Sen Anlat Karadeniz

Sen Anlat Karadeniz
Dizi Türü:Dram
Yapımcı:
Yönetmen:Osman Sınav, Emre Kabakuşak, Yusuf Ömer Sınav
Senarist:Ayşe Ferda Eryılmaz, Nehir Erdem
Oyuncular:Ulaş Tuna Astepe ->
İrem Helvacıoğlu ->
Mehmet Ali Nuroğlu ->
Kanal:ATV
Link:https://atv.com.tr/webtv/sen-a
Puan:
6.7 / 10 | Oy: 1496 | Yorum: 1386
Sen Anlat Karadeniz Rating
14-11-2018212.33
07-11-2018212.10
31-10-2018113.66
24-10-2018114.14
Oy Dağılımı
Yarışma Karakter Test
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

6.7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Sen Anlat Karadeniz Oyuncuları

Ulaş Tuna Astepe, İrem Helvacıoğlu, Mehmet Ali Nuroğlu, Sinan Tuzcu, Gözde Kansu, Öykü Gürman

Sen Anlat Karadeniz Özeti

Yönetmenliğini Osman Sınav’ın yaptığı ATV’nin yeni dizisi Sen Anlat Karadeniz izleyenlere dramatik bir aşk hikayesi sunuyor. Başrollerinde Ulaş Tuna Astepe ve İrem Helvacıoğlu’nun yer aldığı dizisin senaryosunu Ayşe Ferda Eryılmaz ve Nehir Erdem yazıyor.

Sen Anlat Karadeniz Yorumları

<< önceki 1236 yorumu göster
Sen Anlat Karadeniz Yorum ya bu kanunlar yasa sadece kalelikeremi geçerli hep vedatin kazanması sıktı artık bu gidişle filmi biraktircaksiniz bizlere

09-11-2018 01:42 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum zavallı eski anılar...
diziyi affedersiniz ...ya sardınız. fragman yıkılıyor maşşallah.
ya dünya vedatın etrafında değil güneş'in etrafında dönüyor sayın senarist.
çok fazla izleyici kaybettiniz. bu arada nefes tahir yakınlaşması açık ve seçik bir şekilde olmasaydı biraz daha az verseydiniz o sahneleri.
iyi olurdu...
çünkü bu diziyi dedeler babaanneler anneler babalar ablalar abiler amcalar dayılar teyzeler izliyor.
aile dizisi yani. sayın senarist!
bu arada dönme sahneleri çok komikti. üstlerine kar yağıyor filan. arkadan efektler. dönüyorlar da dönüyorlar.
ben yiğit tahir sahneleri istiyorum.

09-11-2018 21:45 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vedat artıkkk yeterrr dizi dizilikten çıktı sıkıldım ve herkes aynı şeyi söylüyor

10-11-2018 11:19 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum duygu dokusuyla türk tv ekranlarında bir taneydiniz.son bölümle bu sıfatınızı yitirdiniz.böyle bir ayrıcalığı elinizin tersiyle nasıl ittiniz senarist bey?reyting sonuçları istediğiniz gibi mi bari?sonuç ortada...yazık !

11-11-2018 20:45 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu diziyi aile dizisi görenlere hayret ediyorum.kadına şiddetin her türlüsü yapıldı. çoluk çocuk izlediniz şimdi yatak sahnesi var diye kınıyorsunuz!!! böyle bir diziyi çocuklarla izleyip tahir ile nefes kavuşsun diye her hafta tv başına geçmek nasıl bir mantık ve pskolojidir acaba. bunu izleyen çocuklarla büyüdüklerinde karşılaşmam inşallah.hepsi birer pskopat olur nasıl olsa ...

14-11-2018 00:04 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya siz mutlu olacaksınız nefes ve tahır yıgıdı kurtardı vedatın evinde yangın cıktı ve tahır kapının camını kırdı yıgıdı kurtardı vwdat nefesi sıkayet etti vedatı vurduğu için eski bolumlerdeyken tahır nefese evlenme teklifi etti ve nefes cok mutlu oldu yıgıt artık tahıre baba dıyor nefes ve tahır opustuler ve son bomba tahırlerın evıne polisler geliyor ve nefesı almaya cok merak ediyorum ya bugun ku bolum nasıl olcak aksamı sabırsızlıkla bekliyorum

14-11-2018 05:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi iyice eski havasından koptu iki ayrı seneryo iki ayrı dizi izliyoruz çok yazık oldu

14-11-2018 20:36 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum aynen bir karadenizli olarak hiç karadenize yakışan bir dizi değil çok saçmaladılar o vedat sanki kedi mübarek 9 canlıyıda geçti önceki bölümlerinde dizinin tutkunuydum şimdiyse seyredesim yok kanal değiştiriyorum artık ölsün o vedatda başka kişiler girsin güzel bir son olsun final yapılsın yeter yaaa osman sınav kendine gel gerçek karadenizlilere yakışır dizi yap böyle olacaksa hiç uğraşma reytingte alamazsınız zaten olmuyorda bence reyting...?

14-11-2018 21:38 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum asiye ve mustafa kaleli dizideki en güzel rolerini oynayan oyuncular ama nefes artık hiç güzel rolünü yapamiyo bence oyunun hakini veremiyor onun yerine başka oyuncu bulsalar daha iyi çok basit ve pasif

14-11-2018 22:09 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum insanların pskolojisi bozuluyo finali fikret yapcak gibi geliyo o vedatı bitircek belli ama çabuk artık gerçekten pskolojim bitti hadi fikret abi ver şu güzel finali

14-11-2018 22:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum o nasıl bir yürüyüştür çirkinlikte marka adeta böyle bir yürüyüş görülmemiştir hamile bir hanımda komikmi desem abartı mı desem bilemedim bir de tahir ve nefes aşkı çok bıktırmaya başladı sıkı bir doz ayarlamasına ihtiyacı var dizinin tabi vedatın iç bayıltan ataklarından bahsetmiyorum bile...,

14-11-2018 23:02 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ofya bugun dizimi bakamadım yaaa off ama mutlaka bakıcam

❤💕Herkese hakkettiği kadar deger verecek❤ • 15-11-2018 00:46 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bukadar saçma bi dizi yazmak büyükbi marifet bu diziyi yazan yöneten fena bi hayal gücüne sahip.ilk bikaç bölüm güzeldi ama sonrası bozdu hemde nasıl bozdu eyerki izlensin istiyosanız artık vedat konusunu değiştirin bu vedatın hayal dünyası gibi bişey oldu adamın iç savaşı hayaline büründü

15-11-2018 19:35 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yeterr konuyu değiştirin artık ne vedat mış beee

Nesrin • 15-11-2018 20:44 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çok güzel ya dizi senaryosu da güzel yani

17-11-2018 20:39 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi artık izlenmez oldu tadı tuzu kalmadı bu ne ya bu dizidekiler ölümsüzmü her hafta aynı konu nefesle tahir her hafta yeniden evleniyor kısır döngü devam ediyor bitsin bence sıktı artik

19-11-2018 00:13 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum 30 bölümde bir öpüşme sahnesi romantiklik verdiler diye diziyi kötülemek nedir onca acıdan sonra bir parça mutluluk çokmu yani ben eminim tekrar eski özüne dönecektir ayrıca tüm oyuncular rollerini şahane oynuyor emeklerine sağlık
nefesin şımarık halleri çok sıktı artık bütün bölüm onu mutlu etmekle geçiyor saniyeye hak veriyorum gereksizbir düğün yapmışlar reyting kaygısı diziyi finale götürüyor
nnn

21-11-2018 00:30 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu ne sapma bir dizi

21-11-2018 16:03 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya hakikaten yorumları okuyorum çok doğru yorumlar yazılmış ben ilk bölumden izliyordum sezon finalina kadar bir bölüm kaçırmadan ama yeni sezon çok kötü izlemeyi bıraktım osman bey nasıl böyle bir hata yaptınız neden senaristlerin her yazdiğını kabul ediyorsunuz hep aynl şeyler deyişik birşey yok tamam vedat pes etmiyor anladikda ama her oyuncuyu çok abartınız yangazların hep gözü mor mustafa artik abartılı konuşuyor asiye nefes bir tek tahir iyi oyunculuğu dozunda abartı birşey yok fakat senaristler artık deyişik güzel senaryo yazsinlar çekilmez yoksa bir sezon böyle giderse

21-11-2018 20:20 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saniye hanımın yaşı kaç koskocaman oğlu var ölümüne sebep olduğu arkadaşı 70 doğumlu biraz mantıklı olun kadına bunamış gibi davranılıyor çok yaslı birini oynatmışlar ama güya 48 yaşinda pes yani

21-11-2018 22:34 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi muhteşem olmasa zirvede olmaz..hem rahatsız olduklarını söylüyorlar hem yorum yapmaya vakit harciyorlar.. sevmiyorsaniz izlemeyin.. yorum yapmış olmak için insanların değer vererek izledigi dizileri baltalamayin biraz saygi daaa.. hoslanmiyorsan izleme kimse sana izlemiyorsun diye kimse sana ceza kesmez...

22-11-2018 00:52 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadeniz fatih ölmesin dizide cıkmasın muratı yoksa tek kalır fatih dizide kal olursun ölme sakın tahir yanlız kalır o zaman dizide birazda olsun heycan olsun herkese selam söylüyorum saygılarımla.

22-11-2018 01:34 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bütün gün birbirlerinin ağzının içindeler aşk baygın bakışlar çifte çifte düğünler hamamlar bunlar nasıl bir dünyada yaşıyorlar mutlulukta nirvanayı yaşıyorlar herşey abartılı hele asiye karakteri resmen başlıbaşına mizah unsuru nereye vardıracaksınız bu pandomimayı bakalım yine de herşeye rağmen sezarın hakkı sezara dizi iyi başarılı

22-11-2018 01:48 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bölüm çok güzeldi şahaneydi fatih ölmesin ikizler ayrılmasın nefes ile yiğit saniye darbelerinden artık kaçtı tahir ve ailesinin kendi iç hesaplaşması yapılıp toparlanmalı tahir karısını ve oğlunu bir an önce bulup ayrı yaşamayı öğrenmeli çünkü konakta huzur yok anlaşıldı vedat bitmeli yok edilmeli şarkıdaki gibi silbaştan herşeye başlanmalı bu diziye temizlik şart murata başka kız bulun nazar çok gereksiz osman hocanın evine iki kız öğrenci gelmiş bence tam yangazlara göre konu kedi gibi pencerelerini tırmalarlar çokta güzel olur

22-11-2018 10:55 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artik sıkılmaya basladim bide fatihin vurulma olayi nefes tahir icin izlemiyoruz biz fatih murat asiye mustafa karakteri icin izliyoruz hicmi dusunemiyorlar dram bitti artik dizide surekli aglayan nefes gormemek icin izleyemiyoruz fatihi öldurmenn 😎

22-11-2018 20:10 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık sıkıldım ne bu ya bu kadar adam bı vedatla baş edemiyor sıktı doğrusu bende izlemeyi bırakıyorum asiyeyle mustafa olmasa çoktan bırakırdim ne bu ya filim vedat tahir nesef sıktı bu hafta son izlemem oldu şimdi nefes vedatla gider tahir nefesi arar offf sil baştan boş bı filim oldu

23-11-2018 00:02 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu 2.sezon başladığından beri ilk defa 32.bölüm 2.fragmanında gerçek sen anlat karadeniz geri döndü dedim.
ama bunun dışında berbat ilerliyorsunuz. diziyi mahvettiniz. tüm oyuncular benliğini kaybetti. en çok da nefes ve tahir. vıcık vıcık aşk yetti da! bu bir dram dizisi.
tamam vicdansız değilim tabi ki mutluluk daha güzel ama bu bir dram dizisi.
ayrıca yetti artık ya. vedat ya her bölüm birini vuruyor ya yiğidin velayetini alıyor filan . hep aynı terhane...
bence dizi dramla bitsin. daha etkileyici olur siye düşünüyorum. nefes ölsün mesela.

24-11-2018 22:41 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yenge rolü çok abartılı çok yapmacık ve sinir bozucu.karadeniz şivesiyle konuştuğunu zannediyor ama kendince yeni ve komik bı şive uydurmuş. ki

25-11-2018 15:17 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi başladağından beri ilk kez ağlak olmayan ve eğlenceli bir bölüm izledik (31. bölüm) ve sonu yine atraksiyon . ama atraksiyon diye yaptığınız şeyler insanın yüreğini tüketiyor. ve benaylardır izlemediğim diziyi ilk kez 31. bölümü tam olarak ve zevkle izlemiştim. umarım yine böyle eğlenceli bölümler çekersiniz tabiki heyecan ve atraksiyon olsun ama lütfen bunu ağlak olmayan keyifli özelliklede öykü gürmanın şarkılar söylediği bölümler çekerek devam ettirirsiniz.
öykü gürman'ın bol bol şarkılarının olduğu ve aile sahnelerinin bol olduğu bölümler çekin lütfen...

27-11-2018 14:37 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum inşaallah fatih karakterini diziden çıkararak böyle büyük bir hata yapmazsınız😠

28-11-2018 00:25 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum şuan 28.kasım bugün izliyorum trabzonlular hani adamlıgınız yuh bikere yuh yemin ederim ben orda olacaktım kadın halimle onu acı çektire çektire öldürürdüm yazıklatlar olsun bu dizi için sessiz kalan trabzonlulara sana gelince yönetmen insanların pskolojisini bozmaya hakkın yok biyerde bitir

28-11-2018 21:26 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum iyice saçma oldu şu vedatla.cemil bir ayrılsın artık bir babayı kızlarına karşı hiç kimse dolduramaz vedat bir yerden kaybetmesi lazım artık iyice sıktı adam ne ölüyor ki ölse dizi biter en azından bağzı şeyleri kaybedip çaresiz kalsın sınır bozucu

28-11-2018 21:59 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saniye hanımı diziden çıkarın hiç anlamıyor oyunculuktan moralimizi bozuyor

28-11-2018 22:25 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saniye hanımı diziden çıkartın artik hep aynı konuşma bıktık artik
saniye hanımı dizide istemiyoruz.vicdan yok yeter artık nefese yaptiklari

28-11-2018 22:52 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vedat tahir nefes o onu kaçıracak haftaya vedatı yaralayacak, vedat nefesi kaçıracak her hafta aynı şeyler dönüyor çok saçma yazıklar olsun

28-11-2018 23:19 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya bence iyice acaipleşti hayranıyım dizinin ama sıkıcı olmaya başladı senaryoyu ilk başta ki gbi beceremiyorlar

28-11-2018 23:29 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu nasıl bi bölüm adamın kardeşi hastanede ama tahir hale nefes derdinde insanlar kardeşlerini bu kadar kolay nasıl siliyor. başta severek izliyordum ama artık diziden soğudum ve final yapsın artık nefes vuruldu kimse başından ayrılmadı tahir vuruldu oda aynı şekilde ama kimse yangazın yanında değil bu kadarda olmaz yani kırıp😡😡😡

28-11-2018 23:35 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum fatih ölüm döşeğinde yatıyor bir tahir ağlamadı kardeşine diğer kardeşleri annesi perişan oldu.tahir'de karısı evden gitti diye ağlıyor.kardeşleri hastanede tahir karısının peşinde...köy yerinde üniversite öğrencisi niye ev arasın niye osman hocanın evine yerleşsin şehirde ev tutmak varken saçmalamışlar😞.ayrıca idris karekteride bildiğin sessiz filmde oynuyo sanki birkaç sahnede görünüp kayboluyor 2 kelime yazmışsa senarist söylüyor sonra yok 2.sezonun başından beri ilk kez idrisin karısını gördük o da hiç konuşmadı ilk sezonda idrisin olduğu sahneler daha fazlaydı ve görmeyince arıyor seyircinin gözleri ilk sezon cuma namazlarına gidiliyordu bu sezon 1 yada 2 kere cami sahnesi gördük gerisi yok...oyuncu kadrosu güzel ama senarist baydı artık...1.sezondaki karekterleride görmek istiyoruz yeniden.ha birde hemen herkes eline bir silah alıp kabadayılık yapmasın mafya dizisi değilki bu ya...
tahir bir önceki bölümde nefes düğünde horon tepti diye ağladı😁kardeşi ölüm döşeğinde ona niye ağlamadıki🤔

29-11-2018 00:43 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum valla değil bir dokuz kardeşini feda edecek göz var tahirde bir de sıkı mide var ...

29-11-2018 01:38 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadeniz vedat çok uzattılar bir an önce cezasını bulsun hapse koysunlar artık nefesle tahir de rahat etsin yoksa izlenir mi yiyecek reyting alınmayacak milleti sıkmaya başladınız tahirle nefes de mutlu yuvasını kursun bizim dileğimiz bu iyi seyirler.

29-11-2018 02:17 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum gerçek hayatta her şey bu denli kötü gitseydi, neler olurdu düşünmek istemiyorum..artık yeter her bölümde hep aynı şeyin tekrarı, biz bu kadar cahil ve aptal değiliz...ayrıca iyi ağlamak , başarılı oyunculuk anlamına gelmiyor, irem hariç oyuncuların hepsi harika, hatta çocuk oyuncu bile, arada bir seyirciyi rahatlatin, senaryoya bi değişiklik yapın, güzel karadenizin farklı yerlerinde güzellikleri izleyelim, öykü nun güzel sesiyle..saygilarimla

29-11-2018 02:26 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum kim nederse desin bölüm çok güzeldi.yorumlarda tahire kızılıyor ama karısını tabiki merak edecek nefesin hiç kimsesi yok birtek tahiri var ayrıca anne mustafa herkes evde niye fatihin başında değiller asıl onlar kötü tahir yüreği paramparça çok üstüne gidiliyor saniye cezasını bulsun vedat bitsin biraz mutluluk olsun

29-11-2018 12:36 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum senaryolar yazılırken biraz gerçekçi yazılmalı bu sezon bu nedenle diziden uzaklasildi tekne kazası bu kazadan tahirin ölmeden çıkması mümkün değil tahir olmadan dizi olmayacağına göre mutlaka tahir bir yerlerden gelecek izleyiciler yıllarca buna benzer senaryoları izlemekten yoruldu biraz gerçekçi senaryolar yazılsın. geçen yıl sürekli izlenilen dizi bu sezon arada bir ne olmuş gibisinden bakılır oldu vedat diziden mutlaka çıkmalı o nedenle izlenmiyor.

29-11-2018 12:48 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu bölüm saniye oyunculuğu der susarım kadın oynamadı rolünü resmen yaşadı. tahirin nefesin peşinden gitmesini bende doğru bulmadım kardeşi ölücekmi iyi olucakmı belli değil o an tahirin ailesinin yanında olması gerekirdi. türkanın nazarı görerek yıkılması sahneside çok etkiledi. ve de söylenilenlere göre kıyılarda ölen cemil tahir hava durumunun kötü olduğunu görüp döne bilir eve ama cemal nazara ben ölmeden muratla görüşme dediğine göre bende ölen cemil diye düşünüyorum diğer seçenekte rüstem ola bilir fikret ifadesini alıp oraya öldürüp buraka bilir bilmiyorum izleyip görüceğiz.

29-11-2018 16:08 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu dizide tuhaf bi tane günah keçisi bellemişler o da nefes yapan eden vedat fatura kesilen nefes ne kadar saçma saniye ne olursa olsun her fırsatta tek suçlu nefesi biliyo ve her seferin kızı evden kovuyo senarist lütfen aklını topla biraz farketmedik sanma sürekli birbirine benzer sahneler yazıyosun yazma yoksa kaçırcaksın seyirciyi

01-12-2018 01:38 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum hep aynı çok sıkıcı artık sarıyor sulu göz nefesini vedat

02-12-2018 00:02 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu dizi şiddete karşı gibi filmin kendisi şiddete özendiriliyor. adam başkasının karısıyla yatıp kalkıyor çocuklarımızı mahvettiniz

02-12-2018 18:05 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum kiyiya vuran ceset nazlinin babasi olabilir.veya silahlari vereceğ adamlardan bri

03-12-2018 10:05 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu diziyi seveyrum ama gel gelélim o vedatuı da bir o kadar sevmayrum.nerde bu devlet nerde polis.polis varda göstermelik o vedat onca şeyler yapıyor biliniyor hapse atılmıyor.bakanda çıkmış ordan osman sınavı tebrik ediyor neymiş abisinin silah sıkmasına izin vermemış.baba baba.madém onu göruyonda kadınlara yaptığı onca eziyete niye ses çıkarmıyorsun ey bakan bey .niye demiyorsun bu adam ortalıkta geziyor canlı bomba gibi.bu da devletin polisine hakarettir .budevlete goz yumduğuna dair hakarettir.sırf öykücum için izliyorum bu diziyi. bayılıyorum onun rolüne

04-12-2018 09:33 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya artik konuyu biraz degistirin gina geldi vedat vedat

04-12-2018 21:04 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadeniz bn çok seviyorum bu dizini

05-12-2018 11:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çok sıkıcı olmaya başladı kadını erkeği ağlıyor bine ya

05-12-2018 23:26 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum boş,bomboş ,en boş bölümdü bu haftaki...seyircinin aklıyla yüreğiyle dalga geçmeyin;izliyorsak oyuncular için izliyoruz ama bir yere kadar...o tekneyle kavuşma sahnesi neydi öyle,resmen çizgi film gibiydi..

06-12-2018 10:46 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum nefesin tahiri bulması sarılmaları çok güzeldi nazarın muratla konuşması babasını kırmayacağını söylemesi muradın kıza hak verp cevap bile verememesi acı ama şahaneydi saniye gerçekten kaynana ve harkaydı bu arada beni hasta etti vedat bıktırdı yani genel olarak yiğidin ateşlenmesinden fatihin iyileşmesi dışında hareket pek yoktu tahir bile sakindi biz deli tahiri geri istiyoruz yeni konu istiyoruz

06-12-2018 17:29 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum o tahir in hastanedeki tavırları yani hemşire ye direk sert bi şekilde doktoru çağır demesi çok çirkin.türk toplumuna çok kötü örnek.vedat desen bir kişi bu kadar insan öldürüp bu kadar olaya karışıp hala nasıl dışarıda anlamadım

06-12-2018 19:32 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum deli tahir'in deliliği filan kalmadı,karakterin kimyası da bozuldu bu sezon.iyice saçmalıyorlar ,bakalım daha ne kadatr saçmalayacaklar.kadına şiddet konusunu anlatacaklardı,unuttular galiba."sen anlat"amıyorsun artıkkaradeniz,
debelenme istersen

09-12-2018 14:41 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çook duygulandim, gurur.👏
yılın en iyi dizi çifti: ulaş tuna astepe | irem helvacıoğlu :) hiçbir zaman duruşunu bozmayan nefesi tahiri oynamayıp yaşayan bu sevdaya bize inandıran size sonsuz teşekkürler alkışlar..💙 bi şey daha söylemek istiyorum ilk ödülünüz en iyi çift ödülü. bu da ölene kadar değişmeyecek 🙈 #neftah

"Bin dert var bir sen deva."💙Sema💙 • 10-12-2018 02:57 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bence yılın en güzel dizisi en güzel konusu en güzel oyuncuları en iyi yapım en iyi yönetmen hepsi sizin hakkınızdı en iyi dizi çifti ödülü almanız çok normal çünkü şahanesiniz bu başarılar devam edecek ulaş tuna istanbul ünv.den en iyi oyuncu ödülünü almıştır tebrikler

11-12-2018 13:29 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum konu güzel oynayanlar hakkını veriyor da nefes neden sevdasına sahip çıkamıyor ve neden sürekli ağlıyor gerçekten anlamış değilim. her fırsatta tahir'i terkedip gidiyor ve onun ailesini suçluyor. neyse uzadıkça sıkıcı olmaya başladı.

12-12-2018 16:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum şiveler çok kötü hele fikrettin ki berbat konu çok saçmalaştı hep aynı şeyler çok basitleşti

12-12-2018 22:03 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık nefesin her şeye aglamasindan çok sıkıldık yeter her şeye ağlıyor artık ağlama sahnesi koymayın baydı iyice vedatda oĺucekse ölsün artık bu nedir ya sırf asiye için seyrediliyor sesi oyunculuğu güzel

12-12-2018 22:17 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dolap beygiri nedir=bahçe, bostan vb. sulamak için kuyudan su çekmede kullanılan, aynı yerde dönüp durarak çarklı düzeneği işleten beygirdir bizim dizi seyircimizde azcık bir dizi tutulsun yada biraz olsun beğensin sonradan dizinin konusunda iyice saçmalansın önemli değil bu dolap beygirinin üzerine bir televizyon yerleştirir günlerce haftalarca onunla birlikte diziyi seyretmek için gözlerini ayırmadan dolap beygirinin peşinden diziyi izlemek için onunla birlikte dönecek kadar bağımlı seyircidir maşallah nazarlar değmesin kısaca bu kadar bilmem anlatabildim mi ?

13-12-2018 00:03 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu akşamki bölümde bence nefes güçlendi etrafında onca oa değer vveren yalnız burakmayan insanlar var fakat nedense oyunda vedatın bir hamlesi onu güçsüz bırakıyor, uzatmayın ve bıktırmayın gerçekçi olun artık, biraz örnek alın yabancı dizilerden yormadan duygu ve düşünceleri net ifade eden ve gerçeğe ulaşan ..inanaın çok daha çok adından söz ettirir bu dzi fakat gerçekten bayıyor ve uzaklaştırıyorsunuz...net olsun ...nett..kısa bitsin ama söz ettirin ya böyle bir film vardı diye

13-12-2018 00:14 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saçma sapan bir dizi başka birşey demiyorum dizi yigitin üzerine kurulmuş birde vedat buraya da bunu yazmaya geldim demekki insanlar artık bu tip sacmaliklardan sıkılmış

13-12-2018 00:22 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çoksıkıcı bir dizi oldu artık surekli ayni konu nefes tahir mutlu vedat mutlulugu bozar saniye nefesi evden kovar dizi basi superdi artik vedat olayini kapatip nefesin iç dunyasini ele alabilirsiniz, esma cocuklugunda annesi dovulmus bunu konu edinebilirsiniz yada yigit nasil bir piskolojide bunu inceleyebilirsiniz ama dizi artik nefes tahir askina donustu kadina siddet diye basladi kavak yellerine dondü o ona aşık bu buna aşık sacma yani zaten butun diziler ask ustune sizin farkiniz vardi artik yok.

13-12-2018 18:02 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vedeta neden bu kadar taktınız ki dizide herkese bişey oluyo durumu kötü oluyo ona rağmen kurtuluyor.bence vedat değil sen anlat karadenizin tüm oyuncuları ölümsüz.eskisi kadar zevkli ve iştahlı izlemiyorum. nefesin ağlamaları vedatın kazanacak gibi gözüküp kazanmaması tahirin her seferinde ağlaması aşk acısı saniyenin nefesi evden kovuşu daha neler neler sıktı baydı bunalttı

13-12-2018 18:25 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu kadar seyircinin aklıyla alay eden bir dizi izlemedim .hep aynı seyler

15-12-2018 14:03 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sanki senin seyretmenleme reyting aliyolar filimler once nasil bellirlendigini ögren ondan sanra buraya yirum yaz hic guzel biri dizi degil tum turkiyenin seyretipte reyting olayi olsa asla reyting olamaz bu dizi çunki baştan sona sacma sapan bir dizi abartmayin bu kadar

15-12-2018 17:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum iyice saçmaladılar nefesin ağlamasından bıktık

16-12-2018 16:53 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bunalıma girdik ice görmekten nezaman acsam aglıyor ıkıncı bölümden sonra diziden uzaklastırdım erkek milletini şiddete cekiyor günümüzde azmış gibi böyle diziler piskot tı çogaltır sanki az

17-12-2018 12:01 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yaaa allah aşkına su diziyi bitirin artik bıktık ayni şeyler hicbir sevk vermiyo artik yada su carsamba gunune yeni bir dizi yayinlayin

19-12-2018 20:54 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum senarist bu bölümü hangi ruh haliyle yazdı ya ne kadar saçma sapan bir bölüm bu yahu🙈darlandum da bezdum

19-12-2018 22:34 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum iyce saçmaladın sıkıldık artık bu kadarda olmaz

19-12-2018 23:26 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum her defasinda bu kötü karekterdeki vedattan biktik sen evde otur yemek yap temizlik yap bence yonetmen bey biktik hep ayni senaryodan be

19-12-2018 23:28 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum kabak tadı verdi artık bu dizi. saçmalamaya başladı.. çok 😡😡😡

19-12-2018 23:30 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saçma izlemekte sadece vakit kaybı ne vedat mış arkadaş ne öldü nede içeri giriyor ne kaleliler nede işkence çekenler bitirdi bu işi bu saçmalamayı nasıl beceriyorlar bu yönetmenler onasa hayret

19-12-2018 23:35 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çok saçma olmaya başladı dizi bence duzeltmenizi rica ederiz
bence atv rica etmemiz lazim yayinlamayin diye vedat gene kurtuldu bumu yani karadenizin bayanidir erkeki karadenizliler adami aninda bicer bu ne ya

19-12-2018 23:35 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya yeter halkı aptal yerine koymaya çalışmayın cok saçma bir dizi oldu hele bu aksamki bölüm vedat kalkıyor berak otuyor resmen sinir edici artk seyret mek yok ailecik

19-12-2018 23:54 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bıtırın artık su dızıyı sacma span bır dızı sıkıntı verdı ne olmez vedatmıs

20-12-2018 00:04 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi hep ayni bolum uzerine donuyorsanki sıkıcı olmaya basladi ilk donemde heyecan hareket vardi muzik komedi vardi karadeniz de yasandigi belli oluyordu simdi hep ayni konu ve gozyasi artik bi degisklik olsun

20-12-2018 00:39 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum umarım mesajım doğru yere ulaşır lütfen senaristle birisi iletsin vefattan herkes tiksindi herkes her bölüm hastane veya hapishane bölümü izlemekten bıktı lîtfen nefes ve tahiri barışırım artik güzel şeyler olsun vedat diziden çıksın başka konu başka kötü karakter ekleyin yoksa diziyi izlemeyi bırakacak herkes

20-12-2018 11:47 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yeni senaristler diziyi mahfetti eski senaristler yazsın

20-12-2018 13:20 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çok merak ediyorum eski senaristler televizyon da dizilerini görüp ne hale geldi güzelim hikayemiz diyorlarmıdır?

20-12-2018 16:22 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadenizi kapat deyenler o sıkıcı buluyorsunuz niye yorum yazıp duruyorsunuz sizin bitirin demenizle olmuyor o işler

20-12-2018 22:40 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum her gun ayni hikayeden biktim usandim artik nefesden nefret ediyorum hele o aglayisindan bu dizi barbat bence lutfen final yapin alya bu diziyi sevmiyor

21-12-2018 19:20 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum eski senaristler geri dönsün cidden reytingler düşüyor ve bu durum beni çok üzüyor

Çiçek • 21-12-2018 19:41 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sevme çokta umurlarinda onlar reytinglerde bakarlar

21-12-2018 21:48 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum her bölümde biri vuruluyo yaralanıyo vs. ölümün eşiğinde gösteriliyo bizimle kafa bulunuyo yani gercekten bu sebepten artık izlemiyorum fragmanı yetiyo baktım biri yine ölecek gibi gösteriliyo tmm bitmiştir dizi benim için.artık degişik senaryolar üretin ya

22-12-2018 18:27 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum arkadaşlar inanın artık baydı ya , bu ne vedat'mış bi ölmek bilmedi , atv sevdiğimiz bir tv kanalı ama artık sırf bu dizi yüzünden feci şekilde sıkıldım. hatta sıkıldık mı demeliyim yüzlerce insan burada yorum yapmış. çok sevdiğim dizi bir vedat'a kurban gitti hayu

23-12-2018 03:22 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum izleyen konuşsun izlemeyen konuşmasın

23-12-2018 13:11 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum rtük görmüyomu bu sahneleri bu rezilliği insan adamları .. kaldırın artık aile hayatı kalmadı...

23-12-2018 18:29 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu diziyi bitirin artık allah aşkına dram dram iğrençleşti artık.
takip etmiyorum sadece fragmanlarına tesadüfen görüyorum.iğrenç.bitirin su diziyi
kadînları yeterince küçülttünüz fazlası olmasın.nefret ediyorum bu diziden.adam bikadına yardım ediyor sonrada karısı yapıyor.öfff

23-12-2018 21:12 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vedat ölsün bencede gerçekten cılkı çıktı lütfen rica ediyorum
lütfen vedat ölsün sıkıldık

26-12-2018 20:34 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum insanları bu kadar aptal yerine koymayı bırakın artık hep aynı seni arıyor yönetmen kusura bakma da bu kadar da olmaz bu vedatin ipini çekin artık

26-12-2018 21:19 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık bıktık yani vedat ne vedatmış yani belli ki artık senaryo işlemiyor bence farklılık yapmanız lazım tlf kullanmayı bilmeyen nefes nasıl oluyorda motor kullanabiliyor ben bir izleyici olarak önceden çarşambayı iple çekerdim şimdi bildiğim halde bu diziyi izlemiyorum bence bu sezon final yapması gereken diziler arasında yer alıyor he birde tahire ağlama sahnesi yazmayın bence ağlayamiyor.saygılar

26-12-2018 21:43 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sayın sınav dizilerinizin hayranıyım ama bu dizi gerçekten pskolojimizi bozdu lütfen artık son verin valla delircem ne vedatmış bura nasıl bi trabzon lütfen son verin artıkyaaa

26-12-2018 23:27 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum iyice saçmaladilar adam öldürmüşler gibi kelepce takiyorlar kaçacaklar yaaa :)

26-12-2018 23:30 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum gene vedat kazandı dizi benim için final daha işlemi cem bu kadarı da fazla artık

26-12-2018 23:48 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum aha vedat kadınları tutuklattı vay trabzon erkekleri vay turruup sıkayım böyle trabzonlulara

26-12-2018 23:53 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bence siz ne istediginizi bilmiyorsunuz hapse girerler dizi avlu dizisine döndü derler kavga etseler kurtlar vadisi ne döndü biraz ara verip sarılıp sevişmeler aşk dizisine döndü derler ne yapsın bu senarist ne yapsın bu yönetmen

27-12-2018 11:10 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizi çok bunalttı hep vedat üzerinde ilerliyor final yapar yakında bence nefesi başka bir karakter canlandırmalıydı

27-12-2018 12:49 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ne sacma bir bölüm oldu bayanların hapse girmesi bence çok saçma. o kadar kötülüğü yapan vedat hapse giren bayanlar

27-12-2018 18:17 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu dizi artik iyice sıkt kısıtli senorya hep ayni séyler artik kaldirin bu diźiyi bn istemiyorum acikçasi saçma sapan bir dizi ilk bolum iyi sonrasi yk

29-12-2018 00:06 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum saçmalama konuşun da çığır açmış bir zırtapoz var neymiş nefesi başka karakter canlandircakmis daha ne yapsın kız bee allah allah izlemeyin izlemiyorum deyip deyip gelip burada hunharca yorum yapıyorsunuz bari izleyen hala iyi kötü değer veren insanlara sayginiz olsun

29-12-2018 16:46 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu ne saçma bir senaryodur bu nedir allah aşkına iyice saçmaladınız gerçekten televizyonda denk gelmek bile istemiyorum bu diziye artik kaldırın şu dizifilmi!!! hep şiddet hep şiddet kazanan hep kötü adamın yapmadığı şey kalmadı ama karşılığında geldiği tek bir ceza bile olmazken şiddet uyguladığı karınlar sadece kaciridgi için ki elinde çelik olmayan kadınlar bile içeri alında görüntüler sadece ikisi var beşi birden içeri alınıyor tutuklanıyor bu ne saçmalıktır böyle rezalet görmedim iğrenç bir dizi izlemeyin şu diziyi artik !!!

29-12-2018 16:50 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum leş senaryonu da al git artık erkannn birgören.yemin ederim kabus gibi çöktün bu sektörün başına.önce siyah beyaz aşk şimdi bu.ç

30-12-2018 14:42 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu dizinin sadece ilk bölümünü izledim sonrasında fragmanlarda ve reklam aralarında gördüm . bu kadar pskopatça bir dizi ve reyting alıyor. haberlerde gördüklerimize şaşmamak lazım. evinde çoluk çocuk bu diziyi izleyebilecek yüreği ve pskolojisi olanlar var demektir. o çocuklara acıyorum. küçük pskopatlar yetişiyor hem de çekirdekten. şimdi aralarda da görmüyorum çünkü kanalı sildim. kurtuldum görüntü kirliliğinden. ..

31-12-2018 00:08 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık komedi niyetine izliyorum. evde taklitlerini yapıyorum.

02-01-2019 22:16 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ben birşeyi anlamıyorum osman sınav neden iremin ozel hayatına karışıyor once irem filmde oynadi ama galasına katılmasına izin vermedi şimdi de oses türkiye yılbaşı programınfa iremin sahnesinin yayınlanmasına izin vermedi bu ne ya osman bey siz kendinizi iyice kaptırmışsınız nefes sadece bir hayal urunu karakter siz resmen ozel hayatına karışıyorsunuz iremin bence irem diziden kendisi ayrılsın

03-01-2019 15:55 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum insanlar salak mı? vedat o kadar halt karıştırıyor dayak, adam kaçırma, cinayete teşebbüs vs. bir kere bile hapse girmiyor. ancak kadınlar adamı kaçırmış tutuklu yargılama kararı alınıyor. resmen saçmalık. senariste sesleniyorum yorulmuşsunuz sanırım, tavsiyem dışarı çıkın azıcık nefes alın...

03-01-2019 17:50 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bayılayrum bu diziye

06-01-2019 13:42 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum eğer bi dizi çekiliyorsa sen kafana göre başka programa çıkamazsın anca yapımcı izin verirse ...
bu da demek kadın kendi kafasına göre takılıyor dizi yapımcı diğerlerini takmıyor ama kontrat var yasak yapımcı izin verirse gidebilirsin diğer programa bu da demek başka bi olay var yoksa imkansız başka programa gidemez deli değil ya gitsin bence beğenmedi ya da kimse dönmedi o da sınır oldu kaldırttı yapımcının üstüne attı...
dizi de olan biri oyuncu yapımcı dan izin almadan gidemez her oyuncu bunu biliyor ...
halen neyi tartışıyorsunuz...
dizi ye gelince çok saçma bir dizi ilk iki bölüm sonra bıraktım
şidet gören bir kadını nasıl da izlemeye merak salmış insanlarımız ve destekliyorlar böylece böyle olaylar daha da göz önün e gelecek demek
devam edin böyle şiddet tecavüz şeyleri izleyin her dizi de bu konular olay olur yetmedi izleye izleye bi de kendiniz denersiniz ...
bide buna karşı geliyorum sanarsiniz aksi aslinda destekliyorsunuz
madem şiddet e karşısınız tecavüze böyle olaylar olduğun da sokağa çıkın pankart lar ile yürüyüş yapın da kanunlar değişsin
ama şunu anladım herkez ağzında şiddet e karşı anca olay olur paylaşımlar olur ama çok az kişi birşey yapmaya çalışır diğerleri bela okur geçer

07-01-2019 04:35 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ben bu dizinin bu hale geleceğini taaa o gün 4 temmuz, günü senaristlerin değiştiğini okuduğum gün anlamıştım zaten olurmu ya hiç bir kadının yazdığı hikayeyi erkek nasıl devam ettirsin tamam onlarda saçmalıyor dı ama. bu senarist kadar değil her gün vurulan baş roller ertesi gün iyileşen hastalar umarım bu mini sezon arası herkese iyi gelir özellikle senarist ve yönetmene yoksa böyle güzel duygu geçişi sağlayan bir dizi nasıl çöp olur hep birlikte görücez ( sezon sonunu göremeden)

11-01-2019 10:41 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadenı tahır le nefes bırbırlerıne cokk yakısıyorlar dızı dışındada ask olsunlar bırbırlerıne gözl bır çıfler

13-01-2019 14:14 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum keşke nefesin bir kardeşi çıksa o da ben olsam vedatin zorla tutuğu nefesin kardeşi olsam çok ta güzel oynarim nefesede benziyorum.nerede ben oyuncu olucam siz göreceksiniz.
ad:nurdan sar
erzurum

19-01-2019 20:55 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum valla yeter ya hep aynı hep aynı izlemiyoruz artık zaten

22-01-2019 02:30 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu dizinin bence artık izlenirliği kalmamıştır final yapın bağrı oyuncuların emeğine yazık etmeğin

23-01-2019 20:23 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum hala seve seve izliyoruz. vedat muhteşem. ayrıca sak için yazanlara soruyorum.her durumda size saygı duyulmasını ister misiniz. istersiniz dimi.o zaman baskasina saygi duyarak baskayabilirsiniz. filimler kimsenin isteği üzerine çekilmiyor. beğen meyen izlemesin. biz begenmedigimizi izlemiyoruz. izlemediginizede yorum dahi yapmiyoruz. biraz saygı daaa

23-01-2019 23:05 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık bitirin ne olur şu diziyi başından izledim şimdide merak ettiğim yerlerı oluyor ama o kadar sıkıldım ki anlatamam ben hayatımda bu kadar saçma bu kadar basit dizi izlemedim her sahnesi fiyasko

25-01-2019 13:57 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadeniz kadar güzel bir dizi yok.hayatımda izledigim en güzel dizi. ayrıca oyuncuları da çok başarılı.inşallah bu dizi uzun süre devam eder

25-01-2019 14:48 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ben sen anlat kardenizi seve seve izliyorum yalvarıyirum 1 sene daha devam ettirin ve yeni yönetmen reytingleri 1. taşısın ben en çok sen anlat karadeniz dizisininde tahiri severek takip ediyorum ve ben ulaş tuna astepe yi tahirden dolayı degil olan başarısından seviyorum ulaş abi başarılarının devamını dilerim ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ulaş abi tebriklerrr başarından dolayı♥♥♥♥♥♥

25-01-2019 19:20 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum hep aynı şeyler. kısır bir döngüye girdi. final yapın artık

25-01-2019 22:52 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizide en güzel oyuncu ulaş tuna astepe o olmazsa dizi izlenmez en sevdigim dizi sen anlat karadeniz sak seni seviyorum devam be sak♥♥♥♥
saçma saçma konuşmayın bu diziyi izleyin oyle dizi bulmuşsunuz kıymetini bilin ayrîca osman sinav cok basarili bir yonetmen sen anlat karadeniz omrun beni affet gibi olsun.
ulaş abi seni çok seviyorum inşallah bir gün seni görürüm♥♥

26-01-2019 18:23 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sinan tuzcu harika oynuyor.bir rol bu kadar güzel oynanır.öykü gürman da harika .

30-01-2019 22:25 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ya lütfen bu dizi bitsin ya çok saçma ya ya bikere tahiein ev tutması saçma oldu annesini bırakıpta ev tutması saçma tahir hiç annesini saymıyor nefeste saymıyor. çok saygısızlık var vbu dizide çok

30-01-2019 22:39 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yeter... gerçek hayatta zaten problemlerimiz oluyor. ama bu kadar kötüler kazanamaz ya. adam dünyayı katletti. tek bir ceza almadan kurtuldu. tamam gerçekte var olabilir. ama ruhu pis insanlara da boyle sürekli kazanabileceğini göstermeyin. pes ya kaç yıldır. artık yeter. izlemeye bile gerek yok bence...

30-01-2019 23:37 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum aynı tema artık kabak tadı verdi izlenme oranı almak için hep aynı konu işleniyor

30-01-2019 23:41 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum allahaskina vedat karakterinin kadinlara olan zulmununu siddetini kaldir artk senarist yoksa sendemi kadina siddet yanlisin bu kadari cokk fazla diziyi mafgettin vedatin yernde olsam para i in sohret icin boyle bir karakteri asla kabul edilmez bitir bu zulmusenarist yoksa seyircin sizi bitirdi kara liste kdinlari hedef tahtasi yapmayin

30-01-2019 23:52 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum basladigindan beri vedat her kotulugu yapiyor ama nedense hepsinden siyriliyor.fakat baskalari en ufak birseyde hemen hapse giriyor.bu kadar sacma sapan bir dizi olamaz.hep ayni seyler.sıktı artık

31-01-2019 00:08 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum nefes şöyle nefes böyle nefes motor kullanır nefes doğum yaptırır nefes gibisi yok doğumda diğerleri konu mankeni çünkü beyler doğum tümünün gayretleriyle. gerçekleşti siz nefesi yücelttiğinizi zannettikçe küçültüyorsunuz inandırıcılığını ve gerçekliğini elinden alıyorsunuz o buldumcuk karakterinizin birde yiğiti çocuk gibi gösterin tribünlere oynayacağız diye harcamayın sübyanı bir de oğlanlar arada sırada anneleriylede ilgilensinler en azından ilgileniyormuş gibi yapsınlar.

31-01-2019 00:34 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vallaha artık bu televizyonu kırcam ne vedatmış arkadaş yokmu bu pisligi acı çektire çektire öldürecek bi babayiğit artık izlemicem iyice pskolojim bozuldu

31-01-2019 00:38 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık ve çevrem dün gece 20. aile izlemiye yeter ya aptalmı herkes iyice saçmaladınız ölüyor sonra diriliyor. dün yine aynısı olcak dedim ve aynısı oldu. hayatımda böyle saçma dizi görmedik hele nefes ya al bohçanı yine kaç merak etme tahir manyağı gelir getirir seni nefes sen harbi manyaksın çokta çirkinleştin en akıllı görümceydi diziden ayrıldı. anladı iyice saçmalıkları gördü hele vedatın babası boşuna para veriyorlar kadınlara şiddet devam ediyor bu dizide ne var alacağımız herkesin rlinde silahlar işkence diziniz sizin olsun trt dizileri starın dizileri harika bye
21 aile izlemiycek.

31-01-2019 13:52 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık vedat saçmaladı bukadar bir insana işkence olmaz nefes artık hayatını yaşasın gerçekler ortaya çıksın baharından ugrassin

31-01-2019 15:00 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bayılıyorum bu diziye hayranım hep hiç bitmesin
güzel bitmesin

31-01-2019 21:37 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum dizinin ta bastan suana kadar hep vedat vedat vedat varsa yoksa vedat alin basiniza calin,son 10 bolum izlemiyrm

01-02-2019 12:14 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum son zamanlarda izlemiyorum vedat dokuz canlı kedi gibi ölmedi gitti saçmaladınız artık kusura bakmayın

02-02-2019 13:58 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum sen anlat karadeniz cumartesi ye. alınmalı lütfen göze alın

02-02-2019 22:10 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çoook güzel hir dizi bence hiç final olmasınya ben hiç bir diziyi bu kadar sevmedim ayrıca bu diziyi izlemeyenlerde kötü yorum yapmasın yani sevmiyorsanız yorum yapmayın sevenlerine saygı gösterin

03-02-2019 10:32 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum umarım hiçbir zaman sen anlat karadeniz finale girmez çoook gûzel bir dizi

04-02-2019 18:57 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum doğruyu gören yazar:bu dizinin ilk iki bölūmüne ara ara bakmıştım hala aynı yerde patanaj çekiyor fragmanından anladım tövbe bir daha seyretmiyorum çünkü yurdum insanıyla alay ediyorlar ,insanların akıl sağlığıyla oynuyorlar kötü adam eziyet eder uzun süre sonra kötü adam yakalanır öldürülmez kurtulur bu sefer tam tersi bu böyle bir kırdır döngü içinde devam eder o değilde oyuncular rollerini yaparken hem eğleniyor hemde şaşkın bir biçimde senaristin nasıl saçma bir mevzu ile karşılarına geleceğinden kırpıyorlardır,yapmayın millet bu zulmü yurdum insanına insanlık böyle bir zülüm görmemiştir

04-02-2019 22:10 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum vedat gene ölmüyor ölmeyen vedat yapmışlar gerçekten sıktı artık ya vedat vuruluyor ya tahir fragmana baktım da nefes yine bugün gidiyor bu kadının kaçıncı gidişi hatırlayan var mı cidden artık ya konu değiştirin yada romantik komediye dönüştürün eşinle kavga ediyordum o diriliş ben karadeniz diye ama artık etmiyorum dirilişe bakıyoruz çünkü karadeniz aynı yerde döndüğü için olacakları tahmin ediyorum

06-02-2019 15:28 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum artık vedat olup diziden çıksın iki gün sonra iyileşip tekrar ortaya çıkmasın sürekli tekrara düşülmesi izleyiciyi diziden uzaklaştırıyor bu sezon bir iki bölüm baktık geçen yıl kaçırmamak için çaba sarfediyorduk bu sezon aklımıza bile gelmiyor ara sıra zaping yaparken kenarından köşesinden fragmanlardan bakılıyor.

06-02-2019 20:43 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum su saniye karışı artık diziden gitsin ya

06-02-2019 23:32 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum nefes teyzemiz veda mektubunu tahire ulaştırınca tahirin kaçıp peşine düşeceğini düşünemiyormu zekası yetmiyormu yoksa istediği bumu. bakalım haftaya kim hapse girecek yada yoğun bakıma merakla bekliyoruz zira çizgi karskterler gibi asla ölmüyorlar.

06-02-2019 23:57 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum biraz önce acaba ne olmuş diyerek baktık iki irz düşmanı ni nefesin yanında gördük midemiz sinirlerimiz alt-üst oldu. lütfen bu şekilde senaryolar yazmayın her tacize uğrayan kişilerde bu sahnelerin etkisi vebali var bilgilerinize

07-02-2019 00:08 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum merhaba bu dizinin senaristi ne yer ne içer bilmiyorum vedat karakterine vermiş bir sihirli değnek adamın astığı astık kestiği kestik rahmetli erol taş bile bunları yapmıyordu, lakin diğer karakterler hemen cezalandırılıyor koçkoca t. c. emniyet sistemi yok sayılıyor, saçmaladikça saçmaliyorlar, izlemem olur biter.

07-02-2019 03:38 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum bu ne saçmalık artık vedat ölmüyor adama ölümsüzlük iksiri mi icirdiniz yeteeerrr gına geldi artık vedat ölmez nefes sıkışınca kaçar filim basliyali beri aynı

07-02-2019 15:53 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum yaaa yeter artık! zaten hayat adil değil! dizilerde bari adil olun. kötüler cezaaını çeksin. nefes ve tahir mutlu olsun. vedat herseferinde kurtuluyor. her kötülüğü yapıyor ama ona birşey olmuyor. sırf diziyi uzatmak için vedat yakalanmıyot vedat ölmüyor... nefes ile tahir mutlu olsunlar bir çocukları olsun arada tatlı tatlı atışsınlar. insanlar izlerken mutlu olsunlar. dizilerde bari mutluluk olsun. zaten hayat yeteri kadar zor ne diye sürekli kötü kazanıyor.

11-02-2019 07:25 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum ilk sezonu ilgi ve hayranlıkla takip etmiştim. bu sezon meraktan arada bir bakıyorum. dizi kendini tekrarlıyor. bi biri giriyor hapse bi öbürü. başka anlatılacak şey mi yok.
tahir karakterinde bi aksiyon geliştirmişsiniz eyvallah...
nefes karakterinin pskolojik desteğe ihtiyacı var kesinlikle . normal hareket etmiyor. beş kuruş parasız 7 yaşında bir çocukla kendini sokaklara vurmak nedir? üstelik bir torba altını varken. ve üstelik kaçmasına sebep gösterdiği kişi kıpırdayamaz durumdayken. ortadan kaybolmasını gerektirecek hiçbir durum yokken...yani anlayacağımız nefesteki güçlü kadın karizması yerlebir... normal olan şu: bu kaçma işinin altyapısını yaparsın gidecek yer, yapacak iş, bu kaçıştan sonra yapacaklarını planlarsın. sonra kaçarsın.
“çok zor durumdayım çaresizim gelin beni bu halde bulun biraz daha acıyın”der gibi. artık bu ajitasyonları geçin ya... hiç acınacak bi durum yok. akılsız başın cezasını hayatlar çekermiş.
karakterlerinizin ayağına sıkmayın sayın senarist. oluşturduğunuz güçlü karakter imajını kendi elinizle çökertmeyin.

12-02-2019 18:02 !! ++

Sen Anlat Karadeniz Yorum çok saçmaladi film sıktı artk ne vedatmis nerdeyse ben bogacam gavadi olmuyorda dingil
film görünce içim bulanıyor artık
kim ler izliyor bunu bitmedi kurtulsaydik

12-02-2019 23:59 !! ++

Yorum Yaz


:: Test ::
:: Yarışma ::
:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2019 YazarOkur Dizi.