Afili Aşk

Afili Aşk
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:ARC Film, Fatih Enes Ömeroğlu
Yönetmen:Serdar Gözelekli
Senarist:
Oyuncular:Burcu Özberk ->
Çağlar Ertuğrul ->
Kanal:Kanal D
Link:https://kanald.com.tr/afili-as
Puan:
8.1 / 10 | Oy: 671 | Yorum: 248

Oy Ver

8.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Afili Aşk Oyuncuları

Burcu Özberk, Çağlar Ertuğrul

Afili Aşk Özeti

Kanal D’nin merakla beklenen yeni dizisi olan Afili Aşk izleyenlere bir aşk hikayesi sunuyor. Yönetmenliğini Serdar Gözelekli’nin yaptığı dizinin başrollerinde ise Burcu Özberk ve Çağlar Ertuğrul yer alıyor.

Afili Aşk Yorumları

<< önceki 58 yorumu göster
Afili Aşk Yorum 00:25 tabikide dizi cok eglenceli ask komik hepsi bar ama 2015 dizileri cok guzeldi simdiki diziler cok yapmacyk

25-07-2019 10:16 !! ++


Toplam Cevap: 1 ↓↓↓
Afili Aşk Yorum bence çok güzel finale girmesin

25-07-2019 11:51 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi niye bitsin her hafta reytinglerde de 3 grupta'da birinci oluyor. hatta kışın bile devam edebilir.

hukar • 25-07-2019 13:37 !! ++

Afili Aşk Yorum diziye bayılıyorum çok sevdim

25-07-2019 23:16 !! ++

Afili Aşk Yorum çok güzel diziyaaa
keremle ayse çok tatli
final olmasinnn

26-07-2019 13:03 !! ++

Afili Aşk Yorum çok güzel dizi

27-07-2019 10:57 !! ++

Afili Aşk Yorum bence yagiz rolu ve kerem rolu tam farkli rollar ama caglar ertugrul ikisindi cook iyi oynuyor burcu.ozbeklede yakisdirdim kendilerini zaten kotu bir dizi olsa bile ben caglar icin kesin seyrederdim:-*
bence hic bitmemesi gereken dizi fazilet hanim ve kizlariydi keske hic bitmeseydi

27-07-2019 14:46 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi çok iyi ileryen bölümlerde artik asklarini itiraf etsinler

27-07-2019 18:16 !! ++

Afili Aşk Yorum evet yaa benim yorumlarimda gitmis
bence fazilet hanim ve kizlari dizisi.final yapmamiliydi gelcekden.harika otesi bir diziyidi o final yapmasi cok sacma oldu

28-07-2019 14:21 !! ++

Afili Aşk Yorum yüksek sosyete diziside çok güzeldi

28-07-2019 22:39 !! ++

Afili Aşk Yorum arada tekrarları oynasın lütfen geçen haftanın ve bu haftanın çok seviyorum bu diziyi

31-07-2019 22:50 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi cok guzel ama çağlar a yağiz karakteri ne kadar oturmuşu

31-07-2019 23:24 !! ++

Afili Aşk Yorum afili ask harika oldu yaa heleki.keremin.ayseye seni.seviyirum diye bagirmasi ama yani biliyoruzki.bu gercek diyir sadece keremin babasi sirketin.basina gecmesi icin.bir ay sure verdi ve keremde bunun icin,soyledi ayseye seni seviyorum ama yinede harika bir bolum oldu

31-07-2019 23:53 !! ++

Afili Aşk Yorum ayseyi oynayan oyuncu mimiksiz, hep ayni mütebessim ifade ile nasil basrol oynuyor ve nasil bi kadar övgü aliyor anlamak mumkun degil.

31-07-2019 23:56 !! ++

Afili Aşk Yorum böyle saçma sapan yazılan da oynanan da bi bölüm yani bi dizi hiç görmedik bi iki seyrettik diye ne bu saçmalık. ya bi kere bu başrol oyuncusu hatun ismi neydi bilmiyoruz hiç olmuyo diziye nerden buldunuz arkadaş yoldan birini çevirtseydiniz eminiz daha iyi oynardı . tamam emek te bu hatun romantik komedi oyuncusu rolüne hiç oturamıyor bunu bi anlasanız. heleki bu son bölümle mum dikti yani o kadar diyim size

01-08-2019 00:36 !! ++

Afili Aşk Yorum bence burcu ozbek ayse rolunu cok iyi oynuyor yani bu kadar ovgu almasida normal bence
31:7 :2019:23:24 yorumuna katiliyorum ama keremde cok yakismis bence :d
ama benin aysenin. annesi ve yengesi sinirlerim bozuyor yaa oneyaa abisi gitdi bunlar basladi resmen varosluk yapiyorlar resme aysenin yerinde ben utaniyorum

01-08-2019 12:56 !! ++

Afili Aşk Yorum arkadaslar size bi sorum var burcu ozberki mi seviyorsunuz yoksa caglar ertugrul mi birini secmek zorundasiniz
cecaplarinizi bekliyorum

01-08-2019 20:20 !! ++

Afili Aşk Yorum valla ben ikisini de çok seviyorum tabini en çok çağlar ertuğrul
sen kimi çok seviyorsun

01-08-2019 22:35 !! ++

Afili Aşk Yorum soruyu soran bendim kandi fikrimide soyleyim bende ikisinide deviyorum ama burcu ozberk diyorum

02-08-2019 05:55 !! ++

Afili Aşk Yorum yaa hic dusunmeden caglar ertugrul burcu ozberkide seviyorum.ama ben caglara hastayim resmen onu cook seviyorum
o zama benimde bi sorum var sizce.yagiz hazanmi daha guzeldi yoksa kerem aysemi

02-08-2019 12:55 !! ++

Afili Aşk Yorum bence ayse daha cok.yakismis evet ya bende bunu.dusunmusdum ki yorumlarimizin altina bisey yazalim ki kimin ne yorumladigini bilelim bende artik(cilgin kiz) yazicam yorumlarimin.altina ha bide bu arada soruyu verende bendim ki ayse keremi daha guzel yoksa hazan yagizmi hadi vecablariniz pekliyorum

02-08-2019 19:23 !! ++

Afili Aşk Yorum yaa sen cok kucumwsun ben sozu izliyordum.arada sirada oda yavuz icin cunki hoslandigim birine cok benziyordu sevkat tepeyide.biliyorum ama fazal sevmezdim

03-08-2019 13:47 !! ++

Afili Aşk Yorum burcu özberk (ayşe) nasıl bu kadar mimiksiz oynuyorsun. ne mutlu oldugun belli ne üzüntü. bu kadar kötü oynanmaz. çok kötü!!!

03-08-2019 15:53 !! ++

Afili Aşk Yorum sen kesin afili aski sevmiyorsun yoksa asla demezdin bence nede burcu ozberki sevmiyorsun (cilgin kiz)

03-08-2019 19:24 !! ++

Afili Aşk Yorum ben bu diziyi çok sevdim ya oyuncular süper...inş keremin babasına bişey olmaz hasta heralde...kerem ve ayşe aşkına hayranım
kerem❤️ayşe sizi seviyorum 😘

04-08-2019 00:17 !! ++

Afili Aşk Yorum yok yaa niye cok konusasin seni hic gormesemde cok.sevdim isimsiz*** nerelisin sen hangi karekdere benziyorsun ben dusunub yazicam kendimi ve yorumlari neden gec yaziyorsunki(cilgin kiz)

04-08-2019 08:07 !! ++

Afili Aşk Yorum bende bilmiyorum hangi karakdere benzedigimi ama dusunucem ben yuzum ince elcin sanguya benziyor ben yorumlarimi gec yazmiyorum aslinda her zaman giriyorum yorum yazmak icin yaz varsa bende yaziyorum bazen okuyup cikiyorum bende seni cok sevdim cilgin kiz
benim yorumlarimin cogu silinmis
cilgin kiz sen sanirim kalkdigin zaman yorum yaziyorsun galiba her gun ayni saatde yaziyosun men senin gercek ismini cok merak ediyorum
isimsiz***

04-08-2019 16:06 !! ++

Afili Aşk Yorum çok tatlılar ya aysede kerem de

05-08-2019 00:21 !! ++

Afili Aşk Yorum hic yaa bos ver nerelisin sen onu soyle bakalim cilgin kiz

05-08-2019 20:11 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi güzel ama bazı yerleri biraz yapmacık ama gende ben ayker# seviyorum özelliklede çağları ama yağız da daha iy oturdu sanki ona ama hazan ile yağız aşkından ben ayşe ve kerem aşkını seviyorum😍başarılarının devamını dilerim #ayker#❤😆

07-08-2019 11:20 !! ++

Afili Aşk Yorum ben diziyi gerçekten severek izliyorum çarşamba akşamlarını sabırsızlıkla bekliyorum ve şu anda çok güzel gidiyor fakat lütfen dizi uzatma için konuyu dağıtıp sıkmayın

07-08-2019 12:03 !! ++

Afili Aşk Yorum dizide en gereksiz karakter erkut gerçkten saçma komik degl ki

07-08-2019 23:42 !! ++

Afili Aşk Yorum ayyy harika bi bölümdü...bayıldım ...ayşe ve kerem azıcık ta olsa öpüştüler sonunda çok romantikkk...ay ben bu diziyi çok sevdim keşke hiç bitmezse ayşe ve kerem sizi çok seviyorum oradaki bütün oyuncular iyi yapıyor rolllerini

07-08-2019 23:50 !! ++

Afili Aşk Yorum mükemmel olmuş izliyorum her yeni bölümü

08-08-2019 00:06 !! ++

Afili Aşk Yorum evet ya niye yorumlar siliniyor
ben ayşe ve keremi çok seviyorum bu bölüm harika ve çok romantik ti sonunda öpüştüler...oradaki oyuncular da süper herkes çok iyi

08-08-2019 01:29 !! ++

Afili Aşk Yorum yani evet uye oldugumda minik kiz yazmisdim neyse ben aksam afili aska bakamadim nasil yani opusdulermi ayseyle kerem harikaaa yaaa
ayker#

08-08-2019 08:47 !! ++

Afili Aşk Yorum çok güzel bölümdü dünki bölüm
çok tatlisiniz ayker#

08-08-2019 13:32 !! ++

Afili Aşk Yorum ne bu ya eski türk filminden alıntı artık günümüze uygun diziler yapılsın

09-08-2019 08:30 !! ++

Afili Aşk Yorum arada sirada erkenci kusa yaziyorum ama.oda final.yapdi zaten neden sordunki

09-08-2019 13:44 !! ++

Afili Aşk Yorum sevdalık ve kurşun yarasıda çok güzel dizilerdi

09-08-2019 16:17 !! ++

Afili Aşk Yorum hmm hangi dizilere yaziyorsun bakalim sen erkenci kusu bende sevmiyordum zaten ben senin sorularini cevabliyorum ama sen benim nerelisin sorumu hep es gecdin yani kotu bi niyetim yok asla yani nereli kizsin cok merak ediyorum sonra sen bana ozel bir soru sor.cvbliycam soz veriyorum
cilgin kiz

09-08-2019 18:19 !! ++

Afili Aşk Yorum eski türk filmlerinden alıntı gerçeklerden uzak berbat bir dizi elveda rumeli tamamen gerçekçi bir diziydi elveda rumeli ve hatırla sevgili ve bu kalp seni unuturmu gibi gerçekleri anlatan dizi yapsınlar uyduruk gerçeklerden uzak pembe ve yeşilçam dizileri diğil

10-08-2019 05:06 !! ++

Afili Aşk Yorum benim anlamadigim sey bu insanlar neden sevmedigi diziye final yapsin diyorlar yani kendilerinin sevdigi diziye final yasin dersek onlar icin nasil olur sevmiyorsan izlemeyeceksin bukadar kolay
isimsiz***

10-08-2019 10:24 !! ++

Afili Aşk Yorum 10 24 beni eleştiren arkadaş neden gerçekleri anlatan dizileri istemiyorsun ayrıca ben hatırla sevgili bu kalp seni unuturmu dizileri gerçekleri anlattığı için çok seviyorum asla final yapmalarını istemezdim gerçekten uzak saçma yeşilçam dizilerin filan yapmasını istiyorum sadece sen neden gerçekleri anlatan dizileri istemiyorsun bende seni anlamıyorum

10-08-2019 13:44 !! ++

Afili Aşk Yorum arkadaslar hani keremin 1.bölümde yatakta bırakıp kaçtığı kız varya galiba ileriki bolumlerde gerı gelecek sette fotografları var kesin keremden hamile diye gelecek veya başka bir sey sizin fikirleriniz neler benimle paylaşır mısınız?

10-08-2019 19:26 !! ++

Afili Aşk Yorum bu ne ya bu çocuğun hiçmi üniversteden ve iş çevresinden sevdiği aşık olduğu kimse yokmuyduda kendisine zıt birisini buldu sindirella masalları gibi gerçekten uzak dizileri izletmeyin bırakın artık sultan hatırla sevgili bu kalp seni unuturmu kırık kanatlar gibi gerçek yaşam hikayeleri olan diziler yapın pembe yeşilçam dizileriyle insanları kandırmayı bırakın artık

11-08-2019 13:36 !! ++

Afili Aşk Yorum öyle bir geçer zamanki dizisi gerçek yaşamdan alınmış çok güzel bir diziydi

11-08-2019 17:48 !! ++

Afili Aşk Yorum arkadaslar hani keremin 1.bölümde
yatakta bırakıp kaçtığı kız varya
galiba ileriki bolumlerde gerı gelecek sette
fotografları var kesin keremden hamile
diye gelecek veya başka bir sey sizin
fikirleriniz neler benimle paylaşır mısınız?
~önemli okuyun~
9.bölümde volkan'in dediğini
hatırlıyor musunuz?
en çok sevilen şeyler
-asansörde mahsur kalmak
-havuza düşmek
-adada mahsur kalmak (sıra
bunda)
hatırlarsanız 10.bölüm için miami florida (normalde şile
dediler.

11-08-2019 18:13 !! ++

Afili Aşk Yorum bencede 1bolumdeki kiz gelecek nasil gelecek bi fikrim yok ama kesin gelecek gibi

11-08-2019 20:33 !! ++

Afili Aşk Yorum bence kim nederse desin dizi mükemmel sevmeyen seyretmesin final olmaya gerek yok

14-08-2019 15:05 !! ++

Afili Aşk Yorum diziyi ailecek zevkle izliyoruz bayramın son günü geçtik televizyonun karşısına dizi ortada yok internetten öğrendim dizi oyuncuları bayram olması nedeniyle çekim yapılmamış biz izleyiciler önemli deģiliz birkaç ay bile bekleyebiliriz ama dizi yapımcıları çok büyük hata yaptılar türk izleyicisini hiçe sayıp tatil yapmışlar
dizi yapımcıları bayram olduğunu bu haftamı öğrenmişler yeni bölümü bayramdan önce tamamlayıp izleyiciye bayram hediyesi yapamazlarmiydi kanal d televizyon yönetim kurulu bu konuya acilen el atmalı

14-08-2019 21:41 !! ++

Afili Aşk Yorum afilli aşkta girişimi kadınlar için yaptıkları destek ve dizide paylaşmalarından dolayı tüm ekibe çok tesekkür ederim

17-08-2019 16:17 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe ve kerem harikasınız dizi çok güzel ❤️❤️👍

19-08-2019 01:21 !! ++

Afili Aşk Yorum bu diziyi izlediğimde ne derdim kalıyor ne tasam . gerçrkten terapi gibi oluyor . kesşke daha fazla kitleye ulaşsada sadece bir yaz filmi olarak kalmasa gerçekten kalıteli olmuş. aynı zamanda burcu rolünü gayet güzel yapıyor çok yakışmış bence. özellikle burcunun ailesini çok güzel yansıtıyorlar 👌

20-08-2019 16:40 !! ++

Afili Aşk Yorum erkut tipi çok yorucu ve kontrolsüz laubali. izlerken daralıyorum
erkut dışında dizi süper ...bayıldım

21-08-2019 21:46 !! ++

Afili Aşk Yorum dizide erkut sabri ve 3 tipleme çok gereksiz karakterler onların olduğu sahnelerde kanal değiştiriyorum ayşe ve keremden çok daha fazla sahneleri var.batarsa dizi bu ve bunlar gibi saçma karakterler yüzünden batar. dizide ayşe ve kerem en az gördüğümüz karekterler. yengeler anne babalar erkutlar ...daha fazla görünüyor buda çok sıkıcı bir durum.

22-08-2019 01:41 !! ++

Afili Aşk Yorum geçen bolum çok güzeldi ya # ayker çok güzelsiniz ya😍burcu da çağlarda çok başarılı bende arkadaşlar size katılıyorum erkut karakteri pek iy değil yani bende bazen onun olduğu sahnelerde kanalı degistiryorum bide ayker sahneleri çok az ya sadece anne babaları dizi de baş rolün çok olmasını isterim yani her şeye rağmen çok güzel dizi 👍👌👏

22-08-2019 12:37 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi eğlendiriyor ve belli bir kalitesi var yenge karakteri çok sevimli ve başarılı üstelik güzel de karakterlerin hepsi yerli yerinde ve güzeller•••

22-08-2019 13:15 !! ++

Afili Aşk Yorum erkut tipi ve ayşenin ailesinin gereksiz ve uzun sahneleri çok fazla ayrıca samet be karısınında sahnesi sıkıcı kısaca başrol oyuncularının sahnesi çok az

22-08-2019 14:09 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi oyuncuları harika hepsi çok iyi başta tabi kerem ve ayşe hepsini çok sevdim

24-08-2019 00:11 !! ++

Afili Aşk Yorum ya muhteşem bir yaz dizisi hem akşam hem gündüz kahkaha ile izliyoruz. eşim ve ben bayılıyoruz karakterlere. inşallah kış sezonu da da devam eder. tek kelime ile muhteşem tebrikler kanal d.

24-08-2019 17:06 !! ++

Afili Aşk Yorum bu dizi hiç güzel diğil

27-08-2019 13:56 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi çok güzel fakat rahatsız oldugumuz konu çok açık saçık giyiniyor baş rol oyuncuları birazdaha dikkat edilirse iyi olur bizce

28-08-2019 23:49 !! ++

Afili Aşk Yorum erkut sahneleri gerçekten baydı artık sırf bunun için sürekli seyretmeyeceğim en az sahne ayker sahneleri niye başrol oyuncuları deniyor

29-08-2019 15:06 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe'nin diyalogları biraz herşeye geyik muhabbeti seviyesinde. hep dalgacı. yani kendine göre mi böyle yapıyor yoksa caanım senaristler ona göre mi yazıyorlar. tamam anladık romantik komedi lakin sanki konuşması hep çocuk gibi. ben mi çok tuhafım?

30-08-2019 17:56 !! ++

Afili Aşk Yorum gordum yorumlar cok az bende bir oyun baslatmak isdedim oyunumuzun adi kim daha iyi fan simdi asagidaki isimlerden secdiyiniz isim haqqinda sorular sorucam ve sizde cvblycaksiniz soru sayina gore en iyi fani secicem oynamak isdiyen yazsin sadece eylence amaclidir
1:ayse(burcu ozberk)
2:kerem(caglar ertugrul)
3:istediyiniz bir unlu adi#}}

02-09-2019 07:18 !! ++

Afili Aşk Yorum süper bir dizi bayılıyoruuummm
ne olur bitmesin

02-09-2019 16:03 !! ++

Afili Aşk Yorum aynen harika bi dizi çarşamba günleri iple çekiyorum oyuncuların hepsi harika

03-09-2019 15:48 !! ++

Afili Aşk Yorum bu aksam dizimiz var
afili ask
ayker

04-09-2019 17:51 !! ++

Afili Aşk Yorum bence artık ayşe ve kerem aşklarını anlasınlar
konu başka türlü ilerlesin bu şekilde sürekli aynı yerde dönüp duruyor gibi

04-09-2019 17:55 !! ++

Afili Aşk Yorum ayıp değilmi bu kadar soyunmanin ne anlami var ayıp edep yahu karıli erkekli soyunmayın suan izlemekten vazgeçtim

04-09-2019 21:33 !! ++

Afili Aşk Yorum biraz,daha mantıklı elde tutulur replikler olmalı

04-09-2019 21:37 !! ++

Afili Aşk Yorum film güzel ama baş oyuncu çok açık giyiniyo ailece izleyemiyoruz şart mı bu kadar açık giyinmesi.

04-09-2019 21:53 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi güzel ailece seyrediyoruz ama âysenin giyiminin hiç beğenmiyorum daha güzel giyinme bilit

04-09-2019 22:01 !! ++

Afili Aşk Yorum dizide alenen günübirlik ilişki reklamı yapılıyor ve bunu gençlere bir şeymiş gibi izletiyorlar sonra çöp poşetleri içinde bebekler bulunduğunda haberlerde ah vah çekiyorlar reklamını yapanlar bunun vebalini nasıl verecekler bir nesil nasıl mahfedilir ınsanları bu kadar harcamayin

05-09-2019 13:20 !! ++

Afili Aşk Yorum ya ben şu ceydaya çok sinir oluyorum sürekli ortalığı karıştırıyor..inş yine bu işin içinde cerenin olduğu anlaşılır

05-09-2019 19:07 !! ++

Afili Aşk Yorum 4 eylül akşamı ki yeni bölüm bence harikaydı..topluma bi emlak var di kadına yönelik taciz anlamında.. ne diyor du şirkette çalışan mavi gözlü, keremin eski.sevgilisinin adı,işte o kız dedi ki aysenin tacize uğramasına ılgili dedi ki " benim başıma öyle şeyler gelmiyor, erkeğin yakınlaştığını hissettiğim an eğer hoşlanmıyorsam mesafe koyarım "dedi!!!
ayşe o kadar açık giyinerek mahalleye nasıl girebiliyor öyle bazen saçma buluyorum..

05-09-2019 21:03 !! ++

Afili Aşk Yorum ya ne olur bitirmeyin diziyi çok güzel bi dizi...kışın da devam eder inş... ne olur başka dizillerle aynı güne denk gelmesin çünkü reyting düşmesinden korkuyorum ...

06-09-2019 01:16 !! ++

Afili Aşk Yorum diziyi bedenerek izliyoruz...😊

07-09-2019 11:44 !! ++

Afili Aşk Yorum çok güzel bir dizi emeyi keçen her kese teşekkürler böyle iyi bir dizi seyir etmemişdim baş rol oyuncuları bir biruni taşıya biliyo kereme ayrı hayranlık duyuyorum fazilrtin kızları deye bir dizi vardi ama o star tv yayınlanırdı o dixide yağız olarak ekrana gelmekdeydi orda çok efendi işinde gücünde baba parası yemiyin çapkın olmayan birinden böyle bir keçij afilli aşkda öyle deyil yağızı tam tersi bir tip çok iyi oyuncu olduğu burdan belli

08-09-2019 00:37 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe evliyse devamlı orası burası açık gezmemeli. aile olgusuna saygı. gece yatağa pijamayla giriyor. gündüz bütün gün heryeri meydanda. muammer hoca muhabbeti de diziye limon sıktı. tadını kaçırdı

09-09-2019 02:52 !! ++

Afili Aşk Yorum dizideki burcu hanım biraz daha edebli giyinsin lütfen.

10-09-2019 00:07 !! ++

Afili Aşk Yorum ayker ciyim bende artık birbirlerini sevdiklerini anlasınlar ve itiraf etsinler

10-09-2019 09:22 !! ++

Afili Aşk Yorum bu ayşeyi kim kostümleri i seçiyor? sanki kızı en kötü şekilde fiziği görünsün diye, ellerinden geleni yapıyorlar. berbat şortlar, dekolteler. işin tuhaf tarafı diğerlerin iyi giyinmesi. kız fakirken daha iyi görünüyordu.

11-09-2019 20:36 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi güzel sözüm yok ilk bolumden bu yana izliyoruz ailecek te... su ayşe nin kostumlerini biraz daha usturuplu seçin cok acik inandiriciligi yok iki abisi bu zamana kadar giydirmiyorduda evlenince mi bi anda deyisti. riza pantolon giydirmiyordu. evleneli ya mini yada sort yada hep gogus dekolteli cok sacma

12-09-2019 20:49 !! ++

Afili Aşk Yorum allah aşkına şu kızı kim giydiriyor hep aynı tip kıyafet kabak çiçeği gibi açıldı çağlar ertuğrul’a başka kızmı bulamadınız

17-09-2019 00:19 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşenin kıyafetlerinin son bölümde edepli bir hale gelmesi aile yapısı adına çok iyi oldu. daha önceki bölümlerdeki kıyafetleriyle ayşeden eş olursa kor ateşten de kardan adam olur. ne diyim? bi de muammer salağı için kereme diklenmesi hususu türk aile kadınına hiç yakışmıyor

17-09-2019 01:03 !! ++

Afili Aşk Yorum çok beğenerek ailece izlediğimiz harika bir dizi
yalnız ceyda karakteri bu romantik komedi dizisini entrikaya götürüyor
bu yüzden ceyda karakteri hiçde uyumlu değil bazen dizinin ketfini kaçırıyor

17-09-2019 19:35 !! ++

Afili Aşk Yorum perşembe akşamları yayınlanırsa iyi olur bence

17-09-2019 20:48 !! ++

Afili Aşk Yorum kıyafetler çok açık lütfen bunu her yaştan insan izliyor biraz dikkat edin güya rıza diye bir abi var. abi kız kardeşine hiç bir şey demiyor edep ya hu derler birde keremin arkadaşını yola getirin ne o sürekli kızlarla geceliyor.
o kızların ailesi yokmu kim kızının kız
kardesinin başka erkeklerle birlikte olmasına göz yumar. insanlarin gözünün içine içine günübirlik ilişki reklamı yapılıyor.
kimse evladının günübirlik yaşamasını kabul etmez.

17-09-2019 23:05 !! ++

Afili Aşk Yorum allah aşkına eğlenceli keyifli diziyi ayşe nin ailesinden kurtarın..imdattt..bu ne saçmalık..bi basın açıklaması ekskti..diziden nefret edicez yakında..gülmek demek saçmalık mı..yanlış anlaşılmasın lütfen..bu aile oldukça güzel bir aile ama senaristlerin elinde bu hale geldiler..güldürü yapın ama saçmalamadan..ya da kaliteli esprilerle..böyle zavallı hale sokmadan..diziden uzaklaştırıyorsunuz insanı

18-09-2019 21:05 !! ++

Afili Aşk Yorum ayse karakterini lütfen biraz usturuplu giydirin.

18-09-2019 21:38 !! ++

Afili Aşk Yorum cok aff edersiniz bir sey sorucam,oncelikle dizi cok guzel,ama bir sey cok qicik oluyoruz ailelikce aisenin hic askili elbisesi yokmu,kiskanc abilerin kucuk kardesi icin fazlasiyla acik sacik ve diziyi bozuyor,hic hos deyil
azerbaycanda da severek izliyoruz,cok seviyoruz,emeyi gecen her kese tesekkurler bir tek aisenin kostumcusu haric,bu kadar kinag bizce gozardi edilmemeli

18-09-2019 22:06 !! ++

Afili Aşk Yorum afili aşk dizisini ilk bölümünden itibaren izliyorum. burcu özberk altan erkekli çağlar ertuğrul ve diğer oyuncular çok başarılı.ancak yaz döneminde başlayan diziyi sadece ilkokul ve ergen yaş grubu seyretmiyor. senaryo yazanların artık diğer yaş gruplarını da düşünerek , akla ve hayatın olağan akışına uygun şekilde senaryoyu yazmaya devam etmeleri gerekiyor .zira artık başka kanallara sık sık atlayıp ara ara diziye bakıyor , baktık ki saçmalık devam ediyor başka kanalda kalıyoruz. şirket sahneleri ayrı alem. bakırköy istasyon caddesinde bile daha az insan var.sürekli koridorlarda başıboş dolaşan geyik yapan çalışanlar. ve bu şirket çoook başarılıymış falan..sahipleri takım elbise giyiyor çalışanlar plaja gider gibi giyiniyor. kostüm sorumlusu ne yapar acaba ?

18-09-2019 22:21 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi guzelligini çok açık kiyafetler ve gunubirlik ilişkiker temasiyla kaybediyor. ayse cok tatli ama onu kim giydiriyorsa bi dursun bu ne be ...

18-09-2019 23:15 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi çok güzel ailece izliyoruz. ama ayşen’in kıyafetleri. okadar açık ve zevksizki . birileri el atarsa seviniriz

18-09-2019 23:43 !! ++

Afili Aşk Yorum bence çok güzel bi dizi beğenerek ve zevkle izliyoruz ...sakın bitirmeyin bu diziyi ...kerem ayşe ❤️❤️

19-09-2019 00:37 !! ++

Afili Aşk Yorum diziyi çok seviyorum kerem ve ayse çok tatlilar ama aysenin kiyafetleri çok açik bide hiç yakismiyor zevksizge ana dizi güzel bir dizi bu arada arkadaslar dizimiz yine reytingde 1ci oldu

19-09-2019 16:44 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşeye(burcu özberk) maşallah diyorum. seyyar balkon gibi ha bire göğüs dekolteli kıyafetler.güzel taşıyorda. bölüm boyunca kaç tane aynı tip kıyafet kullandı sayamadım. sürekli göğüs dekoltesini ön planda tutmak da ne kadar doğru? erkenci kuş'ta polen olarak tanıdığımız diziye sırma karakteri olarak katılan kimya gökçe aytaç oldukça başarılı.

19-09-2019 16:56 !! ++

Afili Aşk Yorum lütfen şu ayşeyi doğru düzgün efendi bi şekilde giydirinnn...

20-09-2019 01:24 !! ++

Afili Aşk Yorum güzel bir dizi iken seyirciyi üzmeyin keremle ayşe birbirlerini sevdiklerini itiraf etsinler çünkü uzattınız. ceyda süper bir şekilde kovuldu seyirciyi sevindirdiniz derken aynı kişiyi neden getirdiniz mevzu hep aynı.

20-09-2019 03:19 !! ++

Afili Aşk Yorum ayse karekter giyim olarak cok çabuk açılıp saçıldı

20-09-2019 23:12 !! ++

Afili Aşk Yorum maalesef ilk başlarda evde izlenen daha sonra izlemediğimiz bir dizi. sebebi ise sanki dizi mankenler geçidi. dizide elbise ve dekolte yarışı var. kıyafet değiştirmekten diziye odaklanamıyor. kıyafet altında zoraki uyum göstermeye çalışıyor. dizi kan kaybediyor.

25-09-2019 09:49 !! ++

Afili Aşk Yorum afili ve diğer birkaç yeni dizi de tüm konular bitmiş tek işlenen konu 2 sevgili arasına giren şekil şekil kadınlar..galiba günün modası da bu..ama çok iğrenç ve güzelim dizilerin seyrini çekilmez hale getiriyorlar..gerçek hayata da hiç uymuyor..

25-09-2019 21:35 !! ++

Afili Aşk Yorum ayyy ceyda karakteri gitmemisss...eee o zaman seyirci gider. an itibariyle kanal değiştirdim. daha da izlemem. seyirci ceyda karakterini istemiyor lakin siz inatla gondermiyorsunuz. kendiniz oynayın kendiniz izleyin o zaman. dizi yakında final yapar haberiniz olsun...

25-09-2019 22:31 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi hep aynı bölümler ceyda’nın yaptıklarını herkes bilsin artık

25-09-2019 22:56 !! ++

Afili Aşk Yorum arkaşadlar şşmdş sizi izliyom boyle reklam fazla koymayın izleyıcı kaybedersınız

26-09-2019 00:06 !! ++

Afili Aşk Yorum evet yukarıdaki yorumlar doğru..seyirciler olarak biz bugün itibariyle gittik bile..☺

26-09-2019 01:10 !! ++

Afili Aşk Yorum aysenin fizi cok guzel yorumlara inama seni kiskaniyorlar hemde guzel sepatik tatli duygusal ayseni dizide iyi biri ozel hayatinda nasilsin bilmiyorum keremnen yakisiyorsunuz bence ozel hayatinizdada sevgili olmalisiniz
bence diziye yakiskli erkek gelsin oda ayseni sevsin ayse ve kerem kizinca cok tatli oluyorsunuz

26-09-2019 15:45 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe ve kerem hep ekranda olun hiç ayrılmayın sizin içim seyrediyorum bütün kadro güzel ayşeee ve keremmm♥️❤️😘

27-09-2019 00:50 !! ++

Afili Aşk Yorum kankasının bir kızla gecelik ilişki içine girmesi ve bunu normalmiş gibi gösterilmesi, kültürel yozlaşmanın en büyük nededir. bu hususlara dikkat edilmesi gerekir. çok normalmiş gibi entegre edilmeye çalışması kesinlikle kabul edilemez.

28-09-2019 12:53 !! ++

Afili Aşk Yorum diziye olay mı yok iyice konular saçma bir hal aldı ceyda figürü çok önde ve gereksiz dizi bence eski keyfini yitirdi belki düzelir diyorum ama tam tersi oluyor
toparlayın artık diziyi başlarda çok keyif alıyor gülüyorduk şimdi bakıyoruz yine seyirci ile dalga geçiliyor entrika dolu bir bölüm karşımızda hemen kanal değişiyor
ceyda çiksin yada iyi biri olsun seyirci tükeniyor

02-10-2019 23:32 !! ++

Afili Aşk Yorum ayyy ne olur kerem ile ayşe boşanmasınlar hep o ceyda yüzünden

03-10-2019 00:13 !! ++

Afili Aşk Yorum burcu özberk çıktı

03-10-2019 17:50 !! ++

Afili Aşk Yorum kimle çıktı kimle? keşke benimle çıksaydı.

04-10-2019 01:45 !! ++

Afili Aşk Yorum ceyda çıksın simya gelsin devam etsin. simya iyidir iyi.
simya dedim yanlış oldu sırma olacaktı. adını karıştırdım. erkenci kuş'ta polen olarak tanıdığımız diziye sırma karakteri olarak katılan kimya gökçe aytaç
esasen ceyda'nın işi şirkette bitmiş iken gitmesi gerekirken diziye geri döndürmüştü.

05-10-2019 01:43 !! ++

Afili Aşk Yorum çoook güzel dizi dinlendiriyor kırdı vurdu yok feodal hayat yok modern çaadaş

10-10-2019 00:23 !! ++

Afili Aşk Yorum dünyanın en müthiş dizisi canları ya
dünyanın en müthiş dizisi canlarım ya

10-10-2019 17:24 !! ++

Afili Aşk Yorum inşallah bitmez bu dizi lütfen dizi final olmasın çok seviyorum çarşamba günleri iple çekiyorum

11-10-2019 00:39 !! ++

Afili Aşk Yorum elinize sağlık çok güzel bir dizi oyumda on on on

11-10-2019 11:56 !! ++

Afili Aşk Yorum harika bi dizi doymuyorum o diziye

15-10-2019 14:28 !! ++

Afili Aşk Yorum nihayet silah, entrika ve gerginlik olmayan insana hoşça vakit geçirten, gülümseten bir dizi yapılmış. konu ve anlatım biçimi ile harika bir sanat yapıtı değil belki ama izlemek eğlenceli, umarım bu şekilde devam eder.

16-10-2019 14:22 !! ++

Afili Aşk Yorum kanal d nin dizisinde internetten diziyi tekrar izlemek çin işkencesi gibi..star ın ve fox un dizilerini sorunsuz puhut tv ve play fox tan çok rahat tekrar seyrediyorum.fakat kanal d çok zor...

17-10-2019 08:55 !! ++

Afili Aşk Yorum sıktiniz artık yaa...bir türlü itiraf edemiyorlar aşklarını.ne kadar çok uzatiyorsu uz ve bizlerde aptal gibi seyrediyor uz..

23-10-2019 22:34 !! ++

Afili Aşk Yorum eşimle izlediğimiz tek dizi .çarsamba günlerini iple çekiyoruz.lütfen bitmesin afili aşkkk

24-10-2019 00:01 !! ++

Afili Aşk Yorum eğlenceli dizi. entrikasız gerilimsiz izleyebildiğimiz için tercih ediyorum. kendimizi boşuna germenin anlamı yok. zaten yoruluyoruz gün boyu bir sürü sıkıcı mücadeleler veriyoruz hayata karşı. akşamları biraz hoş vakit geçirmek istiyoruz. bu tür dizilerin sayısı artmalı

26-10-2019 01:14 !! ++

Afili Aşk Yorum super dizi entrika yok ihanet yok ufak ayarlamalar ile cok daha iyi olacaktır..

29-10-2019 00:17 !! ++

Afili Aşk Yorum aynen çok güzel bi dizi arkadaşa katılıyorum hiç bitmesin istiyorum

29-10-2019 01:25 !! ++

Afili Aşk Yorum çok iyi
yan rollerde harika

31-10-2019 01:28 !! ++

Afili Aşk Yorum ben de çok severek izliyordum ama biraz uzattilar tekrara döndüler gibi. . .

31-10-2019 14:55 !! ++

Afili Aşk Yorum ceyda erkut ve rızanın karısı diziyi mahvediyor. kerem ve ayşe çok tatlı çok hoş karakterler çok eglenciler ama ceydanın saplatılı davranışları yengenin saçmalıkları erkutun nesini söyleyeyim bilmiyorum o ciktığinda kanal değiştiriyorum lütfen bu karakterlere bir çözüm bulun. erkut inanilmaz gereksiz bir karakter. ruh hastası ceydayi izlemek istemiyoruz artik. diziye zarar verdiğini düşünüyorum.

06-11-2019 21:30 !! ++

Afili Aşk Yorum yeter artık açılsınlar kerem ile ayşe birbirlerine.annesi de aradan çekilsin ufff bu neyaaa

06-11-2019 23:40 !! ++

Afili Aşk Yorum ya allah için şu diziyi 1 kerelik yarına alın tüm gün boyu oynasa yemek yemem bu diziyi izlerimm

06-11-2019 23:49 !! ++

Afili Aşk Yorum bune ya zırt pırt oğlanın eski sevgilisi ile annesinin sahte evlilik muhabbeti. bıktı artık ya bu muhabbete ya diziye son verin.

06-11-2019 23:55 !! ++

Afili Aşk Yorum tam anlamıyla bir romantik komedi izlemek istiyoruz.entrika olmasın artık diziyi gerilime sürüklemeyin ceydayi artık dizide kaldırın. keremin annesi de kötü olmak zorunda değil. bu tarz şeyler çok sıkıcı .yeter artık neşeli duygusal bir dizi izlemek istiyoruz.

06-11-2019 23:57 !! ++

Afili Aşk Yorum çarşamba gecelerini sabirsuzlikla bekliyoruz. bunca saçma dizi arasında bizleri heyecanlandiran muhteşem bir dizi... emegı gecen herkese iözellikle çaglar ertugrul burcu özberk ve tabiki altan erkekliye cok teşekkurler

07-11-2019 00:06 !! ++

Afili Aşk Yorum offf sıktiniz artık her...tam araları düzeldi yeni bir aşk doğuyor derken şimdide keremin annesinin yeni pplanlari gündeme geliyor.bu ne saçmalık yaa..siz bizleri seyircileri aptal yerine koymayın artık.

07-11-2019 00:16 !! ++

Afili Aşk Yorum ya. neden bukadar zorlu yorsunuz bir dizinin bukadar kötü.. olmasini.. erkenci kuşa döndü... ne ceydamış be diziden soğuttu bizi zaman kaybııı

07-11-2019 00:21 !! ++

Afili Aşk Yorum afili ask guzel bir dizi ayse ile kerem birbirine cok yakisiyor kerem gururu yuzunden askini itiraf edemiyordu en sonunda ayseye itiraf etti ceyda diziden gitsin onlarda mutlu olsun

07-11-2019 03:00 !! ++

Afili Aşk Yorum ya su ceyda faktörünü cikarirmisiniz dün hep onu izledik kurbağa ya benziyor içim sıkıldı diziyi ızlerken biz kerem ve ayşe izlemek istiyoruz yazık olmasın böyle güzel devam eden diziye ayşeyi bozmayın diziyi bozmayın ya

07-11-2019 08:42 !! ++

Afili Aşk Yorum artık saçmalamaya başladınız bir an önce bitirin diziyi.keremin annesi niye istemezki oğlunün aşık olmasını.böyle giderse izlenmeyecek artık.en iyisi yayıncı kanal diziyi yayından kaldırsın.

07-11-2019 09:13 !! ++

Afili Aşk Yorum konu iyice saçmalamaya başladı son şantaj konusu çok çok saçma konu iyice basitlesmeye başladı ceyda kayınvalide artı aysenin ailesi yengeler serkan eksi puandalar saçmalıklar diziyi bitirecek bilgilerinize.

07-11-2019 13:39 !! ++

Afili Aşk Yorum tebrik ederim böyle devam ederseniz yakında hiç kimse izlemez.insanlar bıktı entrika,kıskançlık ,mutsuzluk dolu dizilerden.yok ceyda yok kayın valide .ben şahsım adına bu diziyi izlerken egleniyordum,günün stresini atıyordum.neden benim stresimi artıracak ,sinir edecek bir dizi izleyeyim ki.zaten kanallarımız insanların mutsuzlukları üzerine kurulu dizilerle dolu

07-11-2019 19:15 !! ++

Afili Aşk Yorum bu dizinin de tadı kaçtı fazla sulandırmadan bitirin artık saçmalıklar son safhada anne ceyda ve diğerleri suyu çıktı

07-11-2019 20:53 !! ++

Afili Aşk Yorum gerçekten çok doğru dizi iyice saçmaladı erkut ve ceyda artık çok sıktıhiç anlamıyorum bunu göremiyorlarmı yoksa bize bunlar nasıl olsa izliyor diyor arkadan alay ediyorlar galiba

08-11-2019 19:10 !! ++

Afili Aşk Yorum ceyda karakterini bu dizide daha fazla tutmayın diziyi izleyesim gelmiyor yada daha fazla kerem ile ayşenin arasına girmesin

09-11-2019 15:38 !! ++

Afili Aşk Yorum bu ne ya yeter artık keremle herşeyini paylaşan işbirliği yapan ayşe annesinin dediğini söyleyemiyor saçma sapan roller yapıyor bitti artık daha da izlemem germeyin milleti biraz makul senaryo yazın..

09-11-2019 18:24 !! ++

Afili Aşk Yorum bu dizi romantikk komediii lutfen unutulmasin drama baglamayin

11-11-2019 22:20 !! ++

Afili Aşk Yorum bu diziyi izlerken mutlu olduğum için izliyorum lütfen seyirciyi germeyin
ayşe ile kerem mutlu olsunlar
elbette sorunlat olsun fakat ikisi beraber sorunlarla baş etsinler

11-11-2019 23:01 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe ,ceydanin yaptığı oyunları keremle paylaşırken neden şimdi annesi ve ceyda nün planını kerem e anlatmıyor... boşanmasınlar mutsuz aşk istemiyoruz😞♥️⛔

11-11-2019 23:54 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi saçmalamaya başladı annenin evlilik konusunu santaj yapması çok çok saçma ve ayseninde bu durumu keremden saklaması saçmalığın ötesinde bir durum...
diziyi uzatmak için böyle bir saçmalığa ayşe nin alet olmasıda daniskası olmuş bu durumda dizinin finali daha erken görünüyor.
hoş geldin final...

12-11-2019 21:49 !! ++

Afili Aşk Yorum çok güzel bir dizi öncelikle tebrik ediyorum.fakat kerem in annesinin ayşe ye şantaj yapması saçmalık aklıma kiralık aşk dizisi geliyor kiralık aşk dizisinden çalıntı bir senaryoya doğru gidiyor senaryoyu değiştirin bir an önce yoksa reytingleriniz tabana düşecektir.

13-11-2019 20:35 !! ++

Afili Aşk Yorum hemen üstteki yoruma yüzde yüz katılıyorum ve dizi tam bir aptallar topluluğuna döndü..saçmalıkların farkında değil mi dizi oyuncuları..dizinin kendisi hemen unutulur ama giyilen roller yapışır sevgili oýuncular..sizler nasıl tepkisiz kalabiliyorsunuz size biçilen bu rollere hem de abartili rollere

13-11-2019 21:01 !! ++

Afili Aşk Yorum bende bugünkü başlangıç sevmedim. anne neden santaj yapıyor. ayşe neden kereme söylemiyor. bence saçmaladınız.olmadu.severek seyrediyorduk...

13-11-2019 21:05 !! ++

Afili Aşk Yorum değil mi ya artık mutlu olsunlar annenin karışması şantajı sıktı bu şekilde izlenmez

13-11-2019 21:08 !! ++

Afili Aşk Yorum bu akşam dizi var ama bizim izleyesimiz yok saçma şantaj konusu bitene kadarda bakmama kararı aldık haftaya da yeni dizimiz başlıyor. atv deyiz ... sonrasında da o diziye devam diyoruz...

13-11-2019 21:17 !! ++

Afili Aşk Yorum 13 kasım şantaj bölümü bıktırıcı seyretmek bile zevksiz

13-11-2019 21:37 !! ++

Afili Aşk Yorum güzelim diziyi saçmalardan seçmelerle katlettiniz.tebrikler...

13-11-2019 21:47 !! ++

Afili Aşk Yorum afilli aşk dizisi ceyda yüzünden bnm için bitmiştir. filimi iyce bozdu bunu düzeltmelisiniz. yada filmden cıkartın izlemiycem bundan sonra

13-11-2019 21:48 !! ++

Afili Aşk Yorum saçmalamaya başladılar
daha izlemeyiz...

13-11-2019 21:53 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi gerçekten konu olarak saçma olmaya başladı. nedir bu ceyda basitlikleri bide yelda hanımı ortak etti. seyirci uzaklaşıyor. senarist konu sıkıntısı mı çekiyor. böyle giderse reytinglerde dibe vururuunuz.

13-11-2019 21:53 !! ++

Afili Aşk Yorum çizgi film izlemek ceydayı izlemekden daha iyi hiç olmazsa çizgi film izlerken daha zevkli izliyorum ceyda gibi sıkıcı bir karakter istemiyoruz

13-11-2019 21:57 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi çekilmez hale geldi. yelda ve ceydaya gereksiz rol yüklediler. çok yapmacık ve sıkıcı. severek izlediğimiz diziyi bıraktık artık. başka dizi arayışına giriyor insan.

13-11-2019 22:01 !! ++

Afili Aşk Yorum bu bölüm çok ama çok saçma cıvıttınız resmen

13-11-2019 22:09 !! ++

Afili Aşk Yorum saçmalamaya başladı son bölüm resmen saçmalık böyle giderse yayından kalkacağını düşünüyorum

13-11-2019 22:11 !! ++

Afili Aşk Yorum son bolum cok kotu

13-11-2019 22:24 !! ++

Afili Aşk Yorum 13.11.2019 günü yayınlanan bölüm tam anlamıyla kötü ve vasat olmuş ayşenin ceydanın her dediğini yapması ve kaynanasının yap dedikleri dizinin kalitesini düşürdü bence

13-11-2019 22:24 !! ++

Afili Aşk Yorum yapmayın kısır döngü ayşenini karekterine ters bikere ayşe kareleri dik baş boyun eymez bir tip böyle çok saçma bi bölüm

13-11-2019 22:25 !! ++

Afili Aşk Yorum önceden diziyi izlerken eğleniyorduk şimdi ceyda ve kayınvalide karekterlerinin senaryoları offf niye izliyoruz bu diziyi dedirtiyo.. suan bile ceydanın ben sana gel dersem gelirsin git dersem gidersin demesi bile saçmalık.. ayşe ilk baştan bu yana kezban deildiki 2 bölümüdür kezban rolünde hatanızdan dönün bize eğlendirmeye devam edin.. bu son bölüme katlanacağız ama gelecek hafta için vakit harcayamam

13-11-2019 22:25 !! ++

Afili Aşk Yorum bu bölüm çok sacmalamissiniz böyle giderse fazla devam etmez dizi

13-11-2019 22:26 !! ++

Afili Aşk Yorum ne biçim bölğm olmuş
tek izledğim diziydi bu kadar zeki kişiler ceydanın oyununa geliyor eski haline dönsün ayşe daha komik ve eğlenceliydi

13-11-2019 22:26 !! ++

Afili Aşk Yorum afili aşk mı veremli aşk mı anlamadık bir dizi insanı bu kadar rahatsız eder ,artık bir kademe ilerleyin allahın aşkına ne bu ceyda entrikaları , bir evliliğe bu kadar müdahale yeter gerçeklere donelim artik yoksa diziyi bitirin yer işgal etmeyin

13-11-2019 22:28 !! ++

Afili Aşk Yorum ceyda ayşeye neye dayanarak bu kadar yukleniyor ki sacmalanmis iyice sanki hayat kadiniydi ayse onu sakliyorlar gibi. sinir olunuyor artik izleme tadida kaciyor bilginize..

13-11-2019 22:31 !! ++

Afili Aşk Yorum dizi saçmalamaya başladı ceyda yılanını bi cıkarmadınz diziden birde anne yelda yılanı cıktı ilk defa bugün sogudum diziden bırakın ayseyle kerem mutlu olsun be final olacaksada mutlu son olsun boyle devam ederseniz diziği izleyen kimse kalmıcak

13-11-2019 22:31 !! ++

Afili Aşk Yorum bukadar sacma bolum gormedim bastanberi izliyordum ama asla izlemem artik

13-11-2019 22:32 !! ++

Afili Aşk Yorum bu geceki bölüm sıkıcı ve çok kötüydü. lütfen senaryonuzu olumlu düzeltin, eğlenceli, mantık sınırları içinde izlenilebilir olsun. yine zevkle izleyelim sıkılmadan. kısır döngüye girmeyin, konu üretemeyecekseniz finale girin artık. oyuncularınız
kaliteli sanatçılar, başka güzel dizilerde oynasınlar yine seyrederiz.

13-11-2019 22:33 !! ++

Afili Aşk Yorum dizinin keyfi tamamiyle kacti.entrikalar iyice tat kacirdi artik.allahtan su an alternatif bir dizi var. milleti kacirmaya ant ictiniz sanirim.bu geceki bolum tamamen fiyaskoydu bence...o cin gibi kiz tam bir aptal oldu cikti.eglencelik , kafa dagitmak icin izledigimiz diziyi sacma sapan bir hale getirdiniz, tebrikler...

13-11-2019 22:33 !! ++

Afili Aşk Yorum ne ceydaymış be ayşeyi rezil ettiler böyle devam ederse bakmıycam bu dünyada iyiler çok var hep kötüler ön pilanda

13-11-2019 22:33 !! ++

Afili Aşk Yorum bencede güzel di saçmalamaya başladı annenin karışması final

13-11-2019 22:33 !! ++

Afili Aşk Yorum beğenerek izlediğim diziyi rezil ettiniz. ayşeye yapılan hareketler çok saçma. ayşeninde bu durumu keremden saklaması ...

13-11-2019 22:35 !! ++

Afili Aşk Yorum 13 kasim bolumu berbat simdiya kadarki romantik komedi modundan cikmis anlamsiz sıkıci bir bolum umarim ayse eski haline erken doner yoksa final yakindir izlenmez boyle yetkililer duysun.

13-11-2019 22:38 !! ++

Afili Aşk Yorum bu bölümde yelda hanım ve ceyda çok ön planda ayşeye baskı yaparak çok itici geliyor ayşe ve kerem artık gerçek evlilige yol almalı yoksa bu tavırlar çok itici geliyor izleme keyfi kaçıyor yoksa
dizi çok güzel ama yelda ceyda yaptıkları durmalı
kerem bunları nezaman ögrenip annesinden ve ceydadan intikam alıcak. özellikle annesinden bence intikam alıp ayşeyle birlikte olmalı hatta ayrı eve cıkıp kendi yollarına bakmalı ayşe ve kerem

13-11-2019 22:38 !! ++

Afili Aşk Yorum 22.bölüm tam fıyasko böyle konular kılişe oldu insanlar aşk görmek istiyor insanları diziden sogutmayın

13-11-2019 22:38 !! ++

Afili Aşk Yorum yelda hanımla iş birligi yapan kızı hiç sevmedim filmin tadını kaçırıyor. sinir bozucu ayşeye işkence yapıyo ne zaman bitecek

13-11-2019 22:39 !! ++

Afili Aşk Yorum son atılan 3 yorumda katılıyorum ceydayla, keremin annesin, ayşeyi şantaj yapması çok saçma ve insanları bu durum dizeden soğutmaya gidiyor
23'çü bölümde ayşeye yapılan şantaj sonlanması lazım yoksa dizi gittikçe iğreçleşiyor ve diziye verilen isimle yani afilli aşkla ilgili ve anlamlı bir şey yok 22,çi bölümde ismide değiştirdim tam olsun bali

13-11-2019 22:40 !! ++

Afili Aşk Yorum iş uzayınca cılkı çıkıyor. güzel güzel izlerken senaristinizmi değişti ne olduysa bizden bu kadar size hayırlı işler.

13-11-2019 22:42 !! ++

Afili Aşk Yorum gerçekten diziyi ilk başladığında çok beğendik ailece seyrediyorduk ama o ceyda’nın entrikaları artı kayınvalidenin yaptığı çok ayıp ve şu an oynayan diziyi kanal değiştirip protesto ediyoruz seyrederken sinirimizi bozdu yok böyle devam ederseniz bu dizi hemen final yapar

13-11-2019 22:44 !! ++

Afili Aşk Yorum su an ki bölüm çok kötü. ceyda ile annesinin bu ittifakına karşı acil bir çözüm. yoksa seyircinin iştahı kacavak

13-11-2019 22:44 !! ++

Afili Aşk Yorum berbat bir dizi olmuş kaldırılsın daha iyi

13-11-2019 22:51 !! ++

Afili Aşk Yorum anne ve ceyda çok saçmaladılar. artık pes diyorum. çok severek izliyordum. entrika dozu düşüktü. ama son bölümde çığırından çıktı. şantaj ayşeye sökmemeliydi

13-11-2019 22:54 !! ++

Afili Aşk Yorum tam güzel bir dizi tutturdum derken...ne saçma konulara ittiniz filmi resmen filmin ilerlemesini istemiyosunuz sanrm.

13-11-2019 22:54 !! ++

Afili Aşk Yorum gonca ile muhsin ceyda ile yeldanın planını bozsun ya film iyi dedikce drama bağlamasın çok güüzel romantik komediydi böyle devam edemez mi
gonca ile muhsin ceyda ile yeldanın planını bozsun ya film iyi dedikce drama b ç roma komediydi böyle devam edemez mi

13-11-2019 22:59 !! ++

Afili Aşk Yorum ne güzel izliyorduk bu ne abartmayın skti ama

13-11-2019 23:00 !! ++

Afili Aşk Yorum severek izliyorduk ama son bölümlerde... çıkardılar.

13-11-2019 23:03 !! ++

Afili Aşk Yorum afilli aşk 22. bölüm saçmalamışsınız. çok sıkıldım seyrederken. olayları bu kadar basite indirmeyin.

13-11-2019 23:03 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşenin kendi olmaması oyunun zevkini düşürmüş ve çok şaçma olmuş. bence

13-11-2019 23:10 !! ++

Afili Aşk Yorum sizin bu haftaki filminiz çok saçma olmuş bir insanın gururu bukadar incilmez saçma olmuş

13-11-2019 23:14 !! ++

Afili Aşk Yorum son bölüm berbat ötesi böyle seneryomu olur

13-11-2019 23:16 !! ++

Afili Aşk Yorum su ana kadar dayandim , kiz artik bu sacmaliga bir son verir, biter bu bizim zekamizla alay etmek diye...by.

13-11-2019 23:19 !! ++

Afili Aşk Yorum aynen ya çok saçma oldu bu şantaj işi çok severek izliyorduk bu şantaj işi olmadı yazık çok üzülüyorum ayşe ve kerem adına çok mutlu olsunlar ya
ayşe gitsin herşeyi kereme anlatsın meydanı ceyda’ya bırakmasın çok saçma ya

13-11-2019 23:29 !! ++

Afili Aşk Yorum bu diziyi cook civittiniz, acaip skci oldu, cocuk oyuncagindan beter oldu. berbat berbat, bu kadarida fazla, dogru drüst artik bitirin

13-11-2019 23:30 !! ++

Afili Aşk Yorum ayyy çok acıklı sahne bende ağladım ayşen’in seni sevmiyorum deyişini...çok şükür sarılıp öpüştüler inş o sahne tekrar hayal değildir gerçektir

13-11-2019 23:48 !! ++

Afili Aşk Yorum komedi dizisinden drama ya geçmeyin sıkıcı oluyor böyle devam ederse izleyici kaybedersiniz şantaj sıktı artık

13-11-2019 23:49 !! ++

Afili Aşk Yorum ayşe herşeyi anlatsın kereme
birlikte bir yol izlesinler
bizde böyle izlemek istemiyoruz
lütfen mutluluk olsun yaaa

13-11-2019 23:55 !! ++

Afili Aşk Yorum bence iyice sacmaladilar ben bu aksamdan itibaren daha izlemiycem

13-11-2019 23:56 !! ++

Afili Aşk Yorum iyi iyi yeni bölümü izledim sevgili olmuşlar inş ayşe ile kerem sizi çok seviyorıkmu

14-11-2019 00:16 !! ++

Afili Aşk Yorum romandık komedi diye başladı dizi, şimdi saçma sapan bir hal aldı. ceyda'nin saplantili aşkı iyice kabak tadı verdi. konu bulunamadığı için de sürekli ceyda'yı izliyor olmaktan çok sıkıldım doğrusu. erkut'dan bahsetmiyorum bile.!

14-11-2019 00:35 !! ++

Afili Aşk Yorum bu diziyi artik bakmiyoruz, yaziklar olsun bu filmi kim yaziyorsa, biraz kalite olsun, bu ne ya. yuh denilir sadece
yaziklar olsun yaziklar olsun, bu diziyi böyle yürütene yaziklar olsun. yaziklar olsun yaziklar olsun, bu diziyi böyle devam oynayanlara ve seyircileri aldatanlara yaziklar olsun, cocuk oyuncagindan beter ettiniz, seyircileri biktirmayi basardiniz, bravo diyorum sadece

14-11-2019 01:16 !! ++

Afili Aşk Yorum güzelim diziyi uzatmak adına bu kadar zırvalama yapmak, pes diyorum... çok saçmalamışsınız yazık etmişsiniz. son bölümü seyrederken içim daraldı😞😞😞

14-11-2019 02:14 !! ++

Afili Aşk Yorum afilli aşk dizisi başladığından beri ayşe neden hiç mutlu olmuyor hep bir şantajın veya zor durumun ortasında kalıyor ve keremle o zor durumdan çıkmaya çalışıp birbirlerini unutuyorlar. hiç mi nefes almaz insan biraz güzel vakit geçirmez mutluluğunu belirtir. biraz da ayşe ve kerem mutlu olsun diğerleri zorda kalsın...

14-11-2019 08:53 !! ++

Yorum Yaz


:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2019 YazarOkur Dizi.