Aşk ve Günah - dizi güzel fakat hiç neslinin hatasını,oyunlarını

Aşk ve Günah Aşk ve Günah
dizi güzel fakat hiç neslinin hatasını,oyunlarını farketmez bi adam ya.çok sıktı o yüzden.her seferinde kız paçası kurtarıyor.bide adamın yanında öyle konuşma tonu hiç hoş değil çok gıcık duyuluyor.aliyle ipek bide beren ali çok yakışıyorlar.

Oy Ver

6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Yorumlar

Yorum Yaz


reklam veriletişim • © 2026 YazarOkur Dizi.