Bilgisayar Versiyonunu Kullan!

Zalim İstanbul - anne , kardes ve babaanne berbat bu kadar kötü

Zalim İstanbul
Zalim İstanbul

anne , kardes ve babaanne berbat bu kadar kötü olamaz
nedimde ayaga kalksin
cerende cok kötü oynuyor
acaba nedimi seneler sonrami ayaga kalkcak 5 sene sonra yazin
sonra final yapin bir diziyi iyi yoldan hic yürütmeyin hep gerginlik yasansin
acaba insanlar gerginlik üzüntüler glrdümü mutlu oluyor anlamis degilim

Paylaş


Oy Ver

6

Yorum Yaz


Giriş Yap Üye Ol

Yorumlar

Yorum Yaz


Giriş Yap Üye Ol
reklam veriletişim • © 2026 YazarOkur Dizi