Kuruluş Osman

Kuruluş Osman
Dizi Türü:Aksiyon, Tarihi
Yapımcı:
Yönetmen:
Senarist:
Oyuncular:Burak Özçivit ->
Kanal:ATV
Link:https://atv.com.tr/diziler/kur
Puan:
4.2 / 10 | Oy: 1134 | Yorum: 570
Kuruluş Osman Rating
27-11-2019114.59
20-11-2019113.48
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

4.2
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Sıkıcı

Yorum Yaz

Kuruluş Osman Oyuncuları

Burak Özçivit

Kuruluş Osman Özeti

Başrolünde Burak Özçivit’in yer aldığı Kuruluş Osman ATV ekranlarında izleyenler ile buluşuyor. TRT 1’de yayınlanan Diriliş Ertuğrul dizisinin devamı niteliğinde olan ve Osmanlı Devletinin kuruluşunu anlatacak olan dizi özellikle savaş sahneleri ile dikkat çekiyor.

Kuruluş Osman Yorumları

<< önceki 420 yorumu göster
Kuruluş Osman Yorum atv dizinin sonunda ki üst üste verdiğin iki reklamla kendi kalitesizligini ortaya koyuyor ve izleyiciyi bıktırıyorsun , zaten bu çocuk osman rolüne yakışmadı birde sen yapma atv

05-03-2020 07:34 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş şimdi tarih te osmanlı padişahları fiyatları beyleri vs yada kişiler şahıslar hepsi sakallı ve dizide sakalsiz kişinin olması ne acayip durum ki osman beyi canlandıran burak bey her bolum taraş makinası ile sakalini kesiyor siz mı tarihe ayak uyduracaksınız tarih mı size saygılı değiller yaptıkları ise ve tarihe o yüzden izlemiyorum

05-03-2020 09:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bey hatunu olan zöhre hatun, oğlunu internet kafe alışkanlığından uzak tutmak isteyen ve bunun icin gidip kafe işletmecisi ile görüşen günümüz annesi gibi yansitiliyor ve balgay ile konusmaya gidiyor! senarist cok fazla arka sokaklar izliyor sanirim...osman bey ile yoldaslik edecek ogula hangi anne dur diyecek o devirde...turk milletine ve tarihine hayranlik duyan milyonlarca dizi kitlesinin akli ile resmen dalga geçiyorlar..!milyarlarca para kaldirilan biri diziye 20 tane figuran bulup osman bey'in yanina koyamiyorlar...mogollari da bu kadar yuceltmeleri, bu dizi senaristlerinin turk tarihi sevgisine dair ciddi suphelerin dogmasina neden olmaya basladi...kayi beyligi boyle rezil durumlari hic yasamamistir, bunlari yasamis gibi gosterip devlet kurdursan ne olacak!! devlet'in bu duruma kesinlikle el koymasi lazim cunku bu dizi siradan bir konuyu ele almiyor...

05-03-2020 13:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizinin yapımcısı ve senaristleri tarih bilgisinden yoksun,gerçekte yaşamış olan tarihi karakterler dizideki karakterlerle hiç uyuşmamış, ertuğrulgazinin olmaması zaten başlı başına handikap, oyuncu ile anlaşamadın tamam koy yerine bir ertuğrulgaziyi oynayacak birini tarihi olguya bağlı kal, moğollar söğüt e hiç gelmedi saçma sapan senaryo, hiç bir şey bilmiyorsan bir tarih uzmanı danışman olarak al güzelim tarihi olayların dizi ile hiç alakası yok artık izlemiyorum.

05-03-2020 17:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul dizisini hiç bir hafta kaçırmadan ve sabırsızlıkla her hafta çarşamba gününü iple çekerek 150 bölümünüde seyrettim hatta 150 bölümü internetten 3. keztekrar ederek seyrediyorum, kuruluş osman dizisinde dirilişdeki o ruh kalmamış o yüzden 1.bölümden sonra 1 kez bile kuruluş osman dizisini seyretmedim onun yerine diriliş ertuğrulu internetten 3.kezizliyorum 3. tekrarın 64. bölümündeyim.

05-03-2020 19:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihle uyumu hemen hemen hiç yok. sanki kasıtlı olarak türk beylerinin hemen hemen hepsini haset, güvenilmeyen paraya düşkün olarak gösteriyorlar. ayrıca türk kadınlarınıda bütün bu haset, kin , kıskançlık olaylarında başrolde gösteriyor. tarihimizde türk kadınları beylerin işlerine hiç bir zaman bu kadar karışmamıştır. hele en son bölümde osman gazinin yengesi onu moğollara satıyor. ayıp artık diriliş ertuğrulu izliyordum artık bu diziyi izlemiyeceğim, kimseyede tavsiye etmem

FASTER • 07-03-2020 17:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tek kelimeyle berbat bırakın çekmeyin ben ertuğrulu izliyorum sizde öyle yapın

08-03-2020 12:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul dönsün artik , onsuz tadı yok.

09-03-2020 19:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yav osman ne kadar abartılı sesler yapıyor ertuğrul gazi gibi normal konuşsun abartılı sesi için izlemeyen çok

09-03-2020 22:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben burak özçivit'i muhteşem yüzyılda malkoçoğlu rolüne çok yakıştırmıştım bu rolde olmuş bence neyini beğenmediniz anlamadım.ertuğrul konusunda katılıyorum diziye ertuğrul ve turgut gelmeli.edepalı rolündeki oyuncuyu dizinin başından beri role yakıştıramadım.yannis dizinin başından beri kızını bir ona bir buna sunuyor rahatsız edici...namaz kılınan sahne bir iki kere ancak gördüm neden namaz sahnesi bu kadar az dizide?burak özçivit'in oyunculuğunu beğeniyorum ama evet oturmayan bişey var bu dizide🤔

10-03-2020 17:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul bey dönmeden izlemiyoruz çok acemice sahneler var her an bi köşeden ertuğrul bey gelecek diye dizi mi izlenir

11-03-2020 19:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman, şebelek osman'a döndü. gelen vuruyor giden vuruyor. ertuğrul dizisini çok arıyoruz. filmde çok kopukluk oluyor. osman'ı bu kadar aptal göstermek benim şahsen onuruna dokunuyor. madem bu kadar aptalsın koskoca devleri nasıl kurdu? obası baskına uğruyor o edebalı derdinde. hiç bir bölümünden zevk alamadım. çok sıkıcı oluyor bölümler. inşallah şahlanışı görebiliriz.

11-03-2020 20:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum moğolların saçma sapan ayinlerinin yarısı kadar bir cüz kuran iki rekat namaz bir hadis vakit ayırımı yok yazık ki filmin ana konusu iman iken

11-03-2020 22:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum artık erturul getirsin su yönetmen onsuz tadı çıkmıyor. erturul diziye getirin.gelsin artik

11-03-2020 22:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum zekamızla dalga mı geçiyorsunuz? ertuğrul ‘dan sonra bu kadar saçmalayacağınızı düşünmezdim. bu kadar kötü senaryo olmaz. çocuklar bile seyretmez bu saçmalığı. düzelir diye sabrettim ama artık umudum yok. daha seyretmeyeceğim.

11-03-2020 22:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum böyle şanlı bir tarihi basitleştirerek anlatmaları olmamış diriliş ertuğrul eksklerine rağmen çok güzeldi burak özçivit osman karakterine yalkışıyor ama yönetmen beceriksiz oyuncular harika ama dizinin yönetmeni senaristinin biran önce değişmesi gerekir yazık bunca emeği ziyan ediyorsunuz dizide biz türklerin kudretini,töre ve yaşantısını işleyemiyorsunuz içinize sızmış fetöcü,yahudi,hırıstiyan var herhalde tarihin seyrini değiştiriyorsunuz.

12-03-2020 06:28 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi resmen bitirdiniz batırdınız mahvettiniz rezil ettiniz kepaze ettiniz
ben diriliş ertuğrulunun her bölümünü hiç kaçırmadan izleyen bi seyirciyim ve tekrarınıda şuan sizn yaptığınız kuruluş osman dizideki saçmalıklar yüzünden ertuğrulu izliyorum yazık gerçektende çok yazık
kuruluş osman dizisi sanki tiyatro sunuyorlar gibi doğru düzgün konuşan kimse yok sözleri uzatarak konuşmak ne la, osmanı hiç cenk ederek görmedik hep at üstünde boş teneke gibi tangırdatıp duruyor icraat yok obaya baskınyapılıyor osman tek alpleri nerde av peşindelermi bundan sora kendiniz oynar kendiniz izlersiniz bu diziyi siz beceremiyorsanız tekrar trt 1 e verin orda daha iyiydi

12-03-2020 14:22 !! ++

Kuruluş Osman Yorum okurmusunuz bilmem ama acizane bir ricam var.
şeyh edebali'nin sarığı alnını tamamen kapatmış.
namaz kılarken alnının çıplak olarak secde mahalline değmesi lazım.secde namazın farzlarındandır.alın çıplak olarak yere değmazse secde yerine gelmemiş olur.şeyh edebali gibi bis alim de bu kadar bariz bir hatayı yapmaz.bu durum bu kadar büyük bir alime hakarettir.saygılar.

12-03-2020 22:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizide islam'ın gönüllere huzur veren anlayışını alamıyorum sünni hanefi itikadını pek göremiyorum ki islam'ın cihat anlayışı yerini intikam ateşi almış gidiyor ne bileyim neresinden tutsak içime sinmiyor

13-03-2020 00:24 !! ++

Kuruluş Osman Yorum rezalet ötesi bir dizi olmuş. 1. oyucular özellikle osman sürekli bağırıyor böğürütor. 2. oyuncular çok basit kalmış. rollerinin hakkını veremiyorlar. 3. gerçekler sürekli çarpıtılmış. terihimizde olmayan şeyler eklenmiş. 4. dizi akıcılığını kaybetmiş ağırlığını kaybetmiş. oyuncular sanki bir tiyatro sahnesindeler gibi hareket ediyorlar. 5. ertuğruldaki samimiyet dostluklar kaldırılmış. 6. sürekli ön planda osman ve saçları var bağırması böğürmesi var. anlamıyorum bu adam hiç normal konuşmamımı hayında. 7. ahiler ve şeh edabalı bu kadarmı basite indirilir yazıklar olsun. 8. osman kızın peşinden koşmaktan kaç bölümdür yoruldu bumu osmanlının kurucusu yakıştırdığınız özellik. 9. önce ertuğrulun kaçırdığım bölümlerni mutlaka izlerdim şimdi osmanı hiç izlemiyorum izleyesim gelmiyor. 10. olmamış olmamış olmamış osman rolüne yakışmıyor o rolü kaldıramıyor hakkını veremiyor.

14-03-2020 01:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya cok guzel dizi ama ertuğrul ve turgut bey gelse dizi daha da cok cok guzel olacak amcasi denen o haï d’en hayir yok
iyi ki dündar bey ve selcan hatun var

14-03-2020 20:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şanlı osmanlınin kuruluşunu rezil ettiniz dünya bi taraflariyla gülecek bize son dönemde kayı obasi 5500 çadır sayısı var tarihte senaryoyu sacmaladiniz tarihi rezil ettiniz. hevesle beklediğim gününü artık beklemiyorum izlenmiyor

15-03-2020 15:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum beyenmeyen izlemesin bu kadar basit
çoook güzel bir dizi

16-03-2020 17:12 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osmanın ve balgayın konuşma tarzı çok yapmacık ve zorlama . normal konuşma tarzı bile sürekli meydan okuma tarzı ile geçiyor. bu da çok sıkıyor nerede ertuğrulun konuşma tarzı ve tonlamaları nerede osmanın her cümlesindeki zorlama meydan okuyan konuşma sitili. dizide bir tek rolünün hakkını veren duruşu ve konuşma tarzıyla alişar olmuş

18-03-2020 16:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum biz daha dikkatli olsunlar. daha özveri ve kaliteli film çeksinler diye film hakkındaki izlenimlerimizi aktarıyoruz. eleştiriye açık olalım. dizi hakkında bir yorumun varsa yaz. yoksa eleştiri hakkını kullananlara sataşmak hoş bir davranış değil.

18-03-2020 20:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ne yorumu yaaa filmin içşne etmişsiniz bence diriliş ertuğrulu bidaha izleyin ertuğrul beyi görünce hpimiz heyecanlanıyorduk osmanda gelene yeniliyo gidene yeniliyo yani berbatsınız

18-03-2020 21:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah askına yaa cektıgınız sacma sapan 30 yıl once cızgı film gıbı yemın ederım

18-03-2020 21:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman rolu oturduda ben su baygal sacmaligini anlayamadim.konusma tarzi hareketleri o kadar sacma ki hic olmamis. bir ayin yapiyor sanki filmi ayinin arasina koymuslar o kadar uzatmislar. baygal rolu hic iyi degil olmuyor inandirici degil bir an once konusma tarzi yuruyusu bakis sekilleri degistirilmeli

18-03-2020 23:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum film arası çok reklama yer veriliyor. bazı yerler saçma. çok uzatılıyor ve seyirciyi boğuyor. aksiyon olması lazım iken, aksiyonsuz sahneler çok ön plana çıkıyor. daha osman bey olcak sözünü geçirecek. türkleri birleştirecek devlet kuracak. bunlar ne ara olcak. uzarsa izlemi düşecektir. bunu kesin olarak diyebilirim. birde ertuğrul gazi dizinin ilk başlarında olup ölmesi lazımdı. ikincisi ertuğrul beyin alpleride osman'ın yanında olmalıdır. sadece bir kaçı var. ayrıca selcan hatunun obası olması lazım. dündar'a abisinin nasıl bir yol izlediğide dizide sürekli hatırlatılmalı. moğul sorunu bitmeli. yenilmeli. bizanslılarla savaş yapılmalıdır. flim uzatılmamalı. osman beyin biraz daha kurnaz ve akıllı olduğu ön plana çıkarılmalı ve sürekli düşman öldürmeli. aşktada kazanması gerekir. ben tarih sevdalısı biriyim. ayrıca senoryada yazıyorum. eğer bir film çekiyorsanız tarihle ilgili. gerçeğe benzetilmeli ve seyirciyi sıkmamalı. türkler değil düşmanın işkence çekmesi yenilmesi daha ağır olarak ön plana çıkarılmalıdır.

18-03-2020 23:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum y’a osman nasil kuracak sadece beş tane alplerıye onu anlamadım be ne zaman osmanlı imparatorluğu kurmaya başlayacak ıyııkı bamsı ve abdullah var osman’ı alplerı daha yıgıt olsa daha da iyi olacak bence bıraz daha canlı olsun

19-03-2020 01:36 !! ++

Kuruluş Osman Yorum engin altanin mimik hareketleri cok iyiydi osman sen de biraz bagir ertuğrul gibi bu ne ya olum sahneleri bile aglatmiyo adami
osmani niye burak ozcivit yapmislar biliyormusinuz sacina bsaina takilmislra gwrcek tarihte isman gazi karaymis olum engin altan sacini kataya boyayin gitsi n osman olsun bu kadar takilmayin yani

21-03-2020 00:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliside izledim kuruluşu da izliyorum ama en güzeli kuruluş osman o kadar iyi oynuyolarki bitene kadar izlemeye devam...en iyi canlandıran kişi burak özçivit

23-03-2020 14:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman dizisi 5 tane alpdenmi kurudu koskoca osmanlı tevleti aklımızdan dalgamı geçiyor bunlar beşkuruşluk filim yapmışlar onuda bu milete yuturmaya çalişiyorlar osman dedikleri zat ne anna var ne baba var nealt yapısı var gedilinden büyümüş bir zat var

25-03-2020 00:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum aslında diriliş den beri çok severek izlediğim bir dizi idi. aynı ekibin kuruluşu çekmesini de arzu etmiştim. hayalimin bir kısmı gerçek oldu ama beklediğim gibi değil bu tarihi bir dizi gerçeğe biraz daha yaklaşsa idi. aşk hikayesi biraz 3. planda olsa idi.önce erken dönemde etuğrulun eşi öldü diziden bir oyuncumuz ayrılmış oldu. sonrasında osman bir anda sahneye çıktı baba yok oldu nerede ertuğrul gazinin oğluna verdiği öğütler onu yetiştirmesi , hiç değilse bir on onbeş bölüm hikayenin akışı açısından sanatçılar bir arada oynasalar idi.ertuğrul gazinin diğer oğlu nerede savcı bey hiç bahse konu olmadı. çok garip olacak ama diğer dizide bamsının birde kızı vardı. adam birden yalnız kaldı. daha çok şey yazılabilir ama sanırım yazarın başka planları var. diriliş güzeldi ama hikayenin sonunu yetiştirmek amaçlı olsa gerek onunda finale yakın bölümlerinde sükutu hayale uğradım.şimdi hala bekliyorum eski heyecanı ve konu bütünlüğünü yakalamak için.

BİLGE • 25-03-2020 16:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum Ďırılış ertuğruldaki dızinin güzelliğınin binde birini bulamadim her çarşambayı iple çekerdim adeta yaşiyordum diziyi izlerken kuruluş osman dizisini izlerken ise ne bir heyecan ne tarih duygusu yaşıyorum diriliş ertuğrul dizisini özlüyorum keşke devam etseydi

25-03-2020 21:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman'ı canlandıran oyuncu çok yetersiz, oyunculuğu değerli tarihi karakteri canlandırmada çok yetersiz.. izlemiyorum...

25-03-2020 21:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum buradan kuruluş osman'ın yetkililerine sesleniyorum!!! ne olursun lütfen bala hatunla osmani şimdiki dizilerdeki gibi sevgili gostermeyin ayıptır tariha saygısızlıktır
bu kuruluş osman'ın olmayan yeri bala ile sevgili gibi olması onu kaldirn iyileşecektir yoksa kimse bakmaz bu filime. koş koca osmanlı imparatorluğunu kuracak osman gazi'nin eli degemimşdir aşık sevgiye.çok ayıptır yapmayın aşık filani silin

25-03-2020 22:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul bey hayırlısıyla şu obaya bı gelseydi ya.yoksa bizi daha cokkk uyutacaklar.anlayan anladı.

25-03-2020 23:13 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hem aşk dizisi gibi hemde çok reklam var diziden çok reklam izliyorum gerçi diriliş ertuğrul kadar.olmasada reklam yuzunden izlemek isremiyorum

25-03-2020 23:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman da diriliş ertuğrul kadar güzel.. hatta ertuğrul bitecek dendiginde endise etmistik ancak osman daha baskın çıktı.. ayrıca ertugrulun son dönemlerinde dizide sadece kılıç sesleri ile uzun uzun yer alan cenk sahneleri nerdeyse 1 bölümün yarısını kapsıyordu.. sıkıcı olmuştu.. umarız osman da bu tip hatalar olmaz..ancak şu moğol , alisar, prenses sofia da artik bi sonuca baglansa..tekrara dusmeye basladi..

25-03-2020 23:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi yöneten oynayanlar lütfen oturup bir ertugrul'u izlesinler birde kendilerini.. oyuncu secerken hangi kriterlere göre sectiniz cok merak ediyorum. resmen hayal kirikligi. "muhtesem kurulus ask" olarak devam etsin bence... cok yazik. karakteelere bakiyorum bitane bile tam oturan bir rol göremiyorum. bamsi, abdurrahman ve sercan'i bile batirmissiniz. insaallah yorumlara bakarda bi cekidüzen verirsiniz.

26-03-2020 02:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum senaryo da çok saçma şeyler oluyor böyle devam ederse izlemeyi bırakıcam hem bebek yüzlü burak beye hiç yakışmamış rol yada yüz mimiklerini yapamıyor diyebilirim

26-03-2020 08:22 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihi olduğu gibi göstermeye çalışın kendi hayallerinizle değil burak özçivit hiç beceremiyor tarihi bir okuyun ondan sonra senaryo yazın size zahmet

26-03-2020 16:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertugrul jalimeye o kadar yaklasmadi evlenmdedn once hep oba tore dedi osman surekli bala bala pesunde adam daha evlenmeden bala ya balam diyou
olum o kadar sey oluyor obayi mogollar basiyor ertuğrul beyin bundan haberi olmuyor haa

27-03-2020 23:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yemin ediyorum her bölümü ertuğrul gazi çıkıp gelecekmiş gibi izliyorum yeter artık
ertuğrul bey diziye geri dönsün siz ozaman görün seyirciyi

28-03-2020 02:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi guzel ilerliyor bence alistik osman bey karakterne

28-03-2020 12:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum neden burak özçiviti osman rolunda begenmiyorsunuzki cok kritik var osmana karsi bu ne ya aslinda cok guzel oynuyor ama bence ertuğrul bey ve turgut bey ve diger alpler de olmasi gerekiyor cunki bénit daha aklim almiyor yalniz osman imparatorlugu nasil bir avuc insanlarlami kuracak o koskoca imparatorlugu ya ne loue ertuğrul bey turgut ve diger alplerde gelsinki daha mantikli olur ve daha canli olur

28-03-2020 23:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum iyice aşk dizisine dönmeye başladı trt1 in ekibi bin kat daha iyiydi ve tarihi anlatıyordu şimdi izdivaça dönmüş dizi
koskoca kayı obasını moğol basıyor obaya elini kolunu sallayarak giriyor koskoca obada 10 tane alp var nerde bu dizinin gerçekçiliği türkler böylemi koruyormuş obalarını ne yaptığınızın farkına varın ekip çok kötü edebalının kızını ne hale getirdiniz iyice aşk dizisine döndü final yapın en iyisi
trt1 de kalacaktı bu dizi ecdadımızı ne hallerde gösteriyosunuz !! tarihimizimi anlatacaksınız uydurduğunuz seviyesiz aşk fıkralarınımı !
ertugrulun 1. bolumunden beri izliyirum bu ne kalitesizlik ertugrulun yyanindan bile gecemez bu ekip bu goruntu kalitesi burak ozcivit yapamiyor bence bu isi daha adam gibi oyniyanı bulun gerekirse engin altanduzyatan oynasin lazim deil ask filimi yapdiniz iyice nerdeyse opusecekler osmanla bala hatun trt de kalite ve oyuncular daha guzeldi kucucuk obamı olur 10 tane alp var mogul el kol yaparak obaya giriyor bole deil tarihde olamazda zaten bole yapacaksaniz final verin bırakıcam izlemeyi böyle giderse sanki kilic deil oklava sallıyolar ekip berbattt duzeltin bunu acele hemdee

29-03-2020 00:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum artık bu kadar saçmalık yapılır osman hiç düzgün konuşmazmı hepmi şair gibi konuşuyo hep kibirli bizim okuduğumuz tarihimizle dizinin alakası yok ya özüne dönmeli biran önce yada ileriki bölümlerde gerçeklerle yüz yüze kalır pembe dizi olarak kaybolur gider

29-03-2020 09:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak beyi başrol için seçerken cok düşündünüzmü farklı rollerde iyi olabilir ama bunu hazmedememiş

29-03-2020 12:02 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oyunculuk performansları çok kötü baş karakter olmamış oba kızları olmamış dündar bey olmamış yani acıkcası oyuncu secimlerinin bamsi beyrek dışında hiç biri olmamış. ses ışık olmamış. tarihimizi zerre anlatmıyor osmanlı imparatorluğunu böyle bir düdük mü kurmuş yani ? ilk bölümden belliydi zatem camura düşüyor atı geliyor yüzüne camur attırıyor sonra 2 tane kız geliyor yüzüne su serpiştiriyor ve sonunda kurtarmiş oluyor 2cm su vardı zaten boğulcak hali yoktu. tarihimizin adını kullanarak farklı amacta dizi cekenlere ceza verilmeli diriliş ertuğrul ne kadar övdüysek bunuda bi o kadar gömeriz. sabırsızlıkla final yapmasını bekliyoruz ve osmanlı kuruluşunu bilen bir yönetmen ve senarist ile tekrar cekilmesini diliyoruz.dipnot: burak özcivit iyi bir oyuncudur yönetmen hatasına kurban olmuş tarih dizisinde bu yüz olmaz çalıkuşumu cekiyorsun burda be adam.

31-03-2020 04:46 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya arkadaş insanların aklıyla dalgamı geçiyorsunuz o dönemde iktisadi ve siyasî terimlerimi vardı
iktisadi kelimesi o dönemde icat edilnemisti çok komik gerçekten şaka gibi ya

31-03-2020 23:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum izleyiciyi enayi yerine koyuyorsunuz. dizinin yarışı hayal ile gecuyor

01-04-2020 23:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oba beyinin hükmü obada hiç geçmiyo hep bayanlar konuşuyo önüne gelen beye racon kesiyo süleyman şah varken ertuğrul ve herkez obanın beyine karşı bi saygıda bulunurlardı burda hiç yok ertuğrulu özlüyoruz😞

03-04-2020 01:19 !! ++

Kuruluş Osman Yorum her bölümde moğollara yakanlanıyo ve kurtuluyor.. senarist aynı senarist olamaz bugün son izleyişim olacak diyorum herdefasında bir şans daha veriyorum çok sıkıcı.. berbat heyacan yok

03-04-2020 01:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hayirli cumalar dilerim cümlemize!!!
dizi'ye gelince...hic ama hic güzel oynamiyorlar oyuncular!!!hele dündar bey hic olmamiş!!! osman da ses tonu hic güzel degil...insan böyle gönülden bakmak istiyor...ama ben yapamiyorum..🙄
erturuğl gelsin...erturuğl halime❤
birtane bölümü kacirmadim... sila

03-04-2020 18:34 !! ++

Kuruluş Osman Yorum berbat halde devam ediyor dizi beklentilerinin çok altında bunu düzene sokmazlarsa bu dizi biter ben 15 bölümdür düzelir ümidiyle bakıyorum sabrım taştı buraya yazmak istedim umarım yorumları görmezden gelmezler

03-04-2020 22:02 !! ++

Kuruluş Osman Yorum benim bildiğim kadarıyla kuruluş aşamasında moğollar söğüte hiç gelmediler. lüzumsuz sahneler çok. ertuğruldada vardı ormanda da . mutlaka bir hain çıkıyor. türkler bu kadar hain değil. kendimizi alçaltmayalım. devleti kuracaksanız kurun. gereksiz senaryo ile meşgul etmeyin. tarihi doğru anlatın ve gösterin. hep uydurma

04-04-2020 21:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum eger ertuğrul gazi olmayacaksa en sacma osmanlıyı anlatıyorsunuz ertuğrul bey 98yasında kadar yasıyor biraz gercekcı cekın engin beyde ertugrul bey olarak donsun millet ertuğrul lu bekliyor 18bolumdur gelmeyecekse cok sacma olur kimse izlemez getirin engin beyı

10-04-2020 01:26 !! ++

Kuruluş Osman Yorum koskoca osmanlı tarihini ilkokul müsameresine çevirdiniz !! ne o öyle bala hatun her sahnede,konuşanlar iki dakika düşünüyor konuşmadan önce.bir an önce diziyi seyredilir hale getirin bir tarih ancak bu kadar berbat anlatılır..

22-04-2020 21:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum selam""çok seviyoruz ama dizi içinde çok kaliteli oyuncular varken bala ve selcan dündarın karısı kızı gibi oyuncuların üzerine çok gereksiz konuşmalar ve sahne olmaması gereken yerde bu kişilerin üzerine ağırlık vermeniz hem zaman kaybı hemde dizinin hızını düşürüyor bu dizinin 2 büyük önemi var 1 akıl 2 güç gösterisi bunun üzerine ağırlık verirseniz çok daha iyi olur ..saygılarımla

22-04-2020 21:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok uzun sürdürerek diziden insanı soğutuyorsunuz. biraz daha gerçekçi ve ilerlemeli olsun.

22-04-2020 23:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertugrulu gercekten severek izliyordum ve gurur duyuyordum kayi beyligiyle ama bir osman cikarttiniz insanin segredesi gelmiyor flimi hint dizilerine cevirdiniz yaziklar olsun boyle bit osmanli baslangicina boyle dizi yapmak.

22-04-2020 23:12 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya bu bala ile aşk meşk çok iyi olmuyor ve ihanet edenler bölümler boyu ihanete devam ediyor senaryo bıraz duzeltılmelı ve karı kız olayları çok yer almamalı bwnce

22-04-2020 23:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yeter artik bu dizi sıktı bu kadar basit olmaması lazim ertugrul varken en azindan seyretme zevkimiz biraz vardi simdi ne oynayan oynadigini biliyor nede senarit ne yaptigini biliyor

22-04-2020 23:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bukadar basitleştirilemez bir dizi seyretmek insana acı veriyor kim bunu bukadar aşağıya çekiyor kadınlarla saat doldurmaya çalışıyorlar tarih bukadar rezil anlatılmaz insanlar izlemesin diye elinizden geleni yapıyorsunuz. herşey para demek değildir. tarih anlatıyorsunuz biraz dikkatli hareket edin insanların vaktini boşa geçirmeyin birkaç bölüm böyle devam ederse izleyici bulamayacaksınız yazık ertuğrul’un yanından geçmiyor tadı tuzu kalmıyor

22-04-2020 23:26 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bolumler bom bos geciyor daha 1 arpa boyu yol kat edemediler..
gelsin artik ertuğrul gazi 1, 2 kelle alsinda dizi kendine gelsinn..

22-04-2020 23:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizide müzik ön planda konuşmalar yok gibi ertuğrulu arar olduk biraz kalite ekleyiniz

22-04-2020 23:36 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizide kadro ekskliği var 10 kişi ile diziyi bitiriyorsunuz nerde ordu nerde osmanlı askerleri, 1988 yılında trt 1 de cevrilen kuruluş/osmancık dizisine bakın.

22-04-2020 23:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum gerçekten rezalet bi bölüm tarihle alakası bile yok diriliş ertuğrul sayesinde izleniyor nere kadar sürer bilmiyorum ama herkesin bi sabri var ben bugünden sonra bu saçma sapan diziyi izlemiyorum .

22-04-2020 23:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yine başa döndük, dündar döndü, avrat dedikodusu başladı, yine aynı şeyler, bir adım ilerlemiyor arkadaş. bu gidişlemi kurulmuş koskoca osmanlı. izleyiciyi bu kadar abtal yerine koymayın. biraz gerçekçi olun. yok bala yok dündarın kızı birde prenses çıktı. klask dizilere benzettiniz ayıp ayıp.

22-04-2020 23:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence bir an önce kendinize gelin senaryoyu düzeltin engin beyi getirin tarihide adam gibi dosdoğru anlatın 18 bölümdür adam hala rolune oturmamış sadece bir sağa bir sola koşturup gidiyor dizi başladığı gibi bitiyor yani kıskaca bir sıfır güzelim diziyi ne hale soktunuz .

23-04-2020 00:03 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şu diziyi final yapında herkes rahatlasın ertugrul bibi biraz ciddiyet yahu vallahi sıkıldım

23-04-2020 00:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum mehmet bozdağ size hiç yakıştıramadım.diriliş ertuğrulda da sizi eleştirmiştim.yazık inan çok yazık.yaptığınız şu filme bir bakın hiç yakışıyor mu size.insan birazcık utanır ama film başladığımdan beri utanma duygunuzda kalmamış belli.osman bey ve alplerinin neden sakalı yok.osman bey sakalsiz ve moğol gibi örme saçlı birimiydi.insan azıcık neslinden utanır.hiç yakışmadı size.iyice elinize yüzünüze bulaştırdınız.en iyisi gidin çizgi film falan çekin.

23-04-2020 14:24 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şikayet edeceğinize tavrınizi gösterin beyler duyarlı olun benim gibi seyretmeyin.cok sıkıcı olmaya başladı izlemeyin derim

23-04-2020 18:03 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tek kelimeyle rezalet ertugrul dizisini tek dakşka kaçırmamıs biri olarak bu nedir ya ? karakterler dizi başlamadan bitti . ölen alpler sanki yan eve komsuya gitmiş gibi . önemseyen yok. koskoca osman beyin alpi yanında savasacak adamı yok. samsa ve konuralpte cıkmış galiba diziden . 1988 yılında yapılmıs osmancık dizisi geldi aklıma. bir emek harcanmıs beyler var ahali var savasacak kalabalık var oba var göç var .

23-04-2020 22:34 !! ++

Kuruluş Osman Yorum balayı takip etseler zaten osman'i bulurlar. balâ osman ile buluşmaya gidiyor ama selcan hatunun hiç haberi yok ve prenses korumasız. ayrıca anlamadigim balâ, konuşmaya başlamadan önce niye önce 2 dakika durup düşünüp sonra konuşuyor.

25-04-2020 18:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum izlebildiğim bir film vardı mafettiniz filmi kuruluş osaman sıfır 000
30 yıl önce kuruluş osmancık bu filme on basar 👎

26-04-2020 02:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum durun ya sanki dirilişin ilk sezonu kameralar,yapılan roller dört dörtlüktü...zamanla oturdu yada biz kanıksadık...kuruluşta keza aynı olacak...sanırım diziye akçakocabey giriyor...zamanıydı artık

26-04-2020 15:40 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osmana yardım edecek kişi ertuğrul'un oğlu savcıdır.

29-04-2020 01:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özçivit hiç beceremiyor gönderin şampuan reklami çeksin. sanki senarist değil 23 nisanda prova yapan ilkokul çoçuğu. tarihi böyle adamlarla lekelemeyin. kendini beğenmişlik var olurda diziye yansitilmaz. konuşma becerisi sifir berbat

29-04-2020 07:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi artık izlemiyorum çünkü çok saçmalık var diriliş ertuğrul dizisi daha kaliteliydi malesef fiyasko

29-04-2020 20:31 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osmanin bıyığı olmamış. ne o öyle bir müslümanı bıyığı öyle olmaz. dudakların görünmesi lazım.

29-04-2020 21:34 !! ++

Kuruluş Osman Yorum muhteşem yüzyılda iyiydi fakat burak bey bu diziye olmamış mimik diye bişi yok hissiyat yok kendisi severiz fakat bir bölümü oturup tarafsız bir şekilde izlemeli

29-04-2020 22:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben bu kadar saçma bir senaryo görmedim. yav sizin hiç mi tarih bilginiz yok? zırvaladıkca zırvaladınız. diziyi tarihi formata uygun hale getirinde daha fazla gülünç duruma düşmeyin.

29-04-2020 23:40 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş ben tarih öğretmeniyim. böyle bir tarihi filim çekerken insan hiç mi tarih araştırmaz? hiç mi konunun uzmanı birine danışmaz? millet zaten tarihini bilmiyor. dizilerle de yanlış öğreniyor. sizi bundan dolayı şiddetle kınıyorum. öğrencilerimin diziden öğrendiklerini sorgulamak için sordukları sorularla ilgili doğruları anlatmaktan yoruldum. siz saçmalamaktan yorulmadınız.

29-04-2020 23:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah aşkına osmanlı devlet tarihi aşk filmine cevirdiniz anladık yumuşatmaya calışıyonuzda sizin hürrem den başka hiçbir tarihe benzememiş uan 000ooo. izlenmez izlemiyecegiz ailecek

29-04-2020 23:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum her bölüm aynı terane. 4 saat izle ortada bişey yok. çok sıkıkdım artık hep aynı laflar, hep aynı sahneler. kim yazıyo bu diziyi. kurgusu bile çok zayıf. koskoca osmanlı böylemi kurulmuş. yazıklar olsun. tarihimize hakaretten kaldırılmalı bu saçma dizi. 🤢

29-04-2020 23:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum deveye sormuşlar; "boynun niye eğri?" cevap vermiş; "nerem düz ki!" şimdi ben bu dizide anlatılanlarda bir tek doğru, tarihi belgelere uygun tek bir senaryo görmedim. yazık. lütfen reyting uğruna hem tarihimizi böyle çarpışmayın, hem de kendinizi daha gülünç duruma düşürmeyen. bir tarih öğretmeni olarakdiyorum. tarihi filim mi izliyorum, yoksa çok basit ve sığ bir sekilde kurgulanmış bir saçma şey mi izliyorum? belli değil. sizi esefle ve şiddetle kınıyorum.
eskiden trt'nin çektirdiği bir "kuruluş" dizisi vardı. bir tarih öğretmeni olarak bayılarak izledim youtupe den açıp tekrar tekrar izliyorum. ey senaristler size sesleniyorum ; açıp izleyin bakın tarihi filim nasıl olurmuş görün. bu kadar basit ve ruhsuz bir senaryo görmedim. size tavsimdir. belgelere kaynaklara uygun çekin emin olun daha fazla ilgi çeker ve reyting alır. reyting uğruna kendinizi bu kadar kasıp da tarihimizi be tarihi şahsiyetlerimizi bu kadar küçültmeyin.

30-04-2020 00:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkada kurutulmuş patlıcan biber kuruları var hiç padişah domates patlıcan yiyememistir çünkü anavatani amerikadir o yıllarda amerika keşfedilmedi et balık kuruları koyulması mantıklı

30-04-2020 04:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum senarist aynı yönetmen aynı ancak diriliş le kuruluş arasında dağlar kadar fark var kuruluş ta hiç ruh yok senaryo kupkuru ne oba düzeni var ne adam gibi alp var ok germeyi bile acemice yapıyor alpler ertuğrulun obasıyla alpleriyle olan ilişkileri toylar oyun kurup oyun bozması ikeri görüşü hiçbiri osmanda yok ordan oraya at koşturuyor adam gibi kılıç balta ok kullanan özelliği olan alpler girmeli o esprili bamsının bile eski hali yok ilgi çeken hiçbir karakter yok obada oba düzeni yok bir yemek sahnesi bile yok osman kendi başına kuracak galiba osmanlıyı anası yok atası yok edebali de bile ruh yok 10 tane oyuncu ile kuruluş çekilmez sorun atv de ise trt ye alın tekrar yoksa bu kupkuru senaryo ve üç beş kişilik kadroyla fazla gitmez

30-04-2020 21:46 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul ile kuruluş osman ın birbiri ile alakası yok. sanki birbirini sevmeyen iki farklı yapımcıdan çıkmış gibi.
karekterler rollerinden çok uzak, osman çok kaba ve kendini beğenmiş, edebalı mafya dizisinden gelmiş gibi, dizide kronololoji diye birşey yok, ertuğrulun halime ile sahnelerine bak birde bunlara bak, insanın midesi kalkıyor, beceremiyorsanız daha fazla rezil etmeden bırakın bu işi, ertuğrul en vasat haliyle bile bir sezon bundan daha iyi izlenirdi.
ben bile bunu bıraktım artık ertuğrul u ilk bölümden izlemeye başladım..

01-05-2020 02:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul muhteşemdi herşey tek kelimeyle harikaydı. osman da birkere oyunculuk yok cok yapmacık ertugrulun tırnağı olamaz osmanın 1 bölümüne baktım dahada izlemem hala beyaz tv de yayınlanan ertugrulun tekrarını izliyorum
birde şu osmana söyleyin çok yapmacı bağırarak konuşmasın. bişey söylüyeyimmi filme sungur tekin geldi ya o bile osmandan daha iyi oynuyor. ya bitirin yada ertuğrulu geri getirin.

02-05-2020 03:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dayı kim yönetiyor sa bu filmi biz şov sevmiyorum daha mutavazı ve hakkı anlatarak çekin izleyesim gelmiyor

03-05-2020 02:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dirişiş osman ilk günden beri çok kötü izleniyorsa; ertuğrul diziye gelecek diyerek izleyen izliyor .madem ki aynı şekilde devam edecekse niye ertuğrul olarak devam etmediniz...çok kötü çok basit çekimler olmuş takii başından beri

03-05-2020 03:41 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman ı seyrederken gülüyoruz biraz adam toplayın balide biraz gerçekçi olsun iki kişiyle ülkeyi kuracaklar saçmalıyorsunuz biraz gerçeci olun bizde heyecanla seyredelim ertugruldada aynıydı beşkişi ile savaş kazanıyorlar saçma obaya düşman geliyor rahatlıkla giriyor hiçmi asker olmuyar savaşan ertugrul veya osmandada obada varsa bişey olmuyor yoksa 5 kişi oba yerle bir oluyor bizde yönetmene gülüyoruz hiçmi dizide oynayacak adam bulamıyorsunuz bu dizi gerçeçi olursa seyredilir yıllar önce bu dizi yapılmış onlar bile bukadar imkan olmadıgı halde sizden daha iyi yapmışlar kusura bakmayın

03-05-2020 10:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence cast rezalet. en başta burak özçivit hiç olmadı . bir kere yakışıklı olmak ön şart kavramını bırakın . boylu postlu fit genç şartlar standart. cast konusunda keşke birkaç alternatif halka sorulsaydi . yazık. engin altan düzyatan on numara bir performansti. çünkü ofkelendigi zaman vahşi bir aslan , gülümsediginde bile o gurur verci dik duruşu beni sürekli görmek istediğim aktör haline getirdi. burak pembe dizi çeksin. ya kopya çekiyorsunuz anladık. hiç mi yüreğinizi dinlemediniz. ? sadece aldığınız eğitimi aynen kullanırsanız size sanatçı denmez . zenaatkar denir

03-05-2020 14:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman komedi olsaydi daha güzel olurdu

05-05-2020 13:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihi sapıttınız yetmedi şimdi islam ahlakınıda sapıttınız bala hatun diye röl yaptırdığınız islam alimi evliyanın kızı siz ona ne hareketler yaptırıyorsunuz o öyle hareketler yapması aşık maşuk hareketleri yapması mümkünmüdür siz osmanlı imparotorliğu kurucularını şekillendiryorsunuz yaptıklarınız ne tarihe sığar ne ahlaka biraz çeki düzen verinde islam ahlakını yakışır bir şekilde yapın bu diziyi dünya izliyor cebinize girecek parayı değil biraz tarihi göstermeye çalışınız vallahi yazık billahi yazık

06-05-2020 21:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş bala osman aşkı aldı gidiyor dizi bunun tarih ile bir alakası yok. pembe diziye çevirdiniz ejdadımızı. diriliş ertuğrul başarılıydı çok beğenmiştim.kuruluş osman böyle giderse gözümde zerre kadar kalmadı. adam gibi çekin dizileri. tarihe uygun çekimler yapın. kurguya işi yok bu milletin.

06-05-2020 22:07 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bala hatun bu kadar ön plana çıkmasa daha iyi olur
osman gazi'nin imanı amcasına böyle zulmetmesine izin vermezdi. siz ne yapıyorsunuz böyle

06-05-2020 22:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oyuncular birbirlerinin yanina gelince niye selam vermiyor

06-05-2020 22:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu nedir kardeşim üç haftadır klask türk filmlerinden farkı kalmadı adeta. bir hafta boyunca sabırsızlıkla çarşamba gecesini bekliyoruz. kendi içinizde hesaplaşıp duruyoesunuz. hiçmi hristiyan yok hiçmi moğol yok bir heyecan bir aksiyon lazım kılıç çekin vurun biraz kefereye. boşuna izlemişiz gibi geliyor.

06-05-2020 22:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya bir dizi izliyoz ne kadar saçmaliyorsunuz ya ayıp ya insanlar saat 24 e kadar sizi izliyor ayıp ya. biraz da sizi izleyen ve onların sayesinde evinize milyonları götürdüğünüz insanlara saygılı olun ve insanların aklı ve zamaniyla oynamayin

06-05-2020 23:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dirilişinde gölgesinde kaldı kuruluş senaryo çok basit çok anlamsız ilerleme çok yavaş akıcılık yok türk insanının samimiyeti dostluğu yok denecek kadar az lütfen müdahale edin düzeltin bütçe yetmiyorsa kaynak bulun finans kaynaklarınızı gözden geçirin cast ajanslarınızı değiştirin oyuncular yetersiz dirilişten insanlar gördükçe kuruluşun ne kadar tırt olduğunu ruhsuz olduğunu anlıyoruz.

06-05-2020 23:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman gazi 1288 yilinda dizide geçen kuluca hisari yani gerçek adi karaca hisari aldi ve kale sahibi oldu.savunmasini ve savaşini bu kalede planladi ve hayata geçirdi.1299 yilinda beylik resmen kuruldu ve hizla büyümeye başladi.bu diziyi yönetenlerin ve yazanlarin tarihten haberi olmadiği belli.kari kiz dizisine çevrilmiş öldüğü yerde sayan sahanda su döven bir dizi yapilmiş.türk tarihi şakaya gelmez,türk tarihiyle oynanilamaz ve değiştirilemez...ya diziyi kaldirin ya da gerçeklere dönün.tarihimiz bu kadar basit değildir

06-05-2020 23:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum trt den atv geçince diziyi berbat ettiniz yusuf sadıkoğlu

06-05-2020 23:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğruldaki gözü dönmüş aklı istirahate çekilmiş hırstan kıskançlıktan gözü dönmüş selcan hatınun kuruluş osmandaki osmana kol kanat geren kötülere meydan okuyan selcan hatunla alakası yok.

07-05-2020 03:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum mehmet bozdağ tarihle oynuyosun adam gibi diziyi çekeceksen çek çekmeyeceksen tadında bırak rezil ettin diziyi burak bu dizinin adamı deyil o sadece aşk dizileri çekebilir doğru durust birini bulamadinizmi buna verilen paraya yazik kaç bolum geçti hala adam diziye oturmadı olmuyor işte dizini itibarını kurtarın engin altan bu diziye gelmez ise sende burakta bu dizinin altında ezilirsiniz .

07-05-2020 09:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne kepazelik koskoca bir imparatorluk böyle mi kurulmuş yazık osmanbey koskoca bir imparatorluğun temelini attığı bir dizi öyle basit ve saçma ayak oyunlarıyla karı kız muhabbetleri ile mahv edilemez allah aşkına tarih kurumu kültür bakanlığı her kim el atacak sa atsın ve şu rezaleti acilen bir son versin

07-05-2020 18:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yazık çok yazık bumu dur belki acaba diye her hafta izliyoruz ama hep bir fiyasko bitirin artık bu saçmalığı tv 360 ertuğrul oynuyor ve hala büyük bir zevkle baştan izliyoruz

07-05-2020 22:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum koskoca osmanlıyı nu kadar kadınların etkisinde bırakmak hiç olmamış.dizi resmen kadınların oyuncağı oldu.acilen düzelmesi lazım.

08-05-2020 21:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi turu: tarihi uydurmasyon olmasi gerek

09-05-2020 09:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çekimlerdeki konuşmalar ve bakışnalar gereksiz uzunlukta. oyuncular bir laf edecekler 20 saniye bakışıp 30 saniyede ancak laf ediyorlar

09-05-2020 15:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum benim nacizane fikrim. osmanin konuşmalari şiir gibi.biraz daha düz konuşma şekliyle güzelleşebilir ve daha etkileyici olabilir. diğer konu ise konuşmalarin genelinde günümüz kelimeleri kullaniliyor.. asker ceset çatişma gibi bunlara dikkat edilmesi gerekli bence.diriliş gibi his vermesi gerek baana göre

09-05-2020 17:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizinizi izlerken diyet yemeği yiyormuşuz gibi tat vermiyor tadı tuzu bişeyler eksk dizimize onu tavan yaptıracak müzikler lazım youtubede yada sportifivde böyle bir dizimize uygun refallum respire rambu özellikle dizinizle çok örtüşen gözlerinizi kapatıp dinlediğiniz işte budur diyeceğiniz müzikler var tamamen bir türk gencine ait hatta kendisi istanbuldan telif hakkı falan halledilir acil kullanılmalı bu müzikler bu diziye süper olur acil düzelme bekliyorum

10-05-2020 10:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum engin altanı istiyoruz böyle bir oyuncu nasıl oynamaz
engin altan diriliş tarzında dizi çevirsin bin sene izlenir

11-05-2020 13:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum saçmalamaya devam saçma sapan şeylerle uzattıkça uzatıyorlar zaman dolduruyo tak reklam

13-05-2020 22:30 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu kadar saçmalanmaz izleyeceğimiz dizi bile saçmalıktan izleyemiyoruz bamsıyı burçenin oklaması felan bu nedir nasıl bir dizi yazmaktır.!

13-05-2020 22:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ismim şevki kalkavan kuruluş ormanı beğeniyle izliyorum ama dizi çok düşük gidiyor son bölümde ıdam pozisyonu çok saçma biraz gerçekçi olsun bizi keriz yerine koymayın şuan diziyi kapattım bu yaziyi yazıyorum lütfen düzgün çekim yapın çok abartıyorsunuz çok saçma sahneler var biraz gerçekci olun ertuğrulu atlatıyorsunuz saygilarimla

13-05-2020 22:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum filmi izledikçe çatlıyorum yaa. nerede ertuğrul. türk dizilerini geçti yaa. öldürecek adam yoksa biz gelelimde bizi bari öldürün bee. artık boğmaya başladı gerçekten. hain kim varsa öldürün kardeşim yaa. herkes elinizden kaçıyor. o elbiseleri çıkarın klişeleşmiş dizilerden farkınız kalmadı zaten.

13-05-2020 22:39 !! ++

Kuruluş Osman Yorum akışkanlığı düşük aynı yerde çok oyalanıyor seyircinin gereksiz zamanını çok alıyor netflix dizilerine yönlenmiyoruz saygılar r y

13-05-2020 22:40 !! ++

Kuruluş Osman Yorum eyy yönetmen neden seyirciyi salak yerine koyuyorsun. 5 dakika önce boğazı kesilen alpi başka giysiler giydirip bamsı beyin yanına gönderiyorsun.

13-05-2020 22:41 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu senaryo kafasıyla osmanlı devleti 100 dizi sonra anca kurulur. bu dizi her geçen gün saçmalamaya başladı. yapımcılar hiç mi yabancı dizi seyretmiyor. hele o giriş jeneriği tam bir fiyasko. bunca emeğe yazık ediyorsunuz.
kendinize gelin diziye tempo verin. benden söylemesi yoksa yakında dükkanı kapatırsınız.

13-05-2020 22:44 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bir sayneyı çok uzatıyorsunuz çok kötü oldu osman dizisi lütfen biraz sürükleyici olsun seyrederken bayıyorsunuz bu gidişle bırakıcam tek seyrettiğim diziydi hiç güzel yapamadınız

13-05-2020 22:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum filmin yarım saati edebalıyla birkaç dakikası kadınların sohbetiylen geçiyor. birazda osmanın eziyetiyle bamsı ile gündüzün aldanmalarıyla 45 dakikada reklam filimde tamam. ne bu kardeşim ben nasihat dinleyeceksem vaizler çok. biraz savaşın izlediğimiz filmin bedelini ödeyin.

13-05-2020 23:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizinin orjinalliği kalmadı 5 dakkalık anlatımı 1 saatde işliyorlar. hiç zevk vermiyor. zaten artık seyretmiyorum

13-05-2020 23:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum saçmalık dolu bir dizi yapılmış nerede diriliş ertuğrul nerede osman her bir bölümü beni daha çok filmden soğutuyor

13-05-2020 23:49 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yazık kanal 7 hint dizilerine döndü yazık çok yazı

13-05-2020 23:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum senaryo berbat, diriliş ertuğrul tekrarı bile bu saçmalıktan daha heyecanlı. osman iki kelimeyi bir araya getiremiyor, akıcı konuşmuyor, sürekli bağırıp kendini kasıyor, bu da izleyicileri yoruyor, kimin ne yaptığı belli değil. bunu açık ve lafı dolandırmadan söyleyeyim benim dizide ne yaparsanız yapın osmanın acizliği insan bir diziden zevk almaz mı? inanın alamadım almıyorum. sezon finali yapacak hala kopukluk lar var. inşallah senarist yorumlarımızı okuyordur. diziyi hiç böyle hayal etmemiştim.

13-05-2020 23:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi maffet tiniz ya gerçekten zevkle izlerken zevkinize kalmadı reklam veriyorsunuz baßlıyor 3 dakika öncesinden başlıyor oyuncular birbirini seyrediyor bu nasıl iş iki kışı ormanda 2 kışı ormanın bir başında oldu olacak bir kışı bırakın gerçi oda var yok değil hele dizi bitimi bittiği halde reklam arkasından bitmemiş gibi devam derken aynı sahne bitiş yok böyle birşey yani tv dediğin tarih filminde bunu yapmaz ya zevk bırakmadınız lütfen yönetmen ya diziye zevk katın inanın artık böyle olmuyor bu kadar yorum varken yönetmen böyle cvp sız olması da görülmemiş birşey

14-05-2020 00:03 !! ++

Kuruluş Osman Yorum senaryolar cok basit. osman'in yaptigi planlar cok basit ve hic tutmuyor. osman cok cabuk pusuya dusuyor. osman babasi ertugrul'dan bir sey ogrenmemis. bu osman'in osmanli imparatorlugunu kurmasi mumkun degil. kalite yerlerde.

14-05-2020 03:19 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kalabalik bir ekip lazım
daha ciddi oyuncular lazım
en basit örnek şeyh edebaliyi başka bir oyuncu oynamalı.
adam konuştumu kanal değiştiriyorum

14-05-2020 04:26 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya bu nasıl bir dizi nasıl bir senaryo resmen izleyicinin aklıyla dalga geçiliyor hani bizim alp larımız at üstünde attığı oku onikiden vuruyordu bir gülçin çıkıyor bamsı alp i vuriyor ama üç tane alp bir gülçini vuramıyor birde osman o kadar moğolun içinden kaçıp o kadar yol alıyor ne tesadüf gidip komutan nökenin önüne kendini atıyor resmen hadi onuda geçelim o kadar mücadele ediyor oklanıyor oradan nasıl kaçıyor arkadaş bu nasıl bir senaryo nasıl bir film yönetmek anlamadım millet ertuğrulun hatırına bugün düzelir yarın düzelir adapde olamadık deyip saprediyor sizde nasıl sa kerizler izliyor tezgah kurulu para geliyor deyip kılınızı kıpırdatmıyosunuz hayır benim anlamadığım bu kadar yorum yapılmış bir tane yetkilide çıkıp bir açıklama yapmaya tenezzül bile etmiyor arkadaş yani kimsenin izleyiciyi tınladığı yok yazık yazık
birde ben anlamadım bu konular neden bu kadar uzatılıyor on dakikalık konu bir bölüme yayılıyor sürekli geçmiş hayal ediliyor yetişdiremiyosanız ara verin ama en azından kaliteli bir şey izleyelim birde osmanın bir alpi gibi mücadele eden samsa çavuş nerde her olayın içinde olan karakter kaç bölümdür yok en azından son bölüm de osmanı samsa kurtarmalıydı

14-05-2020 09:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum magazinci oyuncu ile bu iş olmaz, senaryo yazan 10 düşünüp bir yazsın,

14-05-2020 13:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum önce osmanı seyrettim bir hayli sardı sonra sıkıntıdan ertuğrula başladım 34. bölümdeyim ertuğrul açık ara geçti benim gözümde nedenmi konu ve işleyiş bir yana o hitaplar ve konuşmalar yok mu vurgulama tonlama çok kötü osmanda misal bir dündar beyyy diyor arkadan insanın hööööy diyesi geliyor replikler tonlama vurgulama inanılmaz kötü çok da emek var insan üzülüyor tenkit ederken ama maalesef böyle...

15-05-2020 00:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne bicim dizi osman sadece esir düşüyo birde atlan geziyo az tarih okuyun nerde savaşı alpler nerde sadece aşk dizizi osman

15-05-2020 00:31 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osmanlı böylemi kuruldu koskoca hunlar üç beş adamla oba basıyorlar osman 3-beş kişi ile bizans kalesini basıyor bir kaç kişi ile üç beyinin konagı basılıyor adammı yok daha gerçekçi olun... ayrıca sanki aşk filmi cevriliyor gibi...kadınlar daha fazla racon kesyor... hep aynı şeyler rakarat gibi tekrar işleniliyor. koskoca ormanda 10 kişi ile filmi bitirecekler gibi...gervekçi sahneler koyun yeter artık bu gidişle izlemeyeceğim

16-05-2020 13:08 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tamam anladık covit 19 vesaire adam bulamıyorsunuz lakin en azından çekimleri durdurun... hoş kaldı ki burak özçivit bir çok oyuncu yetersiz... sanırım bir tek dündar karakteri rolünün hakkını yeterince yerine getiriyor... burak özçivit osman gazi karakterini oynayamıyor... ağzı şivesi hep yapmacık samimiyet yok hani sakarya fırat dizisindeki osman kanat'ı getirseniz daha iyi olurdu!... şeyh edebali karakteri zaten evlere şenlik. adam hala kurtlar vadisinde kalmış!.. dişlerinden çok sigara içtiği belli olmamış. ak saçlı desen suç makinası karakteri tipinde. bu gidişle selcan hatun karakteri fatih sultan mehmed e kadar gidecek!.. şeyh kızı hiç olmamış zaten. nikah yok bir şey yok göz göze el ele... söylenecek o kadar şey var ki dizi olmamış. olmayacakta. haa reyting vesaire şimdilik birinci olabilir diğer kanallarda karşısına bir kaç iyi dizi geldiğinde çuvallar demedi demeyin. bir eksi yönü de dizinin yayımlandığı kanal olsa gerek...
saygı ve selamlarımla..

17-05-2020 23:59 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dönüp lütfen tekrar diriliş dizisini izleyin lütfen; 2 ana konuda hata yapıyorsunuz 1-bir kaç oyuncu birkaç figuranla diziyi rafa kaldırtacaksınız. 2- repliklere çok bastırmanın ne gereği var biraz doğal olmaya çalışın özellikle başrol için

18-05-2020 13:03 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yalan tarihle büyüdük ve hala yalan üzerine film yapıyorsunuz kısaca milletle dalga geçiyorsunuz

18-05-2020 21:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burakın ne denli beceriksiz olduğunu ıspatlayan dizi
suç burakın ddeğl sadece onu seçen zihniyette
kanal zaten hükümet sözcüsü gibi gelsin haksız maaşlar
yiğin beyler yiğin aksırıncaya tıksırıncaya kadar yipin

18-05-2020 21:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi hep yalan bilgili dizi lütfen en kısa zamanda bitsin

20-05-2020 21:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özcivit bu rolü temsil edemiyor. başı açık hiç bir osmanlı veya müslüman göremezsiniz. bir ikincisi bıyıkları viking bıyıkları gibi osmanlı bıyığı değil!!!

20-05-2020 21:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bugun yeni bölümü seyrettim ve bi değişiklik yok her hafta aynı nerde diriliş ertuğrul nerde kuruluş osman baska kanalda diriliş ertuğrul lu yeniden seyrediyorum daha heyecanli masallah kuruluş osman basladigi gunden beri osman bey hep eli kolu bagli dizide ertugrul bey ve turgut alp şart milletin egosunu tamin etmek icin bu oyuncular diziye dahil edilmiyor ve dizi ozelligini. bence yitiriyor sayin bozdag bu ise bir an önce çözüm bulmali yoksa boyle giderse dizi reyting sonuçları inise gececek bir izleyici olarak benim düşüncelerim boyle devam ederse islemekden vaz gececegim

20-05-2020 23:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum emeği geçen herkese teşekkürler böyle bir senaryo yazıp paylaşmanız mükemmel

21-05-2020 00:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum resmen filmi katletmisler.cizgi film gibi.çökerte çökerte konusmalar.yapmacik hareketler.sacma sapan sahneler.filmde oynayan ekip tam bi rezalet.ertugrulu heycanla izlerken.bunuda hic umursamiyoruz.

21-05-2020 03:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum merhaba bu gibi dizi ve filimlerde ayet ve diğer okunanların dublaj ilede olsa düzgün okunması lazım şeyh rolündeki adam bile ne besmeleyi ne şahadeti nede kelimei tevhidi bile düzgün ve doğru okuyamıyor bu ne rezilliktir allah aşkına yahu insan bir düzgün danışman koyar islami konular için bari bu tarihi şahsiyetlerimizede tarihede dinimizede ve tüm islam alemine saygısızlık ve cahaletin diz boyu umursamazlığın ayyuka çıkmış halidir yazık edersiniz vebali büyük olur bunun ya hakkını verin işinizin yada bu aymazlıktan vaz geçin.

21-05-2020 06:13 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman diye bir saçma filim yapmışsınız tarihimizle alakası olmayan bir filim olmuş zaten bu filim atv ile anlaşılığında bu filimden bir hayır gelmeyeceğini almıştık yazıklar olsun bekletimiz büyüktü berbat bir filim yapmışsını nerde diriliş ertuğrul filimi hala o filimi arıyoruz

21-05-2020 11:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş erturulun her bölümünü iple çekiyordum izleme için tek kelimeyle harikaydı engin altan düzyatan rolün hakkını çok iyi veriyordu ondan sonra devamı olan osmani bir bölümünü izlemek istedim izliyemedim burak yapamıyor kesinlikle ne duruşu konuşması çok yapmacık oynuyor kendini zorluyor olmuyor hem o dönem hangi erkek kaslarının alır arasını o kadar açar çok saçma kesinlikle ertuğrul yani engin dönmeli yada final yapılsın dizi

23-05-2020 20:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum estafurullah turgut ne zaman dönecek yonetmen

24-05-2020 23:26 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şeyh i hiç beğenmedim, bıyıkları , ağzına giriyor,hiç öyle bis bıyık olurmu??

25-05-2020 01:05 !! ++

Yorum Yaz


:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2020 YazarOkur Dizi.