Hercai

Hercai
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Mia Yapım, Banu Akdeniz
Yönetmen:
Senarist:Eda Tezcan, Feraye Şahin
Oyuncular:Akın Akınözü -> Miran
Ebru Şahin -> Reyyan
Gülçin Santıroğlu -> Sultan
Kanal:ATV
Link:https://atv.com.tr/diziler/her
Puan:
7 / 10 | Oy: 2486 | Yorum: 956
Hercai Rating
29-11-201983.45
22-11-201964.86
15-11-201944.98
08-11-201934.31
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Hercai Oyuncuları

Akın Akınözü (Miran), Ebru Şahin (Reyyan), Gülçin Santıroğlu (Sultan), Serhat Tutumluer, Ayda Aksel (Azize), Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası (Gönül), Tansu Taşanlar (Azat)

Hercai Özeti

ATV’nin yeni dizisi olan Hercai izleyenlere imkansız bir aşk hikayesi sunuyor. Senaryosunu Eda Tezcan ve Feraye Şahin’in yazdığı dizinin başrollerinde Akın Akınözü ve Ebru Şahin yer alıyor.

Hercai Yorumları

<< önceki 806 yorumu göster
Hercai Yorum ben hercai dizisini coook seviyorum.hercai dizisi final yapmasin luten.onu ben coook seviyorum.akin akinozu yi coook ama coook seviyorum :))

08-01-2020 18:46 !! ++

Hercai Yorum kardesim siz rahatsizmisiniz millet dizide devamlı bağırıp duruyo kimseye msj atmadim daha ama çileden cıktım siz bu oyuncuları bağırta bağırta iyimi yaptık sanıyosunuz allah akıl fikir versin seyretmem asla ama fragman yayınlıyosunuz ikide bir bağır bağır yetti be

08-01-2020 20:20 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisinin gelecek bolumi ne olacak cook merak ediyorum dizide mirani coook seviyorum :)) akin akinozu nin gözleri dudagi coook güzel :)) diziyi final yapmayin ne olur hercai coook guzel ve iyi dizi şu zamana kadar böyle bir iyi dizi görmedim o çoook güzel dizi :))
hercai coook guzel :)))

09-01-2020 16:59 !! ++

Hercai Yorum hem konusu hem karakterleriyle şimdiye kadar ki görduğüm en kötü dizi ...fragmanları bile tahammül edilecek gibi deģil...

09-01-2020 20:35 !! ++

Hercai Yorum bence bu diziden daha güzeli yook olamazda

10-01-2020 14:50 !! ++

Hercai Yorum bu diziyi beğenenlerin aklı yok mu ya çok yapmacık herşey hele miran ığğ miranın o saçma abartılı bağırışları her bölüm başka müzik kullanmaları diziden alakasız şekilde miranla reyyanın arasında ergen gibi geçen yakınlıklar reyyan da çirkin ayrıca o tip ne ya azize de saçma olmuş başka oyuncumu yoktu ya

Panda Hanım • 12-01-2020 12:42 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisin den guzel dizi yoook ben onu coook seviyorum mirani coook seviyorum dizi harika :))

12-01-2020 22:08 !! ++

Hercai Yorum sevişme sahnesini çekerken toplumun yapısını mı örnek alıyorsunuz... yoksa siz kendi ailenizin profilini ekranlara yansıtıyorsunuz... sonrada çıkıp dersiniz ki toplum bozuluyor.

17-01-2020 21:40 !! ++

Hercai Yorum yorumlar dikkate alinirmi bilmiyorum ama dizi yilan hikayesi oldu herseyi biz biliyoź sadece miran ve hazar bey bilmiyor cok uzadi bunlarda baba ogul olduklarini ogrensinler de dizi oyle sekillensin
sultan dorulari biliyor ama susuyor herseye itiraz ediyor bu konuya gelince susuyor cok uzadi bence 2 haftalik tatilden sonra cok sıkıcı oldu

17-01-2020 22:36 !! ++

Hercai Yorum bu kadar bolumde reyyan babasini dogruluguna inandi sira gercek babasi olmadigini gelir simdide bi bu kadarda onu izleriz artik bainda guzel oluyor dizi bakiyosunuz sevilen dizi olmus sonra lastik gibi uzatitosunuz bari her bolumde bir olayi sonuclayin bakdigimiza degsin e yani

17-01-2020 22:53 !! ++

Hercai Yorum azizeye gerçekten üzüldüm ama artık onu bu kadar kötü yapacak şey neydi bı gosterin
azize belli hem aşk acısından yanmış hemde sevdiklerini kaybetmiş hemde vücudu yanmış lütfen fragman verilsin lütfen neolacak şimdi azat lütfen elif'i bırakma lütfen çok yakistiniz

17-01-2020 23:59 !! ++

Hercai Yorum tek kelme ile bu bolum muhtewemdi.emeyi kecen herkese tewekkurler

Nazmiye • 18-01-2020 00:00 !! ++

Hercai Yorum ya her hafta böyle niye fragman verilmiyoki

18-01-2020 01:32 !! ++

Hercai Yorum ya artik miran bi konusmayi ogrensinde surekli aglamasin reyean sustu miran halen agliyo ayrica elifi degistirin oda surekli agliyo askini bile anlatamiyo sevisme istemiyoruz ya ama bunlar duzelirse dizi daha gizel olcak dilsahta ortaya ciksin ayrica azizenin vucudu niye yanmis sirlar ortaya ciksin elif hamile kalsin azattan ayrica gonulun kardesi kim

18-01-2020 15:22 !! ++

Hercai Yorum dizinin final yapma zamanı gelmiştir artık miradin gerçekleri öğrenme vakti geldide geçiyor bile yani uzattıkça uzatıyorsunuz azizenin de nasıl bir engerek yılanı olduğu ortaya çıksın artık aynı şeyleri tekrar edip duruyorsunuz

18-01-2020 23:47 !! ++

Hercai Yorum gönul ve azat çok yakıştırıyordum hayal kırıklıgına ugradım keşke elifle evlenmeseydi elif ıyı kız azat ve gönul çok uyumluydu azizenin hikayesini çok merak ediyorum nasuhun masum oldugunu sanmiyorum reyhana ne kadar kötü davranıyordu bence oda geçmişte kötüluk yapmiştir hemde azizeye

18-01-2020 23:51 !! ++

Hercai Yorum azizeyi de masum yaparsanız şaşırtmayın o gaddar kişi şimdi masum mu dizide saçmalık son raddesine ulaşır.
dizi sürekli bağrışma sahneleriyle geçiyor
azize miran sürekli bağırıyor.
artık dizinin tadi kaçtı.
miran babasını öğrenmeli bu dava bitmeli
çok uzadı sezon sonuna kadar izleyici kalmaz biraz gelişmeler olsun
tadını kaçırmadan bu sezon final yapsın aynı şeyleri izlemekten bıktık.

19-01-2020 13:29 !! ++

Hercai Yorum iki konak arasında geçen ve milleti kan davası güdecek bir yapıya sahip berbat bir dizi

20-01-2020 08:16 !! ++

Hercai Yorum dizide bir kısır döngü var gibi. sadece bir kaç sahnede iyi. biraz daha canlı biraz heyecan yaratılabilir. yine de başarılı buluyorum.

20-01-2020 15:05 !! ++

Hercai Yorum 18 01 2020 15:22 de yazan kardew

nasuh evveller aiwe deye birini sevmiw.oda azizenin kardewi(bekede azizenin kenidisidir)bu bolumde azize konaqi yandiedi.cunki aiwe o konakda yanarak oldu.konakda yanqin cikmasinin sebebini azize nasuhdan biliyor.yanqin cikdiqi zaman azize kardewini o yanqindan cikarmak isdedikde sirti yandi.ve aiwe o yanqinda yandi.amma aiwe dedikleri azizede olabilir.cunki bu bolumde nasuh birweyler hatirladi.kendi gecmiwi ve aiwe geldi gozunun onune.ayrica aiwede olan xal yani dodaqindaki xal azizedede var.onun icin biraz wupheliyim.hazar bey nasuh aqa ile aiwenin evladi.onun icinde hazari cok seviyor.ayrica dilwah bu bolumlerde ortaya cikacak.sirlarin hepsi bir anda acilirsa dizinin meraqi kalmazki.birde hangi arkadawsa gonulun kardewi kim deye sordu yorumlarda.herkes firat biliyor.ama firat deyil.aslinda firatda azizenin torunu ama sultanin oqlu gonulun kardewi harundu.yani yarenin niwanlisi.azize torunu bir ziyan gormesin deye.onu bawkarina evlatlik vermiw.ama gozu hep uzerinde oldu harunun.yarene de harunu o yonlendirdi.cunki nasuhdan intikam olacakdi boylelikle.ayrica dizi 45 ci bolumde final yapiyor.ne uzadilmasi varki dizinin 28 bolum verilib hele.lutfen diziye iyi puanlar verin.
dizide senarist azizeyi iyi biri gibi gostermiyor.ama o da az weyler yawamadi gecmiwde.3 evladini kayb etdi bir abasini.ve hayati neden boyle aciyla doludur deye isyan etdi sadece.haksizda sayilmaz.miran cok aqliyor deyirsiz.annesine duwkun biri neden aqlamasin.azize onun yarasini nasil koparacaqini biliyor ayrica.ama umarim yonetmen bunu umursar.yani miranin aqlama sahnelerini azaldir.dizinin ikinci adi intikamdan doqan awkdir.nasil herwey birden bire duzelir.hem herwey oyle tez olursa dizinin heyacani olursa o dizi bakilmazki.buraya yorum yazan arkadawlarimdan bir ricam olucak.ama lutfen yere sdalmasinlar ricami.siz yonetmen olsaydiniz hercaini nasil yazardiniz.herkesden cevap bekliyorum.
ve ayrica herkesden rica ediyorum diziyi anlayarak izleyin ve iyi puanlar verinkooi dizimizin retinkleri kalksin.ve sizden isdediyimi yazin lutfen ricami yere salmayin.

Nazmiye • 20-01-2020 19:09 !! ++

Hercai Yorum arkadaşlar 2 sezon başladı basliyali mira'nın sesi ilk bolumlerdeki gibi olsun normal konuşsun diye yaza yaza bıktım çok zorlanarak konusuyo ya bunu çeken yönetmen nasi farketmiyo uyuyomu çekerken diziyi yorumlarımızı gormuyolarmi sakince konuşsun kendini skarak konuşmasın niye mirana reklam film teklifi gelmiyo reyyan maskara reklamında coktatli çıkmış 😘😘😘

20-01-2020 22:39 !! ++

Hercai Yorum 20 01 2020 19:09 salam sunda yazan arkadasa tesekurlerimi iletiyorum birazda olsa aydinlatdin yonetmenlerinde senin dedigin gibi bir bildigi vardir elbet tesekurler

21-01-2020 20:32 !! ++

Hercai Yorum bence türk televizyon tarihinin en aptal dizilerinden biri tüm bölümler birbirlerini tehditle geçiyor ama hiç bir icraat yok dizinin tüm olayı her tarafta olay çıkarıp birilerini suçlayan bir babaanne, diyaloglar sırasında hiç bir duygu yok sadece kameraya poz veriyorlar sözde düşmanlar var ama tek düşman babaanne onunda düşmanlığının nedeni terk edilmesi yani basit bir kadın hırsı senarist beceriksizin teki 7 yaşında bir çocuk bile daha iyi hikaye yazar efektler başarısız, bu diziyi kaldırın çok bedava para kazanıyorsunuz...

24-01-2020 21:02 !! ++

Hercai Yorum dizi karakterlerinin ne dedikleri anlaşılmıyor , özellikler miran'ın. ses ayarlarınızı gozden geçirin lütfen.
miran'ın dedikleri anlaşılmıyor!!!

24-01-2020 21:18 !! ++

Hercai Yorum miran la reyyan her bölümde sanki birbirlerini ilk defa görüyo gibi bakıyolar bu kadar saçmalık bi dizi

24-01-2020 22:01 !! ++

Hercai Yorum ahmet kayakesen yani harun dizi ye yeni soluk getirdi birazda olsa güldüryor bizi aglaya aglaya icimiz șișdi ama son bolum heyecanliydi reymir atișmalari cok guzedi 💕💕l

25-01-2020 09:25 !! ++

Hercai Yorum yukarıda bi arkadaşın yaptığı yorumada aynen katılıyorum diziyi ne zaman açsam birbirine şaşkın şaşkın bakan iki sulu göz boşa emek vermeyin bu diziye yapılan masraflara yazık bitirin gitsin

25-01-2020 12:54 !! ++

Hercai Yorum aynı sahneleri izlemekten çok sıkıldım...reyhanla miranin birbirine bakmasiyla bolum bitiyor...

25-01-2020 13:23 !! ++

Hercai Yorum hercainin her bolumu guzel.severek ve mutlulukla izliyorum.ama mirandan bir ricam var.umarim umursar.ben cok hasdayim.kalp hasdasiyim.ne zaman oleceyim belli olmaz.bugunmu yarinmi bilmiyorum.bende o diziye cekilmek isderidim.en buyuk hayalim hatda.isdediyim bu ki diziye bawka bir oyuncu daha gelirse benim adim ola bilirmi.hemin karakderdeki insanin adi nazmiye ola bilirmi.inanin siz benim bu arzumu gerceklerwdirisez ben dunyanin en mutlu insani olurum.wimdi yorumumu okuyubda bunun ne menasi var ki derseniz.benim icin cok onemi var.cunki ismimi miranin aqzindan duymak isdiyorum.ve buda beni cok mutlu eder.aslinda bu ricam tun hercai ekibinden.allah awkina ricami yok saymayin duaci olurum size.bir bolumluk olsa bile.sosyal webekelerde yokum.ama miranin her gun feyzbuka koyduqu herkese acik wekillerine bakiyorum ve her bolumun sonunda yazdiqi bizler icin tewekkurunu okuyorum.allah emeynizi itirmesin.ricami kirmazsaz sevinirim.en azindan hasdqa birini bu dunyadan gocmekde olan birini sevindirirsiz

Nazmiye • 25-01-2020 20:50 !! ++

Hercai Yorum nazmiye çim kaç yaşındasın merak ettim bu arada çok geçmiş olsun, istediğin şeyin olması için bence telefon numaranı falanda birakabilecegin biyerden şöyle çünkü burdan nasıl olur bilemedim

28-01-2020 00:52 !! ++

Hercai Yorum miranın her saniye bağırarak konuşmasından artık gına geldi yönetmenin dikkatini çekmiyor mu

28-01-2020 11:47 !! ++

Hercai Yorum öyle bagrismalar varki kızmak mümkün değil çok yüksek dozlarda bagrismalar dizi ahengi bozmuş.gozler,suratlar bagirmaktan iyi kızarıyor ayrıca cok anlaşma var pek sulu gözler mevcut ondada abartı var

29-01-2020 22:22 !! ++

Hercai Yorum miranın babannesi ne çok sinr oluyorum çok sıktı artık gerçekten izlemk istemiyorum artıl saçmaladılar

31-01-2020 21:10 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisi son haftalardaki bölümleriyle geçen yıl ilk haftalardaki heyecanını ve keyfini yakalamaya başladı.

01-02-2020 10:25 !! ++

Hercai Yorum artik biseyler ortaya ciksa cok iyi olurdu mirani bukadar aglatmayin ya surekli agliyo gunah hic yakismiyo aglamak soyle biraz adam gibi dursa

01-02-2020 14:15 !! ++

Hercai Yorum artik miran gercekleri ogrensin miranin annasi yasiyorsa diziye gelsin artik ama dizi hic final yapmasin neolur.ben miran ve reyyani coook seviyorum.onlar cook guzeller.miran seni coook seviyorus:))

02-02-2020 14:37 !! ++

Hercai Yorum nazmiye hanim cok guzel bir isminiz var.dizide adininiz gecmiyor diye uzulmeyin.ayrica kalp hastaslarinin herhangi bir yasi yoktur.ben doktorum ondan biliyorum.ama kalp doktari değil.arkadaşlarim var isterseniz onlara bi gorunun.kendi koy ver meyin.sizin hayata tutunabilmek icin moral olarak ismonize bi şiir yazdim beğenip beğenmedinizi yorum olarak bekliyorum.diziye gelince super super gidiyor harun sen varya yaren ile olan ilişkini tartişmalarini cok beğeniyorum

n)asil guzel bakiyorsun ey guzel inasan
a)killimi aliirsin bir bana baksan
z)ihnimdesin her gecen zaman
m)idem de kelebekler ucuşuyor aşkindan
i)inliyor kalbim,inliyor ruhum
y)eter diyor,git diyor,biri icimden
e)lini elime vererek hayata tutun

janim senin gibi guzel insanlar bu hayata lazim.
diyorlarya kotulere bi şey olmaz,olan iylere olur😇
sen cok iyi ve guzel bikadinsin.seni daha gormesem bile yazdin yorumlarla gordumki cok guzel bi kalbin 😘varmiş ve ben bu kalbe aşk oluyorum galiba💑.şey seninle tanişmak istiyorum💕.butun yorumlarini okuyorum ve bekliyorum...

03-02-2020 13:46 !! ++

Hercai Yorum hercai hiç final olmasa keşke severek izliyoruz akın akınözünü ebru şahini de çook seviyoruz

06-02-2020 16:02 !! ++

Hercai Yorum dizi super gidiyor.hemde cok heyacan katildi.dahada severek izliyorum.hic bikmadan 31 ci bolum fraqmanlarini izledim muthiw olmuw.diziyi sabirsizlikla bekliyorum.beni meraklandiran bir soru var harun acaba kimdir.ben gonulun kardewi diye biliyorum.peki kime caliwiyor.bilwahin adamimi?eger bu soruyu bilen varsa rice ediyorum soylesin.
gelelim bana yazilan bir weirie.arkadawim cok tewekkur ederim cok beyendim.ellerine saqliq.benimle ilgilendiyin icin cok saqol.adini soylermisin sende bana.benimle ilgilenen herkese tewekkurlerimi bildiriyorum.hepinizi opuyorum cok saqolun canlarim.yazdiqim yorumda yayimlanar umarim

Nazmiye • 07-02-2020 16:24 !! ++

Hercai Yorum hercai coook guzel..ben miran ve eryyani coook seviyorum.bu gun cuma diziyi keyf le izliyjes.diziyi coook seviyorus...akin ebru size coook seviyorum:))

07-02-2020 18:22 !! ++

Hercai Yorum bu miran türkçe mi konuşuyor hangi dili konuşuyor anlayamıyorum
sizlerde aynı fikirdemisiniz arkadaşlar

07-02-2020 22:12 !! ++

Hercai Yorum vallahi yonetmene bir şey soylemek istiyorum.miranin konuşduklari çok zaman beli degyil helehe kizdigi zaman hiç beli olmuyor ne dedigi sozu agzinda çiyniyor

07-02-2020 22:53 !! ++

Hercai Yorum ya yeter vallahi. mektuba rağmen miran hâlâ gerçeklere inanmıyor. bu son bölümdü bir daha izlemiyorum.

07-02-2020 22:56 !! ++

Hercai Yorum hikayenin baslangic noktası iyi lakin islenisi cok kotu.. kizinz sahte dugun yapiliyor kiz meydana birakiliyor kadin bangir bangir namuslarini aldigini ortalikta bagira cagira haykiriyor ortada polis yok, polise giden yok. birde kizi kacirilinca aslan kesilen baba kizina ölüm karari cikinca sus pus..hele o esma hanim susmasini anlamak mumkun degil..anneanne de ayri kizinin baskasini sevmeyi birak cocugu var haberi yok ve zorla evlendi fe neyin nesi..kadinin tüm cocuklarida zorba ama ahaliden kimse sahit degil... miran ve reyyan gelince oda ayri sorun hem namusunu toplumda hic edecek ve intikamdan vazgecmeyen birine aşık olamazsın olsanda bunu itiraf edemezsin..zaten babandan intikam alacağını saklamiyor

08-02-2020 00:29 !! ++

Hercai Yorum miran erkekliği bitirdin bukadar ağlanırmı filimin başından beri ağlıyorsun filmin tadını kaçırdın

08-02-2020 01:34 !! ++

Hercai Yorum geçen sezon ilgiyle izlenen dizi ne hale geldi sürekli bağrışmalar bitmeyen entrikalar artık gelişmeler olsun aynı tekrarlar bıktırıyor. miran da babaannede çok bağırıyorlar orta yolu yokmu.

08-02-2020 12:02 !! ++

Hercai Yorum sürekli kerkes birbirine avazı çıktığı kadar bağırıyır. nasıl bır kafanın ürunü bu dizi ...

08-02-2020 12:32 !! ++

Hercai Yorum mira nın sürekli bağırması bizi tüketti hep sinirli hep öfkeli hali resmen kükrüyor yoruluyorum onu izlerken.

08-02-2020 14:41 !! ++

Hercai Yorum arkadaşlar dizi zaten dram dizisi valla ekran başında ben mira'nın yerine kafayı yedim mira'nın öyle olması normal zaten bölümün sonunda hazarla gerçekleri araştırmaya karar verdi babanesionu 27 sene boyunca korumuş kollamis mira'nın kendide diyo ya hem ana hem baba bildim miran anave babasizliktan babanneden gördüğü şefkat ona degerli geldi ama miran uyandı hernekadar inanmasada geçen bölümlerde gizli gizli reyyandan da biseyler arastiriyordu senarist lütfen neyap yap ama azatsevsin elif'i lütfen ya bı gelinlikle bı gorseydi ya sonra kacsaydi elif siddetle azat elif aşkı olsun çünkü çok yakisiyolar

08-02-2020 17:53 !! ++

Hercai Yorum cok cok coook iy bir dizi cok seviyorum ozellikle mirana bayiliyorum boyle devam #hercai

10-02-2020 13:20 !! ++

Hercai Yorum dizide herwey acia cikiyor.her bolum bir birinden guzel ve heyacan dolu.cok severek izliyorum.hic bikmadan usanmadan.azerbaycanda saatler turkiyyeden bir saat ireli gece saat 01:20 de bitiyor dizi.ama ne kadar verilse bakarim.tekrarlarinida izliyorum.cok seviyorum hercaini.

Nazmiye • 10-02-2020 18:30 !! ++

Hercai Yorum film mi izliyoruz yoksa sürekli kavga mı izliyoruz bilemiyoru

11-02-2020 20:54 !! ++

Hercai Yorum evet sürekli bağırmalar entrikalar konu bulamayınca birbirleriyle didisip bağırıp duruyorlar. finali yaklaşmış..

13-02-2020 00:27 !! ++

Hercai Yorum diziyi severek izliyorum ama hep aynı hep aynı hic ilerleme yok aha şimdi babasi oldugu ortaya cikiyor diyorum hop ayni yerde kaliyor kacinci bolumdur aynisi oluyor skilmaya basladim artik .

14-02-2020 09:02 !! ++

Hercai Yorum bircok dizide bayan oyuncular opusmuyor dizideki kiz.la oğlan.i bukadar çok opustur. mek te neyin nesi.

14-02-2020 23:21 !! ++

Hercai Yorum o kadar saçma bir diziye dönüştü ki. artık izlemeyeceğim.

14-02-2020 23:38 !! ++

Hercai Yorum yarenin nişanlısı kimin için çalışıyor bilen var mı

15-02-2020 00:05 !! ++

Hercai Yorum bence güzel dil cok saçma
sürekli kavga final vakti gelmiş

15-02-2020 13:20 !! ++

Hercai Yorum ilahi ya kızla oğlan odaya girdi kız yattı oğlan teli aldı alo dedi kız uyumuş pes yani pesss
diziyi final yapın artık bıktırdınız

16-02-2020 00:46 !! ++

Hercai Yorum ne olur biri şu akın akinozune oyunculuk öğretsin ablam dizinin fanı mecburen açtığında bende duyuyorum ya seste duygu yok sesini kalinlastirip bagirmakla olmuyor.
(lütfen kolaysa sen yap tarzi yorum yazmayin)
yani aras bulut iynemli taner olmez gibi oyuncuları izleyince akın akinozu çok acemi duruyor
(yaşları yakın oldugu için örnek verdim)
yazim yanlışları için özür dilerim)

16-02-2020 17:19 !! ++

Hercai Yorum ya sizleride anlamiyorum evet miran cok bagıryor ,napsin rol geregi ,hani bikdik hep kavga hep bagirma diyordunuz, yeter miranla reyyan yakinlassin sevissinler diyyordunuz, yokarda bir arkadasda ne sevgililer gunumis icim sisdi diyor ,bence son bolum cok guzeldi ellerinize saglik

16-02-2020 21:27 !! ++

Hercai Yorum neden mirana bağırma sahneleri yazılıyor fragmanda yine öfkeli yüz bu yüzü görmekten bıktık artık...

yaren oldu iki yaren nişanlısı da ondan beter.
babaanne bi tarafta bağırır torun bi tarafta bağırır korku filmine döndü.

gerçekten dizi bitince babaanne ve torun için bir korku dizi yada fimi çekilebilir.

18-02-2020 19:39 !! ++

Hercai Yorum dizi coook guzel...ben diziyi cook seviyorum...akin seni coook seviyorum:))

18-02-2020 21:28 !! ++

Hercai Yorum diziyi beğenmeyip yorum yazanlar niye izliyorsunuz o zaman kardeşim.elinizde kumanda kanalı değiştirin izlemeyin.unutmayın beğenmediğiniz bu dizi reyting rekorları kırıyor

19-02-2020 10:01 !! ++

Hercai Yorum ben sonuna kadar reymirciyim kotu yprum yazanlarda once kandine baksin sonra konussunlar kandilerin nasil biri oldugun yerinin neresi oldugunu anlasin kotu yorumlar yazanlar size cok uzuluyorm bolye bir diziye hakaret ediyorsaniz size soyleyecek hic bir seyim yok. cunki o kadar aptal oldugunuzu belli ediyozunuz. size yazacak size cok guzel cevap berecektim ama sizin gibiler icin bos vaaktim yok

19-02-2020 12:53 !! ++

Hercai Yorum dizide ağlamasız geçen iki dakika bile yok. biraz espiri de olabilmeli, insanı biraz eğlendirebilmeli de...

20-02-2020 18:31 !! ++

Hercai Yorum ben bu diziyi izliyorum ama aşırı derecede utanç verici yerler oluyor yeri geliyor bazen çocukların görmemesi için tv yi kapatma zorunda kalıyorum resmen istekli taciz yaşanıyor bazen ama bunun kitabını okuyan anlar ki bu kadar ayıp verici sahneler olmaması gerek.

21-02-2020 22:30 !! ++

Hercai Yorum hayır mira'nın oyunculuğuna kimse lafedemez sadece benim rahatsız olduğum taraf sesini kısıp ve kendini sıkarak konuşması ve kaslarını catmasi rahatsız ediyo bu ikinci sezon boyunca hep böyle devam etti kaç kere yazdık buraya çünkü birinci sezon mutisti ses tonu konuşması yoksa miran in oyunculuguna söz yok bence bunu yönetmen farketmeli bu iki bölüm çok yavaş ilerliuo
yani yönetmen ve senorya sırlar ortaya çıkmasın diye elinden geleni yapiyolar valla sıkılılıyoz çok yayiyolar konuyu birazda akıcılık istiyoz hercaiyi seviyoruz lütfen istedigimiz gibi olsun
bu diziyi çok seviyorum sadece rahatsız olduğum yerleri söylüyorum çünkü sıkı fanatikci olarak buna hakkım var zaten yorum ve onerileriniz diyo zaten

22-02-2020 00:06 !! ++

Hercai Yorum konusmalar muzik sesinden anlaşılmıyor lütfen fon müziklerini biraz kısın

22-02-2020 21:23 !! ++

Hercai Yorum fon müziklerinin yüksek olması sebebiyle konuşmaların çoğu anlaşılmıyor. ya fon müzikleri kalksın ya da alt yazı olsun

28-02-2020 21:00 !! ++

Hercai Yorum gerçekten sıktı artik dünya alem azizenin ne oldugunu anlattı miran hala babannem babannem vallahi gına geldi artik izlemiyorum

28-02-2020 23:05 !! ++

Hercai Yorum filim hercayı dizisi çok güzel olmuş yalnız müzik sesi çok önde sesi fzala olduğu için fazla ne konuştuklar anaşılmıyor bunu düzetılırse daha zevkle seyr edilir teşekürler

29-02-2020 00:28 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisi cook cook guzel ben onu coook seviyorum.. miran seni ben coook seviyorum...sen cook yakiskli erkeksin
bu dizi final yapmasin lutfen...
hercai dizisini coook seviyorum..akin akinozu ben seni coook seviyorum 😍😘💋😍😘💋😘 dizi cook güzel😍😘💋

29-02-2020 19:27 !! ++

Hercai Yorum dizi nereye gidiyor hic bir degisklik yok birkac bolum kacirsanda hic bisey degismiyor her bolumde ayni olaylar

01-03-2020 11:29 !! ++

Hercai Yorum dızıde sureklı mıran aglama kırızlerı ve hazarda aynı şekılde sureklı aglama kırızlerı geçirıyorlar bunl
arı yılar önce ölmuş bir kadın için aglatıp duruyorsunuz baydınız artık gonul ve azat cok yakıştırıyordum hoturup elıfle evlendirdınız elıfle hıç uyumlu degıller

01-03-2020 20:50 !! ++

Hercai Yorum ah azizeden kurtuldular bu ne ya hep azize hep azize
ah bu dizi çok güzel akın ebru sizi çok seviyoruz ve başarılar diliyoruz

03-03-2020 06:58 !! ++

Hercai Yorum çok güzel bir dizi...çekimler birazda mardinde olsa dizi daha da masalımsı olacak.tebrikler...

03-03-2020 20:15 !! ++

Hercai Yorum gelmiş geçmiş en bağartılı dizi çok yüksek sesli normal konuşmalı olsa güzel dizi

06-03-2020 20:23 !! ++

Hercai Yorum hercai. çok.beğeniyoruz final yapmasa. daha iyi olur

07-03-2020 00:07 !! ++

Hercai Yorum yaren reyyanın üvey olduğunu nasıl öğrendi yazarsanız çok sevinirin

07-03-2020 00:23 !! ++

Hercai Yorum masal kenti mardinden muhteşem bir dizi olmuş.konu ve görüntüler çok etkileyici.

08-03-2020 13:37 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisi cok guzel dizi oyuncularida harika oynuyorlar.akin akinozun ve ebru sahinin en buyuk hayraniyim

08-03-2020 15:07 !! ++

Hercai Yorum son yıllarda tv.lerde gösterilen olağanüstü bir dizi.hikayesi çekimler oyuncular ve mekan harika...yapımcıların ellerine sağlık böyle güzel bir dizi için...

09-03-2020 18:36 !! ++

Hercai Yorum yaren reyyanın hazarın kızı olmadığını hazar azat ıle konuşurken duydu..ben bu dızıyı çoook ama çoook sevıyorum...yapımjıların ellerine sağlık...akın akınözü we ebru şahın sızlerı ben çoook sevıyorum..💋😍😘💋 hercaı çoook güzel 💋😍😘💋

11-03-2020 20:50 !! ++

Hercai Yorum miran neden sürekli öfkeli bağıra bağıra konuşuyor. her durumda aynı aslan ailem dizisinde çok normal di bu dizide sürekli öfkeli bu da çok itici oluyor artık normallestirilse de bizlerde gerilmeden izlesek.

13-03-2020 00:31 !! ++

Hercai Yorum hercaini cok seviyorum.akin akinozu ve ebru sahin siz bir tanesiniz

13-03-2020 18:48 !! ++

Hercai Yorum reyyan salakca bağırmaları kulağımızı tırmalıyor sürekli miran miran miran söylemesinden bıktık sürekli arkasından koşup miran miran üfff yeter artık dizinin konusu güzel ama bu bağırcığı nerden buldunuz

13-03-2020 21:55 !! ++

Hercai Yorum dizi oyuncular cok guzel .ama sıktıniz artik romani okudum cok guzeldi .ama diziyi cok kastiniz artik ya baydi dize biraz canlilik lutfen

14-03-2020 00:07 !! ++

Hercai Yorum dizi muhteşem ötesi hiç bitmesin istiyorum sadece tek sıkıntı gönül ve reyhan'ın biraz göz makyajını ağırlaştırılmalı bence çünki aşırı solgun duruyorlar tek sıkıntı bu özellikle gönül teşekkür ederim

14-03-2020 00:25 !! ++

Hercai Yorum bu diziyi okadar heyecanla izledimki ama artık iyice diziyi mahvettiler rezil ettiler reyyanin babasına tavrı falan senin baban öz baba gibiydi ayrıca mirani niye terkedip gidiyo uzaklara kendi hayatını kurcakmis okadar sacmaki su 3 bölümdür yaydikca yayilor basrollerin sahneleri okadar basitki yaren ve sultanın sahneleri da eğlenceliydi ahir sahnesi falan şuan sadece daha nekadar sacmalicsklar diye izliyorum canım diziyi mahvettiler yerle bir ettiler ebruyla miranin sahneleri neden sogucam hiç aklıma gelmezdi bu reyting kırması na da hala sasiriyom dizi çok kötü ilerliyo millet benim gördüğümü girmuyomu

14-03-2020 07:31 !! ++

Hercai Yorum ağlamaktan şiştik artik mutlu guzel sahneler olsun lutfennn

14-03-2020 15:46 !! ++

Hercai Yorum bu ne dizi ya,həp ağlamaq zırlamaq,şu reyyan na kadar ağlayacaq daha? şimdi də miranla babası qovuşurkən şu qız zırlıyo,ne olur imkan ver baba oğul doysunlar ya,bu ne kıskanclıq,şükür eylə,minnetin olsun ki,hazar bey sana asıl babadan daha çoxunu yapmış,senarist uzatmaqçün bilmiyo ne yapıyi,lütfen şu zırlamaları bitirin..

14-03-2020 16:32 !! ++

Hercai Yorum reyyan hazara fazla yüklendi o kadar emek veren bir insana bu kadar yuklenilmez dizi reyting kaybeder

15-03-2020 16:20 !! ++

Hercai Yorum 37. bölüm saçmalıkla başladı maalesef reyyan miranın beş metre önünde yakalamıyorda gitmesin diye arabayla peşinden gitmeye çalışıyorçok komik ne biçim senaryo yapıyorsunuz biraz reyting yaptı diye iyice cıvıttınız...

20-03-2020 21:28 !! ++

Hercai Yorum çok abartınız ve bunaltınız ya, yeter bu ağıtlar, haftadan haftaya bunaltınız bizi! yeter bence artık, böyle giderse pek yakında final yaparsınız!

20-03-2020 23:41 !! ++

Hercai Yorum ya ilk bölümler mübtelası olduğumuz film şimdi o kadar saçma hale geldi ki. bir bölüm sadece reyyan kaçacak miran kovalayacak. hep aynı meseleler. başka konu, olay yok.
ya allah aşkına ya filme çeki düzen verin yada artık final yapın bitirin. diyecek son söz bu olmalı.

21-03-2020 00:48 !! ++

Hercai Yorum artık insanları bu kadar aptal yerine koymasanızmı acaba ? en başından beri izlediğim dizinin ne hale geldiğine inanamıyorum. sırf tuttu diye uzattıkça uzattınız artık sırların hiç bi heyecanı kalmadı. cümleler hareketler hep aynı. her bölüm bi öncekinin tekrarı.para için ne gerek vardı? daha ne kadar uzatıcaksınız ? ben izlemeyi bıraktım. !!!

21-03-2020 10:26 !! ++

Hercai Yorum bu film gordugun en iysi diye bilirim henuz boyle bir sahane ask tutku komedia tragediya hepsi bir arada getirilmiw ve mutis olmus bance bu film boyle giderse cok guzel olur 100 numara bir film

21-03-2020 23:33 !! ++

Hercai Yorum bende yukarda yorum yapan arkadaslara aynen katiliyorum guzelim diziyi mahvettiler senaryo hep ayni gercektende gidim ilerleme yok basta intikamdan dogan imkansiz ask hikayesi dediler valla hic öyle degilmis bagiran miran zirlayan reyyan ve babaannenin dolaplari ve sirlar asktan baska hersey var allah askina kac bölumdur reymir aski adina ne izledik ilk sezon daha guzeldi yani arkadasin dedigi gibi reyyan niye mirani birakip gidiyo cok sacma yani gercekten bende reymir sahnelerinden cok ama cok skildim galiba bende izlemeyi birakicam cunku gercekten hep ayni ayni ayni tabi izleyip sevenlere saygim sonsuz

27-03-2020 22:15 !! ++

Hercai Yorum öncelikle şunu belirtmek istiyorum biz tam olarak ne izliyoruz ilk bölümşer hoş güzel bi dava vardi sürükleyiciydi fakat şuan bakilinca özellikle reyyanin ağlamalarini zirlamalarini izliyoruz ha şu dizi reyyanin hayati ile dewam edicek olursa dizinin adini reyyan diye değiştirin kimün ne izlediği belli olsun oyuncu kadrosu gerçekten sağlam ama reyyan a böyle roller vermeyin birakin şu duygu sömürmelerini güzel bi dizi haline getirin efsane bi senaryo yazin reyyanin miranla olan ilişkilerini az da olsa biraz erteleyin iki ailenin birbirine kurduğu hain planlari ortaya dökün çatişmali sahneler gerekiyor bütün diziyi reyyanin üstüne kurmuşunuz gibi duruyor ön plana mirani , azizeyi , ve nasuh ağa yi alin miranin hayatini ve azizenin mirani nasil kullandiğini gösterin miran gerçekleri bi kanara atip bilmemiş gibi azizeye kuracaği tuzaklari , miranin nasuh ağa ile yapacaği iş birliğini yazin hayirli çalişmalar.
miranda mal gibi hala reyyanın arkasında koşuyo hikaye iyice cıvığı çıktı 1 sene içinde aynı senaryoları pişirip izletiyonuz şu elif in ağlamasından gına geldi diziden soğudum yemin ediyorum şöyle senaryo yazmayın biraz aksiyon katın şu diziye verin müziği girsinler birbirlerine ağlamayla zırlamayla reyyanım sürekli mirandan ayrılmalarından bıktık ne reyyanmış arkadaş reyyan çıktımı kapatıyom kanalı o derece abuk aubuk reyyan hikayesi bu diziyi ayakta tutan azize dir azize çıktımı ortaya dizi şahlanıyor kadında nefret öfken hırs var aga o sahneleri öldürüp reyyanın ağlamalarını terk edişlerini çıkarmayın elde olsa varya acayip senaryo yazarım yemin ediyorum reyting kırarsınız deli dolu senaryolar yazın acıtasyon sahnelerini 2 . plana alın ön planda tutmuyor bilginiz olaun kolay gelsin...
reyyan ile miran 1 sezon da olsa birbirlerinden uzak kalmalı miranın gerçek babasının kim olduğunu öğrenip aziyeye yürümesi lazım bir çekilde azizenin mal varlığına miranın el koyması lazım azize sil baştan miranda içinde olmak üzere şadoğlu ailesine sıfırdan intikam hazırlaması lazım benide alın azizenin yancısı olayım gerçek doğulu olarak efsane rol yaparım ortalığı karıştırırım :))) çok pis ağlamalı inlemeli sahneleri kimse aramaz olur yemin ediyom dizi alır başını gider sağlam senaryo şart...

27-03-2020 23:00 !! ++

Hercai Yorum hercai yorumöncelikle şunu belirtmek istiyorum biz tam olarak ne izliyoruz ilk bölümşer hoş güzel bi dava vardi sürükleyiciydi fakat şuan bakilinca özellikle reyyanin ağlamalarini zirlamalarini izliyoruz ha şu dizi reyyanin hayati ile dewam edicek olursa dizinin adini reyyan diye değiştirin kimün ne izlediği belli olsun oyuncu kadrosu gerçekten sağlam ama reyyan a böyle roller vermeyin birakin şu duygu sömürmelerini güzel bi dizi haline getirin efsane bi senaryo yazin reyyanin miranla olan ilişkilerini az da olsa biraz erteleyin iki ailenin birbirine kurduğu hain planlari ortaya dökün çatişmali sahneler gerekiyor bütün diziyi reyyanin üstüne kurmuşunuz gibi duruyor ön plana mirani , azizeyi , ve nasuh ağa yi alin miranin hayatini ve azizenin mirani nasil kullandiğini gösterin miran gerçekleri bi kanara atip bilmemiş gibi azizeye kuracaği tuzaklari , miranin nasuh ağa ile yapacaği iş birliğini yazin hayirli çalişmalar.
miranda mal gibi hala reyyanın arkasında koşuyo hikaye iyice cıvığı çıktı 1 sene içinde aynı senaryoları pişirip izletiyonuz şu elif in ağlamasından gına geldi diziden soğudum yemin ediyorum şöyle senaryo yazmayın biraz aksiyon katın şu diziye verin müziği girsinler birbirlerine ağlamayla zırlamayla reyyanım sürekli mirandan ayrılmalarından bıktık ne reyyanmış arkadaş reyyan çıktımı kapatıyom kanalı o derece abuk aubuk reyyan hikayesi bu diziyi ayakta tutan azize dir azize çıktımı ortaya dizi şahlanıyor kadında nefret öfken hırs var aga o sahneleri öldürüp reyyanın ağlamalarını terk edişlerini çıkarmayın elde olsa varya acayip senaryo yazarım yemin ediyorum reyting kırarsınız deli dolu senaryolar yazın acıtasyon sahnelerini 2 . plana alın ön planda tutmuyor bilginiz olaun kolay gelsin...
reyyan ile miran 1 sezon da olsa birbirlerinden uzak kalmalı miranın gerçek babasının kim olduğunu öğrenip aziyeye yürümesi lazım bir çekilde azizenin mal varlığına miranın el koyması lazım azize sil baştan miranda içinde olmak üzere şadoğlu ailesine sıfırdan intikam hazırlaması lazım benide alın azizenin yancısı olayım gerçek doğulu olarak efsane rol yaparım ortalığı karıştırırım :))) çok pis ağlamalı inlemeli sahneleri kimse aramaz olur yemin ediyom dizi alır başını gider sağlam senaryo şart...

Eyüp Can Durmaz • 27-03-2020 23:26 !! ++

Hercai Yorum arkadaşlar dizi mükemmel ama miran, la reyhan, nin ağlaması bıktırdı artık biraz daha heyacan olsa ağlama bitse birazda başka oyuncuları öne alsanız nasıl olur

28-03-2020 17:22 !! ++

Hercai Yorum valla ben bu diziyu hic sevmiyorum ozelliklede reyyani ama annem cok seviyo o yuzden mecburen katlaniyorum ya. bide akin akinozunun gercekte sevgilisi cok guzelmis cok begendim iyki reyyam deg
annem diyoki reyyan ve miran gercek hayattada beraber olsunlar diyo. bence annemi dinleyin

29-03-2020 13:41 !! ++

Hercai Yorum ilk bölümlerini heyecanla izliyordum.igrenc hale getirdiniz uzattıkça uzattınız.sürekli fragmanda bisey gosterip dizide başka bişey yapıyorsunuz yeter bu ne ne çıkacaksa çıksın ortaya uzatmayin..

29-03-2020 17:19 !! ++

Hercai Yorum merhaba ben bu diziyi cok ama cok seviyorum reyyan dunyanin en guzel kadini reyyan ben elbiselerini cok seviyorum

31-03-2020 12:11 !! ++

Hercai Yorum " ilk defa korkuyorum. bilemedim. aşka düşeceğimi, yanacağımı ve kaya gibi sert kalbimin onun avuçlarında un ufak olacağını bilemedim.”

“içi kor alev misali yansa da yüreğindeki sevdaya söz geçiremez insan."

bu sözler reyyan'ın ağzından döküldüğü zaman, güzel ve imkansız aşk tanıklık edeceğiz dedik ve pek çok izleyicinin kalbinde de kelebekler uçtu..

38 bölümün hiç bir bölümünden sıkılmadım. beni sadece yüksek ses tonu ile konuşmalar rahatsız etti..bazen gerekli ama her bölüm değil, her sahnede değil. reyyan ,miran naif aşkı bazı kusurları örtmemizi sağlıyor..onlarda ki bu kimya olmasa çoktan bırakırdım izlemeyi..intikamı merak ediyorum, azize'nin nasuh ile olan davasının arka planını, gizemli düşmanı, gerçek aslanbey torununu, miran'ın babasını öğrenmesi ve bir şadoğlu olan miran'ın azize ile olan savaşını merak ediyorum..sanırım bütün bunları 3. sezon konuları olarak izleyeceğiz... sanırım bu sezona beklenen reyyan miran birlikteliği ve minik bebişimiz ile veda edeceğiz..

bütün olumsuzluklara rağmen zor şartlarda verilen bir emek var ve iyi bir şeyler yapma gayesi var..ve ben son bölüme kadar, eleştirsem de severek izleyeceğim...

31-03-2020 14:46 !! ++

Hercai Yorum merhaba arkadaslar merhaba dizi oyunculari ekibi hepinize saygim sonsuz napin edin sezon ahirina den , final yapin sakin sezon final yapipda bizi bosuna bekletmeyn artik tadi tuzu kalmadi final olsa tadinda biticek bu dizi lutfen sonunuda iyi bitirin iyilikde hatirliyalim tesekurler

31-03-2020 17:20 !! ++

Hercai Yorum bende heyecanla 39 bölümünü bekliyordum

02-04-2020 09:19 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisini ailecek izliyoruz ve reyyan ve miranı çok ve çok seviyoruz hercai dizisine nice başarılar

04-04-2020 11:09 !! ++

Hercai Yorum bu diziyi benden çok kimse sevemez😀😆

04-04-2020 11:32 !! ++

Hercai Yorum eskiden coook sevdigim diziydi ama artik izlemiyorum cunku hep ayni seyler tekrar edip duruyor oyuncular biri gidiyor biri geliyor kocamin ailesi dizisinin oyuncularinin bir cogu diziye katildi keske seray kayada ahmet akayakesenin partneri olarak diziye katilsa o zaman diziyi yeniden izleyibilirim😉

08-04-2020 20:52 !! ++

Hercai Yorum yahu reyyan ne zaman hamile olacak reyyan hamile olacak derken zehra ile handan oldu yahu biraz geliştirin şu diziyi

13-04-2020 02:13 !! ++

Hercai Yorum Ýa ýeni bölüm ne zaman başliyor bilen varmi?diğer dizilerin fragmanlari cikdi.eşkiya,cukur.hercai de baslar dimi.of herkesde kotu yorum yazmiş.arkadaşlar dizi sevmiyorsaniz izmlemeyin.hic işiniz güjüniz ýok böýle güzel dizileri aşaliyorsunuz.dizinin konusuna tekrar bi bakin istersiniz.bu dram bas ediliyor.başka ne olacakdi ki?ha ha ha demeki sizin gibiler dram in ne demek oldunu bilmiyor.cok yazik.size drami in ne olduğu hakinda bas edmicem.artik zaman değişdi.google yazin o her şey i soyler.ha dizinin ne zaman basladuini yazarsaniz sevinirim.

18-04-2020 18:59 !! ++

Hercai Yorum hercai güzel bir dizi yeni bölümlerini bekliyoruz

06-05-2020 22:59 !! ++

Hercai Yorum çok severek izliyorum harika bir dizi reyymir bir tanesiniz

13-05-2020 07:58 !! ++

Hercai Yorum bence hercai sevenler cghb2deki hercai parodisini(recai)izlesin bu saçma dizinin ne kadar boş bı dizi olduğunu çok güzel anlatmis

18-05-2020 21:38 !! ++

Hercai Yorum bu iziyi azcık izledim o kadarda gozel deyil bence hiç kimse kırılmasın lütfen berbat birdizi

01-06-2020 12:29 !! ++

Hercai Yorum hercainin kitabıda çok güzel ya

U.T.A delisi • 08-06-2020 12:43 !! ++

Hercai Yorum evet yukarfa 08.06.2020 12:43 de yazan arkadaş bu hercai kitabin 2 bolumude var adi hercai-meftun ben 2 sini de okudum.bide yine hercai diye bi kitap var onu heniz bulup okuyamadim ama ariyorum cok merak ediyorum.yazari evet summeye 3zel.di ama diğer 3 hercai yazari başka biridi.dizide kitabi cok değişdirilmiş orda azize nasuh yok.yaren adi havin diye gidiyor.bide reyyan in erkek kardeşi var.gül yok.en onemlisi hazar şadoğlu gercekde miranin basini oldurmuş.cok heycani huzunlu bi hikaye.yani okurken coook ağladim inalimaz bi şey.hercai galiba 3.sezon eylul de başliyor.buyuk merakla bekliyorum

11-06-2020 12:13 !! ++

Hercai Yorum ya ben dizimi çok üzledim ne olur 39 bölümü en kısa zamanda yayınlansın ne olur😔

13-06-2020 13:48 !! ++

Hercai Yorum hercaı dızısını coook özledim artık baslasın lütfen ya

25-07-2020 14:34 !! ++

Hercai Yorum fragmanı hiç sevmedik o yengeç ve mahrem görüntüler olmamış

07-09-2020 13:54 !! ++

Hercai Yorum bu bekleme olur mu ya kabak tadı veriyorsunuz

09-09-2020 17:12 !! ++

Hercai Yorum arkadaşlar müjde hercai dizisi 18 eylül cuma akşamı yayınlanıyor

12-09-2020 16:26 !! ++

Hercai Yorum fragmanlarını gördük izlememe kararı aldık bu sezonun nasıl olacağı belli oldu.

18-09-2020 13:18 !! ++

Hercai Yorum ben o kadar beklemiyodum bolum efsaneydi

Dilber • 19-09-2020 00:17 !! ++

Hercai Yorum aynı hikaye evirip çevirip sunuluyor.
intikam entrikalar bıktık artık biz gerilmeden huzurla diziler izlemek istiyoruz.

diziler topluma olumsuz örnekler olmakta bizlerin dostluk arkadaşlık iyi insan nasıl olunura ihtiyacımız var
sürekli öldürme cinayetler toplumun çöküşüne vesile oluyor.

ve bunu da toplumda yaşamaya başladık. insanlarda vicdan duygusu azaldı.

19-09-2020 11:23 !! ++

Hercai Yorum hercainin 39 bölümü muhteşemdi 40 bölümünü büyük bir heyecanla bekliyorum

23-09-2020 20:33 !! ++

Hercai Yorum yeni sezon iyi sma keşke elif ölmeseydi onun dişinda her şey guzel gerçeklerin ortaya çikmasi ama miran ve reyyan asla ayrilmasin lutfen 🙏❤❤❤

26-09-2020 07:36 !! ++

Hercai Yorum güzel bir dizi ancak dizinin müzikleri çok yuksek sesli ve fazla olduğundan izlemek işkence oluyor. neden bu kadar gürültülü anlamakta zorluk çekiyoruz.. lütfen mizikleri azaltip volumu da düşürürseniz daha izlenesi olur.

26-09-2020 20:47 !! ++

Hercai Yorum ben dızıyı ızlemıyorum ama akın akınözü cok sevıyorum 💕❤️️cok yakışıklı oyuncu...

KISS ME💋 • 27-09-2020 12:56 !! ++

Hercai Yorum çok gergin çok aksiyon .izlerken geriliyor kasılıyoruz.biraz daha normalleşilmiyormu acaba.aynı döngüde dönüp duruyor.

30-09-2020 22:40 !! ++

Hercai Yorum bu diziyi izleyenleri anlamıyorum. yılların klişe senaryosu.iki düşman aile,onların birbrine aşık çocukları. bu durumu engellemeye çalışan aile büyükleri. bu uğurda dönen entrikalar,aksiyonlar ve yaşanan acılar. finale yakın zamanda kavuşurlar. gereksiz zaman kaybı, izlerken yaşanılan gerginlik, sıkıntı ve üzüntü.bir insanın kendine yaptığı kötülüğü hiç kimse yapamaz dedikleri şey bu olsa gerek 😉

01-10-2020 22:27 !! ++

Hercai Yorum arkadaş. lar farkında işiniz ama bu dizi bayilti artık reyhan hep ağlıyor dizinin başından beri dönüp dolaşıp aynı yerdeler ilerlemek yok siz en iyisi bırakın artık beceremiyorsunuz yeni sezon daha berbat

03-10-2020 10:26 !! ++

Hercai Yorum müzik sesinden insanların sesi duyamuyuz birde kısık sesle konuşmak neyaaa
hiç muziksiz bir sahne yok bu ne yaaa
şu müziği bi kisın da insanlar nediyor onu anlayalım konser mi izliyoruz yoksa filmmi

03-10-2020 12:36 !! ++

Hercai Yorum selamlar öncelikle hercai dizinin ilk başladığı zamanı hatırlıyorumda dizi uçmuştu yaa mesala ben artık diziyi izlemeyi bıraktım neden? çünkü dizide ilerleme yok hep dram hep dram vallahi yeter

03-10-2020 23:27 !! ++

Hercai Yorum hercai dizisini ben gürcistan'dan izliyorum ve burda herkes de severek izliyor ve 42 bölüm fragmanı da çok güzel her cuma gününü iple çekiyoruz burda beni ebru şahin'e çok benzediyorlar keşke hep keşke dedim bende hercai dizisinde yer ala bilseydim gurcustan her diziyi sevmiyor. ama bu hercai dizisi çok beğenildi gerçekten hercai dizisi hiç bitmesin. dizi başka bir güzel oyuncuları başka bir güzel çok ama çok güzel bir dizi harikasınız böyle devam edin ebru sahin akın akinozu keşke sizleri qore bilseydim elbet beni görürseniz dersiniz ki ebruya ne kadar benziyor. bizler hercai dizisini çok sevdik bence harikasınız harika

04-10-2020 17:50 !! ++

Hercai Yorum hercayi dizisini bizler gürcistan'dan izliyoruz ver herkes severek izliyor her cuma gününü iple çekiyoruz bence harika bir dizi ve harika gidiyorlar eyer sevmiyorsanız yorumda yazmayın gurcustan çok severek izliyor burda her diziyi izlemiyorlar. ama hercayi dizisi öyle bir sevildiki çok sevildi burda beni ebruya o kadar benzediyorlarki saçlarımı yüzümü keşke dedim hep keşke ebru'nun hercayi dizisinde kardeşi olsaydım keşke yer ala bilseydim hercayi dizisinde harika bir dizi gurcustan için harika ve muhteşem dizi. oyuncuları da başka bir güzel

06-10-2020 12:45 !! ++

Hercai Yorum hercai çok severek izliyorum en sevdiğim dizi reymir♥️😍

06-10-2020 14:24 !! ++

Hercai Yorum bende cok seviyorum cok cok guzel bir dizi hercayi dizisi cok deyerli bir dizi

08-10-2020 13:05 !! ++

Hercai Yorum dizilerde artık özet izlemek istemiyoruz. çok geç saatte bitiyor diziler. lütfen erken başlasın ve erken bitsin biz de erken uyuyabilelim.

09-10-2020 20:27 !! ++

Hercai Yorum kaç sezondur aynı
konuda hiç ilerleme yok
daha ne kadar sürecek
yine azize miran yine aynı miran
bir türlü açığa çıkamayan gerçekler
fazla uzatmalar izleyiciyi diziden uzaklaştırdı.

10-10-2020 00:10 !! ++

Hercai Yorum tek kelimeyle mükemmel

15-10-2020 22:59 !! ++

Hercai Yorum dna testi denen bir şey var bir dizi de de teknolojiyi kullanın. çok uzadı bu konu.
dna testini akıl edemiyorlar bari şu dilşah gelsin da açıklasın artık. sinir bozmaya başladı.

16-10-2020 22:10 !! ++

Hercai Yorum hep duygusal hep duygusal hep agliyorlar hele miranla reyyani kimse geçemez bir süre sonra buda sıkıyor izlemiyorum artik

16-10-2020 23:22 !! ++

Hercai Yorum kardeşim iyice sacmaladiniz her hafta heycanli bekliyorduk şimdi bakmak istemiyoruz heycan katmak istiyorsaniz miranla reyhani kavusturun ikisi bir olup savassinlar böyle yaptiginiz için artık izlemek istemiyoruz düşünün biz 4 daire izliyorduk neyse boşuna yazdigimizida biliyoruz bi deneyin yaa ikisini kavusturun onlarla beraber savassinlar böyle olduğu sürece ancak reklam aralarında bakacağız gibime geliyor neyse severek basladik izlemeye heycanla tutkuyla şimdiyse nerdeyse tistinmeye başladık neyse sizler daha iyi bilirsin biz ne anlarizki en basiti 4 olmasa da 3 aileyi kaybettiniz hoscakalin iyi çalışmalar iyi seneryolar dilegiyle

17-10-2020 00:41 !! ++

Hercai Yorum hercai konu yeni başa döndü diziyi baştan seyretmeye başladık ne oluyor yaa sıkılmaya başladık .

17-10-2020 06:53 !! ++

Hercai Yorum arkadaslar ben yeni katildim turkmenistanda yasiyorum yakinda kanal 7de bir garip ask basliyor bu haberi sizinlede paylasmak istedim.

Jemal • 19-10-2020 19:14 !! ++

Hercai Yorum ilk sezon hem dizi gununde hemde tekrarlarını da izliyorduk

ikinci sezon arada bir baktık

bu sezon fragmanlar ve
yorumlardan hiç bir değişiklik olmadığını
aynı şeylerin tekrarlandigini görüp

hiç bir bölümünü izlemedik
fragmanlarda konu belli oluyor.

hiç bir ilerleme yok uzatmalarda devam ediyor.

azize ve miranin öfkesi kini diziyi bizde bitirdi.

20-10-2020 01:34 !! ++

Hercai Yorum gurcustan için tek kelimeyle mükemmel bir dizi hercayi dizisi harika çoksa güzel oyuncuları var miranla reyyanda birlikdeler hep herşey ortaya birden çıkarsa dizinin ne anlamı kalır arkadaşlar diziler için biraz heyecan qerek yine söylüyorum mükemmel bir diziii

20-10-2020 10:55 !! ++

Hercai Yorum üçüncü sezondayız daha ne zaman ortaya çıkacak finalde mi ortaya çıkacak

20-10-2020 12:54 !! ++

Hercai Yorum final yapar inşallah

20-10-2020 18:23 !! ++

Hercai Yorum çok stresli çok ağlayan ve tekrar eden konular .izleyici olarak zaten yaşadığımız pandemi ve ekonomik sıkıntıları yaşarken,bu tür dizileri izlememeye çalışıyoruz. hercai iyi başladı ama hiç konular ilerleyemiyor. aynı döngüde dönüp duruyor.2 hafta izlemezsek bile tekrar diziye bir göz attığında kaçırdığın bir şey olmuyor.

22-10-2020 16:17 !! ++

Hercai Yorum ben tv izlemem bu diziyi tesadüfen gördüm ve bağımlısı oldum .gerçekten iyi bir dizi, fakat ben biraz giyim konusundan memnun değilim en basitinden reyanın giyimi hep aynı ve sıkıcı .gönülü kim giydiriyorsa acilen reyan da el etsın şimdiden teşekkürler.
umarım reyanı aslanla nişanlamazsınız çok saçma olur .ve yaren de artık şu harunu sevsin zira sevilmeyecek biri değil . harun 😍👑 reymir💕💕💕👍

22-10-2020 20:12 !! ++

Hercai Yorum reyyanin qiyinme konusunda evet biraz daha güzel giyebilir ama diziyi çok seviyorum aslanda çok iyi bir oyuncu dizide güzel harika dizi

23-10-2020 09:53 !! ++

Hercai Yorum dünya çapında böyle saçma sapan bir film yaptığınız icin tesekkur ederiz.

23-10-2020 22:28 !! ++

Hercai Yorum reyyan 'ın üzerinde tril tril elbise ,ama miran'a ateşi varken bile battaniyelere sarıp üstüne bide ateş yakıyor. çok saçmaladılar ya artık. 23.10.2020 de yayinlanan bölüm tam bir komedi.

23-10-2020 22:39 !! ++

Yorum Yaz


:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2020 YazarOkur Dizi.