Aşk Yeniden

Aşk Yeniden
Dizi Türü:Aşk, Komedi
Yapımcı:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler
Senarist:
Oyuncular:Buğra Gülsoy -> Fatih Şekercizade
Özge Özpirinçci -> Zeynep Taşkın
Tamer Levent -> Şevket Taşkın (Reis)
Kanal:Fox TV
Link:fox.com.tr/Ask-Yeniden
Puan:
7.6 / 10 | Oy: 3526 | Yorum: 969
Aşk Yeniden Rating
14-06-201635.28
07-06-201654.96
31-05-201683.01
24-05-201693.18
Oy Dağılımı
Düzenle: AnketYarışmaTest
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Oy Ver

7.6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Aşk Yeniden Oyuncuları

Buğra Gülsoy (Fatih Şekercizade), Özge Özpirinçci (Zeynep Taşkın), Tamer Levent (Şevket Taşkın (Reis)), Tülin Oral (Gülsüm Şekercizade), Lale Başar (Mukaddes Şekercizade), Didem Soydan (İrem Şencan), Sevil Uyar (Ceyda), Sema Keçik, Nilay Deniz (Selin Şekercizade), Can Sipahi (Orhan)

Aşk Yeniden Özeti

Fox TV’nin yeni dizisi olan Aşk Yeniden izleyenlere romantik komedi tarzında bir dizi sunuyor.

Başrollerinde Buğra Gülsoy ve Özge Özpirinçci’lerin yer aldığı dizinin yönetmenliğini Ersoy Güler yapıyor.

Aşk Yeniden dizisinde Amerika dönüşünde uçakta tanışan iki kişinin eğlenceli aşk hikayesi anlatılıyor. Özge Özpirinçci’nin canlandırdığı Zeynep karakteri aşık olduğu erkeğin peşinden Amerika’ya gitmiş fakat hayal kırıklığı ile geri dönüş yolunu tutmuştur. Diğer tarafta ise Buğra Gülsoy’un canlandırdığı Fatih karakteri de eğitimi için Amerika’ya gitmiştir ve o da hayal kırıklığı ile memleketine dönüş kararı almıştır.

Aşk Yeniden Yorumları

<< önceki 818 yorumu göster
Aşk Yeniden Yorum ilk başlarda cidden keyifle izliyorduk.. hatta kardeşlerime ve arkadaşlarıma önerdim..fakat son 3 bölüm artık bizleri çileden çıkardı. konu bulamıyorsunuz anlaşılan.. darbeli haydar filan , yok zeynep' in kaçırılması pes dedirtti bize..zaten içerik olarak çok ama çok basit bir dizi..ama bazı sahnelerin çok komik olması (sivaslı kilolu kadın) ve oyuncuların kalitesi yüzünden izliyorduk. son 3 bölümdür diziyi yarıda kesip zaplıyorum.. yeter ama biraz daha özen lütfen..böyle devam eder ise kesin izlenmeyecek..kesin..

10-11-2015 17:57 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bukadarda olmaz bir dizinin seyri bukadarda 90derece dondurulup sacmaliklar silsilesi haline getirilemez yuh

10-11-2015 23:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum oyuncuların çabasıyla beğeni toplayan ama son bölümlerde absürdlükte tavan yapan dizi. zaaap ve byeee demek istiyorum.

10-11-2015 23:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son bölüm berbattı nefret ettim bir daha asla seyretmeyeceğim senarist saçmalamış

11-11-2015 00:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum şu güzelim komedi dizisini ne hale getirdiniz yapmayın arkadaş strese gerek yok ki.

11-11-2015 00:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum entrikasız eğlenceli çok dizi izlemesem de izlemekten zevk aldığım bir diziydi.ama bu senaristler güzel dizileri sıkıcı yapmaya niye bayılırlar anlamıyorum bugünkü bölüm saçma ve sıkıcıydı. nur..

11-11-2015 00:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu kadar severek izledigimiz bir dizi nasil olurda bukadar sacmalar ve degisir anlamadim senaryoda ciddi degisklikler yapilmali bencede

11-11-2015 00:45 !! ++

Aşk Yeniden Yorum keyifle izlediğimiz romantik komediyi itina ile mahvettiniz tebrikler senaristler! bir diziyi daha rafa kaldırdık sayenizde, bundan sonra izlenmez bu dizi...

11-11-2015 00:58 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bravo bu kadar şirin bir diziyi bu kadar rezil hale getirebilmek de bir başarı. herkes yapamaz. ya bu kadar saçmalık bir arada, insanın aklı almıyor. ölmek üzere olan bir hastaya kazak üstü bir önlük giydirmişler, bir serum bile yok, yoğun bakıma bile almamışlar. doktor solunum cihazına bağladık, diyor, bakıyorsun burundan oksijen vermişler. hasta gayet iyi ama on saat sonra ölecek. doktorlar geliyorlar, ölecek diyorlar, hiçbir şey yapmıyorlar. bu hastane hangi gezegende? bu kadar mı ucuz dizi çekmek? seyirciyi aptal yerine mi koyuyorsunuz? diğer olaylar! elle tutulan tek bir şey yok. gerçekten inanılmaz. sırf ağlatmak, üzmek,bu mu rating yapıyor. ne kadar saçma olursa olsun, yeter ki ağlama zırlama olsun. size de yazıklar olsun.

11-11-2015 01:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden yeni fragmanın da mukaddes çok yumuşamış görünüyor yoksa mukaddes fatihin babannesinin ağzından mal mült küçük selimin üzerinde olduğunu mu duydu bence de öyle ben sazen anlamıştım ben aşk yeniden de mukaddesi çok iyi tanıyorum mukaddes mal mült zeynepin oğlunun üzerin de olduğunu öğrendiği için yumuşadı ve ben sevilay toksoy bütün aşk yeniden dizi oyuncularına başarılar diliyorum bütün herkese selamlarımla

11-11-2015 17:28 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dün akşamki bölüm çok acayipti doğrusu..sanki aşk yeniden değilde başka bir dizi izliyordum..son sahne de ertan ın panzehiri getirmesi çok şaşıtıcıydı..fragman yıkılıyooor..evlenen evlenene:)) mukaddes birden düzelmiş düğünde halay çekiyor:)) bu sahneler finalin ayak sesleri gibi geldi bana:)) hayırlısı olsun artık:)

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 11-11-2015 23:51 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ya süper zeynebe bayıliyorum bu dizi biter mi yaa

12-11-2015 17:14 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam..geçen hafta ask yeniden izlerken ilk defa baska bi'dizi izliyorum sandim..güzelim ask komedi ne günlere kaldi..zeynep'i kurtarmasi gereken kisi fatih olmaliydi ertan degil..ama yinede zeynep kurtuldu çok sükür..
yarin günlerden ask günlerden zeyfat vee dügünümüz vaar!:)) fragmani baya komik ve güzeldi:)) bol eglenceli bi'bölüm olucak kesin ,umarim öyle olurda bizde diziden sonra keyifle yorum yapariz eski günlerde oldu gibi:)))
#forevera$kyeniden(') #foreverzeyfat(')
#dügünümüzvar(')

💙Maya💙 • 16-11-2015 23:34 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selamlar ask yeniden ailesi zeyfat hayranlari ve serapcanim:))
bugün günlerden ask günlerden zeyfat:)) bu bölüm güzel $eyler olucak insallah:))
#dügünümüzvar#kiztarafi#foreverzeyfat :))
keyifli seyirler fanlar:))
veee $azimenti gördük çoook $ükürrr:))

💙Maya💙 • 17-11-2015 22:00 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ask yeniden filmi cok guzel bence herkes bu filmi izlemesine tavsiye ediyorum çok filim :)

17-11-2015 22:31 !! ++

Aşk Yeniden Yorum $aziment geldi sonundaaa..insanlik henüz bana hazir degil, hahaa $aziment ne güzel dans etdi harika bi karakter bence beklediyimize degdi:)) bãyã olmu$tu a$k yenideni izlerken böyle gülmeyeli..mukaddes'in halide çok komikti benide ver fehmi içirdikleri ilaç bâyâ i$e yarami$:)) kahkaha dolu bölümü izlemeye devam:) daha dügün vaaar:))

💙Maya💙 • 17-11-2015 22:44 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son bölümler çileden çıkarttı kim yazıyor bu beyin kafası yazık oldu diziye mantıksız saçma sapan
daha da rezil etmeden final olsun düğün oldu sonra saçma sapan kavga ne konu var ne mantık saçma sapan bisey

18-11-2015 00:27 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam mayacanım:)) harika bir bölümdü..sonunda aşk yeniden özüne döndü yani:)) mukaddes ne kadar iyi olmuştu öyle melek gibiydi yaa:)) meğer kadına sakinleştirci içirmişler:)) süperdi yaa..aferim seline çok iyi düşünmüş:)) düğün sahnesi filan herşey çok güzeldi..ama ben şaziment i fazla beğenmedim..yani daha tatlı daha komik birisini bekliyordum..ve tanıdık bir yüz olsaydı..ilk defa görüyorum oyuncuyu..şazimenti güzelleştirme çabaları filan süper komikti:)) kuaförde bile netten çıkmıyor şazimental:)) zeyfat bence çok saçma bir konu yüzünden kavga ettiler..boşanacaklarına inanmıyorum..barışırlar yakında uzun sürmez bence..
yani inşallah uzun sürmez..ya ilk kavgada hemen boşanılır mı yok artık!.

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 18-11-2015 00:30 !! ++

Aşk Yeniden Yorum senarist mi değişti buğra ya yazık oluyor bu senaryoyu hangi kafayla yazıyorlar. darbeli ile kadının hırlaşması neydi ne güzeldi gecen sezon

18-11-2015 00:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum #isteaskyeniden etiketi altinda bi bölümün daha sonuna geldik! ama ben sonunu pek sevmedim bu ne ya evlenir evlenmez kavga ve bosanma anlamadim..yani bana göre mukaddesi susturmak icin yapmis olduklari bi plan, ertan olayi ortaya cikmasin diye..kavga edip mukaddesi ayrildiklarina inandirmakti maksad ama eyer öyleyse biraz abartili oldu!
bu bölüm en cok mukaddesin hallerine güldüm haha dügünde bas kösede olupta yarin rüya gibi hatirlamasi komikti:))
evet gülüm sazimenti oynayan oyuncuyu bende ilk kez gördüm, ama o yillardir kapali bilgisayar basinda hayat sürmüs kendi dediyi gibi insanlik bana henüz hazir degil hihi alisiriz zamanla:)) ama sazimenti güzellestirmeleri komikti:))
hahaa fragman bãyã komikti mukaddes yine yapmis yapacagini:)) bence zeyfat oyun oynuyor,insallah öyledir!:))
#foreverzeyfat :-))

💙Maya💙 • 18-11-2015 00:47 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ben aşk yeniden dizisini artık izlemeyi bırakıyorum öyle de dizi hiç olmaz olsun ve insan sevgiyine öyle en çok ağır kötü kalp kırıcı şeyler söyler mi bir kere baş rollerde adamın bir kadına karşı öyle çok ağır laflar söylemeside çok yanlış çok saçmalıktır baş rolde adam fatih zeynepe çok ağır laflar söylediği için fatih de artık benim gözüm den düştü artık yok ve başrolde zeyneple fatihinin de birbirlerine düşman olmasıda çok yanlıştı ve artık benim için de aşk yeniden dizisi bitmiştir diziyi izlemeyi bırakıyorum sonsuz elveda 💔👎😟

18-11-2015 02:11 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selamlarr:))
ayy dun ne bolumdu ama yas zeyfat'im ya cok tatlilar:))
ayy dugun cok guzeldi once sevket ile meryem geldi cok yakisiyolar:)sonra tatlimi tatli sekermi seker orhan ve selin geldi ay selinin gelinligi cok guzeldi cok tatlilar yaa:))veee askk yenidennin efsanesi zey*fat onlar can ya cann o muhtesem sarkilari ile giris yapdilar salona ay fatih cok tatliydi zeynepde oyle:))biz ne mukaddesler gorduk bukadar gulmedik:))mukaddes dugunde halay cekti falan ertesi gun hic bisey olmamis gibi ayy hatirlayinca guluyom hala:))ama ennn bi komigi haydar beycim ile ayfer hanimcim oldu:))ilahi ayfer teyze ne komik kadin bu ya:))"giz şaziment galk o bilgisaray'in basindan":))şazimentin ilk hali cok komik ya orgulu saclar gozlukler birlesmis kaslar biyiklar:))guzelledirmeleride cok komikdi hepsi bi yerinden tutuyo sonra eline telefon tutusduruyolar hemen sakinlesiyo kiz ya:))aynaya bakip"ana kasimin arasinda ben varmiş"diyo ay saziment ya ilahi ayy orda sesli guldum:))ayy otele gitdiler ciftlerimiz yangin alarmi caldi orhan cok komikdi ya donuyla cikti disariya selinde gelinligiyle onune geciyo:))cok tatli ve komik cift:))sonra haydar zeynebin yerinde yatiyo fatihde zeynep saniyo haydari:))hahaha...ama sonu kotuydu ayy zeynep ikinci kez vurdu fatihe ya insallah oyundur yaaa...
evlilik selin ile orhana cok yakisdi..bide kocacim karicim demiyolarmi yeruum sizu da:)

hoşcakalin canim arkadaşlarim...beni unutmayin:((♥*Guloş • 18-11-2015 13:43 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ben de bir kaş gün düşündüm kararımı da verdim ben de artık aşk yeniden dizisini izlemeyi bırakıyorum ailem de fatihinin zeynepe öyle söylediklerin den sonra diziyi eskisi gibi hiç sevmediler ailem de aşk yeniden dizisini izlemeyi bırakıyor ben de diziyi izlemeyi bırakıyorum diziye elveda ve ben aslıhan

19-11-2015 16:13 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu diziye bayılıyordum... nihayet sürekli kavuşamayan bir ikili yok, hani bi arada olup maceralarını izlemekten çok keyif aldığım diziydi iyice cıvıdı... tadı kaçtı...senaristler kusura bakmasınlar yani...

20-11-2015 13:02 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bnce ertan olayını çok abarttılar bi kişiyi bu kadar çok senaryoya alırsanız bu izleyicide sıkılır ben bu diziyi çok begenenlerdendim ama o begeniz git gide azalıyor yakından bırakırım bu gidişat yakında kimse izlemez gibime geliyor

20-11-2015 17:59 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son bölümde sevketle meryemin düğün şarkısının adı ne ya bulamıyorum hiçbir şekilde cok duygusal cok güzel bi şarkı

23-11-2015 12:39 !! ++

Aşk Yeniden Yorum güzel başladı saçmalamaya başladı komedi bile değil basit

24-11-2015 22:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum üzgünüm ama bir kaç bölümdür saçmalamaya başladınız. hele bu akşamki bölüm çok kötü

24-11-2015 23:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ya her dizinin sonunu aynı bitiriyosunuz. yani cıvıtıyosunuz.
başadığı paralellikte giden dizi yok şu reyting belasına..ya izlemesin mi bu seyirci he ne yapsın napalım..niye seyirciye ızdırap çektiriyosunuz..nolur ya artık yeni bir çağ atlayalım şu türk dizileinde kurban olayım

25-11-2015 15:28 !! ++

Aşk Yeniden Yorum super bir dizim.fraqmanin sonunda fatih neden agliyor ki uzuldum.
begeniyle izlediyim ve yeni bolumunu iple cekdigim tek dizi diye bilirim...efsane..su yeni bolum gelse de bilsek fatih niye agliyir.yeqin zeynebe olan ozleminden agliyir.yazik ya...

26-11-2015 10:25 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu filimi çok severim.zeyneb'in hayranıyım.çok güzel bir filim.

27-11-2015 10:14 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu filim ne kadar da guzel sakin buda kiraz mevsimi gibj final olmasin

29-11-2015 00:06 !! ++

Aşk Yeniden Yorum yaa fatih dediği bölüm kaçıncı bölüm arkadaşlar

29-11-2015 07:46 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu akşamdasaçma sapan bit bölüm bir dizi böyle katledilir

01-12-2015 22:11 !! ++

Aşk Yeniden Yorum şaziment: manda yuva yapmış söğüt dalına gördün mü? fatih: görmedim!.:)))
biraz zorlama gidiyor dizi..yinede bu bölüm fena değil guldurmeyi basariyorlar:)))

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 01-12-2015 22:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum çok güzel ve eğlenceli bir diziydi..ama son bölümlerinde tuhaf kurgular eklenmiş... çocukça hikayeler eklenmiş...

01-12-2015 22:59 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son bölümler rezalet, böyle zayıf senaryolarla bu dizi çabuk biter. ne kadar güzel başlamıştı. çok yazık.

01-12-2015 23:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ilk sezon harikaydı fakat ikinci sezon aynı performansı göremedik.darbeli-ayfer ilişkisi,şaziment dizinin tamamen kalitesini düşürdü.eskisi gibi komik değil,ilk sezonda soluksuz izlerken şimdi izlemesekde olur modundayız.

02-12-2015 18:21 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizii pazartesi yada cuma gününe alınsın yaaa

02-12-2015 21:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum tek kelimeyle yaaa müthiş bır dizi yaaa müthiş durmak yok devam devam...

03-12-2015 00:00 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence dünyanin en güzle filmi aşk yenden ya finaal almas işlah

05-12-2015 15:00 !! ++

Aşk Yeniden Yorum offf en çok keyif aldığım diziydi...iyice saçmaladılar... bu şaziment kim diye o kadar merak et, sonra karşına tam bir moron çıksın... komik değil ya komik değiiilll... artı yalanlardan bıkmışlardı diziyi uzatacaqğız diye tekrar yalanlara başladılar nihayet herkes affetmişken. yani bu durum nasıl kurtarılır? eşimle birlikte izlerdik ikimizde soğuduk...lütfen tekrar sevdirin bize...

05-12-2015 19:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam a$k yeniden ailesi*zeyfat*fanlari:))) ßugün günlerden a$k yeniden*a$k bayraminiz kutlu olsun:))) yeni sezon malesef umdugumuz gibi olmadi, ilk sezon daha bi güzeldi dizi..eskiden sali günlerini bi heyecanla beklerdik ,fragman üstüne yorum yapardik $imdi açikcasi izlerken slklliyorum kahkaha atarak izlediyim dizide bazen hiç gülmüyorum:/ son yapilan plan bana göre gereksiz ,mukaddesi ertandan uzak tutmak için zeyfat'in yaptiklari hiç ho$ degil..yapacak ba$ka plan yok mu? illa ayrilmak mi lazim yalan mi konu$mak lazim? yani herkes söyledikleri yalanlari affetti bu durumu olayli yalandan ayrilmani nasil açiklayacaklar bilemiyorum..geçen tekrarini izledim iyiydi yanii.. fatihin gizlice eve girmesi ve $azimentle kar$ila$masi iyiydi..evet $azimenti oynayan oyuncu kadini ilk defa görüyorum bende bu kadar çok beklediyimize deydimi bilemem ama $azimentin danslari acayip güzel haha dans yaparken kendinden geçiyor:)) bu aksamki bölümde de $aziment dans ediyor merakla bekliyorum:))) insallah dizi eskisi gibi olur:))
$imdiden herkese keyifli seyirler:)) #foreverzeyfat :)

💙Maya💙 • 08-12-2015 11:04 !! ++

Aşk Yeniden Yorum 🌹 diziyi genel olarak beğeniyorum.ancak fatih in annesi mukaddes çok abartılı oynuyor ve çok itici oluyor.daha başarlı bir komedi sanatçısı yakışırdı bu diziye...

08-12-2015 12:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum sempatik bir dizi,hersey guzel zevkle izliyorum fakat son zamanlarda cok gurultulu ve cocuk dizisi gibi oldu.hos cocuklarin izleyecegi gibide degil,biraz siddet iceriyor.fantastik hayallere biraz daha az yer verirseniz cok guzel olacak.

08-12-2015 21:54 !! ++

Aşk Yeniden Yorum yönetmenler belli surede sonra konu bulamıyor cok sevdiğim dızı cok saçmalama basladı darbelerin sahneleri dövüsler artık normale donunce donemıyosanızda dışını bıtırın

08-12-2015 21:56 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam mayagulum:)) yani zeyfatin oyunu fazla uzadı ve sıkıcı bir hal aldı..şazimentin dansları olmasa hiç gulemiycez nerdeyse:)) yaa acayip dans ediyor şazi:)) çıldırmış gibi aynen:)) haha gürol a da aşık oldu bu arada:)) şazgür aşkı geliyor hazır olun:)) şaziment dans ederken insanın kalkıp oynayasi geliyor:))
vay şazi nin içinden fashion melisa cikti:)) mukaddes bayıldı fashion melisaya:)) bu arada mukaddes teyze de iyimiş yani..mukaddes den akıllı cikti:)) şu ertan da hâlâ zeynep'in dibinde dolaniyor..bi kurtulamadilar ertandan..ayferde de hiç şans yok..darbeli aşkıyla bi görüşmedi kadin:)) kaç kere kaçmaya kalkıyor hop yakalaniyor:)) sonunda darbeli ayfer'i istemeye gelecek:))
teyze nin adı mukadder olucakti pardon telefon yanlış yazmis:))
fragman super:))

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 09-12-2015 00:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ben ask yeniden hayranıyım hele zeynebin fatige seslenmısıni cok sevıyorum sahsimetıde 1 bölümden 28bölüme kadar görmemistim ve cok merak etmeye baslamıstım ama simdi gördüm cok mutluyum ve gülmekten ölüyorum gercekten salı günü gözümü kırkmadan ızledigim tek dizi

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 11-12-2015 05:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden supper bir dizi, oyunculukları super, özge ve buğra 10 numar oyuncu. ben böyle şey görmedim, ikisi de drama olsun komedi olsun rölün hakkını veriyor. tebrik ediyorum. tabi ki diğer oyuncular da olan üstü. ben ce gerçekten çok iyi bir dizi.

12-12-2015 11:13 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizi git gıte güzele gidiyor reklamda fragmanı ızledım salı günü cok güzel olucak fatıh zeynebın ısyerıne gıdıp adama tekme atıyordu.

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 13-12-2015 05:41 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu dizi ilk başlardan harikaydı sezon finalinden sonra baya bi saçmaladılar surda 1 ve 2 bölüm düzeltmeye çalışıyorlar bazı kişileri zorla dizide tutmaya çalışıyorlar ertan bnce başlı basına abartıldı sonra cahit sonrada darbeli bu darbeli olayı kızıyla sevgilisini buluşturtuklarında diziden çıkarılması lazımdıbazı kişiler dizilerde tutmaya bilir bunu zorla oynatmak zorundada değilsiniz mesela inadına aşkta sonradan ilave olan adem karekteri :(iblis ) diziye çok güzel karekter kattı eklenecek oyuncular çok iyi seçilmeli

15-12-2015 01:27 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ya senaristleri (yazan ekibi) değiştirin ya da diziyi bitirin,iyice saçmalamaya başladınız

15-12-2015 01:28 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bugünkü bölümù izleyen varmı ben gene severek ızledim sazının hareketlerıne bayılıyorum resmen güldürüyo ınsanı ıyıkı o odadan cıkmısın fatih sen o köpegı camdan atdıgında çanım yandı alahtan mustafa tutdu sonra cevatlara götürdün kamıl köpegın ùstüne yatdı gene bısey olmadı sonra zeynebın ısyerıne gıtdın zeynebe asılan o adama öyle güzel tekme atdın kı anlatamam tebrık ederım sonunda zeyneple fatih basbasa kaldılar arabada acaba meryem ertanı vuracakmı yoksa para teklıfı edip ortadan kalkacakmı

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 16-12-2015 04:12 !! ++

Aşk Yeniden Yorum sizi cok seviyorum filmi izlediğim zaman kendimi filmin içerisinde zannediyorum

19-12-2015 12:59 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu hafta daha komık olacak ask yenıden fragmanı ızlerken bıle gülmekten ölüyorum

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 20-12-2015 03:21 !! ++

Aşk Yeniden Yorum herkese selamlar:) zeynep fatih selin orhan sizi seviyorum
waziment dev komik :))

NaZLi • 20-12-2015 17:24 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu hafta cok güzel oldu be

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 23-12-2015 02:10 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizinin fenomeni olarak ailece izliyoruz fakat ayfer hanımın rolü, fazlalığı kullandığı argo veya roldeki abartı halleri artık diziyi soğutuyor hatta iğrenç hale getiriyor önceki küçük halli rolleri söz olarak güzeldi fakat küfüre dönderdiniz

29-12-2015 22:12 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bugünkù bölüm gercekten cok güzeldi ya sazını cevatla sözlenmesı mukades fatih zeynep komiktı hepsi rüya gördük sanıyo haftaya daha güzel olucak

NuR !c!nd£ ¥@t k@lb!m b£n k@t!l!n! CoK §£^d!m • 30-12-2015 03:30 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ayyy ben en cok şahziment bide ayfere bayiliyorum arkadaslar bu filmi seyredenler ya begen atsinlar yada yorum atsinlar ya nolucak akdesler

02-01-2016 18:21 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam kizlar:-) diziyi pek izleyen yok galiba?? yani ben eski sezonu daha seviyordummm.ama şimdiden güzel.keşke eskisi gibi olsa şaziment çok tatli kiz küçük boyy ama tatli..meteyle yakismiyolar yaaa başka oyuncu yokmuydu? mete çok kilolu ama tatli tabii selin ve orhan cok tatlilar evlendiklerinde çok sevindim :-) :-) :-)

❄Sinem❄ • 05-01-2016 22:57 !! ++

Aşk Yeniden Yorum meteyle arkadas olan fadik saziment degil..fadik guzel kiz ama mete ile bende yakistirmiyorum..sazimenti once begenmemistim ama simdi sevdim cok guluyorum ona:)) netin oldugu heryer bana cennet demisti :)) bence de oyle:)) fatih ve zeynep artik oyunu biraksalar iyi olacak kabak tadi verdi..

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 05-01-2016 23:07 !! ++

Aşk Yeniden Yorum pardon yanlis yazmisim.fadikle sazimenti karistiyorumm

❄Sinem❄ • 05-01-2016 23:10 !! ++

Aşk Yeniden Yorum tek dizim çok seviyorum..fatih, zeynep, darbeli, ayfer, zeynepin annesi, orhan, selin şahane!şaziment hiç olmadı bence çok rahatsız edici..bi de fatihin annesi artık iyi bir kadın olsun..onun da mimikleri ses tonu çok itici..

06-01-2016 00:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum diziyi begenmeniz yada yorum atmaniz onemli deyil onemli olan televizyon karsisinda o bolumleri kacirmadan seyretmeniz arkadaslar yani ben begenmeyin yorum atmayin demiyorum o size bagli birsey ben sadece sizlere diyrmki televizyon karsisinda dahada cok seyredile bilinsinki belki bu da diyer filmler gibi bitmesin yani ben size begenmeyin yorum atmayin demiyorum

06-01-2016 10:48 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu hafta gercekten çok güzel oldu selın orhan mete fatık zeyneble fatigın küs olmadıklarını ögrendiler cok eglencelıydı hele otel sahnesinde resmen gülmekten öldùm haftaya daha heycanlı olucak

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 08-01-2016 03:41 !! ++

Aşk Yeniden Yorum merhaba👋.yorgunluğumu stresimi aşk yeniden izleyerek atıyorum desem çok doğru olur😊.şaziment çok komik ya,dansı falan annemle şazimente çok gülüyoruz.fatih le zeynep şu oyunu bıraksalar artık sıkılmaya başladım.güldük eğlendik hadi eskiye dönün😃.bide senarist hep zeyfat,selhan aşkına daha çok önem veriyor.fadikle mete sanki askerlik arkadaşı gibi hiç el ele görmedik.sanki zorlamayla sevgili gibi duruyorlar haksız mıyım?bide bunun darbelisiyle gergedanı var.bizim ayfer darbeliyide miyavlattı ya o sahnede çok gülmüştüm.
#aşkyeniden❤

Kalabalık uzun bir caddede tutmuşum yanlızlığın elinden. • 10-01-2016 10:31 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ewet gercekten dızımiz çok güzel sazımente bayılıyorum esımıde alıstırdım ızlemeye esım bıle salı günù calıstıgı halde tekrarını ınternetden ızlıyo ve gülmekten ölüyoruz.

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 11-01-2016 04:31 !! ++

Aşk Yeniden Yorum gunlerden saziment ve muhtesem dansi😄👏 bu kadar komik dans eden bir karakter gormedim ne zamandir😂😂

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 12-01-2016 22:12 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam arkadaşlar..çok güzel dizii :)) komik ama geçen sene daha iyiydi sazimente bayiliyorum selhan ve zeyfat asli ef-sa-ne!!😊😊inşallah hep devam eder..

💔Ben De Bilirdim Ağlatmasini!!Ama Kiyamadim!!💔Cemre💔 • 12-01-2016 22:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum cokk ama cook guzel bir film hic bitmesin mukemmel bir film gercekten...

13-01-2016 01:18 !! ++

Aşk Yeniden Yorum lùtfen ask yenidenin tekrarı koyarsanız sevınırım ben yarısına kadar ızledigım ıcın

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 16-01-2016 01:43 !! ++

Aşk Yeniden Yorum arkadaslar meraba bir yerde okudum kamera acikken cekilen sahneleri senaryo dışı yani kurgu halinde vericeklermis ben zeyna. umarim pembe kalmam. sanirim kamera kayittayken ama dogaclama olan sahneler.

18-01-2016 19:58 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizi senarist leri burdaki elestirileri okuyormudur acaba merak ediyorum .ailece basindan beri cok severek seyrwdiyorduk ,ama cok sacmaladılar. hele saziment cikinca kanal degistiriyorum guzelim diziyi ne hale getirdiler çok yakında yayından kaldırırlar

19-01-2016 15:21 !! ++

Aşk Yeniden Yorum zeyfat ın oyunu ortaya çıktı şükür çok uzamıştı ve bunalmıştık..şazimentte temize çıktı bu arada :)) az çekmedi ayferin zulmünden :)) zeyfatın başka eve geçmeleri çok güzel oldu..veee selim e kardeş geliyooor :))

Buraya kadarmış!..Hoşçakalın*CAN*kardeşlerim!.*Serap* • 20-01-2016 22:29 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizinin senaristini ve oyuncularını tebrik ediyorum.ekranın en sağlam senaryosuna sahip bir dizi.özge özpirinçci ve berk oktay'i bir projede görmeyi çok isterdim.

21-01-2016 11:21 !! ++

Aşk Yeniden Yorum en güzel dizi,oyuncular harika ve tülin oral her hâliyle çok hoş.

21-01-2016 17:49 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ekranın en güzel konusu en yapıcı konulu dizisi...diğer kanallarda sacmalikların yarıştığı bir zamanda bu dizi gerçek anlamda izleyicilere dostluk,aşk ,aile duygusunu en iyi veren ,en iyi senaryoya sahip olması dikkat çekiyor. bütün oyunculara teşekkürler.

21-01-2016 19:42 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu dizi her karakterine dolu dolu hikayecikler serpiştirmiş ve çok başarılı.sinema tadinda bir dizi... her oyuncu çok iyi. darbeli ve ayfer çiftine de dikkat derim,çok tatlılar.hepsi ayrı tat gerçekten.diger dizilerin karmaşasından sıyrılıp bu güzel hikayeyi herkese tevsiye ederim.senaristleri ve oyuncuları tebrik ediyorum.eveeet kesinlikle berk oktay ve özge özpirinççi beraber bir sinema filmi harika olur.senaristleri de kesinlikle "aşk yeniden "senaristleri olsun lütfen!...

25-01-2016 15:30 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam ask yeniden fanlari zeyfat asìklari:)) gecen dizi cok güzeldi..zeynep ve fatihin yalani ortaya cikti nihayet..zeyfat kendi evine cikti ve zeynep hamile:)) dizide en cok sazimenti izlerken gülüyorum cok komik bi karakter konusmasi haraketleri ve en önemlisi kendine özel dansi müthis harikaa:)) zeyfat'in evine giren hirsiz olayina onlarin yaptiklari cok komikti:))

💙Maya💙 • 29-01-2016 19:19 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu bölümde zeynep hamile kaldı, benim senaristlerden ricam, ikiz bebekleri olsun, bir kız, bir erkek bebekleri olsun. hem çok güzel olur, hem de konular uzayabilir

güzel • 31-01-2016 14:43 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selamlar zeyfatcanlar askitom serapcanim:)) ßugün günlerden"ask yeniden" *zeyfat*aski en tatli en özel:)) bakalim bu aksam bizi ne gibi macere bekliyor?:)) aynen arkadasim zeyfat in ikiz bebekleri olsa çoook güzel olurr:)) ve tabi benim en çok sevdiyim, danslarina hayran oldugum konusmalarina çok güldüyüm "saziment" bakalim bu aksam sazi ne yapacakdir:))
simdiden herkese keyifli seyirler:)*

💙Maya💙 • 02-02-2016 16:37 !! ++

Aşk Yeniden Yorum darbeli gibi bir mafya adamının da diksiyonunun düzgün olabileceginı görebildik.diksiyona önem verilmesini diger dizilerdeki gençlerde de görebilmeyi umuyorum.dizi cok guzel,tebrikler!..

04-02-2016 12:23 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son 4 bölüm tamamen sacmalik ve berbat gittikçe kötü ye doğru yol alıyor.. kusura bakma yin ama çocuklar yazsa daha mantıklı yazar.

06-02-2016 00:58 !! ++

Aşk Yeniden Yorum foz tv dizisindeki aşk yenidende fatihin annesinin söylediği cümleyi "acıma yetime gün gelir..." burdan yönetmeni kınıyorum çokmu gerekliydi !!! ben ve tüm yetimler adına sizden bi özür bekliyoruz...bir yetimin başına okşamak ne kadar sevap oldiğunu hatırlatırım !!!

09-02-2016 23:41 !! ++

Aşk Yeniden Yorum şevket ve meryem neden hapse girdi

10-02-2016 21:46 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu hafta gercekten çok güzeldi ya haftaya dahada güzel olucak sazının danslarıni bayılıyorum ya

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 11-02-2016 13:53 !! ++

Aşk Yeniden Yorum diziyi cok seviyorum ama ailecek oturup bakamiyoruz cünkü her bolumde neredeyse her iki sahnede bir cinsellik vurgulaniyor lutfen su diziyi duzeltin artik

11-02-2016 15:47 !! ++

Aşk Yeniden Yorum şaziment tiplemesi keßke ortaya çıkmasaydı hareketleri dansı konuşması ćok sinir bozucu

16-02-2016 22:20 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden i çok severek izliyordum fakat şaziment karakteri ortaya çıkmadan önce keşke o odadan hiç çıkmasaydı sinir bozucu😣😣😣

16-02-2016 22:29 !! ++

Aşk Yeniden Yorum severek izlediğim neşeli komik bir diziydi ama artık başka bir dizi başlasada bu işkenceden kurtulsak demeye başladım nasıl güzel giden bir dizi mafyalı sürekli bağırmalı çağırmalı hale geldi anlamadım. bir tek buğra gülsoy komik geliyor bana okadar. kara meryem geldi sürekli bağırarak konuşma sürekli kavga mukaddes öyle kafa şişiren ve bitmek bilmeyen bir cıyaklama ayfer dozajında bağırıyordu oda abarttı yetmedi şajiment diye bir tipleme hiç komik değil üstelik dansı ve konuşmaları hoş değil bir dizi insana mutluluk veriyorken drama dizileri haline nasıl gelir bilimedim konu bittiyse dizide bitsin tadında uzatmaya gerek yok artık izlemek bile istemiyorum.

17-02-2016 12:37 !! ++

Aşk Yeniden Yorum cok begendıgım dızıydı bıkac haftadır izlemiyorum cünkü son bikac bölümde sacmalamaya basladılar konumu kalmadı anlamıyorum ki senaristler yatmayı bırakıp güzel konular bulurlarsa eski tadına gelebılır dizi yoksa yavas yavas düşüşe devam eder.

☀ MΞŁΞK ☀ (Mutlu son dediğiniz ne? Gülerek ölmek mi?!!) • 18-02-2016 15:48 !! ++

Aşk Yeniden Yorum severek izliyordum ama artik degil seni seviyordum özge abla ama elçin ablanin giydigi kürk seni ilgilemez
biz onu öyle seviyoruz :o:o:o

23-02-2016 22:49 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bugünde mùttis bu bölùm gercekten sazı askını ıtıraf etdı bırola fatige kıyamam ya bebegi ıcın endıse edıyor ama fakat korkulçak bısey yokmus ıyıkı gaz sıkısması varmıs

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 24-02-2016 00:34 !! ++

Aşk Yeniden Yorum diziyi beğenerek izliyoruz ancak biraz fazla bağırıp çağırma sahneleri var bu konuya dikkat edilirse iyi olur...

24-02-2016 11:34 !! ++

Aşk Yeniden Yorum şaziment çıktığından beri kanal değişiyor yeteneği yok bence saçmaladı dizi özge özpirinç bazen çok şımarık davranıyo gıçık olmaya başladım mukkades bağırmasa olmaz

25-02-2016 01:22 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu hafta cok güzeldi ya gene ya mukaddes hastaneden kactı sazı ve dılber dùollo yaptılar birol ıcın ve son bomba haber ertan zeynebe gördü ve tehdit etmeye calıstı ve canını yaktı sonra fathde görünce ertanı dövdù ertan hafızanı kaybedıyor yenı bölümùnde

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 04-03-2016 11:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden i çok seviyordum ama keşke bu kadar saçma sapan yerlere gitmeseydi. bu saçmalıklar yerine daha farklı eğlenceli komedi tarzında aksiyonlar falan olsa. ailece izlenebilecek bişey olsa. aşk, eğlence, komedi mükemmel olur

06-03-2016 00:47 !! ++

Aşk Yeniden Yorum oyuncular iyi bence özellikle buğra gülsoy beyaz show a çıktığı zaman biraz kendini de oynadığını söylemişti ve o zamanlar dizi güzeldi geçen sene senarist sağ olsun aile komedisi değişik bir şey oldu türünü yazamıyorum ersoy güler, sağ salim filminide beğenmiyordum ama bu diziyi güzel yazmıştı özellikle ilk 10bölüm falan hatta 2.bölümde reytingler 10 u falan gördü survivor ı da geçti ama şimdi malesef, tek diyeceğim bu sezon güzel bir final yapın

06-03-2016 17:49 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden dizisi çok güzel inşallah finale girmez size cani gönülden seviyoruz sizi rüyamda gördüm sevgilerimle
özge ve bugra sizin diziniz mmuuhhtteesseemmm herkez sizin dizinizi çok begeniyorlar bir garip aşk mi güzel dedik yoksa aşk yenidenmi bizim kizlara sorduk kizlar aşk yeniden dediler sizi çok seviyoruz
diziniz çok güzel keske kahramanmaraş agelseniz
herkez gelirdi
öözzggee özpirinç bbüüggrraa ggüürrssooyy
ozge cok guzel bir kiz finale girmesin

10-03-2016 15:04 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizi çok güzel ama sonlarında keşke cansu çıkmasa ve inşallah final olmaz

10-03-2016 19:19 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ertan hafızanı kaybetdi fatih dövmüstü ertan bısey hatırlamıyor fatih ertanın adını mahmut yumusak koydu fatih ertana hıkayeler anlatdı amerıya gıtsın dıye mukaddes şevketın yanında kalıyor kanka oldular zeynep patronun kızını posta koydu orhan markete helva tanıtmaya gitdı kımse almayınca gömlegını cıkardı bütün kadınlar ve kızlar orhanın etrafını toplandılar selınde geldı orhanın arkasından orhan gôqmüyor orhan selını karsışında ne yapçagini sasırır selın orhanı kovalar sirkete kadar selın oqhanı döver.mukadesle sevket av kösküne giderler mukades kendı odasında banyoyu gırer şevketde asagıdaki banyoyu gırer av kôskünde ertan var mustafa getirdı oraya mukaddesın kocası kardesı ve gülsùm sultan ve fatih ve zeynep geldi sevket,mukaddeş ertanı gördùler orda bitdi

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 14-03-2016 16:37 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden çok güzel bir dizi onları ruyamda gördum dizi yi çok seviyorum
bu dizi çok güzel ben bu filmin hayranıyım inşallah hiç final olmaz amin cunku çok guzel

24-03-2016 13:36 !! ++

Aşk Yeniden Yorum yakında bu da final yapacak galiba.izlenmiyor.reytingler düşük.

29-03-2016 06:32 !! ++

Aşk Yeniden Yorum 1.sezondaki sıcaklık yok artık ayrıca hep aynı şeyler oluyor nerdeyse. ama şu birkac bölümdür düzelmiş

07-04-2016 14:40 !! ++

Aşk Yeniden Yorum selam aşkyeniden insanlare sizi cok seviyorum hep izliyorum burdan bugra abiye v diyrlerine salam lareme sunuyrum

11-04-2016 22:48 !! ++

Aşk Yeniden Yorum çıkıyor bir adam (ki bu kişi ertan), koskoca iki şirket ve holding sahibinin çocuklarına (ki bunlar da zeynep'le fatih oluyor) kök söktürüyor, hayatlarını burnundan getiriyor. cezaevine attırıyor, çocuklarını ellerinden alıyor. kimse de bu adamı durduramıyor. öyle mi? bırakın bu işleri arkadaşlar, gerçek hayatta bu adamı çoktan götürmüşlerdi. bu iş saçmalamaya başladı bence. ve de sıkmaya başladı.

15-04-2016 01:39 !! ++

Aşk Yeniden Yorum merhaba..ask yeniden bi' komedi ask olarak baslayan dizi simdi mafya,$iddet, dram olarak devam ediyor.. dizi sadece ilk sezon $ahaneydi,iyirmi bölüm sonra diziyi bozdular.. güzelim diziyi mahvetdiler.. sali aksamlarinin vazgecilmeziydi bir zamanlar artik cok sacmaladilar bence bir an önce final yapsinlar emege yazik.. zaten reytingler kötü hep birinci olan dizi ilk ona girmeye zorlaniyor.. senarist dizi türünün ask komedi oldugunu unutmus:)) ertan zaten ayri bi olay olmus zeynebi ortada birakan adam cocugu istemeyen birden baba olmak arzusu dogmus icine.

💙Maya💙 • 28-04-2016 20:08 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizi artık sıkıyor ertan olayları mantık dışı ilerliyor ertan sayfası kapatılmalı

05-05-2016 19:07 !! ++

Aşk Yeniden Yorum slm bence bu dizi çoook şaçmaldı birde dizide anlamadım şey dizide oyuncular oynarken niye bu kadar aynı yerde oyun oynuyorlar. bence beniii afffet bunlardan daha iyyyi diziye biraz renk katın canlılık hep aynı yerde durmayın biraz farklılık katın

10-05-2016 20:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bu dizi mukemmel cok guzel fibal olmamali olsa zaten foxu silerim zaten silinikti sirf aşk yeniden var diye yukledim ve cuma yada persempe falan olabilir
asla final olmamali

11-05-2016 18:47 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yenideni çok seviyorum inşallah bir gün final olmaz o benim fovori dizim en güzel dizim hep salı akşamı olsun derim çünkü aşk yenideni çok seviyorum ondan başka bişey izlemiyorum sezon finali olsun ama asla ve asla final olmasın çünkü aşk yeniden benim canım canımdan bir parçam o final olsa bile ben başka bir şey izlemem

11-05-2016 18:54 !! ++

Aşk Yeniden Yorum 60.bölümde final verilecekmiş doğru mu ?

Furkan • 17-05-2016 20:46 !! ++

Aşk Yeniden Yorum orhan hem yarışıyor aynı anda yarışmayı izliyor bu be iş

17-05-2016 23:32 !! ++

Aşk Yeniden Yorum cok guzel bir dizi o kadar merakla bekliyorum yeni bolumleri

18-05-2016 23:04 !! ++

Aşk Yeniden Yorum sazı bile ask olduysa bu dizi güzel oluyor demektir

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 26-05-2016 12:20 !! ++

Aşk Yeniden Yorum diziniz harika çok beğeniyorum her bolümü harika

26-05-2016 12:40 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ilk başladığında bir müddet izlemiştim. sonra bırakmıştım. geçen hafta tekrar izledim. ve şu kadarını söyleyeceğim senaryoyu yazan ekibe: azıcık özen yahu...

26-05-2016 16:08 !! ++

Aşk Yeniden Yorum o kadar basit bir dizi haline getiriniz ki sadece bunun için alkışla na bilirsiniz.
artık bitirseniz iyi olacak.

31-05-2016 21:49 !! ++

Aşk Yeniden Yorum çok hayran kaldim bence hiç bitmesin biterse çok üzülürümmm

02-06-2016 15:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum sayin yonetmen ikide bir adaya gidiyorlar biktik baska swnaryo bulun isitip isitipgetiriyorsunuz

05-06-2016 22:50 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bitiyor dizi bwn bir diziyi seviyim hepsi bjtiyor hayat sarkii cikinca ask yeniden reytingu 10 dusmus ondan bigjyor off gayri fatihi zeynebi selim pasaya bakamayaagim

08-06-2016 00:33 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ya niye final oluyor bir bolumu onkez izliyorum ama hic sıkılmiyorum fınal olmasın ben cok seviyorum ask yeniden cok guzel bir dizi

08-06-2016 11:11 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden bitmemeli o kadar saçma diziler dururken herkesin ailecek severek izlediği diziyi bitirmemeliler

08-06-2016 14:24 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden çok güzel ve orjinal bir dizi bütün dizileri göz önünde bulundurduğumuzda hepsi birbirinin aynısı bu dizi diğerlerinin aksine insanlarıyla bile çok orjinal bir dizi bence bu dizi kesinlikle bitmemeli
bu dizi ayrı bir tarz ve bu tarza sahip olan herkesin toplanabileceğini tek dizi bu fakat diğer diziler bir tarza sahip hayran kitlesini bölüşmek zorunda bu dizi biterse bu diziyi seven hayranların izleyebileceği buna benzer bir dizi daha yok belki 40 -50 bölümler arası biraz acıklı olsada 50. bölümden sonra seyircinin nasıl şeyleri sevdiğimi keşif ederek tekrar 1. sezondakine benzer bölümler yapmaya başladılar ama artık kimse onlara şans vermiyor dizi bitiyor bence aşk yenicenin biraz zamana ihtiyacı var herkesin onların düzeldiğini anlayıp tekrar seyretmesi için bu yüzden bu diziye sadece 1 ay daha verin göreceksiniz her şey düzelecek ve lütfen bu yorumumu dikkate alın ve bu konuyu tekrar değerlendirin

08-06-2016 18:49 !! ++

Aşk Yeniden Yorum güzel diziydi seyrettik emeği geçen herkesin ellerine sağlık özellikle yigitle yagızın hayranıydık başarıların devamını diliyorum yolunuz açık olsun

hacer • 08-06-2016 19:40 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence ask yeniden dizisi çok güzel bu yüzden ne olur final yapmasin çünkü ben o diziyi çok seviyorum
ask yeniden dizisi final olmasin o benim favori dizim o benim canim

08-06-2016 22:36 !! ++

Aşk Yeniden Yorum evet dizi çok güzeldi ilk sezonlar..salı akşamını iple çekerdik:) ama bu sezon dizide konu kalmadığı için eski tadını bulamadık ve final kapıyı çaldı!. inşallah finali güzel olur mutlu bir son izleriz:) seni özliycez aaaşk yenideeen💘zeyfat💝:))

Serap • 09-06-2016 00:48 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence final yapsın ama sonu düzgün bağlansin merak edilen hiçbirşey kalmasin

10-06-2016 22:59 !! ++

Aşk Yeniden Yorum son bölümlerde iyice civimisti. haftalardir izlemiyordum zaten. bitsin de yerine yepyeni romantik komedi başlasın.

12-06-2016 14:12 !! ++

Aşk Yeniden Yorum yazıklar olsun bu dizi ekibine...marmaris halkı olarak kınıyoruz gittimiz denize girdiğimiz piknik yaptığımız en güzel koyda dizi çekimi yaptılar haziran 5'de..bugün gözlerimize inanamadık
çöplerini bırakmışlar.. ağaçları sazlıkları keserek oturma alanımızı engellemişlerdir..şuan sinek ve pis kokudan girilmiyor..bu yakışmadı böyle sevilen bir diziye :(

12-06-2016 18:42 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden dizisi bence çok güzel bir film herkes izlemeli aşkı yeniden bize sevdirdi beğenerek izliyorum
bence çok güzel ve hiç bitmemeliydi

15-06-2016 00:18 !! ++

Aşk Yeniden Yorum finali cok beyendim acayipti özge abla bugra abi dizi cok ozlicez sizi cok seviyorum ceske final olmasaydi ama oldu sizi seven kardesiniz

15-06-2016 00:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aslında bende çok merak ettim mukoya ne oldu

15-06-2016 19:04 !! ++

Aşk Yeniden Yorum olmadık dizileri uzatıyorsunuz neden bu dizi son oldu lütfen bi sezon daha oynatın aşk yeniden dizisini..

17-06-2016 09:35 !! ++

Aşk Yeniden Yorum neden bittin aşk yeniden güldürüşü espirileriniz arka sokaklar dizisi gibi sizde başlayın noğluuur
final diziler başlar hadi lütfen başla hadi fatih hadi zeynep

17-06-2016 16:43 !! ++

Aşk Yeniden Yorum ben ilk başladığı bölümden itibaren izlemeye fırsat yarattım aşk yenideni gerek ev ortamında ailemle gerek dışarda internet ortamında. izlemediğim ,bölümleri yok denecek kadar az ben uluslar arası çalışan tır şoförüyüm 56 bölüm oynarken fransa a4 otobanında metz yönünde seyir halinde idim türkiye saati dizinin başlamasına saniyeler kala kendi kendime evde olsam ne güzel bir sıcak çay eşliğinde diziyi seyrederdim diyerek düşünüyodum ve her izleyemediğim zamanlarda yapdığım gibi telefonumun müzik galerisinde var olan aşk yeniden müziğini tam başladığı an dakika başlatıp diziyi izlediğimi hayal ederken içinde waife ağının olduğu tır parkı tabelasına 15kilometre olduğunu gördüm ve oraya girmeye karar verdim ilginç olan tamda o sırada diziyi izlemek için dua aderken fransa da bulunması zor olan waifee li tır parkı bulmuştum hemen giriş yaptım hee az daha unutuyordum fransada birde tır parklarındaki sosyal yerler 22 de kapatıyor benim şansıma o yer açıktı ve 24 saat hemen içiri girdim ağa bağlandım otomattan bir de lipton çay aldım ve onların ülkemde benim ise aşk yeniden fransa maceram başlamıştı 2015/şubatta hayatımıza giren aşk yeniden seni hiç ama hiç unutmucam tüm ekibe özge öz pirinçciye buğra gülsoya sonsuz teşekkürler :(

21-06-2016 06:33 !! ++

Aşk Yeniden Yorum filmin sonu tam bir felaketti komik değil sacma sapan ...

21-06-2016 11:20 !! ++

Aşk Yeniden Yorum biz ask yenideni bitmesini istemiyoruz herkes cok uzuldu lutlen devam ettirin
lutfen tekrar devam etsin elinden bebegi alinmis cocuga donduk resmen

21-06-2016 23:38 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bnce çok bile kaldılar final yapmamak için sanki senaryoya yeni kişiler eklenezmiydi bi ertan olayını dizinin başından sonuna kadar getirdiler bide bu mukaddes olayı var bu kadar acemice yönetmen bu mukaddese bu kadar bağırma sesini nasıl yüklüyor merak ediyorum bn bu kadın yüzünden diziden soğudum ilk sezon güzel di sonradan bir diziyi nasıl mahvedersin deseler bu kadar güzel mahvedilmezdi finali çok tan hak etmişti burda oyuncular iyidi mukaddes hariç haklarını verelim

23-06-2016 02:55 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence aşk yeniden dizisi bitmemeliydi ben bu diziyi cok seviyordum bana kalsa devam etmeli çunku herkes bu diziyi çok seviyor b

26-06-2016 15:05 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence dizi çok güzeldi ben çok seviyordum ama malesef bitti bana kalsa bitmemeliydi benim tanıdığım herkes bu diziyi izliyordu çokta guzeldi keske bitmeseydi lütfen devam etsin

26-06-2016 16:13 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden çok güzel bir diziydi. bu diziyi izlerken hem gülebiliyor hem de ağlayabiliyordum. haftanın bütün stresini bu dizide atıyordum. kısacası aşk yeniden ' i izlerken farklı ama bir o kadar güzel bir dünyaya geçiş yapıyordum. bu dizinin reytingleri düşmüş olabilir. ancak bu diziyi sonuna kadar izleyenler bu diziyi çok seviyorlardı. lütfen bu yorumları dikkate alın. aşk yeniden hayranlarını daha fazla üzmeyin. lütfen. aşk yeniden bitmesin.

28-06-2016 14:29 !! ++

Aşk Yeniden Yorum aşk yeniden keşke finale girmeseydiniz çünkü çok güzel filim çeviyorsunus iyi mutluluklar

12-07-2016 20:56 !! ++

Aşk Yeniden Yorum gerçekten çok severek izliyorum çok güzel hem komik hem eylenceli hem dramatik işte hepsi bir olunca oyuncular da güzel oynayinca film daha güzel oluyor.

18-07-2016 22:45 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence boyle bir diziyi bitirmemeliydiniz

04-08-2016 19:52 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bence harika bir filim 1 bolum bile kacirmadim keske final girmeseydi hep ozet izlıyorum

25-08-2016 16:40 !! ++

Aşk Yeniden Yorum yaa bu dizinin raitingi çok iyiydi niye bitti yaa fox'ta her gzl dizisini bitiryor en berbat dizileri 5 sezon çekiyor öf!

♕Berna Keklikler♕ ●Berlin Panteri● • 24-04-2017 18:50 !! ++

Aşk Yeniden Yorum dizi güzele benziyor

03-09-2017 02:57 !! ++

Aşk Yeniden Yorum bunun gibi dizi yokdur arkadaslar en guzel dizi bu sizin hepiniz kara sevda o hayat benim onun gibi diziler izliyorsunyz ask yeniden dizisi onlardan cok guzel ve komik dizi tanimiyorsunuz
bunun gibi guzel dizi yokdur sizin hepiniz kara sevda o hayat benim onun gibi dizileri izliyorsunuz onlar bu dizi cok guzel ve komik
ask yeniden
gergedan ayfer
darbeli haydar
en derune

30-06-2018 11:43 !! ++

Aşk Yeniden Yorum çok güzel bir dizi.ayrıca çok beğenildi ve çok istek de almış bir dizi.

02-07-2018 16:38 !! ++

Yorum Yaz


:: Anket ::
:: Günlük Diziler ::
:: Kanallar ::
:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::

reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.