Elkızı

Elkızı
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:NTC Medya, Mehmet Yiğit Alp
Yönetmen:Feride Kaytan
Senarist:Hilal Yıldız
Oyuncular:Sevda Erginci ->
Perihan Savaş ->
İsmail Ege Şaşmaz ->
Kanal:Fox TV
Link:https://fox.com.tr/Elkizi
Puan:
5.2 / 10 | Oy: 111 | Yorum: 67

Oy Ver

5.2
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Sıkıcı

Yorum Yaz

Elkızı Oyuncuları

Sevda Erginci, Perihan Savaş, İsmail Ege Şaşmaz, Münir Can Cindoruk, Fikret Kuşkan

Elkızı Özeti

Yönetmenliğini Feride Kaytan’ın yaptığı ve senaryosunu Hilal Yıldız’ın yazdığı Elkızı dizisi Fox TV ekranlarında izleyenler ile buluşuyor. Dizinin başrollerinde Sevda Erginci, Perihan Savaş ve Fikret Kuşkan yer alıyor.

Elkızı Yorumları

Elkızı Yorum bu dizi tutmaz klişe konular

07-10-2021 13:36 !! ++

Elkızı Yorum bir dizisi erken final yapmıştı dizide bir adamla evlenmiş ve o adam ölmüştü öyle bir hikâyeydi...

artık izleyici konuya ve uyuma bakıyor konu daha önce geliyor bir çok dizi bu nedenle final yaptı

08-10-2021 17:43 !! ++

Elkızı Yorum el kızı dizisini izledim , izlemez olaydım. fox da yayınlanan diziler genelde güzel oluyor o yüzden izledim ama devamını izlemem çok sıradan, çok ağlak, sahneler,bakışmalar çok uzun, çok sıkıcı.

23-10-2021 22:42 !! ++

Elkızı Yorum ne yazık ki umut vaat etmiyor bu dizi anlamsız abartılı sahneler dizinin seviyesini aşağıya çekiyor kısaca iyi bir başlangıç yaptığını düşünmüyorum...
bir avazda kızın annesinin elbiselerini yaktılar çok sevdiği köpeğini öldürdüler ne zaman dişlerini sökecekler diye beklerken ana oğulun performansı devreye girdi haydi hayırlısı izlemeye devam...

24-10-2021 02:35 !! ++

Elkızı Yorum bu diziden bizim anladığımız şu ::: canım ülkemde mutlu insan kalmamış .. öyle ki ; yazarlar ve senaristler bile mutlu hikayeler yazmıyorlar . belli ki kendileri o kadar mutsuzlar , dizilerde hep kösü insanlar , hep canavar insanlar , hep caniler var .. bu dizi tutmaz . oyuncular çok iyiler evet ama bıktık artık kötü insanlardan ..

24-10-2021 16:35 !! ++

Elkızı Yorum aynı akşam daha önce başlian dizi, kardeşler var, onu kaçırmak istemedim, iyinede özetsırada merak için baktım ama elkızı-dizi beni etkilemedi: severek kardeşlerim-diziye seyretmeye devam ettim!!!

24-10-2021 18:36 !! ++

Elkızı Yorum bence dizi çok güze yani abartmaniza gerek yok yani arkadaslar

25-10-2021 09:14 !! ++

Elkızı Yorum biz gönül dağı izliyoruz
el kızı hikayesi konusu ilgimizi çekmedi

26-10-2021 19:49 !! ++

Elkızı Yorum çok güzel bir dizi

31-10-2021 13:37 !! ++

Elkızı Yorum perihan savaşın kötü karakterden başka bir yeteneği yok galiba .. her dizide aynı rol , aynı mimikler , aynı kötü babanne .. bıktık artık .. sanki ülkede gerçekten rol yeteneği olan başka oyuncu yok .. her dizide birbirinin kopyası oyunculukları var .. perihan savaşta yetenek yok , anlayın artık .. bıktık bu beceriksiz kadından ..

31-10-2021 17:06 !! ++

Elkızı Yorum dizi konusu çok sıradan, tutmaz bence. ayrıca perihan savaş aslında çok güzel bir kadındı. ama yüzüne, özellikle göz çevresine ne yaptırmışsa çok kötü olmuş, bakamıyorum gözlerine. keşke doğal haliyle kalsaydı.

01-11-2021 02:15 !! ++

Elkızı Yorum ben çok güzel bir dizi biz beğendik

03-11-2021 01:14 !! ++

Elkızı Yorum seher nasıl oluyorda evin kızına hesap soruyor çok saçma bir dizi

05-11-2021 13:16 !! ++

Elkızı Yorum aynı akşamda kardeşler oynuyor, çoktanberi keyifle bakıyorum, muhakkak ben gibi sadık seyirciler var. iki dizi aynı akşam aynı saat olmuyor, birinden vazgeçmek lazım onu anlamak pek zor değil yani.

07-11-2021 14:03 !! ++

Elkızı Yorum ya çok saçma kameralar herşeyi çekşyorda yangını kimin çıkardığınımı çekmiyor bu kadarda saçmalık olmaz bence ezonun üvey annesi yangını çıkardı

08-11-2021 01:13 !! ++

Elkızı Yorum bu dizi çok saçma ezoyla seher kardeşse neden babaannesinin ve babasının bundan haberi yok muğlada cenazede düğünlerde asker göndermede doğumda helva yapmazlar lokma yaparlar

08-11-2021 16:48 !! ++

Elkızı Yorum bu dizi çok saçma nasıl oluyorda yüzde ellibiri ezonun oluyor alilerde ortaksa yüzde elli olması gerekmiyormu

13-11-2021 07:22 !! ++

Elkızı Yorum final olmasın güçlü ezo görelim

13-11-2021 14:17 !! ++

Elkızı Yorum senaryo çok saçma. muğla'da insanlar çocuklarına çok değer verirler.hele hele böyle zengin olacak da kızını eve kapatacak.imkansız bir durum. olaylar töre dizisi konseptinde fakat muğla'da yaşanıyor güya. ege de böyle şeyler yaşanmaz. türkiye'nin başka bir yerinde bu senaryo olabilirdi fakat şive ve manzaralardan başka egeye has bir şey yok.uyumsuzluk diziyi izlemeyi engelliyor, ruh sıkıcı. oyuncular iyi ama senaryo vasat. yakında final yapar.

13-11-2021 22:08 !! ++

Elkızı Yorum bugece ezoya sinir oldum bu iyice babannesini herkesin yanında küçük düşürüyor sanki kendi çalışıp kazanmış gibi babasından kalan mirasla millete kafa tutuyor inşallah harun denen o çakalla evlenir de görür gununu

13-11-2021 23:06 !! ++

Elkızı Yorum film hic güzel deyil perihan savaş oyuculuğu ii deyil artik bir kenarda otursunlar film yapmasinlar, konusu siradan artik hep mutsuz insanlar konu aliyor kisaca final yapsın

13-11-2021 23:38 !! ++

Elkızı Yorum valla ben diziyi çok beyendim her kes kötü yorum yapmış bari ben iyi yorum yapayım dedim dizinin konusu çok güzel bence güzel işlense ayrıca baş rol sadece sevda erginci erkekler ise dizide ezonun kismeti sadece doğru seçim yapmalıki sonra annesi gibi üzülmesin ayrıca bilmem fark etmişsinizmidir ezo annesinin yaşadığı kaderi yaşıyo şu an annesi gibi dikbaşlı olduğu için zamanında annesinde çocukluk arkadaşı varmış o komutan annesini çok seviyor annesi hata tapmış resulla evlənmiş yani diyeceyim o ki izleyen anlar komutan aslında ali,resul harun,ezoda annesinin ta kendisi sadece yaşadıqlarını çekmek yerine annesinin geçmişini kızına yazmışlar olan bu sadece o yüzden hangisiyle olur bilmem maden annesi her iki erkek yüzünden acılar çekmiş ne demiş ezoyo okucaksın demiş bıraksın bu erkekleri de gitsin sınav vermiş sonuçta okusun bi yerlere çıksın her ikisinede onlardan aslı olmadığını belli etsin babannesininde mirasını redd etsin bence böyük olsa daha iyi çünki ezo harunu seçerse resulun ona yaptıklarından bin beterini yaşıcak alini seçerse ali zaten kıza baskı yapıyor zaten kız çok zülm çekmiş ailede yaşadığı sıxıntılar yüzünden gitsin kendi çabasıyla zenginleşsin o babannede görsün gününü her şey ondan ibaret diyil tabi ezo okursa annesi yaşıyorsa böylece bula bilir benden bu kadar.

15-11-2021 11:44 !! ++

Elkızı Yorum güçlü kadın hikayeleri neden izlemek istemiyorsunuz bence ezo çok güçlenerek çıkıcak ve dizi çok güzel olucak biraz diziye şans verin lütfen

15-11-2021 22:28 !! ++

Elkızı Yorum uğultulu tepeler kitabından uyarlama

20-11-2021 20:25 !! ++

Elkızı Yorum filmi izlerken sinir oluyorum çok saçma sapan bir film dallas desem olmaz dallası 5 katladı

20-11-2021 22:31 !! ++

Elkızı Yorum ilk zamanlarda iyi gibiydi.ama bu bölüm son derece saçma geldi.ezo yu iyice aptal ve salak yerine koydunuz.artık izlemiyoruz.

20-11-2021 22:33 !! ++

Elkızı Yorum konu saçma. oyunculuk abartılı. bu dizi tutmaz. saflık aptallık gibi gösteriliyor bu dizide. 2 bölümü ancak izledim. izlenmez!!!

21-11-2021 20:13 !! ++

Elkızı Yorum yaa dizi güzelde şu dizi sonunda çalan şarkı körolasan kaynana yani ne saçma bi şarkı anlıyorum dizisinin ismine uyarlanmaya çalışılmış ama iğrenç bi şarkı

21-11-2021 20:21 !! ++

Elkızı Yorum aynı akşam fazla diziler göstermek iyi gelmiyor. birisi canlı yayın televiziyonda bakarız diğerleri ertesi gün internette, başka seçenek bize bırakmıyorsunuz! aynı akşam özet göstermeden bu upuzun reklamlar vazgeçseniz olmaz mı?

22-11-2021 10:58 !! ++

Elkızı Yorum bütün diziler iki sene sürsün iki seneden fazla devam eden dizi olmasın emeklere yazık olmasın

26-11-2021 01:02 !! ++

Elkızı Yorum gercekten cok sinir bozucu bi durum yaşandı yani çekim yerine kadar geldik en azından uzakta çekim olun der ama yani elbet dışarı cıkacaklardo insan der hayranları gelmiş müsait zamanda çekilsn bi iki kare ama yok covit yok su yok bu bizde maske felan taktık üstelik aşılıyız yani o halde oyuncuları gün yüzğne cıkarmayın arkadasım ne kötü bi muamele

26-11-2021 17:21 !! ++

Elkızı Yorum gerçek hayatta meydana gelen asayişe müessir olaylarla ilgilenen karakol komutanıdır.binbaşı rütbesinde rütbeli direk olaylarla kolay kolay muhattap olma lütfunda bulunmaz

27-11-2021 21:37 !! ++

Elkızı Yorum perihan savaş hiç rol yapamıyor eskidendemi yapamıyordu yoksa bizmi farketmiyorduk hiç rol kabiliyeti yokmuş

27-11-2021 22:32 !! ++

Elkızı Yorum bu kadar saçma bir dizi gormedim

27-11-2021 22:43 !! ++

Elkızı Yorum bu dizi izlenmez. ezonun yaptıkları çok saçma ve oynayamıyorda. ali'nin ezoya sevdiğini söyleyememisi de çok saçma. ağaçtaki durumu ben hazirladım dememesi ayrı bir saçmalık. kısacası insanın sinirlerini bozuyor. bundan sonra izlemicem. insanlar yicek almakta zorlanırken birde bu elkızı sinirleri iyice bozuyor

27-11-2021 23:49 !! ++

Elkızı Yorum çok kötü bir dizi insanı aptal yerine koyuyorlar heleki son bölümü sınır bozucuydu.bu dizinin bir an önce final yapması iyi olur. izleyicilerin daha fazla sinirlerini bozmasınlar.konusu bile yok doğru dürüst insanları nerelere sürüklediklerine bir baksinlar

01-12-2021 15:43 !! ++

Elkızı Yorum anneler ölmez filminin başka versiyonu
birde uğultulu tepeler romanından uyarlama gibi

07-12-2021 17:54 !! ++

Elkızı Yorum yani ne diyeyim oyuncular sırf para için bu aptal senaryoyu oynulsrlar daha baştan konu berbat tı ama bitmedi ikinci bölümde devamlı dayak yiyen ezo hanım birdenbire aslan kesildi evi yaktı iki kişi öldü biri komaya girdi yetmedi babane suçu başkasına attı ezo aklandı yetmedi babanenşn annesini zincire vurdugu ortaya çıktı 🤣🤣🤣🤣 derken ezo hanım herseye aklı eritorken bi türlü kimş sevdiğine karar veremedi dizi boyunca devamlı evlenmekten söz etti bu diziyi beğenip kanalda yatınlanmasına karar vereninde aklına şaşarım
sonrada reyting bekliyorlar

12-12-2021 00:08 !! ++

Elkızı Yorum ali ile ezo ayrildi artik izlemem insanlari mutlu etmemek üzerine yazilmis senaryo izlemeyin artik

18-12-2021 23:57 !! ++

Elkızı Yorum ben zaten çoktan bıraktım sadece benim gibi düşünen var mı diye yorumlara bakıyorum gerçekten kanala yazık verdiği paralara

20-12-2021 21:16 !! ++

Elkızı Yorum ezo ali ile evlenmeliydi şu günümüz şartlarında azıcık mutlu olmak istiyoruz yine mutsuzluk ve bu sonuç diziyi izlrmememizi engelliyor o gün olan kardeşleri izlerim biz azıcık mutlu olmak ask görmek istiyoruz ali songül le degil çocukluk aşkı ezo ile birlikte olmalıydı zorlukları beraber asmalılar çok yazık ettiniz diziye

24-12-2021 00:27 !! ++

Elkızı Yorum türkiye'de dizilerde bile insanlara olumsuzluklar aşılanıyor bir. babanne nin torunlarına yaptığı kötülükler işlenmiş bukadarmı insanlığımızı yitirdik

24-12-2021 21:23 !! ++

Elkızı Yorum son bölüm nikahtan kalkma nedeni çok basit saçma olmuş rest çekip
kendini ihbar edip hapse girse daha iyiydi ezo

25-12-2021 21:22 !! ++

Elkızı Yorum sezen aksunun tükeneceğiz şarkısından başka güzel bişey yoktu buz dizide berbat ötesi bi dizi seyredip zaman geçirmeye gerektirecek bişey yok

25-12-2021 21:23 !! ++

Elkızı Yorum ya suan yeni bölümü oglan kız hazır birbirini severken başkasıyla düğün derneksiz davul zurnasız zart zurt evlenmesi ters hikaye kötü dizi akışı yavaş konumu bulamadınız hissettiriyor uzaylılar gelse dizi zevkli olucak adamı karamsar yapmayın umut istiyorum umut

25-12-2021 23:21 !! ++

Elkızı Yorum senaristi zorlandı galiba iyice saçmaladı dizi. konu bulamıyorsanız halka
, daha yaratıcı ve akla yakın senory

25-12-2021 23:44 !! ++

Elkızı Yorum senaristi zorlandı galiba iyice saçmaladı dizi. konu bulamıyorsanız halka danísın, daha yaratıcı ve akla yakın senaryo çıkardı.foks takı en kötü dizi.

25-12-2021 23:55 !! ++

Elkızı Yorum iğrenç dizi o yandan çarklı gülen harun böyle saçma sapan bir dizi cinayetler entrikalar çok güzel örnek oluyor türk halkına

26-12-2021 00:22 !! ++

Elkızı Yorum güzel bir an yakaladı ama ezo ali'yi ayırdığı an olmadı ali ezo güzel bir konuydu bu aşk tutuldu hatunu ara sokmasaydi harun da anneside hiç sevilmiyor beş para etmiyorlar insanları tuzağa düşürüp paralarını yiyorlar ne ala memleket evlenmeye zorluyor şantaj montaj oh bide şiddet böyle ne ararsan var sevenleri ayırmak olmalıydı ali'yle ezo ayrilmasaydi güzel çok güzel olurdu

28-12-2021 21:08 !! ++

Elkızı Yorum yeter artık dizileri ücretsiz mi alıyorsunuz bu kadar rezillik olmaz hep kötüler mi kazanacak harunun sevgilisi gidip polise harunun katil olduğunu söylesin ezo kurtulsun

09-01-2022 01:18 !! ++

Elkızı Yorum bence dizi çok güzell ben sevdim

10-01-2022 23:01 !! ++

Elkızı Yorum el kızını severek seyrediyoruz ama pazar gününü olmasaydı çok iyiydi yargı dizisi var ikisi çakıştı gününü değiştirebilirseniz çok iyi olur eğer pazar gününde kalırsa reytingler çok düşer

15-01-2022 19:00 !! ++

Elkızı Yorum alt tarafı makyaj bi ruj kalem gönderen eve tamiratı çantası gibi gelen makyoz pes dedirtiyor o nasıl çanta öle bi kişiye makyaj alttalt tarafı abartı yani ezo da minnak bisey ayakkabılar bile yakışmiy o kiyafetler sanki elli yaşında yuremiyor o ayakkabılarla kicini çıkara çıkara komik seher ondan binkat güzel ve sade alinin talibi kız bile daha hoş
o makyaj çantası ilahi ya zaten 1.50 boy kızda giydiği ayakkabı bile uzatmıyor bunu komik hiç gulecegim yoktu eve gelen makyoj çantasına kimi evini boyayacskdiniz ya
aşk mantıktan bu diziye transfer olmuş zümrüt taklit ediyor kollarda bilezik singirdatiyor bu kadarda kopya olmaz ya bu kadarda taklit pes orda zumrutun arkasında kalmıştı burda takip rakistirip zumrutun oynuyor inanılır gibi degil

16-01-2022 02:02 !! ++

Elkızı Yorum dizi çok güzel oyuncular başarılı ege çok güzel şive çok güzel bitmesin

16-01-2022 21:52 !! ++

Elkızı Yorum iyice saçmaladınız artık ünüversite sınavına giren bir kız bu kadar aptal olabilir mi her şeyi aliye ve babaannesine anlatsaydı saçmaladınız izleyici kaybediyorsunuz yol yakinken harunun katil olduğunu sevgilisi polise haber versin

17-01-2022 01:20 !! ++

Elkızı Yorum yeter artık şu harunun isteklerini yaptırıp durmayın ezonun aklı başına gelsin gidip teslim olsun harunun işkencesini çekip urmasın yeter yeter yeter... yazarlar yönetmenler bunalımda mı izleyiciyi üzüp durmayın diziyi düzeltin yeter artık

24-01-2022 05:27 !! ++

Elkızı Yorum dizinin ismi tehditlet senaryosu herkes birbirini tehdit ediyor ne bu ya dizillikten çıktı tehdit dizisi oldu yokseyredilmez hadi kolay gelsin

24-01-2022 21:48 !! ++

Elkızı Yorum fox tv gibi bir kanal nasıl böyle seviyesiz bir dizi yayınlayabiliyor anllamak mümkün değil.kadınları şiddet ve tehdit le aşağılayıp bu türden dizi yapacaklarına ezilen insanların kendilerini masıl koruyıp savunacaklarına dair mesaj veren öyküler görmek daha faydalı olacaktır kanaatindeyim.

27-01-2022 16:38 !! ++

Elkızı Yorum harika bir dizi bitmesini istemedıgım dızılerden biri ama esı ile ali kavuşursa bu dizi daha güzel olur

28-01-2022 19:02 !! ++

Elkızı Yorum birçok konusu saçma dizi var reytingi yüksek olmayan ama ne hikmetse elkızının reytingi düşük,senaryosu saçma deniliyor yazık hak yemeyin

30-01-2022 22:06 !! ++

Elkızı Yorum çok saçmaydı iyiki final yaptı

30-01-2022 23:41 !! ++

Elkızı Yorum severek izliyoruz aşk filimlerini çook severek izliyoruz ve çok inandırıcı oynuyorlar neden bitirmeyin suç yönetmende. hic. reklam yapmıyorsunuz diziyle ilgili devam etsin
severek aşk heyecen birazda yasak elma gibi renkli dili icinde oyuncular reg arenk olursa dah dikkat çeker sahneler doğada romantik ortamlarda çekin bitmesin. ❤️❤️❤️❤️❤️🐦🐦🐦🐦🐦

30-01-2022 23:49 !! ++

Elkızı Yorum kolay gelsin öncelikle final yaptığınızı üzüntü ile görmüş bulunmaktayım size bir şey diyeceğim eşim hangi diziyi izlerse muhakkak tutuyor hangi diziyi izlemezse erken final yapıyor sizin bu dizinizi izlemedi final yaptı tek çare bence eşimi ikna etmeniz dizilerinizi izlesin yoksa hepsi final yapar

30-01-2022 23:51 !! ++

Elkızı Yorum barii mutlu son ile bitirseydiniz ya 😡😡

31-01-2022 00:16 !! ++

Elkızı Yorum çok güzel bir dizi bence bu gece final oldu ve çok üzüldüm keşke ali ile evlenseydi ezo

31-01-2022 00:45 !! ++

Elkızı Yorum dizinin final çok kötü oldu, daha farklı olabilirdi, bir umudyle bitebilirdi. bu ne yaa, büyük bir hayalkırıklık. çok üzücü.

31-01-2022 16:05 !! ++

Elkızı Yorum çok güzel bir film olmuş bence💞💞❤️🤩😍🥰

08-02-2022 17:26 !! ++

Yorum Yaz


:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2022 YazarOkur Dizi.