Kuzey Yıldızı

Kuzey Yıldızı
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler
Senarist:
Oyuncular:Aslıhan Güner ->
İsmail Demirci ->
Toygan Avanoğlu ->
Kanal:Show TV
Link:https://showtv.com.tr/dizi/tan
Puan:
6.7 / 10 | Oy: 1039 | Yorum: 464
Kuzey Yıldızı Rating
30-11-201934.94
23-11-201934.86
16-11-201935.53
09-11-201915.80
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

6.7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Kuzey Yıldızı Oyuncuları

Aslıhan Güner, İsmail Demirci, Toygan Avanoğlu, Cezmi Baskın, Zeynep Kankonde

Kuzey Yıldızı Özeti

Show TV’nin yeni dizisi olan Kuzey Yıldızı İlk Aşk’ın başrollerinde Aslıhan Güner ve İsmail Demirci yer alıyor. Yönetmenliğini Ersoy Güler’in yaptığı dizinin yapımcılığını ise Süreç Film yapıyor.

Kuzey Yıldızı Yorumları

<< önceki 314 yorumu göster
Kuzey Yıldızı Yorum şu amca karakterine bir son mu verseniz artık ya cıkartın yada başka bi rol cizin o geldiginden beri dizinin tadı kaçtı adam kendini acındırmaktan başka bi işe yaramıyo böyle güzel bir diziye o karekter olmamış yada davranışlarını değiştirmeli amca ise amcalık yapmalı yani sacma sapan şeyler yapıyo onun oldugu sahnelerde başka kanallara geciyoruz cünkü sıkıcı farklı bir yön belirlenmesi gerek sürekli birilerine asılıp. duruyo sapık gibi bişey olmuş sanki yada bir an önce evlendirin olaun bitsin

09-01-2021 23:16 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum lütfen ama lütfen şü cevher amca rolundeki adam diziden ciksin dizi cok sacma oluyor.gitsin su adam

09-01-2021 23:42 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum küzey yıldızı ilk aşk gerçek ten çok güzel filim komik filim özellikle sefer ruhi kuzey üçüde komik insanlar filimde komikler lütfen dizi final olmasın yıldız güzel insan gözleri çok güzel sesi de çok güzel dizi final olmasın dizi final olmasın 😄😄😄
çok güzel filim emin ve mine seferin yanlışlıkla popişine ok sapladılar o sahne çok güzel ve komikti final olmasın dizi 😄😄😄😅

10-01-2021 00:49 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu diziyi artık tinercilermi yazıyo güzelim diziyi maf ettiniz

10-01-2021 01:19 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben dedim ki ömer gelsin ferideye evlenme teklifi etsin ben demedim başka biri aşık olsun yani dediğimi yapın lütfen bir de osman bir kızla öpüşsün ve gökçe görsün lütfen yaparmısınız lütfen ve yıldız hamile olsun önçe yıldız öğrensin sonra kuzeye desin bunları yaparsanız ben arkadaşlarıma kuzenlerime herkese derim kuzey yıldızı ilk aşk izleyin

10-01-2021 08:41 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben gercekten cok begendim

12-01-2021 16:35 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yemin ederim bu dizi o kadar komik ki biz ailecek gülmekten öldük aynen böyle devam ederse daha iyi reytingler alınır zaten yıldız daha komik

16-01-2021 23:35 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yıldızın kıyafetleri harika. çok güzel bir oyuncu

17-01-2021 01:26 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum cengiz bozkurt'u çok severim ama bu dizi hiç yakışmadı ve bunun için neredeyse izlemek istemiyorum sürekli o çıktığı zaman kanal değiştiriyorum bir de sefer artık çok abarttı seferi çok arttırdı çok çok böyle biçimsiz hareketler yapmaya başladı yıldızı da çok bağırıyorsunuz lütfen bunlar düzeltirsin

17-01-2021 17:57 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sayın kuzey yildizi dizisi yapımcıları.16.01.2021 cumartesi günü akşam keyifle bir dizi izlemeyi beklerken " kuzeyin kızlarının çok abartılı olarak bağırmaları kavga etmeleri, yastıkları parçalamaları,üvey annenin kocasına öküz diye hitap etmesi "gerdikçe gerdi ve kanal değişmek zorunda kaldık.yani o gençlerin anne babaları gözü önünde böyle rol yapmaları türk aile yapısına ters ve kötü örnek teşkil etmektedir.insanları daha mütevazi saygılı,haya ve edep li olmaya özendirecek sahneler olmalı. rica ediyoruz 17.01.2021

17-01-2021 21:17 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bence cok guzell bir dizi devam etmeli...

19-01-2021 00:01 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ya bu gökçe ve osman neden barışıyorlar izlemiyorum ya lütfen ayrılsınlar ve feride ve ömer evlensin ömer ve feride evlensin hem ömer nerde gelsin yani bekliyoruz işallah dediğimizi yaparsınız

20-01-2021 18:35 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizi iyice basitleşti. saçma esprilere çocuklar bile gülmez. kendinize gelin, yoksa yakında final yaparsınız!

22-01-2021 17:42 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı bitmiyecek cunku kuzey yildizi ilk aşkı izleyin beğenin 900 bölüme kadar deham etsin dünyanın ünlü dizi seçilsin diye istekrama gön derdim şimdi tüm telidere mahallesindeki ziya agul sitesindeki arkadaşlarımı toplayacam bir fotoraf çıkartacak kuzey yildizi ilk aşk afişleri elimize kalacaz bütün mahallesi toplayıp kuzey yıldı bitmesin diye birtane kağıda yazacaz kuzey yıldızın resmi eldemizde olacak bitmesin diye beğenemez bitsindeye varsa oda insan toplasın elinde afiş yukarı kaldırsın kuzey yildiz finale girsin ekrana veda etsin diye oy toplasin bizde final etmesin ekrana veda etmesin diye oy toplayalım kimin oyu daha fazla olursa onun dediği olsun

23-01-2021 14:43 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum amca diziye gireli dizi cok itici olmaya basladi

23-01-2021 22:49 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum gereksiz bağrışmalar içim şişti kanal değiştirdim

23-01-2021 23:46 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum lütfen hapishaneden çıksınlar ve yıldız hamile olsun bi de ömer feride evlensinler ömer gelsin yine feride affetsin öneri lütfen her şeyi yapın gökçe ve osman da ayrılsınlar hiç yakışmıyorlar

23-01-2021 23:51 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yildizi dagda maceraları komediler cok ama cok guzel ve guldurıyor stres atiyoduk şimdi şehre inerek sacma sapan bi komediye donmeye başladi kuzey yildizi daki ömer geri gelmesi ve yenide onu cok taha sevmesi vegelen cocukla surtuşesi cok daha guzel olur ve omere yeniden ateşin kutlden cıkas olması lazım ve yayalara geri donmeleri daha guzel ben şehirde espriler biraz sacma gibi
omer geri gelmesi ve yaylaya geri cekilemleri lazim bence şehir mantıklı ve guzel gelmiyor doga ve guzelik leri daha guzeli ve neşeleri

24-01-2021 13:18 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ömer diziye geri dönsü
dizideki ki genc ferideye hic olmamis lütfen ömer yeni bölümlerde dizide takrardan görmek istiyoruz
ömeri dizide görmek istiyoruz
ömer gelsin artik
ömer heldin diziye

25-01-2021 16:37 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizi muhteşem.
oyuncuları muhteşem,
yönetmen harika,
seneryo harika,
kıyafet giyimleri güzel,
şiveleri harika,
harem ve davranışları ile çok içten ve samiler,
oyuncuları diğer oyuncular gibi değil.
diziye ne denilebirki ?
tek kelimeyle mükemmel harika.
⭐ kuzey yildizi ilk aşk ⭐

25-01-2021 18:06 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yildizi osman olmesin olurse filmin tadi kalmaz

27-01-2021 21:09 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bence enginar yani engin kalekterinin diziye dahil olması diziye gerçekten reng katacaktır bence şart.
bence cengiz bozkurt diziye girdiğinden beri dizide düşüş var engin ar daha dogru bir karar olacaktır

30-01-2021 22:23 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum film eğlenceli, keyifli, karadeniz manzaraları, yaylalar muhteşem, kuzey'in deniz kenarında ki evi harika. yıldız'ın lokantası çok güzel. yalnız sefer biraz fazla bağırıyor, ancak nahide çok başarılı, tüm oyuncular başarılılar, ancak nahide gerçekten çok başarılı. teşekkür ederiz.
ayrıca yıldız çok şık giyiniyor.

30-01-2021 22:58 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum lütfen biz diyoruz ki ömer gelsin ve feride ye evlenme teklifi etsin ne olur yapın bunu istiyorum neden yapmıyorsunuz çok üzüldüm ama yıldızda iyiki hamile kaldı oh iyiki bir de biz diyoruz osman ve gökçe küsünler onlar orda öpüşüyorlar anlamadım giti lütfen yaparmısınız izlicem valla diyorum çabucak kuzey yıldızı başlasın reklamı bile izliyoruz kuzey yıldızı reklam bile olunca izliyoruz o derece lütfen yaparmısınız

31-01-2021 08:23 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ömeri önümüzdeki bölümlerde tekrardan ekranlarda görmek istiyoruz ferideyle ilgilenen gecle mücadele etsin feridenin kalbini kazanmak icin

01-02-2021 01:53 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sefer çok komik ve çabuk final olmasın
çok güzel bir dizi ve çabuk final olmasın lütfenn

02-02-2021 17:25 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ne olur yıldız bebeğini kaybetmesin hep kuzeyin kızları yüzünden niye gidiyorlar sevgilerle buluşuyorlar onu anlamadım yani bir şey olmaz işallah yıldıza yani ömer gelsin diyoruz o da yok yani onuda yapmıyorusunuz

06-02-2021 23:49 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı final olsun diyenler hop yavaş olun...daha fazla ileri gitmeyin kuzey yıldızı na iyi yorum yapanlar çok teşekkür ederim bendensiniz sizi koc
aslıhan güneri birtek ben sebebilirim
saçmalayan sizsiniz
adı üstünde film
bana hak verenler like atsın 👍
vermeyenler ise 👎atsın bekliyorum.
survivor da güzel ama kuzey yıldızı daha popüler
bebeğim
👉yorumları kısa zamanda bekliyorum hoşçakalın yorum yapanlar👈
pardon...sanane bebeğim yönetmen nasıl yapmışsa öyle olir senin sözünle olmaz okey...
iyi akşamlar bebeklerim😂😛🤓

08-02-2021 23:17 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı final yapsın okula gitmesi gereken iki kız okula gitmiyor büyük kız okulu donduruyor yıldız ilk evliliğini üç çocuk babasıyla yapıyor bundan saçma bir dizi yok bu saçma dizi final yapsın

12-02-2021 11:56 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum daha rezil diziler varken kuzey yıldızı gibi bir diziye final yapsın diye çamur atmanız çok saçma, madem sevmiyorsunuz o zaman gidin sen çal kapımı gibi ahlak yoksunu dizileri izleyin tamam mı?

12-02-2021 23:09 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızına kötü yorumlar yazmayın kuzey yıldızı ekipleri buna çok üzülür😥yazmamaya çalışırsanız çok daha iyi olurr...
sendenmi öğrenicez hangi filmi izleyeceğimizi bebeğim
bebeğim kuzey yıldızına iyi yorum yaptığın için çok teşekkür ederim ❤

13-02-2021 12:39 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum mine gökçe feride bunlar karni açık giyinsinler lütfen bir de feride ömer gelsin ferideye evlenme teklifi etsin
ya biz diyoruz ömer gelsin mete bu sefer çıkmış yarebi yasabır yıldızda artık bebek doğursun yani bir de ömer❤feride olmalı ya ömer gelsin ömerrr gelsinnn

13-02-2021 23:32 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bugünkü bölüm çok eğlenceliydi, tüm ekibe teşekkür ederiz. karadeniz manzaraları muhteşem.

14-02-2021 00:04 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum okumak yerine evlendiren kızlarının annede kalma hakkı yokmuş gibi babasının yanında kalmasını sağlayan bu dizi kaldırılsın eğtime kültüre kadın haklarına önem veren diziler yapılsın kuzeyin ilk eşinin kızlarının üstünde hakkı yokmuş gibi gösteriyorlar doğuran büyüten bir anneye haksızlık yapılıyor kızlar annelerinin yanında kalmalıydı babalarının diğil kadınların çocuklarının yanında olmak gibi hakkı yokmuş gibi gösteren bu ataerkil dizi kaldırılsın biran önce final yapsın bende savunanları anlamıyorum neden final yapması gerektiğini okumuyorlar sadece karşı çıkmak için karşı çıkıyorlar biraz sebeplerinide okusunlar çamur atmıyoruz sadece savunmak için savunmayın okulu yok gibi gösterdikleri ve annelerinden kızları uzak tuttukları için final yapmasını istiyorum ve sonuna kadar arkasındayım bu fikrimin feride okul dondurur gökçemiydi miniydi evlenir bu dizi yanlış mesajlar veriyor ve hiçbir anne çocuğundan ayrı kalmayı haketmez bu dizi hem eğtime hem annelere saygısızlık yapıyor bu dizi final yapsın yıldız'ın üç çocuk babasıyla evlenmeside saçma bu dizi final yapsın eğtime kültüre önem veren diziler yapsınlar

14-02-2021 00:41 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum eskiden trtde bir dizi vardı kız okulu bırakıp zengin sevgilisiyle evlenmek istiyordu büyük annesi ona ya boşanırsanız yada ölürse bu saydığının hangisi olucak oku kendi geleceğini kendin tayin et dedi okulun eğtimin değerini anlatan harika bir diziydi kız büyükannesini dinleyip okula dönmüştü benim arkadaşım okulu bırakıcaktı o diziyi izledikten sonra okuluna geri döndü burda kimse mine okusun diye nasihat verip evlenme isteyenden vazgeçirmedi kimse okumasın evlensin diye yannış mesaj verdiler kız okumaktan vazgeçip evlendi burda yanlış mesaj verildi trtde adını hatırlayamadığım okulun değerini anlatan dizinin yanından bile geçemez bu dizi bir genç kızı okumak yerine evlendiren bu dizi final yapsın gençlere kötü örnek oldu eminle mine gençlere kötü örnek oldular kötü örnek olan bu dizi final yapsın

14-02-2021 09:40 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu dizi final yapsın onsekiz yaşındaki bir insanın okula gitmek yerine evlenmesi çok saçma

14-02-2021 19:04 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizide konu yok. hareketler cok yapmacik. guzelim orduyu karaliyorsunuz.

15-02-2021 10:56 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum orduyu karalıyan yok hatta bu diziyi izledikten sonra bizim tanıdıklar ordu çok güzel bir yer dediler

19-02-2021 23:33 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum okula, öğrenime devam halinde dizi film eğlenceli, hoş, oyuncular başarılı, karadeniz manzaraları harika, aile fertleri arasındak, diyalog komik. ancak ordu'da da yüksek öğrenim yapılabilir, üniversite var, kızların öğrenimleriyle konu daha da hareketli, eğlenceli hal alabilir. kızlar lütfen okula, hatta damat adayları da birlikte. bunların dışında beğenerek seyrediyoruz. tüm ekibe teşekkürler

20-02-2021 19:21 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum son bölüm berbattı çocukların keyifle beklediği bu aile dizisinde bıçaklanma sahnesi olmaması lazım

21-02-2021 11:08 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum gökçe hep göbeği açık giyinsin ona yakışıyor sefer ölmesin ömer de gelsin lütfen yaparmısınız lütfen yıldız da kuzey de gelsin

21-02-2021 13:46 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum nilusu berfin aktaş hep açık giyinsin ona yakışıyor ve ömer de gelsin yani bekliyoruz işallah dediğimizi yaparsınız bir de gökçe şort ta giysin

22-02-2021 23:03 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum feride ve mete olsun feridedeninde onuru var kendisini bırakıp giden birisini niye istesin yıldız rahatsızlandığı için ara vermiş ama geri dönücekmiş

23-02-2021 07:58 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kıymetli arkadaşlar kuzey yıldızı dizinizi ilk bölümünden itibaren severek izlemekteyim. hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. fakat son bölümde seferin bıcaklanması bizleri üzdü. umarım sefer arkadaşımız diziden ayrılmaz. her ne kadar dizinin başrolleri belli isede , bir o kadarda dizinin bel kemiği ve seyirciyi ekrana bağlayan sefer karekterdeki arkadaşımızdır. dizinin tüm karakterlerini seviyoruz. fakat seferin diziden ayrılması inanın bizleri çok üzer. sizlerin de bu bilinçte olduğunuzu biliyor. saygı ve sevgilerimi sunuyorum. kuzey yıldızı dizisini ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşları seviyoruz. cemalettin akpunar

23-02-2021 15:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum güneş giz ve nilusu aslıhan kapanşahin bunlar göbeği açık giyinsinler açık giyinsinler hep giyinsiler lütfen lütfen

23-02-2021 19:16 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum okula gitsinler birazda okul hayatlarını göstersinler
ordu çok güzel bir yermiş kuzey yıldızını izliyen tanıdıklarımız orduya gitmek istiyorlar bu dizi sayesinde ama dizi şöyle kötü kızlar ve çocuklar okula gitmiyorlar ve kızlar annelerinin yanında kalmayıp babalarının yanında kalıyorlar sanki kızlarının anneleri yokmuş gibi kadın haklarına saygısızlık yapıyorlar kızlar annelerinin yanınada gitmeli

24-02-2021 17:24 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızını birinçi fragmanı çıktı ikinci fragman yok daha çekmediniz heralde bir de nilusu şort giyinsin açık giyinsinler biraz da hep kapalılar güzel olsunlar yani deyilmi

24-02-2021 23:59 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bence final olsun reytin düşük ve berbat ilk zaman güzel lütfen final yapın

27-02-2021 18:37 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızında kuzeyin annesi çıksın filmden reytingi zırf o düşürüyor pisliğin biri o kuzeyin annesi filmde yani gerçekte nasıl bilmemde her neyse çıksın filmden ya çıksın yada doğru düzgün rol çevirsin ama yinede kuzey yıldızına bakarım

27-02-2021 20:39 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum şu aralar gerçekten saçmalayama başladı cocukcu espiriler şaçma sapan diyolablar
şu aralar gerçekten saçmalayama başladı cocukcu espiriler şaçma sapan diyolablar

27-02-2021 21:15 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizi final yapsın bu devirde kızlar okula gitmiyor çok saçma

28-02-2021 09:29 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yıldız abla gelsin diziye ne olur kızlar da kurtulsun bir de nilusu güneş aslıhankapanşahin bunlar şort giyinsin açık giyinsinler biraz lütfen lütfen lütfen

28-02-2021 09:34 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum çok berbat bir dizi karadeniz insanı böyle değil aile yapısını bozmaya yönelik bir dizi hemen final yapilsin

28-02-2021 09:43 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum artık ömer gelsin eyer gelmese izlemiyorum

28-02-2021 14:40 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum halil ibrahimin gelmesi çok saçma mete ve feride daha uygun

01-03-2021 16:36 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu yorumu gören kişi lütfen iki dakika yorumumu okusun. kuzey yıldızı ile ilgili düşüncelerimi açık açık söylemek istiyorum:
- ilk sezonu özellikle de ilk 20 bölümü çok çok güzeldi. kadro süperdi, senaryo akıcılığı vardı, karakterler daha iyilerdi, mekansal olarak yayala çok çok güzeldi. yani ilk sezonda karadeniz diziliğini dibine kadar hissediyorduk. ancak 2. sezona gelirsem çok kötü. 1. sezondaki o havayı ve heyecanı artık göremiyorum. komedinin dozu artık cıvıma noktasına gelmiş. karakterlerin sürekli girip çıkması kadro düzenini bozdu. şehir hayatı ve lüxleşme kuzey yıldızı na yakışmıyor. ilk sezon ne güzeldi mandıra vardı mis gibi, ateş yanardı geceleri... yıldız ın tertemiz 20 yıllık aşkı vardı. şimdi yıldız karakteri dahi çok cıvıklaştı. ilk sezon ile 2.sezon arasında dağlar kadar fark var. 1. sezona puanım 10 üzerinden 10, 2. sezona puanım 10 üzerinden 2 . mükemmel ötesi dizimizi saçma sapan bir diziye çevirdiniz...

Kuzey Yıldızı Delisi • 04-03-2021 15:55 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum karadeniz ailesini kötü gösteren birşey yok bizim tanıdığımız karadenizliler bu diziyi beğenerek izliyorlar aile yapısını bozan birşey yok

04-03-2021 18:58 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yılkuz çok güzel ya çok seviyorum. en beğendiğim dizi oldu yılkuz ekibine çokça selam seviliyorsunuz🥰

05-03-2021 17:53 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum iyi idi ama komedi diye saçmalamaya başladılar böyle devam ederse bırakırız
saçma bıraktık

06-03-2021 22:51 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum merhaba yetkililer. dizi saçma delisin döndü. seyirci aptal değil. tadını kaçırdınız. artık zevk vermiyor

06-03-2021 23:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum çok güzel başlayıp iyice cıvıan bir dizi siz kendinizi eğlendiriyorsunuz

06-03-2021 23:15 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum harika bir dizi her bölümde bizi güldürüyorlar. merhaba hiç bitmesin 10 üzerinden10😃

06-03-2021 23:17 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum nilusu hep açık giyinsin ona yakışıyor ve ömer de gelsin yani bekliyoruz işallah dediğimizi yaparsınız bir de gökçe şort ta giysin
bu sefer de iyi oyunculuk yapıyor ona çok gülüyoruz yemin ederim ya ömer de gelsin gelmese izlemem

07-03-2021 08:50 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sersen serilmez görsen görülmez atasözünün cevabını hala öğrenemedik

08-03-2021 12:13 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum cvp bulduya yıldız
mete çok yakışıklı ömer gelsin ama metede kalsın dizide oda diziye eğlence veriyor ama çok yakışıklı birde yıldızın hayranı benim kardesimde gökçe nin hayranı onları bizden başka kimse sevemez anladınızmı benim adım aslıhan güner kardeşim ise nilsu berfin aktaş bu kadar nokta...

09-03-2021 13:12 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sersen serilmez görsen görülmez atasözünün cevabını ne zaman öğrenicegiz acaba

09-03-2021 19:30 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum merhaba sizleri cok ama çok seviyorduk.son zamanlarda iyice diziyi bozdunuz hele ki amca gelince daha kotu oldu.ilk 20 bölüm cok guzeldi 20 den sonra dúßúse gecti cok bozdunuz.kóy hayatina acil dominio lazim o kadar sizi seyreden varki hepsi artik saçmaladí diye biraktilar

13-03-2021 18:04 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum oh istifa eti mete gitsin adanalı gitisin ömer gelsin ferideye evlenme teklifi etsin

13-03-2021 22:32 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum mete ile olması daha iyi
zaten halil ile olsa film dizi kitlesin senaryoyu çok saçmalar
bide bebek erkek olsa dizi yeni bir maceralara yol açmış olur bence

14-03-2021 09:40 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kızlar açık giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten ömer de geri dönüş yapsın kuzey yıldızına ömer gelmese ben izlemem ona göre bir de en çok nilusu güneşe aslıhan kapanşahine göbeği açık yakışıyor nilusu keşke ablam olsaydı dediğimi yaparsınız işallah

14-03-2021 09:57 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sefer çok komik hepsi çıksın yeterki sefer çıkmasın

14-03-2021 13:42 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum şahsi fikrim mete karakteri feride karakterine daha uygun idi.çalışkan ve onurlu bir karakter dizi de kalması ve bu aşkı yaşamayı hak ettiği ni düşünüyorum.

14-03-2021 14:08 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum nihayet bilmecenin cevabını öğrendik

14-03-2021 18:53 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bence meteyle feride hiç yakışmıyorlar. halilibo bence feidenin abisi gibi gözükiyor

17-03-2021 12:02 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum nilsu abla keşke benim ablam olsa nilsu ablayı en çok ben hakediyorum siz anca dedikodularını yapın gerizekalılar nilsu abla benim ablam olsaydı size yedirtmezdim nilsu ablada benim bu arada benim adım cansu benim nilsu berfin ablama laf edenlere şöyle lafım var havlar havlar durur sizde aynı onun gibisiniz burdan size lafım havlayın havlayın durun anca havlarsınız bebeğim
meteyle feride çok yakışıyor inşallah sevgili olurlar

18-03-2021 17:05 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben anlamadım osmanla emin yıldızların akrabasıysa soyadları niye aynı diğil

18-03-2021 20:21 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu dizi çok saçma yıldız kendisini bırakıp giden başkasından üç çocuk yapıp sonrada hiçbir şey olmamış gibi dönen birisini nasıl olurda affeder onunla evlenir ve ailesi böyle bir adama nasıl kızını verir bu dizi çok saçma. final yapsın

20-03-2021 19:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum abi film çök güzel sakın final etmeyin arka sokaklar gibi hiç bitmesin

20-03-2021 23:01 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum biz diyoruz ömer gelsin saçma saçma şeyler yapıyorsunuz ömer gelip ferideye çıkma teklifi etmesi lazım sonra da evlenmeleri lazım diyoruz ama yok 60 ıncı bölüme kadar yapmasanız ben izlemem bu dizi yi ona göre izleyip görecez bakalım amin bir de kızlar açık giyinsin onlara yakışıyor

21-03-2021 08:37 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum eğer ömer gelmese 60 ınçı bölüme kadar ben izlemicem ona göre izleyip görecez bakalım amin yıldız kuzey barışsın kızlarda açık giyinsinler onlara yakışıyor

21-03-2021 08:40 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum son 3 bölüm ya siz insanlari seven bi diziyi bu kadar bozmaya mecburmusunuz bağirmalar cağirmalar bide ayni şeyi t3krar etmeler bu ne sacmalik ya sefer 5 yaşinda değil renk katiyo ama olmuyo ilgi zayifliyo bide ayni senorya 1 saat hiç gelişme yok bölüm bitiyo bakin kaçö sahne değişiyo yapmayin ya bi eşkiya dünya seyredin hiç tekrar yok sevilen dizi yaptinsa biraz uğraş

21-03-2021 17:23 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum aslıhan güner hiç iyi dizilerde oynamıyor aslıhan güner herkezi instegramda engeliyor çok saçma

23-03-2021 19:03 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bence super bir dizi kuzey yildizi. ben coook seviyorum. ozellikle osman ve gokce sahnelerine bayiliyorum. tum ekibi seviyorum. azerbaycandan salamlar.♥️🖐🥰

26-03-2021 14:07 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum komedi olarak gösterilen dizi drama döndü biz çoktan bıraktık halbuki oyuncuları beğenmiştik konu saçmaladı cumartesi başka diziyi seyrediyoruz.

27-03-2021 02:27 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum aslıhan güner instegramda beni engellemiş ben birşey yapmadım lütfen beni engelden onu çok seviyorum ablam ne olur beni engelden kaldır ne olur ağlicam
kızlar açık giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten izleyip görecez bakalım amin ömer de gelsin yani bekliyoruz işallah dediğimizi yaparsınız bir de gökçe şort ta giysin

27-03-2021 22:38 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum birşey yapmadıysanız sizi neden engellesinler ayrıca bırakın insanlar nasıl isterlerse öyle giysinler dizi eğlenceli komik ailece izliyiceğimiz bir dizi buda bize yeter bence feride okula dönsün okuldan birisini bulsun ne ömer ne mete ve halil ibrahim okuldan birisi olması daha iyi olur

28-03-2021 09:05 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı ilk aşk 16 sezon çıkarsın.
çok iyi olur 16 sezon sürse.☺☺☺

28-03-2021 22:55 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kızlar açık giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten izleyip görecez bakalım şort giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten bir de ömer gelsin mete ve halil yakışmıyor yıldızın oyunculuğu iğrenç hiç iyi oyunculuk yapamıyor malesef bir de yaşlanmış

30-03-2021 20:11 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu final yapsın yanlış mesajlar veriyorlar kızlar okula gitmiyorlar anneleriyle kalamıyorlar yıldız kendisini terk edip giden kuzeyle evleniyor aile birşey demeden veriyor bu dizi çok saçma final yapsın orduda yaşıyan tanıdıklarımız var hepsininde çocukları okula gidiyor burda orduyada saygısızlık var

31-03-2021 12:02 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yav hevli vela yasabır biz diyoruz ömer gelsin onlar gidiyorlar metele halili çağırıyorlar hayret bir şey ya bakın ömer gelmese artık izlemicem diziyi bir de kızlar hiç açık giyinmiyor lar biraz şort giysinler

01-04-2021 13:11 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum türk halkinin zekasi ve özellikle karadeniz in zekasi ile dalga geçiliyor. komedi desen her bolum hastane de aglayip geciyor. dram.desen salak salak şakalar yapılıyor. sanatçı lara yazık. kanal para kazansin diye ünlü sanatcilar saatlerce bi ağlıyor. bi deli gibi gülüyor. yaa senarist aç bi yabanci dizi seyret bari. allah hepimize akil.fikir versin bunu yazanada oynatanada izleyenede...

03-04-2021 23:01 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum hakkatten dram yapmayın dizi bırakacak millet bol bol komedi yapın zaten hayat dram biraz gülsün millet milleti sıkmayın artık

03-04-2021 23:23 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yönetmen yapımcı tamamen saçmaladınız bu diziyi bence bitirin tıkamadınız bence

03-04-2021 23:38 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum son bolumun senaryosu iyice hayatin normal akisina aykiri..kuzeyi iyice yerin dibine soktular
.her olayin sorumlusu onu yaptilar..kadin ameliyat oldu herkese saldirdilar..simdi birde evi yakacaklar..sacmalikta pik yapti..

03-04-2021 23:40 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum gerçekten çok ama çok saçmaladınız bir bölümde kuzey hastanede başka bölümde yıldız felç yok gökçe felç geçiriyor hep aynı senaryo... sıktı bence nahide ile sefer diziyi yapıyor gerisi boş

03-04-2021 23:45 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum 02.04 2021cumartesi izledigim kuzey yildizi hic begenmedim bu bolumde kuzey in ne sucu var yildiz cok seviyordu simdi ise nefret ediyo ben sacma buldum cok seven yildiz 20 sene bekleyen yildiz ve severek evlenen yildiz bi anda kuzey e dusman kesildi yok evi yakarim falan ben mennun olmadim keske evlenmeyip birbirlerine satasip dursaydi daha komik olurdu.

03-04-2021 23:50 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yıldız ve kuzey barışsın bir de evleri yanmasın yıldız ve kuzeyin bebeyide iyleşsin artık bir de ömer gelsin artık ya ne olur kızlarda şort giysinler

03-04-2021 23:51 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum komedi dizisi son zamanlarda drama döndü resmen bu beyin kanaması sahnesine gerek var mıydı bundan kuzeyi sorumlu tutmasida çok saçma oldu böyle giderse izlemeyi birakicam ben komedi dizisi olarak seviyordum cevremdekilerin düşüncelerinde aynı şekilde

03-04-2021 23:52 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum severek izledigim dizi sefer reis olmasa izlenmez yeter artik yildiz cok istedi kuzeyine kavustu simdi beyin kanamasi gecirdi kuzeyden nefret ediyo kocasi sanki cok istedi boyle olmasini yildizin in evine gitmesi lazimdi sonucta kocasi var bu bolumu sacma buldum.
tamam yildiz beyin kanamasi gecirdi ama bunda kuzeyin ne sucu var sanki o hic uzulmedi yildiz yok eve gelmiyorum yuzunu gormek istemiyorum.bu diyecegine kuzey bana destek ol yanimda ol falan demesi lazim di evlenmeden once komik di zaten sefer reis 1 numara ama yildiz iyice sacmaliyor.

04-04-2021 00:06 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum son bölümde yıldızın ve annesinin yaptıkları sözleri çok kötüydü kuzey kaza geçirdiğinde kimse yıldıza yüklenmedi ayrıca ozaman kendi benim yüzümden diye ağlarken kendini yerden yere atarken bişey olmadı şimdi oortada bişey yokken hastalandı senorya saçmalığı oldu konu bulmak için tuhaflaşmayın

04-04-2021 12:21 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu film bı harika 🤩 en sevdiğim dizi ve severek izliyorum
katılıyorum
ben diğer izliyenlere katılmıyorum film çok güzel bence severek izliyoruz 😊

04-04-2021 20:03 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı ilk aşk arka sokaklar gibi 16-20 sezon sürsün nolur!!!

05-04-2021 18:38 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben içine girerseğem hiç bişey olmaz hem iyi değe oynatırığım ama bir kuzey yıldızı ilk aşk dizisine sokup içine girmem lazım ama nasıl bana yaydığım ediğin nolur

06-04-2021 16:43 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum sizin başka işiniz yokmu sonuçta film bu

07-04-2021 04:16 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yildizi ilk aşk final olmasin onu çok seviyorum keşke bende kuzey yildizi ilk aşk dizisinde oynasam feride gökçe mine gilin kardeşi olsam ferideyi seviyorum mineyide seviyorum ama gökçeyi daha çok seviyorum sevmekte deyil bayiliyorum onun için keşke benim ablam olsa ona bayiliyorum yildiz ablayada bayiliyorum ama gökçeye daha daha çok seviyorum bayiliyorum
❤nilsu. berfin aktaş❤
💚aslihan güner💚.
💜gizem güneş💜
💙aslihan kapanşahin 💙
sizi çok seviyorum kuzey yildizi ilk aşk oyunculari
bayiliyorum kuzey yildizi ilk aşk final olmasin lütfen

08-04-2021 10:43 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum aslıhan güner hiç göbegi açık giymiyir o da giyinsin izleyip görecez bakalım ömerde gelsin artık kızlarda şort giyinsin açık giyinsinler

09-04-2021 17:53 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizi ilk bölümleri güzeldi sonra saçmaladılar bence dizi yayından kalksın

09-04-2021 22:59 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bırakın canları nasıl istiyorsa öyle giysinler

10-04-2021 10:46 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı ilk aşk arka sokaklar gibi 16-20 sezon sürsün lütfen

10-04-2021 13:09 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum 1 yıldız i bile hak etmiyor çok saçma bir dizi kapansada yeni dizibaslasa

10-04-2021 15:33 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum iyice sacmaladikar artık bitsin bu diziii

10-04-2021 21:19 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum seferin sahneleri süperrr ona bayılıyoruz çok iyi mükemmelll

10-04-2021 23:12 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum son bölüm çiçek arama sahnesinde elektrik kabloları görünüyo

10-04-2021 23:22 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu sezonda uhey çok zirliyor önceden böylemiydi sakalliya bir çarpardi birde yer çarpardi nerde eski uhey

11-04-2021 03:52 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum eğlenceli bir dizi kızlarda okula başlasa iyi olur aslında ve annelerinin yanında kalsınlar

11-04-2021 05:34 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum umarım dizinin yönetmeni ve senarist ı komedi dizisini birdaha dramaya çevirmeye kalkmaz ... ailece komedi izlemek istiyoruz...macera aramayınız

11-04-2021 10:50 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum şort giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten izleyip görecez bakalım amin işallah ve mete gitsin adanalı da gitsin ömer gelsin olurmu biri ferideyi götürsün sonrada ömer gelip ferideyi kurtarsın feridede ömere sarılsın ne olur yapın bunu istiyorum

11-04-2021 14:57 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum final yapmayığın nolur
kuzey yıldızı ilk aşk ığın bölümünü iyi yapğın bebeği kaçırmasığın ve hırsız hapise girdiğin ve o odada yakalansığın nolur

14-04-2021 22:42 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum hırsızı çıkarın kuzey yıldızı ilke aşk tağan ve yıldız’ın annesi kuzey e iyi davrandığın nolur çok iyi bölüm olmasığı lazım ama 60. bölüm iyi olmasığı lazım o bebeği almadığın hırsız ve çırağan hırsızı ve oyuncu varsa bunları yağdığım nolur tamamı bekliyorum şimdi iyi yapımın nolur tamamı bu cumartesi akşam bekliçeğem

15-04-2021 15:51 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum balik av sezonu açildi uhey niçin gemiyle baliğa çikmiyor yoksa bunlar yalanmiydi bu üçünü istiyorum

15-04-2021 18:32 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum hiç final olmağa henızıylan 69. bölüm e kadar 69. bölüm geldiğin o zaman 69. bölüm geliğinceğe bittiğin ve kuzey yıldızı ilk aşk ta 69. bölüm bitmediğin hiç tamamı

15-04-2021 20:15 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum buranın sorumlusu ilgiliye ricamdır...çok kırgınım size çünki işitme engelliyim alt yazı bekliyorumki espriyi ve ne olup bitiyor anlayayım ve benim gibi işitme engelliler bekliyoruz hevesle ama siz napıyorsunuz sabahın beşinde veriyorsunuz alt yazıyı bumu yani işitme engelliler için yardımınız ama dün gece alt yazısız verdiniz saat birde yani sagırla umurunuzda degil öylemi sabajha kadar oturup bekleyelim ve bizde çalışıyorua işe gidiyoruz bunbları düşünüyormusuz acaba dün gece saat birde neden alt yazı yoktu bunu ramo içinde yaptınız sabah 4 te alev alev içinde yani şimdi duymayanlara nasıl yardımcı oluyorsunuz uykusuz bırakarakmı bu gecde alt yazılı verseniz ramodan sonra olmazmı bizde uıykusuz kalmasak normal insanlar gibi vaktinde izlesek çokmu zor bakın foz bunların tekrar ve alt yazısını saat 8 de verir daha olmadı hafta sonu gündüz neden bizleri insan yerine koymuyorsunuz sabah beşte alt yazı utanır insan

16-04-2021 20:00 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum güney bulunsun ve ömerde gelsin artık ya ama yeter yani çok zor deyil ömeri aricaksınız diyiceksiniz gel diziye gir yani metede halilde diziden çıksın lütfen yaparmısınız ve kızlar şort giyinsin açık giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten

18-04-2021 07:32 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ne kadar meraklisiniz bacak görmeye çiplak olmak güzel olsaydi keçiler manken olurdu kadin örtünürse değerlidir altin kasada saklanir çünkü değerlidir nokta

18-04-2021 13:18 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum o hırsız bebeği getirdiğin nolur

18-04-2021 21:45 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ve o bebek bulunsuğun ve annesiz büyümesinin nolur siz de yazın yorum

19-04-2021 15:46 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben o kadar dizi seyrettim ama bu dizi kadar berbat bir dizi seyretmedim. her oyuncusu, istisnasız hepsi sürekli bağırıyorlar. bende bağırsam böyle herhalde en iyi dizi oyuncularından biri olurum düşüncesi oluşmaya başladı.benim neyim eksk ki !...

19-04-2021 23:53 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum haberler diyor ki final olacak kuzeyyıldızı sakın final olmasın ömer gelsin
kızlarda şort giysinler

21-04-2021 22:18 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum arka sokaklar ve bu dizi bütün uzun süren diziler final yapsınlar yeni başlıyan dizilerin bitmesine çok üzülüyorum artık onca emeğe yazık bütün diziler iki sene oynasın iki sene sonra dizi final yapsın daha önce diğil

22-04-2021 16:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey vardi şimdi güneyimiz de oldu çok şükür film çocuk kreşine döndü üç şeyi sevmem sucuk çocuk gocuk

25-04-2021 03:56 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum güney bulunsun ve ömerde gelsin artık ya ama yeter kızlarda böyle giyinmeye devam etsin çok yakışıyor kızlara açık şort ta giysinler olur

25-04-2021 06:56 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum trabzonlu

bir daha abuk subuk diziler çekmeyin. reyting gavara yaptı

25-04-2021 11:19 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bir komedi dizisi ancak bu kadar berbat hale getirilebilir.insanlar biraz gülmek için izliyor. bu ne böyle her hafta bir felaket. senaristler dizi bir an önce bitsin diye uğraşıyor heralde.milletin gülmeye ihtiyacı var. komedi dizisini ne hale çevirdiler.

25-04-2021 13:20 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kamerin de çocuğu olursa dizi çocuk parkini döner zaten kiro ibo geldi yeni gelin den farki kalmadi

26-04-2021 17:29 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yildizi ilk aşk final olmasin lütfen!
arka sokaklar gibi uzun ömürlü olsun nolur!!

28-04-2021 02:47 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum final yapsın yıldız bile doğurdu kızlar hala okula gitmiyor bu çok saçma eğtime önem verilen diziler olsun

29-04-2021 17:59 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum alt yazı gene yok olsada sabahın köründe olurki sagırlar uyumasın öylemi kaç kere yazdım show tv bu işte güya işitme engelilere yardımcı olacaklar sabah saat 5 te veriyorlar alt yazıyı ve utanmiyorsunuz degilmi böyle resmen alay ediyorsunuz bizlerle yaziklar olsun size

29-04-2021 18:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kamer hamile olsun kızlar şort giyinsin

01-05-2021 22:49 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum bu nilusuberfınaktas benim kuzenime benziyor mizgin kuzenime ne olur nilusuberfınaktas gelsin diyarbakıra ve şort giysinler kızlar

02-05-2021 13:50 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ömer gelsin dedik final yapıyorsunuz ya çok saçma yapın final

05-05-2021 00:16 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum ben kuzey yildizida 🌼🌼gizem gunes in hayraniyim 🌸🌸

05-05-2021 04:54 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum gizemli eve girsinler fim cok guzel olur kuzeyin kizlarindan biri evlensin feride meteyle ciksin filime şule gelsin herseyi mahfetsin

05-05-2021 13:04 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum final yapmadın ne olur
ne olur
final yapmasın bence çok güzel ve eğlenceli seferin komikligi cumartesi günleri hazırlanıyorum en sevdiğim dizi her hafta fragmanlarını bekliyorum

05-05-2021 17:19 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum yine çok saçma bir bölüm bizleri bekliyor böyle saçma yaparsanız final yapın bu diziyi zaten aslıhan güner de hiç oyunculuk yapmayı bilmiyor
kızlarda açık giyinsinler onlara yakışıyor gerçekten izleyip görecez bakalım amin

06-05-2021 09:04 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kuzey yıldızı ilk aşk final olmasın lütfen!!!😢😥😖😭😫
kuzey yıldızı ilk aşkta ya yeni oyuncu gelsin.
kuzey yıldız karşılıklı şarkı söyleşin

06-05-2021 18:22 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum final yapsın kızlar hala okula gitmiyor annelerine gitmiyor sanki sadece babaları dünyaya getirdi kızların anneleri hiç yok bu dizi final yapsın

07-05-2021 15:15 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum çok güzel bir dizi bayılıyor lutfennn final olmasiiinnn😖😖😖😖😭

08-05-2021 23:31 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizideki sefer olmayınca hiç tadı yok dizinin lütfen seferi görmek istiyoruz

09-05-2021 01:30 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum feride neden diziden çıktı sefer korneayı yenmiş gelir heralde

09-05-2021 11:22 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum lütfennn bitmesin bir komik dizimiz vardı o da bitmesin nolurrr 😭😭

09-05-2021 17:34 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum feride üniverste okusun metede üniverste okusun kızlar ve çocuklar okula gitsinler

10-05-2021 09:57 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum filim bimesin 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ne olur final yapmasin 😞😢😢😢😢

11-05-2021 00:33 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum dizi final yapsın çok uzadı

11-05-2021 09:10 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum final yapmayın lütfennn
nolur komik dizi onud.'a final yapmayın😂😭😭😭😭😭😭😤😤😤😤

12-05-2021 12:39 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum kızlar hala okula gitmedi yardımdan bassediyorlar ama meteye burs verip okuması için destek olmuyorlar meteye burs versinler mete okuluna dönsün

12-05-2021 12:49 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum of yaa canım dizim final oluyor nilsu berfin aktaşım canım ablam seni çok seviyorum kuzey yıldızı ekipleri sizide çok seviyorum final yapmayın niye yapıyosunuz ki izlenmiyo diyeyse izlenmesin boşverin ben izliyorum sizi seviyorum o yeter başkalarının sevmesine gerek yok bari final yapacaksanız sezon finali yapın tek final yapmayın sizi çok seviyorum sizden ayrılmak istemiyorum lütfen final yapmayın 😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
kuzey yıldızında nilsu berfin aktaşın hayranıyım onu çok seviyorum onla bir gün yan yana gelmek istiyorum .🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😿😿😿😿💜❤💜💙🙀👍🙏lütfen 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

12-05-2021 22:09 !! ++

Kuzey Yıldızı Yorum neden final yaptınız bilmiyorum ama elveda kuzey yıldızı ilk aşk

13-05-2021 00:35 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2021 YazarOkur Dizi.