Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Dizi Türü:Dram, Aksiyon
Yapımcı:Raci Şaşmaz
Yönetmen:Onur Tan
Senarist:Raci Şaşmaz, Bahadır Özdener
Oyuncular:Oktay Kaynarca -> Hızır Çakırbeyli
Deniz Çakır -> Meryem
Tarık Ünlüoğlu ->
Kanal:ATV
Link:atv.com.tr/diziler/eskiya-duny
Puan:
7 / 10 | Oy: 1731 | Yorum: 1366
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Rating
13-02-201828.10
30-01-201828.88
23-01-201819.71
09-01-201819.52
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

7
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Oyuncuları

Oktay Kaynarca (Hızır Çakırbeyli), Deniz Çakır (Meryem), Tarık Ünlüoğlu, Müjde Uzman, Ozan Akbaba, Yunus Emre Yıldırımer

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Özeti

Kurtlar Vadisi ile adını duyuran Raci Şaşmaz bir süre önce Pana Film’den ayrılmıştı. Bunun üzerinde Kurtlar Vadisi dizisinin efsane karakterlerinden biri olan Çakır karakterini canlandıran Oktay Kaynarca ile anlaşarak Kurtlar Vadisi’ne rakip olacak olan Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz ile izleyenlerin karşısına geliyor.

Onur Tan’ın yönetmenliğini yapacağı ve Raci Şaşmaz ile Bahadır Özdener’in senaryosunu yazacağı dizinin başrollerinde Hızır karakterini canlandıran Oktay Kaynarca ile onun eşi olan Meryem’i canlandıracak Deniz Çakır yer alıyor.

Dizi de daha küçük yaşta mafyanın içine giren ve hızlı bir şekilde yükselen bir mafya babasının hikayesi anlatılıyor. Adaletsizlik ile savaşmak için mafya olan fakat zamanla adaletsizliğin merkezi haline gelen bir adamın aile sevgisi ve içinde bulunduğu dünyada değer verdiği ailesini koruma mücadelesi izleyenleri ekran başına çekicek.

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorumları

<< önceki 1206 yorumu göster
Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum özlem oldu cnm nasıl olacak ki alparslana daha güzel bir kız olsun
ama ilyasa burçin terzioğlu çok güzel olur ya
esrayı hiç sevmiyorum sakın gelmesin

03-11-2017 12:32 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum özlem alparslanin ölen sevdigi.unalin ölen kizi.yani onu cok seviyordu.oyuzden.dizide ona ömür boyu sadik kalacakmis gibi.yani ozlem baska birisi degil

03-11-2017 15:30 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum seldayı alın diziden senaristim çok rica ediyorum bu kadarmı itici olunur ya diziye kimsesiz gibi güçlü karakterler gelsin selda gönül olmadı gönül vurulsa tipi çok pis intikam alsa seldayı ceylan perd etse aşk çoluk çocuk ercan olmuyooo ve ilyas geri planda kaldı ona yakışmıyo
ama finali süper bitirdin ilyas kardeş bide ekreme yapsan aynını şu son giren diziye artis emekli olamayanda o laflardan sonra kimsesize yakışır iyiki girdin diziye kimsesiz

03-11-2017 16:20 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum biz esrayı istiyoruz yeter artık yaaa esra geri dönsün...

04-11-2017 19:09 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra yokken ilyasta edhoda bizim için bir hiç! ilyas karakterini resmen yerle yekzan ettiniz! sevcan yaşarı istiyoruz.!

04-11-2017 23:10 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ilyası çok ama çok seviyorum ozan akbaba çok iyi bir oyuncusun esra hiç rol yapamıyor o kadını nasıl beğeniyorsunuz anlamadım kesinlikle gelmesin ilyasa güçlü bür kadın istiyorum burçin terzioğlu çok iyi olurdu

05-11-2017 17:17 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum şahin ağa'nın kızı gelse avukat olsa alpaslan için çok iyi olur ezgi eyüboğlu olsa

05-11-2017 22:21 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum valla esra siz ilyas daha iyi. ne o öyle miymiy sanki kimle evlendiğini bilmiyordu. ayrıca daha önceden de ilyas mafya oldukları için esra ya zarar gelmesin diye evlenmekten vazgeçmişti herşeyi kabul edip evlendi bile bile girdi o hayatı içine sonradan sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi herşeye miymintilik etmeye başladı. zaten çok soğuk tu bence hiç gelmesin gelecekse de güçlü bir kadın olarak gelsin. ama yinede suzi olsa daha iyi olur
asu
bu arada yazar on numara olmuş diziye renk geldi ve ayrıca çok saçma ilerliyor dizi artık yaşar ilyas gibi ikili oluşmuş hakkını versinler artık kadronun senaryo ekibi bu canlanın artık yaşar ve ilyas olmasa izlenecegi kalmadı dizinin geçen sezon suzi vardı o biraz hareket katmıştı bu sezon yaşar bakalım daha ne kadar böyle devam edecek oyuncuların hatrina izler oldum artık senaryo çok vasat kalıyor
asu

05-11-2017 22:35 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yaşar on numara olmuş yanlış yazmışım yazar değil yaşar olacaktı .
asu

06-11-2017 13:29 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum lütfen bu diziye. avukat şart güzel olsun şahin ağa kızı olsun ezgi eyüboğlu olsun sevimli biri ya

07-11-2017 18:00 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum en iyi rol mürsel ünal alparslan ilyas adnan gerisi yalan, hizir reis‘de hic sevmiyorum ama hizir ali cok karizmatik masallah cok güzel gözleri var alparslan ve ilyas adnan cok seviyorum sizi , cok karizmatiksin varya masallah 😊😊😊 seldadan ve onun babasindanda nefret ediyorum 😡😡😡 , mürsel ünal alparslan ilyas adnan süpersiniz efsanesiniz 😊😊😊😊❤️❤️❤️ selda senden nefret ediyorum sen bir seytansin 😡 senin babanda öyle 😡
sahin aga sen babalarin babasinin sen efsanesin tipki mürsel gibi varya sahin baba süpersin ikinizde efsanesiniz varya ünal adnan alparslan ilyas mürsel sahin baba süpersiniz adamlarsiniz 😊😊😊😊❤️

07-11-2017 21:11 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum buneya 15 dakikada bir reklam diziden cok reklamkoymuslar

07-11-2017 23:18 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bunedir arkadaş reklam reklam reklam izliyoruz diyemi böyle.oluyor izlememesinide biliriz

07-11-2017 23:30 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yine hiç birşey yok senaryo adına bu nedir ya. çok vasat geçiyor artık . sırf meryem ve ceylan üzerine döndü dizi onların oyunculuğu hatrina sonuna kadar izledim . sağlam kadro olmasa izlenecegi yok artık dizinin dediğim gibi oyuncuların hatrina izliyorum artık diziyi
asu

08-11-2017 08:17 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dün akşamki bölümü yani 07.11.2017 de çikan 79.bölüm tarihe geçti...
hayatimda bu kadar saçma bir dizi bölümü görmedim evdeki kimse birşey anlamadi...sanirim bu dizinin suyu isindi...

08-11-2017 13:20 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bu bolum cok sacmaydi

08-11-2017 15:22 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bi bolum cok sacmaydi

08-11-2017 15:32 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum sevcan yaşar istiyoruzzz

08-11-2017 21:32 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizide insanlar konuşurken bi tiripli ve çok yapmacık konuşuyorlar yani hepsi rajonlu konuşmak için konuşuyorlar oda bana çok yapmacık ve samimiyetsiz geliyo

08-11-2017 23:59 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum edhonun selçuk yöntemi eksk oda olursa tamamdır

09-11-2017 02:08 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum - hizir cakir iceri girmisken icerde mematiyle tanisib ciksalar iyu olur )) kgt deki elamanlardan bir ikisi yasarin kimsesizlerinin icinde cikib yasarin sag kolu ola bilir. zaza dayi gelsin diziye, yalcin bulut gelsin, murooo gelsin, buyuk iskender gelsin, poyraz, gelsin, ersoy ulubey gelsin, ha birde nevzatin ustundeki adam bence selcuk yontem )) cakir masadan kalkip kendine yeni masa kursun cocuklarini oturtsun )) bu ne ya meryamin akrabasi yok meryeme bir kardesden amcadan falan verin ))

11-11-2017 22:26 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hep soğuk genç kadınlar giriyor diziye şöyle sevimli neşeli kızlar girse gençler çok alpaslana ezgi eyüboğlu gelse hızır ali'ye yağmur tanrı sevsin gelse ilyasada burçin terzioğlu gelse

13-11-2017 01:19 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bölüm güzeldi ama duraklamalar çok meryem süperdi hızır alinin bu liseli aşık tripleri sıktı selda aşırı gıcık ve hiç yakışmıyo diziye yaaa alparslan ve meryem gibi karakterleri süper ama ben yarın olmasada bidahaki bölümde ilyas bi çıkış yapsa şöyle meryemin geçen hafta estirdiği gibi bunu istiyorum pskopat tipli ilyasa yakışır şöyle en unutulmazından bi müzik eski bölümlerde selimin ölümündeki gibi ağlatan akıllara kazınan lütfen ceylann nlur şu oğlunu az kendine benzeteydin daane osanki çocuk çocuk yahu o trioler hızırın ufak oğlana bile yakışmaz vur şu seldayıı insan denizin olmadığı yerde umut adına martı olmalı demiş nazım baba uç artık uç şöyle eski karizmana dön zeynebi kurtrış sahnendekine senaristim emeğine sağlık yarını heyecanla bekliyorum kimsesizz süper yakıştın be gözüm sen ve şahin ağanın şivesi sözleri yakıyor yürekleri hepinizi yürekten kutluyorum edho

13-11-2017 09:45 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yagmur tanrisevsin cok iyi tespit burçin terziogluda öyle güçlü kadın oyuncu kadrosu nutfen

13-11-2017 15:28 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ezgi eyüboğlu gelse alpaslan için

14-11-2017 00:15 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum süper ötesi bir dizi mükemmel rol çokarıyor tüm kadro
özellikle meryem reis muhteşem
eniştenin kızı kıvırcık ercan vurulunca çok ağladı ama hadi kısmetse diyelim
yaşar diziye çok büyük renk kattı
ama her işin planı tabiki ünal bey ve ölmemiş olan ceylanın abisi davut bey
zaza dayıyı da dizi de istiyoruz

14-11-2017 19:31 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum eşkiya ile ilgili en sevdiğiniz karekterler kim diye bir anket yapılsa merak ediyorum kim çıkacak

14-11-2017 19:36 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bu bölümde yine esra yok yaaa yeter artık açıklama yapın artık esrayı istiyoruzz

14-11-2017 21:45 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ya arkadaş şu filmi yapıyorsunuz tamam çok güzel bir dizi insanın bütün kan akışı beynine vuruyor insanın da sonlarında heyecan olsun diye niye reklam koyup 5 saniye sonra tekrar oynatip sonra gene reklam yapmayın inanki seyircilerin midesini bulandiriyorsunuz millet hemen reklamdan sıkılıp hemen kanal değişiyor nedenmi insanların iradesini kırıyorsunuz

14-11-2017 23:43 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ne yaptiniz ya.simdide yilmazmi.ne alaka.bi zeynebin katilinde karar verin.cok uzadi yok suydu yok oburuydu.
hem zeyneb olmeseydi komada falan olsaydi.yerine benzeyen biri komada olurdu.dizi finale yaklasirken uyansaydi.bi zahmet bikac bolum gelirdi.hizir reisi bu sekildede mafyaya dondurebilirlerdi.
zaten kadinlar aileler meryem var diye izliyorum.bi nurseldi ekremdi gidiyo.seldamidir nedir.hic sevmedik.artik bitirin konu uzadi.bide fragmani bigun kala yayinliyorsunuz.erken yayinlayin...

meryeme tokat hic olmadiii...

.simdide tam zamaninda bitirin.kim vuruldu belli degil ama heralde yilmaz vuruldu soyleyemeden.ve yine zeynebin katili belli degil.hani ekrem ve arkasinndaki bilinmeyenlerdi.konuyu degistirin.tadinda birakin diziyi

14-11-2017 23:58 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bölüm sonlarını lütfen sonuç sonrası bitirin.
yayınladığınız fragmanlar diziye 1 yada 2 gün kala yayınlıyorsunuz. kısacası seyirciyi gereksiz bir beklenti içinde bırakıyorsunuz; izleyici zaten günü bekliyor ve seyrediyor

15-11-2017 00:00 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizide yaşar mevzusu cok sıktı ılyas sahnesi neden azaldı yasarı daha fazla görüyoruz resmen yasara kız bulup ta ılyas yada alparslan kız bulmayan senariste ne derim ben artık ılyas alparslan daha fazla olsun

15-11-2017 14:57 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum neden şahin ağa nin evini karısını göstermiyorlar kızı olsa diziye girse alpaslan için çok iyi olurdu

17-11-2017 00:47 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bence meryemi kurtaran ceylan olacak ve yakışırda amaa ceylan vurulacak ama ölmeyecek ardından haber cezaevine hızıra gidecekve ardından müthiş bir müzik demeli ki acımasız olma şimdi bukadar dün gibi dün gibi çekip gitme bırakta dolanayım ayaklarına kum gibi kum gibi ezip geçme.artık içerdekiler çıkmalı sıktı çünkü kimsesiz ekremi tipi mürseli yok etmeli hızıra gelince ünalda bi sır var onun peşine düşmeli yine iş ünala dokunmalı.enderin de bombalamalarını özledik tipinin destekçisi olup mürseli o bombalamalı,ama lütfen alparslanla hızır alinin kavga sahnesi gibi komik olmasın, çok yapmacıktı,ben orda ceylanın hızır aliye sağlam bi tokat atmasını dilerdim,meryeme o tokat olmadı keşke yılmaz ölmesede hızır o tokatın acısını en incesinden çıkarsa,alparslana suzi dönerken amerikadan arkadaşını getirse o avukatı olsa hepsinin ama suratsız bişey değil özgür avukat gibi espirili diziye renk katan sempatik ve aşırı zeki olsa ünal gibi fena olmaz,cansu dere gibi mesela iyi olur,bu arada selda işi çok uzadı sıktı,ölsün çıksın gitsin,kimsesize dokunmayın o süper,yalnız şunuda demeden edemiycem hızır cezaevinde evdeymiş gibi rahat sempatik espirili hiç olmadı daha sert intikam planları yapan az konuşan sürekli düşünen bi tavırolmalıydı son bölümlerde hızırda sıktı
ilyas alparslan meryem kimsesiz ve meryem süpersiniz daa,ama ilyasa ayrı bi hayranım
yukarda yazan arkadaşa katılıyorum esra mıy mıyyhiç yakışmadı suzi acil gel da gel
son olarak şunuda demeliyim müzik seçiminiz berbattı,

17-11-2017 10:27 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum selam inşallah yazıcam yazı gerekli yere ulaşır 64.bölümde yılmaz ünalın arkasından öldü diye ağlıyordu 80 bölüm de hain oldu bence saçmalık bu diziyi ilk bölümünden beri izliyorum bazı hatalar vardı ama bence bu büyük bir seneryo hatası bence seneryoya biraz daha dikkat edilmesilazım seyirci herşeye dikkat eder değerlisenarist buna dikkar ederseniz sevinirim.

17-11-2017 15:43 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum birde bakıyorsun ömer çakırbeyli vuruyor yılmazı ömer de sahalara girer belki aynı babası gibi

18-11-2017 16:44 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum allah aşkına bu dizi kadınlar olmaya başladı.artik izlemeye bile deymiyor

21-11-2017 22:10 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum keşke selda 'yı çıkarıp esra'yı diziye alsanız daha güzel olur selda çok gıcık ayrıca esra'yı çok özledik

22-11-2017 01:07 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bence mükemmel bir dizi ayakta alkışlanacak kadar

22-11-2017 05:14 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum küçük merve'yi ercanla yapmak veya reha olsa neyse de ercan neyse bide alpaslan için de biri gelse

23-11-2017 02:24 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum inadınamı dizide müziğe yer vermiyorsunuz kimsesizin koğuşta bıçaklandığında yada hızır kara mürseli bıçakladığında ne olurdu sanki şöyle bangır bangır bi müzik iliştireydiniz mesela geceden karanlık sebebim geceden mülteci kederim korkarım dönmez yüreğim korkarım güzelim korkarım ,beni yakacaklar beni yıkacaklar bana kıyacaklarrr yar,sorulur karanlık sebebim vurulur mülteci kederim,,, yani ahmetkaya ,kimsesiz harikaydın,ilyas sen zaten süpersin ,lütfen ender ilker bişeyler yapın bombalayın şu mürseli ölmezse ekremide es geçmeyin,seviyorum sizleri edho,,selda hariç zara da olmadı bu diziye
sevgiler
acılardan arda kalan işte şu bakışlarmış,,,yalanmışş hepsi yalan yalanmış hepsi yalan sevmek diye bişey vardı sevmek diye birşey yokmuş,ceylann o gözler yüreği anlatmaya yetiyo seni tebrik ediyorum,gözleriyle konuşan kadın

23-11-2017 17:08 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum iskender büyük gelsin

26-11-2017 15:50 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hayatimda evliyken bile ikinci kadinla iliski yasayan erkekler ve de en onemlisi karisi olsa bile evli bir erkekgi sevmeye devam eden kadinlardan nefret ederim... ama su dizide ceylan'i cok seviyorum. yani bana hizir'in derine gomen aski ceylan'mis gibi geliyor. meryem'i de seviyor, ama karisi oldugu icin, uzun yildir birlikte olduklari icin, yani meryem hizir'in hayat arkadasi. meryem karakterini de cok seviyorum, ama evin hanimi olarak, herkesin yengesi olarak ve anne olarak seviyorum. ceylan ise cok baska.

26-11-2017 16:38 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hizir meryem kadar kimseyi sevmiyor.sadece karisi olarak degil aski olarak herseyi olarak seviyor.bunu herseferinde dile getirdi.hizirin tavrindan bile belli.gozlerinden bile belli.ne kimseye oyle bakiyor nede kimseyle meryemle konustugu gibi konusuyor.sevgiyle askla.meryem bile dedi hizir sadece benim canimi acitabilir cunku en sevdigi benim diye.ceylani veya digerlerini sevseydi vazgecmezdi.ama meryemde gercekten seviyor.yanliz hizirin aldatmasi hos degil.bide final bolumunde nasil 32 kadina cicek yollamis
anlamadim.hepsiyle aldatmadi heralde
artik konu uzadi.zeynebi olmesine emri veren ciksin artik.zeynebin olmeside iyi olmadi ama yapacak bisey yok.fragmanlarda gec yayinlaniyor.ne anladik

26-11-2017 22:24 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra geri dönsün lütfen

27-11-2017 20:05 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum zülfikar ağa (halil ibrahim kalaycıoğlu) diziye büyük katkı sağlayacaktır umarım diziye oda katılır.

28-11-2017 11:07 !! ++

♡rüya♡ Yorum
arkadaş
ekle
selam ya edho baya güzel diziymiş 😂😂 başta sevmiyodum annem izliyodu sonra dikkatimi çekmeye başladı 've 3.sezonunda izlemeye başladim😂 alparslan çok yakiskli haha hiziraliyi hiç sevmiyorum deniz çakirla hiziralinin anneside çok güzeller ismi aklima gelmiyo şu an..reytinglerinde maşallahı var :)

♡rüya♡ • 28-11-2017 20:01 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bu ne ya iyice saçmalamaya başladılar

28-11-2017 23:32 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bir insanın zeka seviyesini anlamak için izlediği filmlere ve dizilere bakmak yeterli oluyor. bir dizi düşünün çevrildiği ülkenin polisini ve güvenlik kuvvetlerini hiçe sayıyor. ya da mafyayı salak ve sirk palyaçosuna çeviriyor. dizinin çok basit bir konusu var. konu ise şöyle; bir bölüm beyaz taraf saldırıyor, diğer bölüm ise siyah taraf saldırıyor. 😁bir onlardan bir bunlardan. başka konu yok. tamamen ucuz ve saçma bir senaryo ile insanlarla resmen dalga geçiliyor. bu sebepledir ki türk filmleri ve dizileri (istisnalar hariç) çok büyük bir çoğunlukla bir arpa boyu ilerlemiyor ve daima çok gerilerde kalıyor. ama bu gibi dizi yapımcılarının amacı, iz bırakan güzel bir iş çıkarmak değil... tek amaçları var. o da para... kazanç gelsin de nasıl isterse gelsin. ve ne yazıktır ki artık dizi ve filmlere sanat gözüyle değil de ticaret gözüyle bakılıyor. gerçekten bir toplum için çok büyük bir kayıp ve üzücü bir durum.

29-11-2017 02:04 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum son sahne olmadı yazar ne hızırın aşkına yakıstı nede filme filmin ortasinda meryemle muebbed istiyordu filmim sonunda aldatiyor ailecek izliyorduk filmin sonunda butun aileleri birbirine dusurdunuz bu filme yakismadi

29-11-2017 09:30 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bence aldatmadi hizir.umarimda oyledir.ama yinede meryem oyle anladi.haftaya durum duzelsin.ama konu cok uzadi.donup dolasip ayni sey.bitirin artik

29-11-2017 11:48 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ben alpaslan için ezgi eyüboğlu gelse çok iyi olurda hep hizirin aşklarını izliyoruz şahin ağa nin kızı olarak gelse kar8sida gelse çok güzel olmaz mi

30-11-2017 01:38 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum su flimde turk aile yapısına uymayan seyler yayınlayıp flimi bitirıyonuz.hep karı kız baska konu uretemedınız ya sıkıldık

30-11-2017 23:42 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra gelsin yaaa!!! biz esili istiyoruz lütfeeeéennn

03-12-2017 19:41 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hızır meryemi aldatmazzz kesin üzerine bişey döktü o kadın çünkü meryemin geleceğinden haberi vardı,hepsi planlı,yukarıdaki arkadaş herkes istediği filmi izler istediği hayatı yaşar istediğini yer içer istediğiyle gezer ve istemediğini yapmaz kendi özgür iradesidir bu zeka seviyesi ne alaka sevmek için zekamı gerek...seviyo ve izliyoruz sen nasıl sevmemiş ve izlemeyi tercih etmediysen sevenlerlin izleyenlerin tercihinide eleştiremezsin.zevkler ve renkler tartışılmaz.
ha bu arada siz bi insanın zeka seviyesini izlediği filmden anlayacak kadar zekiyseniz hayatta sanat a kadar yapılan herşeyin ticaret para amaçlı olduğunu görebilecek kadarda amaaa değilsinizdir sanırsam.

05-12-2017 09:57 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum birakin kardesim su iyi aile babasi rolunu koskoca cakir beyli otelde karisina hesap verme rolleri nedir bunlar

05-12-2017 21:14 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum candan iyi bi seçim olmuş uzun zamanlardır ekranlarda göremiyorduk özlemişiz.sempatik akıllı yakışırrr am a ilyasa.ters köşe yapıp hızırla işbirliği yapıp kendini tutanları anlatmalı bu arada ilyasa aşık olmalı ilyasta oma.yılbaşına doğruda süper bi bölümle ortaya çıkmalı kalleşler selda falan hepsi şoke olmalı açığa çıkınca.lütfem şu hızır ali de saf kör modundan çıksın hatta o uyandırsın ilyası falan .müzik seçimi fena değildi ama daha iyi olabilirdi.candan lütfen bakışların daha uzun ve keskin olmalı çakal gibi bak saf masum olmaz o role.ve ilyası etkilemek için hep tersle onu aşağla kızdır.olcak olcak yılbaşına süper kafa karıştıran bişeyler olcak inşallah.

06-12-2017 10:33 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ilyas ve alparslanı daha fazla görmek istiyoruz sahneleri azaldı ya resmen bu ne iki sahne felan izledik yani bir meryemin yanında birde galeride gördük aşkını da izleyelim ya burcin terzioğlu yağmur tanrısevsin gelsin diziye zarayada şarkı söyletin ya bence o hızırla meryem sahnesindeki şarkıyı o söyleseydi keşke ilyas alparslan askını izleyelim
ceylanla ünal evlensin candanıda meryem vursun

06-12-2017 15:31 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra ve ilyas'ı istiyoruz lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen

07-12-2017 21:31 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ilyasa burçin terzioğlu alpaslan a ezgi eyüboğlu gelse

08-12-2017 01:19 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yani şu merveyi ercan la yapmak nedir reha daha iyi olurdu ercan in bir havası yok cakirbeylilere daha çok yakışır bir damat olurdu reha hem havasında var daha iyi merve reha olsun hayriye anneyi niye dinlemiyor bu kız

08-12-2017 13:56 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum son iki haftadır dizide bir yavaşlama var. israrla izliyoruz ama biraz heyecandan uzaklaştı. hep sohbet tarzına döndü.

08-12-2017 15:47 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum zara nın çok büyük hayranıyım sesine mest oluyorum zaten olmamak elde değil ama konuşurken dişleri kötü gözüküyor bütün zerafet gidiyor nolur bi çare bulun neşe ablama

08-12-2017 15:57 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum o kimsesiz fazla abartı gerek yok

12-12-2017 20:16 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum malesef evde aldığımız kararla bu bölümünü izlemiyoruz.hep sadık kaldık başka dizi izlemedik ama dizi heyecandan uzak ve hep sohbetle doldu.ve bu akşam ufak tefek cinayetleri izleyeceğiz.gizem ve heyecan dolu.
mafya dizisiydi kadınlar gününe döndü.hep planları kadınlar yapıyor.yakında masayada otururlar

12-12-2017 22:40 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum allah aşkına şu ömerin ceylan anne muhabbetine bir son verin. ömeri çok beğeniyorum ve seviyorum ama ceylan anne ne ya??? tamam hizirali meryem anne diyor ama meryem hizirin karısı!!! lütfen böyle saçmalıklara son verin. birde şu candan çıktı lütfen bir nazlı vakasına daha gerek yok! meryemide gözden düşürme çabası var gibi sanki diziden çıkaracaklar.🤔 sacmalamasin dizi!! 🙏

13-12-2017 12:57 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum eğer nevzat hainse. niye murselin olmesine engel oldu ben bunu anlayamiyorum

14-12-2017 06:36 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum mürsel diziye yakıştı bence henüz ölmemeli nevzata gelince başından beri sevemedim onu bi iticiliği var hakkaten kimsesiz nevzat dostum değilsin dediya kimsesiz bilir işini sokaktan gelen insan adamı gözünden tanır.yahu kimsesiz iyiki girdin diziye heee iki kat fazla merakla bekliyorum artık salıyı. ilyas az pskopata bağla. ceylan bi hamle yap
.müzik eksk,meryem biraz sıktı
candan yakıştı ender ve ilker az göz önüne çıksın da.onlarda sevilen karakter ve neşe veriyo diziye,müzikkk şart .edho bu bölüm biraz sıkıcıydı.az enerji

14-12-2017 15:31 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra geri döner umarım diziye

14-12-2017 22:51 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum alpaslan için kız gelse ezgi eyüboğlu gelse şahin ağa nin kızı olarak daha çok izlenme olur

15-12-2017 00:25 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum artık esra için açıklama yapın artık yaa

16-12-2017 11:29 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra ilyas istiyoruz

16-12-2017 18:19 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum sonuna kadar esra ilyas.

17-12-2017 20:07 !! ++

Asi:cok sıkıldım yalancı insanlardan Yorum
arkadaş
ekle
ya sacmaliyorlar bu nedir ya dogru duzgun senaryo yazin artik nerde eski edho bu sezonu hic beyenmedim meryemide cakirdan ustun gosteriyorlar
aslinda meryem karakterini ceylan canlandirsaydi cok guzel olurdu ceylanin oyunculugu daha guzel

Asi:cok sıkıldım yalancı insanlardan • 18-12-2017 01:19 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum lütfen lütfen esra hakında bir acıklama yaparmısınız

18-12-2017 11:21 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizide sıkmaya başladı bu nedir herkes hain tipiyle ateş neden hain ben onları çok seviyorum unalla ekremde hain ben anlamadım gitti hadi ekrem neyse de ilyas esra diyenleride anlamıyorum o donuk esra'nın niye bu kadar çok seviyorsunuz anlamıyorum ilyasa başka biri lütfen burçin terzioğlu mesala alparslanada yağmur tanrisevsin olsa yakisirlar meryem çakırbeyli de harika ilyas alparslanda öyle

18-12-2017 12:24 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum usta filim on numara ama allah aşkına şu reklamlara bi düzen getirin allah aşkına ya atw kanalına insanı kusturuyor izlemek istemiyor insan
arkadaslar heyecan kalmadı dizide roller fakli olmaya başladı hizirin lafını kimse bolemezken alpaslan kaç defa sözünü kesti burdan senariste sesleniyorum seneryolari değiş lütfen birde şu reklamları düzenleyin izleyici kitlesi iyice geri itiyor dikkat

19-12-2017 22:25 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum koskoca iki saat bir isim öğrenme uğruna gitti.senaryo tıkanmış belli.acaba senarist bu siteye göz atıyormu.yoksa körler sağırlar birbirimizi mi ağırlıyoruz.

19-12-2017 23:29 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum eşkiyada aile ile bir dizi bitmez eşkiya eşkiyadır akılı olun eski ile yeni karıştırmayın final yaparsınız bu millet çok zeki

19-12-2017 23:51 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum çok sıkıldım izlerken bu bölümde

20-12-2017 00:52 !! ++

Asi:cok sıkıldım yalancı insanlardan Yorum
arkadaş
ekle
bu sezon sadece bi konu var zeynebi kim oldurdu sezon sonuna kadar boyle devam edecek anlasilan hizir sadece kizini oldureni bulmaga calisacak bi dizide sadec bi konu bi movzu olurmu ya ne sacma senaryo iyi ki kiz diziden ayrildi yoksa ne uzerine cekeceklerdi diziyi

Asi:cok sıkıldım yalancı insanlardan • 20-12-2017 16:29 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum şahin ağa nin neden evinin karısını göster miyorlar kız olsa alpaslan için gel
lütfen alpaslana ezgi eyüboğlu gelse şahin ağa nin kızı olarak çok güzel olur avukat yada doktor

21-12-2017 00:56 !! ++

Asi Yorum
arkadaş
ekle
gecen sezonki edho daha iyidi bu sezon ki senaryo cok sacma bi haraket yok dizide hep ayni

Asi • 25-12-2017 23:38 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum rica ediyorum su deniz çakır biraz düzgün giyinsin. ayıptır. ayıp. gunahtir. kendi kendine o kadar insanın gunahini alma

26-12-2017 21:09 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum böyle giderse izkenmez aksiyonun a su yok yazık

26-12-2017 21:37 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum lütfen meryem hanımefendi daha üsturuplu giyinsin her bölümde göğüs dekoltesi hoş olmuyor

26-12-2017 22:10 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum malesef yine pişmanlık yaşadığımız bir bölüm. off allahım ya. en iyisi zirvedeyken final yapılması. çok sıradanlaştı. oyuncular şu an kariyerlerini zorluyor.senaryo zaten final yapmış.

26-12-2017 23:18 !! ++

Asi Yorum
arkadaş
ekle
sezon baslayandan beri ilk kez guzel bi bolum izledim cok marakli idi dizi galiba haraketleniyor

Asi • 26-12-2017 23:34 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yine çok sıkıldım tek şaşırdiğım sahne nevzat i oyuna getirmeleriydi . diğer bütün herşeyi hep tahmin ettim hatta ünal ve davut olayını bile. dizi çok sıradan gidiyor artık hiçbir heyecanı kalmadı.

26-12-2017 23:42 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bir suredi izləmirdim ama cox gözel dizi birəz daha heyacan olsa deyişik bir şeylər təkrara girməsə daha gözəl olar bir də ilyasa özgürü geri gətirsələr möhtəşəm olar hələ də oların birlikdə olduğu eski bolumleri təkrar təkrar izliyirəm bizi duyun özil olsun

27-12-2017 10:18 !! ++

Asi Yorum
arkadaş
ekle
zeynebi gorunce sevindim sandim ki olmemis hizirin bi oyunu imis ama sonra hizirin ruyasi oldugunu anladim

Asi • 27-12-2017 16:23 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ömer cesurca kara verdı(teslim oldu).ömer adamın hasıdır.saf kanlı çakırbeyli.

27-12-2017 18:56 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum tahmin ediyorum esra geri gelecek kimsesiz yaşar saklıyor onu ve esra ilyas aşkı izleyeceğiz inşallah cocukla gelecek

28-12-2017 21:22 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum son bölüm 86. bölümde meryem ömere yarın gidiyoruz diyor ve aynı gece gidiliyor cümle orda çok dikat edilmemiş olsada her sezonu takip ettiğim gibi severek izliyoruz cümle fazlası yada yanlışı olmuş diye düşünüyorum saygılar iyi çalışmalar ☺8

30-12-2017 14:12 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum inşallah gelmez ilyasa o kız hiç uymuyor

31-12-2017 17:45 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yeni yılda esra ilyas istiyoruz

01-01-2018 18:15 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ayyy esra mı geliyorrr hadi inş ☺☺

01-01-2018 20:16 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum arkadaş bu dizi seviyoruz sevdigimiz içinde dizi başlamadan soframizi kuruyoruz saat sekizi bekliyoruz..birde bakarsin dizi iptal.pekala bu size yakisitormu.bizi kandirmak...bana güzel bir sofra borclunuz .

02-01-2018 22:54 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum alpaslan için çok güzel sevimli biri gelse şahin ağa nin kızı olsa hiç evini karısını göstermiyorlar ezgi eyüboğlu çok yakışır

04-01-2018 23:56 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ben ya dişci ya da baltazar pudra hakki
bence ya dişci ya da baltazar pudra hakkı

07-01-2018 18:11 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum şu fregmanı son güne bırakmayın artık tamam diziyi seviyoruz izliyoruz ama böyle oldukça diziden sogutuyosunuz

07-01-2018 18:12 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esra gelirse ben izlemem canlı yayından

09-01-2018 20:40 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yav dizi güzel hoşda dizi reklama girince hemen adam kadına tokat vuruyor bi ürküyorum bide nefret ediyorum sen anlat karadeniz midir nedir daha başlamadan nefret ettim allah rızası için edhodan sonra hemen onun reklamını vermeyin ayrıca kadına şiddetin ekranlarda dizi olarak gösterilmesini de uygun bulmuyorum lütfen buna dikkat edin

09-01-2018 23:37 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum merhaba diziye orhan edip erturk katılırsa daha iyi olur rus mafyası olarak izlenme oranı yukselir bence

11-01-2018 13:13 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bende esra gelirse izlemem canlıdan netten sararız artık bu ne ya esra sevmiyorum o kızı ilyasa başka kız mı bulamamamışlar alparslanada birisi olsun artık hem ceylan karekteride bozuyor artık ünalla evlensin artık tamam seviyorum iyi oyuncu ama iyi örnek değil meryemim dururken ceylanı ön plana çıkarma çabası nedir meryemi daha çok seviyorum hem erkeklerde böyle giderse hızırı örnek alır iki eşli bide hızırın kırığı ile meryem niye sürekli yan yana daha düzgün senaryo ünalla evlensin ceylan hızırda meryemle başka bir kadınla uğraşmadan devam etsin bu dizide favorim ilyas çakırbeyli onu biraz ön plana çıkarın artık eski ilyas alparslanıda çok seviyorum meryemide hızr aliyide ayrıca bide gerçekten fragmanı son güne koyma mantığı nedir birde yaşar mevzusu çok sıktı niye bu kadar ön plana çıkartıyorsunuz geriye kalan hepsi hain mi diğer oyuncuları daha çok seviyorum tipi fikret ateş ender ayrıca onların emeği daha çok birde benim anlamadığım zeynepin katilini bu nasıl öğrendi hızır öğrenemedi bu daha mı güçlü hızırdan çok saçma

11-01-2018 18:12 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum alpaslan a ezgi eyüboğlu çok yakışır sevimli

13-01-2018 03:20 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum baktınız bir dizi var onuda mac yüzünden gösterilmiyor bir hafta var bir hafta yok bu nasıl is diziden doğduk dikkate alırsınız
dizi neden yok

15-01-2018 21:16 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum tipi yakışmıyor diziye

16-01-2018 03:40 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hâlâ fragmanı vermediler yoksa bugün yok mu niye ya sebebini bilen var mı

16-01-2018 14:59 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ya kardeşim biz bu yorum isteklerimizi boşunamı yaziyoruz okkadar yaziyoruz yaziyoruz aynı değişen bişey olmuyor ali sürmeliyi istiyoruz yada saruhan hünel
zazayı istiyoruz yönetmen

16-01-2018 17:33 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ya kardeşim bu ne biz bu diziyi izliyoruz neden saçma sapan sebeblerden dolayı 2 haftadır yok izlieyicilerinize bu kadar mı değer veriyorsunuz siz bizi para olarak görüyorsanız artık izlemeyiz sizi olur biter

16-01-2018 20:40 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yilbasi haftasida yaptilar bu kadar sacmalik olurmu ama izliyoruz doye surekli sarkitiyolar cok buyuk saygisizlik izlucisine artik izlemicem kim bu karari veriyorsa alsin simdi edho sunu çay icsin

16-01-2018 20:50 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bu dizi sedat peker için çekildi onun pisliklerini örtbas etmek için sedat güney afrika ve güney amerika nın türkiyeden giden eroin sevkiyatının nakliyesini yapan kendini kabadayı diye gösteren ergenekoncu bir mittt dir geçmişinde dolandırıcılık dan da sabıkalı bir tokatçı

17-01-2018 01:13 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bu yorumun kimler tarafından okunduğunun atv televizyonu bu yorumları nekadar muhatap olduğundan emin değilsemde yine de yazıyorum.bir dizi yayımlıyorsunuz eşkiya dünyaya hükümdar olmaz reyting uğruna insanlarla alay mı ediyorsunuz dizi izleniyor diye bu yapılanlar etikmi hava bulutlu hadi bu hafta erteliyeli,buzlanma var erteliyelim,maç var erteliyelim,kabahat tv yöneticilerin değil halkın haftalık dizi yapacağınıza aylık yapın emekli aylıkları gibi,yahu yayın akışı diye bir ahlakı kural var rütük neden bu konuya el atmıyor bilinmez.filmi okadar uzatılıyorki başladığı tarihten bu güne bakıyorum oyuncular yaşlandı,ömer biberon içiyordu şimdi ceza evinde.

17-01-2018 08:36 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yazik yaaa. benden de pes izlemiyorum bi yayınla bi yayınlama gider kahvede okey oynarım daha iyi. hem orda da çay var. terbiyesizlilkte zirve yaptılar. zaten dizinin yarısi ev hayati rüya ve hayallerle geçiyor.

17-01-2018 09:51 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ya kardeşim bu ne biz bu diziyi izliyoruz neden saçma sapan sebeblerden dolayı 2 haftadır yok izlieyicilerinize bu kadar mı değer veriyorsunuz siz bizi para olarak görüyorsanız artık izlemeyiz sizi olur biter demiş bir arkadaş..
aynen katiliyorum... ve şunuda eklemek isterim.. soğuttunuz diziden artık sizi izlemiyeceğim ..milletin size ayırdığı vakit. yazık ...

17-01-2018 14:45 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum sizin yayınlayacağınız dizinin içine edeyim. bir hafta yayınla bir hafta yayınlama.kendinizi ne sanıyorsunuz.bu yüzden artık kanalınızı bile seyretmekten vazgeçeceğim.
seyirciyle alay etmek bu olsa gerek.kanalınız bir kamu araştırması yapsın .bakın çoğu kişi değil diziyi atv yi bile bu yüzden seyretmez oldu.siz yine ertelemeye devam edin. artık diziden de soğuduk zaten.

17-01-2018 17:30 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bugun ıtıbarıyle benım ıçın bu dızı bıtmıştır. neymiş maç varmış

17-01-2018 19:58 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum 4.bölüm şahin aga adnan fahri
6.bölüm reha
12.bölüm davut emine
13 .bölüm ilker ateş
15 .bölüm şeçkin
24.bölüm ender
33.bölüm fikret
41.bölüm ceylan
49.bölüm hizir ali
50.bölüm ercan
64.bölüm zafer
66.bölüm gönül
72.bölüm hürşit
73.bölüm yaşar kimsesiz kimsesiz yaşar
74.bölüm ekrem
82.bölüm candan
87.bölüm pudra hakki yalçin

20-01-2018 17:16 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yarin yine maç koyun kanaliniza. zaten seyretmeyeceğiz.bakin shov tv yi örnek alin. çukur dizisi rekorlar kiriyor.

22-01-2018 14:22 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum o kadar esra ilyas bekledim olmadı cok üzüldüm izlemiyorum

23-01-2018 22:59 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum arzu yanardagi çıkartın sü diziden

23-01-2018 23:06 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum esrayı bekledik gelmedi izlemiyoruz artık! çok üzgünüm...

24-01-2018 11:48 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ilk bölümünden bugüne kadar kaçırmadan izlediğim bir dizi yaklaşık 10 bölümdür seyretmiyorum bazen açıyorum bir iki sahneden sonra hemen değiştiriyorum korkunç bir dizi haline geldi yazık güzelim diziyi mahvettiniz sebebine gelince mafyanın birçok erkeğin birbiriyle bazı hesaplaşmaların yaşandığı bir dizi kadın matinesine döndü siz erkekler ne yapıyorsunuz orada anneniz karınız kadınlar kadınlar ben kadınlara çok saygı duyan bir kişiyim onları kesinlikle küçümsemiyorum hatta bizleri doğur anlarda onlar ama savaşa giderken hangi adam yanına karısını alır yada onun sözünü dinler yazık ettiniz diziyi yazık kadınlar matinesine hoş geldiniz bence dizinin adını değiştirin kadinlar geldi erkeklik gitti bizden bir cacik olmaz dersiniz.

24-01-2018 13:52 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum cok üzdünüz bizi esra ilyas aşkını nasıl bitirdiler cok cok üzülüyorum elveda eşkiya dünyaya hükümdar olmaz

24-01-2018 22:46 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ay ne esraymış be iyki gelmiyor yoksa be izlemezdim

25-01-2018 16:01 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ikide bir esra esra diye sızlanan, esra'nın bir yakını mı ne? diziye hiç yakışmayan, robot gibi, botokslarından mimik yapamayan biriydi. gelse ratingler sıfırlanır.

29-01-2018 12:59 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum abdülhey gibi mükemmel bir oyuncuyu ilk 11’e almayan teknik direktör. oysa bu oyuncu çok iyi kullanılsa dizi ilk sıraya oturur düşüncesindeyim. abdülhey’e bir sevda bir kabadayı hepsi çok yakışır. yönetmenim bunu kulak arkası yapmamalısın

30-01-2018 21:40 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum şu ömeri filimden çıkarın allah aşkına yeter çıldırttı beni hiç yakışmıyor filme

30-01-2018 23:35 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum eşkiya dünyaya hükümdar olmaz a ali sürmeli zaza gelsin

31-01-2018 18:02 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum ilyasi geri plana atmayin artik eski bölümleri gibi olsun

01-02-2018 16:20 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum merhaba eskiya dunyaya hukumdar olmaz harika gidiyorsunuz bayildim boyle devam edin rekor kirmaya devam ediyorsunuz babamla her sali sizi izliyoruz allahim nolur bu dizi hic bitmesin

02-02-2018 15:48 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum aynen en baştaki ilyas çakırbeyliyi istiyorum bende eskisi gibi esrasız tabikide yeni bir kız gelse keşke heyecanlandırın diziyi resmen uzatmaları oynuyor gibi hissettiriyor bu dizi

04-02-2018 14:49 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum artik diziyi 2 haftada bir vermeye basladilar iyice tadi kaçtı dizinin .. kac zamandir 2 haftada bir veriyorlar

04-02-2018 21:46 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hala fragman yok yarin dizi yok heraldeböyle dizi mi çekilir kafalarına göre bi hafta var bi hafta yok

05-02-2018 15:27 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum sizin maçınıza da dizinize de. yazıklar olsun.

06-02-2018 16:10 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum birdaha aile boyu izlemicez kafalarina gore dizi oluyor olmuyor

06-02-2018 20:02 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizinizi beyenerek izliyordum takı bu güne kadar bir hafta diziyi iple çekiyoruz siz futbol maçı yayınlıyorsunuz siz bilirsiniz bizde izlemeyiz!

06-02-2018 20:44 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum suyu isindi ardik budizinin de 1 hafta merak ilebekliyoruz yayinlanmiyor. bu birdeğil iki değil. defalarca. kimi zaman yeni yil nedeni ile günler ce yayin. yapilmadi. ya kanal değişsin ya yayindan kaldirilsin. yeter artik

06-02-2018 21:09 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bir dizise bu kadar ara vermesi beni diziden soğuttu sizce

06-02-2018 21:52 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bizimke dalga mı geçiyorsunuz bir hafta yeni bölüm var bir hafta yok sizde hata yok bizde hata bizler sayesin de halk sayesin de hem para kazanıyor hemde dalga gecer gibi yeni bölüm yok yeter artık

06-02-2018 22:26 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bir daha atv izlemeyecegim yapımcılar kanal değiştirmezse edho ya baybay

07-02-2018 01:14 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum haftayada kimse izlemesin pretotosto edelim ayıp bunların yaptıgı

07-02-2018 01:50 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizi artık kadın mafyalığına döndü aksiyon sürekleyicilik hiçbir şey yok izlenmiyor konular aynı masadaki 12 kişi sürekli birbirlerini vuruyor yenisi masaya girebilmek için oyun kuruyor başka bişi yok

07-02-2018 08:09 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum bende bıraktım
severek izliyordum diziyi artık izlemicem kendileri bilir kurtlar vadisi kaos başlasın zaten bunların işi bitecek ister yayınlayın ister maç oynatın

07-02-2018 18:46 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum yapımcılar kendilerine o kadar çok güveniyorki fragmanı bile son gün yayinliyorlar. untmasinlarki bu güveni onları veren izleyici bu sekilde giderse izleyici bulamayacaklar. iyice saçmaladılar. maç var dizi yok a spor ne güne yayın yapiyor.

07-02-2018 23:13 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum hursit olmesin be diziye renk katiyordu kadroyu vpk begenerek ailecek izliyoruz senaryoyu yazanin eline salik hayal gucum gelisti resmen ama su mac oldugu gunlerde bi cozum bulunsun istiyoruz saten bir hafta sabirsizlikla bekliyoruz

11-02-2018 18:34 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum diziye 2 gün var halen fregmanı yayınlamıyosunuz yorumları görüyomusun yada okuyomusunuz bilmiyorum ama böyle yaparak arkadaşların dedigi gibi gerçekten diziden sogutuyosunuz bu şekil olmuyo yani

11-02-2018 20:01 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum şahin ağa nin niye karısını evini göstermiyor lar yurtdışı kızı gelse doktor yada avukat olarak alpaslan a net kadar iyi olurdu ezgi eyüboğlu çok iyi olurdu biraz gençlerin hayatını görürdük

12-02-2018 00:49 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum tipi müzik yapsın, ya da biraz güler yüz göstersin, çünkü bu asık surat sanki o nun azap içinde boşaldığını hissettiriyor. şu kadın rolleri biraz azalsın, önemlisi şu ki, esasında türkiye’de bu denli serbest öldürmeyi hiç bir mafya çete yapamaz, birazda polisi hukuku ve adaleti ekleyin. ayrıca son bölümler piyes olmaya başladı!!! biraz halkı canlandırın veya yoksulluğu, herkes bu dizide imparator. ayrıca çocukların beyni karışıyor. kurtlar vadisinde çocuklara silah verdiniz şimdide öldürmeyi öğretiyorsunuz... lütfen...!

12-02-2018 03:38 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum kadın rolleri sıkmaya başladı. muhafazakar karadeniz ailesine mensup ve bir mafya babasının eşi meryem'in göğüs dekolteleri çok rahatsız edici.

12-02-2018 15:44 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum kimsesiz çocuklar için bişey ler yapılsa aslında şahin ağa nin mahalesini falan gösterseler daha iyi olur eskiden kimse kalmadı civciv diziye geri dönse çok iyi olurdu

13-02-2018 01:31 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum kardesim bu nedir ya biz ilk bölümlerdeki gibi mafya filmi izlemek izliyoruz hep aile sorunları hep aile sorunlari bu nedir ya biz oktay abinin deli dolu sahnelerine alışkıniź bekliyoruz artik güzel bolumleri

13-02-2018 21:51 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizinin yarısını hatta hepsini konusarak geciriyorlar :d:d iyimiş

13-02-2018 22:14 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizinin ...kunu çıkardınız koca gece seyrediyoruz hiç bir icrat yok heran birşey olcak diye seyrediyoz ama nafile artık heralde izlemiycez koca bölüm ıvır zıvır sahnelerle geçiştiriliyor.

13-02-2018 23:14 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum dizinin 90.bölüm sonu çok saçma olmuş servet elini kolunu sallayarak giriyor bombayı koyuyor geri çıkıyor ordaki nobetciler fark bile etmiyor saçmalık yani 90 bölüm boşa izledim koca bir saçmalık hemen final yapın derim sacmaladiniz yani

16-02-2018 22:51 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum lütfen alpaslana ezgi eyüboğlu gelse şahin ağa nin kızı olarak polat elif aşkı yada yusuf zeynep aşkı gibi izlemek çok güzell olurdu

20-02-2018 02:24 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum diziyi finale götürün çok sıkmaya başladı hep aynı

20-02-2018 20:39 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum arkadaş bir filimimiz vardı onuda berbat ettiniz nedir bu aksiyon yok hep karı kız muhabbeti yazık ediyorsunuz filme böyle giderse izlenecek bir film olmaktan çıkar

20-02-2018 23:26 !! ++

Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz Yorum diziyi negenerek izliyorum enderin olumune cok uzuldum. butun yorumlari okudum birisi gelecekse diziye illaki beklenenin disinda olsun ezgi mola olsun sempatik ilyas la hos olur bence. ekibe tesekkurler izledigim tek dizi sevgiler

21-02-2018 00:52 !! ++

Yorum Yaz

:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.