Yeter

Yeter
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Koliba Film
Yönetmen:
Senarist:Vilmer Özçınar, Merter Savaş
Oyuncular:Pelin Karahan ->
Yurdaer Okur ->
Korel Cezayirli ->
Kanal:ATV
Link:atv.com.tr/webtv/yeter/
Puan:
4.5 / 10 | Oy: 3345 | Yorum: 542
Yeter Rating
22-12-2016173.36
15-12-2016232.71
08-12-2016302.28
01-12-2016212.59
Dizi Bilgisi Dizi Oyuncuları
Oy Dağılımını Göster
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Yeter Yorumları

<< daha yeni yorumları göster

Yeter Yorum yurdaer okur (yekta) bu diziyi senin için izliyorum,gözlerin,bakışların ve nadir de olsa gülüşün, duruşun herşeyinle özelsin.sırf karizmasın.seni sevmemek imkansız.ne olur dizi bitmesin ve yektayı hep görelim...

25-03-2016 15:27 !! ++

Yeter Yorum yeter dizisi mükemmel bir dizi her şey ayrıntılarıyla eksk siz düşünülmüş.aylin ve yekta karakteri nı çok seviyorum. ikisinin yerini kimse dolduramaz.dizide oynayacakları karakteri çok iyi düşünmüş ler.perşembe günü bir an önce gelsin istiyorum. sizden isteğim yeni bölüm fragmanı nı dizi günün den sonraki gün yayın lama nız .hepinizi çok seviyorum kadriye.😄25.03.2016

25-03-2016 14:26 !! ++

Yeter Yorum sürekli yekta kazanıyor yani kötü olan iyi bir şey umut ediyorsun olmuyor
iyiler silik ve ezik gösterilmiş biraz iyiliği teşvik edilirse dizi daha izlenebilir olur yoksa oyuncular çok iyi

25-03-2016 13:41 !! ++

Yeter Yorum gün geçtikçe heycan artıyor çok güzel bir dizi
çok güzel dizi perşembe gününü iple çekiyorum yektaya ve ayline bayılıyom birbirini sevseler daha iyi

25-03-2016 09:45 !! ++

Yeter Yorum guzel filim. yekta cok guzel xarekter.

25-03-2016 01:22 !! ++

Yeter Yorum şimdiye kadar izlediğim en güzel dizilerden biri.bağımlılık yapıyor.yurdaer okur sen olağanüstü bir şeysin ve çok karizmasın.başarılar herkese özellikle yektamıza.

22-03-2016 10:56 !! ++

Yeter Yorum bence iyi bir dizi bir yeni bölüm ve bir ayrı olay

21-03-2016 01:18 !! ++

Yeter Yorum yekta kareterini oynuyan oyuncu çok iyi karektere gelince yektanin eski karisini eve getirmesi aldatmadan çok daha kötü adam sevmeyi bilmiyor umarım seneristler aylini saf kadin haline dönüştürmez bir an önce çocuklarini alıp kaçar

20-03-2016 15:21 !! ++

Yeter Yorum son bölüm ,som sahne çok saçma oldu..izlenmez artık,

20-03-2016 00:04 !! ++

Yeter Yorum çok başarılı bir dizi ve oyuncu ları.tabiki yönetmen in den makyaj çı sın a kadar. yeni bölüm ünü sabır sız lık la bekliyoruz.tek izlediğim dizi .perşembe günün hemen gelmesini istiyorum. başarı ları nız ın devamını diliyorum.

19-03-2016 14:02 !! ++

Yeter Yorum çok güzel bir dizi dün akşam biraz sinirlendim idile davetiye niye giti ayline çok üzüldüm yekta ayline el kaldırmazken suyu çok kötü ayline atı tokat atsa iyiydi ama yinede çok güzel dizi özetiyle beraberhergün izliyorumm💜💜💜💜💜💜💜
çok severek izliyorum yektsyla aylin olsun çok yakışıyorlar

18-03-2016 14:46 !! ++

Yeter Yorum yekta yine harikasın mükemmel oyunculuğunu bu dizide de gösteriyorsun diziye yeni kişilerin katılması diziyi dahada güzelleştirdi fakat şu aylinin yerine başka oyuncu girerse dizi fevkaladenin fevkinde olcak

18-03-2016 01:03 !! ++

Yeter Yorum bence cok guzel bir dizi bayiliyorum izlemelere doyamiyorum yektaya inanilmaz sinir oluyorum aylini surekli uzuyo ve harciyo pskopat herif

18-03-2016 00:54 !! ++

Yeter Yorum senaristler tamamen sacmaladilar.yok aylinin onunde idille davete katilmalar...sacmalik.

18-03-2016 00:38 !! ++

Yeter Yorum çoook guzal bir dizi pelin hanimi çoook seviyorum
ban iranan izli yorum çoook ama çok guzal birdizi har kes izlesin

13-03-2016 19:02 !! ++

Yeter Yorum iyi akşamlar kızlar.nasılsınız.kızlar bi şey sorucam lütfen biliyorsanız söyleyin yeter dizisinin özeti ne zaman? bana söyleye bilirmisin..okula gittiyim için yeni bölümlerini sona kadar izleyemiyorum o yüzden özetinin vaktini biliyorsanız lütfen söyleyin bana...

Verdiyin Her Şey Üçün Çoxxx ŞÜKÜR SENE ALLAH'IM..AyŞe • 12-03-2016 21:27 !! ++

Yeter Yorum dizi kısır döngü den çıktı bence. yekta iyi bir insan hiç bi şekilde aylini aldatmadi. onca etrafinda hayrani hanım var onun için ölebilecek. dizideki tum bayanlar neredeyse yektaya aşık yada hayran. o hiç birine ilgi duymuyor ailesi ve işi sadece ve aşırı titiz ve disiplinli bi insan. aylinide çok seviyor. dizi izleyenleri çoğunluk la yekta hayranı. yekta daha iyi olsun. urasa başka bi sevgili bulsunlar. paramparça dizisi gibi kimse yanlız kalmasın

11-03-2016 10:57 !! ++

Yeter Yorum diziyi beğenmeyen arkadaşlar kaldırın bitsin izlenmez gibi yorumlar yaparak elinize ne geçiyor.beğenmeyen izlemesin kardeşim izleyene de mani olmasın.1000 tane kanal var istediğine bak
adam kendisine kötülük yapmayan kimseye bi kötülük yapmadı şimdiye kadar hatta iyiliklerle dolu hayatı var. işinde başarılı ailesine düşkün biri. yaşanan olayları kabullenemediği için intikam peşine düşmüş. böyle bir olayı yaşayan herkes elinde imkan varsa intikam alır kimse tmm ya olsun deyip kabullenmez
ve en önemlisi bu da bir dizi sonuçta herşeyi gerçekle bağtaştırmak saçmalık olur. saçma olan yerler mutlaka olacaktır.önce bu açıdan bakın izlediğiniz bütün film ve dizilere

11-03-2016 05:26 !! ++

Yeter Yorum diziyibegenerek izliyordum .. adam eski karisini eve alip birliktelik yasiyor cok sacmalamislar aileye ornek bir film degil bnce.

11-03-2016 00:38 !! ++

Yeter Yorum bu ne ya iyice cirki çıktı idil nerden muhatap oldu hemen güzel şeylerde olsun yani artik. izliyoduk izlenmiyecek hale sordunuz

10-03-2016 23:46 !! ++

Yeter Yorum dizi çok güzel yekta aylini seviyormu sevmiyormu anlamış değilim yekta ayline kötü davranıyo biraz sinirleniyorum yekta idile olmasın saçmalık olur eğer olursada aylinin yerinde olsam inada urasla olurdum nasıl duygu oldunu yekta anlamış olur ama yinede bu dizxi tam benlik çok güzel
çok güzelll bir dizibher perşembe aralıksız izlerim

09-03-2016 13:34 !! ++

Yeter Yorum her dizide illa erkekler kadınları aldatmak zorunda mı?

08-03-2016 10:03 !! ++

Yeter Yorum dizi güzelde hala anlamdim erkek basrol kim yektaysa kötü rolde bide biktik bütün dizilerde erkeklerin karisini aldatmalarini görmekte bide dostu cikti

07-03-2016 17:22 !! ++

Yeter Yorum senaristleri tebrik ediyorum.dizide konuyu iyice dallandırıp budaklandırdılar.dizideki kısırlık son 2 bölümde sona erdi.bence kara sevda disizinin senaristlerine biraz ders verseniz iyi olcucak.

07-03-2016 11:05 !! ++

Yeter Yorum aile içi şiddetin çocuklar üzerinde yarattığı pskolojik bozukluğu anlatıyor... ben ce insan lara ders olmalı

05-03-2016 19:55 !! ++

Yeter Yorum yektayı zaten karadayıda seviyodum şimdi yekta bayılıyom bu adama rolünün hakkını gerçekten veriyor kazandığı parası pulu şöhreti helal olsun ona 10numara beş yıldız değil 10numara 10 yıldız helal yektaya ismini hatırlayamadım okurer ama neydi

05-03-2016 18:47 !! ++

Yeter Yorum yekta karekterini oynayan oyuncu karekterin hakkını veriyor artık aylın karekterinin güçlü yönünüde görelim :-)

04-03-2016 11:35 !! ++

Yeter Yorum cok guzel bir dizi harika cok buyuk bi zevkle izliyorum
zevkle izliyoruz hele bu bolumunde yektanin cocukluna inmeniz gercekten yektanin bu davranislari cok normal harika bi dizi

03-03-2016 23:33 !! ++

Yeter Yorum çok harika bir dizi keşke hep bu standartta devam etse.

29-02-2016 15:51 !! ++

Yeter Yorum cok guzle bir dizi pekntakip edemesemde oyunculuguna hayranim o yektanin gercek ismini bilmiyorum:)

TäzeGül • 29-02-2016 05:09 !! ++

Yeter Yorum bence dizi çok güzel fakat oyuncu sayısı az yekta işinin hakkını veriyor fakat aylin biraz yapmacık geliyor bana kendini tam gösteremiyor

28-02-2016 08:59 !! ++

Yeter Yorum dizi güzel surukleyici ancak dizi müzikleri konuşmaları bastırdığı için bazen konuşmalar net anlaşılamıyor.

25-02-2016 23:07 !! ++

Yeter Yorum çokkk güzel bir dizi ablamla aralıksız bu diziyi izliyoiz her perşembe gününü iple çekiyom yektaya bayılıyom karakter olarak aylinede bayılıyom güzelik olarak aylinle yekta barışsınlkar çok yakışıyorlar

25-02-2016 14:43 !! ++

Yeter Yorum insanların ruh sağlığını bozan diziler doktorlarda bütük hakaret ediliyor

21-02-2016 17:46 !! ++

Yeter Yorum entrikanın zekaya yönelik olması diziyi farklı kılıyor birde oyunculuk mükemmel olunca zevkle izleniyor kötülüğün sınırı gerçek yaşamda da yoktur dizi senaryosu hayal gücüne dayanıyor alışılmış klişelerin kullanılmaması izleyiciyi memnun ediyor hem kızıyor hem de izliyoruz bundan sonraki hamle nasıl olacak diye. tüm dizi çalışanlarına teşekkürler

20-02-2016 16:39 !! ++

Yeter Yorum kim nederse desin flmin hikayesi muhteşem emeği geçen herkese teşekkür ederim perşembe gününü iple çekiyorum süper dizi zaten yurdaer beyin karizması ciddi tavırları beni bitirdi.helaaal.
1 şey eklemeyi unuttum üstteki yorum benim atv ye ve bütün kamera arkasındaki personeli tebrik edrim. sakın dizi bitmesin

20-02-2016 00:01 !! ++

Yeter Yorum çokkk seviyorum bu diziyi yekta ve aylin barışsınlar her perşembe günü aralıksız bu diziyi izliyorum ve yektayı çok seviyorum

19-02-2016 11:00 !! ++

Yeter Yorum güzel bir diziydi ilk bölümlerde ama izlemiyorum bu diziyi((emine))

18-02-2016 23:29 !! ++

Yeter Yorum yekta hakli.baska adam olsa aylini kapinin onune koyar.adama bes swne cocugunu gostermedi.aylinin etrafinda dolasan o adam beni sinir ediyo.ona neymis evli kadinin pesinde kosuyo.arkadas bu dizinin sonunda aylinle yektanin guzel bir evliligi olmasi lazim.cocuklariyla mutlu mesut olmalari lazim.

18-02-2016 23:15 !! ++

Yeter Yorum bu filimi çokkk seviyom aylinle yekta artık kavga etmesin barışsınlar aylin urazla olursa dizinin tadı kaçar yekta aylini nasıl seviyosa aylinde öyle sevsin

16-02-2016 13:45 !! ++

Yeter Yorum ben bu filmi cokkk seviyorum ben orada yekta ya hak veriyorum eee aylinde de 5yil önce yekta dan duru yu saklamasaymis yekta seni coook seviyorum hande birden o filim den uras çıksın gitsin ben ondan nefret ediyorum aylinde güzel fakat gıcık yekta ise benim gibi intikam peşin de yekta seni çok seviyorum aşk aşk aşk aşk aşk ha birden aylin ile yekta ayrılmasın yurdear okur

14-02-2016 22:23 !! ++

Yeter Yorum guzel dizi awkla bawlayan evlilik nefretle bitiyor hayatada boyle erkekler evlendikden 1sene sonra cok degiwiyor iwden geldim neden bunu yapmadin kadininda bir siniri var yekta piskopatin teki ama karisindan intikam almasi dogal kizini olmuw bil sonrada karisinin ona yalan soyledigini ogreniyor tabiki icindeki nifret onu rahat burakmaz ama boyle yapmakla ayline ezab veriyor kendinden dahada uzaqlawdiriyor 2sezon yektanin yalniz intikamini izleyecegiz ama yenede guzel dizi

13-02-2016 11:35 !! ++

Yeter Yorum hep sıkıntı stres biraz güzel şeyler olmalı ve yektanın hep iki ayağının üstüne düşmesi saçma yani

12-02-2016 21:25 !! ++

Yeter Yorum çok güzel nir dizi bayılıyorum bu diziye ama arada güzel seylerde yaşasın aylin

12-02-2016 20:51 !! ++

Yeter Yorum diziye bayıldım helede yektaya keşke boşanmasalar çok yakışıyorlar😊😊😊

12-02-2016 09:52 !! ++

Yeter Yorum bence çoğu diziden güzel tabi biraz da aylinin tarafından da iyi birşeyler olsa daha mutlu olurum bu dizi tutar tuttu da reyting ler gayet iyiye gidiyor

12-02-2016 00:40 !! ++

Yeter Yorum super dizi!!! yurdaer okur cok iyi oyuncu diziyi o götürüyor bence..aylin de kırsın dizini otursun evinde arabasi altinda para desen var daha ne istiyor bu kadın!! adam sadece disiplin istiyor ki normal yani.kadin buz gibi oyle olur mu hic yaa...ben yektadan tarafim aylin herseyi hakediyor bence..

12-02-2016 00:39 !! ++

Yeter Yorum dünyada ne esler var ki yekta onların yanında melek gibi adam, aylin es olmayı becerebilseydi bunların hiçbirini yaşamazdi !...

11-02-2016 23:20 !! ++

Yeter Yorum ya lütfen artık aylin güzel günler görsün artık yekta aylinimi seviyor yalan kişi seudiğini bu kadar üzebilirmi diziyi merakla bekliyorum umarım yaptıklarının cezasını görür doktora yazık ne hale getirdi hele yektanın eski eşiyle olan bölümü merak ediyorum acaba niye bu halde ve o evde

11-02-2016 00:03 !! ++

Yeter Yorum ilk bölümü izledim kabus gördm her yerden yekta çıkıyordu.ağlayarak uyandım.sırf bu diziyi çok sevdiğim analar ve annelerdeki ayhan komisere benzeyen yekta için izledim. acaba çocukluğunu gösterrde bu adam neden böle olmuş die. bi kere senaryo alt yapısı başarılı gibi ama çok saçma aylin nasıl olurda bu köle hayata katlanır. srkli kendini suçsuzken suçlu gibi susar hiç açıklması yok. konuşma yok. susup duruyo bu kadr saf olmaz bi kadın.senaryoda bence bu şeklde değişklkler olmalı. yekta gibi zeki bi adam bu kadr pskolojk baskı yapmamalı. sevgi bu değil ayhan karakteri diğer dizide demşti ki bi kadını sevrsn onun için yaptıkların önmli değildir yaparsın ama o görmez.. adamlar sevgi sandıkları şey için katil bile oluyorlar bu adamın aşkı nefrete intkamla nefes alan bi hayata dönüşüyo.yekta da aynı şeyi yapıo güya yektanın sevgi dedği şey hastalık, şizofreni beyn denilen şeyin kara kutusunda boğulması gerek..o kadr zeki bi adam kndindeki şeyin farkında olamaması mmkn değil.dizinn senaryosundan çok mzklerine bayıldım ki kabus görmemin sebebi buydu..adam kendi çocuğu demiyo en ufak hatada intkam alıyo bi de yazmışınız babadr disiplindr ne disiplini ya adama zeka fazla gelmiş sadece intikam için nefes alıyo.. eğer '' kadın,sevgi fedakarlık'' gbi temalıysa bu senaryo daha mantıklı şeyler olmalı diğer kadına yaptıkları da iç bunaltıcı. bnce aylnde de idilde inthar edip en byk intikamı çoktan almalıydılar.btn karktrler yektadan allah gibi korkuyo bu ne ya.günü bi kere yanlış.reytinglere yenilip biter umarım.

08-02-2016 03:12 !! ++

Yeter Yorum dizi cok guzel ve emegi gecenleri kutluyorum biz enistemle yekte harmanliyi gercekten yasadik ablam neler cekti ablam renkli gozlu sarisin cok guzel bir bayandi ama bir omru bosa gecti pskolojik baski vardi enistem vefat etti ama oglu ayni dizideki cocuk gibi yukseklik kompleksinde konustugu insanlar nadirdir sizleri kutluyorum

07-02-2016 18:49 !! ++

Yeter Yorum senaristlerin dikkatine,toplumca dizi hastası olduk artık hangi dizilerin reyting listelerinde yer alabileceğini hangilerinin yayından kalkacağını tahmin edebiliyoruz.dizide daima kötü karekterlerin kazanması,iyilerin daima üstelikte en aptal insanların dahi yapmayacağı hatalarıyapmaları ve de kötülerin yaptığı oyunların ortaya çıkmaması dizinin yayından kalkmasının en büyük nedenidir.dikkatinizi sunmak isterim,kara sevda dizisi neden reyting sıçraması yaptı, çünkü kötü karekterin yaptıkları oyunlar anında farkedilip çözümler üretiliyor. çünkü izleyicileri aptal yerine koyan senaryoları artık izleyici takip etmek istemiyor.aylin karekteri tam anlamıyla kişiliği gelişmemiş zayıf bir karekter.hiçbir annenin yapmayacağı şeyleri yapıyor.bir anne çocukları için gerekirse ölümü göze alır.

07-02-2016 10:22 !! ++

Yeter Yorum yurdaer okur çok zeki bir o kadar da harika kolay kolay film begenmem ama bence bu dizi süper hiç bozmayin

06-02-2016 11:01 !! ++

Yeter Yorum ya artik bir durun ya yorulduk oraya buraya kosmalarini izlemekten ne yektaymus arkadas herkezi oynatiyor artik barissinlar aile gorelum dizide hep gerilim bune

05-02-2016 13:37 !! ++

Yeter Yorum ya ben bu diziyi hic kacirmiyorum izin gunumu bike ona ayarladim bu yekta seytanin aklina gelmyn seyler yapiyo az birazda iyi seyler gorelim nolur o kucuk kizi kaciran kizinda sacini basini yolmak istiyorum kisacasi yektadan nefret ediyorum saygilarimla

05-02-2016 11:59 !! ++

Yeter Yorum yekta bir aristocrat babanin kizi duru'nun "bu fasulye yedi bucuk lira " ile dans etmesini izlerken gulmekten ikiye ayrildim

05-02-2016 11:42 !! ++

Yeter Yorum yurdaer okur siz harika bir tiyatro oyuncususun. intikam buz gibi sogumus sofrada, ihtiras dolu yaratiklarin yedigi yemektir.

05-02-2016 05:31 !! ++

Yeter Yorum eğitici değil aksine cocuklara ve gençlere kötü örnek bir de biz nasıl bu hale geldik diyoruz iste bu diziler sayesinde çocuklarımızın beyinlerini böyle kötü şeylerle dolduruyorlar rabbim geleceğimizi hayırlı eylesin

05-02-2016 00:56 !! ++

Yeter Yorum sınır bozucu bır dızı bn ne dersem o olur olmaz evlılıkte karsılıklıdır hersey evet aylın yalan soyledı yektanında baska bır kadını var onuda delırtmıs zaten ve ogluna dısıplın vermıyo pıskolejık baskı yapıyo bnce sonucta cocuk hata yapabılır bnce boyle dızıler yapılmamalı zaten kadına sıddet cocuklara sıddet olan bır ulkede yasıyoruz

05-02-2016 00:14 !! ++

Yeter Yorum ya bi dizi boyle mi saçma olur. koskoca türkiyenin en iyi beyin cerrahinin ugrastigi islere bak. hep gerilim acayip saçma

05-02-2016 00:13 !! ++

Yeter Yorum yeter dizisini izliyorum bu kadar pskopat bir karakter olması ayrıca çocukların bu derece mağdur gösterilmesi sinir bozucu rütük buna hayır demeli.
artık dizi normal seyrini alsın ya da kaldirilsin bu kadar aksilik olmaz

04-02-2016 23:38 !! ++

Yeter Yorum berbat bir dizi konu ve anlatımı ile zaman kaybı yaından kaldırılmalı

04-02-2016 23:10 !! ++

Yeter Yorum bu dizi bu reytingi hakk etmiyor, bu ne dizi, berbat senaryo, bitsin artik.

Bahar • 01-02-2016 21:07 !! ++

Yeter Yorum dizi güzel ama senaryo iyi degil duru yu da yekta kaçırtmıstır karısına ders vermek ve acı çektirmek için inşallah uzatmazlar bu durumu bir dizinin suyu çıktı mı daha insan izlemek istemez.

01-02-2016 16:09 !! ++

Yeter Yorum bu diziyi bence cabuk kaldır sınlar insanların ailevi yapılarını bozuyorlar devlet nasıl böyle dizilere izin veriyor anlmış deyilim

01-02-2016 03:02 !! ++

Yeter Yorum selamlar arkadaşlar nasılsınız..!ben bu diziyi cok sevdim ama yekta cok kotu belkide duruyu o saklamış ola bilir ...ayline cok kotü davraniyor eğer seviyorsansa niye eziyet ediyorsun ki,her defasinda aylin cocuklarini alip kaçmak istiyor ama her defasinda yekta yakaliyor ...bu arada duru cok tatli bir kiz aylinde aynen

♡NurEm..!GozEm..!HazEm..!Toplasan 3-u Bir @¥€M Etmezler Ya..! ♡ • 31-01-2016 11:47 !! ++

Yeter Yorum yeter dizisine bayıldım perşembe akşamını iple çekiyorum hafta sonu tekrarını da verseler çok daha güzel olacak.

30-01-2016 16:59 !! ++

Yeter Yorum son bölümde yatılı bir öğrenciye gelen kargonun kontrolünün yapılmadan öğrenciye verilmesi mümkün dehil ki bir de bu kimyasal bir madde
! biz izleyicilere birz daha saygılı olunmasını diliyorum.mantıksızlıkkar çokta bu en göze giren

30-01-2016 14:37 !! ++

Yeter Yorum selamlar.yeter dizisini severim ama yektadan nefret ederim çok kötü biri.aylini severim çok güzel oyuncu. :)) şu yekta çoçuklarını versede ayline çıkğp gitse mutlu heyat yaşasa...

Verdiyin Her Şey Üçün Çoxxx ŞÜKÜR SENE ALLAH'IM..AyŞe • 30-01-2016 13:34 !! ++

Yeter Yorum ben bu filme bayildimmm her gun izliyorum dunde izledim. duruyu kacirdilar acaba noldu cok merak ediyorum
bennn aylina bayildimmm
pelin karahana bayiliyorum en guzel oyuncu

29-01-2016 23:02 !! ++

Yeter Yorum filimi ilgiyile izliyorum ve beyeniyorum şimdi cocuk kaçııldı burada bir müge anlı ya çıkma sahnesi daha gerçekçi ve çekici olur bu işleri doktor yapıyor filimin finalinde doktor yaptıklarını teşir olur ve yakalanır

29-01-2016 20:42 !! ++

Yeter Yorum senaryonun gidişatını bende beğenmedim yalancının önde gideni yekta bey eşini suçluluk piskolojisiyle mahvediyor kendi çok mu düzgün gerçekçi bir hikayeye yakın değil sadece gereksiz bir dizi bence oyunculara bir diyeceğim yok
ben senaryoyu beğenmedim şiddetin fazlasıyla yoğun olduğu hiç bir filmden hoşlanmıyorum

aşka aşık • 29-01-2016 16:56 !! ++

Yeter Yorum dizinin takiçisi değildim ama yekta karakterini canlandıran oyuncunun perfotmansı çok iyi uzun süredir böyle iyi bir oyuncu izlememiştim bu dizinin sıkı bir takipcisi olucam

29-01-2016 14:11 !! ++

Yeter Yorum ben iyi bır ızleyiciyim.bir dizide hiç mi güzel bir şey olmaz.hiç mi mutluluk olmaz.insanları gıcık etmekten başka bir işe yaramayan bir dizi.artık izlemiyorum zaten.karadayı dizisinde en azından ailesini bir arada tutmaya çalışan güzel bir aile vardı. günümüzde insanlar zaten yeterince üzülüyorlar ülkemizin durumuna.bir de siz piskolojilerini bozmayın.ya diziyi kaldırın .ya da insanlara güzel mesajlar verecek bir şeyler ekleyin.toplumumuzun hoşgörüye ihtiyaçı var kine nefrete değil lütfen sayın yapımcı!!! 28/01/2016

28-01-2016 23:30 !! ++

Yeter Yorum başta iyi gibi geldi.. ama çok sacmaliklar var.. cenaze arabasindan cenaze çıkarılıp organ bağışı olmaz.. suyunu çıkardıniz

28-01-2016 21:39 !! ++

Yeter Yorum ben böyle acayıp dizi görmedim oyuncular harika fakat senerya berbat çok güzel bir eziyeti işliyorsunuz bravo koliba filimciliğe çok beklemiştim yazıkkk güzel bir konu bulunda herkez ders alsın...

28-01-2016 13:49 !! ++

Yeter Yorum izlediğim en saçma dizi zaten insanların pskolojisi suç işlemeye müsait dizide de bunu yapabilirsiniz bakın ben doktorum ama insanları yaşatmak için değil öldürmek için varım diyor ya senaryo düzeltilsin ya da yayından kalksın

27-01-2016 13:50 !! ++

Yeter Yorum yekt super ama su oldurme islerini yapmasa ilk gunku cidiyeti ve durusu giti aylin herseyi hak ediyor dizide bazı sacmaliklar olmasina ragmen kendini izletiyr.

27-01-2016 10:32 !! ++

Yeter Yorum annem kolay kolay dizi sevmez ama yeter dizisini izledikten sonra müptelası olduk süper bi dizi

26-01-2016 16:54 !! ++

Yeter Yorum dizi çok güzel bayıldım konusuda harika çok farklı özellikle

25-01-2016 18:36 !! ++

Yeter Yorum dizi güzel başladı oyunculardan yekta filmi götürüyor. aylin yeterince anne rolüne girmemiş. ama çok güzel bir kadin

24-01-2016 15:08 !! ++

Yeter Yorum bence yekta öldurttu. morg ta 5 yıl önce kızımın öldugunu soyledin ama o yalandı ama sen gerceksin gibi bir şey demişti. aylin ne istedigini bilmeyen sadece kendini duşunen bi aptal. handan'a son bolum de çok acıdım. yazık ya. hak etmedi garibim..

dery • 24-01-2016 02:14 !! ++

Yeter Yorum gerçekten yektamı selçuğu doktora öldürttü umarım öyle bişey yoktur yekta öldürtmüş olmasın

22-01-2016 19:55 !! ++

Yeter Yorum yekta çok karizmatik ve çekici. esinide cok seviyor . aylin kiymet bilmiyor. ayrica toplumda ne babalar var ilgisiz ve siddet uygulayan. yekta sadece aşırı disiplinli ve kuralcı bu kadar bunun için çocuk öldü denmez resmen aylininki ihanet

22-01-2016 01:32 !! ++

Yeter Yorum dizi çok güzel degişik olmuş. pelin hanım anne duygusunu fazla veremiyor daha dogru dürüst aglamadı.yekta da fazla piskopat degil. düzgün işinin ehli cerrah. dizi reyting kazasına gitmesin . dizi gününü iple çekiyoruz.ailecek.

20-01-2016 10:40 !! ++

Yeter Yorum final dedikce reytingler yukseldi, bitsin artik cok sacma , dizi

Bahar • 17-01-2016 20:36 !! ++

Yeter Yorum bence adam pskopat falan değil,sadece her şeyin düzenli olmasını ve disiplinli olmayı tercih ediyor.ki bu sayede en iyi cerrah olmuş. eşine sevgisini de gösteriyor. ama kadın da iş yok. ağzındaki tek laf! beni değiştirmeye çalışıyorsun? abicim evlilik bu. eşler birbirlerini idare edebilmeli,bazen büyük fedakarlık gerektirir evlilik. kocan sana her imkanı sağlamış,mis gibi bir hayat yaşatmış. sen kocandan gizli işler yapıyorsun. gidiyorsun adamın sana aldığı mücevherleri satıyorsun sahtesini ayarlıyorsun. resmen dolandırıyorsun. yetmiyor adamın çocuğunu bir başkasına veriyorsun. nasıl bir annelik bu? akıl karı değil.. yekta ne yapsa haklı. ne yapsa yeridir. son bölümde nasıl üzüldüm adama. kendi çocuğunun bir başkasına baba dediğini duyduğunda nasıl kahroldu. bu arada yurdaer okur dan başkası olamazdı bu diziye. şahane bir oyunculuk..

16-01-2016 11:01 !! ++

Yeter Yorum siradisi cok guzel bir dizi hic skilmadan nefesimi tutarak izliyorum diyet dizilerden cok farkli degisk bir srnaryo butun diziler ayni evli adam baskasina ask oluyor evdrki karisini siliyor yekta hicte pskopat deyil sadece fazla disiplinli siddet hic yok karisini cok seviyor keske benim kocamda oyle sevse beni aemine

16-01-2016 04:58 !! ++

Yeter Yorum senaryo bulamamışlar saçma sapan bir dizi
ilk bölümü izliyeyim dedim dayanamadım ve izlemiyorum

15-01-2016 20:04 !! ++

Yeter Yorum çoook güzel dizi kaçıramayacagim tek dizi ama çabuk bitiyor.

15-01-2016 16:18 !! ++

Yeter Yorum o kücük kızı piskolojisi hic düşündünüzmmü he anne baba dizi oyucuları

15-01-2016 01:11 !! ++

Yeter Yorum çok fazla kurgu insanı yoruyor film olarak olabilir ama dizi için çok çok fazla akıl dışı

14-01-2016 23:21 !! ++

Yeter Yorum benim tek favorim handan yani aysin yesim capanoğlu

14-01-2016 02:40 !! ++

Yeter Yorum bence dizi harika olmuş özelilikle pelin karahan vilma ellesden harika oynuyor

Nezrin❤günlerden❤kiralık💝aşk • 13-01-2016 11:00 !! ++

Yeter Yorum diziyi ilk bölümden beri izliyorum.gerilim çok fazla. senaryo çok saçma çok hızlı ilerliyor. aylin eşini fazla sorun yapıyor babasından kaçırdığı kızını hem kendi ilgi ve sevgisinden uzak tutuyor hemde verdiği kadın ortada o kadar çocuğuna düşkün bir kadının yapmayacağı bir davranış bilmiyorum dizide eksk olan bişeyler var.bende çok sürmez yakında final yapar diye düşünüyorum

12-01-2016 21:51 !! ++

Yeter Yorum bu diziyi hec beyenmedim, dizide kopukluk cok, yakina final olur bence

Bahar • 12-01-2016 20:55 !! ++

Yeter Yorum birinci bölümünden itibaren izliyorum süper bir dizi inşallah kalkmaz yekta çok karizmatik ve yakışıklı rolünü cok güzel oynuyor tabii aylinde hiçte pskopat bir adam değil disiplinli biri oğluna ve karısına çok düşkün onları çok seviyor. aylın çok ileri gitti niye kızını kocasına öldü diye gösterdi yekta ne yapsa yeridir ama yektada acı çekiyor bana göre ekranda oynayan dizilerden önce geliyor başarılar dilerim

12-01-2016 19:37 !! ++

Yeter Yorum bence bu dizi tutmaz, dizide hep entrika var, hiç mi güzel bir olay olmaz... bir de atv de hep dizi tekrarı var buda bir eksi puan bence.

11-01-2016 14:57 !! ++

Yeter Yorum persembe günü bakma sende cuma günü bak cumartesı günü bak her gün cıkıyo saten yenı oldugu icın tekrarını koyuyorlar atw kanalında dızimi kaldı hep aynı dizilerın tekrarını koyuyorlar ne güzel cuma günleri kara ekmegimız cıkardı cuma günü dizılerı olmadıgı ıcın yeter dizisının tekrarını koyuyorlar.

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 11-01-2016 04:48 !! ++

Yeter Yorum hem günü değişmeli,filmde heyecan bitmemeliadam şizofren galiba.kötülük ve disiplin çok önemli,yekta için ama asla vazgeçmem var o gece...

10-01-2016 23:15 !! ++

Yeter Yorum yeter yetti hergün bu diziyi izlemekten pskolojim bozuldu ne zaman kanalı açsam karşıma ćıkıyor

10-01-2016 14:51 !! ++

Yeter Yorum gercekten cok güzel bir dizi ya ama ben yekta cıkınca benı heycan sarıyorum aylının yerınde olmak ıstemezdım gercekten

❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 10-01-2016 02:47 !! ++

Yeter Yorum ben sevdim diziyi ilgimi baya cekti yekta eed katlanilmasi zor bi kisi ama bu mukemmeliyetciligi sayesinde kariyerinde bu kadar yukselmis sonucta ilk baslarda kendisini sev diye zorlamamis severekde evlenmissin cocugunda var busaatten sonra napicaksin ki aylin hata da yapti kizini öldu gostrermek ne simdi kizini bulsa bile bebekligi nolacak o anilari birdaha nasil yasayabilir? bana gore dizi guzel

09-01-2016 20:21 !! ++

Yeter Yorum 18 siradan 3 yerlewmiw. aylin nin bu "cocuklarimi da alip kacacagim bu adamdan" artik baydi. zafer de bence iyi biri ama karisi cok kotu yaa. para avcisi. her dizi de fakirlerin zengin hayat cok para servet falan istemeside aliwkanlik oldu

dery • 09-01-2016 00:02 !! ++

Yeter Yorum başrol oyuncularinin ikiside çok yetersiz,ağır sıkıcı bir dizi.çok sacma bir senaryo.

08-01-2016 23:06 !! ++

Yeter Yorum çok sıkıcı. ruhum daraldı. kanalı büyük bir sıkıntıyla değiştirdim.

08-01-2016 22:44 !! ++

Yeter Yorum pelin karahanli hiç rol yapamıyor

08-01-2016 22:29 !! ++

Yeter Yorum yekta icin izliyorum diziyi,cok karizmatik,muhtesem,ayrica pskopat bi baba degil,sadece asiri disiplinli bir baba ve insan ki bu disiplin sayesinde en iyi beyin cerrahi. toplumumuzda boyle disiplinli insanlar cok,biraz zor idare edilir bu tarz insanlar,ama yekta esinine sevgisini askinida gosteriyor. cocugunuda dovmuyoor,esinin ki bence buyuk sahtekarlik cocugu oldu gostermek,hangimizin esi boyle bi yalani kabullenir. adamin cocugunu adamdan sakliyorsun varmi boyle bisey. bundan sonra yekta ne yapsa yeridir.

08-01-2016 13:30 !! ++

Yeter Yorum cocuk tek başına trene binmesi saçmalık cok basit dizi

08-01-2016 00:34 !! ++

Yeter Yorum cok guzel ya bayıldım esım bolumu bıtırdı ımı ıkıncı tekrarını ızlıyoruz muhtesem bozmalarsa cok guzel bı dızı

07-01-2016 23:21 !! ++

Yeter Yorum wilma super oynuyor.ayline gicik oluyorum ama dizi guzel sirf su wilma aylini ezsin diye izlerim diziyi o derece yani

07-01-2016 23:18 !! ++

Yeter Yorum bende ilk bölümü izledim .yüz kere verdiler ikl bölümü izlememek elde değil:):): yani fena sayılmaz yurdaer rolunu cok güzel yapıyor beğendim o adamı karadayıdada süperdi zaten yekta ismide cok güzel benim abimin adıda yekta:):) pelin karahanda iyi oynuyodu çokta güze bir kadın .benim anlamadığım nie kızı yektadan kaçırdı arada bikaç sahneyı izlemedim ..o yengeside ne kötü biriymiş...wilma elles yektanın eski eşimi orayıda anlamadım:):

Umrumda olmayan insanların,umrunda olmalarim zevk veriyor • 07-01-2016 11:43 !! ++

Yeter Yorum yurdaer okur icin izledim. begendim. bi baktim korel cezayerli de var cok sevindim. iki oyuncu köprü dizisin de beraber oynamislardi. yine ayni dizideler

06-01-2016 02:17 !! ++

Yeter Yorum selam kizlar güzel dizi çok beğendim :-) basarilar diliyorumm

❄Sinem❄ • 05-01-2016 23:08 !! ++

Yeter Yorum ilk bölümü nü beğeni yle izledi k aylın karakteri muhteşem pelin hanı m başa rilar umarım uzun sü rer yurdaer bey başa rilar iyi reytingler süper siniz

05-01-2016 20:35 !! ++

Yeter Yorum bence çok güzel bir dizi yurdaer okur gerçekten karizmatik böyle devam etsin umarım gününü değiştirirler salı günü oynar

05-01-2016 19:24 !! ++

Yeter Yorum bence de. kadinda da suc var. yengesine verecek parasi yok diyo ama gidip caliwmak ta hic aklina gelmiyo eger ikinci cocuk istemiyorduysa bowansaymis. yekta da "parayi ben kazaniyorum, kurallarida ben koyarim" demekle hakli. adam para kazaniyo ewi de parayi yengesine yediriyor ustelik mucevherlerinide satiyo.

dery • 05-01-2016 17:59 !! ++

Yeter Yorum arkadaşlar dizide şidet yokki sadece disiplinli bir baba bence kadında hatalı

05-01-2016 16:04 !! ++

Yeter Yorum güzel bir dizi yurdaer okur cok karizmatik pelin karahan da cok güzel

05-01-2016 03:00 !! ++

Yeter Yorum bence adam hakli.pskopat filanda degil.buz gibi kadin.o adam o kadini cok bile idare etmis.ne yani adam cocuguna disiplin veremeyecekmi.sizde iyice abarttiniz.hem ne oyle evli kadin baska adamlarla takiliyo.adamdan habersiz cocugunu baskasina veriyor bu nebicim anne.

05-01-2016 02:48 !! ++

Yeter Yorum ben beğendim adam tam bir piskopat aylın o adamın elinden kurtulamaz.korel beyide begendim

04-01-2016 23:32 !! ++

Yeter Yorum insanin pskolojisini bozmakta icin yapılmış bir dizi.. sacma sapan şiddet icerikli dizileri izlemeyin arkadaşlar aile huzurunuz icin..

04-01-2016 23:27 !! ++

Yeter Yorum dizi baktiriyor fakat fazla sinir bozucu.ilk bölümünde fazla ağır buldum ruhsal bakımdan.çocuklar ile seyreden aileler için hiç uygun değil bence.

04-01-2016 22:57 !! ++

Yeter Yorum artık cok skldm birinci bölumden her gün her ya ne bu diziyi sevmistim diziyi ama o kada r skldm ki izlemem artik

04-01-2016 22:28 !! ++

Yeter Yorum bu filmi izlerken helede babanın çocuğuna müdahalesi çok kötü çok pskolojim çok bozuldu

04-01-2016 22:18 !! ++

Yeter Yorum dizi güzel artı savcı daha güzel yapıyor cancağızım seni sefiiyomm..

04-01-2016 20:01 !! ++

Yeter Yorum dizi güzel günü değişmeli bence.

04-01-2016 01:25 !! ++

Yeter Yorum bence hata kadinda.bir adama ne olursa lsun bes sene biyunca cocugunu gostermemek ne demek.oyle sacmaki.adam kizina zulum eder diye adamdan uzak tutuyor obur tarafta yengesi zulum ediyor.adam ogluna biraz disiplin veriyor bence normal.siddet bile uygulamiyor.bence kadinda tuhaflik var.cocuk evde top oynayip odulu kirdi adam cocuga kizinca suclu oldu.simdi evde cocuk top oynasa vazoyu kirsa bqbadan once anne kizar.bence cocukta sorun var.sorun degilde hiperaktif olabilir.sevgisiz buyumuste olabilir.kadinda kocasina karsi buz gibi.cocuklarini saklayacavina biraz esiyle ilgilense huyunu degistirmeye calissa da iyi olur.esinden habersiz isler ceviriyor takilari satiyor erkek arkadaslariyla bulusuyor hep hata.tabi adamda parayi ben kazaniyorum ben ne dersem onu yapacaksin dedi o lafta buyuk hataydi.ama bence hatanin buyugu kadinda.kirsin dizini evinde oturup cocuklarina baksin esiyle ilgilensin.mahalle arkadaslarini o kadar seviyorsa evlenmeyecekti evlilik cocuk oyuncagi degil.

02-01-2016 14:52 !! ++

Yeter Yorum ya super bir dizi.senaryo harika.bayildim.artik kacirmam.bende persembe gunu izleyecek birsey bulamiyordum.artik butun randevularimi iptal ettim persembe gunu doluyum.faworim yeteeer

01-01-2016 14:22 !! ++

Yeter Yorum ben çok beğendim , ama çokta gerildim adam beni sinir etti. galiba fazla kaptırdım kendimi😊

01-01-2016 07:32 !! ++

Yeter Yorum güzel ama gerilim çok fazla

01-01-2016 02:05 !! ++

Yeter Yorum harika bir dizi fevkalade olmuş izlicem

Nezrin favorim/devrim yalcın/elcin sangu • 31-12-2015 23:28 !! ++

Yeter Yorum selam arkadaşlar ilk bölüme yorumumu yapayım dedim evet dizi beklediğim gibi olmadı ama izlenmeyecek kadar kötü değil yani dizi wavvv bir dizi değil ama çok kötü de degil
aylin gibi tatlı bir kız nasıl olmuşta yektayı sevmiş anlamadım
ama hicbir dizi kara ekmek gibi olmayacak benim için kara ekmeğin yerini kimse dolduramayacak
bu arada cuma olsaydı bende izlemezdim

veda yazım kara ekmek sayfasında hoşçakalın _Melisa_ • 31-12-2015 23:11 !! ++

Yeter Yorum aylının pskopat adamdan kurtulması için senaristimiz acele etsin bence çünkü sinirler tavan yaptı.anne olan her kadının canı acıyordur.

31-12-2015 23:04 !! ++

Yeter Yorum bu dizi güzel bir diziye benziyo iyiki cuma olmamış perşembe olduğu için izliyorum harika bir dizi şuan iyi gidiyo şu aylin çok güzel bir kadın filizi hiç sevmedim ama kadro sağlam herkes çok iyi rol yapıyor

ÇeKiLiN YoLDaN GeLiYoR KaPTan • 31-12-2015 22:18 !! ++

Yeter Yorum hic bir kadin oyuncu ozlem yilmazin yerini tutmaz. pelin karahan ve ya baska bir kadin oyuncu da olsa bu yorumu yayinlayin. ben ceren

30-12-2015 18:06 !! ++

Yeter Yorum fragmani begendim. tatli her zaman mutlu sonla biten awk hikayeleri baydi.degiwiklik olsun an azindan. bahar senin ilgini cekmediyse bu dizi nin tutmayacagi anlamina gelmez.

dery • 30-12-2015 16:03 !! ++

Yeter Yorum 5ci yorumda benden:fragman ilgimi hec cekmedi , bence dizi tutmaz .

Bahar • 28-12-2015 23:29 !! ++

Yeter Yorum 4. yorumda benden olsun bari :)
pelin karahan çok güzel bir oyuncu bence fragmanlardanda anladığım kadarıyla güzel bir dizi izlemeyi düşünüyorum inşallah güzel bir dizi olmuştur
artık perşembe günü izleyip görecez...

veda yazım kara ekmek sayfasında hoşçakalın _Melisa_ • 28-12-2015 22:16 !! ++

Yeter Yorum üçüncu yorum benden:)) pelin karahan cok guzel bir kadin ama malesef persembe gunu kosem dizisi var izleyemem:(

Umrumda olmayan insanların,umrunda olmalarim zevk veriyor • 28-12-2015 21:13 !! ++

Yeter Yorum selamlar:) iki yorum benden;) ben fraqmanlardan pe bisey anlamadim galiba aski memnu gibi ilk mutlulukla basliyicak ama sonu kotu...pelin karahan cok guzel ve cok guzel oyuncu:) basarilar...

...Kirginim yalan sozlere,Kirginim sahte yuzlere:(zeynep • 28-12-2015 21:00 !! ++

Yeter Yorum bu yabanci bir filmden alinmis galiba.aynen ismi yeter olan jennifer lopez in oynadigi filme cok benziyor.masal gibi bir evlilikle basliyor sonunda çocuk ve anne kacmaya basliyor.pelin karahan cok guzel gorunuyor.biraz gerilimi cok olacak.bu kadar dizi arasinda ne olur zaman gosterecek.

nihalce • 28-12-2015 09:44 !! ++

reklam veriletişim • © 2024 YazarOkur Dizi.