Çatı Katı Aşk

Çatı Katı Aşk
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Mia Yapım
Yönetmen:Barış Yöş
Senarist:Saygın Delibaş, Fethi Kantarcı
Oyuncular:Furkan Andıç ->
Ezgi Şenler ->
Yiğit Kirazcı ->
Kanal:Kanal D
Link:https://kanald.com.tr/cati-kat
Puan:
6.2 / 10 | Oy: 187 | Yorum: 110

Oy Ver

6.2
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Çatı Katı Aşk Oyuncuları

Furkan Andıç, Ezgi Şenler, Yiğit Kirazcı, Nilay Denizci

Çatı Katı Aşk Özeti

Yönetmenliğini Barış Yöş’ün yaptığı Çatı Katı Aşk dizisinin başrollerinde Ezgi Şenler ve Furkan Andıç yer alıyor. Senaryosunu Saygın Delibaş ve Fethi Kantarcı’nın yazdığı dizinin yapımcılığını Mia Yapım üstleniyor.

Çatı Katı Aşk Yorumları

Çatı Katı Aşk Yorum bi aşkın çatı kati hali kalmışti

20-06-2020 18:36 !! ++


Toplam Cevap: 1 ↓↓↓
Çatı Katı Aşk Yorum bu dizi tam bir fiyasko 5 bölüm kiracı ne işi var orada her lafa karışan aile ses çıkarmıyor bu dizi 10 bölümü belki görür ilk defa seyrediyorum

Arda • 07-08-2020 00:06 !!

Çatı Katı Aşk Yorum oyuncular berbat özellikle kivircik saçli olana gicik oldumm

25-06-2020 22:04 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum berbat bir senaryo , saçma bir yaz dizisi olmaktan ileri gitmeyecek bir dizi

09-07-2020 21:11 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum aynen yukardaki arkadasxa katilyorum valla tek kelle ile berbat . kesxke o kizim yerime aybüke olsaydi❤
aynen yukardaki arkadasxa katilyorum valla tek kelime ile berbat . kesxke o kizim yerime aybüke olsaydi❤

09-07-2020 22:29 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok güzel bir dizi bayıldım şu sıkıntılı günlerde ilaç gibi geldi:) aşk yeniden gibi çok eğlenceli keyifli😏👍

09-07-2020 22:34 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum müziğin yüksekliğinden konuşmalar duyulmuyor lütfen fon müziği hafiften verilsin

09-07-2020 22:51 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum diğer iki yaz dizisi çok güzel. bu dizi hiç güzel olmamış.

10-07-2020 03:33 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum tam bir hayal kırıklığı sonunu getiremedim

10-07-2020 12:38 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkan andıç nilay denizci uyum içinde ezgi şenler ve diğer oyuncular bütünlüğü tamamlayamamış olmamış dizi konusu vasat

10-07-2020 13:22 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkanın bir önceki dizisi her y.aşk daha güzeldi

10-07-2020 23:35 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bence çok güzel bir dizi pandemi sürecinde bana çok iyi geldi bu arada ezgi şenenler çok güzel😍

11-07-2020 17:19 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum hep ayni senaryo vauv demeyoruz artik. zengin erkek tirip atan fakir kiz ...

11-07-2020 21:36 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok güzel bir aile ve sımsıcacık bir mahalle👍😊😊😊

11-07-2020 23:11 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum müthiş bir yaz dizisi

☆☆☆Deniz☆☆☆ • 12-07-2020 13:50 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkana o kız hiç gitmiş mi yaaa

12-07-2020 21:41 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenler hiç olmamış tamamen yapmacık bi oyunculuk sergiliyor, burcu özberk olmalıydı ezgi yerine.

12-07-2020 22:22 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum aile dizisi olarak manevi değerlerimize sahip çıkılmalı gençlerimize olumlu örneklerle devam edilmeli
bizler aile bağlarını komşuluk mahalle kültürünü kuvvetlendirecek namus iffet haysiyet değerlerini sevgi saygı sadakat dürüstlük güzel ahlak gibi kavramları öne çıkaracak diziler istiyoruz.

13-07-2020 10:52 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkan andic ile nilay denizci cok yakişiyolar bence iyi bir ikili olurdu bunun haricinde güzel bir dizi

14-07-2020 21:53 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum nilay deniz cok basarili bence. yeni donemin ebru cundubeyoglu. mimiklerini cok iyi kullaniyor. furkanla gitmisler ama diger hatun olaya yabanci gibi

15-07-2020 08:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bence güzel aile dizisi

16-07-2020 14:35 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenleri diziden çıksın bir rol bu kadar kötü oynanır.

16-07-2020 20:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenler de oyunculuk sıfır. çok abartılı hareketleri var. bir de her dizide kızlar trip atmazsa ceza mu yazıyorlar. insan gibi tanışıp arkadaş olunamıyor mu

16-07-2020 22:16 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum oyuncular deneyimli çok güzel seçilmiş ama ezgi şenleri hiç uymamış
ezgi şenleri olmamış

16-07-2020 23:55 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ayşen çok kaba konuşuyor biraz kibar olmalı çok abartılı haraketler

17-07-2020 02:31 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ates karakteri çok yanlış yarı çıplak tamirci sahneleri çok itici diziye ters düşüyor dizi aile dizisi çıplaklık kullanılması çirkin itici oluyor dün onun olduğu tamirci sahnelerinde bakmadık.

17-07-2020 11:57 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok yapmacık oynuyorlar ve yine saçma sapan konular gerçekci olun biraz bütün diziler aynı degişik konu yok galiba

17-07-2020 23:02 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum o kadar kaliteli oyuncular arasında ayşen ne yapıyor bilmiyorum bildin oyunculuk sıfır. mimik bile yok. sette stajyerlik yapıyor gibi

19-07-2020 00:55 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum tamirhane sahnelerinde ateşin sahneleri hoş değildi kanal değiştirdik.

19-07-2020 00:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ya biraz kaliteli dizi yapın saçma sapan konular her kanalda aynı basit diziler

20-07-2020 17:46 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenlerin enerjisi çok düşük,oyunculuk sıfır..furkan için her yerde sen den sonra aynı işin kötü tekrarı olmuş

21-07-2020 08:24 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkan ve ezgi senler ikiside cok uyumsuz bir cift olmuslar arada o kadar fark var ki hic olmamis konusu guzel ama ciftler👎👎

22-07-2020 09:58 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çati aşk dizisi hakkinda soyleyecegim tek kelimeyle fragmanlarindan dolayi ne umduk ne bulduk👎😡

23-07-2020 11:29 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi guzel ama ezgi şenler bu dızıye uyumlu degil

23-07-2020 21:24 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi guzel di ama son bolumde yapılan kekeme olan bir insanla dalga geçilip küçük görüldü o yuzden siddetle kiniyorum yapilan hareketi

23-07-2020 23:05 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum furkan gibi oyuncunun karşısına başrol diye ezgi hiç olmamış çünkü kusura bakmasın oyunculuk emek ister ezgi kızımızın daha çoookkk emek vermesi lazım oyunculuk önce mimiklerle başlar maalesef sözü ve mimikleri ayrı bir de lütfen senaristler ne çok bağırıyor, sevimli olmuyor tam tersi aksi, kusura bakmasın gıcık seyirci oyuncu istiyor görüntü değil ha bir de yukarıda birisi yorum yapmış ateş karekteri için yarı çıplak diye galiba o başka yaz dizisini görmemiş her daim yırtık atletle yarı çıplak ötesi oyunculuk değil vücut gösterenleri üstelik uyarılara inat hala devam eden ama hiç öyle olmamasına rağmen dikkate alınacağına inanıyorum teşekkürler güzel bir dizi çok da değerli oyuncular var zevkle izliyoruz ama yorumlar dikkate alınırsa daha iyi olur

24-07-2020 17:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum muhteşem bir dizi...bayildim...izlenecek başka dizi de yok zaten...oyunculuklar harika...

25-07-2020 01:14 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum isınamadım bu diziye . zaplarken bile o kanalı pas geçiyorum.

25-07-2020 04:32 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bu dizi eh işte bu diziye 5.7 ortalam çıkmış tamam kötü değil izliyorum ama bi bay yanlış la aynı gün koyun bakalım kaç reyting alır furkan bu dizide çok saçma bi oyunculuk yapıyor hiç beğenmedim bu rol hiç yakışmamış en iyisi yine ezgi şenlerle nilay ve atışdığı çoçuk furkana fazla labali gülücük yakışmıyor biraz daha ağır oynatmalılar adamı resmen gülme kasları yüzünü geriçek çok abartılı güldürüyorlar yüzmimiği olarak adamı cenesini geriyor çok çirkin itici yapıyorlar ayrıca senarist bi düğün çekti en kötü bölümdü saçmalık senaryosu bu kadar kötü bi düğünmü gezintimi salaş bişey anlamadık senarist biraz daha başarılı bölüm ilk 2 bölüm iyidi onun gibi olmalı ve bi zahmet furka ardınçın çenesini gerdirmeyin saçma mimk güldürüp daha sade gülebilir abartı olmuş kolaygelsin yinede diziyi izliyorum kötü değil daha iyi olabilir
bu dizi 5.7 oy oranı bay yanlış 5 ortama neremle gülcemi şaşırdım bay yanlışla aynı gün preme çıksa 3 reyting alamaz bayyanlış bunu rahat 2 ye 3 katlar ama bu diz 5.7 almış bay yanlış 5 almış kimi kandırıyorsun admin tarafsız ortalama yapalım lütfen

25-07-2020 19:30 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum nilay deniz furkan andic harikalar da o kiz neyaa ezgi senler mis ilk defa duydum adinida hic olmamis

25-07-2020 23:21 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum böyle diziler aile bağlarını baltaliyor sürekli anne babaya karşı gelip mutluluğu yakalayacaklari anlatılıyor bence berbat

26-07-2020 20:14 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bay yanlışla bu dizi aynı akşam olsa biz bu diziyi izleriz bu dizi aile dizisi bay yanlışın adı üzerinde yanlış bir dizi...
bu dizide konu var. bir çok aile ve konular orda birbirlerini tavlama yarısında olan bir kaç kişi sezonluk eylüle kalmaz konu yok adam kılık kıyafeti sayfasindaki yorumları okumak fragmanlar dan izlemek dizi hakkında kanaat sahibi olmaya yetiyor

30-07-2020 01:31 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ya zaten kötü bir kurgu üzerine oluşturulmuş diziye 60'lı yılların kötü baba karakterini sokmayı'da başarmışsınız. tebrikler

30-07-2020 06:53 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum şu babaannelerinin ve ablalarının sacmalarını bi düzeltin veyada cıkarın bu kadar kötü rolmu filme kötü bi senaryo cıkıyor bırakın su mal mal hikaye ayeımcılıgını zaten o kız başrolde olan zaten çirkin adam gibi birini bulamadınız mı

30-07-2020 23:32 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşkta mutfak sahnesi gerçekten berbattı

30-07-2020 23:39 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum iyi senaryoyu almazlar böyle tanıdık bildik aracılı senaryolarda böyle oluyor. klask türkiye gerçekleri.

31-07-2020 00:10 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgiyi çıkarın diziden hiç oynıyamıyor.

31-07-2020 07:33 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi güzel ama furkan ve ezgi hiç heycan vermiyor furkan ve nilay daha çok yakışiyor. bence
bu diziyi can sıkıntısından seyrediyorum. diger yaz dizilerinde bir an once baslasin diye bekliyorum. yani bu dizi olsada olur olmasada ama ezgi hic olmamis nilay olsaydi daha guzel olurdu.

01-08-2020 14:39 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum muhteşem dörtlü tek kelimeyle harika

01-08-2020 19:51 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ilk bölümlere göre senaryo daha da basitleşti.mahalleden intikam almaya çalışan baba fikri çok vasat. sunum yapmaya gidip küçük bir şeyden meydan savaşı çıkarmak çok aşırı basit. ya senaristi değiştirin yada ona ufuk verecek yeni senaristler alın yanına. bu senaryo ile bu iş yürümez. oyunculara ve bu oyuncuları izlemek isteyen seyircilere yazık oluyor. ..

03-08-2020 10:47 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum super bir dizi oyuncular gayet basarili dogal

06-08-2020 10:36 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum senaryo çok iyi değil malesef,hele bazı sahneler çizgi film sahnesi gibi,mesela bi gurmenin olduğu mutfak sahnesindeki karışıklık aynı ratatouille diye bir çizgi filmin kopyas,ayrıca diğer dizilere de çaktırmadan taş atıyolar,yok sürekli bakışma sahneleri oluyo,artık dizi seyretmiyorum gibi ifadeler var,pek hoş değil,itici.

06-08-2020 21:46 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenler çok yapay kalıyor. yaptığı her hareket sahte kalıyor. nilay deniz ise ayakta alkışlanmalı. ancak her bölümdeki abartılı sahneler, furkan’ın sürekli ezgi’yi kolundan çekmeleri sıktı artık. ateş’in babasının rolünü şimdiye kadar animasyon filmlerinde görmüştüm!! bu abartılı hareketlerin nedeni yönetmen ya da senarist ise değişmeli. ancak, değişse de ezgi’yle olmaz. izlemeyeceğim

06-08-2020 22:28 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum eglenceli bi dizi

06-08-2020 23:19 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi çok berbat

06-08-2020 23:36 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum konusu olmayan saçmasapan bir dizi

06-08-2020 23:37 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum senaryo cılkını çıkarmış oyunculuk 0 zaman kaybı

06-08-2020 23:40 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum pardon ama .güzel izlenen diziyi nedenberbat ediyorsunuz .ayşen rolü çok abartılı ayrıca görücü gelmesi kabul etmesi seyir zevkini düşürdü .kalite düşüyor filmde
ayşen bu bölümde ömer’e evet demese filmin tadını kaçırdı .bütğn dizilerde aynı bu ne basitlik ya .neşe izlenen flim strese soktunuz .ayrıca ayşen katı rol de ve abarttı .sıradan bir diziye döndü .millete neşe ile izlenecek ne dizi lazım ilaaa maşallah .stresli bir diziye çevrdnz .bı flim yakında final yapar .kalite düştü

az kaldı yakında final kalite düştü .baba hiç örnek değil çok abartılmış .
ayrıca ayşen’de abarttı .rezil olmadan final yapın

06-08-2020 23:53 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum tam bir hayal kırıklığı bir dizi 5 bölüm kiraci orada ne işi var rezalet her lafa karışan bu dizi fazla yaşamaz

Arda • 06-08-2020 23:58 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok çidiyetsz sıkıcı izleken bayıyo biraz ciddiyet çok sıkıcı böyle giderse yazı zor çıkarır bence tabiri oyunlara birey demiyorum onlar ne yazıyorsa onu oynuyorlar yazarı değiştirin her şey yoluna girer yazar çok kötü yani küme düşmeden antrenörü dediğin takımımı kurtarın.

07-08-2020 00:33 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum hayatımda gördüğüm en saçma flim olmuş her bölümü daha saçma oluyor birine gıcık olduğu için evlenmek ne demek bu ne kadar mantıksızlık böyle senaryomu olur milletle dalga geçiyorlar tam çakıldı son bölümde

07-08-2020 00:35 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ayşen'in görücüye evet demesi çok klask daha yaratıcı olun senaristler beğenerek izlediğim diziyi ne hale getirdiniz 👎

07-08-2020 01:02 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bu kıvırcık saçlı zoraki oyuncu kızın, trip yapmaktan ve gözlerini fal taşı gibi açarak bakmaktan başka yapabildiği bir rol yok mu acaba?

07-08-2020 20:39 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi güzel ama ezgi senler diziyi bozuyor, hicbirsekilde oyunculuk yapamiyor... cok itici

08-08-2020 02:46 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum büyük bir hevesle, hatta favorim olacak bir dizi diye düşündüğüm, güzel bir romantik komedi dizisi herşeyden önce çok usta oyunculara eşlik eden gençler ama inanın çok üzgünüm gençlerden furkan andıç şimdiye kadar neredeyse bütün dizilerini çok severek izledim ama bu maalesef fena deyil bile diyemiyorum üzgünüm partneri ona hiç uymamış partnerinin sürekli agresif, halleri (belki senaryo gereği ama kızımız abartmış, tabii delikanlı da neden bilmem ilk defa her hareketi abartılı hele de son bölümde o kız isteme sahnesinde yaptığı büyükler ve kızın gerçek ailesi dururken onun her lafa çoookkk abartılı karışması herşeyden önce seyirciyi aptal yerine koymak hiç böyle bir şey olamaz, yani son bölüm çok kötü lütfen acilen senaryo
değişikliği yapılmalı hatta partnerler daha aldatıcı değil de gerçekçi agresif, şımarık olmasa belki seyredilir yoksa hayır favorim dediğim dizi hayal kırıklığı seyretmem dediğim dizi eleştirenlere göre düzenlemeler yaparak sanki seyredilir hale gelmiş ama ben bu diziyi seyretmek istiyorum

08-08-2020 22:29 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok guzel dizi begenerekde izliyorm ama daha nekadar ayseni itici ve gıcık gostericeksiniz emeği geçen herkese teşekkür ederim

09-08-2020 07:24 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ah ateş şu yapmacık kızda ne bulursun bilmem bırak evlensin havalı. sevda bile daha güzel daha iyi oyuncu.
ayşen bu dizide tecrübesizlipi ile çok sırıtıyor.
ezgi şenler çıkarın diziden berbat oynuyor

10-08-2020 12:30 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum allah aşkına şu ayşen karakterini değiştirin dizi çok güzel ama sırf şu ayşen rolünü oynayan kızı görmemek için izlemekten vazgeçecem emeğe yazık diğer oyuncuların hakkına girmemek için çıkarın şu kızı diziden

10-08-2020 12:43 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum güzel begendim bay yanlıstan daha guzel aysen biraz daha duygulu oynamalı rolunu bence

10-08-2020 13:37 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi şenler hiç olmamış tamamen yapmacık hiç beğenmedim oyunculugunu.. furkan ve nilay daha çok yakışiyor. intikam almak isteyen baba çok saçmaladılar. senerist iyice saçmalamaya başladı.
sürekli tokat atıyor. inat uğruna evlilige evet diyor. çok saçmalamaya başladılar son bölüm fiyaskoydu.

10-08-2020 16:20 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum yasemin ateş diğer kız hiç olmammış

10-08-2020 20:15 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum özellikle müziği ile güzel bir aile dizisi olmuş.

13-08-2020 11:41 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bu raya yorum bıraktım ezgiyi çekemeyen bi çok bilmiş silmiş ezginin oynadığı rol çok itici kız çok ters yapmak zorunda hiç aşka gelmiyor diye kadına kötü oynuyor diyen gidip aynayı başından aşağı tutsun he kendini ters görünce hoşuna gitmiyor diyimi ezgi şenlerin durumuda sağolsun senarist kızı günah kecisi yaptı azcık da sevgi aşk gösterse bişeyler çekici gelir tamam ezginin sempatikliği nilay kadar olamaz kadının. kendine has çekiciliği varki serenaya benzetilse bile serenay bile bu kadar sempatik değil

13-08-2020 13:24 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum artık şu ayşen şimarıklık yapmasın sırf ateşin uğruna evliliğe girişmesin yater değiştirin şu seneryoyu

13-08-2020 22:20 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşk genclik dizisi olarak güzelde senaris arkadaş yazan arkadaş eski türk flimlerinden kötü baba mahelleyi yıkan yeni binalar diken eski fkimlerden örnekler alcagınıza yeni şeyler yazsanız olmazmı ben ev hanımıyım diziyi seyrederken gidişadı biliyorum bukadarını ben bile yazarım bak şimdi kötü baba mahelleyi boşaltcak her kezi evini alcak ogluda mahelle için babasının yanına hatta şirkete geri döncek ama mahelle ateşe sahip cıkcak falan filan uydurma dizi yazmak bu oyuncuların emeklerine yazık ama napsınlar bölüm başına para alıyorlar

13-08-2020 23:25 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum abartılı ve gereksiz sahneleri keserseniz film çok güzel önce kim bu adam ya demiştim ama yiğit 10 numara nilay ile çok harika ikili olmuşlar. filmi onlar için izliyorum.

13-08-2020 23:42 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bencede ayşen çok sıkıcı onun haricinde dizi guzel

14-08-2020 10:32 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ezgi senel sen nasil bir oyuncusun ya,sene sonu musameresindeki kizim bile senden daha profesyoneldi

15-08-2020 00:20 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizinin reklamını biraz daha mı artırsanız yeterli değil gibi... diğer dizilerde setten görüntüler hikayeler vb.
sizin ise fragmanı bile zor veriyorsunuz..

15-08-2020 11:39 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum görücü gelen bölümde seyirci resmen aptal yerine koyulmuş komedi seviyesi ilkokul

16-08-2020 00:25 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşk bence süper komedi .devam etmeli .ailecek izlenebilen bir dizi.ateşin babası rolündeki cok kötü .yasemine bayıldım cok güzel cok dogal

16-08-2020 10:26 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum hayatimda bu kadar sacma çocukça bir seneryo görmedim
furkana ayrı üzülüyorum boyle bir dizide harcandığı için! insanları aptal yerine koyuyor bu senaristler bu ne basitlik.
hayal kırıklığı bu dizi. boşlukta bile izlenmez . ayşenin agresif ve yapmacik hareketleri geriyor izlerken sürekli aynı şeyleri konuşuyorlar baydı gerçekten..

16-08-2020 12:39 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizinin en güzel sahnesi tavuk ilacı sahnesi saklamaya çalışmaları vb. idi.
ateşin babası çok itici sinir bozucu bir karakter..
diziyi aile olarak çoluk çocuk izliyoruz öpüşme sahneleri istemiyoruz. aile dizisi olsun.

16-08-2020 13:43 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum yazın başlayan 3 tane diziye bakıyorum, çatı katı aşk, bay yanlış ve sen çal kapımı, bence en güzeli sen çal kapımı, diğer ikisi eh işte bir şey baksam da olur bakmasam da.
kışlık diziler daha güzel oluyor galiba, konu bulamıyorsunuz galiba, aşağı yukarı hepsi yanı gibi, zengin iş adamı, fakir kız, çapkın ama her zamanki gibi fakir kız seviyor, ve hikaye hep o ikisinin üzerinde dolaşıyor, sıkıcı, eski dizlerden birine baktım geçen haftalar (faziyet hanım ve kızları) çok değişikti, ve konu 2 kili üzerinde değilde, herkesin bir hikayesi vardı ve daha heyecanlı idi ama öyle diziler çok az tabii, hep basma kalıp yapmanız lazım.

17-08-2020 01:00 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi aile dizisi çoluk çocuk izliyoruz öpüşme sahneleri istemiyoruz.
yorumlara açık olmalısınız silmemelisiniz.

17-08-2020 06:58 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum izlemiyoruz zaten ateş çok çocukça hiç yakışmamış yapışkan biri olmuş .saçma bir senaryo kiracılar ev sahiplerine laubali olmaları.begenmedim..

20-08-2020 19:33 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum ayşen rolünü oynuyan başrol kız çok itici çok soğuk duruşlu. ateşin eşi rolünü oynuyan kız daha sevimli,sempatik,hem ateş onla daha çok yakışıyor

20-08-2020 20:33 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum asaf avcı karakteri; aile şerefi,bizim aile gibi türk filmlerinden fırlamış gelmiş. çok aşırı abartılmış. dizinin genelinde bir abartma sorunu var .komedi yapalım derken saçmalıyorlar.gençlerin bakışmaları filan hiç kimse görmüyor. gerçek hayata uygun ve mantığa aykırı olmayan biraz da zeka parıltısı olan espriler istiyoruz. çok şey mi
istedik acaba :)

21-08-2020 17:21 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizinin sonraki bölüm fragmanını bekliyoruz. diğer diziler sürekli setten paylaşımlar hikayeler veriyorlar siz fragmanı zor veriyorsunuz neyseki son bölümden kesitler konmuş. biraz daha tanıtım diyoruz.

21-08-2020 20:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum hastamisiniz millet insan hic boyle bi diiye kotu aziklar olsun cok ama cok guzel ne bay yanlis ne de sen cal kapimi berbatlar tek sevdiyim cati kati bayiliyorum haa kivircik varya nasilda guzel oynuyo ya cok guzel hizla devam bitmesin buna kac yil bakacam sizde doru duzgun yorumlayin be

22-08-2020 16:08 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bu diziyi severek takip ediyoruz yalnız ateşin babası halen daha kötülük yapmaya çalışıyor kabul etsin artık evine donmiycegine bide şu evde kalan kız da bıraksın demirin peşini evine gitsin

22-08-2020 16:38 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum güzel bir yaz dizisi

25-08-2020 14:32 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çok sevimli hoş bir dizi severek izliyorum ama tek bir şey canımı sıkıyor bu dizilerde neden bayanlar yarı çıplak oynuyorlar anlamıyorum illa soyundukları zaman mı izlenirler diyorsunuz
bence yanılıyorsunuz
gençler bu giyim tarzından etkilenip özeniyor, onlar gibi belleri bacakları ortada kalsın diye maskaraya dönüyorlar
işte bu saçmalıktan vazgeçilirse daha türk ailesine yakışır diziler çıkacaktır aksi halde gençlerin ahlak yapısını kendi ellerinizle mahvediyorsunuz
bilin istedim

27-08-2020 23:13 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşk harika bir dizi, hasret kaldık böyle keyifli dizlere, devam etsin lütfen..

27-08-2020 23:49 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizinin günü cumartesi olmuş artık yeni gününde izleriz. tanıtımını biraz artırsanız başka diziler sürekli setten hikayeler paylaşıyor sizin paylaşımlarınız az oluyor. bir fragman la hafta oluyor.

28-08-2020 00:24 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum son bölüm çok güzel olmuş. espriler hoş ve abartısız. ayşen bu bölümde çok iyiydi ateşle güzel bir ikili olmuşlar sonunda, şu ateşin babasının gereksiz kötülüklerini sevmedim favorim demir ve yasemin. yasemin ağzını çok bozma biraz kibar ol. bu arada evin diğer üyeleri harikalar.diziyi bitirmeyin devam.

28-08-2020 00:56 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizinin tekrarlarını izlemek istiyoruz fakat yayin akışı icin bakmak istiyoruz. ama kanal d yayın akışı sayfası çalışmıyor sadece bulunduğunuz günü görüyorsunuz sonraki günlere geçilmiyor donup kalıyor.

28-08-2020 14:57 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum vallahi bayılıyorum bu diziye çok tatlı bu dörtlü özellikle yasemin ve demire çok gülüyorum

29-08-2020 20:26 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi çok güzel severek izliyorum ama kesinlikle ateşle yasemin olmalı diğer çiftler uyumsuz olmuş senarist dizinin reytinglerini yükseltmek istiyorsan ne yap et onları birleştir

02-09-2020 00:42 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum kanal d yayın akışı sayfası çalışmıyor sadece bulunduğunuz günü görüyorsunuz diğer sonraki gün akışlarına geçilmiyor.

03-09-2020 12:11 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum buraya kadar artık sizi artık çatı katı aşk bitti yeni gün ne ya ben sizin yüzünden filim izleyemiyorum babam bi yandan çatı katı aşk izlerken ben nasıl kuzey yildizi ilk aşk izliyicem malllar!! rica ediyorum lütfen cumartesi yerine başka bir gün olsun!!!

05-09-2020 20:45 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum hem seyrediyorum hem sinir oluyorum. bölüm boyunca o aşırı sesli müzik de ne? oyuncuların diyalogları anlaşılmıyor.

06-09-2020 07:43 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum keşke pazar akşamı olsaymış cumartesi izlemeyenler için

07-09-2020 13:51 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizi günü değişti ama cumartesi başka yerleşmiş diziler var pazar olsaymış o akşam çok dizi yok.

08-09-2020 12:01 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşk ve yeni hayat dizilerindeki müzik ve efektler dizideki karakter seslerine oranla çok yüksek bu durum yapımcı ve yönetmenin dikkatini çekmiyor mu acaba izleyici olarak bundan rahatsız oldum bu durum diğer kanal dizilerinde yok

10-09-2020 22:23 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum cumartesi ve salı akşamı dizi yüklemesi oluştu biz herhalde zaping yaparak izleyeceğiz

11-09-2020 14:18 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi çatı katı aşk dizisi

12-09-2020 21:35 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum son zamanlarda bu kadar gülmemiştim süheyla ile enişte çok hoş ikili olmuşlar ayşe ile demir çok uyumlu kardeşler demir çok şık yaseminle çok yakışmışlar ayşen le ateş bu bölümde güzel bir sevgili olmuşlar son bölüm harika dizinin devamını bekliyorum.

13-09-2020 02:09 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum son bölüm tam komedi idi. son sahnede kesip yarim saat reklam verip fragman vermemeniz izleyiciye haksızlık oluyor.

13-09-2020 14:02 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum bu gün tekrarı var di izledik biraz fazla makaslamış çok komik bir bölümdü makarna suzgeclu kask çok hoştu. sandalla kaçış sahnesi vb dizi gittikçe komediye dönüşüyor ve izleyiciyi ekrana bağlıyor yalnız cumartesi akşamı çok dizi var o nedenle reytingi etkiliyor günü cumartesi yerine pazar yada cuma olabilirdi.

13-09-2020 21:44 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizilerde dikkatimizi çeken bir durum var. bayanlar neden mini bustiyer sırt  göğüs göbek  dekolteli  kıyafetlerde erkekler normal kıyafetlerle.
ama bayanlar da sürekli çıplaklık uygulanıyor.
bayanda bir insan cinsellik aracı olarak sürekli güzelliğinin cinselliğinin öne çıkarılmak istenmesi çok üzücü sonra da eşitlik ten dem vuruluyor  kadında insandır kadında normal giyinerek rolünü oynar.  sürekli neresini nasıl açarız gözlere sunarız diye uğraşılıyor bu çok incitici onur kırıcı dekolte olmadan da modern giyilebilir.

14-09-2020 11:44 !! ++

Çatı Katı Aşk Yorum dizide bayanlara neden sürekli bustiyer mini dekolte giydiriliyor. aile dizisi deniliyor ama yatak kıyafeti gibi kıyafetler...

19-09-2020 11:27 !! ++

Yorum Yaz


:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2020 YazarOkur Dizi.