Diriliş Ertuğrul

Diriliş Ertuğrul
Dizi Türü:Tarihi, Aksiyon
Yapımcı:Tekden Film, Mehmet Bozdağ
Yönetmen:Metin Günay
Senarist:Mehmet Bozdağ
Oyuncular:Engin Altan Düzyatan -> Ertuğrul Bey
Esra Bilgiç -> Halime Hatun
Kaan Taşaner -> Gündoğdu
Kanal:TRT 1
Link:trt1.com.tr/dirilis-ertugrul/3
Puan:
7.8 / 10 | Oy: 4713 | Yorum: 1803
Diriliş Ertuğrul Rating
06-06-201829.69
30-05-2018210.51
23-05-201829.97
16-05-2018210.77
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

7.8
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Diriliş Ertuğrul Oyuncuları

Engin Altan Düzyatan (Ertuğrul Bey), Esra Bilgiç (Halime Hatun), Kaan Taşaner (Gündoğdu), Didem Balçın (Selcan Hatun), Serdar Gökhan (Süleyman Şah), Hülya Darcan (Hayme Ana), Levent Öktem (Üstad-ı Azam), Hakan Vanlı (Kurdoğlu), Serdar Deniz (Titus), Turgut Tunçalp, Mehmet Çevik (Deli Demir), Cavit Çetin Güner (Doğan Bey), Hande Subaşı (Alkız), Osman Soykut (İbn-i Arabi), Fahri Öztezcan (İlyas Fakih), Burcu Kıratlı (Gökçe), Nurettin Sönmez (Bamsı Beyrek), Cengiz Çoşkun (Turgut Alp)

Diriliş Ertuğrul Özeti

TRT1’in en iddialı dizilerinden biri olan Diriliş Ertuğrul Osmanlı Devletinin kuruluş hikayesini ele alıyor. Başrollerinde Engin Altan Düzyatan ve Esra Bilgiç’in yer aldığı dizide Osmanlı’nın kuruluşa giden yolda Ertuğrul Bey’in yaşadıkları anlatılıyor. TRT 1’in çok yüksek bir bütçe ile çektiği dizi son zamanların en büyük dizi projelerinden biri olma özelliğini de taşıyor.

Çekimleri Beykoz’da bulunan Kundura Fabrika’sı ve Riva’da inşa edilen Osmanlı dönemini yansıtan sette yapılan dizi 13. Yüzyılda geçiyor ve Osmanlı Beyliğinin Tapınak Şövalyeleri ve Moğollar ile olan mücadelesini işliyor.

Diriliş Ertuğrul Yorumları

<< önceki 1651 yorumu göster
Diriliş Ertuğrul Yorum ben zehra dirilis ertugrulla bayiliyorum bu sefer cikmayacak cok uzuluyorum

25-04-2018 15:17 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ben azra bu carsaba aylem cok uzgun ama ben hic uzgun degilim erturul icin

25-04-2018 15:21 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayın diriliş yetkilileri bu millet enayi değil bu sene kör topal idare ettik sizi ama yeni sezon da boyunuz ölçüsünü alaçaksınız.sırf baştan sona izlediğim için söylüyorum.ama yeni sezon da aynı hataya düşmeyeceğim.sizi izlemekten se tarihimi okurum

25-04-2018 22:40 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ben söylemiştim diriliş yapımcısı iki dizi kaldıramıyor ya dirilişi kaldıracak veya mehmetçiği kaldıracak çarşambayı dört gözle beklerken bir de bakıyorsun dizi uçmuş yapacaksın bir dizi yap herkes izlesin tabii ki karadeniz seni ve dikte geçer izle etmiyorsun ki

26-04-2018 00:19 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 00:19 dirilis ertugrul dizisi cok emekle,yogunlukla cekiliyor.bazen yayinlanmamazlik olabilir bize zor gelsede.

-saliha-

26-04-2018 08:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum arkadaşlar olumsuz yorumlarımız siliniyor.işlerine gelen yorumlara dokunmuyorlar benden söylemesi.şakşakcıysan silmiyorlar.bidaha yorum morum yok

27-04-2018 21:33 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum en çok beğendiğim dizi

29-04-2018 13:01 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bizim de en çok beğendiğimiz dizi film. çok çok teşekkürler.

30-04-2018 10:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum salihaya yorumların için teşekür ediyorum tamamen katılyorum diyer dizinin 1. olacanı sanmıiyoru daha önce yazdmışdıtm birinciliyi kısa sürer diye

02-05-2018 00:43 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 00:43 sagolasin katildigin ocin bu sakcilar bir reytong grubunda 1. oldular diye gavalara girdiler

-saliha-

02-05-2018 14:30 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bu gün diriliş ertuğrul hayal kırıklığı ne bu saçmalık

02-05-2018 22:33 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum tabi haftaki bu tamtamli sahne tamamen saçmalığın danisgasi olmuş hiç kaçırmadan izliyorum ama sacmalamasalar çok güzel gidiyordu

02-05-2018 22:40 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul dizisini her hafta severek izliyorduk,bu hafta moğollar'ın ayinlerini gereksiz yere çok uzatmışlar,izlerken ilk defa sıkıldık.

02-05-2018 22:58 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ya bu mogollar ne oyle.cok kotu.ama onlara ertugrul gibi konusmalari yani turkmenceyi hic yakistiramadim.farkli yabanci şirveleri olsaydi.bence hic olmadi.

bu sirve sadece turk beyliklerine yakisir.garib tuhaf mogollara degil.

halime sultanin vefat edecegi haberi var.insallah yanlistir bu bilgi.cunku gercekte yasliliktan ölmustur.ozaman tarihin akişini degistirir.halime hatun ayrilmamali.dizinin tadi tuzu kalmaz.lutfen birseyler yapin zaten final yakin degilmi.neden ayriliyor.biraz daha kalamazmi sevgili oyuncu.onemle rica olunur.hemde cok tepki alirsiniz.reyting duser.

boyle bir sey söz konusu olursa dirilise yakismaz.

egerki ölurse yeni bölümde ibnul arabinin duasiyla şifa bulsun.daha once ertugrulun öldu zannedip dua ettigi gibi.

lutfen guzel oyuncudan rica ediyoruz.kararini degistirsin.final olana dek kalsin

02-05-2018 23:25 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime hatun ,öleceğini bilseydim eleştri yapmazdım.teşekürler

02-05-2018 23:41 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ya gercekten inanamiyorum.aglattiniz.ya ruya olsun ya.hem ertugrul neden hemen dogumdan sonra halimenin yanina gitmedi.normalde hemen giderdi.normalide bu.

ya gercekten yasliliktan ölmustu

23.25 tede yazan benim.. olmadi ya olmadi..

02-05-2018 23:44 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ya inanamıyorum halime nasıl ölür yuh bi film yapmışsınız madem düzgün yapın tarihe uyun

02-05-2018 23:47 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum tarihi yansıtıyor düşüncesiyle büyük beğeni ile izlediğimiz diriliş maalesef bu bölümüyle gerçek tarihi saptırmasını esefle karşılıyoruz. senarist büyük hata yaptı. izlemenin bir anlamı kalmadı. herhangi bir hayal senaryosuna dönüştü.

02-05-2018 23:54 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum neden saçmalamaya başladınız karakterler oyundan çıkması sonucu ölümü bu şekilde olmayarak tarihi çarpıyordu üzerine osman gazi 31 yaşında iken anne oluyorlar siz doğum yaptığı anda öldürdünüz bunu anlamış değilim saçmalamaya başladınız sadettin bile bu şekilde ölmediği halde

03-05-2018 00:01 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dogruyu gören yazar:sadettin köpek gitti heyecan bitti .bu gece halime hatunu da gönderdiler tamamda tarihte halime hatun 1281 de ömüş osman gazi 1258 de dogmuş dizide osman gazi dogunca hemen ölüyor burda bir çelişki var zamanlamayı tutturamamışlar kafalarına göre tarihte geziyorlar bu bir meziyet birde bu dizide adamları pırasa gibi dogruyorlar iki sargı çumur hop adamlar eskisinden saglam daha iyj çenk ediyorlar daha öncedende yazmıştım fazla abartı olayı basitleştirir son olarak noyanı hortlattılar vay arkadaş bu kadarıda pes adamı pırasa gibi kestiriyorlar aaa şaka yaptık sizi kandırdık sizi kekledik kusura bakmayın iyi iş neyse zaten bir iki bölüm sonra bitecekmiş sanırım tarihte bir savaştan itibaren dizi çekeceklermiş hadi bakalım

03-05-2018 00:01 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ayyy çok üzücü çok etkileyici halime’nin ölümü hepimizi mahvetti ya niye öldükü halime çok üzüldümmm ben ya çok ağladım niye çıktı halime diziden

03-05-2018 00:01 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ha birde halime hatun yeni hamile kalmadimi ya ne cabuk dogum yapti.anlamadim.. biraz izleyicinin yorumlarini dikkate alin ya.hadi diger dizileri anladik dalga gecer gibi davraniyorlarda bazen.dirilisin halimenin hemen dogum yapip ölmesini anlamadim.oyuncu ayrilmak isteyebilir.aba bu bir tarihi dizi.halime hatun yasliliktan ölmustur.sevilrn bir oyuncu.cok iyi bir projeye adim atmis.sonuna kadar devam etmesi lazimdi..

03-05-2018 00:06 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum çok büyük hayal kırıklığı yaşadık yerine başka biri gelmeliydi öldürmek yanlış oldu bence tarihte böyle mi ölüyorki halime hatun izleyiciyle dalga mı geçiyorlar bütün hevesin gitti

03-05-2018 00:06 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum haime hatun ertuğrul gazinin ölümünden 1 yıl sonra ölürken dizide osman gazi doğduğu gün öldürdünüz be . diziden ayrılma kararı alabilir ancak sezon sonuna kadar kalabilirdi olursa yeni sezon yeni yüzlerle bizi tanıştıra bilirdiniz . olmadı olmadı hepbirlikte üzgünüz.

03-05-2018 00:11 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime hatun niye öldürdünüz ... gerçek tarihte daha 34 yil daha yaşamasi gerekiyormuş. .. yaaa bu hiç olmadi tüm güzelliği gitti 😣 dizinin ... cok kotu oldu.. hayrandim halime hatun karakterine cokkk üzüldüm.. tüm keyfi miz kaçti ... çarşamba lari iple çekiyordu ... nasil olacak bilemiyorum ... halime hatun kalmaliydi dizide olmadi hiç olmadi
esra bilgiç istiyoruz dizi de .. engin altan da.. baş rol karakterlerin ayrilmasi çok kötü ...
esra bilgiç istiyoruz dizi de .. engin altan da.. baş rol karakterlerin ayrilmasi çok kötü ...
üzgünüz bizi cokkk
üzgünüz biz cokkk

03-05-2018 00:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum tarihe göre osman gazi 1258 yılında doğuyor.. halime hatun 1281 yılında ölüyor.. neden hemen öldü.. tarih katledilmedimi? bağ kurulmadı.. o merhumenin ruhuna ayıp oldu

03-05-2018 00:28 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum mehmet bozdağ kaleminizi oyuncuya göremi,tarihe göremi yazıyorsunuz?

03-05-2018 00:35 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum inşala yarın tüm guruplarda birinciyiz ama ben halimenin ölmesine çok üzüldüm harika 1karakterdi çok seviyorduk sen anlat kara denizin izleyenlerinde havası sönmeye başlamışken tamamen söner

03-05-2018 00:45 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum osman bey 1258 de doğmuştur halime hatun 1282 de ölmüştür halime hatun doğumdan hemen sonra ölmemiştir senaristler tarihi yenidenmi yazıyorlar böyle bir dizide bu kadar belirgin hatalar nasıl yapılıyor bu bir tarih dizisi kayıtlı tarihler esas alınarak kurgulanmalı trt gibi devlet kanalında tarihimiz konusunda yapılan böyle hatalara böyle saçma senaryolara nasıl izin veriliyor denetim yokmu tarihi bilen birinden öğrenselerdi bari

03-05-2018 01:13 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum uzun süredir izliyordum acaba benim yanildim diye saatlerdir araştırma yaptım ve izlerken halime hatun olmeyecek diye iddaa buldum sebep azda olsa tarih bilgisine güveniyorsun ama beni eşime ve çocuklara karşı madara oldum tarihle oynama yapmayın milleti salak yerine koymayı madem sorun yaşıyorsunuz oyuncularla bunu baştan düşünerek yapin tarihsel milleti yanıltmasın bu yüzden izlenmeye eğim herşeyi yapımcı güzel giden bir projeyi batirdi

03-05-2018 02:20 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum buraya ilk defa yorum yazıyorum. öncelikle merhaba. diriliş dizisini yıllar önce çocuk yaşlarda okuduğum kapı, kilit, konak vs kitap serisinden çok etkilendiğim ve trt ye olan güvenimle izlemeye başlamıştım. bu güven duygum tarihte saadettin köpeği ertuğrul gazi öldürmediği halde sırf başrol kahramanına biraz daha kahramanlık pompalamak adına ona öldürtmeleri güvenimi zedelemişti. ama son bölümde haline karakterinin sırf diziden çıkacak diye öldürülmesi kabul edilemez bir durum olur. haftaya beklemek ve öyle karar vermek lazım gelir diye düşünüyorum. eğer gerçekten halime öldüyse iğneyle emek emek kazdıkları kuyuyu kürek değil kepçeyle örtmüş olacaklar. tarihi değiştirmek sanki kuran ayetini değiştirmekle eşdeğer geliyor bana .

03-05-2018 02:21 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayın yapımcı ciddi bir is yapıyorusnuz zevkel bu guzel diziyi seyrediyoruz fakat osman dogarken halme hatunu olduryorsunuz benim bildigin osman 2o yaslarındayken öluyor .. bu guzel diznin ciddiyetini kaybettiriyorsunuz cok yazık...

03-05-2018 06:14 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halme hatunun ölmesi ile adeta yıkıldım

03-05-2018 08:52 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum öyle bişey olamaz ya.gördüler reyting üstüne reyting kırıyorlar artık filmin cırkını çıkarıyorlar. izlemeyin kardeşim artık bunların saçmalıklarını. yüz verdikçe affedersiniz bokunu çıkarıyorlar...izlemeyin!
artık izlemeyin ve onları sevindirmeyin...

03-05-2018 09:15 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum kurulus osmanli cekildiginde halime sultanin cok yasli olmasi gerekiyor.zaten muhtemelen oyuncu degisecekti.o yuzden o kadar da sinirlenmemek gerekir.tarihe uymadi ama sonucta yeni dizide oynamayacak zaten.

03-05-2018 10:38 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum esra bilgiç yanlış yaptı..!madem böyle büyük bir projede ve halime hatun gibi kilit bir rolde görev alıyorsun, sonuna kadar devam etmelisin.iş ahlakı bunu gerektirir.ne yapımcıya ne de bu diziyi izleyen milyonlara bunu yaşatmaya hakkın yok...bence bu tür olumsuzlukların önüne geçmek için,ciddi yaptırımların olması lazım çünkü yapımcılar bu işlere milyonlar yatıriyor ve bu tür keyfi hareketler dizide telafisi zor zararlara neden oluyor.

03-05-2018 11:19 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum şimdi 1243 yılında kosedag savasi oluyor selcuklu devleti ogedayin ordusuna yeniliyor biz simdi dizide tarihte neredeyiz osman gazi 1258 de doguyor halime hatun 1281 ölüyor... dizi coook yanlis yere gidiyor

03-05-2018 11:28 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum çarşamba gününü görme engelli oğlum diriliş ertuğrul oldugu için sabırsızlıkla bekliyor. engin altan beyin de çok büyük hayranı engin altan bey ile tanışmak o kadar mutlu ederki oğlumu tarifi imkansız bir anne olarak. diriliş ertuğrul ekibi ile tanışırsa oglum cok mutlu olacak saygılarımla

03-05-2018 14:46 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ne ben yeniden canlanır diye bekliyordum.şok oldum artık halime sultan yokmu.yapımcılar işinizi ciddiye almıyorsanız tarihi bari ciddiye alın.hala şoktayım.

03-05-2018 15:30 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime yi baska bir iyuncu canlandirsin yeter ki ölmesin

03-05-2018 19:54 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum inşallah yorumlarımızı ciddiye alırsınız halime hatun ölmesin biz tarihimizi öğreniyoruz diye izliyoruz bu filmi 😡😡😡

03-05-2018 22:12 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizi tamamen sacmaladi türkler hicbir zaman haremlik selamlik olmadi kadinda erkekle ayni yerdedir mogollar türktür tarihde 3 büyük türk imparatorlugu var ve hepsi ayni kani tasiyor atiilahan hun imparatorlugu asya türkleri oguz boyu birde mogoz türkleri cengiz han vardir tarih bilgisi olmadan dizi yazan yada yönlendiren herkimse bunu düzeltsin yada bir sey bilmedigini beyan etsin .
mogol türkleri yani
sinirden yazamiyorumda insanlari kandirmaktan baska birsey bilmiyorlar
türklerin asil inanci islam degildir islam kilioc zoruyla kabul ettirilmistir türklerin türkün inanci göktenri inancidir.

04-05-2018 01:14 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime sultan ölmemeli
bir oyun. bir tuzak veya başka birşey senaryoyu değiştirin
halime sultan geri gelmeli

04-05-2018 07:50 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 01:14 dizide tarihi gercekleri anlatiyorlar kandirmiyorlar sadece bu halime sultan olayi yanlis oldu oyuncu degistirmek varken öldürdüler umarim kararlarindan degiserler o ölürse dizide bizim hicbir vakit unutamayacagimiz bir bosluk olacak.
ben dirilis ertugrul u cok seviyorum.esra bilgic ayrildiysa baska oyuncu alin lütfen bu aciyi yasatmayin bize o sahneyi düsündükce aglamam geliyor.
lütfen hatanizi düzeltin.yoksa sak bunu firsat bilecek ve reytingler de düsecek allah koprusun.lütfen,halime sultan ölmesin!

-saliha-

04-05-2018 14:22 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ertuğrul diziden ayrilacagı haberleri yazılıyo sürekli kardeşim saçma sapan diziler 10 yıl süreken böylesine tutulan bir dizi başrolerinde rol alan bir oyuncu nasıl olurda bırakır kesinlikle bırakmasın yapmayin lütfen çok seviyoruz

04-05-2018 17:23 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum tarihi anlatan bir dizi bu kadar saçmalar pes yahu kayıtlı yazılı bir tarih var bu kadar kitap kaynak tarihçi var senaryo yazarı hiç araştırıp sormuyormu bu saçma senaryoyu nasıl yazıyor bu diğer diziler gibi uydurma bir hikayesi olan bir yapım değilki kafanıza göre yazıyorsunuz insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz biz toplum olarak çok okumuyoruz okunsa bile insanların okudukları değil gördüğü duyduğu akılda kalmakta oyüzden çok dikkatli özenli olunmalı tarih dizisi yaparken kaynaklara sadık kalınmalı yapımcı ve kanal bu rezalete nasıl onay verip yayınladı anlamıyorum trt devlet kanalı diğer kanallar gibi reytink kaygısı ile böylesi saçmalıkları izleyiciye sunmamalı oyuncu ile sorun varsa başka oyuncu oynar ama tarih değiştirilmez ayrıca sadettin köpeği ertuğrul bey öldürmediği halde öyle gösterilmeside başka bir saçmalık tarihi yeniden yazmayın doğrusunu güzel kurgulayın halkı yanıltıp aptal yerine koymayın

04-05-2018 20:49 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum mecbur arkadas zatem iki ablam hep halime icin agliyor yanam pirz gibi olmuslar bu dizi bitirdiler

04-05-2018 21:55 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum arkadaslar artik dirilisi lutfen gommeyin evet halime hatunsuz tabiki olmaz cunku artik hersey eskisi olmayacak eskiden ertugrul ve halimenini askini gorurduk eger gercekten sezon finalinde ertugrulda cikarsa dizinin eskisi gibi olmayacagini dusunuyorum insallah hersey cok guzel olur

04-05-2018 22:06 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum birde kopegin olumu sonrasi dizi o hoslugu gitti cok uzuluyorum neyse buraya yorum yaptim icim biraz rahatladi birde halime keske cikmasaydi zaten ertugrulda cikacak gozumusun nuruydular allahim lutfen halime cikmasinbirisi bir kabus gormus oyle olsun biz ne yapariz
mecbur arkadas zatem iki ablam hep halime icin agliyor yanam pirz gibi olmuslar bu dizi bitirdiler
benim adim kesat burda ahmete diyorum uzulmeyin gidin yakup yazici yeni sarkisini dinleyin cok guzel

04-05-2018 22:34 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum arkadaslar tamam bir hata yapmislar lakin bu kadar kizmak yakisirmi bize diriliş ertuğrul gelmos gecmis wn iyi dizi ve sacmalamadi sadece hata yapti insaallah hatalarini haftaya düzeltirler bende halime sultan icin agladim o sahneyi her izledigimde her düsündügümde aglamam geliyor diriliş ertuğrul a sahip cikin,onun gibi güzel bir dizi bulunamaz!
diriliş ertuğrul ekibi lütfen hatanizi düzeltin yoksa sak pisligi bunu firsat bilecek lütfen halime hatun ölmesin .

-saliha-

05-05-2018 11:26 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yorumcu 04.05 1:14 mogollarin hepsi bir degildir.cengiz hanin sadece soyu turke dayanmaktadir.

hem sunu unutmayin gercektede gercek turk cok azdir.herkesin soyu baska yere de baglanmaktadir.sadece devletimize farkli irklarla sahiplenme vardir.turk demek turkiye sinirlarinda yasayan vatanini sevene sahiplenene denir.tabiki tarihe dayanarakta osmanliya sahip cikmaktir.

evet turkler islami sonradan secmistir.fakat asil dinleri derken kastiniz nedir bilmiyorum ama gercek din islamdir bizim icin.hem bircok insan millet sonradan musluman oluyor.tipki efendimizden once baska dinler veya farkli inanclar oldugu gibi.

kastim size veya dinize degil.yanliz osmanli ve ertugrul un beyin zamani islam dinidir.oyuzden allah c.c irklara gore degil iman gucuyle allah yolunda giden cihad eden milletleri kuran a sunnete uyan milleti guclu kilmistir.oyuzden osmanli 600 küsür sene dünyaya hükmetmistir.gercek allah in şeriatiyla.şeriat demek gercek manada allah in kanunlarini uygulayan kuran ve sunnet ne diyorsa oyle hükum vermektir.gercek manada allah yoludur.tabiki herkesin inancina saygi duyarak.

zaten müslumanlarin zulme ugramasida suan islam ülkelerin allah in adaletiyle davranmamasi ve kendi icimizde bölunmemizdir.demek istedigim osmanlinin nasil dunyaya hukmedişi adaleti.tabikide hatalarida olmustur.islam devleti sarsilmasin diye ellerinden geleni yapmis nice şehitler vermiştir.tabiki bir milletin devletin icinde farkli inanclara sahip olan da vardir.dirilste gosterdigi gibi.kimsenin inanci kısıtlanmamiştir.dinlerini istedikleri gibi özgürce yaşamiştir.

22.37 deki yorummda birseyi unuttum.turkler kilic zoruyla musluman olmamistir.kimi taihciye göre oyle.kimine ise müslünanligi benimsemis oguzhan devrinden itibaren müslümanliga giriş yapmişlardir.hatta muslumanlarla savasmamislardir.muslumanlar ve turkler baskalariyla savasirken kazandiklari ve isimlerinin bir anildiklari olmustur.boylece islama yaklaşmistir.zaten islamdan oncede eşi benzeri olmayan tek tanriya inaniyorlardi.

kimine tarihciye göre muslumanlar ve turkler savasmişlarsada emeviler dönemindedir.yani bazi müslümanlarin islami tam anlamiyla yasamadigi bir sürectir.

klavye yanlişi oguzhan degil oguzlar zamaninda giriş yapmişlardir.

tabi daha bicok arastirmaci düşuncelerini farkli öne sürmektedir

oguzlar selcuklu donemidir.selcuklunun islamiyeti benimsemesiyle islama giris yapmislardir.

06-05-2018 01:07 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halimenin ölmesiyle diziye olan inançlar bitmiştir... en

06-05-2018 08:48 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum esra bilgic diziden ayrilmak istedigi icin halime ôldû .ôzel hayatina ôncelik verecekmis .ekimde evlendi ya .onun gitmesinin senaristlerle tarihle yada yônetmenle bir alakasi yok .sosyal medyadan esra bilgic bizzat kendisi bildirdi .bu kadar gûzel bir diziyi birakmasi beni cok sasirtti .keske basladigi isi bitirenlerden olsaydi .
zaten bir sezon sonra ertugrul yerini osmana birakacakti .halimede o zaman diziden ayrilabilirdi .esra tarafindan çok erken alinmis bir karar ne yapalim onun karari belliki yônetmen ikna edememis esra hanimi bakalim gôrelim ilerisinde neler olaçak .osmanla o heyacanin geri geleceginden eminim ben .hep birlikte go^recegiz

06-05-2018 12:35 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizi artık şaçmalıdı halime hatun osman bey 23 yaşındayken ölüyor bi kere artık doğruyu yansıtın

07-05-2018 16:34 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş dizisi 1 numaralı izlediğimiz diziydi fakat ertuğrul'un hanımının tarihi gerçeklere aykırı olarak dizide öldürülmesi seyirci ile dalga geçmek gibi algılandı ve seyretmenin bir tadı da kalmadı...çünkü ertuğrul'un hanımının gerçek ölümü osman gazi 26 yaşındayken olmuştur!..pes diyoruz başka bir şey demiyoruz ve de artık izlemiyoruz!..

07-05-2018 17:18 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayın 06-06/01:07 ve 12:35 , aydınlatıcı bilgi ve görüşleriniz için teşekkür ederim. anadolu selçukluları, diğer birçok türk devleti gibi islamiyeti benimseyerek seçmişlerdir. ek bilgi olarak moğollar da türk kökenli olup, inançları tengricilik ve şamanizm'di, daha sonraları moğollar cengiz handan üç kuşak sonra müslümanlığı seçmişlerdir. diğer taraftan başladığından beri zevkle izlediğimiz "diriliş ertuğrul" filmi, bazı hatalı tarafları olmakla birlikte çoğunluğu doğru ve yerinde tarihi bilgilere dayandırılmıştır. tarihi belgelere göre halime hatunun ölümü, osman beyin gençlik yıllarına rastlamaktadır, ancak söylentiye göre halime hatun rolündeki oyuncu filmi yarıda bıraktıysa yerine halime hatun adında başka oyuncunun alınması pek hoş olmasa gerek, ayrıca tarihi filmler tarihi gerçekleri belgeleri yansıtmakla birlikte hayal mahsulü unsurlar da ilave edilebilir. ayrıca türk ve dünya arşivlerinde, selçuklu tarihine ait bilgiler, belgeler osmanlı tarihi arşivi kadar fazla değildir. yine de zevkle, büyük bir beğeniyle, gurur ve onurla izlediğimiz "diriliş ertuğrul" dizi filminde halime hatun konusuna bir çözüm getirilir. tüm ekibe tekrar şükranlarımı sunarım

08-05-2018 21:25 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum noyanın iğrenç sahnesinin 10-15 dk. gösterilmesini çok ama çok saçma buluyorum. isterseniz asıl filmi bırakında noyanın saçmalıklarını gösterin. bu kadarda abartılmaz yani ertuğrulamı bakacağız yoksa noyanın saçma sahnelerinemi

09-05-2018 03:36 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum gelmiş geçmiş diziler arasında tarihimizi en iyi anlatan başta engin bey ve emegi geçen tüm oyunculara sahne önü ve akasında çalışan herkesin emegine saglık yönetmen metin günay tarihi bu kadar iyi anlatmışken buraya kadar çok iyilerle gelmişken tarihin hatasından dönün esra bilgiç hanım efendi devam etmek istemiyorsa eger yerine başka birini deavam ettirin ama tarihin hatasıya anılmayın saygılar

09-05-2018 04:26 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayin yorumcu 08.05 21:25 bende size tesekkur ederim degerli yorumunuz icin.

ayrica turkler ozamanlar cok gucluydu.kilic zoruyla boyun egmezlerdi.zaten islamda zorla musluman etmek yoktur.kalben sehadet getirmek gerekir.

halime hatunun olmesi olmadi.zaten dizi ya final yapacak yada hizlandirilip osmanli kurulusu yukselis olacak.biraz daha kalabilirdi.ve bi sonraki sezon osmanin annesini baska bir oyuncu oynayabilirdi yaslanmis olarak.

esra bilgic kaliteli bir dizide oynadi.bunun sorumlulugunu alip devam edecekti.cunku tarihe uymuyor.buda diziye zarar verir.bakalim ileriki bolumlerde neler olacak

09-05-2018 16:00 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yeni bölümde osman ı engin altan oynasın

09-05-2018 20:14 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş dizisi bitmemeli . . osman gazi için başka bir gün başka bir set oluşamazmiydi. . zaten oyuncular da farkli olmayan mi.. halime hatun erkenden ölmemeli ydi. . resmen ağladim. . dizi yi izlemek bile gelmedi içimden. . b

hele engin altan bir harika bu kadar bir rol yakişir oyuncular ve karakterleri mükemmel di. . bitirmemelisiniz. .. hepsi kalmali ve dizi devam etmelidi .. tarihi yaşiyordu k saki gerçek te... cokkk üzgünüz bizleri çokkk
hiçbir film belki bu kadar etkilememiştir beni.. bitmesini ve oyuncularinin ayrilmasini asla.. hiccc ama hiççç istemiyorum 😦😣😢

09-05-2018 20:58 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul dizisini mahvettiniz işi ticarete döktünüz yazıklar olsun halime sultan osman gazi 24 yaşındayken ölüyo lütfen seyirciden özür dileyip diziyi tarihe göre yapın bu nedemek bizimle dalgamı geçiyorsunuz artık hayranı olduğum diziden koptum seyretmek istemiyorum

09-05-2018 20:58 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yaaa allah aşki için esra bilgiç gerçek bir türkmen e benzer ken... oya unustasi ne alaka yaaa
ayrica ertuğrul gazi ye eş eklemesi yapilmaz umarim. .. çünkü ertuğrul gazi bir kez evlenmiş ve eşinden sonra veya yakin zamanlarda rahmetli olmuşlardir. ..
lütfen yaaa mahvetti niz güzelim filmi. . tarihi de değiştirip rakiplerinize kapi aralamayin yaaa

09-05-2018 21:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime hatunu hem kocasından hem de vaktinden önce öldürmeyi nasıl becerdiniz.

09-05-2018 21:31 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bir cenaze sahnesi 1 bölüm bitiyor... artık kalite bitti izlemeyeceğim eyvallah

09-05-2018 22:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum selamınaleyküm
ertuğrulu ilk bölümünden beri kaçırmadan izliyorum bu zamana kadarda ilk defa yorum yapıyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum ama halime’nin ölümü son noktaydı osman 29 yaşındayken ölmesi gereken anası doğarken ölüyor madem kendi kurğularınızı yapacaktınız bu mübarek zaatları tarihi sayfaları olan bir dizi yapıyorsunuz ama hep aykırı gidiyosunuz ayıptır yani bizim gibi izleyicileri ve sizi eleştiren insanlara bizim tarihimizle övündüğümüz yerde yaşanmış şeyleri deyiştirmeniz yanlış yanlış hadi size eyvallah artık hata yapmamanız dileğiyle

09-05-2018 22:21 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum saçmalama kar ya noyanda nereden çıktı ahmeti öldürdü o olmuştu izlemek tat vermiyor artik

09-05-2018 22:44 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum izlediğim tek dizi dirilis ertugrul idi nihayet tadını kaçırdınız noyani topraktan dirilttiniz dogudan getirdiniz ertugrul u buldu o donemde baya olu diriliyormus normalde noyan orduları olmadan tuvalete gitmezken kendisi geldi halime hatun tarihte ne zaman öldü size göre ne zaman tadı kaçtı izlenecek yeri kalmadı dizinin noyanin parası bitti herhalde dirildi tekrar şu tuhaf moğollar tam moğol ama insanın şevki ni kaçırıyorlar

09-05-2018 23:00 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yeni bolum cok guzel.izliyoruz ama noyandan nefret ediyoruz.halime oldu osman acliktan agliyor.sut annesi bulundu sukurler olsun.

09-05-2018 23:04 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ahmet neden diziden ayrildi? şövalye degilmiydi iki kilic bile sallayamadi noana karsi

09-05-2018 23:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum allah aşkına bitirin diziyi bu ne r zillki böyle degildi. bu dizj

09-05-2018 23:22 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ya su moğollarin ayinleri de igice sıkmaya basladi ama yaa

09-05-2018 23:43 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizide emeği geçen herkese çok teşekkürler. . ama lütfen şu son 2- 3 bölümde başlayan dericiler çok uzamasın. izlerken ürkütücü olmasının dışında ayrıca sıkıcı ve saçma geliyor dansları falan pek saçma. ..

09-05-2018 23:48 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum nerden çikti yine bu mogollar. konu dagildi yine, bizansa karşiydi şimdi yine dön başa.
yeni bitti bişey anlamadım. seneryo tam olarak dagilmis

10-05-2018 00:19 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum lutfen tahrihlen oynamayin tarih nasilsa dizi de oyle devam etsin
emegi gecen tum oyuncularina tesekurler

10-05-2018 00:38 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul basta sevelek isledigim bir tarihims ama son bölüm artik tarihimizle sanki dalga geciliyor halime hatun osman gazi 23 veya 26 yaslarinda vefat ediyor burdaysa dogumdan hemen sonra ve simdi süt annesi yok öyle birsey allah aski icin tarihimis deyip durumayin fantasie tarih diyin olsun her bir devlete isanlar isliyor ve gercek tarihimisi bilen adama güler be ve ben osman gazi beyimize hakeret sayiyorum annesini hemen öldürdünuz yask be bende biri geldi tarihimizi negüzel filmini cevirmiz allah razi olsun diyordum simdide yanlis yasilan tarihten bizim dil diyorum kim bilir hanki ülkenin ama türkün tarihi dil benim icin ertugrul bitmizdir cunku doru yoldan sapitip eyri yola dusmustur cocuklarimizi tarihimizi yanlis beynlerine yasiyor ve ertugrul bey bir kes evlenmistir oda halime hatun yasarin fantasi tarihimis dil lütfen bay mehmet bozdağ tarihi, aksiyon yazmayin fatasie tarihi, aksiyon yasin diriliş ertuğrul oyuncuları sözum yok güzel oynadilar yalniz birnumaradan kalete halime hatundan ölümüden sonra 0 dusdunuz tarihimiz demeye utanmak lasim lasim osmanli devleti dedinde dusmanlari korkudan titretiyordu simdiyse osmanliya karsi savas eden devletler bu filme altlarina cicarlar gülmekten
ya türk miletinden özürdelinir ve tarihimiz düsenenir haki verilir halime hatun geri döner yada bu dizi kaliteten tam düser türkün tarihi asla ve asla olamas siz ne düsünüyorsunus sayin erdogan türkün tarihi olamas osmanliya karsi savas eden devletler bu filme kahkar atalak gülmezler mi türkün dostundan cok düsmani var yask cok yask

10-05-2018 01:04 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum gercekten tadi kacti.halime öldu.dizinin butun guzelligini bozdunuz tarihi en guzel yansitan diziyi mahfettiniz.insallah ertugrulu süt anneyle evlendirmezsininiz ikinci bi hata yapmazsiniz umarim.ertugrul beyin tek karisi vardi.ben ilk bolumlerine cok bakmadim ama noyan nasil diriliyor.boyle birsey olamaz.mucizeler sadece peygamberler donemine aittir.

noyan ve kiz kardesinin ertugrulun konustugu turkmenceyi konusmasi hiic yakismadi.itici buluyorum.guzelim insanlarin şivesi kötu insanlara yakismiyor.birde noyanin kardesinin mogollarin ayinini izlemek gercekten ozur dileyerek yaziyorum cok tiksindirici.yok tirnakmidir dismidir kaynatmalar.kan icmeler.birde noyanin kardesinin adi neyse.ne bicim oyle.kelle almalar yaptigi hareketler.kadin degil baska birsey.oyuncuya soylemiyorum yanlis anlasilmasin ama rolü cok kötu gormek bile istemiyorum.cok abarttilar ve uzattilar bence.

zaten dizinin guzelligi tarihi dogru anlatmaya calismak ve ertugrul beyle halime sultan hayme ana digerleri.ama malesef izleyici kaybettiniz.

esra bilgic ayrilacagina halime sultan gercek olmayan bir tarihte ölecegine diziyi bir iki ay daha cekip tarihi hizlandirip final yapsaydiniz.osman bey zamanindada baska bir oyuncu oynardi esra bilgice benzeyen yaşi daha buyuk.boyle gercekci olurdu.

esra bilgic diziyi terk ederek yanlis yapti.cok buyuk tepkiler aldi.yonetmen gidisata gore ayarlamaliydi.madem oyuncu gidecek anlasma yapip bir iki ay daha kalmasini saglayacakti final yapacakti.diziyi tadinda birakmak gercekleri carpitmaktan iyidir.boyle dillere gonullere destan dirilis ertugrul kalplerde kurdugu tahttan inmezdi.final olsada akillarda yüreklerde kalacakti.guzel hatiralarla hep övülecekti.

biz dusunuyoruz yonetmen nasil dusunmuyor anlamadim.esra bilgicte boyle buyuk bir projede yer almiş oyunculugunu hakkiyla yerine getirmis ama devam ettirememistir hakkiyla sonuna kadar gidecekti.

artik yapilan yapildi.dirilis kalitesini dusurdu.diger dizilere firsat vermicekti.seviyesini koruyacakti.cunku dizinin oyunculari okadar cok seviliyorduki.

gercekten cok üzgünüz demekten baska birsey gelmiyor elimizden...

10-05-2018 01:25 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ne yaptiniz be,güzelim diziyi mahvettiniz. noyan nerden çıktı? ahmegin suçu neydide öldürdünüz. madem ölecekti önce yaralandıgında öleydi. yazıklar olsun final yapın da kurtulun.

10-05-2018 03:10 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diziyi 12 bölüm sonradan izlemeye başladım ama güzel gerçekten güzel bayılarak izliyorum. çarşamba günleri o kadar yoğun bir tempom varki inanın. yatak döşek yatsam bile o diiriliş pür dikkat izlencek.üstüne internetten sabah bir daha izliyorum. ama artık kırıldım zerre kadar izlemem saçmaladı ve halime hatunun ölmesi beni derinden üzdü.dizi saçmaladı gerçekten izlenmez artık. dün akşam anne bölümü ailecek bizi bitirdi. kalbimiz duracaktı ağlamaktan. gerçekten tek beklediğim gün çarşamba idi onuda artık beklemiycem.dizi çok gerçek dışında. tarihte ben böyle şeyler okumadım. halime hatun yazık ettin diziye. reyting düşer. final olsun artık. sıkıldık.
allah hiç bir evlada ana baba acısı yaşatmasın. hiç bir ebeveyne de evlat acısı :(

10-05-2018 10:40 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum cok güzel bir bölümdü devam edin böyle diriliş ertuğrul u sakin final yapmayin ben onsuz yasayamam lakin keske halime sultan söğütde defnedilseydi zaten ertuğrul bey göc edecek söğütde onun mezarini ziyaret ederdi..
noyan da er ya da gec geberecek .
allaha emanet olun..

-saliha-

10-05-2018 11:26 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime hatun öldürülerek neden tarihin dışına çıkılıyor. tarihle birebir olmasını beklemiyoruz, ancak bariz hatalar yapılmasa iyi olur.konu değişecek diye tarih mi değişir. yapmayin bunu...

10-05-2018 11:30 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum "diriliş ertuğrul" u, başladığından beri büyük bir beğeniyle onur ve gururla izledik. şimdi ise, "kuruluş ve yükseliş osmanlı" dizi filmini bekliyoruz. tüm oyuncu ve tüm ekibe tekrar tekrar teşekkürler. her zaman gurur duyduğumuz, orta asya'dan beri çok zengin bir tarihi geçmişi ve derin kültürü olan hür yaşamış bir milletiz. tarihi kaynak ve belgelere göre türkler tıpkı hür yaşadıkları gibi islamiyeti de kendi rızası ile kabul etmiştir, kılıç zoruyla değil, bu meyanda "diriliş ertuğrul" da bilhassa ibn-ül arabi'nin tasavvufi beyanları biz seyircileri aydınlatıcı, ulvi duygulara sevk edici bir nitelik arz etmiştir. islamiyetten sonra gerek selçuklu, gerekse osmanlı tarihinde bu kabil ulema, ermiş ve şeyh gibi tasavvufi erbabına ilgi duyulmuş olup bu durumun da filmlere yansıtılması gerçekten çok güzel. diğer taraftan bu film, şu zamana kadar çok ciddiyet arz etmeyen hatalar ortaya koymuş olmakla birlikte, tarihi bilgi ve belgeleri, süleyman şah, oğulları, bilhassa ertuğrul gazi, hayme ana, halime hatun, sultan alaaddin keykubat, gıyaseddin keyhüsrev, annesi mahperi hatun ve öldürülen kardeş gerçeği, bizans ve haçlıların durumu, (özel not: aynı tarihlerde avrupa'da derebeylik- feodalite hüküm sürmekte,ve engizisyon mahkemeleri söz konusu idi.) moğolların gittikleri her yerde vahşet saçmaları örnekleri gibi daha birçok tarihi gerçekleri yansıtmıştır. çok uzunca bir zaman " diriliş ertuğrul" dizi filmini evlerimizde misafir ettik, tabiatıyla gönül isterdi ki, kayı boyu beyleri süleyman şah ve ertuğrul gazi gerçekleri gibi, ertuğrul gazi'nin hanımı halime hatun da osman beyin delikanlılık döneminde vefatı gerçeği olsaydı, ancak bayan oyuncu filmden ayrıldıysa yapılacak bir şey yok. ayrıca bu filmin; çok sayıda tarihi gerçekleri ortaya koymasının yanı sıra, anadolu selçuklu devri'nin yaşam biçimi, örf, adet, gelenek ve görenekleri, aile anlayışı, bilhassa bayan ve bayların giyim kuşamları (bunlar o günün koşullarını yansıtan bilgiler olup sadece bizim tarihi arşivlerimizden değil dünya arşivlerinden de teyid edilmiş bilgiler) yansıtması bizleri son derece mutlu etmiştir. bu nedenlerle çok uzunca zamandan beri büyük bir gururla izlediğimiz ve raitingleri hep yüksek olmuş bu filmin devamı "osmanlı kuruluş ve yükseliş" i büyük bir istekle bekliyoruz. ayrıca yapımcı, senarist, tüm ekibe en derin duygularla şükranlarımı sunarım.

10-05-2018 14:29 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum her beğenilen dizide olduğu gibi bu dizide de saçmalamalar ben ne yazarsam senaryo öyle olur ukalalıkları başladı.bir kerede şu sevilen dizileri bozmadan seyirciyi aptal yerine koymadan bitirin.yaşanmış ve belgeli tarihi kafanıza göre değiştirmek ne oluyor.halime sultan 4 yıl dizide oynamış 5 hafta mı oynayamamış tarihteki gibi ölmesi çok mu zor du?.dizi özelliğini yitirmiş ve rayından çıkmıştır.bundan sonra artık daha da saçma olacaktır.4 yıldır zamanımız boşa gitmiştir.diriliş ertuğrul bizim için halime hatunun saçma ölüm sahnesi ile finalini yapmıştır.türk dizileri maalesef bir yerden sonra mutlaka saçmalamaya mahkumdur.

10-05-2018 14:29 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum hayir konu değişecek denen birsey yok mesela noyan kac deva ölüp dirildi ölen geri gelir mi hayir gelmez gine birsey denilmedi ama halime hatun önemli bir karekter madem tarih mizi anlatiyor osaman önemli karekterlere dikkat etmesi lasim ince davranmasi lasim konu bu baska gine fatasisini kulansin fark etmes ama önem tasiyan karekterleri ona göre davranmasi lasim tarih deyince isan gurulanip bak bu bizim tarihmiz diyebilmemiz lasim cok hatlar var simdiye kadar birsey demedik ama osman gazi öksüs büyümedi bunu kaldiramayiz

10-05-2018 15:07 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum arkadaşlar diriliş erugrul 116
arkadaşlar bence 117 . bölüm tamamen saçma olmuş gerci geçen bölüde sinyellerini vermişti noyanın dirilmesi noyan vrken çok daha heyanlıydı iyi bir oyncu rolunun tam adamı fakat bi ölduruyorlar bi diriltiyorlar seneryo gittikce bozluyor tam bi sacma bölum oldu tarihi geçtikte bari duzgun bi seneryo olsun be kadeşim

10-05-2018 20:20 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum engin altan duzyatan osman rolunude oynasin bana gore makyajla olursa gencecik olur nerde bulacaksiniz oyleoyuncuyu

10-05-2018 21:45 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayın 10-05/ 21:45 görüş ve teklifinize aynen katılmaktayım; nitekim osman beyin, ertuğrul gazi'nin oğlu olması sebebiyle benzerliği kaçınılmaz, bu nedenle makyajla engin altan düzyatan'ın, osman gazi'yi sergilemesinin çok yerinde ve başarılı olacağı görüşüne katılınmaktadır. bu meyanda "kuruluş- yükseliş osmanlı" dizi filmini büyük istekle beklemekteyiz. tüm oyuncu, senarist, yapımcı, yönetmen tüm ekibe sonsuz teşekkürler.
11-05/ 12:21 devamı yorum: 59 ve 60. bölümlerde ertuğrul gazi ve noyan arasında şiddetli bir kılıç düellosu sonucu noyan yenilmiş, öldü zannedilmiş ancak, öldüğüne dair bir emare olup olmadığı meçhul.. nitekim o sırada ağır yaralanan ertuğrul'un ağabeyinin telaşına düşülüp yaralı ağabeyi apar topar oba'ya getirilme sahnesi sergilenmiştir.

11-05-2018 12:48 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum halime sultani oynayan oyuncu diziyi birakti dizi mahvoldu.ilk basta sinirlendim ama bir oyuncu acisindan bakin.gidip ormanda dizi cekiyorlar kolay degil.ayrica bence gercek hayatta hamile olmus da olabilir.sorun senaristin halimenin yerine ona benzeyen bir oyuncu bulmamasi.
zaten osmanli dizisi basladiginda halime yaslanmis olacakti.ses konuuna gelecek olursak zaten diziyi baska ulkelere sattigimizda ceviri yapiyorlar zaten dublaj yapiliyor.en buyuk hata halimenin yerine baska oyuncu getirilmeyip halimenin sehit edilmesi.sut anneye gelirsek sunay rolundeki oyuncu cok guzel oynadi.osmanimiza sut anne oldu o sahneler cok guzeldi.ama acikcasi derici kizin mogol oldugunu ben bile anladim.bir de noyanin olmedigini butun izleyenler senelerdir soyluyor.noyanin yasadigına şaşıranlara sasiriyorum.ben diziyi bu haliyle de izlerim fakat mogol kadini ata otagimiza sokacak kadar saf olmamaliydik.ayrica tekfurun kellesini bizden biri almaliydi.boyle gumburtuye gitti.son iki bolumde tamamn senarist sacmaladi.sanki sette yolunda gitmeyen birseyler oldu ve boyle uyduruk birseyler urettiler.

11-05-2018 12:50 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yönlendirmeyle olmuyor bu işler.artık dizi saçmalama moduna girmiştir.final yakındır!

11-05-2018 13:28 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dirliş eertugrul 1tek diyenlrr like

11-05-2018 14:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dirilişi tarihin atalarının hayatı diye severek izliyorduk taki halime hatun öldürenekadar bunun sorumlusu kim hangi tarih düşmanı tarihi değiştirmeye kalkar senarist ve dahi yönetmen hemen değilsin saçmaladılar

11-05-2018 15:41 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yorumlara bakıyorum kimse okumuyor zaten okumaya zaman yetmez maşallah roman tarzında. allah akıl fikir versin yorum dedigin kısa ve öz olur.

11-05-2018 17:45 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 14:16 likeee... :):):)
diriliş ertuğrul en iyisi , en güzeli

-saliha-

11-05-2018 23:22 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizide halime hatun ölmesi tarihi yanlışlık oldu çok şaçma sapan oldu oldu olacak birde sugay la ertuğrul beyi evlendirinde tam tarihi hata yapın.
diriliş dizisi güzel ama tarihi hataları çok fazla senaryoyu hazırlayanlar kul hakkına girdi.çünkü tarihi sadece diziyi izlemekle gerçekleri araştırmadan tarih öğrendik sanıyorlar gerisi sizin vicdanınıza kalmış artık.
gerçek tarihte ki cennet mekan ertuğrul gazi ve halime hatun un kabristanlarında kemikleri sızlıyordur.
zaten diziden engin altan da ayrılıyor dizinin bir anlamı kalmıycak.
niye böyle birşey yapıyorsunuz?
burdan diriliş in yapımcısına ve senaristine sesleniyorum artık tarihi olayları çarpıtarak göstermeyin .böyle yaparak dizinin imajına zarar veriyorsunuz.
yorum yazan arkadaşlar kusura bakmayın yorumum uzun oldu ama benide canıma tak dedi artık bu kadarı da olamaz pes doğrusu.artık dixide ki hatalar haddi aştı.
diriliş in yapımcısı ve senaristi size kafanıza göre tarih yazma hakkını kim verdi?
tarih profosörlerimiz tarihi dizilerde tarih konuları değiştirilirken buna niye karşı çıkmıyorsunuz.

12-05-2018 00:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum buraya kadar çok güzel bu nedir bilim gurgu filmi degil ecdadimizin geçmişi hayatımızın anlamı bu kadar basit değil olmamalı def büyücü ne bu gerçeği istiyoruz amaç kazanç değil geçmiş ata ecdat soy olması gerek kazanç değil bilmiyorsanız insanları yanlış yonlendirmeyin allahuekber allahuekber

12-05-2018 00:46 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum meğer ne kadar dertliler varmış!!! seyretmeyin bu kadar üzülüyorsanız.

12-05-2018 01:07 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum çok muhteşem bir film, çoğunlukla gerçekleri yansıttı. 59. bölümde ayrıca noyan'ın ölüp ölmediği belli değildi, çünkü o çatışma sırasında ertuğrul gazi'nin ağabeyi ağır yaralanmıştı, alpler onu oba'ya taşımakla meşgul oldu ve noyan'ın öldüğü belli olmadı. diğer taraftan "kuruluş-yükseliş osmanlı" yı büyük bir istekle bekliyoruz. tüm ekibe binlerce teşekkürler.

12-05-2018 11:20 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yiğidi öldür hakkını yeme ben ilk bölümden beri izliyorum ama gerçek şudurki eski tadı yok.

12-05-2018 11:53 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bakıyorumda daha dün yazdığım yorum silinmiş.böyle yaparak beni durduracağınızı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.bu milleti daha fazla salak yerine koymayın biz türküz.
işinize gelmeyen yorumları silersiniz tabi.
daha fazla tarihi çarpıtmayın.siz anladınız demek istediğimi eğer bu yorumuda silerseniz sizi vebali sizin boynunuza. gerçi sildiğiniz yorumda da böyle yazmıştım ama sizin allah korkunuz olmadığı için.
daha fazla tarihi çarpıtmayın.siz anladınız demek istediğimi eğer bu yorumuda silerseniz sizi vebali sizin boynunuza. gerçi sildiğiniz yorumda da böyle yazmıştım ama sizin allah korkunuz olmadığı için.
dirilişin yapımcısı ve senaristi size kafanıza göre tarih yazma hakkını kim verdi.

12-05-2018 16:03 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum meğer ne kadar dertliler varmış seyretmeyin bu kadar üzülüyorsanız diyen arkadaş burda önemli olan diziyi izleyip izlememek değil.önemli olan tarihi gerçekler sonuçta bu sıradan bir aşk dizisi gibi değil.mevzu bahis olan ecdadımızın hayatı yanlış gösteriliyor.tabi sen tarihin önemini bilmeyince böyle dersin ama sana şu sözü söylemek istiyorum tarihini bilmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur.

12-05-2018 23:47 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum burayauzun uzun yorum yazanlari anlamiyorum begenmiyorsaniz izlemeyin kanal degistirin zaten final yapacak ne abarttiniz bu kadar

13-05-2018 00:01 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum siz busunuz işte tarihi küçümseyen gereken önemi vermeyen.demek ki dizinin hem yapımcısı hemde senaristine suçun çoğunluğunu yüklememek lazım adamlar nabza göre şerbet veriyor.
meğer ne dertliler varmış üzülüyorsanız izlemeyin diyen arkadaş yorumlarıma cevap yazmanı bekliyorum.çünkü belli senin iyi bi derse ihtiyacın var.neden diye soracak olursan senin türk olup olmadığına dair şüphelerim var .bir türk bu sözü söylemez.

13-05-2018 01:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum buraya uzun yorum yazanları anlamıyorum diyen arkadaş anlaşılan sende davayı anlamamışsın.bu dizi sıradan dizi mi ki kafalarına göre tarih yazıyorlar.anlaşılan o ki sende tarihi araştırmadan diziyi izleyerek kabul ediyorsun.hatırlatırım mahşerde sadece bizim yaşadığımız dönemde ki dünya da ki insanlarla dirilmiycez.geçtimişte ne kadar insan yaşamışsa onlarla da dirilicez.bu sözümü şimdi senin gibiler anlamaz.zamanı gelince anlarsın şayet akıl varsa.

13-05-2018 08:38 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum anlaşılan tarihinizin iyi olmadığı gibi türkeçenizde iyi değil. ben yazım kurallarına uyarak yazıyorum siz yazılarımı küçültüyorsunuz.

13-05-2018 10:05 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum herkes halime hatun erken oldu tarihi yanlış gösteriyorsunuz diyor ya ertuğrul gazi saadettin köpek ı oldurdugünde neden kimse birşey demedi? saadettin köpek ı ertuğrul gazi öldürmüyor da o acidan

15-05-2018 02:39 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul dizisine gökhan atalay da dahil olsa ne güzel olur

15-05-2018 13:18 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum engin altan düzyatan.neden.diziden.ayrılıyor.arkadaşlar

15-05-2018 17:31 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul sana asigim

15-05-2018 18:59 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yaşasııın bugün diriliş ertuğrul var .
ekranlar bugün trt 1 de diriliş ertuğrul da.

16-05-2018 19:11 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bu yeni bolumleri hic guzel degil halimeyi oldurdunuz sonra ahmeti ve noyani ortaya cikardiniz adami canlardiniz alakasi olmayan seyler ben hic okumadim kitaplarda o zamanlarda ben cok sacma buluyorum ve izlemiyorum artik

16-05-2018 21:10 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bukadar sacmalanirmi ilk bölumden beri izliyorum ama artik izlenecek hâli kalmadı yazık ettiniz

16-05-2018 21:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum muhteşem bir dizi ama keşke halime hatun ölmeseydi

16-05-2018 21:36 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dogruyu gören yazar: şu an saat 21-45 reklam arası bu bölümde zırvaladılar ne noyanmış ne mogolmuş pes valla noyanı hortlattılar yetmedi yenilmez savaşcı ilan ettiler tekfur aleksi ördürürken dalga gecip adeta çocuk muamelesi yaptırdılar oysa aleksi ilkbaşlarda güçlü savaşcı olarak lanse etmişlerdi yetmedi bu akşam noyan lakayıt bir şekilde sultanın karşısına çıkar sultana hakaret eder ögadayı över bu ne şaçmalık ne meraklılarmış mogollara sürekli türkleri aşagılıyorlar yada şöylemi diyelim noyan ve mogollar bahane günümüz masat türkleri yerden yere vurmak parvusları yine işbaşında tarihi iyi okusunlar selçuklu devleti mogollar karşısın acze düşmemiştir aslanlar gibi savaşmışlartır bu hataları yapmayın desem beyhude çünkü bile istiye yapıyorlar bunlara itibar etmemek lazım bu sahneleri yazan kalemler malisef satınalınmış görünüyor

16-05-2018 22:11 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizi artık saçmalamaya başladı.engin altan ın diziden ayrılmqsına da az kaldı.

16-05-2018 22:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum tarihte olmayan bir olayı nasıl olurda olmuş gibi gosterirsiniz. çok sıkı bir takipçi olmama rağmen size olan güvenim sarsıldı açıkçası.halime hatunun yerine eğer cikmasi gerrkiyorsa neden başkası alınmadı.neden tarih değiştirildi. çok yanlış bir tercih olmuş bu kadar güvenle seyredilen bir dizi için...

16-05-2018 23:48 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum evet filmde konuda klmadı iiyice saçmaladılar bu işin sonunu getiremeyeckler öyle görünüyor ve bu hafta aşırı derece sıkıcı bir bölümdü

16-05-2018 23:53 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum büyük bir beğeniyle izliyoruz. tüm ekibe teşekkürler. "kuruluş-yükseliş osmanlı" dizi filmini bekliyoruz.

17-05-2018 00:21 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum izlemiyorum sadece bi kac kere ne oldu diye baktim.halimesiz olmadi.olecegine biri gelseydi yerine.suan diziyi niye bu hale getirdiniz anlamiyorum.

esra bilgic gercekten guzel oynadi.yerinede ona benzeyen birini koyabilirlerdi.gercekten esra bilgic kadar olmasada ictenliklec oynayacak ve ona benzeyen bir kisiyi ilk defa dirilise yakıştirdim.ama malesef sen anlat karadenizde oynuyor.nefes gercekten yakisirdi.tabiki esra bilgicten sonra.cunku yuzlerini benzettim.ayrica nefeste cok samimi oynardi.

yine halime olmeyecekti.esra bilgicte ayrilmayacakti.diziyi bir iki ay icinde gercekleri carpitmadan final yapacaklardi.hic olmazsa kalitesini düşürmezdi.

ama malesef bu imkansiz.ve ozellikle noyanin kiz kardesimidir nedir cikinca hemen degistirdim.artik okadar tiksindilerki bakmak bile istemiyorum.ne yuzlerine ne sacma sapan ürkütucu ayinlerine.

neden her kaliteli dizi sonradan bozulmak zorunda anlamadim.ama dirilis farkliydi.boyle yaparak farkini yok etti.

17-05-2018 00:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum biz diger dizileri elestirdik tarihe uymuyorlar dedik.evet bu dizinin ufak tefek hatalari vardi tolere ediliyordu fakat osmanin annesiz kalmasi katil bir mogol kadininin gozetimi altinda olmasi haksizlik oldu.sinirlerim bozuldu.ama dizi zaten final yapacak.illa ki izlemeye devam ediyorum.seneye osmanlı dizisini kimler oynayacak diye merak ediyorum.burada hakli elestiri yapanlara kizmamak lazim bence.

17-05-2018 11:14 !! ++

zetar Yorum
arkadaş
ekle
arkadaslar selamlar ! halime hatunun tarihte'ki olum zamaniyle bagdasmamasi ne yapimcinin nede rejisorun istemi dahilinde , basarili oyuncu kardesimizin kisisel sorunlariyle noktayi koymasiyle , sujede degisklik yapilip erken bir zamana alinmistir. beni siteden bir cok kardesim tanir , bende rusyada rejisorum . filmcilikte bu tip sorunlarla zaman zamana karsi kaliyoruz.hatirlarsaniz ''muhtesem yuzyil'' dizisinde'de meryem uzerli hanimin aniden terk etmesiyle , yerine getirilen diger oyuncuyu seyirci uzun zaman benimsiyememisti. bu tip problemlere maruz kalmamak icin , kanaatim olumlu bir kararla dizinin seyri degistirildi ve olmasi gerektigi gibi nokta konuldu ! rejisor meslektasim ve ekibi genc , ufak tefek hatalar oluyor , bunlari goz ardi etmek gerekiyor , yoksa diziden alinmasi gereken hazzi alamazsiniz . rusyadan sevgiler , tum film ekibine ve oyunculara kucak dolusu sevgiler ve basarilar temennimle !!!

zetar • 17-05-2018 11:45 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum neler öğrendik ?
türk devletlerinin kolay kurulmadığını anlıyoruz.

17-05-2018 11:51 !! ++

kamiloğlu Yorum
arkadaş
ekle
senarist şımardı. tarihsel gerçeklerden sapıldı. ertugrulun olmayan ögeday elçiliği beni niye heyecanlandırsın ki ?
maneviyat sadece ibni arabi değildir.
noyan, ertuğrul'u kendi yanına davet ediyor. ama ertuğrul islamiyetten bahsetmiyor.
günalp, dabakhaneyi teftişe gider. okla, atla ilgilenir. mesela orada namaz vakti girdi buyurun ikindi namazını cemaatle eda edelim dese ne olur du ?

kamiloğlu • 17-05-2018 12:03 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 00:21 biz dirilis ertugrul un final olup kurulus osmanin baslamasini istemiyoruz.kurulus osmani yapacaklarsa yapsinlar lakin en güzel dizimiz dirilis ertugrul u da bitirmesinler.ben ertugrulsuz yasayamam.tabi karariniza saygi duyuyorum herkesin istegi farkli olabilir lakin bence en hayirlisi dirilis ertugrul un devam etmesidir.

17-05-2018 14:03 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizide gezici oyuncu görmek istemiyoruz dün devletini satan yarın hayli hali diziyi de satat taktir sizin böyle giderse yarın dizinizi oturur kendiniz seyredersiniz dizininin fıtnatına uymayan oyuncuların tamamı bizi bozar bb

17-05-2018 22:33 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum keske oyuncu olsaydimda enginaltan duzyatan ile bir donem dizide oynasaydim dirilisin tum ekibi ayni dizide oynasaydim

17-05-2018 22:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum birde ertugrul ne guzel hatunun acisini yasar simdiki dizilerde en cok bir bolum yaparlar onuda yapsalar bari ertugruldan ornek

17-05-2018 22:50 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ertugrul hatunun kaybetme sahnesi gonlume taht kurmustur diger oyuncular yapamiyore en cok bir bolum yaparlar yapsalar bari ertugrulun bir bolumu bile bin bedeldir dirilis iyiki varsin

17-05-2018 23:00 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum noyan in bakislari 10 numara. dusmanin kirali ya dizinin

18-05-2018 09:32 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum artık eski tadı olmadığından bir kaç bölümdür izlemeyi bıraktım. ama acaba sadece ben mi böyle düşünüyorum diye şimdi girip yorumlara bakayım dedi. sanırım çoğunluk benim gibi düşünüyor.

18-05-2018 14:13 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sayın 17-05/ 23:00 yorumunuza aynen katılıyorum. türk geleneğinde hatuna sadakat ve saygı ifade edilmiştir. hatunun vefatı tarihi bilgiye uygun olmamıştır. ancak geleneksel aile bağlılığının vurgulanması takdir edilir. zevkle izlemekteyiz, ayrıca "kuruluş- yükseliş osmanlı" dizi filmini beklemekteyiz. çok uzun bir zaman sürecinde "diriliş ertuğrul" evlerimize misafir olmuştur, onur ve gururla izledik, çok teşekkürler.12-05/11:20 yorumcusuyum.

21-05-2018 20:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum beliki kafaniz karismis diriliste hersey mumkun aksiyon devamli bitmiyor tibki gelecek bolum gibi diriliste aciysa aci aksiyonsa aksiyon

22-05-2018 22:51 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum bu son bölümden de anlasıldıgı gıbı artık sacmalamaya tarıhlen bır alakası kalmadan uydurmaya basladınız tez vakıtte buna bır son verıp fınal yapmanızı temenlı ederım ogeday'a tabı olmak yada boyle bır oyun ertugrul gazı hayatımda yasanmamıstır ertuğrul osman'da kendı uydurmanız olacaksa baslamamanız en hayırlısı olacaktır.

23-05-2018 23:23 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizi resmen yuz yilin efsanesi ama çok ama çok reklam var insani resmen kandiriyo
dizi reklam için yapmislar

23-05-2018 23:34 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum engin altan düzyatan gerçekten de çok iyi oyunculuk sergiliyor. halime için ağlayan ertuğrul sahneleri çok dokunaklıydı.
tebrik ediyorum.

24-05-2018 09:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizinin sonundaki reklamlar resmen saçmaladı 3 kez aynı yerde reklama gidildi artık bu reklamdan sonra bu diziyi seyretmemeye karar verdim

24-05-2018 18:07 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum sabirsizlikla bekliyorum dirilisi

27-05-2018 06:58 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum yarin dirilis ertugrul gunu iyiki boyle dizi var oyuncu olsaydim gonullu olarak bu dizide oynardim

29-05-2018 10:28 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 12:52 sizsiniz beceriksizler dirilis ertugrul en iyi dizi!

29-05-2018 19:12 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum büyük bir beğeniyle izliyoruz. çok çok teşekkürler.
"kuruluş-yükseliş osmanlı" dizi filmini merakla beklemekteyiz. osman beyin bebekliğini halen görmekteyiz. ertuğrul gazi'nin oğlu olması ve babasına benzeyebileceği düşüncesiyle ergin altan düzyatan'ın osman beyi çok iyi derecede sergileyeceğini değerlendirmekteyiz, sayın senaristlerin, yönetmenin bu görüşümüzü gözden geçirmelerini rica ederiz. çok teşekkürler.

31-05-2018 18:42 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum buyuk heycan dirilisi izlemek iyiki varsin onlarin birde sadakatlerine bayiliyorum

01-06-2018 16:15 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum kuruluş odman başlarsa başlasın lakin en sevdiğimiz dizi dirilis ertuğrul u bitirmesinler

-saliha-

01-06-2018 18:10 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizi neden sezon finaline girdi.konu kalmadi ki boyle yaptiniz.sanirim seneye yarim sezon devam edecek.boyle tarihi bir diziye eden boyle seyler yapiyorsunuz.zaten halimenin vefati hic olmadi.bari halimenin yasi biraz daha ilerlemis birini oynayacak birini bulsaydiniz.tarihten bu kadar kopmanizin manasi neydi.baska ulkelerin tarihi dizilerini de izledim.oralarda boyle seyler olmuyor.simdi ertugrul bey deseydi ki ben diziden ayrilacam.o zaman onu da mi oldurecektiniz.kurulus osmanli neden baslamiyor.demek ki diziye uygun oyuncular bulunamadi.bu diziyi cekenler kutul amareyi de cektigi icin dirilise yeterince agirlik verilememis olabilir.her halukarda dirilisi severek izliyoruz fakat elestirilere kulak kapamaniz iyi birsey degil.

07-06-2018 00:00 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum trt neye elini atsa sonuna getiremiyor sezon bitecek olan dizi yine aynı geçen sezon gibi taşınmadı bu kafayla giderse sezon başı yüzde on bulamaz seyirci kaçar

07-06-2018 11:21 !! ++

#BahMih~öLüMSüZ~❤ Yorum
arkadaş
ekle
çok takip ettiğim bir dizi değil diriliş,sadece osman❤doğduktan sonra izledim biraz😍yaa ama osmanım çook tatlıydı be😍okuduğumdan bir kitaptan dolayı en sevdiğim padısah osman gazi hân❤kuruluş osman baslar insallah hemen😉başlarsa hiç kaçırmadan takip edecem😄😄
ve halimeyi öldürmekle bencede çok hata yaptılar 😒tamam küçük hatalar olabilir,kurgulanmış zaten.%100 tarihi yapamazlar ama halimenin olumu affedilemez😂oksuz büyümüyor ki osman:/
#dirilisertugrul

#BahMih~öLüMSüZ~❤ • 08-06-2018 14:16 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diziniz çokgüzel ama baska bir güne alinsa baha iyi olur

08-06-2018 15:19 !! ++

zetar Yorum
arkadaş
ekle
ufak tefek hatalari gormezsek , basarili bir yapim konu itibariyle , yardimci rejisorlerin , elistirici vasiflari olmadigi surece turkiyemin filmyapimi zirvelere tasinamayacaktir. ben populer bir ikinci rejisor degilim ve birakin dunya siralamasini rusyada bile en diplerdedir yerim , simdi dusunun ben bile kusurlar buluyorsam cekimlerde ve montajda , film yapim kalitesinin degerlendirmesini takdirinize birakiyorum.ben kimseyi kucumsemiyorum lakin surekli kendilerini uyariyorum , bizim ulke insanlarinin bir ozelligi vardir. hep ben , hep ben , birazda tecrubeli olanlara tabi olsalar , mukemmeli iste o zaman yakalayacaklar , saygilar !

zetar • 08-06-2018 18:11 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum başından beri hayranlıkla izliyorun birçok flme gore muhteşem ama yetmez be kardeşim görsellik aksiyonu artirin reyting yüksek teknolojinin nigmetinden faydalanın ...savaş sahnesinde askerleri teknoloji nimetiyle cogaltin sahneler birazdaha görsellik ...zaten halime hatunun ölümünde aglamaktan içim dışıma çıktı onu
flimden çikaranın evine allah ateşler salmasın gene salmasın be kardeşim halime hatunu hasta diye uzaga tedaviye yollayin yeni sezonada benzer bir bayan alamadinizmi tarihi niye carpitiyorsunuz abbaskerden bahsedilmiyor onlarda olucak tarihte bildigim el reyting bulamaz sizde düşürmenin derdindesiniz nediyeyim

10-06-2018 15:26 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum 00:00 konumu kalmadı ? senin ağzından çıkan kulağın duyuyormu daha işlenecek çok konu var diriliş ertuğrul da. ertuğrul beyin söğüte yerleşmesi,köşedağ savaşı,nice zaferler fetihler osman gazinin büyümesi say say bitmez.kuruluş osman ı başlatsınlat çok istiyorlarsa laki diriliş ertuğrul u bitirmesinler eminim kuruluş osman da güzel olur lakin diriliş ertuğrul un yerini asla dolduramaz.
3 yada 4 ay nasıl bekleyeceğim ben yeni sezonu yaa...

-saliha-

11-06-2018 20:08 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum ben katilmiyorum gunu degisse korkaklik oluyor ben dirilisciyim dirilis dizisi bana cok iyi geliyor cok uzliyorum dirilis ertugrulu

11-06-2018 21:21 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum diriliş ertuğrul un birinci bölümünden itibaren yaz boyunca yeniden yayına konmasını istiyoruz. izliyemedigimiz bölümler var. birinci bölümden itibaren tekrar konursa bütün vatandaşlar memnun oluruz.

13-06-2018 23:15 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum engin altan oynasın izlenmez ben izlemem

30-06-2018 19:02 !! ++

Diriliş Ertuğrul Yorum dizinizin setinde yangın cıkmış çok geçmiş olsun

30-06-2018 22:49 !! ++

Yorum Yaz

:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.