Baba

Baba
Dizi Türü:Aile, Dram
Yapımcı:
Yönetmen:
Senarist:
Oyuncular:Haluk Bilginer -> Emin Saruhanlı
Hakan Kurtaş ->
Kanal:Show TV
Link:https://showtv.com.tr/dizi/tan
Puan:
5.1 / 10 | Oy: 368 | Yorum: 285

Oy Ver

5.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Sıkıcı

Yorum Yaz

Baba Oyuncuları

Haluk Bilginer (Emin Saruhanlı), Hakan Kurtaş

Baba Özeti

Show TV’nin yeni dizisi olan Baba’nın başrolünde Haluk Bilginer yer alıyor.

Baba Yorumları

<< önceki 134 yorumu göster
Baba Yorum o kadar güzel giden bir diziyi bukadar berbat nasıl yapdınız acaba çok ama çok saşmalamışsınız birdaha seyretmem

20-09-2022 22:41 !! ++

Baba Yorum izledigim 15 bölüm ve haluk bilginer hatırına katlanarak yeni sezonun ilk bölümüne baktım dizinin sonunu zorla getirdim yani dizi formatından çıkmış imparatorluk bitmiş sefil bir hayat nasıl olduysa başlamış eski oyuncuların yarısı yok..haluk bilginere araba çarpıyor kalkıp yürüyor bunun gibi bir çok saçmalık..böyle giderse 3-4 bölüme final yapar

20-09-2022 23:09 !! ++

Baba Yorum saçmalamışlar resmen yapımcısının yerinde olsam senaristleri kapının önüne koyardım

21-09-2022 09:31 !! ++

Baba Yorum herkes gibi benim de bir dizim olsun dedim, demez olaydım. zırva bile değil. haluk bilginler, in bendeki kredisi ağır yara aldı.

21-09-2022 11:51 !! ++

Baba Yorum gerçekten ilk sezonu izlememiş birisi dizinin bu gidişatı görse anlamlı olabilir. ama ilk sezonla ilgisi olmayan bambaşka bir dizi sanki. birde bazı oyuncular yok. yani ne oldukları meçhul. hamile bir kadın vardı akibeti belli değil. birde dul bir kadı ne vardı haylaz kardeşin eski karısı oda yok ama neden yok belli değil

21-09-2022 12:57 !! ++

Baba Yorum büyük bir hayal kırıklığı saçma sapan şeyler dizinin başı sonu belli değil. yeni sezon başladı sevdiğim sanatçılar hatırına bakayım dedim beterinde beteri senaryo. yazık ayırdığım vakte yazık emek veren oyunculara

21-09-2022 14:31 !! ++

Baba Yorum çok saçma olmuş, olaylar birbirinden kopuk olmuş, oyuncuların yarısı yok, zaman kaybı

21-09-2022 23:43 !! ++

Baba Yorum final olmamışmıydı bu yaa?

22-09-2022 02:55 !! ++

Baba Yorum bu hafta final yapın olsun bitsin

24-09-2022 08:23 !! ++

Baba Yorum oyuncu kadrosu diyince sadece 4kişi görselde bu bir büyük saçmalık.en büyük rolden en küçük role hepsini görmek isteriz .doğrusu bu olmalı

25-09-2022 14:54 !! ++

Baba Yorum dizi ikinci sezon küçük emrah formatında başladı.
emrahı da transfer etsinler tam olsun :)

25-09-2022 18:30 !! ++

Baba Yorum çok kötü hal almış bosuna yayınlamayın yeni sezonu ailesi ile izleyen olmaz. final olması çok daha mantıklı

26-09-2022 21:36 !! ++

Baba Yorum eziyet eziyet içimizi kararttınız be yeter

27-09-2022 21:53 !! ++

Baba Yorum baba dizisinde adam kaybolmuş elinde ikan var ama telefon edemiyor. saçmalığa bak. muz cumhuriyeti mi. çıkın bakalım sokağa bin kişi yardım eded. telefon la arar sahiplerini. bu nasıl senaryo. saçma. saçmalık insanları aptal yerine koymayın

27-09-2022 22:16 !! ++

Baba Yorum iyi akşamlar kadir motorsklet kullanırken nie kask takmıyor acaba kötü örnek oluyor bence

27-09-2022 23:05 !! ++

Baba Yorum nasıl bir ruh hali ile yazılıyor bu senaryo acaba üstümü başımı yırtacam valla

27-09-2022 23:09 !! ++

Baba Yorum son bölümlerde az saçmalamamış gibi, yeni sezon saçmalıkta tavan yaptı resmen! neden kadronun çoğu eksk, neden servetin yanına gittiler, halbuki ailece bir mahallede ev tutmuşlar dı?! neden servetin yanına, hacıya muhtaç duruma gidildi? niye?
ilhanın tüm parası yok olmuştu ama hala zengin, servet saçma bi şekilde tüm paraya çökmüştü - o varlık nereye gitti? vs vs vs.. saçmalık üstüne saçmalık..
kötü senarist ile kötü reji oldumu, dünyanın en aktörleri bile işe yaramaz..
kadirin dediği babasını bulunca hacının yerinden çekip gidecek? tamam da, zaten neden ordasın ? babanı araman ile, orada yaşaman ne alaka ?
holding sahibi elif ona aşık olmuştu, kadir de hoşlanmaya başlıyordu - o noldu?
gelinler noldu? neredeler?
güzel mahalle evini niye bıraktılar?
neden hacının mahallesindeler?
ahmet çanta dolusu parayla kaçmadı mı? sığınacak tek yeri yine istanbul bide hacının yanı mı?
hacı tüm istanbulun sahibi mi oldu birden? ya her nersi ise orası¿ hiç bir anlatılmıyor ve açıklanmiyor ki?!!!
alakasız, mantıksız ve anlamsız
devami;

saçma sapan birşeyler oluyor, izleyenlerin aklıyla dalga geçiliyor sadece!
ya bi de şimdi o ilhanın yanına getirilinen kadın ne alakaaa?! bu kadar bomboş kendi kendine monologda muhabbet eden fuzuli bir rol olur mu yahu?!
tüm kadro nerdeyse yok, yerine uzuuun uzun bomboş kendi kendine konuşan bir kadın getirmişler?!?!!
ha, bi de ne hikmetse, ilhana aşık! ayy çok şaşırdım!
kadronun çoğunu çıkartıp, en uzun dialogları o kadına vermişler, sanarsın başrol. kimin torpillisi ise artık..

28-09-2022 02:13 !! ++

Baba Yorum bu ne yaa. içimiz bayıldı.

28-09-2022 13:08 !! ++

Baba Yorum istanbul gibi bir yerde binlerce güvenlik kamerası var, emniyet var,belediye çalışanları var, üstüne üstelik çok zengin bir damatları var babalarını bir türlü bulamıyorlar. çok saçma bir senaryo. yazık.

28-09-2022 17:11 !! ++

Baba Yorum bu kadar saçma, bu kadar aptalca bir senaryo, bu kadar zavallı bir başlangıç görmedim... oyunculara, emeğe, seyircinin vaktine ve pskolojisine yazık... senaryoyu yazanlar bu kadar mı gerçeklikten, üreticilikten ve hayattan kopar, bu kadar mı teknik hata yapar... zaman kavramında, oyuncu kararkterlerinde, her şey de bir alt üst olmuş, dağılmış, ilkokul öğrencisine yazdırılmış havası var... bir iki bölüm sonra tek bir izleyici bile kalmaz... 27 eylül salı günü, diziyi izlemek için o kadar vaktimi ayırdığıma gerçekten üzüldüm...

29-09-2022 11:12 !! ++

Baba Yorum sanki senarşstler oturmuş “bakalım hangimiz en saçma, kötü senaryoyu yazacağız” yarışmasına girmiş gibi …
böyle kötü başlangıçla devamı izlenmez … yazık , oyuncuya seyirciye , emeğe, emekçiye yazık

29-09-2022 23:04 !! ++

Baba Yorum kadir babasının allah yazılı yüzüğünü sol eline takmış insanlar sol eliyle taharetleniyor. allah yazılı yüzüğü sağ eline takması gerekir.

04-10-2022 20:44 !! ++

Baba Yorum baba dizisi çok saçmalamış.1,.sezon harikaydı.2.sezon hayal kırıklığı.böyle giderse çabuk final yapar.

04-10-2022 21:44 !! ++

Baba Yorum saçma sapan bir dizi oldu tam trt göre bir dizi
bu dizinin karşişina güzel bir dizi koysunlar bu dizi final olur çok saçmaladi ama çok gerçekçi günümüzdeki haci hoca ayaklari hesapda dini flim her türlü pislik var

04-10-2022 23:42 !! ++

Baba Yorum saçma dızıler gordum de bu kadarı da pes...dızının konusu neydı şimdı ne oldu. hacı karakterı ne alaka.. saçmalık ustune saçmalık..

04-10-2022 23:48 !! ++

Baba Yorum bu sezon bu bölümler muhteşem muhteşem hele ki son bölüm son sahne göz yaşlarımıza hakim olamadık emeği geçen herkese teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler

04-10-2022 23:50 !! ++

Baba Yorum bu sezon muhteşem başladı.geçen sezondan farklı bi senaryo ile.haluk bilginer,tolga sarıtaş ve diğer oyuncular emeğinize sağlıķ.şahanesiniz.gerçek din ile din bezirganları da ne güzel anlatılmış.dizinin yolu açık olsun.

Hümeyra • 05-10-2022 00:50 !! ++

Baba Yorum oyunculuklara söylenecek söz yok ama dizi rayından çıkmış hacı böyle saçma senaryo olmaz

06-10-2022 00:08 !! ++

Baba Yorum senaristin son dizisi olur heralde...hikaye inanılmaz kopuk servet niye kaçıyor...kadir mühendis kağıt topluyor...

12-10-2022 10:13 !! ++

Baba Yorum ilk sezon bu kadar güzel olan bir dizi neden bu kadar bozuldu. ailenin kalanları nerde holdinge ne oldu elif nereye gitti vs. vs. izlerken sıkıntıdan patlıyorum böyle giderse izleyici kalmayacak..

12-10-2022 16:54 !! ++

Baba Yorum fazilet te ne bencil kadın. varsa yoksa kendi. kızım ne çekti çekiyor, bakmıyor bile.

13-10-2022 15:53 !! ++

Baba Yorum bu kadar güçlü oyunculara hele ödüllü bir oyuncu olan haluk bilginer e resmen h akaret etmişler. bence haluk bilginer e tolga sarıtaş ın oyunculuk hayatını bitirmek için bilerek bu kadar saçma sapan bir seneryo yazılmış.
4 ncü bölümü zorla 30 dakika seyredebildim.zamanıma yazık
benim için baba dizi bitmiştir

14-10-2022 23:46 !! ++

Baba Yorum baba dizisinin kadrosu güzel, başlangıç senaryosu ilginç ama ilerleyen bölümler de tutarsızlıklar başladı.
hele yeni dönem tam bir fiyasko. bir iki bölüm daha izleyeceğim, seneryodaki saçmalıklar devam ederse
izlemeye son vereceğim.

18-10-2022 22:37 !! ++

Baba Yorum ya arkadaş izlenecek güzel diziydi senarist şaşırmış kadirin elimde hacının kozu vardi simdi o onu eziyor çok saçma çocuk dizisine döndüs

18-10-2022 23:31 !! ++

Baba Yorum bu kadar saçma bir senaryo,bravo . yönetmen nasıl cekiyosun bu saçmalıklar.milleti iyice salak yerine koyuyosunuz

18-10-2022 23:32 !! ++

Baba Yorum ilk sezon ile ikinci sezon arasında siyahla beyaz kadar fark var !! 2.sezon tamamen çöp !

19-10-2022 21:12 !! ++

Baba Yorum çok saçmaladı bu saatten sonra tutmaz
dizi cazibesini ytirdi yakında bay bay yapar

25-10-2022 21:43 !! ++

Baba Yorum güzel başlayan baba dizisi de abuklaştı. köşkün kirası yapımcıya ağır geldi herhalde kadro çöp köyün evlerine taşındı. iyilik ve kötülük had safhada. varlık ile yokluk yanyana. bu kadar tezat insan akıl sağlığına zarar veriyor.pskolog ve pskiyatrisler ful mesai çalışıyor. dizinin senaristleri biraz kendinize gelin artık.

25-10-2022 22:02 !! ++

Baba Yorum ödemiş şivesi de epey değişmiş. fazilet ve emin nerenin şivesini konuşuyor? bi de bu dizide alenen kutsalı yerme ve saygısızlık var
berbat, oldukça gayri ahlaki bir dizi...

25-10-2022 23:09 !! ++

Baba Yorum dizi ikinci sezon çok kötü ahlak anlamında çok bozuldu, aile dizisi olmaktan çıktı izlemiyoruz daha...

25-10-2022 23:11 !! ++

Baba Yorum halk diliyle
ne zamandır seyretmiyorum diğer kanal rekram arasında ne yapıyorlar diye bir bakayım dedim
birde ne göreyim senarist ler resmen ya kafayı yediler
yada başkaları birşeyler karalamış
değil gerçek hayatta,bir dizide de bu kadar sert iniş yıkmışlar olmamıştır
özet geceyim ilk başta devasa zenginlik bir sürü ayak oyunları derken bakar mısın, miras buhar oldu ,hemde akılları almayacağı şekilde
sert bir düşüş olmuş, öyle böyle değil sefil ligin dibine vurulmuş
daha çok dram daha daha
vatandaş 'ın aklıyla oynayalım,sinirlerini bozalım,yetmiyor
salak yerine koyalım
bir hacı peydah edilmiş,ha bir de çöplüğü, bütün aile ona muhtaç
vay vay mevzuya gel, senaryoya gel gel
sıkıldım ,size tavsiyem bırakın bu işi yapmayın
tarih sizi iyi anlaşın
tahminim büyük dram ,kardéşlerim diye bir dizi var oda öyle böyle değil tabiri caizse dramda zirve yapıldı
tüm çocukların başına gelmedik kalmadı,çocuklar üzerinden saçma sapan senaryolar yazılması abdestle iştigal
demen oki bu dizi baba dizisi tarafından taklit edilmesi
matah bir şey mış gibi
çok gari çok garip

25-10-2022 23:22 !! ++

Baba Yorum hazal türesan bu dizide gereksiz olduğunu sadece izleyicinin sınırını patlatmak için senaryo ya koydugu
nuzu farkedemiyormusunuz

25-10-2022 23:37 !! ++

Baba Yorum ilk sezon güzeldi ama ikinci sezon çok çok kötü dizi ahlaksızlıkla gidiyor aile dizisi olmaktan çıktı daha izlemiyoruz...

Pure • 25-10-2022 23:46 !! ++

Baba Yorum salih'in kızı kocaman. evde ne iş var zaten. otursun çocuğunun başında, karisi gidip çalışsın.

26-10-2022 13:38 !! ++

Baba Yorum halk diliyle
az önce kanal degıştirdim ruh halim bozulmasın diye,
sahne şu para dağıtılırken, hacı nutuk çekiyordu vayy arkadaş dramın iyice dibine vurdunuz ,yaşadığımız zaman da geçiyor olaylar bu zamanda üç kuruşa talim edip ,başka bir iş yapmayı düşünemez kimse
dozu çok abartınız bi kendinize gelin ,mantığa davet ediyorum
yurdum insanı nin akıl sağlığıyla oynamayın
iyi hikayeler yazan senaristler bekliyoruz
kardéşlerim dizisi nı mesela taklit etmeyecek senaristler mesela

01-11-2022 21:21 !! ++

Baba Yorum arkadaş ilk sezonunda harikaydı bu sezon sanki yeni senaryo ilk bölümüyle alaka yok gereksiz insanlar senarist artık heyecan getirse filme istemeyerek izliyorum sırf oyuncular için izliyorum

01-11-2022 21:53 !! ++

Baba Yorum bizim türk dizilerine birşeyler oluyor. gayet güzel ve seyredilir başlıyor daha sonra senaryo birden sapıtıyor. baba dizisi de aynı durumda. yaşananların
mantıklı bir açıklaması yok. final yakın görünüyor.

01-11-2022 23:06 !! ++

Baba Yorum güzel başladı sonrası felaket iyice saçmaladı dizi seyretmiycem.

01-11-2022 23:39 !! ++

Baba Yorum güzelim diziyi bu sezon bir hacı uğruna mahvettiniz ... iyice saçmaladınız . tamam gerçek hayatta da bütün kötülükleri hacı - hoca takımı yapıyor , ama bırakın dizilerde bari biraz güzellikler izleyelim . dizi bu akşam bizim için bitmiştir . sıkıldık çok .

01-11-2022 23:47 !! ++

Baba Yorum berbat oldu dizi. parasızlık vurmuş.

02-11-2022 15:46 !! ++

Baba Yorum alkol ve haram ilişkileri meşru hale getirdiniz iyice. namazını kılan, ahlaklı, temiz kadir'i ne hale getirdiniz. nasıl bir kafanın ürünü bu senaryo. trt de aynı saatte yürek çıkmazı başladı onu izlemeyi tavsiye ediyorum herkese

02-11-2022 22:20 !! ++

Baba Yorum dizide tehlikeli atığın uygunsuz şekilde imha edilmesi var. bu işler verilirken veren kurum bu işlerin takibini de tehlikeli atık imha edilene kadar kendi ekibinden yetkili birine yaptırma karşılığında işi başka birine verir diye biliyorum. dizide bu böyle yapımıyor. senarist bu konunun böyle olduğundan eminmisin.bir de dizide insanlar birbirine karşı suç işlediğinde polis çağrılmıyor bu da topluma kötü örnek oluyor. hırsızlık olma olayında bile kamera kayıtlarıyla polise şikayette bulunulmuyor. gerçek hayatta bunlar böyle değil iş yerinin kasasından para veya herhangi bir mal çalındığında dükkan sahibi polis çağırarak kamera kayıdıyla şikayette bulunuyor. burda da senarist topluma kötü örnek oluyor. bir kişi ne amaçla olursa olsun hırsızlık yapmışsa o kişi suçludur kanun önünde hakim böyle karar verir ancak kadir sanki yapılan hareket doğruymuş gibi çocuğu için çalmış gibi hırsızlığı normalmiş gibi gösteriyor. burda da dizi topluma kötü örnek oluyor. o zaman ne kadar çocuğu aç yoksul varsa hırsızlık , yağma yapsın böyle zihniyet olurmu. rtük bu diziler topluma kötü örnek olduğundan hem dizi sahibi hem de kanala aslında ceza vermelidir kamu yararına...

03-11-2022 00:06 !! ++

Baba Yorum dizide kadir rolü motor kullanırken motoru kasksız tehlikeli kullanıyor hırsızlık yapmış birinin yaptığı hırsızlığı çocuğu için yapmışsa hoş görüyor ve topluma kötü örnek oluyor. topluma kötü örnek olan dizileri sevmiyoruz ve izlemiyoruz. ondan sonra bir sürü insan nasıl olsa polis yakalamaz mantığıyla kasksız motor kullanıyor, çocuğu aç olan insanlar hırsızlık yapıyor. bir de babasının dilenci sahnesi vardı , orda da istanbul da hangi bölgede dilencilik yapılıyorsa ilgili belediye dilencileri topluyor nerde dilencilik yaparlarsa. zabıta dilencilik yapanları sorguluyor sürekli . dizide zabıta da yoktu dilencilik sahnesinde... bir de ilhan gibi zengin güçlü yakışıklı bir adamın ne işi olur büşra gibi fakir kültür seviyesi düşük gecekondu da yaşayan bir kızla , bu kadar zengin adamın çevresinde zaten bir sürü kız olur o da birine yazılır illaki ... kadınlar akıllıdır zengin paralı adama çoğu yazar bu da hayatın olağan akışına aykırı... ondan sonra o kadar zengin adam gelip te gecekondu mahallesinde yaşıyacak , gerçek hayatta olmayacak hayal ürünü uydurma olaylar... izlemiyoruz artık.

04-11-2022 23:29 !! ++

Baba Yorum baba dizisi zırvaladı. ilk bölümleri keyifle izlerken, 2. sezon gittikçe saçmaladı. senaristiniz mi değişti. artık izlemeyeceğim.

06-11-2022 19:55 !! ++

Baba Yorum baba dizisi çok saçmaladı,ilhan nin çöp toplaması nasıl bir mantık??,

06-11-2022 19:56 !! ++

Baba Yorum diziden soğuduk, ey senarist çektiğin dizide insanların yaptığı hırsızlığı çocuğu için yapmışsa mazur göstermenin mantığı ne... hacıya ne demeli ... insan iş arkadaşlarının önünde hırsızlık yapmış bir elemanını bu şekilde aşağılarmı, sen haklıyken haksız duruma düştün .. bir de iş arkadaşlarına işçiyi patronda olsa dövdürme hakkın yok... senden o hırsızlık yapan işçi davalık olsa ne yapacan... senin orda hırsızlık yapmış birinin üstüne daha da gitmenin mantığı ne... öbürü de diyorki benim yakaladığımı hacıya söyledinmi...herkes hacıya nasıl yalakalık yaparım derdinde... her yerde kamera var , sen zaten polise şikayetçi olsan kamera kayıtlarını izleyen polis kimin hırsızlık yaptığını eliyle koymuş gibi bulur... ne kadar saçma bir dizi yaaa.. izlemeyi bıraktık...

08-11-2022 04:04 !! ++

Baba Yorum oyuncu kadrosu güzel, ilk sezon senaryosu seyredilir.
yeni sezon da dizi bir garipleşti.bir yandan yoksulluğu, bir yandan din istismarını, bir yandan ayzarmır hastalığını, bir yandan çıkarları için insanların neler yapabileceklerini işleyen konuları ile dizi muhteşem oldu. oturup kendiniz seyredin artık

08-11-2022 21:10 !! ++

Baba Yorum böyle hacı olmaz olsun herkese nasihat ediyo kendi herkese eziyet ediyor bu hacıdab başka çalışacak iş yokmu yaaa ilhan hakından gelecek inşallah

08-11-2022 21:12 !! ++

Baba Yorum bu diziyi. izliyoruz ama. artık kadir ve ailesi eski düzenlerine gelsin o konağı yaptırsın ilhan zengin hep beraber yaşasın ahmetde artık ayrılsın bide hacı denen adamın sonu gelsin sinir oluyoruz artık bu adama ahmet ve hacı ya. artık eski hayatına dönsün kadir ve ailesi

08-11-2022 22:02 !! ++

Baba Yorum lütfen şu senaryoları çok kitap okuyan hayal gücü geniş insanlar yazsın türk milleti bunları haketmiyor , oyunculara da yazık.

08-11-2022 22:09 !! ++

Baba Yorum hacı ve olayları sıktı artık senaryo böyle devam ederse diziyi bırakıcam

08-11-2022 22:11 !! ++

Baba Yorum geçen sezon severek izliyorduk bu sezon tam bir rezillik o kadar mal varlığı , kapılarında bekleyen haber sipikerleri, daha neler neler nereye ne zaman gittiler bir türlü anlamadık gitti. film deki bütün karekterler nasıl oldu ise ayna varoş mahalleye taşındı birtek patrona çalışıyor. hayret ilhan bile artık o adama çalışıyor film e yetişemiyoruz. bence senarist değişsin.

08-11-2022 22:34 !! ++

Baba Yorum allah aşkına bu baba dizisinde selahaddin, bu sakat ahmeti kaldırın yemin olsun televizyonu kiricam o adam çıkınca kanal değiştiriyorum televizyonu kırmamak için.

08-11-2022 22:36 !! ++

Baba Yorum bu dizinin senaristini çok merak ediyorum.
bir dizi bunca kaliteli oyuncuya rağmen ancak bu kadar rezil edilebilir. yapımcı bu sayfada yapılan yorumları umarım okuyordur. izlenme oranı her hafta sanırım düşüyordur. final çok uzak değil.

08-11-2022 22:37 !! ++

Baba Yorum baba dizisini severek izleyen biri olarak bu hacı selahattıni kimsenin yenemez olması çok saçma. bu kadar akıllı insanın hacı ya mahkum olması delirtici. sıkıntı bastı. kadir ve emim bey pasif kaldı. asıl karakterleri iyice gömdünüz. büşranın ilhan a bu kadarda çektirmesi iyice baydı. hep kötüler var o sarışın ilhanın yanındaki nin ne işi var bu dizide saçma. bu dünyada iyiler de kazanır hatırlatırım. iyi dizi olması dileğiyle

08-11-2022 23:10 !! ++

Baba Yorum baba dizisini lütfen daha mantıklı hale getirin.

08-11-2022 23:36 !! ++

Baba Yorum bu saçmalıklar rekortmeni rezil senaryoyu daha ne kadar sürdürmeyi planlıyorsunuz?

08-11-2022 23:39 !! ++

Baba Yorum arkadaslar neden bu kadar saçmaladı bu senaristler artık seyredesim kalmadı bu diziyi saçma sapan yerlere gitti lütfen mantık çerçevesinde düzeltmeler yapsınlar

08-11-2022 23:49 !! ++

Baba Yorum ilk sezon çok güzel sürükleyici idi şimdi ise berbat saçmalamış senarist kaliteli oyuncuların hatrına sabrediyoruz ama bu şekilde fazla gitmez.

08-11-2022 23:51 !! ++

Baba Yorum selamlar ben dizinizi sabırsızlıkla bekleyenlerdenim fakat son dönemlerde artık öyle aberttınızki aile ve orada yaşayanların hepsi başka birşey görmemişler gibi tamamıyla hacıya mahküm olmaları saçmalık herkesin elinde telefon var dünya ile itibarları var ama ne hikmetse multi milyoner adam bile salak gibi hacıya bitap ediyor yapmayın bu kadar salak değiliz biz diziyi adam gibi bir düzene sokun bu nasıl bir yönetmenlik yapımcılık ayıp ayıp sonunda hepsini toplu intahar ettirin yada genel eve düşürün ayıp ayıp

09-11-2022 00:31 !! ++

Baba Yorum bu senaryoyu yazanlar bilsinler ki bu diziyi bugüne kadar haluk bilginer için izledik.ama bundan sonra katlanamayacagiz.bu kadar geribildirim hiç dikkate alınmıyor mu ayrıca merak ettim.

09-11-2022 09:56 !! ++

Baba Yorum eğer sonunda bu yaşananlar birisinin rüyası değilse, iyice zırvaladınız artık seyretmiyoruz. haluk bilginer gibi bir üstad da nasıl katlanıyor bu senaryoya anlamak zor...

09-11-2022 11:14 !! ++

Baba Yorum artık şu senaryoyu değiştirme zamanı gelmedi mi sıktı bu çöp köy muhabbeti artık şehre dönelim çöp köyden kurtarın artık şu aileyi de daha farklı daha heyecanlı bir senaryo yapalım yoksa izlemeyi bırakacağım

09-11-2022 12:01 !! ++

Baba Yorum yeni sezon gerçekten berbat iyice kötü oldu. dizi başladığında çok beğenerek ve herkeze lütfen izleyin dediğim diziden nerdeyse nefret edeceğim. neden bu kadar saçmaladınız...anlamak mümkün değil!!! biraz mantık yaa... izliyecilere saygısızlık bu

09-11-2022 15:17 !! ++

Baba Yorum dizi ile ilgili iyi yorum yok senaryo berbat. millete eziyet etmeyin tabi oyuncularada nokta

09-11-2022 16:14 !! ++

Baba Yorum kadir mühendis değil miydi, kendini ve ailesini neden hayata mahkum ediyor, başka bir yerde işe giremez mi? hani babasını bulunca memlekete döneceklerdi? saçmalıklar saçmalıklar saçmalıklar...

09-11-2022 16:39 !! ++

Baba Yorum dizi iyiden iyiye saçmalamaya başladı ceset oldugunu ihbar eden kişi polis tarafından sorguya çağrılmıyor kadir kendi özünden serseriye dönüşüyor büşra saçmalıklarına hala devam ediyor ilhan herşeyi bulan kişi çöplüğün esas sahibini bulamıyor ve pisliğe bulaşıyor ceset yok baba polise teslim olsa bile 24 -48 saat içinde adli dengesi olmadığından serbes kalacak ama ne hikmetse türkiyedeki seyircileri aptal yerine koyan yazar ve senarist çok akıllı bunlar kendilerini ne sanıyor senaryoyu gitdikce bo... sarıyor olmazki haluk bilginer olmazsa asla seyredilmez saçmalik saçmalik saçmalik (senarist oku bunlari )belki düzeltirsin

09-11-2022 18:08 !! ++

Baba Yorum bir dizide daha ne kadar saçmalayabilirler derken her hafta dahada saçmalıyorlar artık izlemiyorum elveda saçmalık

09-11-2022 18:53 !! ++

Baba Yorum haluk bilginer oynuyor diye izliyorum,çok saçma konusu

10-11-2022 14:03 !! ++

Baba Yorum iki saati aşkın sürede bir arpa boyu yol almıyor. keçi boynuzu kıvamında. bir damla bal için koskoca odunu yiyoruz. sıkıcı olmaya başladı.

10-11-2022 21:02 !! ++

Baba Yorum tamamen gerçekçilikten uzak

11-11-2022 18:18 !! ++

Baba Yorum bu hacı selahattin’den de , eski koca topal ahmet’ten de çok sıkıldık artık . bir de şantajcı jigolo çıktı . ayy içimiz şişti . bizden bu kadar ..

11-11-2022 22:07 !! ++

Baba Yorum baba dizisinin senaristi sözüm ona toplumsal konulara değiniyor. biraz daha zırvalarsa final senayyosunu yazıp kendine yeni iş aramak zofunda kalacak. bunca kaliteli oyuncuya ve bu diziyi ixleyen onca seyirciye daha fazla ızfırap çektirmeyin.
bütün türk dizilerinde olduğu gibi baba dizisinde de çok iyiler ve çok kötüler var.. karakterler hep abartılı, yaşam şekilleri, evler, arabalar abartılı. sanki türk halkı böyle yaşıyor. biraz gerçekçi ve türk halkına saygılı olun ve türk halkı'nın yorumlarını okuyun

15-11-2022 21:07 !! ++

Baba Yorum çok saçma sapan yerleri çok kadir okumuş mühendis hacı ağzına edicek halan her dediğini yapıyor sanki çöplükten başka iş yok şehirde kıt milletiz senaryo da anca bukadar oluyor

15-11-2022 21:54 !! ++

Baba Yorum yorumlara bakılırsa dizi baya tutmuş..saçma sapan dizilere bakmaya bayılıyoruz ondan sonra burda dizinin yorumlarını yapıyoruz..bakın anlayın artık şunu dizi ne kadar saçmalarsa millet okadar çok bakıyor..baba dizisini yazanlar,yapımcısı yönetmeni vs bilmiyorlarmı saçmaladıklarını ama reyting denen bir şey var ve iyi görünüyorki dizi devam ediyor..bakın bu ülkede yasak elma diye bir dizi var her türlü saçmalıga rağmen bilmem kaç aydır devam ediyor..demekki halk böyle saçmalık seviyor...neyse seyredin gitsin ülke yangın yeri zaten eylenin biraz..

15-11-2022 22:54 !! ++

Baba Yorum offf sonunda bitti bu haftada nihayet , şükür. işkence resmen. müziği zaten iç karartıcı 🤫

15-11-2022 23:50 !! ++

Baba Yorum o mahalle, semt, ilçe her neyse polis jandarma yokmu bu adama dur desin saçma sapan bir dizi .

16-11-2022 03:23 !! ++

Baba Yorum birinci sezonu zevkle izledik lakin ikinci sezon tam b**unu çıkardınız. yönetmen ve senaristler diziye bakmıyor galiba

16-11-2022 16:04 !! ++

Baba Yorum boyle bi kadroya boyle roller tuhaf kadro cok ii onun icin izliyorum ama icim disima çıkıyor islerken diziyi. diziye bakarken arkasindan geleni tahmin etmek kolay orn.ev yapiyorlar yikilacak o ev besbelli araba satacak sorun olup satamayacagi kesin basit ic bunaltici sahneler ayni seyler farkli sekilde donup dolasiyor dizide birakmak istiyorum izlemeyi ama kadro cok iyi oynayanlarin ici disina cikmiyormu acaba izlerken benim cikiyor. cok kotu seneryalor fakir yapilmis sanirim diziye cok az miktarda butce ayrılmış baslarinda sah sahliydi ama sonraları fakir. dizide herkes suclu hemen hemen turk polisi bukadar acizmi wuan yazqrken bile icim disina cikiyor 5 uzerinden 1 bule sayilamayacak kadar kotu bi senerya.

16-11-2022 17:37 !! ++

Baba Yorum gına geldi artık bu “ hacı “ selahattin’den . tamam anladık “ bütün kötülükler hacı - hoca takımından “ geliyor . ama çok uzattınız artık . artık yaptığı kötülüklerin cezasını çekmesi gerek . bu olmayınca dizi sıkıyor artık . biz de çok sıkıldık iyice ..

18-11-2022 23:29 !! ++

Baba Yorum ne kadar gerçekle alakası olmayan bir senaryo , bir senarist bir dizide bu kadar saçmalar. sen bu diziye en kaliteli oyuncu da getirsen insanlar benim gibi izlemeyi bırakır diziyi. adamlar hacının tuğlasını çalıp kaçak ev yapıyorlar , kadirin babası da kaçak ev yapılmasına müsaade ediyor. sen kaçak ev yapsan senin o yaptığın eve suyu , elektriği nasıl bağlatacan ... su , elektrik olmadan ev yapsan ne olacak... sanki ülkemizde kaçak yapı teşvik ediliyormuş gibi izlenimmi oluşturmaya çalışılıyor. bakanlık tüm kaçak yapılan evlerin bakanlığın belirlediği tarihten önce yapılmışsa iptal etti ve ödedikleri parayı da vermeyip her bir kaçak ev sahibi hakkında suç duyurusunda bulundu. ayrıca yaptığı kaçak evin yıkım parasını da kaçak ev sahibinden alıyor. bu kadar kolaymı böyle kaçak ev yapmak ... dizi baştan aşağı saçma. bu kadar iğrenç bir dizi izlemedim, neyse izlemeyi bıraktım artık.

22-11-2022 23:02 !! ++

Baba Yorum cebinde 5 kuruşu olmayan mahallenin abisi herkeze yardım ediyor..mahallede işyerinde şarkılar söyleniyor..nedeni belli olmayan hacıya gelen haciz,sapık zengin kadın vs vs..yeşilçam tarzı dizi izlettiriyorlar..anlıyacagınız kemal sunalın dedigi "agam eyleni bizimle"..

22-11-2022 23:25 !! ++

Baba Yorum başlangıçta çok güzel be iyi bir kadro nasıl bu hale gelir anlamadım, bu kadar üst üste dram olamaz hayatın akışına aykırı bir çok olay var,sıktı yani bence dizler çok uzatılmamalı

23-11-2022 15:09 !! ++

Baba Yorum haluk bilginer hatrına izliyoruz.mantik yok saçmaladı

29-11-2022 21:28 !! ++

Baba Yorum en büyük kadir, başka büyük yok. kadir sanki bir joker. her şeye yetişiyor her detdi hallediyor. duyduğuma göre 30.bölümde finalolacakmış. hayırlı olsun. geç bile kaldınız bir dizi ancak bu kadar saçmalayabilir.

29-11-2022 22:45 !! ++

Baba Yorum 2. bir kalbimdeki deniz vakası emin saruhanlı bile senaristten daha berrak bir zihne sahip bence çünkü bi bakiyorsunuz bütün mahalleliye bilge bilge konuşuyor daaa biz niye izlemeye çabalıyoruz acaba

30-11-2022 00:23 !! ++

Baba Yorum sevdigim bi diziydi gercekten abartildi ahmet diye biri var bi turlu yok olamadi sacma geliyor artik izlemiyecegim bundan sonra

30-11-2022 04:35 !! ++

Baba Yorum dizi tutsun diye olmadık aksiyonlar yaratılıyor ama boş

30-11-2022 14:25 !! ++

Baba Yorum diziden çok keyif alıyorum. oyuncuların performans tan, gidişatı dan. bugün öğreniyorum yakından final yapacak. çok üzüldüm, 30 bölüm böyle kaliteli dizi içi çok az. saçma sapan dizilere 60 ve fazla bölüm yaptırıyorlar. yazık...

30-11-2022 15:01 !! ++

Baba Yorum insanlara kötü örnek olacak hareketlerle ( başkasının arsasına başkasının inşaat malzemesiyle kaçak ev yapılması , kendi işsiz olan çocuğu aç bir insanın iş yerinden yaptığı hırsızlığın çocuğunun aç kendinin işsiz olması sebebiyle mazur gösterilmesi, göz hakkı denerek kadın erkek sevgili iki kişinin başkasının bahçesindeki elma ağacından hırsızlık yapması gibi) insanları suç işlemeye teşvik eden senaryosu bu kadar saçma bir dizi hiç izlememiştim onu da izlemiş olduk sayenizde. sizin mantığınıza göre çocuğu aç ne kadar işsiz insan varsa başkasının malına çöksün hırsızlık ,yağma ,gasp yapsın... başkasının bahçesinden göz hakkı diye meyve sebze çalıp hırsızlık yapsın , evi olmayan ne kadar insan varsa her bulduğu araziye kaçak ev yapsın otursun... nasıl olsa hayat kolay toplumda hırsızlık yapıpta karnını doyurmayıp alınteriyle namusuyla çalışan , tapusu olan evde oturup devlete her yıl emlak vergisi veren , başkasının bahçesindeki meyvaya göz hakkı deyip çökmeyip gidip alın teriyle kazandığı parasıyla manavdan , pazardan alıp yiyen millet nasıl olsa keriz bir sizin çektiğiniz dizideki tipler akıllısınız...öyle kurallara kimse uymasın orman kanunlarıyla ekmek elden su gölden yaşayalım... dünyada öyle bir yer yokki siz bu kanunsuzlukları insanlara doğruymuş gibi göstererek aslında kötü örnek olup özellikle cahil insanların gaza gelerek suç işlemesine neden oluyorsunuz. izlenmesinde hiç bir fayda görmüyorum ve izlemiyorum dizinizi ...

03-12-2022 03:41 !! ++

Baba Yorum baba dizisi ile kitleye ne mesaj veriliyor? gurur mu? kabulüm ama burada ısrarla altı çizilen "gurur" cinayet gibi. baştan sona senaryo fiyasko. fiyaskoları saymaktan yoruldum. alzheimer hastalığı ile ilgili hiç mi doktorlardan bilgi
almamışlar. dizi can çekişiyor ve bizlere haksızlık bu durum. haluk bilginer...yılların sanatçısı, yurt dışında ödüller almış kendisi. ama maalesef ki bu senaryoda nasıl rol almış?

04-12-2022 13:33 !! ++

Baba Yorum iyi güzel saçmalıyorsunda senarist bari biraz kanun araştırsaydinda öyle yazsaydın..nezarette olan birisini avukatı hariç kimse ziyaret edemez..ahh haluk bilginer ahh sen nasil alet oldun bu diziye..ama size müjde vereyim en fazla 4 bölüm daha sonrası final. belkide daha erken..

06-12-2022 22:45 !! ++

Baba Yorum dizi güzel ama bu “ hacı selahattin “ karakteri çok sıktı artık . dizinin bütün güzelliğini bozuyor . zaten levent ülgen ağzına kocaman takma diş yaptırmış , konuşamıyor bile . söyledikleri anlaşılmıyor zaten . bir de şu “ topal ahmet “ fazlalık yapıyor dizide . bu ikisi çıkarsa , dizi eski güzel bölümlerine döner . bizde zevkle izleriz .

06-12-2022 23:38 !! ++

Baba Yorum haluk bilginer gibi dev bir sanatçının hatırına seyrediyorum.bir söz var, işe türk gibi başla, alman gibi devam ettir, ingiliz gibi bitir diye.ne yazıkki birçok dizimiz önceleri iyi bir seneryoyla başlıyorlar fakat planlama ve ileriye dönük olmadığı için ne yazık ki zorlama senaryolarla devam ettiriyorlar.bu dizi zaten bitmiş ama ısrar ediyorlar.bence bir an önce final yapsınlarda ne kendilerine ne insanlara eziyet etmesinler

07-12-2022 01:57 !! ++

Baba Yorum ne yani şimdi firuze başörtüsünü atınca özgür mü oldu (gerçi o örtünün hakkını hiç bir zaman vermedi ya). ne yapmaya çalışıyorsunuz, başörtüsünü ayaklar altına alarak. bayrağımız biz türk halkı için ne kadar kutsalsa örtü de müslüman kadını için o kadar kutsaldır

07-12-2022 18:01 !! ++

Baba Yorum baba dizisi bitmemeli böyle guzel bir hikaye anlatan bir dizisi devam etmeli hayatin ta kendisi.gerekirse dizinin günü degistirilmeli ama bitmemeli

10-12-2022 00:10 !! ++

Baba Yorum bir dizinin daha ruhuna fatiha . daha fazla saçmaladan final yapın . bu ne yaaa... haluk bilginer gibi bir efsaneye yakışmıyor bu saçmalık . levent ülgen de ağzına kocaman diş taktırmış , konuşamıyor bile . hadi bize by by

10-12-2022 23:35 !! ++

Baba Yorum ailecek severek izliyoruz lütfen final yapmayın

11-12-2022 19:55 !! ++

Baba Yorum babayı çok sevdim. baba oğul arasındaki zıtlaşma sevgi saygı istanbulda dağılan aile ve babanın hafıza kaybı ile kayıp olması bu süreç çok uzun sürdü, sonra herkesin çöp köyde birleşmesi buda çok uzadı hiç bitmedi sıkıcı olmaya başlayınca izlenme oranları düştü ancak bu hikâyede ki doğallığını sevdim

13-12-2022 21:28 !! ++

Baba Yorum dizilerde neden kötüler hep iyilerden daha çok oluyor
baba dizisi de kısa zaman sonra final yapacakmış.
sanırım iyiler kötülere galip gelerek bitirecekler.
güzelim kadroyu, ikinci sezonda saçma sapan bir senaryo ile heba ettiniz. hayrını görün
bu diziyi bu hale getiren zihniyeti esefle kınıyorum.
türk halkı bu kadar saçmalığı haketmiyor.
yazıklar olsun.

13-12-2022 23:34 !! ++

Baba Yorum ya bu kadar saçma bir şey olabilir mi ya muz cumhuriyetine mi yaşıyor bunlar polis yok mu mahalleyi basıyorlar bir allahın kulu da bir telefon edip polis çağırmıyor bu nasıl bir şey ya bu ne saçmalık

13-12-2022 23:36 !! ++

Baba Yorum türk dizi tarihine en saçma dizi olarak altın harflerle yazdıracaksınız isminizi..tebrikler..her bölüm
her yeni başlayan bölüm digerini aratıyor saçmalıkta..

14-12-2022 00:01 !! ++

Baba Yorum sinirden sonunu getiremedim mafya cam çerçeve indiriyor kimsenin aklına polis çağırmak gelmiyor.ikinci saçmalık bunlar olurken polis emin beyi yakalamaya geliyor.yeter artık seyirciye bu kadar zulmetmeyyin

14-12-2022 00:11 !! ++

Baba Yorum 2 sezon cok kötüydü. haci selahatinin bukadar yenilmez olmasi, ilhanin elinden hersey alinmasi, ya arkadas, birak haci selahatini 1-2 bölüm de bitir, sonra baska birseyler yap ne uzatiyorsunki sakiz gibi...

14-12-2022 05:46 !! ++

Baba Yorum dizinin ekran enerjisi cok kötü gecikmiş final

14-12-2022 21:07 !! ++

Baba Yorum ne hacı selahattinmiş kardeşim . bir kişi uğruna bütün diziyi mahvettiniz . final yapın bir an önce .

17-12-2022 22:56 !! ++

Baba Yorum dizi başlarda cok güzeldi dedim adam gibi bir dizi 2.sezonda sacmalıgin daniçkası oldu köskten coplüge o ne ya anlamadim firuze gibi bir kadinı neden diziye dahil ettiler gereksizdi sırf o kızdan sebep bitcin istedim ve hatta haci o kızı halletsin kaybolsun istedim hiçmi hic sevmedim bittigide iyi oldu birdaha firuzeyi gormeyeceğim

18-12-2022 01:33 !! ++

Baba Yorum bu hafta çok şiddet vardı
hoş değil bu kadarı böyle devam ederse izlemeyeceğiz

18-12-2022 18:53 !! ++

Baba Yorum çöp köye kötü adamlar geliyor, biriside çıkıp polisi aramıyor bu nasıl iş nasıl dizi

20-12-2022 21:30 !! ++

Baba Yorum başta bir kalitesi var gibiydi şimdi ise tamamen mantığa aykırı insanların aklını mı küçümsüyor bu senaristler birçok kişi de izlemeyi sayelerinde bırakmıştır eminim bende onlara katılıyorum dizi kadrosu iyiydi yazık ettiler

20-12-2022 22:00 !! ++

Baba Yorum yahu mahalleyi eşkiyalar bastı birtürlü polis gelemedi.insankar sokakta hepberaber yaşıyor sogukta dondular.koca bir semt koptu gidiyor kimse müdehale edemiyor.senaryoda bir yere kadar. aşiri saçmaladilar. vahhh vahh vahhh

20-12-2022 22:02 !! ++

Baba Yorum son bölümler diye seyrediyoruz da bu kadar da sacmalanmaz ki. yazdiginizi bi okusaydiniz ya.

20-12-2022 22:18 !! ++

Baba Yorum baba dizisi senarist ve ilgili kişiler insanların aklıyla dalga geçiyor topluma iyi gelmeyen ve bozan diziler.

20-12-2022 22:24 !! ++

Baba Yorum yaaa koca bi mahalle yaniyor ölen var lakin birtane bile devketin polisi yok yaa ne olur biraz mantikla yazin şu dizileri hangi devirde yaşıyoruz diziyi seyrediyordum devamli ama artik biraktim bu kadar da saçmalik olaz artik

20-12-2022 22:27 !! ++

Baba Yorum ailenin önemini anlatan bir dizi gibi başladı ama sonrası artık bıktırıcı oldu.

20-12-2022 22:39 !! ++

Baba Yorum süper dizi 1000 yılın dizisi oskarlık dizi .

20-12-2022 22:46 !! ++

Baba Yorum hayır oyuncular öyle ciddi oynuyorlarki dersin toplumsal konular işleniyor dizide..yani yeşilçam filmlerinde rastlanacak kadar saçmaladınız artık...2 hafta önce 4 bölüm sonra final demiştim..umarım beni utandırmaz senaristler..zira saçmalıyacak başka bir şey kalmadı..mahalleli kurşuna kafa atıyor helalll.yakında tankla topla saldırirlar..ya hadi ordan beee dram,dı komedi oldu..

20-12-2022 23:20 !! ++

Baba Yorum tv tv olalı böyle zırva dizi görmedi 100 kişi kalmış mıdır seyreden ?

20-12-2022 23:24 !! ++

Baba Yorum dizinin senaryo yazarı 2. sezonda ne içti çok merak ediyorum. iyi ki final yapıyorsunuz. bu saçmalık bitsin türk seyircisi de rahat bir nefes alsın.
dizinin ikinci sezonunu hakikaten çöp yaptınız.
finalin hayrını görün

20-12-2022 23:57 !! ++

Baba Yorum son bölüm berbettı ben final yaptım dahada bakmam. 20 silahlı adama sopayla galip gelenler komik olmayın yazık haluk beye

21-12-2022 00:04 !! ++

Baba Yorum böyle rezil 29 bölümmu olur haluk bilgineri seviyoruz hicmi kontrol etmedi ilk bölümden beri izliyorum hatta 30 son final diyorlar bu bölüme kadar nasıl izlenmez ve final olur diyordum ama 29 bölümde bu kadar saçma ve aksiyonsuz bölümmu olur hiç bir şey yoktu sadece dakika doldurmak için yapmışlar yazık hayal kırıklığı kadro 10 numara ama bu bölüm rezillikti kusura bakmayın bilmiyorum neyse kolay gelsin nediyim ki
dedik ne güzel bi aile dizisi başladı çarpık çapkınlık su bu yok diye emin ol kadro 10 numara ama biraz daha gerçekçi ve güzel olsun yahu bir sürü adam geldi silahlı hepsini hallettiler adam kalmadı ve yine dönüp durdular hacının adamlarına yenik düştüler saçmalığa bak o kabadayı kadirin tek yumruguyla bitti adam saçmalığa bak bu bölüme kadar kadir haciya daha bir fiske vurmadi haluk abiye yazık etmeyin o adamı harcamayın kadir ve haluk abi ikiniz güzel bi ikilisiniz güzel bir aile dizisi çevirin izleyelim inş saygılar

21-12-2022 00:12 !! ++

Baba Yorum lütfen final ! akıl ve mantık dışı bir senaryo izleyiciyi cezbetmiyor usta sanatçı ve oyuncu .sn.haluk bilginer'in çekilmesi gerektiğini değerlendiriyorum.

21-12-2022 17:34 !! ++

Baba Yorum bir dizi bukadar güzel başlayıp 2. sezonda hayal kırıklıgı başa dönmezse dizi kendini bitirecek

21-12-2022 19:41 !! ++

Baba Yorum son bölüm hayal kırıklığı. seyirci ile alay eden saçma sapan bir senaryo. çok ayıp ettiniz gerçekten. dizi izlenmiyor ise adam gibi bir son ile bitirseydiniz. saçmalığın zirvesine çıkmak hiç hoş olmadı.

21-12-2022 21:22 !! ++

Baba Yorum izlediğim en ilginç dizi nasıl başladı nasıl devam ediyor ve nasıl bitecek merakla bekliyorum

21-12-2022 22:03 !! ++

Baba Yorum dizi iyice saçmaladı konu cok farkli olmaya basladi ilk baştaki bölümleri daha iyidi dizinin adi ile konu farkli bence bir an once dizi kendine gelmesi gerek yok cok erken final görür.

22-12-2022 19:37 !! ++

Baba Yorum haci aşırı haklı değil mi ya . ev veriyor iş veriyor beğenmeyen gitsin. açık , net. bir de adamın malını gasp ediyorlar.

26-12-2022 12:01 !! ++

Baba Yorum nihayet çete savaşları sonunda dizinin finaline geldik. izdırap bitiyor. bir köşkte depdebe ile başlayan dizi, maliyet yüksekliği nedeni ile, çöpköyde ucuz maliyetli evler, figüranlar ve saçma sapan bir senaryo
ile bitiyor. haydi izleyenlere geçmiş olsun.

27-12-2022 20:41 !! ++

Baba Yorum ya neden bitirdiniz güzelim diziyi.zaten nerde izlenilmicek dizi var onları kaldırmayın ya.😡ailecek izlediğimiz bi diziydi çok güzel mesajlar veriyodu topluma çok üzgünüz bittiğine tekrar buna benzer diziler gelir inşallah...

27-12-2022 20:45 !! ++

Baba Yorum neyse ki bu müsamere bu gün final yapıyor. bu saçmalığa daha fazla tahammül edemezdik.

27-12-2022 20:57 !! ++

Baba Yorum aferin senarist beni yalancı çıkartmadın dedigim günde final yaptın ve türk milletini bir saçma dizi seyrinden kurtardın...

27-12-2022 21:03 !! ++

Baba Yorum böyle güzel bir kadroyla, başlangıçta da güzel bir konu ile başlayan bu diziyi de mafyacılıkla çetecilikle süslediler. kovboy filmlerinde bile kasabanı bir şerifi olaylara müdahale edip, devletten başka bir güç olmadığını işlerken, güzelim ülkemizi üçüncü dünya ülkesinden daha kötü anlatmışlar. o kadar insan dövülüyor, mahalleler basılıyor ama ortada bir polis yok. devlet yok. çok basite indirgenmiş. yazık olmuş bu kadroya.

27-12-2022 21:44 !! ++

Baba Yorum kanal değiştirirken söyle bir baktım bu kadarsa olmaz bitsin bu işkence 😫 gecikmiş final

27-12-2022 22:06 !! ++

Baba Yorum baba dizisinin senaryo yazarını kutluyorum!!! kendisinden en kısa sürede yeni bir dizi senaryosu bekliyorum. yalnız mini dizi olsun 8 bölümden fazla olmasın.

27-12-2022 22:49 !! ++

Baba Yorum süper bir final oldu elinize sağlık kutluyorum.

28-12-2022 00:01 !! ++

Baba Yorum böyle final olmaz en çok mutlu olmayı hakeden kadir öldü

28-12-2022 00:11 !! ++

Baba Yorum ben gerçekten ne söyleyeceğimi bilmiyorum birçok diziyi severek tv karşısında adeta nefessiz izlerim tam bir dizi kolik diyebilirim kendime ama baba dizisinin finali izlediğim en sinir bozucu ve en felaket final di. senaristimizi kinaye olsun diye bile tebrik etmiyorum. bir saattir yorum yazıp içimi dökecek yer arıyorum şunu söylemeliyim ki böyle bir final yapan diziyi ilk bölümden bugüne hiç kaçırmayan bir izleyici olarak birdaha dizi izlemeye kendi kendime söz veriyorum bu final beni bugüne kadar çekilmiş ve bugünden sonra çekilecek tüm dizilerden soğuttu. başarisiz...

şunu da söylemeden edemeyeceğim elleri öpülesi büyük üstad haluk bilginer i böyle bir felakete alet etmek hiç hoş olmamış resmen büyük sanatçımıza hakaret sayarım kendisine en içten saygılarımla.

28-12-2022 01:10 !! ++

Baba Yorum tv tarihinde gelmis gecmis en kotu senaryo. utanc verici. ilkokul cocuklari bile daha iyi senaryo yazar. haluk bilginer gibi bir sanatcinin dizinin sonuna dek ayrilmayip oynamasida gercekten sasirtici.

28-12-2022 03:27 !! ++

Baba Yorum dızı boyunca busaranın fonlu sacı bozulmadı)))

28-12-2022 12:18 !! ++

Baba Yorum dizi demek bile istemiyorum..bu kadar saçmalık görmedim...final'miş...başın'dan sonuna kadar saçmalık...benim,garibime giden,haluk bilginer ve tolga sarıtaş 'ın bu saçmalığın için de oluşu . bu kadar küçük durumu düşmeleri, iyi olmadı...

31-12-2022 08:41 !! ++

Baba Yorum firuze uğursuzmuş. mutlu olamadan gömmüş ikinciyi de..

29-01-2023 21:18 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2023 YazarOkur Dizi.