaman nedime kurduğu tuzak çıkar ortaya.nedimin aklanması için bıçağı aldığı kamera görüntüleri şart
cenk cemre , nedim ceren aşkı olsun artık.

28-01-2020 03:06 !! ++

Zalim İstanbul Yorum artık şu cemre den kurtulmalı ...kızın oynadığı sahneleri zaplıyorum..diğerlerinin emeğine yazık ediyor...senaryo da tutarsızlaşmaya başladı...amcasına kızdı...hâlâ neden söylemiyor yengesinin suçunu...kara cahil kızı şirket başına geçirmek falan...senarist ...kurtarın bizi cemre den

28-01-2020 14:13 !! ++

Zalim İstanbul Yorum çok yordunuz ya, mahvettiniz ya, alay ediyorsunuz ama alay edilecek hale geldiniz. çok yakında final bölümü yayınlanır.senaristleriniz çok yetersizmiş...

29-01-2020 12:43 !! ++

Zalim İstanbul Yorum gerçekten senaristlerine çok yeteneksiz ya bu diziyi devam ettireceksiniz lütfen cenk’in önüne yeni bayan çıkararak cenk değer verdin çok çık aşkı olsun yani değerini bilsin cemere bir köşede değersiz kalsın , cemre’ye onun kadar kendini sürekli reddeden ve kişiliği düşündüğü gibi olmayan kinci, sadis biri olan nedim bir türlü geçmek kimliğini görmeyen silik biri bu aşık değil anne figürü olabilir ancak, olagözlüğü bakıyor dizide en kimliği oturmamış çıkarcı ceren’in bile kişiliği daha kararlı
artı ve eksilerini olsada bir farklılığı var bu dizinin ,umarım bizlerin eleştirileri daha iyi daha akışlı ve aşk yoğun daha güzel bir dizi olur bekliyoruz 🙏🏻

29-01-2020 20:23 !! ++

Zalim İstanbul Yorum her şeye rağmen değişik bir dizi umarım seyirci eleştirileri ile daha iyi bir dizi olur, artık aşk izleyelim mutluk olsun tabiki cemre/cenk

30-01-2020 18:58 !! ++

Zalim İstanbul Yorum asla ve katiyen cenk cemre ollmaz cemre 💗💗💗 nedim çok yakişiyo ayrıca ışık arka planla kim ilgileniyorsa işinde çok iyi lütfen artık nedim cemre kavuşsun yordunuz artik

30-01-2020 19:59 !! ++

Zalim İstanbul Yorum allah aşkına insanların yaptiklarinin yanında kalmadığı yapılan hataların tek tek ortaya çıkıp yanlış anlaşılmaların ortadan kalktığı bir seneryo yazın cemre ile nedim lanet olsun paranıza deyip geçmişi de arkada bırakıp tamamen farklı bir hayati secebilirler mesela sevginin iyileştiği gücü konuşsun.. nedimle cemrenin ilk zamanları gibi ...lutfen ya artık.. cemre ve nedimi ayirmayin

30-01-2020 22:14 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre aşkı görmek istiyoruz artık. nedimlede ceren aşkı olmalı gerçekten yakışıyorlar .

31-01-2020 16:02 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu ne boyle sacmalik otesi kaliteyi bu kadar da dusurmeyin artik...

01-02-2020 01:54 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yorumlardan anladığımız kadarıyla izleyici dizi konusunu sadece cenk cemre veya nedim cemre aşkıymış gibi algılıyor. diğer karekterlerin yaptığı kötülükleri ve sahtekarlıkları hiç görmüyor.dizide zaten çok boşluklar var. damla gibi bir sosyal kişiliğin çevresinde bu kadar çok iyi yetişmiş insan varken civan gibi hiçbir özelliği olmayan ve suratındaki ifade her zaman hayattan bıkmış yaşamayı istemeyen bir ifade bulunan birisine aşık olması damla karekterine ters düşen bir durum.sonra nedim karekterinin kendisine yapılan haksızlıklar karşısında hep sessiz kalması da normal bir davranış değil.bundan sonra gelecek bölümlerde seyredeceğimiz saçmalıklara birde babaanne eklendi.kadın cilt bakımı saç bakımı giyim kuşamderken şeniz gibi bir karektere dönüşürse hiç şaşırmayın.bundan sonraki bölümlerde şeniz’in baş düşmanı babaanne olacaktır.çünkü babaanne agah beyle birlikte olmaya çalışacaktır.bu durumda şeniz hanım ne yapacak bakalım.(senaryoyu çok güzel özetledim değil mi?)

01-02-2020 09:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum çok guzel bir dizi en sevdiğim dizi bence yasak elma dizisi daha saçma ve ahlaksızca halit önüne gelen kadinla evleniyor

01-02-2020 14:52 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ben uzun zaman izlemiyordum ceren ve nedim mecburıyeten evlendi çok yakıştırıyordum en başta artik ceren nedım sahnesi olsun yavaş yavaş birbirlerine aşık olsunlar ikisininde kımyasi tutuyor

01-02-2020 20:46 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre ismindeki oyuncuyu fazla aradılar mı acaba her izlememde bu soruyu soruyorum kendime

03-02-2020 22:54 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bahar şahin nasıl bir bulaşıcı hastalıksa oyunculuğunu hepsine bulaştırdı. dizideki herkes ceren tavırlar, hareketler.. neden bu kadar abartılı hareketleriniz hint dizisi izliyoruz sanki gerek yok bunlara gerçekçi ve doğal olmuyor. başlarda diziyi severek izliyordum üzüldüm gerçekten. bide ağzınız yarım konuşuyosunuz lütfen normal konuşun.

03-02-2020 22:56 !! ++

Zalim İstanbul Yorum 😭 ağlamak dan yazamıyorum çok saçmalama var
diziyi uzatmak için yeni sırlar gerginlik belirdi baştan kardeş oldukları . bu yaza doğru finali böyle getirirler.😀

03-02-2020 23:05 !! ++

Zalim İstanbul Yorum artık şu şeniz cadısının yalanlarını ortaya çıkarır mısınız kendisinden bıktırdı da ağah ta çok bilmiş halleri bıraksın çünkü salağın teki ancak insan bu kadar aptal olur cenk desen artık sır yok diyor ama kendi bebeğini annesinin öldürdüğünü söylemiyor nasıl sır yok valla galiba en masum damla

04-02-2020 09:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya bu nasıl bir film böyle vallaha her bölümü nolcak diye merakla izliyorum ama her bölüm hüsran hayal kırıklığı. nasıl etmişlerse bu kadar malı ve salak karakterleri bi araya toplamışlar. her karakter için söylenecek çok şey var ama en kısa yoldan şunu diyebilirimki çizgi filmlerde bile böyle salakça aptalca şeyler olmuyor. artık şu olayları biraz çözün şehnez ettiklerini bulsun ya biraz daha gerçekçi olun kadın halen daha açık ara önde. insanlar ona dur diyemeyecek kadar mı aptal mal olur elinizi vicdanınıza koyun yeter artık.

04-02-2020 21:53 !! ++

Zalim İstanbul Yorum biz bu diziyi izledik ilk bölümde notu verdik nedime yapılan haksızlık yazık adama daha bı kaç bölümde nedimi hemşire ile evlendirselerdi daha iyi olurdu.zaten sacmalikdi bu dizi iyice saçmaladı final yapın bence nedomle hemşire kavuşsun bitsin dizi

04-02-2020 22:10 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bitmesi gereken dizilerden kimin eli kimin cebinde misali gayrimesrular olumsuzluklardan bıktık artık biran önce final olmalı.

04-02-2020 23:35 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre ve nedim kavuşsun artık onlar mutluluğu hakediyor onlar çok şey yaşadı beraber mutlu olsunlar cenkle da başka biri olsun ceren deil artık ailede huzur olsun sorunlar deil filime bayılıyoruz çok güzel bir filim gerçekten

05-02-2020 00:16 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizi baştan beri saçmalıklarla dolu uzun bir ara izlemedim bu akşam tekrarına denk geldim haka berbat cemrenin bir haltide başardığını görsekhiç bir halti beceremeyen bir karakter dizi dersen kimin eli kimin cebinde belli değil o onun kardeşiyle diğeri öbürünün sevdiğime şimdide kardeşlik çıkmış yazık yaaa bu gibi ahlak bozucu diziler yüzünden gençlerde ahlak diye bisey kalmadı

05-02-2020 03:18 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim karakteri,tekerlekli sandalyede ve konuşamazken idare ediyordu.ama şimdi yetersiz kalıyor.duyguları bize geçiremiyor.

05-02-2020 11:05 !! ++

Zalim İstanbul Yorum senaryo çok düşük başta agah ve şeniz karakterini güçlü buldugum için izliyordum. ama senaryo gerçekten çok kopuk biraz daha yaşama yakın olmalıydı oyunculuklar gereksiz vurgu tonlamalar artık baydı . hiç merak etmiyorum artık diziyi.

05-02-2020 16:17 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu son bolumde cemrenin gitdigi o mini etek hic yakismamis bacaklari kalin hic hos deildi bu ne boyle bu kadar acik giyinmek zorundalarmi abartiya gerek yok basit koylu kizlari masallah senizden cokc acildila iyicede sacmalamaya basladi dizi bi ev ahalisinin icindecdonup duruyor senaryo nedimde cok aptal ben yapmadim demiyor ne sacmaa

06-02-2020 02:03 !! ++

Zalim İstanbul Yorum gün geçtikçe sıkılıyoruz hiç bi güzel bişey olmuycak

07-02-2020 19:07 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yorum yapicam fakat acaba yorumları okuyorlar mi çünkü yorumları okusalar bu kadar sacmalamazlar.senaristler batırdı diziyi finale sürüklüyor.dizinin eski tatı kalmadı.bence bıraksımlar bu gidişle izleyici kalmayacak

09-02-2020 00:17 !! ++

Zalim İstanbul Yorum çok güzel bir dizi çok heyecanlı inşallah hiç final yapmaz bol bol reytingler alırsınız oyuncu kadrosu süper hepsi çok güzel rolünün hakkını veriyor

09-02-2020 09:00 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre nedim, cemre nedim, cemre nedim yeter artık ne zaman kavuşacaklar

10-02-2020 20:45 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dizide nedime yapılanların intikamını beklerken devamlı kötüler kazanıyor yazar biraz yüreğimizi sogut beee

10-02-2020 22:08 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre cenke aşık olsun ikisi çok yakışıyor cenk çok iyi bir çocuk cemreyi gerçekten çok seviyor cemre cenke hakettiği değeri vermeli yeter artık

10-02-2020 22:13 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre nedim sakın onları ayırmayın cemre nedim onların çok güzel çok temiz aşklarını bozmayın lütfen kardeşiyle yatıp ablasına göz koyan cenk olmaz olmaz

10-02-2020 23:08 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu bölüm gibi saçma kaçırılma olayında cemre kaciyo koca ormanda çukura kaçıyor.gulunc bi senaryo.kizayimmi güleyimmi bilemedim.sinir oldum ya saçma sapan rollerini bile yapamamışlar.berbatti

10-02-2020 23:12 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu akşamki bölüme kediler güler. çok saçma bölüm sahneleri var...

11-02-2020 00:01 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre nedim ya lütfen iyi bisey olsun birbirlerini anlasınlar ya..yeter artık bu anlasilamama...

11-02-2020 00:37 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre cenke aşık olsunnn o kadar yakışıyorlar ki süperler .aşkı hissttiriyorlar. cenk cemreye olan sevgisini öyle içtenlikle gösteriyor ki. mehmet ozan dolunayın oyunculuğu bir harika tebrik ediyorum. lütfen cenki cemre sine kavuşturun bu aşk gerçekleşmelii. uyumları mükemmell.
diziyi heyecanla izliyorum her hafta .harikasınız cenk ve cemre tüm zorlukları aşarak aşk yaşamalılar lütfen duyun bizi . .birlikte nedim için mücadele verirken de sahneleri bizleri ekrana kitliyordu cenk ve cemre mütiş uyumlular.
en severek izlediğim dizi .oyuncular süper .cemre cenke aşık olmaya başlasın onu bekliyoruz.çokk yakışıyorlar .

11-02-2020 01:21 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cok sacmakadi bu dizi adam iki kiz kardesle beraber olacak nerdeyse bizim ahlakimiza uymuyor sacma artik izlemem bu diziyi nedime yapilanlar haksizlik nede olsa bizim dizilerimiz hep sacmalik dolu bos dizi

11-02-2020 10:14 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ya yeter fazilet ve kızlarına çevirmeyin kardeşleri aynı kızla yatağa sokmaya çalışmayın .ayıotır günahdır nedimle cemrenin temiz aşkını lekelemeyin .cemre nedimin numarasını biliyo sade ve ona zarar vermeyin diye yalvarıto daha ne diye hala cenk diyosunuz .nasıl ahlak anlayışınız var .cemre ve nedim yoksa bitsin bu dizi rezil olmadan

11-02-2020 12:50 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cihan ve damlayı hiç göremedik. umarım birşey olmaz onlara .

11-02-2020 13:50 !! ++

Zalim İstanbul Yorum zalim istanbulu son defa izleme kararı aldım, aksiyon sahneleri son derece komik ve dizi seviyesini çok aşağı çekti. böyle aksiyon sahnesi çekmek zorunda değilsiniz. biri izleyiciyi kaybettiniz...

11-02-2020 22:46 !! ++

Zalim İstanbul Yorum sacma sapan bir bölümdü .2 erkek nasilda becerdiler yakalanmayı ya.cok komikti resmen.

12-02-2020 02:50 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre aşkı
uyumları bir harika ..aşkı öyle güzel hissettiriyorlar ki.
görmeli çeker artık cenki

12-02-2020 03:07 !! ++

Zalim İstanbul Yorum diziler nedeniyle aileler çatırdıyor.
bunun vebalini nasıl taşıyacaksınız

ne demek aynı kız yada erkeği iki kardeşe yamamak...

bu nasıl ahlak anlayışı reyting için bir toplumun geleceği ile oynamanın vebalini kim taşıyacak.

yazanlar oynayanlar ve yayınlayanlar topluma zarar verecek yapimlarda yer almamalı..
topluma faydalı yapimlarda yer almalı.

ata sözlerinde yuva yıkanın yuvası olmaz.
yada iki yakası bir araya gelmez yada
kazandıkları mutluluk getirmez.
şeklinde özlü sözler vardır.

günlük mutluklar reytingler için bir toplumun geleceği ile oynamanın vebalini taşımak el vicdan dedirtir...

12-02-2020 10:25 !! ++

Zalim İstanbul Yorum dıziye yenı bır kız gelıyor kızın tavrına bakılırsa cerenı mumla arıyacagiz acaba nedımemı yoksa cenkemı merak konusu cemre cenk ceren nedım daha uygunlar ahlak ahlak deyıp duruyorsunuz kımse hayatını dızılere göre yaşamıyor senarıste keşke ilk bölumde ceren ve cenki aynı yataga sokmasaydı acele etı yıne dıyorum uslansın nedıme kendını afetırsın ceren nedım olsun ikisı çok yakışıyor cenk ve cemre olsun her ne cemre cenkı hak etmesede cenk sevıyor

13-02-2020 10:34 !! ++

Zalim İstanbul Yorum olamazzz kardeşiyle yattı ablasıyladamı yatsın ayıp valka nasıl düşünürsünüz böyle bir şeyi .sizin kardeşiniz böyle yapsa aynı kişiyle sizde yatarmısınız empati yapın yorum yazmadan lütfen temiz ve tek gerçek aşk nedim ve cemre

13-02-2020 14:54 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nedim ile cemre nin birbirlerini sevdiklerinden yüzde bin eminim çunku insan annelik içgüdüsü besleyen birini başka bir kadindan hele hamile olan kardeşinden kiskanmaz 've noun canini acitmak için bir anda boşanma kararini açiklayacakken tekrar yüzüğu evliliğimiz gerçek olucak diye parmağina takmaz ve ayrica onun gözünün içine bakip farketmeden senin olmüşum şarkisini söylemez. defalarca nedime aşik olduğunu cenke belirtti zaten. cemre cenki bir arkadaş veya yardima ihtiyaci olan biri gibi görüyo hatta cenke o gözle bakmadiği cenkin duygularini farketmemesinden de aşikar.cemre dizideki sağlam karaktere sahip olan bir kiz olarak aşkida gerçek ve gerçek aşkta sevgi hiç bitmez yani bugün nedime yarinda cenke aşik olunmaz.o yüzden cemre cenk aşkini hayal eden ve gerçekleşmesini bekleyen ve umut eden arkadaşlara yol yakinken vaz geçsinler tavsiyemi iletmek istiyorum çünkü sonu onlar için hüsran olacak eğer bunun için izliyolarsa daha fazla rezil olmadan ve üzülmeden gerçeklerle yüz yüze gelsinler.yani aslinda bende bir insan olarak onlarin akil sağliğindan endişeleniyorum!!!
nedim ve cemre aşki
kardeşiyle nedim arasinda birşey olmadiğini oğrediği için cemre nedime açilicaktir artik. cenk çok büyük sevaba girdi

13-02-2020 17:30 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bitmesi gereken bir dizi herkes birbirinin kuyusunu kazıyor entrikalar birbirinin namusuna göz dikmeler gayri meşru çocuklar... olumsuzluklar olumsuzluklar... bitsin artık.

13-02-2020 22:59 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu ne ya cemre cenke ask olsunmus cok guzel ornek iki kardes cenklen evlensin kuma olsunlar ne guzel konu vay bee cemreylen nedim evlensin ve daha kotulesmeden final yapin .
cenk ve nedim diye yazanlara sesleniyorum iki kardes ayni adamlan beraber olmasi normalmi sizce cenk cerenlen beraber oldu hamile birakti ama cemreye ask oldu bak ne guzel anlayisiniz var yani ahlaksizligin bukadari olur .

14-02-2020 09:25 !! ++

Zalim İstanbul Yorum senaristler okuyor mu bilmiyorum.ama bu dizide tek güzel şey cemre ile nedimin aşkıydı hesapsız kitapsiz devam ediyordu..onu da yılmaya başlıyorsunuz..hayatta izlemem bundan sonra..ya nolur sanki daha fazla germeseniz..başka şekilde yürüyün.. daha bin tane gizem var çözülecek.. nedim ve cemre yi uzaklastirmayinn

15-02-2020 00:00 !! ++

Zalim İstanbul Yorum uzun zamandır bir dizide birbirine bu kadar yakışan bir çift görmedim .cenk cemre harikasınız . bir aşk bu kadar güzel hissettirilebllir.cenk mükemmel üstü bir oyunculuk sergiledi böyle güzel ve naif bir sevgi yaşattın bizlere tarif edemiyor .senaryo cenk ve cemre üzerine olmalı çünkü onlar en etkileyici çift bu dizide
sizin sahnelerinizde kitleniyorum bayılıyorum size tekrar tekrar izliyorum ya çok süpersiniz. cenk cemre aşkı olmalı bir şekilde mütiş

15-02-2020 01:01 !! ++

Zalim İstanbul Yorum keşke dizi cumartesi günü olsa bazı öğrenciler izleyemiyor senarist lütfen

15-02-2020 11:08 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre çok güzel yakışıyor

15-02-2020 13:29 !! ++

Zalim İstanbul Yorum yazıklar olsun senarist illa cenk cemre çifttir yapacak halbuki nedim cemre olmalıydı cemteyi hakemden nedimdi benim için dizi bitmiştir srtık

15-02-2020 14:29 !! ++

Zalim İstanbul Yorum kesinlikle cemre nedim olmalı cemreyi hakeden nedimdir umarım senarist cemre nedim yapar dicem ama maalesef cenki öne çıkarıyorlar illaki
her acıyı çeken nedim ama dört ayak üstüne düşen allahın cezası cenk

15-02-2020 15:54 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk cemre olursa dizi bizim için bitmiştir .hem ahlaki açıdan hem temiz aşk açısından.nedimle cemrenin tertemiz aşkını kirletirseniz seyirciyi kaybedersiniz.bakın fazilet ve kızları ve kadın diziside aynı hataları yaptılar acı çekeni masum olanı harcadılar ama ne oldu zorla final yaptılar sürüne sürüne reytingleri bitmişti.aynı hatayı yapmayın nedim ve cemre için izliyoruz biraz seyirciye saygı bekliyoruz ahlaksızlık değil

16-02-2020 04:08 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cemre cenk uyum çok süper .ceren lede nedim çok yakışıyor.

17-02-2020 00:01 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu dizide benim anlmadığım konu şu.cemre karekteri kocasının daha önce kız kardeşiyle birlikte olup kız kardeşinin cenk’den hamile olduğunu bilmiyormu? kendisi hemşire ve nedim gibi bütün sinir sistemi felç olmuş birisinden kardeşinin hamile kalamayacağını bilmesi gerekir.zaten cemre karekterinin bütün dizi boyunca ağlak suratlı oyunculuğuda artık sıktı. yukarıdaki toplum ahlakımızla ilgili yorumlarada katılıyorum.

18-02-2020 08:44 !! ++

Zalim İstanbul Yorum nasıl olcak ceren cenkin altından kalktı şimdi nedimemi yatsın ikş kardeşin de karısımı olsun kafayı yediniz herhalde nedim cemre başka olmaz cerenin bebeğide geliyo köşke ee artık ceren cenk devam

18-02-2020 09:10 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bence çok güzel bir dizi ama nedimle cemre evlensin 🙂

18-02-2020 09:51 !! ++

Zalim İstanbul Yorum bu haftaki bölümde çok sıkıldık en iyisini yaptı cemre hiç biri yok kendi yoluna iki kardeşte kendi yoluna

18-02-2020 11:21 !! ++

Zalim İstanbul Yorum ceren çok çirkin bir karakter kendi yaptığı çirkinlikleri görmeyecek kadar...
şeniz karakteri gibi başkalarını hayatını alt-üst ettiğini görmeyen...
şimdide etrafını suçluyor ve bu normallestiriliyor !
kendi hırsları için başkalarının hayatlarıyla oynamak.
entrika peşinde olmak.
ne kadar çirkin bunu da normalmiş gibi sunmak yazık dedirtiyor.
yazık ki çoookkk yazık.

18-02-2020 12:32 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cerenin bebegi mıydı o son bolumdekı

18-02-2020 15:01 !! ++

Zalim İstanbul Yorum cenk ve cemre birlikte olsun yakıştılar

18-02-2020 15:44 !! ++

Zalim İstanbul Yorum çok guzel bir dizi ya insallah hic final yapmaz cik seviyorum bu diziyi reytingleri cok iyi degil ama ben cik seviyorum

18-02-2020 17:46 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2020 YazarOkur Dizi.