Darısı Başımıza

Darısı Başımıza
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Gold Film
Yönetmen:Barış Yöş
Senarist:Deniz Dargı
Oyuncular:Ozan Dolunay -> Ozan
Elif Doğan -> Öykü
Devrim Yakut -> Zerrin
Kanal:Show TV
Link:showtv.com.tr/dizi/tanitim/dar
Puan:
6.1 / 10 | Oy: 289 | Yorum: 102
Darısı Başımıza Rating
01-08-201852.49
25-07-201813.29
18-07-201813.78
11-07-201823.27
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

6.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Darısı Başımıza Oyuncuları

Ozan Dolunay (Ozan), Elif Doğan (Öykü), Devrim Yakut (Zerrin), Açelya Topaloğlu (Rüya), Özgün Karaman (Cem)

Darısı Başımıza Özeti

Başrollerinde Devrim Yakut, Ozan Dolunay ve Elif Doğan’ın yer aldığı Darısı Başımıza dizisi Show TV’de izleyenler ile buluşuyor. Yapımcılığını Gold Film’in yaptığı dizinin yönetmenliğini Barış Yöş, senaristliğini se Deniz Dargı yapıyor.

Darısı Başımıza Yorumları

Darısı Başımıza Yorum ilk yorum sansi bence tutar bu dizi

23-06-2018 21:17 !! ++

Darısı Başımıza Yorum çok güzel bir dizi olacak gibi görünüyor açelya topaloğlu çok tatlı

24-06-2018 14:22 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bence iyi dizi olucak.insallah...

24-06-2018 14:59 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ben televizyonda fragmanını gördüm.bence çok güzel bir diziye benziyor.

24-06-2018 15:28 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bencede bu dizi tutucak😂😂bende keşke izleye bilsem derslerden (tatilller başladı ama dersler bitmedi benim için.tatildede okuyom😃😃)erkek baş rol oyuncularını çok seviyom.ikisinin de dizilerini izledim ve en çok sevdiöim dizileridi onların dizisi.ozan dolunayın "lise devriyesi"dizisinde tanıdım ve çom sevdim.çok başarılı bir oyuncu bence😄😄😍😍😍😍😍.başroldakı kızı tanımıyom😞ama bir yerden tanıdık geliyorda neyse😄😄ama özgün karamanı tanıyom.""baba candır""dizisinde tanıdım onunda ve çook sevdim çok başarılı oyuncu😄😄
bence bu kadar başarılı,yakışıklı ve güzel oyuncular varsa dizi tutar👌👌👌

MeHRiBaN📖 • 24-06-2018 23:53 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ne zaman basliyor

ayula

25-06-2018 12:01 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizinin framani izledim guzel diziye benziyor mutlaka bakarim

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 26-06-2018 17:38 !! ++

Darısı Başımıza Yorum çok güzel bir dizi bence.çünkü fragmanı çok güzel ve çok komikti.inşallah bu dizi de çok beğenilen diğer diziler gibi çok beğenilir.

29-06-2018 11:36 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ilgimi ceken yaz dizilerinden biri güzel diziye benziyor inşallah izlenir ve reytingi yuksek olur umarım

Asi ¤ ZaAs Sol yanım • 30-06-2018 18:19 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ozan dolunayin oyynculuguna bayilyorum hep dizilerini severek izliyorum

ayula

03-07-2018 18:40 !! ++

Darısı Başımıza Yorum guzel bir diziye benziyor

03-07-2018 19:49 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizi yarin baslayacak mutlaka bakicam..

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 03-07-2018 21:52 !! ++

Darısı Başımıza Yorum dizi komedi ya.sevmem o kadar.birqz etkileyci sekilde olsaydi keske

04-07-2018 20:55 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bayıldım dizi ya cok ama cok guzel ya tam yaz dizisi ya tek kelimele güzel ya bayıldım 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Gokguzum benim • 04-07-2018 21:21 !! ++

Darısı Başımıza Yorum son dakikaya kadar bu dizinin tutacağını düşünmüştüm fakat son dakikada cem abi deyince tamam yine saçmalamışlar dedim.bu kadar tesadüf olurmu abi kardeş aynı kıza mı aşık oluyor.bu dizi tutmaz.

04-07-2018 22:32 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bayagi guzeldi gayet romantik gayet komik .. hayirli olsun. acelya nin da ileriki bolumlerde guzel bir kuguya donustugunu gormek istiyoruz. emeginize saglik 😙😙

05-07-2018 00:10 !! ++

Darısı Başımıza Yorum final sahnesi çok saçma olmuş. bu senaristler bizi ne zannediyorlar merak ediyorum. ne servis edersek yerler muhabbeti galiba. ama yemezler. şu memlekette hiç adam kalmamış gibi aynı kıza aşık iki kardeş. çok bayadır bu konular. tüm diziler aynı konuyu işliyor nedense.

05-07-2018 00:44 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yani iki arkadaş neyse de iki kardeşi bi kıza aşık etmeyin.. halkın bi bu kaldı normalleştirmediği

05-07-2018 03:08 !! ++

Darısı Başımıza Yorum güzel biri dizi ya yebil başladı ama güzel ya güzel buldum dün tam izledim cikiside abi kardeş bir bir kız mi aşık ya güzel bir dizi di ya

yaz dizisi

EN BUYUK OYUNUCU(ARAS BULUT İYNEMLİ) • 05-07-2018 07:45 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizi çok saçma çocukların babasından hiç bahsedilmedi öykülerin babası öldümü annesi babası boşandımı belli diğil mahellelerine sonradan taşınan çocukların annelerinden babalarından hiç bahsedilmiyor çocuk rüyayı tanıyor rüya onu tanımıyor izmir'de evleri var olduğu halde çocuk izmir'de otelde kalıyor baştan aşşağıya saçma bir dizi

05-07-2018 08:48 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yakında final var bu gidisle

05-07-2018 12:49 !! ++

Darısı Başımıza Yorum üvey kardeşler sanırım.öz olduklarını düşünmüyorum yine de yazılmasaydı böyle birşey.hoş değil.
kadro kaliteli begendim.özellikle erkenci kuş dizisinin salak saçma repliklerine kurgusuna ve oyuncu kadrosuna bin basar..

05-07-2018 16:33 !! ++

Darısı Başımıza Yorum dizinin konusu cok sacma ya .oyuncular cok harika muhtesem ama senayyo baya berbat.ozan dolunayin dizide oynadigina begendim diziyi gorunce cok uzuldum ya.hep dizi oyle olmak zorunda degil fqzilet hanim ve kizlari dizisinide sirf o yuzden uzleyi burakdim

05-07-2018 18:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum reytingde 1.sırada ama cok reyting alamadi yani erken final yapacak gibi duruyor

Asi ¤ ZaAs Sol yanım • 06-07-2018 20:40 !! ++

Darısı Başımıza Yorum oyuncular çok iyi başrol kadın oyuncu idare eder. oyuncular dikkatimi çekti izlemeye başladım tutar diye düşünmüştüm ki iki kardeş öz- üvey farketmez aynı kıza aşık oluyor.hayatını cem e göre ayarlayan öykü bir günde büyük acısına rağmen başkasına aşık oluyor. o da abi çıkıyor. senaryo çok vasat hatta vasat altı.ya hemen senaryoyu toparlarsınız yada dizi gider. diziye değil burada oynayan oyunculara üzülürüm. bir çoğu çok değerli güzel işler yapmışlardı.

09-07-2018 01:21 !! ++

Darısı Başımıza Yorum şimdiden sonra bu senaryo toparlanmaz çünkü baştan yanlış yapıldı.ne yani şimdi diziyi toparlamak için abi kardeş senaryosu iptal mi olacak .bu senaryo yazılırken bu saçma abi kardeş hikayesi hiç yapılmayacaktır.yazik oldu yepyeni diziye.

09-07-2018 10:50 !! ++

Darısı Başımıza Yorum sanki dünyada başka kız yok.iki kardeş aynı kıza aşık . üstelik kızın çok albenisi yok ,sıradan bir kız.rüya ile meryem karakteri çok daha güzel ve ilgi çekici.işler evlenmeye kadar gelmiş hiç kimse kimseyi görmemiş, ilk defa isim duyuluyor, fotoğrafını gören yok. aile ilişkileri çok vasat ama istemeye herkes gelmiş. bizde aileler basit bir ilişkide bile birçok bilgiye sahip olur. sanki avrupalı bir aile izliyoruz. yani oyuncular ne kadar iyiyse senaryo da o kadar kötü. ..

09-07-2018 17:34 !! ++

Darısı Başımıza Yorum hep diziler ayny senaryo.
bizi bir etkileyecek senaryo yokmu.iki kardes bir kiza ask.kizda nee yapicagini bilmiyor o kadar senaryolar.

10-07-2018 13:19 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ikinci bölüm ilk bölümden de saçma olmuş.ne olur bitsin artık şu dizi.

11-07-2018 22:42 !! ++

Darısı Başımıza Yorum coookk sacma bu gibi flimler ahlak bozucu buradan yapimcilara sesleniyorum burasi muslumam bir ulke bu gibi sacma sapan konularla genclerin ahlakini bozuyorsunuz sonra gelin kayniyla kacti,kayin yengesiyle yatti hep bu sacma flimler yuzumden izlemeyin bunun gini dizileri reytink alamayinca kalkar yayindan

11-07-2018 23:43 !! ++

Darısı Başımıza Yorum salonun ortasında dört keçi portresi nedir ya? kafamda deli sorular... zaten senaryoyu hiç beğenmedim , keçileri de görünce ...

12-07-2018 00:44 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ozan dolunay sen ne kadar yakışıklı ne kadar asil ne kadar harika bir oyuncusun izlemeye doyamıyorum güzel oğlumu

12-07-2018 14:43 !! ++

Darısı Başımıza Yorum özgün karaman'da bu rol hiç yakışmamış. başroldeki kız çok soğuk geldi.bu dizide açelya topaloğlu'nun harcandığını düşünüyorum.

12-07-2018 23:20 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizide finale doğru gidiyor tutmayacağını biliyordum

Asi ¤ ZaAs Sol yanım • 13-07-2018 13:13 !! ++

Darısı Başımıza Yorum başrol oyuncusu öykü gerçekten çok soğuk ve itici. ne elçin sangu, ne demet özdemir ne de açelya gibi bir sıcaklık yok. oyunculuk yeteneğinin olduğunu da düşünmüyorum. senaryo zaten kötü başrol kadın oyuncu da iyi değil. diğer oyunculara, emeklerine ve isimlerine yazık

14-07-2018 01:23 !! ++

Darısı Başımıza Yorum selamlar herkese..ya cok kafa bi dizi sevdim uyumlari guzel mehmet ozan dolunay zaten cok havali ya ) bi gulusu varki beni benden aliyor )) bu yaz dizileri hic guzel degil yani daha cok biseyde baslamadi ama basliyucak olanlarda guzel diyil gibi ( simdilik bunu izliyorum retingleride guzel ) tadini bozmazlar umarim..

❤Zeynep❤ • 14-07-2018 12:24 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizi gercekten yaz dizisi olarak diyebilirim cok güzel bir dizi

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 15-07-2018 05:04 !! ++

Darısı Başımıza Yorum hic beyenmedim...bence en guzelleri meleklerin awki dizisi

15-07-2018 17:03 !! ++

Darısı Başımıza Yorum hic beyenmedim...en guzeli meleklerin awki

16-07-2018 07:07 !! ++

Darısı Başımıza Yorum hic beyenmedim...en guzeli meleklerin awki dizisi:))

16-07-2018 12:15 !! ++

Darısı Başımıza Yorum öykü rüya ve kardeşleri ağaç kabuğundaymı çıktı anneleri babaları boşandılarmı babaları öldümü belli diğil kızın nişanı oluyor baba ortada yok bu ne biçim dizi meryem'le abisi tek başına yaşıyor ebeveynlerine ne oldu belli diğil ozan'la cem kardeşler cem çeşmede yazlıkta kalıyor ozan otelde bu kadar saçma şey olmaz bu dizi kadar saçma bir dizi yok rüya anaokul öğretmeni anaokul öğretmenliği yapmıyor bu kadar saçma şey olmaz öykünün annesi cem'in annesine tepki gösteriyor öykünün dayısıyla teyzesi tepki göstermiyor

16-07-2018 20:31 !! ++

Darısı Başımıza Yorum keske senaryoyu bu kadar abartmasaydilar...o zaman belki guzel olurdu...gerci hic begenmedim...en guzeli meleklerin awki dizisi

17-07-2018 20:18 !! ++

Darısı Başımıza Yorum çok güzel diziymiş.neresi güzel?diziden anlamayan lar yorum yapmasın.çok saçma ve yakında final yapacak bir dizi o kadar.

17-07-2018 21:38 !! ++

Darısı Başımıza Yorum çok iyi,ünlü oyuncular var. rollerinin hakkını da veriyorlar.başrol kız hariç.keşke bu oyuncular bu dizinin teklifi kabul etmeselerdi. senaryo o kadar vasat ki ve saçmalıklarla dolu ki emeklerine yazık olacak.isim itibarları sarsılabilir.senaryodan dolayı izleyemedim, izleyicinin zekasıyla dalga geçiyor gibi.izleyicileri ne verirsek yerler yani aptal yerine koymuş.yakında final yapar.

18-07-2018 08:54 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yeni bolum cikmadimi ?izliyemedimde galiba olmamisda (

❤Zeynep❤ • 18-07-2018 11:07 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu aksam dizim var cok güzel olacak gene gecen haftadan daha guzel

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 18-07-2018 17:47 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yorumlari neden siliyonuz??isinize mi gelmiyor yoksa?? anlamadim gitti yani

18-07-2018 20:21 !! ++

Darısı Başımıza Yorum cem sinirimi bozuyor ya ozanda kendini kotu hissediyor oyle birisi icin ( retingleri guzelmis bence tam sevilicek yaz dizisi iste komedi falan kafa dagitmak icin guzel.ozan dolunay nasil tatli yaa gulusu falan adamin uzulmesi bile cok guzel ))

❤Zeynep❤ • 19-07-2018 15:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum dun ku bolumu cok güzel dı ya eylul sonunda cemden ayrıldı cem onu aldatıyor eylulede yalan soyuluyor kendisi aldatdıgı kızı ise erkek arkadasının sevgilisi olduğunu soyuluyor utanmadan

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 19-07-2018 19:11 !! ++

Darısı Başımıza Yorum o kadar dızıme yorum yaptım ama aylada aktif degıl im neden acaba

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 21-07-2018 03:22 !! ++

Darısı Başımıza Yorum kotu maalesef...sorry

21-07-2018 10:43 !! ++

Darısı Başımıza Yorum artik daha yeni oyuncular.daha yeni senaryolar gormek istiyoruz..!!

21-07-2018 20:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum maalesef final yakin

21-07-2018 22:59 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ve yine işlenen aşk😍cok basit buldum.bir kere senaryo'yu çöpe atmak gerek...oyunculari samimi bulmadim..20:29 arkadaş'a kesinlikle katiliyorum..yeni oyuncular,yeni konular gormek istiyoruz!..cok sıkıcı olmaya başladi dizi...:))bide acelya topaloglu benim icin basrol olunca zevkli oluyo...burada ona yazik olmus yani harcandigini dusunuyorum..elif dogan cok guzel bir kiz ama bu dizi'ye olmamişsin be😢

22-07-2018 17:15 !! ++

Darısı Başımıza Yorum keske elif dogan daha anlamli bir diziye cekilseydi
bu yaz meleklerin awki dizisi daha harika...

23-07-2018 21:25 !! ++

Darısı Başımıza Yorum incecik deftere ne hikayeler sığdıysa o hikayeler sayesinde yıllarca filmler yapılmış ve kocaman yapım şirketi kurulmuş. acaba senaryoya biraz daha mı kafa yorsak ve daha az bağıran karakterler mi yazsak

25-07-2018 23:01 !! ++

Darısı Başımıza Yorum dizi gerçekten muhteşem lütfen final olmasın nolur yanlız konuyu biraz daha iyi yapabilirsiniz

26-07-2018 00:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum dizi çok harika❤❤ oyuncuları da çok başarılılar ✌✌👏👏👏👏

26-07-2018 01:43 !! ++

Darısı Başımıza Yorum burda ozanla oyku evlense super olar cem oykunu firladir

26-07-2018 11:41 !! ++

Darısı Başımıza Yorum biraz daha gözlerinin içi gülerek oynasalar özellikle elif dogan
insan sevdigine kiziyorsa bile biraz yumusak bakar
aslinda çok komik olmasi gereken sahneler o bakisardaki dram yüzünden güldürmüyor
bir de kiz kardesler çok abartili
devrim yakut nergis kumbasar süper ama kiz kardes sahnelerinde resmen baska seyle oyalaniyorum

26-07-2018 15:31 !! ++

Darısı Başımıza Yorum saçma:-)

26-07-2018 19:20 !! ++

Darısı Başımıza Yorum sevdigi ile dans oynuyorsa bile ozana bakiyor. o kadar olamaz oykucm.sadece ozan dolunayin oyunculuguna bayilyorum😍😁😉

27-07-2018 06:56 !! ++

Darısı Başımıza Yorum oyuncular karsi tarafa hic bir sey hiss etdirmiyor...boyle oyuncu olmaz}
sirf o yuzden berkay hardal ve gulper ozdemir'i seviyorum..

27-07-2018 09:28 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yakında final var

27-07-2018 12:53 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu dizi çok saçma geçmişi gösterdikleri zaman sadece rüya vardı öykü ve kardeşi hiç yokmuş gibi gösterdiler birde zerrin hanım canan hanıma sinir olduğu halde cem'e iyi davranıp merterle meryem'e kötü davranması çok saçma birde dededen şirket kaldıysa sadece canan hanımın diğil merter'le meryem'inde şirkette hakkı olması lazım tek cananınmış gibi gösterilmesi çok saçma

27-07-2018 18:04 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ben bu diziyi izledim hiç bir şey anlamadım çok karışık geldi

Asi ¤ ZaAs Sol yanım • 27-07-2018 18:13 !! ++

Darısı Başımıza Yorum eee buda final yapıyor hemde birinci olmasına rağmen kocaman ailem dizisinin bitmesine şaşmamak gerek

27-07-2018 18:22 !! ++

Darısı Başımıza Yorum o sude karakteri aşırı saçma..döverdim ben onu yaa..

27-07-2018 22:15 !! ++

Darısı Başımıza Yorum üstte bazı yorumlarda bulunmuştum senaryo çok kötü ,final yapar diye. bugün final yapacaklarını öğrendim çok sevindim. son dönemde oyuncuları
çok iyi olmasına rağmen senaryosu bu kadar vasat altı başka bir dizi görmemiştim. oyuncular için de sevindim. öykü hariç hepsi çok değerli sevdiğimiz,başarılı oyuncular. böylece yeni sezonda kendilerine mantıklı,güzel roller bulabilirler. yolları açık olsun. ..

27-07-2018 23:13 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ve final yapar soyleyenlerden biride bendim.oyuncular bu dizi de iyi degil,olmamiș da soylemistim.artik yeni ve daha iyi projelere.

28-07-2018 10:19 !! ++

Darısı Başımıza Yorum final olmasın lütfen niye final yapılıyor ki

28-07-2018 20:10 !! ++

Darısı Başımıza Yorum cemin öyküyü aldattığıda ortaya çıksın rüyayla merter evlensinler

29-07-2018 11:43 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ofyq dızım final olucakmıs bıtmesın ya

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 30-07-2018 02:53 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ben anlamadim hep ratingde birinci sonra da rating alamadi diye bitiyor bu nasil sey?

30-07-2018 13:27 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bu reytinglerle fazla surmez diye dusunuyordum fakat bu kadar erken bitireceklerini dusunmemisdim eylulde biter diyordum neyse bas roldeki kiz guzel fakat oyunculugunu gelistirmesi lazim bas rol icin oyunculugu yeterli degil acelya bas rol olmaliydi oyuncu secimleri yanlisdi

Asi ¤ ZaAs Sol yanım • 30-07-2018 21:05 !! ++

Darısı Başımıza Yorum meleklerin aşkı efsane

31-07-2018 23:05 !! ++

Darısı Başımıza Yorum çok beğenerek izlediğim bir dizi ve bence bu yazın dizilerinin içinde en iyisi. bitiyor olmasına çok üzüldüm umarım yapımcı firma ile kanal arasında ya da başka bir kanal ile anlaşma sağlanır ve tadı damağımızda kalmaz.

01-08-2018 14:14 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bitmesine sevindim...hep bilinmez yerlerden giriyorlar senaryoya..
3'lerden kalkamadi bir türlü..

01-08-2018 17:59 !! ++

Darısı Başımıza Yorum of ya dizim bugun final yapıyor ya bıtmesın ya yaz dızılerını seviyorum ben

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 01-08-2018 20:12 !! ++

Darısı Başımıza Yorum iyiki final.sacma sapan bir dizi

01-08-2018 23:18 !! ++

Darısı Başımıza Yorum iyikide finl..
#yagmelsonunakadar

02-08-2018 10:40 !! ++

Darısı Başımıza Yorum berbat bir final oldu

02-08-2018 14:16 !! ++

Darısı Başımıza Yorum darısı başımıza keşke bitmeseydi.final bölümü çok güzeldi.devamı gelseydi çok güzel olurdu bu filme bayıldım.

02-08-2018 14:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yav boyle final mi olur allah aşkina

02-08-2018 18:19 !! ++

Darısı Başımıza Yorum ben ne soylemistim...final gunu bile izlenmez diye rayting😂😂

03-08-2018 12:29 !! ++

Darısı Başımıza Yorum darısı diğer saçma dizilerin başına .herhalde onlarda yakında final yapar.

03-08-2018 15:37 !! ++

Darısı Başımıza Yorum artık dizilerde abi kardeşin aynı kıza aşık olmasından bıktık görmek istemiyoruz

03-08-2018 18:17 !! ++

Darısı Başımıza Yorum keske bizim diziler de hint dizileri gibi adetlerimizle cekilse...ama nafile...nolur sanki hep dua eden basrol kiz olsa...yazik be

03-08-2018 20:36 !! ++

Darısı Başımıza Yorum modern çağda ne adetinden bahsediyorsun

03-08-2018 21:49 !! ++

Darısı Başımıza Yorum rüya ve merterin başka bir dizide aynı şapşik halleriyle değerlendirilmesini istiyoruz. çok şekerlerdi. tadı damağımızda kaldı. lütfeeennn

04-08-2018 11:14 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yani final gunu bile cok sacmaydi.o yuzden rayting daha dusmus.nolurdu sanki hic gormedigimiz sahneler falan olsaydi

04-08-2018 13:40 !! ++

Darısı Başımıza Yorum 14:34 kalsin canim kendine sakla ayrica ben orda yasamak istiyorum demedim adetleri ile cekiliyor bizde de oyle olsun istiyorum dedim...siz nasil insanlarsiniz anlamiyorum bu benim istegim ne diye karisiyor sunuz ki

05-08-2018 16:41 !! ++

Darısı Başımıza Yorum abi nasıl final yaparsınız ya bari sezon finali yapsaydınız

05-08-2018 18:13 !! ++

Darısı Başımıza Yorum keşke başrolde açelya topaloğlu olsaydı

06-08-2018 12:20 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yeniden baslasa keske niye olduki final ratingi iyidi

06-08-2018 19:09 !! ++

Darısı Başımıza Yorum basrolde acelya topaloglu olsaydi izlerdim..bence o daha guzel oynardi..tabii ozan dolunay harika bir oyuncu ama acelyayla tutmayacagi icin baska bir esas oglan olsaydi iyi olurdu..

inadina askfc

07-08-2018 13:06 !! ++

Darısı Başımıza Yorum yha neden acelya hanim basrol olmadiki..sirf onun icin izlerdim

07-08-2018 21:13 !! ++

Darısı Başımıza Yorum bizim dizilerimiz hint dizilerinden daha güzel hint dizileri berbat biz onlara diğil onlar bize uysun asıl

18-08-2018 12:19 !! ++

Darısı Başımıza Yorum final oluçağın bilyordum
yanlış ları vardı ama yinede güzeldi

26-08-2018 11:50 !! ++

Darısı Başımıza Yorum tüm oyuncular rollerini gayet iyi oynuyordu, sahneler, diyaloglar sıkıcı ya da bayıcı değil asla. romantik komedi dizisi olarak oldukça başarılıydı, tadı damağımızda, nasıl oluyor da "erkenci" kuş reyting yaparken bu yapamıyor??

30-08-2018 18:39 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.