Diriliş Ertuğrul
Dizi Türü: | Tarihi, Aksiyon |
Yapımcı: | Tekden Film, Mehmet Bozdağ |
Yönetmen: | Metin Günay |
Senarist: | Mehmet Bozdağ |
Oyuncular: | Engin Altan Düzyatan -> Ertuğrul Bey Esra Bilgiç -> Halime Hatun Kaan Taşaner -> Gündoğdu |
Kanal: | TRT 1 |
Link: | trt1.com.tr/dirilis-ertugrul/39014 |
Puan: | 7.5 / 10 | Oy: 5549 | Yorum: 2026 |
Diriliş Ertuğrul Yorumları
neden aslıhan diziden çıktı ben çok üzüldüm çünkü aslıhanla turgutu çok seviyordum
06-04-2018 00:19 !! ++
şanlı tarihimizi, ecdadımızı yansıtan filmi; her zaman ki başarısıyla, onur ve gururla izliyoruz. ertuğrul bey ve alplerin zaferlerinin yanı sıra, sadettin köpek'e karşı, şahsiyetli, onurlu ve ciddi devlet anlayışıyla yaklaşımlarını takdir ediyoruz. çavdar obasının direği aslıhan hatun'un gösterdiği yiğitlik, ayrı bir gurur kaynağı. geçmişte aslıhan hatunlar gibi nice hatunlar, alplerle birlikte mücadeleler verip fetihler yapmışlar ki, sonrasında, yetiştirmiş oldukları osman beyler, koskoca bir imparatorluk kurup, fatihler, yavuzlar, kanuniler bu imparatorluğa güç katmışlar, devlet 600 küsur sene ayakta kalmıştır. bununla birlikte aile anlayışı, gelenek ve görenekler, dayanışma, paylaşma, sevgi, saygı da ayrı bir iftihar vesilesi olup bu sayılan unsurlar; birlik, beraberlik sağlayacağı gibi zafer ve başarılara güç katmıştır. bu nedenle her bakımdan hayranlıkla izlediğimiz filmde ki tüm ekibe tekrar tekrar teşekkürler. ayrıca akabinde "kuruluş ve yükseliş osmanlı" yı bekliyoruz.
05-04-2018 15:32 !! ++
kabul etmek lazım türk milleti olarak bu diziyi izlemeyi ve destek vermeyi amaclıyoruz fakat dizide koskoca şanlı bir tarih varken konu bulamayıp eski hatırlarla diznin süresini doldurmak, köpegin aşınıyla sülemek karı kız muabbetinden çıkamamak gibi basitersiz bir duruma dogru dizi gidiyor ve ben kendi adıma yüzünüze türkürmek istiyorum yazıklar olsun birdahada dizyi tv den izlemyi düşünmüyorum ...
05-04-2018 13:44 !! ++
dun aksam yine harika bir bolum izledik.dizinin reytinginin dustugu yok.aksine dirilise rakip gosterilen dizinin reytingi dusuyor.dirilis senelerdir dim dik duruyor.cok guzel bir dizi.dun aksam da cok anlamli bir bolum izledik fakat aslıhanın vefatına uzuldum.
05-04-2018 11:39 !! ++
reytingleri her hafta takip eden birisi olarak;dizimiz ,''ab''grubunda ve ''abc+'' grubunda her hafta zirvede...''total''de 2 numara ama sadece 1 puan farkla diğer dizi önde...birkaç hafta sonra tekrar zirvede olacağımıza inanıyorum
dileğim odur ki;diriliş ertuğrul tekrar zirvede ola...!
05-04-2018 11:17 !! ++
dizin reytingleri gittikçe düşüyor sebebi ise filmde aksiyon baya bir azaldı.surekli konuşmayla geçiyor.
04-04-2018 23:28 !! ++
ibnü'l arabî hz ı biraz daha hürmet ve saygı görmesi gerekiyor çünki mübarek çok büyük bi mürşidi kamil dir çok dikkat edilmeli
04-04-2018 23:20 !! ++
dizide suan ertugrulun fethettiği kalelerini aslında oğlu osman aldı.. karacahisar kalesi mesela... bu kaleyi osman fethetti... tarihi dizi diye yemeyin bizi... kafanıza göre tarih yazmayın... baştan beri herşey uydurma... ertugrulun hayati böyle değil...
tarih kitabı okuyun biraz... araştırın ogrenin...salak yerine kondurmayin kendinizi..
04-04-2018 22:51 !! ++
diziyi izleyen izler yok kötü yok çekimde hata var yok tarihimizi karalıyorsunuz. daha iyisini siz çekin sizi görelim!!!
01-04-2018 11:30 !! ++
iftihar ve gururla izlediğimiz filmde ertuğrul gazi alplerin aile hayatları da çok güzel ve gerçekçi, nitekim daha sonra osmanlı devleti'nin kurucusu olan osman gazi'nin annesi babası
halime hatun ve ertuğrul gazi mükemmel bir evlat yetiştirmişler ki osman bey, çok büyük bir imparatorluğun kurucusu olmuştur. babası ertuğrul gazi'nin savaşlarda başarılar gösterdiği sıralarda, annesi osman gazi'yi mükemmel yetiştirdiği anlaşılıyor. ayrıca aile içerisinde ki sevgi, saygı ise takdire şayan, bununla birlikte halime hatun ve aslıhan hatun'un ne denli cengaver olup, pusat kullandıkları gözden kaçmamaktadır. geçmişte (anadolu selçuklu zamanında) bütün bu yaşananların doğruluğunun ispatı; daha sonra koskoca bir imparatorluğun kurulmasıdır. güçlü, kuvvetli, basiretli, dirayetli ve cesur ertuğrul gazi ve mükemmel ailesinin attıkları temelden belli olmaktadır; çünkü osman gazi'yi o anne ve baba yetiştirmiştir. bütün bu yaşananlar, aile sistemi hakkında da olumlu mesajlar vermektedir. diğer taraftan filmde ki kılık, kıyafetler, gerek erkek, gerekse hanımların kıyafetleri o günün şartlarına uygun olarak çok gerçekçi yansıtılmaktadır. bu filmde; fethedilen topraklar, başarılı savaşların yanı sıra; gelenek, örf adet ve aile düzeni de sunulmaktadır. tarihte yaşanan her bir olay, o günün şartları, zaman ve zemini göz önüne alınarak değerlendirilmelidir. aksi takdirde tarihi film olmaktan çıkar, bir kargaşa filmi haline dönüşür, tabiatıyla o günün şartlarını yansıtmak üzere; arşivlerden, tarihi belgelerden, kitabeler ve mimari eserlerden ve daha birçok delillerden yola çıkılıp hayal ürünleri de katılarak tarihi film yapılır. bu nedenle çok başarılı bulduğum bu film için tekrar şükranlarımı sunuyorum.
31.03/15.25 ve 15.03/19.05 görüşleri aynı kişi tarafından yazılmıştır.
31-03-2018 15:52 !! ++
süper tarih aynen işleniyor, kaliteli yapım. arkadaş tavsiye etti beyin cerrahı diriliş hayranı, diriliş izlerken acil hastaneden cağrılmak en korktuğu böyle hasta filme ama doğruya doğru benide bağladı.
30-03-2018 18:56 !! ++
aslında tarih de köpeği aslıhan hatun değil sultan öldürdürtüyor.bu nasıl senaryo böyle.sırf aslıhan hatun diziden ayrılacak diye tarih değiştirilemez.diriliş iyce tarihden çıktı beyler.
29-03-2018 16:12 !! ++
kopek olmuyor.ama aslihan olebilir.aslihan cok buyuk risk aldi.
29-03-2018 14:49 !! ++
neden ratingler gittikçe düşüyor. halbuki dizideki aksiyon ve kalite epeyi yükseldi.
29-03-2018 14:21 !! ++
lütfen aslıhan ölmesin ben turgutla aslıhan çiftini çok beğeniyorum
29-03-2018 11:31 !! ++
kardeşim ilk çıktığında relam yoktu şimdi 40 dakka reklam var bune ya ayıptır
29-03-2018 00:09 !! ++
seyirciyi sağılacak kar kapısı gördünüz senoryudur uydurun. bende size yardım edeyim. bir gün artuk bey şifalı bitkiler toplamak için kırlara çıktığında karşısına barçarus çıkar ve onu esir eder. en az 3 bölüm çekilir. barbaros kimmi artık okadarda siz uydurun.
28-03-2018 22:31 !! ++
atamla gurur duyuyorum.diziyi izledikce hem gururlaniyorum hem de huzunleniyorum.bazen mutluluktan bazen ise atalarimin bizim icin cektigi cileleri gordukce kederimden agliyorum.etnik kokenim ne olursa olsun türk oldugum icin gurur duyuyorum.varolsun türk ırkı varolsun dünyadaki tüm türk gardaşlarım.
28-03-2018 21:12 !! ++
erturun nasıl uç belinden alırsınızderhal vazifesini geri vermesini istiyoruz
erturun nasıl uç belinden alırsınızderhal vazifesini geri vermesini istiyoruz
28-03-2018 20:58 !! ++
meryem çıkarsa diziyi kesinlikle izlemem.
28-03-2018 20:29 !! ++
22:55 sen ne yavasindan bahsedersib diriliş ertuğrul gayet güzel ilerliyor hep daha da heyecanli oluyor diziyi digru düzgün izlesene.
-saliha-
28-03-2018 17:21 !! ++
çok yavaş ilerliyorsunuz. bu gidişle kutül amarede reyting kaybedecek. buna hakkınız yok. misyona aykırı...
27-03-2018 22:55 !! ++
dirilis dizisi bizlere cok onemli seyler anlatiyor gelecek nesilede anlatacak ertugrul secilmis bir sahsiyet osman da mujdelenmis bir sahsiyet bu insanlar islami yasamis yasatmis sahislar ve gercekten bu topraklara canlari pahasina hizmet etmis insanlar bir gocebe obadan cihan imparatorlugunu donusumde kurulusun cok buyuk onemi var lutfen kurulusuda bir dizi olarak dirilisten sonra cekin peygamber efendimiz sav demiski benim en son halifelerim kantura ogullaridir yani osmanogullaridir demistir emektarlara sevgi ve saygilarimi gonderiyorum allah yar ve yardimciniz olsun
27-03-2018 13:56 !! ++
dirilis super bir dizi herkesin emegine saglik dirilisten sonra kurulusu da sizlerden bekliyoruz trt ye duyurulur
27-03-2018 13:43 !! ++
diriliş ertuğrul senin filmlerin çok güzel💘😍😍😍😍😍
26-03-2018 17:55 !! ++
anlatmaya hiç gerek yok berbat
25-03-2018 13:48 !! ++
diziyi izlerken yasiyorum. osmanlinin nasil ne zorluklarla kuruldugunu atalarimiz bize biraktigi mirasi daha iyi anlamamiza tanimamiza ve yasamamiza sebep oluyor. en buyuk hayallerimden birtanesi i dizide oynamak oldu artik.
not: yeniden dirilis muzigini calmiyorsunuz artik. ben dirilisin jenerik muziginden daha cok begeniyorum. ve bence artik yeniden dirilisin dizide calinmasi gerekiyor. cunki sogut kayilarin ve osmanlinin dirildigi topraklardir. saygilarimla bedirhan yilmaz
24-03-2018 07:41 !! ++
11.59
bence sonradan iyi olacak o.
NaNa • 23-03-2018 20:10 !! ++
"diriliş ertuğrul"a ilk yorumum😊
1 sene falan bundan önce izledim.ve çok ağladım.doğru ağlamalı bie dizi diyil ama ben izlüdimiyim bölüm çok üzücü bölümdü.
MeHRiBaN📖 • 22-03-2018 21:46 !! ++
bu tempoyla giderse, birkaç hafta sonra 'total'de(inşallah)yine zirvedeyiz.aradaki fark gittikçe kapanıyor.
22-03-2018 11:26 !! ++
giyasettin kopegin kolesi oldu.mahperi kopegi alt ederim sandi ama kazin ayagi oyle degilmis.bu aksamki bolum de harikaydi.dolu dolu bolumler izliyoruz.diger diziler gibi saatlerce bakismalar agircekimler izlemiyoruz.boyle guzel.dizi bitince yeni bolumun fragmabinin yayinlanmasi da seyirciye deger verdiginizin kaniti.tesekkurler hepinize.
22-03-2018 00:25 !! ++
bu aksam dirilis yok mu acaba hic fragmanlara denk gelmedim.dizi cok guzel.yukselis osmanli dizisi de dirilis gibi olacak.ciplaklik yok.anaya ataya saygi vefa var.o yuzden ailecek rahatlikla izliyoruz.
21-03-2018 12:54 !! ++
son bölümde altun aba'nın çok kötü bir karakter olarak gösterildiği gördüm.sultanın karısını öldürüyor,şehzadeyi bıçaklıyor,tahta göz dikiyor.hayatını okudum.kötü bir adam değilmiş.dizi insanlara yanlış bilgi veriyor.sırf dizi olsun diye yanlış bilgi verilmemeli.
genel olarak iyi bir dizi.fakat düzyatan'ın ses tonunu bir boy beyi edası oluşturacam derken kıro gibi konuşmasını doğru bulmuyorum.eğer yoksa o karizmatik ses zorlamamalı.kendisi olmalı derim.
21-03-2018 11:59 !! ++
dogruyu gören yazar:sultan gıyasettin artık köpegin idefterini dürmesi lazım devlet içinde devlet olmayacagını bilir babasının başına gelenin kendisine uygulanacagını tahmin etmektedir bu yüzden sadetin köpegi zehirleyip icabına bakması lazım.diger taraftan günalp bey için şöyle bir senaryo yazılsa ailesinin köpek tarafından öldürülmüş olması (olmayacak şey degil neden olmasın) ve bu bir şekilde ögrenmesi ve ölümü onun elinden olması çok şık olurdu öldüremese bile mezarına tükürmesi gibi düşünebilinir dizi iyi gidiyor heyecan dorukta yarın akşamı sabırsızlıkla bekliyoruz
21-03-2018 00:06 !! ++
ramazan babur dizinin devamı gelsin güzel bir dizi mardinliyim ben zalimlerin hainlerin sonu belli zaden ne mutlu doğru yolda gidene
18-03-2018 18:52 !! ++
yine de kimseyi üzmek istemem! allah herkesin yardımcısı olsun hepimize hüsnüzanla baktırsın
17-03-2018 11:10 !! ++
herkesler eğridir sen eğri isen, herkesler doğrudur sen doğru isen! osmanlı da allah dostlarından dua istenmeden istişare yapılmadan bişey yapılmazmış. diziyi muhteşem yüzyıldaki gibi kendi nefsine göre izlemek isteyenler başka film izleyebilirler. filmin en çok manevi sahnelerini seviyorum derviş dizisi olsa ne olur? müslüman müslümanın işinide beğenir.(sav) doğru bakan doğru görür. ayrıca ahmede tam beklediğim görevi verdiniz. böyle zamanda adaleti doğruluğu ve allah için vatan için hizmeti anlatan bir dizinin olmasına şükretmemiz lazım. gerçek müminin, rabbimin kelamı ve benim ceddim anlatılıyor diye sevinmesi lazım. tabii dizi de iyilerde olacak kötülerde olacak. dünya ilk yaratıldığından beri bu böyle. kötüler olmasa iyiler nasıl imtihan olacak?
17-03-2018 10:54 !! ++
"diriliş ertuğrul" tarihi nitelikli bir filmdir. tarihte geçen her bir olayı, o günün şartları, zaman ve zeminine uygun olarak ayrıca aynı tarihlerde diğer ülkelerin de içinde bulundukları durumları göz önüne alarak tarihi veskalar muvacehesinde değerlendirmek gerekir. yazan: 06-03/12.49 _ 15-03/11.36
düzeltme: tarihi veska diğer deyişle tarihi belge. veska kelimesi gibi bazı kelimeler (mesela pskoloji) klavye hatalı çıkıyor.
15-03-2018 19:05 !! ++
diziyi büyük bir heyacanla takip eden bir izleyici olarak,ibnül arabi'nin sahnelerinde daha da dikkat kesiliyor, gözümü kulağı mı hatta yüreğimi açarak izliyorum.o sahneler o kadar huzur dolu ki bunu ancak o kalple izleyenler anlayabilir.bu bağlam da halime hatunun ruyası da çok manidar ve son derece isabetli idi.ancak osman gazi gibi büyük bir şahsiyete böyle müjdeli bir rüya nasip olur.ne büyük saadet...!
15-03-2018 18:19 !! ++
osmanlı imparatorlugu hilafetin temsilcisiydi.ibnul arabi gibi degerli insanlarin sozunun gecmesi cok dogal.ama sizlerin endisesine de hak veriyorum.insan dusunuyor eger o zamanki hocalar da bu zamanin hocalari gibiydilerse vay atalarimun haline diyor.zira simdikileri herkes goruyor anlatmaya gerek yok.
15-03-2018 11:45 !! ++
bu film, hem sürükleyici, hem çok güzel. daha çok uzun zaman sürmesini rica ediyoruz.
15-03-2018 11:43 !! ++
dizi harika.gem neden dervis dizisi olsunki.butun osmanli padisahlarinin bir hocasi varmis.ruyalar bizim icin cok kiymetli.fatih sultan mehmet de istanbulu fethettigini ruyasinda gorup hocasinin yanina gidip fikir almus.bizler müslümanız ve rüyalarin onemini biliyoruz.birsey daha diyecegim en sevindigim nokta dirilisin seyircisinin hic saga sola sapmadan kararlilikla diziyi izlemesi ve sahiplenmesidir.reyting oranlar 14-16 arasinda degismekte.diger diziler yukseliyor dusuyor ama dirilis senelerdir yikilmadi sabit bir sekilde devam ediyor.
15-03-2018 11:39 !! ++
osmanlı devleti'ni, ertuğrul gazi'nin oğlu osman gazi kurmuştur. islamiyetin, türk coğrafyasında kabulünden sonra bilhassa selçuklu ve osmanlı devletleri zamanında çok sayıda padişah, sadrazam, sultan, oba başı, bey (karaman, germiyan beyi gibi) yöneticiler; inanç ve ulvi duygularla dönemlerinin ulema, derviş, şeyh gibi tasavvuf erbabına yakınlık duymuş ve önem vermişlerdir. ibn'ül arabi'ye duyulan ilgi gibi bilahare ; osman gazi şeyh edebali'ye, fatih sultan mehmet hocası ak şemseddin'e, yavuz sultan selim halim çelebi'ye önem vermişler, daha bunun gibi çok sayıda örnek mevcuttur. tarihte geçen her bir olayı, o günün şartları zaman ve zemini ile değerlendirmek gerekir. " diriliş ertuğrul" tarihi nitelikli bir filmdir. bu nedenle, bu sayfada yorum yapılırken, filmin daha iyi yorumlanabilmesi, geçmiş ile ilgili tarihi bilgilerin paylaşılması açısından bilgilerin aktarılmasının faydalı olacağı değerlendirilmektedir. unutmayalım ki bu sayfalara, belki de başta çocuklar, gençler, yabancı, yerli herkesin ulaşabileceği düşünülmelidir. asırlar boyu tarihin en eski çağlarından beri, onur duyacağımız bir geçmişimizin, tarihimizin olduğu, kendi arşivlerimizin yanısıra, dünyanın birçok yabancı ülke arşivlerinde ki mevcut bilgilerle birlikte, camii, türbe, medrese, han, hamam gibi kalan eserlerle sabittir.
15-03-2018 11:36 !! ++
kim ne derse desin tek kelimeyle diriliş mükembel aşk meşk dizilerinden güzel şimdik dizilerde ahlak kalmamiş o onun karisiyla kıziyla çoçuklarımiza kötü örnek dirilişte bu yok ya belki ondan cekemiyorlar yollun açık olsun diriliş hiç bitmesin
15-03-2018 08:48 !! ++
dizi super.elestri yapanlar olacaktir.ben de bazen elestrilere karsilik veriyorum ama mesela bugun onlara da hak verdim.bazi sahneler cok gercekci.kilicla kesme bicme sahneleri cok gercekci yapmaya basladilar.dovus sahnelerinde iyice ustalastilar.bir de sunu soyleyecegim benim tahminime gore seneye ekimde baslayacak yeni dizimiz yani "yükseliş osmanlı" da muhtemelen dirilis gibi olacak.yani ayni dogal set ortaminda olacak.yani en az bi 3 sene daha boyle devam.tek sorun yeni oyuncular tutacak mi.mesela ben magazinsel entel dantel oyunculari boyle dizilere hic yakistirmiyorum.hatta oyuncularin nerdeyse yarisi osmanli dusmani.onlardan herhangi birisi yeni dizide oynarsa izlemem.bu arada kopegi de giyasettin keykubat oldurtuyor.sonu cok feci olmus.kopek olmeden evvel tahta gecmek icin cok ugrasmis.kendi annesine bile iftira atmis.
dizi hizlica ilerlemeye basladi.emegi gecenlere tesekkur ediyorum.
14-03-2018 23:56 !! ++
dizi sürükleyici ve güzel, ancak keramet dizisi oldu. bu ne iş ki, osmanlı devletini ertuğrul gazi değil, ibn arabi kurdu sanki. sofi dizisine çevirdiler. yapımcılar, senaristler ve yönetmenler kendi görüşlerini -tarihi gerçekleri göz ardı ederek- yayma aracı olarak kullanıyorlar. muhteşem yüzyıl yapımcıları tarihi gerçekleri bir şekilde, bunlar farklı bir şekilde saptırıyor. amerika'yı hangi derviş kurdu acaba.
14-03-2018 23:30 !! ++
her fırsatta ifade ettiğim gibi, iyi idare edilmiş ki 600 sene ayakta kalmış ve avrupa içlerine kadar fetihler yapmış büyük osmanlı imparatorluğu'nun kurucusu osman beyin doğup bir alp yiğit olarak yetişmesini izleyeceğiz, onur ve gurur duyarak.
14-03-2018 22:30 !! ++
önceden izlerdim. oda mecburiyetden.
💝 • 14-03-2018 21:02 !! ++
o zaman izleme ve sinirlenme, hiç kimse izlesin diye zorlanmıyor. bizler büyük bir beğeniyle izliyoruz ve daha çok uzun zaman sürmesini diliyoruz.
12-03-2018 23:49 !! ++
berbat bir dizi hiçgüzel değil
12-03-2018 18:03 !! ++
evet bazi sacmaliklar var.ertugrul beyin oglunu kurtaran maria biranda hain oldu.ares diye biri yok tarihte.musluman oluyor.tamam guzelde ares tek gozlu burda verilmek istenen mesaj baska.butun dizilerde bilincalti mesajlar var.bu guzelim dizide olmasa olmazmi.neyse..
tarihte sultanin yemekten zehirlendigi dogru.ama oglunun suclandigi soyleniyor.ama kesin bir bilgi yok.mahperi hatunun sucluluguyla ilgili bisey cikmadi.sonucta yinede bilgilerden yola cikarak guzel işlemişler.ama cenezayi neden gostermediler..
aslinda devleti yonetenler padisahlar sultanlar hep tehlikedeler.neden yedikleri ictiklerine dikkat etmezler.zehirlimi degilmi diye.
insallah saadettin biran once sultan alaadinin oglu tarafindan oldurulur.sanirim ölumu feci olmus.
bu arada ertugrul ve obasi haric..saray bölumleri biraz muhtesem yuzyila benzetilmis ama kesinlikle sadece konusma tarzlari falan.yoksa dirilis kadar asla guzel olamaz.cunku o dizide aciklik vardi tarihi kötuleme vardi.neyse..
dirilise basarilar..
21:04 de yazan yorumcu.sultanin ertugrulu bagislamasinin sebebi; cunku ertugrul sucsuzdu ve sultan alaadinin oglu bunu biliyordu.kendi annesini idam edemeyecegi icin devlete yani ailesine kara leke surmemek icin ertugrulu öldurecekti.ama istemiyordu.ibni arabinin söyledikleri icine işledi.allah tan korktu.yaptigi yanlişdan dönmek icinde firsati oldu.zaten istemiyordu.bahanesi oldu ertugrulu öldurmemek icin.ibni arabi hem kefil oldu hemde gerekli kanitlarin olmadigini soyledi.allah yolunda giden biri.sultanda herkesin karsinda nasil bagislarim ne derim demekten kurtuldu.yani bagislamak icin sebeb ariyordu
09-03-2018 18:11 !! ++
dizide gereksiz sahneler ve saçmalıklar çoğalmaya başladı. mesela; hayme ananın sarayda mahveriyle görüşmesi. ertuğrul ibni arabinin kurtarmasi (padişah idam etmeye kararlı olduğu kişiyi neden devrisin sözüyle şartsız biraksin) son saçmalıkta karacahisar kalesi konya arası 300 km ama ıyi bir at en fazla bir gunde 200 km yol yapabilir. yani akşam çıkıp sabaha kadar 300km gidemez. ama ertuğrul idama yetişti. bu tutarsizliklara son vermeleri lazim artik...
08-03-2018 21:04 !! ++
bir dizi para için ancak bu kadar ağır çekilir.herşey maddiyat olmuş.yazık yazık
08-03-2018 20:24 !! ++
ya ben bitiyorum bayiliyorum diziye ibni arabi nasil da ertugrul beyi kurtardi ya :))
08-03-2018 15:05 !! ++
9 04 tamda içimden geçenleri yazmısın şimdide yeni giren oyuncu kötüym oynuyormuşda onun için izlemiceni yazmış biz yeni giren oyuncular için izlemiyoruz bizler tarihmizi engüzel anlatığı için erturul v diyerleri için sonunakadar izleriz işalah allahın izniyle
08-03-2018 14:19 !! ++
ertuğrul obaya dönsün artık yeter.
NaNa • 08-03-2018 14:17 !! ++
bu bolum cok guzeldi.ibn arabi gelip de giyasettine dersini verdi.yeni bolumlerde kopegin yaptigi zulumleri gorecegimizi dusunuyorum.kilicarslanin durumu ne olacak bilemiyorum.bence sehzade kilicarslan kayi obasina getirtilecek.
08-03-2018 13:13 !! ++
gerçekten darbe gibi olmuş. izleyince bende ümitsizliğe düştüm. allaha göre kurana göre bakamadım sonra tabii ( gevşeklik göstermeyin üzüntüye kapılmayın eğer inanmışsanız üstün gelecek sizsiniz.) ayeti olayı bitirdi. bu ayetler sadece asrı saadette cihad eden müminlere söylenmemiş. tarihte ve şimdi her zora düştüğümüzde tevekkül ve yol göstericimizdir böyle bilinçli dizilerin olması allahın ikramıdır. bu zamana kadar olan dizilerin çoğu aile temelini bozacak ve iman adına bizi zayıflatacak şeylerdi. bundan sonra böyle diziler de iyileştirici olacak inşaallah. aresin ibn arabayla buluşması çok güzeldi maneviyatı çok yüksek olmuş. yalnız ares, turgut bamsı gibi savaşçı gibi olsa daha iyi olmazmıydı böyle normal alplerden farkı kalmamış. çünkü ilk müslüman olduğunda ertuğrul arkasından atla gelirken bana peygamber efendimizin zamanındaki müslüman olupta onun gücüne güç katan hz ömerleri hamzaları hatırlattı. sadece hislerimi paylaşmak istedim. allah yardımcınız olsun
düzeltme: ibn arabiyle buluşması
08-03-2018 10:06 !! ++
gerçekten darbe gibi oldu. devlet olmazsa ne olduğunu görsünler. şimdi de en ufak bir zafiyette hemen başımıza çökmek için bekliyorlar zaten. izlerken ben bile umutsuzluğa düştüm allaha göre kurana göre bakamadım. tabii tevekkül ve ayetler ki (gevşeklik göstermeyin üzüntüye kapılmayın eğer inanmışsanız üstün gelecek sizsiniz) dedi. tmm dedik. bu ayet sadece asrı saadetteki cihad eden müminlere söylenmemiş. tarihte ve günümüzde bizim içinde geçerli. aresin ibn arabiyle buluşma sahnesi çok güzel olmuş maneviyatı çok yüksekti. yalnız onunda turgut gibi bamsı gibi savaşçı olarak görünmesi daha iyi olmazmıydı. böyle normal alplerden farkı kalmamış mesela ertuğrulun arkasında atla yer aldığında çok heybetliydi. peygamber efendimizinin zamanında yeni müslüman olmuş ve onun gücüne güç katmış ömerler hamzalar gibiydi o hissi yaşatmıştı. tabii moralinizi bozmak istemem hislerimi paylaşmak istedim. allah yardımcınız olsun.
08-03-2018 09:43 !! ++
sacma sapan yazanlara cok kiziyorum yok neymis
cok uzatiyolarmis artik bayiyomus izlemeyin kardesm alismissiniz abuk sacma dizileri izlemeye
bukadar kaliteli bir dizi size agir geliyodur kumanda elinizde degistirin.buraya da sacma sapan yorum yazmayin
08-03-2018 09:04 !! ++
sayın 08/03- 01.38, değerli kardeşim "diriliş ertuğrul" ile ilgili görüşleriniz için teşekkür ederim. bizlerin gururla iftiharla izlediğimiz bu filmi, beğenmeyenler izlemeyebilirler. bu film tarihi nitelikte olup, tarihi filmi sevmeyenler seyretmeyebilirler. yalnız unutmayalım ki geçmişini bilmeyen geleceğini yanlış tayin eder. yazan: 06/03-12.49
08-03-2018 08:36 !! ++
23:02 de yazan arkadaş sanırım sayfaları karıştırdı.bu dizi için yapılacak "en gereksiz" yorum...bu dizide büyük emekler,güçlü oyunculuklar ve herşeyden önemlisi "yıllardır özlemini duyduğumuz",ecdadımızın kahramanlığının anlatıldığı güçlü bir yapım var.bu dizide ecdadımızın cesareti,adaleti,güçlü imanı var ve bu diziyi canı gönülden izleyen ve sonuna kadar destekleyen milyonlarca izleyicisi olan bizler "osmanlı torunları" varız.
08-03-2018 01:38 !! ++
muhteşem bölüm izledik yene buakşam inşalah 1. sırada görürüz tekrar çünkü haketiyi yer birincilik herzaman olduğu gibi yarın ilk sırada görmek ileklerle
08-03-2018 00:36 !! ++
her zaman ki gibi muhteşem bir film seyrettik. başta ertuğrul gazi ve tüm alplerini, eşlerini, hayma anayı sahneleyen oyuncularla birlikte tüm ekibe tekrar şükranlarımı sunuyorum. kendilerini iftihar ve gururla izliyoruz.
08-03-2018 00:22 !! ++
bu bölüm çok güzel di yerimizde duramadık tebrik ederim
07-03-2018 23:49 !! ++
artik bazi sahneler iyice baydi,bu kadinlarin aglamasi,bakismalar sirf sure doldurmak icin yapilan sahneler dizi icin gun sayan bizleri bile baska kanallara yonlendirmeye basladi,bilginize.
07-03-2018 23:38 !! ++
yorum yazacaktım yorumları okuyunca yorum yazmanın beyhude olduğunu fark ettim
07-03-2018 23:10 !! ++
bir dizi para için anca bu kadar uzatılır. yazık yazık. herşey maddiyat olmuş.
07-03-2018 23:02 !! ++
şu mahveriyi kaldırın ya sogudum diziden
07-03-2018 22:29 !! ++
diziye bu aksam giren oyuncu hiç olmamış. adını bilmiyorum daha önce muhtesem yüzyılda selimi canlandırmişti. o zaman da oynayamiyordu, şimdi de oynayamiyor. rol yeteneği bu çocuğun. ooofff izleme zevkini yok etti... bu oyuncu gidene kadar izlemem. rol yeteneği yok oynayamiyor
07-03-2018 21:31 !! ++
resmen darbe yaptilar.sarayda kalede heryerde darbe yaptilar.hepsi sadetin kopek yuzunden.
07-03-2018 21:29 !! ++
bamsı hapse girmesin ya
07-03-2018 17:30 !! ++
dirilisin bu aksamki bolumu dolu dolu.bircok onemli sahne olacak.savirsizlikla bekliyoruz.
dirilisin yapimcisina tesekkur ediyoruz.evimizde hastalar var sosyal hayattan uzagiz.kendimize gore bir dizi bulamiyoruz.cok nadir birkac dizi var.dirilisi ailecek severek izliyoruz.bu harika yapim icin hepinize tesekkur ediyorum.
07-03-2018 16:21 !! ++
harika bir film basarilarinizin devamını dilerim hiç kacirmiyorum heyecanla izliyoruz
06-03-2018 23:10 !! ++
iyi bir biçimde idare edilmiş ki 600 sene ayakta kalmış, hüküm sürmüş osmanlı devleti'nin temelini atmış olan ertuğrul gazi'yi, büyük bir onur ve gururla izliyoruz. bir ülkenin tarihini incelerken diğer ülke tarihlerini, dönemler itibariyle, nasıl yönetildiklerini, savaşlarını, yaşam biçimlerini de bilmek gerekir. anadolu selçuklu dönemi sırasında avrupa tarihi'ne bakılacak olursa kısaca; avrupa'nın çok geniş topraklarında o dönemlerde feodalite(derebeylik) hüküm sürmekte, derebeylikler ve bölgeler birbirleriyle şiddetli toprak, din ve mezhep savaşları, toprak istilaları söz konusuydu, ayrıca 12.yy. ortalarında avrupa'nın çeşitli bölgelerinde ilk engizisyon mahkemeleri kurulmuş, baş kesmeler şeklinde cezalandırmalar olmuştur. bu bilgiler dünya tarihinde sabit olup, milletler bu tarihi olayları bilirler. ayrıca savaşlar istilalar, hezimetler, kazanımlar, dönemler itibariyle ülkeler tarihinde olabilir. olayları yer ve o günün koşullarıyla değerlendirmek gerekir. bu meyanda bu filmin osmanlı tarihine de uzanarak devamını rica ediyoruz. tabiatıyla şiddet sahneleri biraz uzaktan gösterilirse daha iyi olur kanaatindeyim. oyuncular çok başarılı, konu mükemmel, tüm ekibe sonsuz teşekkürler.
06-03-2018 12:49 !! ++
diziye berbat diyen bir insan diziyi karalamiyorda ne yapiyor acaba bunlara saygi duyacak degiliz...amaclari belli..
05-03-2018 00:23 !! ++
dizi ile ilgili eleştirilerin,bu sayfada ifade ediliyor olması diziyi karalamak olarak anlaşılmamalı hatta "yapıcı eleştiriler"in diziyi, daha kaliteli ve daha çok izlenebilir kılmak adına yapıldığı düşünülmelidir.ben de zaman zaman eksk bulduğum noktaları,rahatsız olduğum sahneleri dile getiriyorum ve bu eleştilerin "yıkıcı" olmamak kaydı ile sayfanın da amacına uygun olduğunu düşünüyorum.
04-03-2018 21:00 !! ++
tamamen katılyorum 14 19
04-03-2018 00:06 !! ++
maksadiniz diziyi karalamaya calismak ama bosuna...bu haftaki bolum sahaneydi.dusmana merhamet edecek degiller. titan o ölümü hak etti.
03-03-2018 14:19 !! ++
108. bölümde yeraltından çıkan 2 haçlı şövalyesinin birinde yeraltından çıkarken göğsünde baltayla çıktı. yane baltayı saklamaları lazımdı çekim hatası yaptılar. düzeltilsin.
03-03-2018 12:37 !! ++
yukarıda yazan arkadaşa katılıyorum.o sahne gerçekten yakışmadı.belki çarpışma,cenk anında olabilir ama elleri bağlı bir esire,(biraz da söyledikleri karşısında,öfkelenip nefse yenik düşerek)bu kadarı da fazla dedirtti.karşılıklı çarpışma olsaydı mazur görülebilirdi.
03-03-2018 11:41 !! ++
berbat bir dizi hiç güzel değil
03-03-2018 08:02 !! ++
dogruyu gören yazar:diriliş iyi bir dizi tarihte olan kalleşlikler entrikalar çok iyi işlenmiş oyunculuklar çok süper özellikle saadttin ve sultan karekterleri çok iyi çanlandırılmış oyoncuları tebrik ediyorum diger yandan kelle kesmek bogaz kesmek ve hatta dozu dahada ilerletip kafaya balta saplamak hiç iyi olmadı yapıyorsunuz uzaktan çekim gibi öylede degil yani hiç olamasa bu sahneler daha iyi olurdu. bu sahneler olmazsa dizi izlenmezmi gerçekcimi olmaz diye düşünüyorlar .eger bu sahneleri devam ettirirsek bize barbar diyenlerin ekmegine yağ sürmüş oluruz sanırım çocukların ve dahi biz büyüklerin bu sahneleri görmeye tahammül edemiyoruz yetkilibirilerinin yapımcın biraz kulagını çekmesi lazım .hani derlerya aglanacak halimize gülüyoruz sonradan pişman olacagımız hareketlerden uzak durmalıyız.bu dizi muhtemelen dünyanın bir çok ülkesine ya satıldı ya satılacak demem oku ki türk imanı dünyaya yanlış lanse edilmesin yani kendi ayagımıza sıkmayalım. biz dizilerde kafa keserken el oglu ayı geçti gezegenler arası geziyor .dizide ertugrulun zekası iyi işleniyor daha iyi hale getirilebilir.
düzeltme (türk imajını)
01-03-2018 23:22 !! ++
dün yine dolu dolu bir bölüm izledik...son birkaç bölümdür ertuğrul dizisi,özlediğimiz o ihtişamlı günlerine dönmeye başladı.bu da gösteriyor ki;birkaç hafta daha aynı tempoyla giderse tekrar (totalde)zirveye erişecektir.zirveyi bir başka diziye kaptırmasının nedeni olarak da izleyicisini küstürmesine bağlıyorum.bence
1)soğuk hava şartları dediler,kostümler yandı dediler,yılbaşı dediler birkaç hafta üst üste oynatmadılar
2)zirvede olmanın verdiği rahatlıkla,dizinin süresini doldurmak adına gereksiz uzatmalara gidildi,kendini tekrar eden sahneler oldu ve en önemlisi soğuk hava şartları nedeni ile dış çekimler aza indi ve aksiyon azaltıldı
3)ibnül arabi uzun zaman yoktu ve bu da manevi atmosferden uzaklaşılmasına neden oldu ki bu da bir eksklikti
sonuç olarak zirveyi kaptırdı ama son haftalarda yaptığı atak ile tekrar zirveyi ele geçirmesi an meselesi... bu dizi de bunu fazlası ile hakediyor.
01-03-2018 18:34 !! ++
dirilis erturul bir efsane cok guzel engin abi ben oyuncu olmak istiyorum eyer oyuncu olsam sen dizin de oynarim allah nasip ederse
01-03-2018 15:16 !! ++
harika bir bolumdu.dirilisin reyting orani da yukselmeye baslamis.bu haftaki bolum superdi.gelecek hafta yayinlanacak bolum daha da heyecanli olacak.sultan alaaaddin olecek mi bilmiyorum ama oglu annesinin babasini zehirledigini ogreniyor.ama yine de diyor ki serefimiz icin ertugrulu oldurecegiz.yani tahta gecmeyi planliyor.bu hafta taht savaslarini izleyecegiz.ares oldu ahmet.onun yasayip yasamayacagini bilmiyoruz.ama sayesinde az.da olsa kur-an i kerim dinledik sagolsun.ote yandan marya ifsa oldu hapiste.acaba onu oldurecek miyiz yoksa tuzak icin kullanacak miyiz. ayrica tekfurun oglunu oldurduk tekfur ne yapacak.halime sultani titana soyledikleri gunduzun titana tukurmesi superdi.
01-03-2018 11:26 !! ++
herzamanki gibi yene harika bir bölüm izledik birde kötü yorum yapanlar beyenmyorsanız izlemeyin kumanda elinizde deyiştirirsıniz olur biter ama bence sadece kıskançlık başka birşey değil güzel dizimizi karalamayı bırakın
01-03-2018 01:12 !! ++
aramiza hosgeldin ahmet...
01-03-2018 00:54 !! ++
diriliş başladı.yaşasınnn
şu işe bakın aresle oturmuş strateji konuşuyoruz.baya baya bizim alpimiz oldu.kadere bak.
28-02-2018 21:24 !! ++
26/02- 20.04 sayın yorumcu, "yükseliş osmanlı" dizisinin başlaması konusundaki görüşünüze aynen katılıyorum, dilerim bu düşünce ve önerimize itibar edilir.
28-02-2018 20:00 !! ++
hiç güzel değil berbat
28-02-2018 19:54 !! ++
bu haftaki bolum harika.soluksuz izliyoruz.senaryoda tikaniklik yok.ayrica kac senedir devam eden bir dizi ve izleyenleri hala ayni begeni ile izliyor.benim endiselendigim bu sene dizi final yaparsa carsamba gunleri ne izleyecegiz.yukselis osmanli baslasin.
26-02-2018 20:04 !! ++
600 seneye yakın çok geniş coğrafyada hakimiyet sürdürmüş osmanlı devleti'nin temelini atan ertuğrul gazi'yi ve zaferlerini konu alan bu filmi onur ve gururla takip ediyoruz. başka dizi filmlerle ilgili görüşlerin bu bölümde bildirilmemesini rica ederiz, nitekim "diriliş ertuğrul" tarihi nitelikli bir film olup raiting'den de anlaşılacağı üzere biz seyircilerce her yönüyle takdire şayan bir dizi filmdir.
ayrıca osmanlı devleti'nin kurucusu osman beyin babası ertuğrul gazi'yi rahmetle anıyoruz.
25-02-2018 17:28 !! ++
dirilis super reitingleride gayet iyi atvdeki dizi su an cok ilgi goruyor olabilir atvnin daha yayinlanan dizisi vardi benim icin uzulme oda karadenizde geciyordu ve bu diziye cok benziyordu cok ilgi gormustu ama ikinci sezon sacmalamis ve yayindan kaldirilmisti oyuzden cok sisirildi sak ama sonunu gorecez
23-02-2018 19:34 !! ++
11:57 dogru soyluyorsunuz.dusman sadece dizide degil tarihte degil.dusman ayni dusman.dizimizde keferenin kesilmesinden bile rahatsizlik duyuyorlar.diziyi bitirmek icin ellerinden geleni yapiyorlar.ama ne yapsalar bos.
23-02-2018 15:10 !! ++
gerçek tarihde tekfur ares diye biri yok ki müslüman olsun.bu tamamen senaristin hayali.yani anlıyacağınız diziyi uzattıkca uzatıyorlar bizi oyalıyorlar.ama aklım başıma geldi.bu diriliş bitsin birdaha ki bölümlerini seyretmiyeceğim
22-02-2018 16:07 !! ++
guzel bir bolumdu.kopegin yardimcisinin olmesi de kopegin elini kolunu bagladi.hafza acaba olecek mi.galiba balasi olecek.
22-02-2018 12:34 !! ++
aresin müslüman olması sürpriz oldu. ares, saadettine sen ne biçim adamsın derken, iki yüzlülüğün hayret ederken içimde ona karşı bir ısınma oldu. şimdi hidayeti haketti dedim. çünkü diğerleri vatanı dini bahane ederek kendi çıkarları için savaşıyordu ares ise, yolu batılda olsa amacı vardı. bu bana allahın günahlara kötülüklere değilde, niyete baktığını hatırlattı. ağlaması pişman olması huzuru rahmeti içinde hissetmesi hepsi çok güzel olmuş emeğinize sağlık. allah, önünüzde ki tüm zorlukları aşmayı nasip etsin. düşman sadece dizinin içindeki yok ki cihanda sadece dizinin içinde değil! diziye engel olmaya çalışanlarla mücadele de sizin cihazınız, dizinin içinde ki mücadeleyi, tarihi anlatmaya çalışmakta sizin cihazınız.
son cümleleri yeniden yazıyorum. diziye engel olmaya çalışanlarla mücadele de sizin cihadınız, dizinin içindeki mücadeleyi, tarihi anlatmakta sizin cihadınız.
22-02-2018 11:57 !! ++
tek kelime ile dizi mükkembell❤aresi müslüman olması beni çok duygulandırdı. ne güzel bir dinimiz var ki kefere bile müslüman oldu .elhamdülilah sefer bizim zafer allahın olsun dizinizde daim olsun bu gün savaş çıksa göysümü gere gere şahadet için dinim icin vatanım için giderim iyki müslümanım iyki bu vatanın evladım hamd olsun rabbime 👋❤
22-02-2018 08:59 !! ++
bir dizi bukadarmı mükemmel olur bugün aleksin imana dönmesi aylecek bizi aglattı bunun bir ibret olması bir yahüdü benim dinimi seviyor o güzellige erişiyor dinimden olan sadettin düşman oluyor nefse uyuyor rabbim kimseyi nefsine uydurmasın hepimize aleksgibi aşk versin
hiç bitmesin istiyorum
21-02-2018 23:43 !! ++
arda'nın müslüman olduğunu gördüm ya ölsem de gam yemem.
NaNa • 21-02-2018 23:40 !! ++
ares bile iman etti.darisi butun zalimlere...
21-02-2018 23:36 !! ++
not: görüşlerimizi bildirmemize rehberlik eden site yöneticisine ayrıca teşekkür ederim.
21-02-2018 22:05 !! ++
yapmayın be bi kadın çıkıp devleti yönlendirmek ten bahseder bu yuksek mevkiye gelen kadınlar hayin ve çıkar peşindemi herzaman
21-02-2018 21:41 !! ++
şanlı tarihimizle onur duyuyoruz. "ertuğrul gazi" yi büyük bir başarı ile bizlere sahneleyen değerli oyunculara en derin şükranlarımızı sunuyorum.
21-02-2018 21:14 !! ++
hakkaten halime sultanin kilicla bicakla haydutlara karsi verdigi mucadele superdi.cok iyi egitim almis.helal olsun beee.bu dizinin oyunculari oyle siradan oyuncular degil.her anlamda kendilerini gelistiriyorlar.sahsen oyuncu olsam diriliste oynamak isterdim.cunku bircok vasifa sahip oldu dirilis oyunculari.hem manevi hem fiziki anlamda egitim aldilar.
21-02-2018 13:57 !! ++
tarihimizi en iyi anlatan dizilerden biri trt çok iyi yapımlar yapmaya başladı artık aslan ailem, kalk gidelim, payitaht hepsi çoook güzel
19-02-2018 20:43 !! ++
helal sana halime.
kılıçlı bıçaklı dövüş sahnelerin benden 10 üzerinden 10 aldı.
19-02-2018 11:38 !! ++
bu dizi bir şaheser. şu anda birinci olan diziye saygı duyuyorum ancak her konuda diriliş seviyesinde bir dizi değil şüphesiz. karadenizli kardeşlerin ilgisinin yüksek olduğunu ve bu nedenle kıl payı da olsa ratinglerde 1. olduğunu düşünüyorum.
16-02-2018 16:14 !! ++
sinem hanım gelmiş, hoş gelmiş...
16-02-2018 13:47 !! ++
ya dirilişi izlemeyi hadi bıraktınız neden başka 1 diziyi busayfada övıyosunuz bari biraz utanma sıkılmanız olsun tarihmizi anlatan dirilişin sayfasında başka dizinin reklamını yapmayın diriliş gönlümüzün 1numarası
16-02-2018 00:43 !! ++
dirilis reklam yapmak zorunda.gelir elde etmesi lazim.cunku dirilisin yapimcisi mehmetcik kutul amare dizisini cekiyor.iki dizinin masraflarini karsilamasi icin gerekiyor.
marya casus degil.bence kesinlikle casus degil.
15-02-2018 17:19 !! ++
baska diziyi oven arkadaslar.bu sayfada ne isiniz var.maksadiniz ne ...bize etki etmeyemi calisiyorsunuz.carsamba gununun dizisi dirilistir tir.
15-02-2018 00:25 !! ++
yeter bune reklam
14-02-2018 23:14 !! ++
insanlar ya anlamiyor ya anlamak istemiyor.dirilis ertugrul isimli dizimiz diger dizilerle bir tutulamaz.cunku bu dizi sadece bir dizi degil.bizim sanli tarihimizi dunyaya anlatan bizi tanitan bir dizi.bizim dinimize ve ahlaki degerlerimize zarar vermeyen bir dizi.bir diziden cok atalarimiza bir vefa gibi bir borc gibi bakilmali bu ise.
14-02-2018 18:52 !! ++
sen anlat karadenizden belli kalitemiz siz kendinizi kandirin bizim kalitemiz 1 olmamizdan belli
13-02-2018 20:57 !! ++
dirilis gibi guzel bir dizi dururken sacma sapan dizilere takilmayi marifet zannediyorlar.
13-02-2018 16:57 !! ++
sen anlat karadenizi durmadan soyleyip reklamini yapmayin.dirilisin yerini hic birsey tutmaz.insanin kalitesi izledigi diziden belli olur.
13-02-2018 13:38 !! ++
artik sen anlat kara deniz 1 ciliği elden birakmaz bikere ilk bolumden bu başariyi yakaladi hem de çok guzel sizede tavsiye ederim
tekte kara denizli kardeşlerimiz izlemiyo ben iç anadoludanim burda da herkes seviyo
12-02-2018 08:49 !! ++
kusura bakmayin ama gecen hafta arada bi izledim maryaninda casus olacagini burdan ogrendim.internetten hizli bi sekilde ilerleterek izledim.once maryayi cok iyi gosterip şimdide casus gosternek de neyin nesi.dalga gecer gibi.hem ertugrula buyuk bi yardimi olacak sonrada kötü cikacak.maryayi kötu göstermek sonradan düşunulmus bisey.guzel bir diziyi neden bu hale getiriyorsunuz.hep ayni seyler.zirvede olan diziyi asagi dogru cekiliyor.insallah maryayi kotu göstermekten vazgecip toparlarsiniz.sacma olmus hem iyi artur beyle evlen.sonra birdenbire kotu karektere büründürün.acele edilmis ve acemice
bu arada bir yorum yapan arkadasa katiliyorum. hukum ve kudret in tek sahibi benim demek olmamis.sadece buralarda hukum sahibiyim denilebilir diye biliyorum.ama hukum ve kudretin tek sahibi allah tir.yoksa şirk olur.bu devirde şirke düsmekte düşürülmekte cok kolaydir ve çabuktur.bilemeyiz
tipki sadece la havle cektikleri gibi.daha oncede demistim la havle vela kuvvete illa billah aluyyil azym dir.tek basina guc kuvvet demek şirktir.tamini soyleyip guc ve kuvvet allah tandir allah a aittir denir
11-02-2018 16:53 !! ++
22 13de yazan 8şubat 14 20deki yorumumndaki sen anlat kara deniz çok güzel diye yazmısın bir bak istersen
10-02-2018 23:24 !! ++
sen anlat karadeniz dizisini izledim. ancak açıkçası kalite, senaryo ve gerçeklik açısından dirilişin yanına yaklaşamaz diye düşünüyorum. bence ilk bölümlerin böylesine bir başarı elde etmesi, karadenizli kardeşlerimizin doğal olarak diziye karşı gösterdikleri teveccüh olmalı. yoksa dizi dirilişe göre pek çok aksaklık ve yapmacık sahneleri barındırıyor. kadına uygulanan o aşağılık şiddet gerçeğinin işlenmesi de bence ilgi uyandırmış olmalı. kadına karşı olan o aşağılık şiddeti gündeme getirdikleri için yapımcıları tebrik etmeli diriliş de artık o klişe hep aynı senaryo ve gelişmeler den sıyrılmalı. ilk bölümden beri hep aynı genel hava ve olaylar. biraz daha aksiyon lazım.
10-02-2018 19:38 !! ++
sen anlat karadeniz ilk bölümleriyle diziyigeçsin. siz hala olduğunuz yerde sayın. yaa daha 4. sezon osman'ın müjdesi veriliyor. doğsun büyüsün artık ya. kim olduğunu da merak ediyoruz. maria'ya gelince gerçekten çok saçma olmuş. daha ilk tanıştığınız birini nasıl en güvendiğim adamla evlendirirsiniz. insanlar bu kadar saf mı yaa? biraz gerçekçi olsun lütfen. her şey harika seneryoda sorun var lütfen!!
NaNa • 10-02-2018 00:48 !! ++
bence gözlük kullanmanı tavsiye ederim arkadaşım yazdıklarımı okuyamıyorsun herhalde :) diriliş güzel onu izliyorum dedim sen anlat karadenizide internetten takip ederim dedim yorumum yayınlansın nütfen
09-02-2018 22:13 !! ++
dizide acaba oyuncular ata binerken veya inerken çok cazibeli akrobasi hareketler yapamaz mi
09-02-2018 18:50 !! ++
ozaman sen anlat kara deniz dizisini izlemeye devamet yanlış sayfada diziyi övyosu bence odizinin birinciliyide kısa sürer diriliş yılların dizisi
08-02-2018 21:26 !! ++
ben diriliş ertuğrulun gene ikinci sırada olması şok açıkcası diğer dizide güzel yalan yok ama tabikide ertuğrul varken onu izlemem netten takip ederim inşallah gündoğdu sungur tekin hepsi gelsin ya oyuncu kadrosu yenilenmeli bence vasilyus kötü rolünde daha iyiydi ares olmamış gibi arkadaşım kelimesi kelimesine de takip etmene hayran kaldım :) arada yanlışlıklar olabilir sonuçta dizi :)
08-02-2018 15:42 !! ++
sen anlat kara deniz çok guzel
08-02-2018 14:20 !! ++
22:26 haklisiniz fakat o yillarda dini terimlerin manasi bu yillardaki gibi kullanilmiyormus.maria konusuna gelecek olursak maria bence hain degil.maria bizim icin calisiyor onlari tuzaga dusurdu.ayrica bence zehirlenen emir zehirlenmedi.sadettin kopege bir oyun duzenliyorlar.sultan alaaddin gerceklerden bu kadar uzak olamaz.hic mi dusunmedi bu emir madem beni oldurecekti neden o zaman benim sefere gidecegim yeri tekfura soyledi.ya da emir ben size el yazmasi mektuplari gonderdim dediginde hic mi aklina gelmedi oradan onu el yazisini kopyalayacaklarini.ayrica sultanimizin bas adami da sandiklari kemdi elimle koydum dedi.bence o da sultanla birlikte kopege oyun tertip ediyor.
08-02-2018 13:05 !! ++
bukadar zeki herşeyi düşünen kimseye güvenmeyen nasıl olurda maryayı içlerine aldı üstelikde en çok güvendiyi adamıyla evlendirdi bence çok saçma oldu hayın denilince ilk marya aklıma geldi ama dedimki marya deyildir senarist bukadar kötü yazmaz
senarist sendemi sendemi diyer senaristler gibi ucuz kolaya kaçiyorsun erturul gibi birini bile mantıksız göstermek ve hayının maryanın oldunu bilmek dizinin tadını kaçırdı siyirciyi aptal yerine koymak hiç yakışmadı
bukadar zeki herşeyi düşünen kimseye güvenmeyen nasıl olurda maryayı içlerine aldı üstelikde en çok güvendiyi adamıyla evlendirdi bence çok saçma oldu hayın denilince ilk marya aklıma geldi ama dedimki marya deyildir senarist bukadar kötü yazmaz
08-02-2018 00:36 !! ++
sen anlat karadeniz diriliş ertuğrulu geçmiş reytingten biz diriliş ertuğrulu görmek istiyoruz 1. sırada
07-02-2018 22:29 !! ++
diriliş ertuğrulun 07.02.2018 de yayımlanan dizinin. sultan aladdin'in konuşmasında doğrusu olmayan bir söz vardır geçmişte dedelerimizin bu tür kelimeleri kullanmadığı kesinlikle aşikardır. sultan aladdin "hüküm ve kudret sahibi tek benim demesi" büyük bir cahillik tir ve bunun hiçbir açıklaması olamaz. kudret sadece ve sadece "rabbimize aittir" buda böyle biline.
07-02-2018 22:26 !! ++
ben bu kadar güzel bir dizi görmedim
07-02-2018 20:34 !! ++
diriliş erturul dizisinin hayranları buakşam dizimizi yanlız bırakmayalım tekrar 1. sırada görelim
07-02-2018 13:05 !! ++
millet istiyor ki hep savaş sahneleri olsun hep bir yer fethedilsin dizinin başla konusu olmayacak mı yani biraz da siyasi olaylar olsun sultanı gösterin. osman dönemi çekilirse siyasi olaylar ağır basacak gibi geliyor bana.
NaNa • 05-02-2018 21:34 !! ++
hayme ana bildiğim kadarıyla osman beyi söğüt de sallamış henüz osman bey doğmadı yani bence nağme ana olmez
atsızın ölmesi gerçekte yaşanmış bir olay yönetmen bunu değiştiremez
05-02-2018 00:26 !! ++
hayme ana ölmesin oğullarını görsün yoksa dizi çok puan kaybeder
03-02-2018 22:22 !! ++
hay1me ana ölürse dizi çok reytink kaybeder
03-02-2018 20:17 !! ++
hiç bir dizi dirilişin yerini tutamaz. sak de izledim fakat yine de bu kadar çekici gelmedi.
03-02-2018 19:01 !! ++
ares'in kaçması gelecekte kalenin onlar tarafından ele geçirileceğini anlatıyor. öyle olmasaydı ares yok olmuştu...
03-02-2018 11:45 !! ++
hiç kimse tarihte ne olup bittiğini net olarak bilemez.benim bilgilerime göre karacahisar kalesi ertuğrul tarafından feth edilmiş.sonradan kontrolden çıkarak osman tarafından bir kez daha feth edilmiştir.bundan bir hafta önce osman tarafından feth edildiğini biliyordum.eminim yönetmen ve senarist bizlere en doğru bilgileri vermeye çalışıyordur.
03-02-2018 07:51 !! ++
yönetmen eğer adsız diziye dönmesse çok üzülürüz adsız ortaya çıksın nolur en sevdiğim oyuncu dönsün diyenler:-) dönmesin diyenler:-(
03-02-2018 01:06 !! ++
dizinin en beğenilmeyen bölümü bile diğer dizilerden daha güzel. eminim haftaya çarşamba tüm dizilere fark atacak. (
inşallah)
02-02-2018 22:14 !! ++
severek izliyoruz. atsızın ölüm sahnesinin basit olduğu yorumlarına katılıyorum. öyle akıllı bi savaşçıdan beklenen bi davranış değildi. onun dışında diğer tüm sahneler güzeldi.başarılarının dvmını diliyorum.
01-02-2018 20:10 !! ++
31ocak akşam yayınlana bölüm de iyice saçmaladılar adsız en iyi savaşçı akıllı eleman saçma sapan birçşekilsr kendimi gark ettirmesi atı bırakıp yürüme kaçması ne anlamsız senaryo büyük bir ilgiyle izliyordum böyle saçmalıklar yüzünden takip etmekten sıkıldığımız bir dizi haline geldi takibi bıraktık
01-02-2018 14:27 !! ++
bugün reytinglerde 2.sıraya düştüğünü gördüğümde dizinin devamlı bir izleyicisi olarak üzüldüm umarım çok uzun sürmez ve tekrar bir numara oluruz ..acilen yeni ve güçlü isimler diziye dahil edilmeli ya da heyacan ve coşkunun tavan yapacağı sahneler çekilmeli.
01-02-2018 13:25 !! ++
atsızın ölümü bu kadar ucuz olmamalıydı
01-02-2018 09:59 !! ++
cok sacma adsiz beyin olmesi kapattim izlemiyorum sahneyi izleyinceee
31-01-2018 23:32 !! ++
hayma ana ağlamasın. o ağladıkça ben ağlıyorum. hayma ana hepimizin anasıdır. onu oynayan oyuncumuz da çok değerli bir oyuncumuzdur. bu dizide benim için en değerli iki isim hayma ana ve ibnul arabidir.
31-01-2018 23:18 !! ++
ben bu diziyi sevmiyorum
27-01-2018 21:16 !! ++
yazar okurda mehmetcik kutul amare dizisi icin yorum sayfasi acilmasini istiyorum.yeni dizi cok guzel reytinglerde de cok basarili.
26-01-2018 14:09 !! ++
en çok seyrettiğim dizi ancak son bölümlerde saçmalamaya başladınız tarihi yanlış yönlendiriyoruz karacahisar kalesi ertuğrul zamanında fethedilmedi artlk izlemeyecegim
26-01-2018 00:03 !! ++
abiler dundara kilic opulmez diye soyleyin kilic opulmez ...!!! tarihi kurcalayin oyle bilgi gecejek sizin elinize...
benden soylemesi!!!
25-01-2018 18:27 !! ++
çok severek izlediğim dizi fakat son bölümü '' karacahisar '' kalesinin fethi daha güzel olmalıydı, hanlı pazar bile daha aksiyonlu heyecanlı ve görsel açıdan güzel alınmıştı. son bölüm biraz basit oldu ...
çok severek izlediğim dizi fakat son bölümü '' karacahisar '' kalesinin fethi daha güzel olmalıydı, hanlı pazar bile daha aksiyonlu heyecanlı ve görsel açıdan güzel alınmıştı. son bölüm biraz basit oldu ...
25-01-2018 09:33 !! ++
reytingler her geçen gün artıyor. dünya çapında bir numara olmaya doğru gidiyor.
25-01-2018 01:11 !! ++
çokkk güzel bir dizi severek izliyorum
24-01-2018 18:39 !! ++
20:03 geçen haftaki bölümde zannımca,soğuk hava şartları nedeni ile çekimler kapalı alanlarda idi.benim de dikkatimi çeken dış çekimlerin yok denecek kadar az olması idi hatta çadır sayısı da sanki azaltılmış idi
23-01-2018 19:37 !! ++
dirilis...payitaht...kutul amare...durmak yok... yola devam...
20-01-2018 19:39 !! ++
sanki 102. ci bölüm biraz aceleye getirilmiş gibi çekilmiş. bahadırın otağında koruma ordusu yok. ertuğrul bey elini kolunu sallaya sallaya geldi ve çok rahat bir şekilde bahadırın kellesini aldı. turgutu bamsı hemen kurtardı. bahadırın karısı bir hamlede devredışı kaldı.
biraz çok acele edilmiş gibime geldi. sakın yönetmen falan değiştirmiş olmasın.
19-01-2018 20:03 !! ++
yaa bu diziyi izlemeyi çok istiyorum. diğer dizilere benzemiyor. tarihi, eskiyi, osmanlı'nın kuruluşundan önceyi anlatması çok önemli. ama okul olduğu için vaktim pek olmuyor. izlenmeye değer nadir bir dizi💙.. oyuncular başarılı reyting maşallah çook iyi daha ne olsun dimi? ben izleyemiyorum siz izleyin bari 😉
hoşçakalın👭
EyLüL☪ • 18-01-2018 19:28 !! ++
dizi çok güzel fakat başlama saati ve bitiş saati çok geç lütfen dikkate alin
18-01-2018 19:08 !! ++
00:29 baktigin hafif ayrintiya sasirdim
18-01-2018 09:39 !! ++
karacahisar kalesinde tekfur ares'in sarayindaki modern ucuz iran halısı kaldırılmalı, tarihi orijinallığı çok bozuyor. başarılar!
18-01-2018 00:29 !! ++
ilk defa bir diziyi baştan beri takip ediyorum ve ilk defa ailece dizi günü diriliş için yapılıyor tüm akrabalar her hafta bir evde toplanıp heyecenla izleniliyor tarihten de takip ediyoruz tarihle aynı gidiyor tebrik ediyoruz. tüm emeği geçenleri tebrik ediyoruz ..allah razı olsun allah daim etsin allah yolunuzu açık etsin ..
17-01-2018 23:53 !! ++
çok geç bitiyor sabah işe kalkamıyorum
17-01-2018 22:03 !! ++
osmanlı imparatorluğunun kuruluş temelini, kayı beyi ertuğrul gazi atmıştır, nitekim oğlu osman gazi 1299 yılında söğüt, domaniç'te osmanlı devletini kurmuş, daha sonra ülke toprakları viyana kapılarına kadar genişletilmiş, 500 sene 600 seneye yakın varlığını hüküm sürdürmüştür. bu çook uzun zaman sürecine, meşakkatle, büyük mücadelelerle, istikrarlı yönetimlerle ulaşılmıştır. bu meyanda geçmişimizle, tarihimizle, zengin kültürümüzle iftihar edelim. bu diziyi de gururla takip ediyor, değerli oyuncular, sayın senarist, yönetmen, yapımcı ve tüm ekibe şükranlarımı sunuyorum. türk tarihi; orta asya'dan itibaren altın sayfalarla dolu, bunu unutmamak gerek.
17-01-2018 22:01 !! ++
ticaret mantığı ile diziyi gereğinden fazla uzatmayın diziden bir soğursak bir daha geri toplayamazsınız
osman beye kadar fetih yok bunu herkes biliyor nasıl olsa millet izliyor o zaman bir yıl daha olmadı bir yıl daha uzatalım diye insanları hafife almayın bu saygısızlıktır
17-01-2018 21:50 !! ++
diziyi canı gönülden izliyorum fazla yorum yapmayacağım bamsı sakalı gesince kötü olmuş sakallı daha iyiydi allah kolaylık versin inşallah osmanı da izleriz
17-01-2018 21:33 !! ++
16:25 ne tarih katletmesi dirilis ertugrul gercek tarihi gösteriyor hatirlatirim sana.
15-01-2018 13:33 !! ++
sürekli aynı senaryolar biraz sıkıcı olmaya başladı. iki sezondur bir kalenin duvarları dibine gelip gelip geri dönüyoruz. artık olsun şu fetih işi. evet ihanetler olmuştur da tüm sezonlarda hep aynı anlayış ve figürler. artık şu söğüt dolaylarına yolculuk görünmeli. yoksa bu dizi daha iki üç sezon sürer. bir de şu bizans askerlerinin giysileri sanki tarihe pek uyumlu değil. daha ziyade haçlı latin askerlerinin kullandığı elbiseler bunlar. bizansların daha özgün kıyafetleri var diye biliyorum ancak bu konuda iddialı değilim yanlış biliyor da olabilirim.
12-01-2018 18:49 !! ++
bu titan rorüldeki arkadaşı elbet elime geçiririm o zaman bakalım banada o hareketi yapsın
11-01-2018 22:34 !! ++
tarihi resmen katlettiniz.samsa osman gazinin yanın da bulunuyordu adamı tarih olmadan tarih ettiniz dizi prestij kaybediyor haberiniz olsun
11-01-2018 16:25 !! ++
diziyi durmadan tatil yapmayin. millet baska diziye takiliyor.dizi reyting kaybetmesin.
10-01-2018 23:57 !! ++
2 hafta aradan sonra hiç beklenilen bir bölüm olmamış. sürekli tekrar eden ihanetlerden alınan darbeler... artık birşeyler başarmaları gerekmezmi? 100 bölüm içinde en sıkıcısında bence
adeta türklerin geçmiş ihanetlerden ders almaması ve nasıl kıyıldıklarını anlatan bir tekrara dönüştü
10-01-2018 23:56 !! ++
sıktınız artık diziyi batırdınız çok kötü gidisati
10-01-2018 23:39 !! ++
olmaaazzz olamaaazzz samsıalp ölemezzz
10-01-2018 23:35 !! ++
millet nasıl olsa seyrediyor öyleyse uzatalım para kazanalım kafası bizi diziden soğuttu
10-01-2018 23:18 !! ++
arkadaşkar dirilişi bende çok seviyom ama yapmacık yapıyorlar daha gercekci olsa fenamı olur yabancılar spartaküs diye bi dizi çekmişler gercek gibi yapmışlar efekt kullanmışlar biz niye efekt kullanmıyoz
10-01-2018 05:22 !! ++
on numara dizi fakat herkes yılbaşı tatiline girerken drilişinde aynî onlar gibi girmesi hayret verici açıkçası benim çok zoruma gitti
09-01-2018 16:07 !! ++
arkadaslar lütfen nkristal ekran ödüllerinde dirilis ertugrul icin oy verelim bir sürü sacma sapan diziler önde lütfen
09-01-2018 16:00 !! ++
yinemi kostümler yandı da yeni bölümü oynayamadınız. insaların merakla heycanla beklenen yeni bölümleri yayınlamıyoruz.bir gün yılbaşı kutlaması yapıldı diye oyuncular çok mu yoruluyo yazıklar olsun size
05-01-2018 22:40 !! ++
bu hafta dizinin tekrari bile birinci olmus.
evet dizinin yeni bolumu yayinlanmadi.ama su acidan bakmalisiniz.butun kanallar eski bolum yayinliyor.simdi dirilis yeni bolum yayinlasa belki yayincilik kuraliyla alakali bir yasak vardir.yani bazi konularda bildigim kadariyla butun kanallar toplanip bir karar aliyorlar ve toplu sekilde hareket ediyorlar.
bence tam manasiyla gercegi bilmedigimiz icin yargisiz infaz yapmamaliyiz.
04-01-2018 12:25 !! ++
arkadaş ikide bir tekrar bölüm yazıklar olsun. o fazilet dolu filmin hakkını verin nedir durmadan tekrar bölüm! hiç bahaneniz bitmiyor...
04-01-2018 00:16 !! ++
03.01.2018 bu ne kardeşim her ikinci hafta diziyi tekrarlatıyorlar resmen vatandaşlan dalga geçiyorlar.
03-01-2018 22:31 !! ++
çok yavaş ilerliyorsunuz.2 bölümdür kalenin kapısının önüne gelemediler.sürekli bir olay çıkarıyorsunuz.bence olayları tadında bırakmak daha iyi.ayrıca her ne kadar zor şartlarda çalışsanız bile beklentileri karşılamalısınız.
03-01-2018 22:21 !! ++
arkadaşlar dizinizi seviyordum fakat bundan sonra bakmiyacam nedeni ise filmlere ara veriyorsunuz boşladınız işinizi reyting sizleri değiştirdi
diziniz sizin olsun
03-01-2018 22:18 !! ++
siz milletle kafamı buluyorsunuz.haftalık yeni bölüm gösreremeyip dilediğiniz gibi proğram uygularsınız.her iş ciddi bir şekilde yapılmalıdır.proğram yapımcılarıda izleyiciye saygılı olmalıdır
03-01-2018 22:16 !! ++
dizi güzel lakin bazen abartıyorsunuz sıkıyorsunuz kalitenizi düşürmeyin çoğu sahneleri uzattıkça uzatıyorsunuz..
ve reklamlardan sonra aynı sahneleri tekrarlamayın yakışmıyor size .bu sadece kaliteyi düşürür her zaman yeni bölüm olmuyor ..bu nedemek yahu izleyicileri bıktırmayın her hafta yeni bölüm istiyoruz ...
03-01-2018 22:08 !! ++
dalgamı geçiyorsunuz.fragmanda 3 ocak yazıyor.bugün 3 ocak seyrediyorum ama özetini. yeni bölüm nerede?
03-01-2018 21:46 !! ++
sevgili diriliş ekibi yılbaşı eğlencelerinden fırsat bulup diriliş dizisini çekmeye fırsatımız mı olmadı insanları aldatmayın kardeşim bir iş yapıyorsanız adam gibi yapın
03-01-2018 21:41 !! ++
size az bile ben olsam aydan aya yayınlarim.nasil olsa duyarlı izleyici yok.size duyarlı olun dedik dinleyen yokizlemeyin kardeşim.neymis yeni yıl aksaklığiymış.ne oldu noel baba mi oldun bacadamı kaldın da diziyi çekmeyon.. fragman var dizi yok.uyuyun kuzular eee
03-01-2018 21:23 !! ++
diziyi 1 ay geç yayınla, bir hafta oyna, bir hafta aynatma, diziyi tiyatroya çevirdiniz. bu hafta ne oldu. yılbaşı mı kutladınız
her tür dizisi gibi biraz reyting alan, azıtıyor. diziyi seyreden kılıçdaroğlu gibi olsun.
03-01-2018 21:21 !! ++
iki haftada bir dizinin ara vermesi sıkmaya başladı yok yağmurmuş yok çamur üç tahtadan yapılan ahır yanmış mış oyuncunun ayağına diken batmışmış bamsının serçe parmağına kıramp girmişmiş obanun keçisini dopum sansısı tutmuş muş yada oyuncular tatilde yorulmuş muş ağa elli yıldır ilk defa bir diziyi sevdik takip ediyoruz ama soğutmayın bizi
03-01-2018 21:12 !! ++
gerçektende öle bir hafta hacı yolu gibi gözle
neymiş yılbaşı dolayısıyla bütün diziler ara vermiş. biz zaten sizi bütün diğer dizilerden farklisiniz diye izliyoruz. size bir etkisi olmaz belki ama bir daha olduğunda uzulerekte olsa artik izlemekten vazgececem.
03-01-2018 21:06 !! ++
arkadaşlar filmin yıl başı tatiline bir anlam veremiyorum yıl başı yahudilerin bayramı bize ne ya nolursunuz böyle yapmayın kolay gele uşaklar
03-01-2018 20:57 !! ++
ya arkadaşlar siz bu milletinen dalgami geciyorsunuz bır hafta var bır haftay ok tadını kacirdiniz bır daha izlemeyecem yazık lar olsun bizde diyoruzki filim tarihimizi anlatıyor nebiliyim adamlar yıl başında geceden kalmışlar yazık bır ümitle bekliyoruz adamlar dalga geçiyorlar bilezlen zaten kıl kapmiştim başrol oyuncuların fazla reklamlara cikmalarindan bu millet koyundegil artık dalga gecmeyin diriliş vardiya ben eve misafir kakul etmiyorum sizin yaptiginizabak yazık birdaha diriş yokkk
03-01-2018 20:41 !! ++
niye bu hafta yok geçen hafta 3 ocak dediniz insanları kandırmaktan başka bilmiyorsunuz hep cebinizi düşünüyorsun vallaha bilahi tellevziyonu sadece bu dizi için izliyorum geçen hafta yok dediniz şimdi niye yok yapın böyle yapın insanları kandarmaktan başka elinizden ne gelir :::
03-01-2018 20:40 !! ++
bu kadarda olmaz arkadaş. iki hafta var bir hafta yok.firagmanda 3 ocak carsamba yazıyordu daha dune kadar tutmuş şimdi 10 ocak yazmışsınız. milleti enayi yerine koymayınız lütfen. dikkat edin ertuğrul da sık sık oluyor bu tür durumlar. yok kar yağmış yok şöyle olmuş..bu millet sizi yükseltip değer verdikçe siz şımarıyorsunuz ayıptır ayıp !!!
03-01-2018 20:38 !! ++
ne bu ya bir hafta var bir hafta yok dadini kacirdiniz icen
simardiniz icen ne bu hafta yok komle kaldirin bari
ille bakmiyakmi bunumu isdiyorsunuz böyle yaparsaniz zaten kimse bakmaz
ille bakmiyakmi bunumu isdiyorsunuz böyle yaparsaniz zaten kimse bakmaz
03-01-2018 18:17 !! ++
yarin yeni bölüm varmi
03-01-2018 13:58 !! ++
halime sultanin beyinin obaya girip oglunu getirdiginde uzun uzun sarilmalari hasret gidermeleri neydi oyle.onca insanin yaninda hic utanmiyorlar.yahu zaten cadirinizin yaninda duruyorsunuz girin cadiriniza orda sarilin.ibnul arabi hoca efendinin oynatilmamasi da sinir bozucu.ama o oyuncu sanirim hasta.bence rahatsiz olabilir.o yuzden oynatilmiyor olabilir.
02-01-2018 18:12 !! ++
karacahisar'ın fethi ile ertuğrul bey'in ölümü aynı yıl. muhtmelen bu sezon karacahisar alınmayacak.
01-01-2018 21:32 !! ++
filimde herşey güzel fakat keskinliğide işlemek yansıtmak lazim ödun kesmeye bile kör balta kullanılıyor.
29-12-2017 21:55 !! ++
engin altan düzyatan sizi azerbaycandan selamlıyorum 😟🤗
ÜlkerMemmedova • 28-12-2017 21:46 !! ++
diriliş 'tartışmasız'son yılların en güçlü yapımı,dizi hakkında yapılan ve yapılacak olan yorumlar bu gerçeği,şüphesiz değiştiremez.ben de rahatsız olduğum ve eksk bulduğum birkaç noktayı belirtmek istiyorum 1.)nokta;halime hatunun ertuğrul beye,genci yaşlısı o kadar ahali içinde o şekilde sarılarak özlemini sevincini dile getirmesi pek yakışık almıyor belki bu sarılma daha usulünce ve göze batmadan örflerimize uygun bir şekilde olmalı ya da kendi çadırlarında olmalı diye düşünüyorum 2.)nokta hala cenk etmeye giderken iki elin parmaklarını geçmeyecek alple gidiliyor olması..umarım kaleyi fethetmeye giderken aynı komedi yaşanmaz 3.)nokta;ibnül arabinin yokluğu..bu sezon yer almadı sebebi nedir bilmiyorum ama bu manevi boşluk; o dönemlerde yaşamış 'kıymetli büyüklerimiz' senaryoya dahil edilerek çözülebilir.
28-12-2017 07:57 !! ++
çok korkonç lütfen artık kimsenin boğazını kesmeyin
27-12-2017 16:25 !! ++
bu dizi hic bitmesin o kadar güzel sahneler
o kadar güzel geçmiş i anlatıyor ki
harika ...
umarım reyting daha da çoğalır ve hic bitmez ...
nazar değmesin
maşallah
27-12-2017 14:52 !! ++
ben ki karadeniz'in hırçın dağlarinda, poyraz sularında, deli fırtınalarında ,yırtık yamaçlarında at koşturmuş .vahşi kurtlara karşı sürümüş yönetmiş ,kuzularımı kurda kuşa yem etmemiş ,yiğit bir çoban isem ;bir çılgunluk edüp te haçen habu diriliş ertuğrul dizisinde oynamak için atıma atlayıpta o istanbul'un riva ormanlarında sahne alamaz isem ,ömrüm boyunca yanarum ula yüreğim deli bir tay gibin ,kalbim sivri bir yay gibin ,bileğimi bileğin yapıp yüreğini yüreğim yapup geleceğüm engin altan düzyatan ...habu dizide banada iyi bir rol verecesüz bak bilesüz.karadeniz'in yağız delikanlısıyım ben gardaşlarım .kazanız hepimizin kazasudur.allah hepümüze yardım etsun.imdi benüde pekleyesuz...
ben ki karadeniz'in hırçın dağlarinda, poyraz sularında, deli fırtınalarında ,yırtık yamaçlarında at koşturmuş .vahşi kurtlara karşı sürümüş yönetmiş ,kuzularımı kurda kuşa yem etmemiş ,yiğit bir çoban isem ;bir çılgunluk edüp te haçen habu diriliş ertuğrul dizisinde oynamak için atıma atlayıpta o istanbul'un riva ormanlarında sahne alamaz isem ,ömrüm boyunca yanarum ula yüreğim deli bir tay gibin ,kalbim sivri bir yay gibin ,bileğimi bileğin yapıp yüreğini yüreğim yapup geleceğüm engin altan düzyatan ...habu dizide banada iyi bir rol verecesüz bak bilesüz.karadeniz'in yağız delikanlısıyım ben gardaşlarım .kazanız hepimizin kazasudur.allah hepümüze yardım etsun.imdi benüde pekleyesuz...haktur allah haydurdur allah
24-12-2017 01:23 !! ++
18:17 03:35 e katiliyorum hayta sirlari dirilis ertugrul karsisinda bir hic .sen biliyorsun ki dirilis ertugrul türkiye birincisi,o yüzden dirilis ertugrul sayfasina hayat sirlari dizisini izleyin diyorsunki tüm dirilis ertugrul u izleyenler onu izlesin ve birinci olsun diye lakin yaptigin sey nafile zira biz,dirilis ertugrul hayranlari olarak o diziye sans vermiyecegiz onca güzel diziler dururken,mesela dedigim gibi türkiyenin birincisi ve dünyanin ikincisi dirilis ertugrul, osmanli dizisi payitaht abdülhamid ve filinta,yunus emre,yakinda trt 1 in yeni baslayacak dizisi mehmetcik kütül amare,star tv nin ne kadar pis bir kanal oldugunu biliyorum ve ben o diziyi izlemiyecegim diger arkadaslarda izlemez.izlerlerse dahi asla dirilis ertugrulu gecemeyecek allahin izniyle buna garanti ederim.sen git izle o hayat sirciklarini biz dirilis ertugruldaki heyecani,aksiyonu,tarihi,gercekleri izlemeye devam edecegiz,durmayacagiz haydi sen git o sevdigin diziyi izle bu sayfaya hayat sirlari yazmayi kes. dirilis ertugrul tü, zamanlarin en iyi dizisi
23-12-2017 15:45 !! ++
hayat sirlari dizisini kimse izlemiyor.reytinglerde yirmibeslere kadar dustu.yakinda final yapacak.final yapacak bir diziyi neden izleyelim.ayrica bir ara izliyordum.reyting biraz dustu mu senarust hemen mustehcen sahneleri koyuyor.ayrica o dizinin basrol oyuncusu olan kiz sosyal medya hesabinda teror orgutunun videosunu paylasti.sonra emniyet sorguya cagirdi.sonra aciklama yapti.bir takipcisinin onu kandirdigini soyledi.videoyu izlemeden paylastigini soyledi.milyonlarca takipcisi olan bir kisi izlemedigi videoyu neden milyonlara paylasir.orasi soru isareti.aslinda ben o kizi seviyorum.aciklamasina inandim.hatta onun onceki dizilerini hep izledim.fakat bu dizi yani hayat sirlari hic sarmadi.begenmedim yani.bence final olsun ve baska bir dizide oynasin.
23-12-2017 13:58 !! ++
aslinda kaleyi alirken buyuk bir sahne cekilecekmis.cok figuran kullanilacakmis.ona gore birsuru kostum diktirilmis.fakat kostumler yaninca senarist senaryoyu degistirmek zorunda kalmis.o yuzden gunduzun kacirilmasi senaryosu cikti.biraz corba oldu fakat dun aksamki bolum herseye ragmen harikaydi.gelecek haftaki bolum de guzel olacak.emegi gecenlere tesekkur ediyorum.dizinin reytingi gittikce artiyor.avrupa asya kitasi arap ulkeleri surekli bu diziyi izliyor takip ediyor.dunya capinda buyuyoruz.
21-12-2017 17:14 !! ++
gündüzün kaçılmılmasına gerek yoktu hadi kaçırtın şekil yanlış ertugrulun oglu iki şirinlige kanacak karekterde degildi (ha çocuk kanar derseniz başka) ikincisi ertugrulun oglunun korumasız gözetimsiz bırakılması yanlış malum onca düşman varken ve neden sonra komik bir şekilde fark ettiriliyor daryus itinin çabucak hemde yaya kaleye ulaşması oda çok komik oldu öncesinde obada serseri mayın gibi dolaştırılım kimseye fark eytirilmemesi bir çok şey tetayda gizli tetayları daha ince bir çizgide işlenseydi daha iyi olurdu güzel dizi ilgiyle izliyorum ama az biraz dikkat
20-12-2017 23:34 !! ++
biraz daha yavaşlatılmış sahneleri aygıt error verecek el insaf kangren ettiniz yeminle
20-12-2017 23:33 !! ++
ney yav boyle bu nasil filmi çorba etiniz
20-12-2017 23:19 !! ++
bu dizi dunyada izlenen 3-4 dizi arasinda ve ikinci sirada.dunyanin takip ettigi diger dizilere bir bakin isterseniz ortalama ayda bir bolum filan cekiyorlar.boyle cok emek verilerek hazirlanan diziler diger diziler gibi haftada bir cekilemez.senede bir iki bolum vermediler diye ben sahsen isyan etmem.cok para kazaniyor olabilirler ama kostumlerin yanmasi gibi veyahut kar yagmasi gibi durumlara care bulamazlar.
19-12-2017 20:07 !! ++
setteki kostumlerin yanmasi ve dizinin bir hafta yayinlanmamasindan dolayi yapimci iki milyon lira zarara ugramis.oyuncular ve ekip diziyi cekerken zaten zorlaniyorlar.sogukta cekim yapiyorlar.zaten kar yagdiginda cekim yapamiyorlar.yani o dogada elektrikli cekim araclarinin kullanilmasi ve diger ekipmanlarin kullanilmasi cok zor.mesela bu kostumlerin yanma nedeni bile elektrik kontaginda birden bire olusan bir hata bir kacaktan dolayi olmus.belki kundaklama da olabilir bilemiyorum.ama cok zor sartlarda bu diziyi cekiyorlar.cok eski caglari cektikleri icin dizi sehirden cok uzakta cekiliyor.cunku dagda ev veya elektrik telleri olmamasi gerekiyor.yani teknolojiden uzakta zor sartlarda cekiliyor.
17-12-2017 13:19 !! ++
bu hafta 99.bölüm yok deniyor.neymiş efendim sette yangın çıkmış.millete o kadar para veriyorsunuz hiçmi yedek malzemelere bütçe ayırmadınız. bu kadar çarşambayı iple çekiyor.haksızlık yapıyorsunuz.yarında havalar soğuk diye ertelersiniz.bir iş yapılırken fedakarlık istenir bir iş yapılırken çefakarlık istenir.yazık yazık
11-12-2017 17:01 !! ++
19:25 aynen öyle sana katiliyorum kesin dizimizi çekemeyenler yapmıştır lakin birşey bilmiyorlar o da ne yaparlarsa yapsinlar diriliş ertuğrul ekibini ancak allah durdurabilir, onlar ekibi durdurmalari gücü yetmez
üstelik dizimizin 1 milyar üzerinde izleyicileri var, sitelerde dünya ikincilik makaminda oldugu yaziyor. diriliş ertuğrul hem gönullerin hem de reytinglerin birinci si. kiskananlar sevmeyenler ve çekemeyenlerin atasi osmanli olamaz da zaten.onlar muhteşem yüzyıl gibi tarihi yalanlayan atalarimizi kötü gosteren diziler baksinlar
birde dedigin gibi payitaht abdülhamid de muhteşem bir dizi lakin diriliş ertuğrul kadar hiç bir dizi olamaz, olmayacakta!
trt çok güzel tarihi diziler yapiyor, diriliş ertuğrul, filinta , payitaht abdülhamid, yunus emre. yakinda mehmetçik kütül amare başlayacak güzel dizi olacagina eminim zira yapimciaa bizzat diriliş ertuğrul yapimcisi mehmet bozdag.neyse, dua edelim de, diriliş ertuğrul ekibi fazla zorlanmasinlar allah yardimcilari olsun film setini ziyaret etmeyi acayip çok isterdim lakin ben almanyada yaşayan türklerdenim. p kiyafetleri çok beyeniyorum. herşeyi güzel bu dizinin 13 yaşında olmama ragmen acayip aşıri srviyorum diriliş ertuğrul u. sirf müzikleri için bile izlenir yani.
》saliha《
10-12-2017 20:35 !! ++
dizi bu hafta yayinlanmayabilir.biliyorzunuz sorunlar yasadlar.sette kostumlerin bulundugu yer yanmis.dizinin cekemeyenleri cok.bence bilerek kundaklama yaptilar.her alanda engel olmaya calisiyorlar.hatirlarsaniz gecen sene de odul toreninde birinci olan dizimize odulu veren bir kisi saygisizlik yapmisti.her sene bir sorun cikariyorlar.engellemeye calisiyorlar.ama onlar ugrastikca dizinin izlenme oranlari artiyor.
izleyen destek olan herkese cok tesekku ediyorum.
bu dizi oyle siradan bir dizi degil.oyunculari cok kaliteli.sosyal sorumluluk projelerinde yer aliyorlar.basrol oyuncusu afrikada yaptigi fotograf cekimlerini satarak orada susuz kalan insanlara su kuyularinin acilmasini saglayacak.hatta oyle sorumluluk sahibiler ki bu projenin gercek oldugunu para verenlerin iclerinin de rahatlamasi icin kuyular acildiktan sonra herkese bildirilecekmis.
dizi cok guzel.basarilarinin devamini dilerim.payitaht abdulhamid dizisini de izlemeyi ihman etmeyelim.
08-12-2017 19:25 !! ++
super harika bir dizi
07-12-2017 18:55 !! ++
siz diziyi elestirenler diziyi alelade izlediginiz ortada.mesela obaya gelen sovalye aslinda obaya bir tuccar kiliginda geliyor.yardim istiyor yarali geliyor.bizim millet asildir yardimseverdir tabiyi ki yarali bir tuccara yardim edecek.kaldi ki tuccarlarin emniyeti bize ait.ayrica kaleye sizan onca askerimize neden sasirmadigina da sasirdim.senaryo da tarihe uygun ilerliyor.diziyi haziran filanile kadar uzatmak icin tabiyi ki kurgulamalar yapilacak.olaylar uzatilacak bu dogal.ayrica su reytinge bir bakin 16.45 aliyor.bu ne demek biliyor musunuz.ayrica ozeti de 7-8 arasi aliyor.yani ayni gun icinde yayinlanan butun kanallardaki dizilerin haberlerin reytinglerinin toplamina esit.dizi cok harika bir dizi.vatan millet sevgisini kalplerimize isleyen bir dizi.
07-12-2017 01:31 !! ++
saçma sapan diziler yapıyorlar millette izliyor
berbat bir dizi
06-12-2017 22:14 !! ++
ben bir diriliş ertuğrul fenomeni olarak dizide hala ortaya çıkmayan ermiş kişi ibnül arabinin olmayışı çok üzücü. böyle harika bir karakterin niçin neden haber verilmeden ip ucu olmadan belirsizliği beni üzmektedir. en kısa sürede insallahh diziye geri dönmesini dilerim. saygılarımla
06-12-2017 22:12 !! ++
herkese selam;diriliş ertuğrul dizisi için yapılan ve yapılacak olan her türlü olumsuz ne kadar yorum var ise şunu bilesiniz ki kendi ecdadinizi ve en başta rabbiniz allah azze ve celle yi ve kendinizi bilmiyor ve tanimiyorsunuz.tavsiyem odur ki yorum ve eleştirilerden önce bunlardan başlayiniz.hepinizi yerlerin ve göklerin yaratıcısı kainatın efendisi allaha emanet olunuz.
Şakir Şükrü Kadıoğlu • 06-12-2017 10:49 !! ++
11:35 senin agzindan cikan kulagin isitiyormu?!?!?! dizimiz gayet güzel 97.bölümde her zaman tüm bölümlerde oldugu gibi muhtesemdi.dizideki
herkes o kadar emek veriyor bizlere iyi birseyler sunabilmek icin sen ise senaryoyu cocuklar yazsa daha iyi olurmus.sence gercekten öylemi olurdu ciddi ciddi düsün hele. sovalye titana gelince evet gönderilmedi zira yaralari bir günde iyilesmez bunu bilmen gerek...
dirilis ertugrul un yerini hic bir dizi dolduramaz,doldurmayacakta. özeti bile diger dizilerin yeni bölümlerden daha fazla izleniyor bende mümkünce özeti kacirmamaya calisiyorum,sezon finale girdiginde bazi günler eski bölümler veriliyor onlari izliyorum , dizinin yayinlanmadigi günler televizyonda özel bölüm veriliyor onlari da izliyorum .. cok daha fazlasini yapabilmeyi cok isterdim lakin benim elimden izlemek konsunda bu kadar geliyor yani senaryo muhtesem ötesi cok güzel dizi insallah kiyamete kadar devam eder sen de mademki cocuklar yazsa daha olurmus diyorsan git senaryoyu cocuklara yazdir da görelim hakikaten cocuklar daha iyi mi yazarmis diye begenmiyorsan da izleme
-saliha-
04-12-2017 14:19 !! ++
rakipsiz olağanüstü dizi başka bişey demeye gerek yok
04-12-2017 13:57 !! ++
dizinin 97. bölüm bu güne kadar oynayan bölümler içerisinde en saçma bı senaryo bence bir çocuk yazzabu bölümü bu kadar saçma olmazdı basit çok basit hemde
dizide sovelyenin obaya gelmesi bı başka obada misafir edilmesi iyileştikten sonra gönderilmemesi daha bı çok hatalardizi 97. bölüm tam bı yıkım bence seneryo 0. bu bölüm de
01-12-2017 11:35 !! ++
ya yeter ya ne diye herkes tarihe uymuyor diyor ya maden ki siz tarihi daha iyi biliyorsunuz gidin diziyi siz yönetin tabiki bazı yerler kafaya uydurulmuş olacak zira o dönemde ve ertuğrul gazi hakkında çok bilgi yok bugün lerde dizimiz muhteşem ötesi emege biraz saygi duyun ya üstelik turgut alpin ve aslihan hatunun ölmeyeceklerinide çok iyi tahmin ediyor um dünya nin en iyi dizisi bu haftaya kadar nasıl bekliyecem allah m
01-12-2017 00:14 !! ++
ses yine aşiri.belkide once cektikleri icin.insallah duzeltirsiniz.yanliz birsey soylemek istiyorum.bayrak neden cift kartal oldu.osmanli kurulmadan once varmiydi.
osmanli kurulduktan sonra vardi bildigim kadariyla.ama nedenini hic anlamis degilim.cunku cift kartalli bayrak baska kisilerin kullandi anlami manasi cok farkli.
30-11-2017 23:35 !! ++
diriliş setinde yangın çıkmış kostümler yanmış. o yüzden senaryo değişmiş sorun yaşanmış.
30-11-2017 23:34 !! ++
dizi güzel göründügü gibi çok emek verilmiş bazı sahneleri ve olayları daha iyi işliyebilirlerdi mesela turgutun çadırına çok rahat bir şekilde girilmesi zehirlenmesi çok şık olmadı.alp başı bir kişi yani bu günün yüzbaşı veya binbaşı rütbesi olan yani etrafta onca düşman var çadırın nedense koruyan askerler yok illa zehirliyeceksen biraz daha zor olmalıydı herkes elinde zehir geziyor ,sonrasında zorbela dışarı çıkarlar herkes görür sadace turgut kendine gel diye bagırtılır ve boş boş bakarlar kimse akıl edemez belliki bir suikast olayı var doktor orda müdehale yok bu sahneler daha güzel işlenebilirdi bu tarih dizisi fazla heyecan yaratayım derken menzilden şaşıyorsunuz abartıya gerek yok şiir gibi aksın
30-11-2017 15:48 !! ++
diriliş ertuğrul dizisine ne oluyor.dizi çekimleri sıkıntılımıiki ayrılmak istiyorlar.turgutalp bukadar basit ölmemeli zira diziye hal ve hareketleri ile bamsi ve turgutalp diziye güzel bir akış veriyor balta üzerindeki bayrağını havada kim dalgalandıracak.en azından ertuğrul bey yanlız kalmazmı.ertuğrulbey hem siyaset hemde savaş yönünden gayet temkinli adım atan bir devlet adamı.böyle bir yiğit böyle bir suikasti sezinlemezmi istihbaratinden ziyade daha temkinli daha tedbirli olmazmıobasına sığınan yaralı bir misafirden bile şüphe ediyorda böyle bir günde bu kadar arkasında düşmanı olan aslıhan hanımı rahat bırakılmayacağını tahmin etmezmi.yoksa zehirden haberi olup obadan rahat ayrılabilmek için böyle bir oyunumu tertip etti.çavdarobasının başsız kalması ertuğrul beyı azda zayıflatmazmı.bir izleyici olarak turgutalpin ölümü bu şekilde olmasını kabul etmiyoruz tamam ölecekse (diziden ayrılacaksa)kalede çarpışırken şehit düşerse bir nebze kabul edebiliriz.yoksa böyle bir yiğit bu kadar basit bir şekilde öldürülemez.diriliş ve pahitaht abdulhamit gibi dizilere emekleri geçen herkese sonsuz teşşekkürler eder başarılarının devamını temmenni ederim.osman topcu çankiri
30-11-2017 10:13 !! ++
dizi güzel ama tarıhe gore ıslenmıyor dizide olen ncekı sezondakı alp ısmını unutum tarıhte ertugrulun oglu olana kadar yasıyordu dızıye daha farklı yuzlerın gelmesı lazım dizide eger turgut alp oürse dizi tarıhe göre işlenmıyor olucak yıne diziyi tarıhe göre yaparsanız daha güzel olur carcamba gunlerının acık ara favorı dizisi bnce ama benm kendı görüşüm turgut alp ölmemeli sadetını de tarıhtekı gbı konyada haınlıkten öldürülmesi lazım ertugrulun öldürmesi iyice sacma olur dizi iyi geceler
29-11-2017 23:49 !! ++
merhaba herkese
size bişi diyim bu dizinin senaristini koymanız lazım
bu dizi turgut bamsı doğan ertuğrul hayme ana halime deli demir ve süleyman şah için izleniyordu ama deli demir süleyman şah doğanı diziden çıkardı.şimdide turgut ile aslıhanı çıkartmaya çalışıyor gerçi turgutu
öldürürse dizi biter ama
29-11-2017 23:39 !! ++
arkadasim tarihte turgutalple aslihan hatunun boyle zehirlenme durumu yok ne diye bizi gunaha skynz kufur ettirip birakin ekstra diziye biseyler katmayi...
29-11-2017 23:15 !! ++
turgut ölmesin sefer bizim zafer allah ın
29-11-2017 23:14 !! ++
lütfen biri aslıhan hatun' a doğal konuşmasını söylesin. irrite oluyorum o konuştukça.
29-11-2017 22:26 !! ++
ertuğrulu aktolgalının üstünde o elbiselerle istanbul sokaklarında görmek isterim hatta diğer alplarda katılıp bir yürüyüş düzenleseler içimin yağları erir
ertuğrulu aktolgalının üstünde o elbiselerle istanbul sokaklarında görmek isterim hatta diğer alplarda katılıp bir yürüyüş düzenleseler içimin yağları erir
29-11-2017 12:44 !! ++
tarihte de zaten böyle olmuş. ertuğrul kaleyi aldıktan sonra zaten oğlunu görevlendiriyor. ayrıca savaşmak bir kaleyi almak öyle kolay değil. o zamanda o şartlarda bir kale demek nerdeyse bir ülke demek. göçebe çadırda yaşayanların kaleye kafa tutması ve alması çok zor.
26-11-2017 14:24 !! ++
ya tarih de neyse onu uyarlayın rant için uzattıkça uzattı çok dağttı genişlettikçe tadı kaçıyo sanki rejisor tur k dizilerine dönecek korkarım bırakacaz izlemeyi
24-11-2017 22:31 !! ++
bu dizinin reklamı az. başka dizilerde çok reklam oluyor ve final sahnesinde onbeş dk reklam verip aynı sahneyi tekrar izletip fragman da vermiyorlar. dirilişte öyle değil. seyirciye saygıları var. son reklamı bekliyorsun ve kısa bir süre de olsa yeni sahneleri izliyorsun. en önemlisi de yeni bölümün fragmanını yayınlıyorlar. yani seyirciye saygı duyuyorlar.ayrıca dizi de harika bir dizi. akıcı bir şekilde ilerliyor.
sadettin köpek de sanırım erol taş gibi.
24-11-2017 02:49 !! ++
çok sıkıcı olmaya başladı çok ağır ilerliyor konu bulamıyorlar sanırım güzel bir kitleyi hayal kırıklığına uğratıyorlar
23-11-2017 16:49 !! ++
saadetttin köpek dizide kötü bir rolde ama bu rolü canlandıran sanatçının, sesi kadar oyunculuğu da müthiş...!
23-11-2017 01:35 !! ++
sungur bey ve gunduzalp gelse be...
23-11-2017 00:25 !! ++
3 kere. 3 fazlası sıkıyor
22-11-2017 23:30 !! ++
ya bu dundar gercekten bu kadar hata yapmismi.sonunda ertugrulun oglu tarafindan idam ettirilecek heralde osmanli kurulunca.
onemle lutfen su muzik seslerini yukseltmeyin.ozellikle konusurken baya bi azaltin.yeri geliyo hicbisey anlamiyoruz.bazen konusuyolar sonra konusma kesiliyo.birden ses aşiri yukseliyo.sonra sesi kisiyoruz konusmalar basliyo.anlasilmiyo.ustelik saat gec oluyo.sesi acamiyoruz.rica ediyorum bunu duzeltin.gercekten muzik sesi cok yuksek.genelde bicok dizide ayni oluyo
22-11-2017 22:11 !! ++
reklamlar bayiyo artik yapmayin
22-11-2017 21:09 !! ++
623 yıl dünyaya hükmetmiş osmanlı devletinin temellerini atan ertuğrul beyi canlandırmak cesaret ,sorumluluk ve büyük bir oyunculuk gerektirir ki engin altan beyde de hepsinin mevcut olduğunu görüyoruz ve bu diziyi her hafta büyük bir özveri ile çalışarak bizlere sunan yapımcısı,yönetmeni,senaristi,herbir oyuncusu ve çaycısına kadar her bir çalışanına sonsuz teşekkürler...milletçe her hafta bize 'diriliş ertuğrul' heyacanı ve coşkusu yaşattıkları için.
16-11-2017 19:56 !! ++
dizi harika.ben de agladim.ben aktoygali ile halimenin sahnesinde agladim.ati serbest birakti yılkılara karis dedi orda agladim.cunku bir insanin ati onun can yoldasidir onu serbest birakip dagdaki yılkı atlarina karismasini istemesi de at ile sahibi arasindakihasreti dogurur.halime ati saldikta sonra at gidip beyimizi buldu ve onunla obaya geri döndü.bu sahne bütün dünya capında izlemeye deger muhtesem bir sahneydi.
bu dizinin sevilmesinin sebeplerinden birisi de oyuncularin asilligi.kaprisli oyuncular degiller.o zor sartlarda diziyi cekiyorlar fakat sorun cikarmiyorlar.bakiniz fatih isimli yeni bir donem dizisi cekiliyor.daha dizi baslamadan cekilen bolumler iptal edilip cope atilmis.oyuncu ile yonetmen tartismis yonetmen isten cikarilmis.daha kimbilir neler neler.bir de senaryoda da tarihimize uymuyorlar.
16-11-2017 14:17 !! ++