Kurşun

Kurşun
Dizi Türü:Aksiyon, Aşk
Yapımcı:Most Production
Yönetmen:Murat Can Oğuz, Burak Arlıel
Senarist:Kerem Deren, Çisil Hazal Tenim, Ayberk Çınar
Oyuncular:Engin Altan Düzyatan -> Savcı Orhan Atmaca
Burçin Terzioğlu -> Leyla Devrim
Berrak Tüzünataç ->
Kanal:Fox TV
Link:https://fox.com.tr/Kursun/izle
Puan:
7.7 / 10 | Oy: 163 | Yorum: 43
Kurşun Rating
27-11-201993.35
20-11-201973.45
13-11-201944.51
06-11-201926.18
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

7.7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Kurşun Oyuncuları

Engin Altan Düzyatan (Savcı Orhan Atmaca), Burçin Terzioğlu (Leyla Devrim), Berrak Tüzünataç, Sarp Akkaya, Engin Şenkan, Kürşat Alnıaçık, Seda Akman, Bora Akkaş, Begüm Akkaya, Gülizar Irmak

Kurşun Özeti

Fox TV’nin yeni dizisi olan Kurşun adalet arayan bir savcının hikayesini anlatıyor. Başrollerinde Engin Altan Düzyatan ve Burçin Terzioğlu’nun yer aldığı dizinin yönetmenliğini ise Murat Can Oğuz ve Burak Arlıel ikilisi yapıyor.

Kurşun Yorumları

Kurşun Yorum engin altan çok severim kadın oyuncu idare eder izlemem için hikaye önemli

11-10-2019 18:41 !! ++

Kurşun Yorum süper dizi

23-10-2019 22:16 !! ++

Kurşun Yorum müzik sesinden konuşmalar anlasimiyor.sesi biraz azaltin

23-10-2019 22:20 !! ++

Kurşun Yorum çok beğendim

23-10-2019 22:38 !! ++

Kurşun Yorum cok güzel teprik ederim ...

ama kimse sormadi kiz kardesi evin bir kösesinde öldrüldü kız kardeşi de annesi de orda emanet ti nasil iceri gelmiş o kalabalıkta katıl ve kimse görmemiş bi şüpe uyanması gerekmez mi içerden yardım alındığına...

24-10-2019 02:43 !! ++

Kurşun Yorum güzel dizi reytingleride iyi

24-10-2019 19:27 !! ++

Kurşun Yorum kurşun dizisinin tutacağını hiç sanmıyorum. bir dizinin tutacağı tutmayacaģi ilk bölümden anlaşılıyor. bu dizi tutmaz..

25-10-2019 01:38 !! ++

Kurşun Yorum hakikaten o katil oraya hic kimsenin haberi olmadan nasil girdi, dogrusu cok merak ettim. o katili oraya girdirende, savcinin sag kolunun oglu bu nasil olur.
diger taraftan dizi cok cekici, dogrusu 70 li yillari cok özlemistim.

25-10-2019 02:57 !! ++

Kurşun Yorum efsane olmaya aday kadro fenaa engin altan burcin terzi oglu karadayi dizisini hatirlatti bana biraz ailece izliyoruz suanda ayni isyerinde 24 kisi izliyoruz basarilarrr

25-10-2019 03:32 !! ++

Kurşun Yorum 10 numara harika bir dizi, soluksuz izledim.

25-10-2019 22:46 !! ++

Kurşun Yorum çok şükür aşk dizilerinden gına gelmişti.süper dizi.

30-10-2019 23:35 !! ++

Kurşun Yorum adam savcı ama kardeşinin ölümüyle ilgili hiç araştırma yapmadan normal hayatına döndü, saçma

06-11-2019 13:37 !! ++

Kurşun Yorum ara müzikleri konuşurken olmasa daha iyi anlaşılacak konuşmalar

06-11-2019 21:23 !! ++

Kurşun Yorum açık söyliyeyim hayalkırıklığı.dizinin 1.bölümünde evin kızı savcının , bacısı öldürülüyor 3. bölümde anne sanki evin kedisi ölmüş gibi gayet unutmuş rahaat bir eda ile rolünü oynuyor , savcı ölmüş bubasını,bacısını görüyor ,ordab bir hanım gazatacıya aşık oluyor suratlar gayet sırıtık 🥴mana kopukluğu almış başını gitmiş , hiçbir manası yok yani tırt.

07-11-2019 11:34 !! ++

Kurşun Yorum hiç olmamış ☹
tutmaz yakında biter, biraz kenan imirzalıoğlu karadayı tarzı bir şey yapılmaya çalışılmış hiç oturmamış

10-11-2019 01:40 !! ++

Kurşun Yorum bir savcının koruması olmazmı, motoskletlemi gezer savcı . bi adam niye öz babasına ihanet eder düşmanı ile işbirliği yapar çıkarı ne ? senaristler sınıfta kalmış

11-11-2019 10:50 !! ++

Kurşun Yorum dizi cok soguk bir havaya girdi. ben sahsen cok ümitliydim, fakat ümitlerim yavas yavas yok oluyor. lütfen diziyi biraz canlandirin. yoksa finale gitmeye mi calisiyorsunuz.

13-11-2019 19:43 !! ++

Kurşun Yorum kurşun dizidinin fon müziği çok yüksek bu nedenle dizinin söylemlerini anlayamıyoruz çünkü müzik sesi söylemleri bastırıyor lütfen çözüm bulunuz

13-11-2019 22:04 !! ++

Kurşun Yorum dizinin karşılıklı konuşma sahnelerinde sıklıkla ne konuştuğu duyulmuyor ve boğuk olarak devam ediyor lütfen bilhassa orhan ve leyla konuşurken kelimeler yürümüyor veya ses düzeninde bir boğukluk var düzelir insallah

13-11-2019 23:12 !! ++

Kurşun Yorum dizi donem dizisi cok guzel ama fon muzigi cok yuksek kisin lutfen konusmalr kayboluyo duyulmuyo

13-11-2019 23:17 !! ++

Kurşun Yorum dizi bence kendini toparladı, tahminim gittikcede güzelleşecek. dizinin konusu biraz ağır 70 li yılları canlandirdigi icin, belkide bundan dolayı bazıları konuyu anlamakta güçlük çekebilir. ama dizi gayet güzel gidiyor.

21-11-2019 15:23 !! ++

Kurşun Yorum arkadaşlar bence harika mükemmel bir şekilde adaleti temsil ediyor gerçek hayatta varmı acaba böyle gözü kara savcılar temennim inşaallah olur böyle yiğit cesur babayiğitler olur
bence günümüz olaylarını tam anlatıyor altın saat hediye etmeler falan

23-11-2019 01:35 !! ++

Kurşun Yorum ekranda izlemekten keyif oldugum tek diziydi. gercekten final karari varsa. güzelim dizi harcandı derim.

23-11-2019 20:27 !! ++

Kurşun Yorum diziyi izlemedim ama oyle bi baktim guzele benziyir umarim uzum omuleri olut
bide umarim burcim terzioglu bu dizinin finalinde olmez bati burda olmesin

elif • 24-11-2019 23:43 !! ++

Kurşun Yorum yahu final yapmasi gereken o kadar saçma sapan,rezil diziler varken,kurşuna nasil final yaptirirsiniz..reytikleri kime göre neye göre belirliyorsunuz..seyreden kesime sayginiz yokmu...

27-11-2019 21:06 !! ++

Kurşun Yorum konusu olan bir dizi.. aile olarak yillardir ikinci diziyi iziyoruz..birde vstanim sensini izlemistik..biz dizi seyredilmeyen bir yasam surüyotuz.. ancak bu dizi iyi..cekimler..oyuncular...tsk ler

27-11-2019 21:11 !! ++

Kurşun Yorum bu dizi güzel oluyor her gecen gün..ama birilerini rahatdiz ediyor olabilir bu yüzden diziyi sonlandirabilirler😣.biz turkler iyi birseyler yapilinca hemen ćomak sokariz ne yazikki..oyunculara basarilar dilerim

Hkolik • 28-11-2019 09:25 !! ++

Kurşun Yorum güzel diziydi final yapması oldukça anlamsız yazık oldu diziye

30-11-2019 19:56 !! ++

Kurşun Yorum izlenebilir nadir dizilerden biriyken final yapacak saçmalığı çıkıyor.

01-12-2019 20:06 !! ++

Kurşun Yorum sacma sapan 3 sezon oynayan dizilerin kaldırılması gerekirken tam da çok güzel bir dizi derken final şaibe kokuyor. konu reyting ise gününü degistirebilirlerdi. ama maalesef ülkemizde bizi uyutacak zamanımızı boşa harcayacak diziler tutuluyor. burda böyle. yazık oldu çok yazık. daha konu yeni başlıyordu

02-12-2019 12:10 !! ++

Kurşun Yorum nihayet güzel bir dizi izliyorduk.bitirmelerine anlam veremedim.

03-12-2019 19:01 !! ++

Kurşun Yorum böyle saçmalık mı olur izlediğim en güzel dizilerden biriydi..nas final yapar anlamadım.o kadar absürt saçma sapan dizi devam ederken bu diziyi bitirmeleri aptalca

04-12-2019 19:51 !! ++

Kurşun Yorum neden final yapıyorsunuz böyle kalıteli bir diziyi yazıklar olsun bunca saçma sapan dizi varken

04-12-2019 20:10 !! ++

Kurşun Yorum müzik sesi çok fazla insanların konuşmalarını rahat duyamıyoruz rica ediyorum şu müziğe bi düzen verin

04-12-2019 20:45 !! ++

Kurşun Yorum böyle kaliteli böyle güzel bir dizi bitermi

04-12-2019 20:49 !! ++

Kurşun Yorum yazıklar olsun reyting aldı altında diziyi kaldırdılar niye işin ucunda dizide olsa vekil ve yardımcıları konu alınıyor buda insanları uyutan deyil uyandıran bir dizi olduğ
u için kalkmış olmalı reyting deyil bunun nedeni

04-12-2019 20:55 !! ++

Kurşun Yorum dizinin 70 leri anımsatan ambiansı ve oyuncuların çoğu çok iyi.özellikle burçin terzioğlu, engin altan düzyatan ve nuri kargı rolünü oynayan oyuncu gayet başarılı.ama işte yazık oluyor bu kadar başarılı oyunculara, senaryoların veya işlenişlerinin saçmalığından dizileri erkenden bitiyor.dizideki saçmalıklarla ilgili yorumların çoğuna katılıyorum,benim ekleyeceğim şey, bir savcı nasıl bu kadar kolay bir cinayet işler, hiç gören, şüphelenen olmaz mı, sonra o evin içinde kızkardeşi öldürüldü, evdeki herkesi didik didik sorguya çekmezler mi...tuhaf...

04-12-2019 21:21 !! ++

Kurşun Yorum rating yüzünden kaldırıldığını düşünmüyorum..😕biraz zülfüyare dokundu bu dizi..
keşke devam etseydi...

05-12-2019 00:02 !! ++

Kurşun Yorum kız kardeşi öldüren katil tutarsızlığı senaristin beceriksizliği,dizinin yanlış kanalda seçimi yapımcının hatası,senaryonun yazılışıda oyunculara haksızlık olunca onca emek çok ucuza fox a satılmış hemde reklam gekirinden çok çok ucuza,rayting e bulayıp attılar çöpe yani..hiç bir dizi böyle boğazından sıkıp öldürülmemişti,yazık oldu..konusuna gelince,bugünkü fox kanalına bu konular ters,yani racona ters dedirtecek cinsten..final kaçınılmaz oldu yani..

05-12-2019 03:57 !! ++

Kurşun Yorum saçma sapan diziler devam ederken fox tv de oyuncu kadrosu kaliteli konusu farklı ve sürükleyici bir diziyi kaldırmaları enteresan acaba kime göre reyting belirliyorsunuz sizler fox tv ekibi söylermisiniz lütfen
diziyi başka bir kanalda seyrederiz umarım en yakın zamanda yeniden bekliyoruz

05-12-2019 11:43 !! ++

Kurşun Yorum yazık oldu.bu güzellikte bir dizinin birileri tarafından bitirilmesi ... konu birlerini rahatsız etti. herşeye rağmen apar topar bitirilen dizinin finali oldu bittye gtirilmemeliydi. demekki baskı büyük

05-12-2019 14:18 !! ++

Kurşun Yorum saçma bir diziydi.güya dirilişin karşısına konuldu.engin altan yanlış topu oynadı.çok üst çıtayı yakalamışken foks gibi bir kanala başlamayacaktı.o başarısını bekletip daha sağlam bir yapımda olmalıydı.ayrıca kadın hiç iyi değildi.flim karadayı sırlar dünyası arası biley oldu.ruh hastası gibi ölenlerle konuşan bir savcı.bunun senaristini merak ediyorum.engin altan başarısına gölge düştü.kalın sağlıcakla.sırf engin altan için izledim ve hiiiç keyf alamadım...hele o cellat oğlu vs hep askıda kaldı...

05-12-2019 23:18 !! ++

Kurşun Yorum dizi çok iyiydi.bitmemeliydi

06-12-2019 00:37 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2019 YazarOkur Dizi.