Karagül - bence baran keşke narinin oğlu olsaydı çünkü adayla bi alakası

Karagül Karagül
bence baran keşke narinin oğlu olsaydı çünkü adayla bi alakası olmazdı dizinin gelecek bölümünde belki swgili olurardı ama keşke işte

Oy Ver

5.4
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Sıkıcı

Yorum Yaz

Yorumlar

Yorum Yaz

:: Yarışma ::
:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Dizi Rehberi ::

reklam veriletişim • © 2026 YazarOkur Dizi.