Kalbimdeki Deniz

Kalbimdeki Deniz
Dizi Türü:Dram
Yapımcı:Yaşar İrvül, Efe İrvül
Yönetmen:Aysun Akyüz
Senarist:Funda Çetin
Oyuncular:Özge Özberk ->
Kutsi ->
Yeşim Ceren Bozoğlu ->
Kanal:Fox TV
Link:fox.com.tr/Kalbimdeki-Deniz
Puan:
6.4 / 10 | Oy: 1297 | Yorum: 710
Kalbimdeki Deniz Rating
17-02-201864.60
10-02-201885.00
03-02-201825.63
27-01-201854.95
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

6.4
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Kalbimdeki Deniz Oyuncuları

Özge Özberk, Kutsi, Yeşim Ceren Bozoğlu, Devin Özgür Çınar, Hakan Eratik, Sebahat Kumaş, Hakan Vanlı, Faruk Üstün, Batuhan Ekşi, Güzin Usta, Hazal Adıyaman, Levend Yılmaz, Hülya Şen, Nazlı Pınar Kaya, Evren Erler, Sercan Gülbahar, Serkan Altıntaş, Emre Yanık, Çağlayan Doruk Ozanoğlu, Suat Karausta

Kalbimdeki Deniz Özeti

Başrollerinde Özge Özberk ve Kutsi’nin yer aldığı Fox TV’nin yeni dizisi Kalbimdeki Deniz izleyenler ile buluşuyor. Yönetmenliğini Aysun Akyüz’ün yaptığı dizinin senaryosunu ise Funda Çetin yazıyor. Kalbimdeki Deniz dizisinde mutlu bir hayatı varken kocası birden ortadan kaybolan bir annenin hikayesi anlatılıyor.

Kalbimdeki Deniz Yorumları

<< önceki 554 yorumu göster
Kalbimdeki Deniz Yorum nasıl bir senaristsin diziyi izleyip öneride bulunanlara biraz kulak var artık ne kadar saçma mustafa suçlu olup yosef nasıl oldu. biran önce yosef ölsün ece mustafa ya yanlış yaptığını anlasın dizi normale dönsün lütfeeen.

27-01-2018 13:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum cok severek izledigum bir diziydiki artik cok kiziyorum oglunun kalp hastaligini bildigi halde hep denizin cocuklarinin sorunlarinla ugrasan ve ogrendigi gun mudale etmeyi brak deniz ve cocuklarinla kaciyordu. alihan yakalamasaydi artik sevmiyorum mirat i ve deniz karekterini ve izlemiyorum artik benim gibi dusunup diziyi seretmeyen arkadaslarimda ayni sekilde
berbat berbat bi dizi oldu su deniz ve kizindan. nefret ediyorum artik ciksin artik su sinsirella rolunden

27-01-2018 21:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum geçen sene dedikodu ile mücadele ettiniz

fox tan beklendiği gibi bu sene bambaşka konulara girdiniz
artık kim tepemize bindiyse

27-01-2018 21:08 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hiç örnek bi dizi deyill iğrenc ötesiii

27-01-2018 21:16 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum allah askına mustafayı nıye ıkıncı plana atıyonuz yaaa sınır bozucu

27-01-2018 21:22 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar saçmalık olamaz ya valla kız nişanı atıp ertesi gün başkasıyla evleniyo bu ne ya saçmalık bu diziyi çok seviyordum ama bu son bölümler sapmaları resmen

27-01-2018 21:23 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum deniz anneliği unutmuş aşkının peşinde . ece karakteri ise tam bir mikser ve çok şirret düşman başına.mantık diye bişey yok dizide

27-01-2018 21:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum oyunculara yazık oluyor bu dizide şimdi muftafa intihar eder kalbinide dügün hediyesi eceye vermezse senarist iş yapıyorum sanıyorsun dimi :)))

27-01-2018 21:30 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizide mustafa gibi karekteri düzgün olan birinini kötüleyip miradın oĝlunu gündeme getirmek iple çektiĝim dizinin bozulan senaryosunu ne yazkki beĝenmiyorum

27-01-2018 21:32 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sacçmalamayan başlandi

27-01-2018 21:33 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bende bu aldatma yı masum göstermek ve güzel bir aşktan çok kolay vazgeçilmesi tüketim toplumunda herşeyi çok çabuk tüketen gençlere hiç iyi örnek olmamış gençlerimize örnek karakter mustafa nın bu kadar çabuk harcanması hiç hoş olmamış

27-01-2018 21:34 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar nasıl saçmalanır diye düşünürken, yönetmenin 3bölüm önce değiştiği gördük. insaf be, nefret ettirdiniz. foz tv yi bile ilk bölümde
bu kadar nasıl saçmalanır diye düşünürken, yönetmenin 3bölüm önce değiştiği gördük. insaf be, nefret ettirdiniz. foz tv yi bile izlemeyeceğiz artık. yeni acemi yönetmen arkadaşa tavsiyem, ilk bölümden itibaren ilk sezonu baştan sona izleseydin...

27-01-2018 21:48 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafayla ece için izliyordum diziyi yosef gibi saçma karakter getirdiniz diziyi izlemiyorum arttık

27-01-2018 21:58 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum senarist

27-01-2018 22:04 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum evet nasil bir senarist iyice sacmaladi.bir kisi kalp hastasi oldu diye ve de kisa zamanda ölmesi beklenecek diye hemen evlilik olmasi mantiksiz.mustafa gibi saf caliskan idealist bir karekteri nasil bu hale getirdin anlamıyorum. eger ölümü kafaya takmissan eğer sağlıklı bir insan bile aniden ölebilir.filim iyice sacmaladi.normale donsun artık

27-01-2018 22:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum senarist sen nasıl birisin tipini merak ettim bir fotoğrafın yok mu acaba? tüm izleyenlerin tepkisini ve öfkesini kazandın. bidaha kalbimdeki denizi izlemeyecegim. türk örf adetinde böyle bir terbiyesizlik olamaz.

27-01-2018 22:33 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum allah aşkına biri figen'i durdursun

27-01-2018 22:43 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum böyle saçmalayan bir konu olamaz yorumları oku daha iyi senaryo olur foks tv diziyi kaldırın
adam hemen müslüman oldu kimlik aldı hani sünnet

27-01-2018 22:52 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bugünde diziyi kına saçması ile geçirdiler

27-01-2018 23:00 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hep kötülere pirim veriyorsunuz hayat zaten yeterince kötü değilmi bu kadar olmaz sayenizde tel.açmıyacağız

27-01-2018 23:08 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum aman tanrım çocuğu ilahlaştırdılar ne yusufmuş bulunmaz hint kumaşı sanki, bizler yazsaydık konuyu daha güzel yazardık bunu yazan kimse iyice saçmalamış alay konusu olmuş artık dizi

27-01-2018 23:14 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum iyice saçma sapan bir dizi hale geldi, hiç mi buna müdahale eden olmuyor, denizi ve kızını kaçırtmış, raşel elini kolunu sallayarak mirat ın , deniz in yanında, hülya kadını zehirliyo, kuzeni nerede, ölüm döşeğinde yosef, güle oynaya, nikah içi ölüm döşeğinden kalkıyor, ya bitirin ya da adam gibi senaryo yazın, yazık oldu güzelim diziye

27-01-2018 23:22 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hayatımda izlediğim en saçma dizi bu kadar kötü bi seneryo olamaz ya

27-01-2018 23:26 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa hak etmedi bunu pislik ece önce ailesini sonra da canını aldı mustafanin

27-01-2018 23:26 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum allah aşkına senarist neyi kafasını yaşıyo😂😂komediye mi çevirecek diziyi🤔 gerçi türk dizisi olaca buydu🙄

27-01-2018 23:28 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum eger mustafa olurse ben bu filmi izlemeyi birakicam. mustafyi yurt disina gonderselerdi yada baska bir kiza ask olup evlendirselerdi olmesi nedemek ya cok sacma basindan beri severek izledigim bu filmi birakacgim😠

27-01-2018 23:31 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sizin yaptığınız filme tukursunler .daha adi bir senaryo bulamadiniz mi

27-01-2018 23:35 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum gençlerimize örnek olacak bu kadar güzel düzgün bir karakteri arkadaşının nisanlisina göz koyabilen karaktersiz yosef için intarla oldurdunuz yazıklar olsun.yosefi umarım mutlu olmaz eceyle.senarist sanada yuh ne garip bir insansın beynin deki düşünceleri çözemedim dunyalimisi senn

27-01-2018 23:55 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yoldan geçen birisi yazsa son iki üç bölümü, bundan iyi yazardı,hülya,şebnem, raşel, yosef, ece, fikriye, alihan,bir de raşel in kocası, ihanet, entrika yazacak diye, mustafa gibi bir karakteri suçlu hale getir, göster, sonra da çocuğu düşen hülya dan özür dileyen deniz, ihanet etmek normal, hülyanın yaptıkları yanına kalmış, alihanın da öyle, bence bir hafta sonu final bile yapsanız, rezil ettiğiniz diziyi toparlayamaz sınız, yazıklar olsun, onca örnek dediğimiz şeyleri gösterip zirveye çıkmış iziyi de, kendinizi de rezil ettiniz, bir aydır yazılan yorumları da mı okumuyorsunuz, bu kanalın yöneticileri de mi uyuyor, uyu türkiye m uyu
çok saçma sapan bir hale geldi senaryo, ölüm döşeğinde kalbi bitmiş yosef düğün yapıyor, denizi ve kızını kaçırtan raşel , mirat ın yanında elini kolunu sallayarak dolaşıyor, ya bitirim ya da çocuk gibi senaryo ile çekmeyin artık şu diziyi
güzelim diziyi mahvettiler, saçma sapan bir senaryoya döndü, raşel kaçırtıyor, mirad hesap bile sormuyor, yosef in kalbi bitmiş yürümesi imkansız, ama apar topar taburcu olmuş turp gibi düğün dernek yapıyor, mirat , denizi ve kızını kaçırtan kadını evde tutuyor, hülya , şebnem i zehirliyor, kuzeni ortada yok, ne alihan ceza almış, ne şebnem in ne de hülyanın yaptıkları ortaya çıkmadan, hülya at çiftliğini alıyor, eski sahibi mirad a haber bile vermiyor,iyice saçma sapan bir dizi oldu iki üç hafta da, ya bitirin ya da adam akıllı bir senaryo ile izleyelim

27-01-2018 23:56 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar sacmalanirmi bir dizide biri uyansın rüya falan görsün yoksa bu dizi tarihin en saçma dizilerine adını yazdıracak..sinir bozucu oldu izlenmesini ki bir an önce bitsin izlemek için iplecekerdik şimdiki düşüncelerimize bakın rezil ettiler güzelim diziyi

27-01-2018 23:58 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yapma ve senarist ne bu saçmalık şimdi o kadar yorum yapıyoruz ece ile mustafa yı birleştir diye sen mustafa yı öldürüp eceyle yosefi birleştiriyorsun yazık vallaha bu kadar saçmalık olmaz

28-01-2018 00:07 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ilk sezondan beri tüm bölümlerini izlediğim bu dizi artık sacmalamakta zirve yaptı..şaka mi yapıyorsunuz yoksa aklımızla mı oynuyorsunuz..dizideki tek düzgün karakteri de intihar ederek düzülen .
aklımızla oynamayın lütfen dizideki tek düzgün karakter mustafa intihar ederek diziden mi çıkacak?

28-01-2018 00:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum senarist bizi aptal sanıyor herhalde...gerçeklerle örtüşmeyen ,daha önce söylenen lerle çelişkiye düşüyor..yusuf'un üvey babası telefonda türkçe konuşamazken türkiye de türkçeyi bülbül gibi konuşuyor..bazı şeyleri hoşgörerek seyrederken iyice saçma sapan hale geldi.bence çok başarılı oyunculara yazık oluyor.onlar nasıl bu saçmalıkları göremiyorlar?.görüyorlarsa neden kendilerini bu duruma düşürüyorlar anlıyamıyorum???

28-01-2018 00:40 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sacmaladin senarist.mustafa gibi bir karakteri cok kolay harcadin.hele intihar edip kalbini vermesi sacma otesi olmus.

28-01-2018 00:59 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu ana kızın yanına yaklaşan ölüyor. hülyanın bebeği öldü urfalılar öldü bin türlü kötülük gördükleri ve ne bela olduğunu öğrendikleri kişiler hala hayatlarına giriyor ve onlarda buna izin veriyor. yaşlı kadın nezaman evini o karıya verdi. aptalmıymış. ölünceyekadar irtifa hakkı neden almamış mustafanın ana babası öldü anladık mustafayı niye öldürdünüz be adam. şebnem gitti hülya hala geziyor. bi dizi keyfimiz vardı.. senaryo yazarı manyakmı piskopatmı...???

28-01-2018 01:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa olmemeli yazık olur lütfen yusuf ölsün ve diziden ayrilsin rasel geri yurt dışına dönsün alihan da artık baskasinami aşık olur başka sehremi gider ama o da gitsin hülya nejatla yeniden evlensin yaptıklarına pişman olsun ve artık iyi biri olsun yeter ya izlemeyecegim artık eski tadı zaten yok geçen sezon birmeliydi bu dizi uzadıkça sinir bozucu olmaya başladı

28-01-2018 09:41 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum rezil oldu artık dizi saçma en iyi mustafaydi onuda öldürdünüz kıl yosefi yaşattınız helal olsun

28-01-2018 10:24 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum içimizi baydı yazan kısı artık yeter mustafayı hiç ettınız

28-01-2018 11:35 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ece nişanlısını aldatıyor ayrılmasından bir hafta geçmeden yosefle evleniyor.hangi ara yosefe bu kadar deli gibi aşık oldu öleceğini bilerek evleniyor gözü karardı.ve hiç kimse bu duruma bir şey demedi bahsi bile açılmadı normal bir durum gibi karşılandı.ece ne kadar ruhsuz oldu masrafla arasında kötü bir şeyler yaşanmadı mustafayi sevdi ve kendi isteğiyle nisanlandi.bir kalemde mustafayi sildi yaptıklarından vicdan azabida duymadi gençlere çok kötü örnek olan bir dizi oldu.sebneme ne demeli akıllı bir kadın sanıyordum onu hulyaya nasıl inanabildi bütün iyi karakter ler kötü iyi karakterlerde saf oldu ne saçma sapan bir dizi oldu.deniz nasil hulyadan hesap sormuyo affedebiliyor.hulya denizin yuvasını yıktı kocasını elinden aldı sebnemi musallat etti çocuğundan ayırdı beş parasız sokaklarda bıraktı nasıl kimse hesap sormuyor.nejat hulyanin bankayı dilandirdigini bildiği halde nasıl hulyaya yaklaşıyor tekrar senarist sen ne biçim bir insansın kötülerin ihanet edenlerin vicdansizlarin yanindasin onları yuceltiyirsun ruh sağlığın yerinde mi senin küçükken bir tramvami geciyordun

28-01-2018 14:02 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ha haaa haa artık gelerek izli yorum.

28-01-2018 16:34 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum komik saçma sapalak bir dizi oldu izlemeyelim artık kaldırılsın bu dizi daha fazla sacmalamadan resmen izleyiciyle dalga geçiyorlar

28-01-2018 18:51 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum böyle saçmalık yok mustafaya yazık ettiler bari yosefi dahil edeceklerse mustafayı ailesiyle öldürselerfi

28-01-2018 19:39 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizinin senaryosunun resmen ırzına geçtiniz, hayatımda ilk defa bu kadar karakterlerinin karakteri değişken bir dizi izledim. artık yolun sonuna geldiniz, bu yüzden bir an önce diziyi bitirin, çünkü bundan sonra övgü yerine bol bol sövgü alırsınız demedi demeyin.

28-01-2018 20:13 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum toplumsal mesajlar verdiği için izliyordum bu diziyi.ama malesef gençlerimize iki gün içinde sevgili değiştirmeyi normalmiş gibi gösterdiniz.

29-01-2018 00:37 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum izlemeyin arkadaşlar zaten aklı başında bir insan bu ve bu gibi saçmalıkları izleyip pirim vermez. filmin ilk bölümlerine bak, şimdiki bölümlerine bak. bu ne çelişki ! senarist dalga geçiyor, artık kendi iç dünya sın da ne yaşıyorsa.

29-01-2018 10:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum brezilya dizilerine çevirdiniz acilen final yapın rezil ettiniz diziyi😞😠

29-01-2018 10:35 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ece mustafanin ailesini öldürdü sonra yetmedi mustafa'yı bu ne eceymis oradaki kötüler e hiçbirşey olmuyor pişkin pişkin düğüne gidiyorlar ama mustafa oluyor senarist bize bunu yapma insanlığınizla oylama

29-01-2018 10:48 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa yı öldürerek diziden çıkartılması çok saçma olmuş bu diziye mustafa ayrı bir renk katıyordu çünkü çocuklarımıza örnek gösterilecek bir gençti ayrıca yosef ve ece hiç te örnek gösterilecek iyi bir gençler değiller ece gibi bir nankörü görmek istemiyorum ayrıca mantıken mustafa gibi bir gencin kendini öldürmesi değil böyle karaktersizlere inat kendi için yaşaması gerekirdi çok saçma buldum bu bölümü

29-01-2018 11:49 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum eyer yosef yuzunden mustafa olurse ben bir daha bu diziye bakmam

29-01-2018 13:39 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum saçmalamaya başladı kalbimdeki deniz senaristleri. mantıksız şeyler oluyor. herkesin aynı evi paylaşması. raşel bu kadar zengin olmasına rağmen sığıntı gibi yaşaması. mustafanın zıvanadan çıkması.fikriyenin ve kızının olmadık işlleri. yani saçma işler yapan herkes birarada.

29-01-2018 18:04 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum senarist iyice pskopata bağladın farkındasın mı. yeter ama onu öldür bunu öldür yeter ya

29-01-2018 18:54 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum izlenmemesi gerek diyen herkes heyecanla izlio.izlendikce volum artio sacmalik yok hayatta olabilecek seyler oluyoda goruyoruz mukemmel bi dizi ama ecenin yaptigi buyuk ayip ve igrenc sevgi cok cirkin gosterilmis. o olmadi maalesef

29-01-2018 23:14 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum arada sırada izlediğim saçma bir diziydi zaten artık iyice saçmaladılar herkes denizi kıskanıyor, herkes denize yada kızına aşık, insanlar bu aile için ikiye bölünmüş yarısı bu aileyle uğraşıyor diğer yarısı ya aşık yada yardım etmek için uğraşıyor.. bu kadar saçmalık yeter birde uğurlarında intahar etmeye başladılar. bu dizi yayından kaldırılmalı..

30-01-2018 00:30 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa gibi dogru düzgün bi insani yosef ugruna harcadilar.. .bence senaryo öyle olmamasi gerekirdi..hem ece yosef mustafaya ihanet ediyor buda yetmezmis gibi mustafa yosef icin kafasina sıkıyor kalbini ona vermek icin çok saçma!bir seyirci olarak dizinin bu sekilde gelismesini tercih ederdim.yosef ölmese eceyle evlenseler mustafada yutdisina okumaya gitseydi daha sonra yosef zamanla eceden skilip baska kizlara gitseydi sonra bir gun mustafa dönecekti buyuk bir is adami llsaydi ece öisman olsaydi öyle bu sekilde felan daha güzel olurdu

30-01-2018 10:51 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ya bu ülkenin polisi savcısı yok mu şebnem ölünce hemen bulunmaz mı katili mobese falan cafe de kamera falan yok mu? şebnem nasıl hülyayı affetti!! saçma! geçen bölümde de ünalın sadece ben şebnemin kuzeniyim seni sevmedim deyip ayrılması saçma! 4 ay sen intikam için bencil kişiliği ile mücadele et, kişiliği hakkında hiçbir şey demeden seni hiç sevmedim de ayrıl ço saçma! hel bir sezon hülyanın denize çektirdiklerini izle, sonra da denizin hesap sorma basit senaryosu. hülya denizden uzaklaşmak için dibindeki arabasına binmeyip değilde yola çıkıp çarpılması!! bencede nejat karaketri de heba oldu. sen denizin arkadaşı emineyi ayrılırken karaktersizlikle suçla. kendi yaptığı karaktersizli,ğe ne demeli. mustafa gibi aklı başında4 yıllık okulu 3 yılda bitiren birinin aklını yitirmesi!! çok çok saçma. yaşananlardan figenin fitnelerinin hiç mevzu olmaması saçma. oyuncular mı sıkıldı senarist mi yönetmen mi sıkıldı anlamadım sanki diziyi katledip bitirmek istiyorlar kötülere hiç birşey olmuyor. iyiler çok saf salak.

30-01-2018 11:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi iyice saçmaladı.hangi zamandayız hangimiz kızımızı biri ölecek diye onunla evlendiririz.lütfen evliliği bu kadar basit göstermeyelim.bir anda mustafa’ya olan aşk bitiyor lyiler çok saf ve salak olmasın insanlar iyiliği salaklıkla eş değerde görüyor

31-01-2018 08:21 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu fil nasıl böyle zıvanadan çıktı hayret. eceyle yosef midir nedir aşırı iticiler. senarist desen kendi iç dünyasında ki karmaşıklığı yansıtmış. komediye çevirmişler haberleri yok. aklı başında kimse de çıkıp, senarist sen ne zırvalıyorsun demiyor ... biri çüş desin artık ...
berbatsiniz

31-01-2018 13:30 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa ölmesin kalbim buna dayanamaz mirat ölse bukadar üzülmezdim oo yosef olacak ilişki düşmanı çocuk ölsün bu nedir yaabizide karekterler kişilik değişikliği gırla hadi fikriye deli bı iyi bir kötü diğerlerine biliyor..

31-01-2018 16:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum fragmani gorunce sok oldum.burdaki yorumlari okuyan dizi sahipleri huuu.duyuyormusunuz sesimizi.sizi insanlara ornek adi altinda kadina siddete hayir amlemiyle dizoye baslayip.bu diziyi getirdiginiz igrenc durumun farkindamisiniz.mustafa illaki diziden ayrilacaksa.madem eceyle ayrilip universitedeki o kuzla yurt disina gitseydi.ne bu igrenc durum.mustafanin babasi mustafsyi mirata emanet etmisti.oda oglu icin mustafa gibi bir insani harcadi.ece karakterinin yaptigi igrencligi hic saymiyorum bile.birde mezara gelmis .hangi yuzle geliyorsunuz.mustafanin annesi babası da kendide ece yuzunden öldüler. ne igrenc bir seneryo.okadar onu acik akilli topluma ornek bir genci bu sekildeki sonu haketmedi
.reytinginiz bol olsun.bu dizi benim icin final.

01-02-2018 03:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sef üçün mustafanı harcadılar dorğu düzgün bir o idi mustafa iyi örnek oluyordu ahlaklı ve namslu idi o diziden ayırıb yosef kimi birini goyduz sapık bir karakder kendini bir şey sanan karakder...mustafa ile ecenin arasına girdi onları ayırdı birde hele mustafa ona üreyini verdi yok artık.yosef bu diziye hiç yakışmıyor karakteri deyişib mustafa kimi olsa belki ama yosef mustafanin tırnağı bile olamaz yosef (yusuf) şap diye bir kızı öpe biliyosa bence ahlaksızdır.yosef karakteri kötü örnekdi
şimdi sadece deniz ve mirat için bakacam...onlarıda bozarsanız bu dizi benim için bitmişdir...

01-02-2018 11:47 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum fragman yetti diziyi izlemeye gerek yok..bir ümit mustafa olmemistir bu kadar sacmalamazlar diye düşünmüştüm ama anlasılan senarist kafayı kırmış..ya seyircinin düşünceleri umrunda degil ya da bu yorumları okumuyor..ece sıkıntılı bir tip.yosef hiç sevilmedi illa biri ölecekse (belli çünkü illaki taktın birini öldüreceksin)yosef ölseydi neyin pesindediniz..

01-02-2018 11:58 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum merak ettiğim dizinin izleyicilerine kulak verdiğiniz yok bu diziyi kimler izlesin diye yapıyorsunuz😂bu senarist bu kafayla giderse hiçbir senaryosu izlenmez..merakım şu ki izlenmesin diye bu kadar bütçe ve mesai yapılır mi😂😂😂
senrist anladim kafayı kırdın illaki birini öldüreceksin bari yosefi öldürseydin ..o karakteri kimse sevmedi ki..mustafa gibi çok sevilen bir karakteri öldürmek bence diziyi katletmekle aynıydı.
senrist anladim kafayı kırdın illaki birini öldüreceksin bari yosefi öldürseydin ..o karakteri kimse sevmedi ki..mustafa gibi çok sevilen bir karakteri öldürmek bence diziyi katletmekle aynıydı.

01-02-2018 12:15 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mukemmelsiniz oyuncular yorumculr harika is cikarmisinz

01-02-2018 12:16 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum    yosef üçün mustafanı harcadılar dorğu düzgün bir o idi mustafa iyi örnek oluyordu ahlaklı ve namslu idi o diziden ayırıb yosef kimi birini goyduz sapık bir karakder kendini bir şey sanan karakder...mustafa ile ecenin arasına girdi onları ayırdı birde hele mustafa ona üreyini verdi yok artık.yosef bu diziye hiç yakışmıyor karakteri deyişib mustafa kimi olsa belki ama yosef mustafanin tırnağı bile olamaz  yosef (yusuf) şap diye bir kızı öpe biliyosa benc ahlaksızdır.

01-02-2018 20:56 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kalbim deki deniz en çok sevdiğim dizi olmaktan çıktı. iyi yetişmiş bir çocuk olan ve aynı durumda ki çocuklara örnek teşkil edecek mustafa yı öldürmek diziye hiç yakışmadı. aldatmayı da doğal karşıladınız ve yusuf u ilahileştirdiniz...

01-02-2018 20:57 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kalbimdeki deniz dizisi ni zevkle heyacanla cani gönülden izliyordum
hatta yaşantımı gezmelerini işimi diziye göre ayarliyordum takı geçen haftaya kadar mustafa örnek olacak bir davranışla eceyi insan ı davranışlara anlatarak yaşayarak bizlere çoğu gençlere örnek alınacak bir tutumla filimdeki rolünü getirdi bir tane soytarı cıktı ve mustafanin değer verdiği kızı allem edip ayarttı bu durumu ne deniz nede mirat tepki vermedi hiçte adaletli bir davranış yapamadılar
ve hayranlıkla izlediğim.diziyi bu tutumlarından dolayı artık izlemeyeceğim çünkü çocuklarımıza iyi örnek verecek davranış giremediğim icin

01-02-2018 23:32 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bitmesin bu dizi final falan istemiyoruz

01-02-2018 23:52 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum artık finalı kendim yaptım mustafa öldürdünüz ya anasını mirat kızınıda yosef çok ahlaklı dizi bravo

02-02-2018 16:52 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafanın yerine keşke eve ölseydi

02-02-2018 18:50 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum "bilhassa kadına şiddet" konusunu sergilediği için başından beri beğenerek izlediğim ve her fırsatta teşekkürlerimi sunduğum dizinin son durumu için aynı takdiri belirtmeyeceğim. her gün basından takip ettiğimiz üzere kadınlara yöneltilen şiddet olayları esef verici ! bununla birlikte olaylar karşısında acz içinde kalan bir insanın veya kendisini suçlu görüp suçunu telafi etme isteğiyle bir bireyin intihar yolunu seçmesi gerçekten iyi bir örnek değil. başından beri, çok iyi bir baba terbiyesi almış, yapı itibariyle olaylar karşısında soğukkanlı, sabırlı, itidalli, öğrenim hayatı ile fakülte diploma töreninde derece almış, genel kültür bakımından mükemmel, toplumda örnek teşkil eden birçok niteliğe sahip mustafa rolünün; yukarıdaki bütün iyi özellikleri bir kenara bırakılıp zaafiyet ve acz içerisinde intihara teşebbüs etmesi hiç mantıklı gelmemiştir. insanoğlu ne kadar mükemmel olursa olsun, depressif durumunda intihar edebilir mi? mustafa karakteri, tabiatıyla ölümsüz değildir, ancak topluma çok önemli mesaj ve dersler vermesi bakımından çok önemli kişilikti ve sonuna kadar filmde kalmasını, olumlu mesajlar vermeye devam etmesini beklerdik. bilhassa gençlere çok önemli bir örnekti. kendisine uygun olan fakültedeki bayan arkadaşıyla yaşam birlikteliği olabilirdi. nitekim, ece mustafa'ya hiç bir bakımdan ve başından beri uygun olmamıştır. ancak mustafa toplumda olumlu, iyi bir birey profiliyle yoluna devam etse iyi olurdu kanaatindeyim. tabii ki senaryoyu yazan biz seyirciler değiliz.

03-02-2018 19:42 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum şuan kendimi zor tutuyorum izlemek için ama ben çok zor dönemler geçiyorum iki kuruşluk moralim ve yaşama hevesim var onuda mustafa'nın ölümünü izleyerek kaybedemem pskolojim bunu kaldırmıyor
ah yosef n'olursun sen olseydinde bizde iyiler kazanıyor deseydik iyi insan olmaya devam etseydik mustafa oldu dizide oldu

03-02-2018 19:46 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum çok saçma bir dizi bence izlenmemeli

03-02-2018 20:31 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yazık oldu mustafa'ya o kız ölmeliydi ya dizi bitsin yada bu sacmalık bitsin ...

03-02-2018 20:48 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu diziyi cokdan dır izliyoruz ve ardık izlememeye karar verdik aile içi düzene ve adet göreneklere ters düşen davranışlar belirmek tedir bir erkeğin ailesini in başka bir erkek darafında elde edilmesi ecenin mustafayı hemen unutması yosefe aşık olması mustafanin ölümünden sonra hiç üzülmemesi ve mangal yapmaları

mustafayı hemen unutmaları bu diziyi çirkin ve ihrec yapmaktadır ben bir baba olarak böyle iğrenç olayları onaylamıyorum bunlar türk aile olgusunu kötülemekten başka birşe ye yaramıyor en içden dileklerimle kınıyorum sizi

03-02-2018 21:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi iyice saçmaladı neden bu hülya'ya kimse bir şey yapmıyor bankayı soydu şebnem'i zehirledi halen ortalıkta dolanıyor izlemek istemiyorum artık bu diziyi

03-02-2018 21:37 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum seviye yerlerde bizim için çoktan final oldu.

03-02-2018 21:48 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu diziden sıkıldım final yapın artık..uzatmaları oynuyorsunuz

03-02-2018 22:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu aksamm.ki bolum cok abartilmis.nerdeyse hergun felaket yasiyolar.

03-02-2018 22:29 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sacmaladiniz artık neyin kafası bu , bi mirad kaldı onuda öldürün bitsin güzelim diziyi mahfettiniz

03-02-2018 22:39 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sanırım artık yazacak bişey bulamıyorsunuz saçmalıyorsunuz bence artık bitirin de tadında kalsın

03-02-2018 22:53 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum iyice saçmaladilar izlemycem artik sinirlerim bozuluyor.

03-02-2018 22:55 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar ajitasyon bu kadar duyguları sömürmek.bu kadar kötü bir senaryo pes: diyecek çok şey var ama demek istemiyorum.bunun tam adı seyirciyi aptal yerine koymak ve duygu sömürüsüdür.

03-02-2018 23:00 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yaa pskolojim bozuldu ölen ölene dizide artık açıdan entrikadan ölenlerden zevk almaya başladım bu dizi sayesinde bana noluyor

03-02-2018 23:02 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar entrikayı türk polisine çözdüremiyorsunuz bari müge anlıyı çağırın hemen çözsün😁 lütfen senaryoyu işini bilenlere yazdırın

03-02-2018 23:05 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yaw iyice abarttınız!! bir aileye bu kadar kötülük aynı anda olması iyice saçmaladı,daralttınız!!

03-02-2018 23:06 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum aklımızla dalga mı geçiyorsunuz iyice saçmaladiniz oyuncular bile yeni senaryoyu okudukça nasıl yani diyorlardir kesin

03-02-2018 23:09 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum iyice piskopata bağlayıp saçmaladınız türk polisi bukadar acizmi arkadaş yav... bir aile kendisine ne tuzaklar kurduğunu bile hala o insanları içine sokuyorsa elleme miratta denizde ölsün.aaa hülyayı polis o saat yakalar kadını dünyanın en profosyonel katili ettiniz. adam kaçıranı serbest braktınız. saçmalıkta sınır tanımadınız düzeltin artık şu diziyi bence final yapın.

03-02-2018 23:32 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum artık o kadar saçmaladı ki seyretmeye tahammül edemiyoruz , sanıyorum ; yazar bu hikayeyi o anki ruha haline göre yazıyor , bu dizi bizim için final yapmıştır .

03-02-2018 23:33 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ben zaten gülizara başladım dizi dizilikten çoktan çıkmış acayip tuhaf anlaşılmaz bir hikayeye dönmüştü kin nefret cinayet dolu tuhaf anlaşılmaz tiplerin buluştuğu bir dizi haline gelmişti..

04-02-2018 00:15 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum d
ya beni deli etceksiniz deniz ve aceyi gören kapılıyor saplantılı aşka dönüşüyor vay ver kainat güzeli olsa bir görüşte sapıkça ilgiye dönmez yosefin uver babasına eceye saplandı bence yönetmen sende gir dizeye sende asıl onlara raconu bozma katil bu coşkuya. buyrun patron çıldırdı efendim asılmayan kalması hayde deniz ece bunlar derya kuzuları bir asılan pişman asılmaya bin pişman ablalar babalar dedeler

04-02-2018 00:38 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kadına şiddete tabikide hayır ama mustafayada yapılanlar pskolojik şiddet değilmiydi adamı bunalıma soktunuz sonrada kötü olan oymuş. gibi gösterdiniz bizim dizilerimiz harika başlıyor ama sonrasında izlemek işkenceye dönüşüyor lütfen oyuncularımıza haksızlık etmeyin senaristler yüzünden kaliteli birçok oyuncu harcanıyor

04-02-2018 01:19 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum diziyi cok severek izliyordum ama cekilmez hale getirdiniz.felaket ustune felaketle seneryodan soğuttunuz.bu ne ya.cok sacma ve felaket detcali bir dizi oldu.hepimiz soğuduk resmen.

04-02-2018 02:07 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizide senaryo gereği ne kadar klişe varsa hepsi uygulanmış haydi yaşasın kötülük mirat ölsün deniz ıstırap çekerek yaşasın zaten tüm olanların sebebi o değilmi ama olmaaazzz klişeleri devam etmeli ki mustafa karakterinin ölmesi aralığa gitsin😁😁😁😁😁

04-02-2018 02:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum lütfen ya severek izliyoruz yapmayın
izak türkçe bilmiyordu telefonlarda şimdi su gibi konuşuyor kaza çok kötü defalarca yokdan çıkıp kamyonun arkasında kalıyor gene gelip taaa uçuruma kadar gidiyor yangına ne demeli iki bidon tinerle üstelik taş duvaralara döküp yakıyor yemekte olanlar hiç görmüyor takii ev komple yanana kadar nolur ya dikkat

04-02-2018 02:59 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yaa bir insan jiple kendini zorla öldürturmu hele o izak ne saçma dünyada kadın bitti geldi eceya sardı..yaa bu insanlar iyi niyetli temiz kalpli değil aptali oynuyorlar hülya size daha napmasi gerekiyordu uzak durmanız için .hicmi gururunuz yok aptal gibi onun yanında calisoyorsunuz eğer iyi insan buysa dünyaya biter

04-02-2018 09:51 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum takip ettigim bir dizi. ancak gittikçe kötüleşiyor. konu problemi var sanırım. o zaman tadında bırakmak lazım. 03 şubat 2018 tarihli bölümle iyice çığırından çıktı. lütfen ya doğru dürüst yazın ya da sonlandirin. güzel başlayıp iyi devam ederken son zamanlardaki bölümler izlemeyi bırakmaya neden olacak.
nasıl aptalca bir senaryodur akşamki bolum. izleniyor diye getirdiğiniz hale bir bakarmisiniz. bu gidişle izleyeni kalmayacak bunu bilin.

04-02-2018 11:02 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mirat da bes para etmezmis mustafaya sahip cikmadi gerisi yorumlarda yazildigi gibi yönetmen 👎👎👎👎👎

04-02-2018 11:06 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu dizi iyice saçmalamaya başladı... bi an önce bitsin diye bekliyorum üzülerek...

04-02-2018 11:11 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum güzelim dizi ne hale geldi bir an önce final yapın
güzelim dizi ne hale geldi bitirin bence

04-02-2018 11:54 !! ++

rana Yorum
arkadaş
ekle
bu dizi yi severek izliyordum denizin yasantısı hayatta nelerle karsısabilecegimize bi örnekti ama film sacmaladı mustafa herkese örnek bi karakterdi cok iyı durust bi cocuktu yosef gibi başkasının nışanlısına goz koyan onu elde etmek icin nişanlısını elinden alan kişi icin mustafa harcanmamalıydı ne ece nin yaptıgı nı ne de yosefin yaptıgını mustafa hakketmedi mustafa gibi birinin ölümü yosefe umut olamazdı hakketmiyor film ın sonunu getirseydiniz bundan ıyıydı yosef gıbı biri ıcın mustafanın harcanması benım ıcın bu film ın sonu oldu bu bolume kadar hic bir bölumu kacırmadan ızleyen ben birdaha izlemicem artık

rana • 04-02-2018 13:13 !! ++

rana Yorum
arkadaş
ekle
bu dizi yi severek izliyordum denizin yasantısı hayatta nelerle karsısabilecegimize bi örnekti ama film sacmaladı mustafa herkese örnek bi karakterdi cok iyı durust bi cocuktu yosef gibi başkasının nışanlısına goz koyan onu elde etmek icin nişanlısını elinden alan kişi icin mustafa harcanmamalıydı ne ece nin yaptıgı nı ne de yosefin yaptıgını mustafa hakketmedi mustafa gibi birinin ölümü yosefe umut olamazdı hakketmiyor film ın sonunu getirseydiniz bundan ıyıydı yosef gıbı biri ıcın mustafanın harcanması benım ıcın bu film ın sonu oldu bu bolume kadar hic bir bölumu kacırmadan ızleyen ben birdaha izlemicem artık
reşal ile denizin birbiriyle guzel anlaşmaları örnek bi davraniştı onuda mafettınız bu fılımde denız ve miret dışında kımın ıyı oldugu bellısız hepsı ıkı yuzlu davranıyor hulya fıkrıye gibileri herseyi yapıyor ama aralarında en masum mustafa cıkırılıyor hak etmedi bunu reşalin karekter degiştirmesi hülyanın sacmalaması butun kotuluklerıne ragmen orda rahat olması onun dışınsa fikriyenin ikde bir hafızasını kaybedip bi iyi bi kotu olması sacmalık

rana • 04-02-2018 13:23 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum aynen bizde oyle bitsin diye bekliyoruz yer isgal ediyor yazik be izlenecek dizi kalmadi

04-02-2018 13:55 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu dizide o hayat benim dizisindeki gibi artık iyice olayları pskopata bağladı tadında bırakıp final yapın diyecegim ama bence tadı çoktan kacti.dizide kötüler kol geziyor iyiler teker teker gidiyor. bazılarının da karakterleri değişiyor rasel gibi kadın melekti şeytan oldu lütfen sacmalamayin artık güzelim dizi yi heba ettiniz. mustafa oldureceginize madem diziden çıkacak yurt dışına gonderseydiniz.olumlu hiç birşey yok kadin evini hayattayken fikriye denen duzenbaza veriyor ortada kaliyorfelaket uğruna felaket dün diziyi seyrederken ohaaa dedim artık insanları lütfen aptal yerine koymayin

04-02-2018 14:42 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum artık izlemiyorum,dön dolaş aynı şeyler,iyileri hep öldürdünüz, kötülerle devam, sabır diliyorum izleyenlere...

04-02-2018 16:42 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kalbimxeji denizde mustafa olmemeliydi.sonradan flime giren yosef hen kizi alfi hem devam ediyor.mustafa daha iyiydi.yosef galiba yonetmenin akrabasi.insaallah yakinda final yaparsiniz
hasan t

04-02-2018 16:48 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum final lutfen final rezil hale getirdiniz diziyi

04-02-2018 19:00 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum izleyicilere saygınız yok anladık

04-02-2018 19:11 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum reyting düşünce din, irk hakaret günün popüler konularına dönüştü ama olmamış ayıp...

04-02-2018 20:31 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafayıda öldürdünüzdizi yalan rüzgarını geçti yangından usandıksenaryoyu yazanlar birazda sevenler mutlu olsun iyiler kazansın şu sıkıcı günlerde olumlu iyi mesajlar verebilirsinizzaten benim için dizi bitti bundan sonrada seyretmem

04-02-2018 21:39 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yuh
yayından kaldırılmalı bence izlediyimiz bir bu dizi idi bunuda maf etdiniz bravo mustafanı öldürerek.sapık bir karekderden yana mustafa kimi iyi örnek birini harcadınız.bende izlemicem yosef gibi sapık karakteri görmek istemiyorum dizi ahlaksız bir dizi oldu yosef mustafa ile eceni ayırdı ve heç kim buna ses çıkarmadı yuh artik neise son yeter bu kadar saçmalık bu bölümleri yazan senaris kafa doktoruna görünsün bence bir sorun var.final...kutsiyi çok seviyorum bence bu diziden ayrılsın bu dizi artık kutsiye yaraşmır o iyi bir insan bu diziden ayrılsın bu dizi ahlaksızlaşdı

04-02-2018 23:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi benim favorilerimdendi mustafa öldükten sonra çekilmez hal aldı üzgünüm ama artık sevmiyorum

05-02-2018 00:23 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum yazık oldu mustafa ya iyiyce cılgını çıkardınız

05-02-2018 00:30 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum saçmalıktan başka bişey kalmamış dizide hemen kapattım. ben bile daha iyi yazardım😁😁😁

05-02-2018 11:33 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafa ölmemeliydi
senaristler hiç bu yorumları okumaz mı acaba
düzgün karakter mustafa yı zaten pskopata çevirmişlerdi düzeltmek yerine öldürdüler
şimdide raşeli iyi kadını kötü yaptılar
final mi yapıyor saçmalıyorlar mı belli değil

05-02-2018 12:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum grcekten bukadar kötülük pespese nasıl olur bir insan kendine bi zarar vermeyen bir insana bukadar kötülük nasıl yapar hülya karakteri çıgırından çıktı miratı neden öldürmek istiyor artık son bölüm bizi çıldırttı

07-02-2018 09:54 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ben gecen hafta filmi biraktim mustafaya olanlardan dolayı izlemedim ama sebnemin hastahanede oldugunu duydum ne oldu sebneme bilen varmi.

08-02-2018 02:18 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sanırım senarist, bu yorumları dikkate almıyor. :-))) bu hafta survivor başlıyor. dizi arkasına bakmadan çekip gider...

08-02-2018 16:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ece de maşallah kapıda bekliyormuş mustafadan gitmek için zaten çok itici bir karakterdi iyice beter oldu bir günde partner değiştirdi yusuf da delikanlı çocukmuş çok uğraştı ece için mübarek olaun saygıyı haketmeyen aşkları

09-02-2018 06:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum çok güzel başlamıştı ama hayal kırıklığına uğradım,bu kadar saçma sapan hikaye nasıl yazıldı,herkes iyiyiyken kötü,kötüyken iyi oldu,hele kalp nakli yapılmış birinin bir hafta sonra mezar ziyareti yapması yokmu çok ilginç ya,bir daha asla seyretmem

10-02-2018 14:06 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum valla mirat tekrar sevgimizi kazansın diye dedenin anlattığı masal sönmez bize mirat ölse mustafa gelse sevaba gidersiniz filimde mutlu bir an bırakmasının bunlara bişey sakin yaşayan garibim mustafa gitti

10-02-2018 20:09 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum çok severek izliyordum lakin son bölümler saçma sapan ilerliyor mantıksız bir şekilde lütfen kendinize gelin

10-02-2018 21:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum diziyi zevkle izliyordum ama bu kadar kotuluklerin entrikalarin olması ve kötülük yapanların hala cezalarını bulamamalari izliyenleri hem yoruyor hemde kötü örnek oluyor lütfen reyting uğruna bukadar kötülükleri barındıran diziler yapmayin insanlara sevgi dürüstlük mutluluk verecek diziler yapın insanlara kötülük yapmayı ogretmeyin ben bir egitimci olarak sizlerden rica ediyorum.

10-02-2018 22:42 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum en sevdiğim dizilerdendi son zamanlarda bozuldu vakit geçsin diye izliyorum

10-02-2018 23:35 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kendinizede gelseniz bir fayda etmez diziyi bitirdik

10-02-2018 23:37 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sayin funda çetin artık bu diziyi kötü unsanlardan kurtarın lütfen niye hülya denen karakteri yine yaptığını açığa cikarmadiniz sizin cevrenizde bu kadar kötü insanlar varmi biraz güzel örneklere yer verin biraz dizileri farklı kılın lütfen sizden özellikle rica ediyorum bir yazar olarak bunu yapabilirsiniz her şey size bağlı bize iyi kalpli olmayı örnek gösterecek diziler yaxin vaz gecin kötülüklerden insanlar bukadar kötü olamaz

10-02-2018 23:45 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sirf gicik olmak icin izliyorum artik bu diziyi cok guzeldi bozdu gitti

11-02-2018 00:00 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ece mustafayı mumla arayacaksın

11-02-2018 00:27 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu dizi gitikce cok kotu oldu. hic seyredesim bile gelmiyor. acayip sacmaladilar. surekli birine birsey oluyor. acayippp sacma. artik seyretmiyecem !!

11-02-2018 04:31 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hülyanın kurnazlığını bize seyrettiriyorsunuz oysaki mirat daha önce adamın peşindeydi ne ara kuşmu oldu da hülya kağışdağına konuda adamla iş birliği yaptı yapmayın ya şu hülya artık entrikaları ve bir deli olarak bize yeter dedirtiyor sıktınız artık şu hülyanın bir şekilde bize deliğini artık seyrettiriyorsunuz lütfen diziyi bayalaştırmayın rica ederim.

11-02-2018 09:19 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi iğrenç oldu derhal finalll

11-02-2018 11:11 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bütün saçmalıklar, bütün rezillikler, bütün entrikalar, bütün mucizeler daha ne desem ki hepsi bu dizide.yazıklar olsun yapımcıya yönetmene ve senariste.yorum yapmaya bile değmezler aslında.bunca yoruma duyarsız kalan, insanların duygularına önem vermeyen bu zavallılar bu diziyi kime yapıyorlar acaba.ve son olarak bundan sonra hangi projeleri izlenecek acaba!!!

11-02-2018 13:49 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bir kadın hülya karekterin nasıl bu kadar kötülük dolu yazılıp çiziliyor bu kadar kötülüğü bir arada kimse yapamaz yapmaz hayal aleminde yaşıyorsunuz veya yazan her kimse kötülüklerle beslenmiş mutluluk nedir bilmeyen biri...

11-02-2018 21:34 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum işinize gelmeyen yorumları bir güzel silmiş siniz bravo hepinize, bu da tespitlerin ne kadar yerinde olduğunu gösteriyor, sosyal medya, basın, her şey yalan olmuş, aileye, topluma düşman, ve en değerli maneviyat duygularını tahrip ve tahrik ederek, bu toplumun maneviyatını bozmak adına, topyekün bir uğraş bu, çekip yanınladığınız dizilerden açıkça belli oluyor, para için yapılmayan hiç bir şey kalmamış, işinize gelmeyince yapılan yorumları dahi silmişsiniz, işte tarafsız bir sosyal medya sayfası, bu ülkenin aynası oldunuz, ama kafanızı kuma soksanız da , açıkta kalan yerlerinizi görüyor bu insanlar, emeği geçen her kişi, teessüf denizinde yüzemez olsun...

12-02-2018 00:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu kadar guzel bir kadro, bu kadar yetenekli oyunculara aciyorum. hem de cok. ayrica yosef'i oynayan temmuz da cok basarili bir oyuncu .
eminim ki tum oyuncular boyle bir diziyle ulkelerine hizmet etmekten utaniyorlardir.
bir sanatci icin en aci sey de bunu bilerek yoluna devam etmek olsa gerek. yazik, ok yazik.
ben genclerin yarinlarini degistirecek sanatcilardan beklerdim bu rezillige son verebilmelerini...

12-02-2018 07:05 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hülya kanser neden tedavi görmüyor bunu kaç kere yazdığım halde yorumum silindi.mide kanseri en riskli kanserlerden sayın senarist yoksa hülayyı öldürmeye kıyamadınmı bir mucize yapıp kanserini yokmu edeceksin
cocuğunu düşürdü artık tedavi görmesi gerekiyor.ama ne yazık ki senarist iyilerle uğraşıyor

12-02-2018 09:25 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bi dizi ancak bukadar saçmalaya bilirdi ancak, denizin salaklığı hülyadan yemediği kazık kalmamasına rağmen affetmesi diziden iğrendirdi beni ve her seferinde hülyanın yaptığı kötülüklerin ortaya çıkmaması için uğraşı hep sonuç buluyor burasıda çok saçma, bide ecenin ahlaksızlığı da diziyi mahfeden bir diğeri, artık izlemem

12-02-2018 11:30 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu dizi neden hala final yapmıyor daha neyi bekliyor yeterince komik duruma düştü zaten.hayatımda bu kadar saçma dizi görmedim yosefin diziye girmesiyle dizi kendini bozdu artık bu saatten sonra toparlayamaz.daha fazla saçmaladan final yapıp bitirsinler :)

14-02-2018 16:03 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum izledigim 2 diziden biriydi. ama tam bir zaman kaybiymis . son haftalarda senaristin yonetmenin ruhhalletinin cok iyi olmadigini dusunuyoruz. bir dizinin icine nasil edilir bunu gostermeye calisacaginiza, guzel bir finalle bitirip iyi anilmayi tercih etmediniz . ece yosefle birlikte olup basindan beri iyi gosterdiginiz mustafayi haksiz yere anormal bir sekilde kotu gosterdiginizde biraktim zaten diziyi, sizin adiniza yazik..

15-02-2018 10:56 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum adi bir film herkesi öldürdünüz basitleşti iyice saniyeyi yazan harbiden kotu öldürmeyi çok seviyor😂😂

16-02-2018 12:36 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum baştan kaliteli başlayıp sıfıra kadar kalitesini düşüren ,her bölümde daha da basitleşen bir dizi..düşmanlıklar çok abartılı.iyi karakterler huy değiştiriyor..bir bölüm içinde o kadar abartılı olaylar yaşanıyor ki hiçbir keyif vermiyor.

17-02-2018 00:52 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bu film saçmaladı artık

17-02-2018 20:53 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum sürekli kötü şeyler olması sıktı artık bunu yazanlar ne kadar mutsuz insanlar yeter bıktık artık saçma sapan

17-02-2018 22:45 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum film gercekten sacmaladi yosef kalp ameliyati oluyor ve bir haftada iyilesiyor 😂 ayrica bir ara cemile ablanin oturdugu ev cemile ablaya aitti ki evlenmesindem dolayi oglu cikagelmisti de bu adam seninle bu ev icin evleniyo demisti ama gel gor ki o ev fikriyeninmis te hulya ya sativerdi aniden 🤔 filmin gunu de degisti ki final yapmasi an meselesi

17-02-2018 22:58 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum hülyanin entrikalarindan bıktık artik.ne güzel bir diziydi artik izlemeyecegiz.cok sıkıcı oldu artik.bencede final yapin.

17-02-2018 23:05 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ilk sezon birkaç bölüm izleyip beğenmiştik. bu dönem kadın cinayetleri ile ilgili bölüm olağanüstüydü. ne var ki son birkaç bölüm dizi karakter değiştirdi. oyuncular karakter değiştirdi. adeta paranoyaklaştı. bu haliyle dizi, fox tv'ye hiç bir şekilde yakışmıyor. diğer tv kanallarında akşam saatlerinde yayınlanan vasat altı dizileri andırıyor. tv kanalının kalitesini düşürüyor. en kısa zamanda bitirilmesi dileğiyle...

17-02-2018 23:15 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi uzasın diye insanları hasta ediyorsunuz dizide kişilerin yaptığı kötülüklerin hiçbiri neden 1 veya 2 dizi sonra ortaya çıkmıyor sonradan diziye katılan yosef in evdeki kizi ayartmasiı ayni okulda okuyan başarılı çocuk mustafanin bu kadar çabuk harcanması doğrumu istanbullu gelinden biraz örnek alın şu zamana kadar o dizideki bütün yanlış vakalar çok güzel bir şekilde bir sonuca bağlanıyor böyle insanı hasta eden dizileride biz seyretmeyi bırakıyoruz

17-02-2018 23:18 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizideki ece isimli bayan iyi rol yapamıyor çok soguk bence

17-02-2018 23:20 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum senaryo çok berbat hale geldi. hep kötülük, entrika...deniz fazla iyi olmaktan çok aptal rolüne büründü iyice...bu sezon kesinlikle izlemiyorum.

17-02-2018 23:24 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum bir saniyelik sahneyi dakikalarca bitiremiyorsunuz.inanilmaz agir gidiyorsunuz.sıkıldık artık. hülya nin her plani işliyor. yok böyle sacmalik

17-02-2018 23:33 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum haydarpaşa garını o halde görmek çok üzücü yazık gerçekten çok yazık

18-02-2018 00:29 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum mustafanın dokusu yosefe aynen uyuyor kalp naklinden hemen sonra ayağa kakıyor koşuyor halbuki kalp uysa bile 6 ay sonra anacak kendine gelir

18-02-2018 10:00 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum iki orta yaşlının aşk serhoşluğu geçince gerçekleriyle yüzleşmeyi akıl ettiler çocuklarının sorunlarına eğilmeyi düşündüler yusuf’un yüzünden mustafa yaşamaktan vazgeçti hepsi acı çekmeyi hakettiler kötüler zaten bir şekilde birbirlerini cezalandırıyorlar iyiler ise hatalarının farkına çok geç varıyorlar bazen kötülük kadar hasar oluşturuyorlar

18-02-2018 14:41 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum ece asteriks te bir şurup vardı ondan mı içmiş herkese horozlanıyor karşısında kimse duramıyor eski yeşilçam flimleri bile bu kadar komik değildi deniz de bayan şaban oldu herhalde hülya eski aliye rona saçmalıklar diz boyu

18-02-2018 15:50 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum arkadaşlar dizi iyice saçlamaya başladı.hep içinde kısır döngüye döndü yine hülya yine kötülüklere devam konu hep aynı yerlere dönüyor. sadece mekanlar değişiyor.inanın izlerken artık gına geliyor.sadece sonunu merak ettiğim için internetten hızlı bir şekilde izliyorum.düşünün artık.

18-02-2018 17:14 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum diziyi rezil hale getirenlere bravo, sıkılmadan hala yayınlayan fox tv yi de ayıplıyorum, yazıklar olsun, toplumla, aile yapısı , örf , anane ve ahlak yapısını yerle bir ettiniz, evimizden uzaksınız, buna kanalınız da dahil

18-02-2018 20:45 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum dizi yayın günü değişti artık final kaçınılmaz çok şükür bu saçmalıklar bitiyorrr ece ölsün mustafa ve ailesinin ölümüne sebep oldu yusuf de pisliğin teki...

19-02-2018 12:28 !! ++

Kalbimdeki Deniz Yorum kalbimdeki denizin pazartesi gününe alınması kötü oldu bence cumartesi günleri çok daha iyiydi.

19-02-2018 13:29 !! ++

Yorum Yaz

:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.