Paramparça
Dizi Türü: | Dram |
Yapımcı: | Özlem Yurtsever |
Yönetmen: | Cevdet Mercan |
Senarist: | Yıldız Tunç |
Oyuncular: | Erkan Petekkaya -> Cihan Nurgül Yeşilçay -> Gülseren Civan Canova -> Rahmi |
Kanal: | Star TV |
Link: | startv.com.tr/dizi/paramparca |
Puan: | 6.9 / 10 | Oy: 3575 | Yorum: 1554 |
Paramparça Yorumları
slm...paramparxaya az kaldi son 4 gun fancanlar..özkan aslinda kuzlarini seven bi baba doye dusunuyorum..bakalim dogrumu dusunuyorum gorucez...
(BEYHAN) HAYAT SEVİNCE GÜZEL... • 19-02-2015 23:38 !! ++
arkadaşlar cansu ve ozan süt kardeş. yani, öz kardeş kadar yakinlar. süt kardeşler hem dinen hem de örf ve töre olarak kardeş sayilirlar. bunu unutmayin. ayiptir yahu başka bir ilişki beklemek çok çirkin.
ayşegül • 19-02-2015 21:13 !! ++
kizlar hepinize katiliyorum böyle bisey olamaz ya cansu&ozan kardes..saçmaligin bu kadarina da yuh.
M🦋 • 19-02-2015 16:56 !! ++
gercekten cok kotu yorum saydi duyuyurm fikrine ama(13:47) katilmiyrm ayip cunku.abi kardew nasil sevgili olur.biolojik tarafdan deyil ama manevi tarafdan kardew..illaki ayni anne babadanmi olmali..valla ayni anne babadan olan kardewlerden daha iyi kardew bunlar..bence hic bizaman boyle sacmalik olmaz dizide..iki karde sevgilimi olurmuw.. (ay uzun yazdim wok oldum oyuzden qarip bi yorum cunku)..saygilar))
albina (aşk yeniden)♥♡♥ • 19-02-2015 16:17 !! ++
aynen nerden çıkarıyorsunuz böyle saçmalıkları bilemiyorum?asıl saçma olan senin fikrin olmuş 13.47 de yazan anonim...ozanla cansu kardeş gibi büyümüşler...gerçek kardeş olmasalar da cansu ozanı ağbisi olarak görüyor..tabi ozan da cansuyu kardeşi gibi seviyor..hiç olacak iş değil olmamalı böyle bişey...
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 19-02-2015 16:15 !! ++
1347de yazan yorumcu ne korkunc bir yorumcusun sen ya daha millet karisan cocuklarina bile alisamadan hemen konuyu getirip götüp abi kardes olarak yetisen cocuklarin sevgili olmasinana yada ikili olmasina baglamak cesaretini gösterdin arsizca hem her iki cocugunda ailelerinin oldugunu bu rezillige asla ve asla izin verilmeyecegini bilmiyormusun ne bicim dizi izliyorsun böyle bir seyin olmasi demek dizinin türk seyirci karsisinda yayinina veda etmesi demek olur diziyi izlerken iyi izle izlede bir daha böyle hic bir seyircinin kabul etmeyecegi sacma sapan düsüncelerini yorum niyetine ortaya dökme zaten biz seyrcilere haberlerdekilerdeki seyrettikleri gercek olaylar yetiyor dizilerdede bu konular eksk olsun okeyyy
19-02-2015 16:07 !! ++
cansu ve ozan'ın arasında ileride bir şeyler olacağını düşünmüyor değilim. olabilir. yakışıyorlar da. detay olarak bakarsak cansunun yaşının bir anda 14'ten 15 e çıkarılması,ozana abi derken ozan demeye başlaması,sevgili konularının açılması falan tesadüf değil. bir sahnede bir silah varsa o silah patlar. ben onların tatlı şirin bir ikili olacaklarına inanıyorum. ay hayır yok olmasınlar gibi yorumlar saçma bence. sonuçta öz abi kardeş değiller aralarında birşey olur bence.
19-02-2015 14:47 !! ++
ozkanin cicek uzatib glsreni korkuttugu sahnede öldum gulmekten kerimanla ozkan cok gulduruyo beni)dilara sogukkanli seviyorm butarafini ama fazla sogukkanli kocasi bicaklandi cok ta umrunda olmadi sanki) hazal cok snr olyrm (hep hazala kizarlar cansuya kizmazlar)diyo bukiz salak gibi sanki bidon kendine bak bide cansuya bak cansu hazal gibi diyilki davranisini biliyo,iyikalpli..kisacasi hazal kendi yanliwlarini gormeyeerden hep bawkasina yuklenenlerden kinli kibirli..alperin karisina da qick oluyorum..gulseren keriman dilara sevyrm
albina (aşk yeniden)♥♡♥ • 19-02-2015 08:34 !! ++
merhaba kizlar
ya ozkan seviyorms gercekdn ya
dilara bakin ya kocasini vurmuslar oldumu diye merak etmiyo basinaa haber calinmasn
hic kimse bilmesn die urasiyo
dilara ccuklara soyledyi zaman hazal tepki vermedi
kerimaan ck komk
yemey yedynde ck kmk olyo
ya hazal gulserene nsl bakyodu ama
dizi sonucta hc kimseye nfrt etmmk lzm ama sinr olyo adamm
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 18-02-2015 22:28 !! ++
çok merak ediyorum, keriman'ı nerden bulmuşlar? acaba başka dizilerde oynamış mı? ama rolünü çok güzel oynuyor
ceren • 18-02-2015 19:37 !! ++
yav nasıl bir dizi ki insanı çileden çıkarıyor cihazın tavırları çok sinir bozucu 3 kuruşluk kadın için ailesini mahvetti o gülseren iyi oluyo
18-02-2015 07:44 !! ++
evet serap arkadasim çok haklisin...aynen cihan hep cansuyu öpüp duruyor..hazala gelince kizim diyor,cansu çok tatlı,saf,temiz,iyi kalpli, söylüyorsunuz...peki,neden o,zaman odasina girmeye izin vermedi? keriman ve özkana gelince gereksiz karakter dizide öncelikle komik karakter olur ama iyisinemi kotusunemi tabiii...neyse fragmanda çok güzeldi:) inwalah bolum super olur;)
♥esma iyiki dogdun♥niho$ • 17-02-2015 23:36 !! ++
cihan hazala karşı çok soğuk davranıyor..cansu gerçek kızı değil gerçek kızı hazal..hazalla da ilgilenmeli...özkana ve ablası olacak cadı kerimana çok sinir oluyorum ne gıcık bir tipler yaa..senaristlere duyurulur..kadına şiddeti dizilerden gösterip durmayın artık yeteeer.!!! özkan olacak mnyk deryaya ve gülserene vurmaya kalktı elleri kırılsın.!!! bu sahneyi kınıyorum.!!! dizilerde kadına şiddeti görmek istemiyoruz.!!! gerçek hayatta da kadına şiddete hayır!!!
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 17-02-2015 22:24 !! ++
türk aile yapısını bozmayı hedefleyen amaçlı bir dizi. eşini sevmeyen herkes cihan gibi davranmalı ve başka birine koşmalı öyle mi? daha eşinden boşanmamış bir kadın da mı aynı şeyi yapmalı öylemi?
eşini sevmeyen bir insan onu olduğu gibi kabul edip güzel yönlerini görmeye çalíşmalı ve aile bütünlüğünü korumaya çalışmalıdır. zamanla da sever insan yeter ki istesin. cihan çok kötü bir örnek. türk aile yapısını bütünlüğünü bozmaya yönelik bir senaryo
17-02-2015 20:29 !! ++
selam arkadaşlar...dun çok güzel bölümdü dev bayildim! ama fragmanda dilara hazali verelim. diyor...bu nasil anne ya! demek ki,para için kizini bile satar...yazik. bu arada gulseren ahlaksiz deyil! o,kizini çok seviyor bunun için her şeyi yapiyor...nokta'
♥esma iyiki dogdun♥niho$ • 17-02-2015 19:09 !! ++
haklısın arkadaşım. cansu resmen cihan ile gülseren'in arasını yapıyor. ve bunu görmezden geliyorlar. bir de derya ne kadar basit bir kadın. yazıklar olsun. gülseren'i zorla cihan'a yamamaya çalışıyor. diyorumya, bu hikayede tek mağdur "hazal"dır.
17-02-2015 17:53 !! ++
bu diziyi seyrederken içim kabarıyor sinir kat sayım artıyor o gülseren ne utanmaz ahlaksız bir kadın resmen adama kanca attı ama istemem namuslu ayakları yapıyo cansuda resmen gülserenle babasını yakınlaştırmak istiyo ne kadar ayıp yaptıkları ne ara dilaraya düşman olsun hazalın eve gelmesini kıskandığı için gülserene yaklaştı orada hazal çok madur kıza yazık valla hem yoksul sefil bir hayat hemde sevilmiyo dikarada resmen onca yıldan sonra aldatılan gayet dik onurlu ve sağlam bir kadın en çok dilara ve hazalı seviyorum diğerlerinden nefret ediyorum
17-02-2015 05:51 !! ++
iyi akşamlar. benim adalet anlayışım mı farklı diye düşünmeye başladım. arkadaşlar, bir insan iyi olduğu için ya da hırçın ve kaprisli olduğu için o evde yaşamayı hakediyor denebilir mi? siz istermiydiniz? hastanede karışsaydınız ve gerçek ailenize 15 yıl sonra kavuşsaydınız, sadece huysuz veya gurusuz, paracı vb. olduğunuz-olduğumuz için insanlar bize"sen o aileyi haketmiyorsun" deselerdi, bu adil olurmuydu. yaa çıldıracaaamm. bu nasıl bir adalet duygusu. o zaman afrikadaki açlar, ezilenler, sömürülenler hakettikleri için mi bu durumdalar? ya da tüm zenginler iyi kalpli oldukları için mi dünyada en azından maddi sıkıntı çekmiyorlar? la havle çekiyorum. hazal kötü, o evi haketmiyormuş!!! ne biçim mantık bu, nasıl bir empati ekskliği. allah allah. bu dizinin izleyicileri olarak, başka değerlendirmeler yapacağımıza, sanki mahkeme kurulmuş, bizde yargıç olmuşuz da, cansu iyi kalpli, ,y, hayatı hakkediyormuş da, hazal kötü kalpliymiş de o yüzdeennn kesinlikle o evden ayrılmalıymış da. gerçek hayatta da allah korusun doğumda bebeklerin karıştığı haberlerini duyuyoruz. allah korusun hepimizi. üzüleceğinize, hepimiz mahkeme kurmuş kim iyi kim kötü ona göre aileleri hakkediyorlar tartışması yapıyoruz.
ayşegül • 17-02-2015 01:06 !! ++
selam kizlar...günlerden paramparça...yine heyecan dolu bir bölüm bekliyor bizi...simdiden herkese iyi seyirler..
M🦋 • 16-02-2015 13:29 !! ++
ben paramparcayi sevmiyorum ozellikle hazal cok gorgusuzce davraniyo ama cansu cok guzel kiz ve cok tatli ve cok iyi biri
15-02-2015 17:44 !! ++
hazala bazen aciyorm bazen sinirlenyrm..arkadawlarini getirmesi davranisi cok itici..ama abisine yalvariyo beni sevin diye burda acidim ona..evet hazal cansudan daha guzel bence de))
albina (aşk yeniden)♥♡♥ • 15-02-2015 13:05 !! ++
ayşen bayhan hoş geldiniz kızlar yorum daima olur burada bir önceki bölüm gülseren kerimana utu basmaya kalktı şimdi özkan bıçak çekiyor iki kardeş gülseren kafayı yedirtiler
hadin ters düşünelim gülseren zengin dilara fakir hazal gülseren yanından gitmese de gerçek ailesini tanimak isterermiydi sizce
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 15-02-2015 01:49 !! ++
selam arkadaslar ben bu diziyi cok severek izliyorum..hazal cok guzel kiz cansuda guzel deyil ama tatli neden hazala haksizlik yapiyorsunuz aslinda boyle deyil bence cansu haksiz siz hic farketdinizmi cansu evi terketdiginde tabletini aldi tableti biraka bilirdi nankor iste cansu hazali kiskaniyor birde temiz kalpli soyluyorsunuz bastan yorumlari okudumda serap cok hakli ! hazala haksizlik yapiyorsunuz aslinda hazal cok iyi biri gulserende cok iyi anne bence hazal onun kiymetini bilmeliydi cihanida babaliga cok yakistiriyorum...cok gzel dilara ise nankor isini dusunen biri rahmiden ztn nfrt edyorum iyi aksamlar iyi gunler bay_bay
♥en guzel sevgililer gunu öyazla guzel öyazla tatli:)♥aysen • 14-02-2015 21:54 !! ++
hicbir anne baba cocugunu terbiyesiz yetistirmez :))) acaba terbiyesizler bize kimlerden miras kaldi hayal dünyasinda yasmakta güzel. terbiyeli gezen nice hirsiz,yalanci dolandiricilar vs vs var
13-02-2015 21:40 !! ++
hazal kendini naslda yalandan sevdirdi evdekilere ya bu nasl bir kiz cansy tam bir hayal urunu dunyada ooyyle iyilik meleyi gibi birisi yok cok saf bir kiz
dogum gunun kutlu olsun:)MELEK • 13-02-2015 20:58 !! ++
hazal kendini büyüten annesini bir servete değişiyor ama cansu gülseren'in yanında yaşamak istiyor ama gülseren'in bir evi olmadığı için cansu'yu alamıyor
hazalı herkes anlıyor ama dizi zaten böyle güzel yalnız keriman ve rahmi yere batsın ama dilara yı da unutmamamak lazım::):(
mal gibi kadı n sadece itibarı mal
13-02-2015 19:10 !! ++
yukardaki yorumlari okuyorumda biz seyirciler burda yorumcu olarak en cok hazala kiziyoruz yaptigi kötü gerek dizilerde gerekse gercek hayatta hir kisinin kabül etmeyecegi hareklerine kiziyoruz hakli olarak ama bazi seyirci yorumcu da bunun tersini düsünüyor nedense evet o zengin hayati cansunun yerine hazal yasayacaktida ama kimsede olanlari olacaklarida bilmiyorduki taaa ki o kazaya kadar o kaza da olmasaydi belkide cok gec ögrenilecekti bu olay belkide hic ögrenilmeyecekti düsüne biliyormusunuz birde yasliyken anne baba ölmüs olabilirdi de onun icin her iki ailede bu tesadüfe sükretmesi lazim yalniz milletin kizdigi sey hazalin tutumu terbiyesizligi görgüsüzlügü insan ister zengin olsun isterse fakir olsun hic bir anne baba cocugunu terbiyesiz görgüsüz yetistirmez ve ayni zamanda nankörde iste seyircinin hazal görmek istemedigi bu sey nankörlügü görgüsüzlügü ve terbiyesiz hareketleri baz seyirciler iste bunu anlamamis
13-02-2015 00:10 !! ++
nasılsınız paramparça kızları hepinizi öpüyorum kardeşlerim o hayatı ve evi hak etmeyen iki kişi var dilara ve rahmi ne cansu gitsin nede hazal gülseren gelsin kızlar gülseren neden öyle dedi cihan kızlarıma iyi bak diye vedalaşır gibi geldi bana istersiniz özkan oldursun
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 12-02-2015 17:50 !! ++
merhaba kizlar..
bizde hazalin gülserene olan davranisina alkis tutmuyoruz..ama hazala da haksizlik ediliyor..o evde kalmak hazalin hakki..ve hazalin hayatini cansu yasasaydi oda onun gibi olurdu..çünki hazalin yasadigi hayat çok zordur ya keriman gibi bir kadinla yasamis nasil olmasini bekliyoruzki? hazal haketdiyi hayati yasasaydi cansu gibi gözü tok olurdu..
hazalin cansunu kiskanmasi normal yani o evde herkes cansuyu seviyor...ama gülseren hem cansuyu hem hazali seviyor...keske ikiside gülserenle yasasa...
M🦋 • 12-02-2015 15:51 !! ++
sana katiliyorum serap o kadar yokluk çekmiş hazalin hakki o evde yasamak hazal hem annesiz hem babasiz manyak halanin elinde buyumus gülseren diyor ya calismaktan çocuğumun yüzümü görmedim diye hazalin görgüsüz olması normal cansu kraliçeler gibi büyümüş hazal cansuyu kiskansin
ben emine
12-02-2015 12:35 !! ++
takmışsınız hazala gidiyorsunuz..hazal tabiki o evde yaşamak istiyor çünki asıl evi orası..bunun mal peşinde olmakla ne alakası var...gülserene davranışlarını ben de beğenmiyorum...ama evden gitmesi gereken cansu hazal değil..cansu çok iyi bir kızsa mal peşinde değilse gitsin gülserenle yani gerçek annesiyle yaşasın..niye hala o evde kalıyor?
tabi o da bırakamıyor alıştığı hayatı...ama o hayat hazalın...dizi adı gibi oldu aynen:))
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 12-02-2015 02:01 !! ++
merhaba)))
arkadaslar))sukur iyim,beyhancim,eligimmm ,nihalimm napiyorsunzzz kizlarrr))ya acaba nasil olcak yeni blm insallah iyi olr
kerimanin yemek yemesi oluduruyo gulmekden ya ck omik yiyooo ama,sinir kadin)iyi oyuncu ama))kotu,ama iyi oynuyo rolunuu hakkini vermeliyz
eee insallah guzel bolm bekliyo pazartesne
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 11-02-2015 21:16 !! ++
çok güzel ve çok muhteşem gülseren ve cihan birbirlerine çok yakışıyorlar cihan beye vuruluyor yeni bölümde çok geçmiş olsun paramparça fanatiği erdal erman amasya
11-02-2015 14:53 !! ++
öncelikle böyle güzel bir kurgu ve kaliteli oyuncular seçme gibi bir başarı sağladığınız için dizide emeği geçenlere teşekkür ediyorum,başarılar diliyorum. dizinin konusunu diğer dizilerden farklı görmemiz bizi mutlu etti. fakat başrollere daha fazla yer verilmesi gerektiğini düşünüyorum,yan roller özellikle de keriman ve rahmi gibi dizinin tadını kaçıran karakterleri fazla ön plana çıkarıyorsunuz. cansu,gülseren ve cihan'ı çok beğeniyorum,rollerini gerçekten hakkıyla yerine getiren oyunculardan. şuan tek korkum dizinin bu güzel hallerinden çıkıp da diğer diziler gibi saçma senaryolara ve ani bir şekilde saçma bir sonla final yapması. senaristlere burda çok iş düşüyor. mutlu tabloları artırın lütfen:-)
10-02-2015 21:46 !! ++
siz'lerede selam aziz arkadaslarim! nasilsiniz?.dun bolumu çok sevdim herkes yine paramparça oldu,hazala çok acidim onu herkesin gözünde kucuk dusuruyorlar rahmi herkesin içerisinde iyi davraniyor ama evde neler söylemiyor hele ki,arkadaslarinin yaninda öyle bagirmasi berbatdi:( ben olsam hazalin yerine o,eve bir daha gitmezdim! ama hazal iyi yapiyor az-bile $ahsen ben çok utandim hazalda çok utandi gordunuzmu cansu ne kadar kiskaniyor hazali ama ¢ok tatli:)
♥ÇAYOĞLU&GÜREL♥niho$ • 10-02-2015 19:59 !! ++
iyim nercanım sen nasılsın pınar hoş geldin aramıza evet şu dizi rahmi ile özkan çıksalar dizi bir şey kaybetmez hazal nasıl da bağırdı ben bile uzuldum pınar haklısın bu dizi fakir kısmını çok aşağıya çekiyorlar ben artık eminim bu dilara ruh yok kadın cihan vuruldu nasıl söyledi çocuklara ne bir telaş nede bir acı vardı herkese iyi akşamlar paramparça kızları
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 10-02-2015 19:41 !! ++
slm arkadaslar hepinize. cok thanks ...iyim siz nslsnz???!!!
hepinizin yorumlariniza katiliyorum.cansu harika bi kiz hazalin kotu oldugunu dusunutorum...kendini yillardir buyuten kadina saygisizliklari okadar laf soylwniyor o evde hala orda durabiliyo ben olsam bi dk durmam o evde...
(BEYHAN) HAYAT SEVİNCE GÜZEL... • 10-02-2015 19:00 !! ++
hahh nihayet 1443 te pinar benden önce yazmis ve benim gibi görmüs olayi gercektende orta halide olsa fakirde zenginde nihayetinde bir cocuk belirli bir terbiye ile yetisir sonra da kendi görerek kendi kendini terbiye eder diger arkadaslardan geri kalmamak icin cok dogru görmüssün ve dogruyuda yazmissin bu sahne biraz fazla görgüsüzceydi genclerimiz nere giderse gitsin hemen o ortama alisamaz vede dizide gördügümüz seyleride yapamaz en azindan beraber geldigi arkadaslarina ve kendini oraya davet eden insana mahcup olmamak icin cok dogru yazmissin pinar umarim gencler bu diziyi seyrediyorsa böyle sahnelerden ve sonuclarindan bir seyler ögrenmislerdir
10-02-2015 17:32 !! ++
merhaba
aysegulcum,nihalcm aramiza hosgeldn
beyhancim merhaba hos geldn cnm ozlemisdim,seni were nasilsin
elifim mayan nasilsin insallah hepnz iyisnz
eee
kizlar dun superdi yine,
hazal kotu karakter ne kadar oyle deyl,soylesimz bile kotu sonucta ya mal pesinde hemende arkadaslarinii cagirdi
arkdslar hazala yazik oonu sevmiyorlar spyluyorsunz ya neden acaba rahmi cansuyu ne zamandir goruyorduki onu coo seviyo hazala nafret edyo
ilk geldiyinden emine emineee
cansu cokkk tatli ama sevitorm onuu))
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 10-02-2015 17:01 !! ++
yazilan yorumlari okudumda hepside kendince haklilar ben de onlar gibi düsünüyorum gercektende dizinin icinde cok fazla kötü iki yüzlü zengin fakir fark etmez kötü karekterler var bu dogruda ama dizidende cikarlarsa iyiler neyle savacak biz onlari o karekterleri hakli olarak sevmiyoruzda o bosluklari senarist ler neyle dolduracak konu olarak ne isleyecekler bir bu yani düsünelim bir seyirci olarak diger yorumcularin yazdi gibi kerimanin yemek yiyisi gercekten beni tiksindirdi bu bölüm rahmininkide öyle bir kac defa bu diziden baska diziye gectim tiksinerek sevgili senaristler bu sahneleri biraz azaltamazmisininiz bizim midemizide düsünerek birde hazalin yaptigi ikinci densizlik fiaskoyla sonuclandi cok duyarsiz cok onursuz biri birinciden hic ders cikarmamis anlasilan ikinciyi tekrarladi hem annesin halasinin evine böyle sürü sepet arkadas cagiramazdi orasida bir evdi hem arkadaslari evlerine gelselerdi bile evin icindeki esyalarla böyle salakca kendilerini kücük düsürücü bir sonla sonuclanan oyunlar oynamazlardi herhalde ister zengin evi isterse fakir evi olsun sonucta ev evdir icinde insan yasar o oglanlar hangi ahirda yasiyorlarmis acaba orada hemen kendilerini gösterdiler bence dilara gine iyi davrandi ama hazalada senaristler aciler biraz görgü saygi kültür konulari yazmalari lazim cünkü yasadigi sürece hayat yolunda bunlarla yasamak zorunda madem zengin bir ailenin kizi o zaman bunlari ögrensin agzini tutmayi bilsin herkes gibi madem orada yasiyor vede istiyor o zaman oradan biseyler ögrenmesi lazim o ortamda o insanlar icinde yasamasini kolaylastirmasi icin bu bakimda ilk basta senarislere sonrada dilaraya is düsüyor cünkü is artik cigirinda cikti herkes biliyor üstelikte kizi ni dilara o cok deger verdigi ailesinden de kocasin danda üstün tutugu cemiyet arkadaslarina tanitti yeni bölüm frgni gördüm güzele benziyor
10-02-2015 15:50 !! ++
merhaba.dizinin son bölümünde hazal ın arkadaşlarını eve getirme sahnesinde fakir ve orta halli gençler aşağılanmış bence.ne kadar fakir olursa olsun bizim gençlerimiz gittiği yerde utanır,sıkılır,haddini bilir.bulunduğu ortama saygı gösterir.biz de fakir büyüdük ama görgü kurallarını iyi biliriz.bu sahne hiç hoş olmamış
pınar • 10-02-2015 15:43 !! ++
super karakterler, severek izliyorum amaaa bu kerime karakteri migdemi kaldiriyor, igrenc bir tip. hadi kabaligi sergiliyorsunuz, cahillik diz boyu bunada eyvallah. ama musliman o ne yiyis yaaa, insanin migdesi kalkiyor, kusmamak icin kanal degistiriyorum. bu kadarda igrenclik olmaz ya en kaba en yol yordan bilmeyen biri bile bu kadar igrenc yenek yiyemez. karakteri bu kadar pis etmenin bir alemi yok. resmen igrenc birsey. tiksindim, tirsdim, igrendim.
10-02-2015 15:40 !! ++
alper dilaranin kardesi..öyle odugunu biliyordum ciktida.! ay allah kahretsin alper cihani vurdu..özkan da galiba cihana neyse yapacakti..evet gülserene is bulan cihan ve bence de cok yakindir gülseren ögrencektir ama arkadasi söylemeli baskalarindan duymadan..hazal ve ozan sahnesi güzeldi keske eda cenesini tuta bilseydi..su rahmiden nefret ediyorum ne bicim adam ya hazala nasil da bagiriyor pis..keriman gülserene laf edeceyine kendisine baksin rahmini kafeslemeye calisiyor..hem dogru valla cok igrenc yeyiyor mide bulandirici kardeside kendisi gibi paradan baska gözü bisey görmüyor...cansuyu seviyorum tatli kiz ama hazalida seviyorum ona en büyük haksizlik ona yapiliyor..dilara hazala karsi buz gibi..
M🦋 • 10-02-2015 15:35 !! ++
en son bölümde fakir ve orta halli gençlerimiz hazal karakterinin eve arkadaşlarının yalıya getirme sahnesinde aşağılanmış bence.biz de fakir büyüdük byle yapmadık yapmayız ve hiç bir genç ne kadar fakir olursa olsun gttği yerde utanır sıkılır,haddini bilir.bu sahne hiç hoş olmamış
10-02-2015 15:35 !! ++
yukarıdaki arkadas eyer senin başına hazalın başına gelenler gelseydi sen seni büyüten kadını burakıp onu bu kadar üzüp, gidipte zengin ailenin yanında mı kalırdın. hazal o ailenin kendi aileai old
10-02-2015 13:44 !! ++
ya evet keriman'in yemek yeme sahnesi fazla ve ağzında yemek ( ki genelde büyük lokma ekmek) varken konuşmasini izlerken midem bulanıyor . bakamiyorum artık.
cihan kızına aşkım diyebilir arada fakat evet biraz abarti var gibi bencede. asskimmm diye vurgusu fazla ve cok tekrarliyor. yukardaki arkadasa katılıyorum.
bir kişi özkan hazal ' a iyi gözle bakmayabilir demiş, cok küçük de olsa o his verilmiş gibi ama o kadarda olmaz herhalde. çok çirkin olur. işın o boyutu kötü olur
10-02-2015 04:50 !! ++
herkese iyi geceler abla kardeş tencere kapak hoşgeldin aramıza ayşegül bu arada rahmi özkan kerimana para göz diyor sanki kendisi farklı özkan gülseren hesap soruyor ama kendisinin hayatı başka bir kadın var benden bu kadar herkese iyi geceler kızlar öptüm
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 10-02-2015 01:59 !! ++
"selamlar arkadaşlar ben nihal bu diziyi her pazartesi ailece izliyoruz çok kaliteli dizidir ama burda çok gereksiz karakterlerde var bence hazal çok güzel kiz ama cansuyu kiskanmasi normal kim olsa kiskanir mesela: benim ablam var onu benden çok,seviyorlar kiskanmazmiyim bazen başka sitelerde hazalin çok kotu gereksiz karakter olduğunu söylüyorlar ama'aksine çok basarili oyuncu cansuya geldikde oda çok tatli kiz:) gülsererene çekmiş gözü yokluğundan arkadaşlar hic farketdinizmi hazal dilaraya ne kadar benziyor onun gibi mal-mulk peşinde hep sosyal medyada ne düşünürler falan ama cansu boyle gulserene benzemis ozanda babasına çekmiş rahmi kadınlarla bildiğin gönül eylenidiriyor bence diziden cikmali 'kerimanda hic insanlik kalmamis birde özkan cikti basimiza ben şu rahmiye gicik oluyorum hazala çok kötü davraniyormus gibi hem de hazala aci cektiriyo dilara karakteri bence dilara çok güzel kadin ama akli fikri arkamca ne konuşurlar bu hayat da mücadele etmekten korkuyor cihan çok beyendiyim karakterlerden biri ama kizina askim demesi beni rahatsz ediyor mahz su sözü kullanmasa keske bu bolum çok güzel oldu ama hazalin dislanmasi olan ustu bir sey " benimle ayni fikirde olanlar
♥ÇAYOĞLU&GÜREL♥niho$ • 10-02-2015 01:49 !! ++
arkadaşlar merhaba. bu bölümde en çok üzüldüğüm ve inşallah haklı çıkmam dediğim şey, özkan'ın hazal'a hiç de iyi gözle bakmadığı gibi bir endişeye kapıldım. alçak adamda her türlü pislik var. diğer taraftan, cihan başrol oyuncusu ona bir şey olmaz. eda herşeyi mahvetti. rahmi denen alçak adamdan arkadaşlar gerçek hayatta varki, senaristler yazıyorlar. allah, hepimizi böylelerinden korusun. senaristlerin, hazal'ın arkadaşlarının tepkilerini, davranışlarını inanılmaz bir gerçeklikle yazmalarına hayran kaldım. keriman'ın sürekli birşeyler yemesini hem de çirkin ve hayvani bir tarzda yemeklere saldırmasını pskologlara sormak lazım. hep diyorum ya, yazık olmuş hazal'a. bu hikayede tek mağdur hazal.
ayşegül • 10-02-2015 01:04 !! ++
allah kahretsin seni alper.! ne bela adam mış bee.! cihan a bişey olmamıştır umarım...özkan da cihana bişey yapacaktı kesin...ozan hazalla ne güzel anlaştı derken eda herşeyi mahvetti...ya şu keriman a ne demeli? kadının ağzı hiç boş durmuyor ha bire bişeyler yiyor...iğrenç yiyor ayrıca...para yok diyor kuaförden çıkmıyor...gülseren çalışıyor keriman yutuyor...tam tipik cadı görümce karakteri:))
al kerimanı vur rahmiye:))
gülseren de cihan nın sayesin de iş bulduğunu yakında öğrenecek galiba...derya ya çok kızacaktır eminim...derya da her bölümde börek yapıyor ne yapsın ekmek parası işte..insan nın canı börek çekiyor..kalkıp börek yapasım geliyor valla:))
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 10-02-2015 00:56 !! ++
gülseren in makyajı azaldı ve cok daha güzel oldu.
zaten çok güzel bir kadın , cok makyaj daha basit ve çirkin yapıyordu.
09-02-2015 23:32 !! ++
ben hazal kızma sebebim kendi buyutmuş anne davranışları kendi ailesi yaşamak onunda hakkı bunun için gülseren sırtını dönmesi gerekmiyor ikinci cansu davranışları gelince o da içinden geldiği için davranmıyor arkadaş iyi davran ancak öyle o evde kalırsın dediği için nasılsınız arkadaşlar şimdi herkese iyi seyirler
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 09-02-2015 17:16 !! ++
yarin paramparca var guzel bi bolum bizi bekliyo bol heyecanli aglamakli...bakalim nasil olucak...bayadir yorum yzamiyorum buraya...geri dondum sonunda...
(BEYHAN) HAYAT SEVİNCE GÜZEL... • 09-02-2015 00:03 !! ++
geçen hafta izleyememiştim netten izledim harikaydı yine..hazalı ne kadar kötüleseniz de o kötü birisi değil...sadece yaşadığı hayattan kurtulmak ve hakettiği hayatı yaşamak istiyor...bunu neresi yanlış? hazal gülserene kötü davranmış olsa da bence hazal gülsereni çok seviyor...öyle olmasa arkasın dan anne diye ağlamazdı...ayrıca hazal bu bölüm de çok tatlıydı..cansuyla ne güzel anlaştılar...ozanla da yakın da anlaşırlar...ozan inkar etse de sonuçta gerçek kardeşi hazal...cihan alperi ne güzel dövdü ama ellerine sağlık..nefret ediyorum alperden...dilarayla olan sırrı ne olabilir çok merak ediyorum...alper dilaranın kardeşi olabilir...dna testine gerek yok anlaşılıyor zaten ikisi de gıcık bir tip..ya bu gülserenin kocası nın gelmesi hiç iyi olmadı...herşey daha da karışacak..pzrtsi nin lideri paramparçaaa:))
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 08-02-2015 23:55 !! ++
aysegulcum bak cansyu kendi annesi gulsereni cok sevito zenginliye fakirliye onem vermiyo
gulseren fakir biri cansu anneliyini sevyo parani diyl
hazal eyer dilara fakir olsa aevermiydi dilarayi hayr cunki onu 15 yil buyuyen gulserene anne bile demiyo gulseren diyo senden nefret ediyorm diye seni ozlemedm diye senden nefret ediyorm diyo diyo helal cansuyaaa
hazal nefretlik biri
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 08-02-2015 21:45 !! ++
evet dogru alper dilaranin kardesi.çünki bir keresin de alper dilaraya abla dedi.
hani cihan alperle yolunu ayirmak istiyordu o zaman alper dilaradan yardim istedi daha dogrusu tehdit etdi.
yani alperle dilara kardes.
M🦋 • 08-02-2015 21:28 !! ++
ya arkadaşlar siz diziyi nasıl seyr ediyorsunuz alper dilaranın üvey kardeşi mektup dilaranın babası tarafından dilaraya yaz;lmış ve alperin oğlu (yani dilaranın kardeşi )oldğu anlatılıyor
08-02-2015 20:18 !! ++
yok ya ozan alperle dilarinin çocugu degil.çünki cansu kaza yaptigi zaman hastanede kan testi yapilmis. ve doktor cihan ve dilaraya biz kan testi yaptik ozan sizin çocugunuz ama cansu sizin kiziniz degil.yani eyer simdi böyle bisey cikarsa yani oguz alperin oglu olursa dizi sacmalamis olur o zaman senaristin gidip ilk bölümleri izlemesi gerekiyor.
ve gelelim hazala ben size hak veriyorum aysegül dogru . bi durupta kendimizi hazalin yerine koyup da düsünelim ne yapardik biz diye ? allah korusun kimsenin basina gelmesin! ve onlarin yaslari daha cok kücük 14 yasindalar fikirlerinin duygularinin karismasi normal bence. hazal gercek ailesile yasamak istemesi kadar dogal hic bisey olamaz. o evde yasamak hakki hazalin.cihan ve dilaranin gercek kizi. ozan hazala karsi öyle davranmamali kardesi onu tanimali.burda en büyük haksizlik hazala karsidir!
M🦋 • 08-02-2015 19:27 !! ++
hazal'ın kendi öz ailesinin yanında kalmasından daha doğal ne olabilir? allahım kafayı yiyecem. nasıl bir tepki bu? allah hiç birimizin başına vermesin. hastanede biz karışmış olsaydık. aynı şeyi yapmazmıydık? hazal'ı seveleim demiyorum. sadece haksızlık etmeyin yeter.
ayşegül • 08-02-2015 17:43 !! ++
cansu cok terbiyeli kız. sadece annesi dilara onu hiç düşünmeyip onu hiç kendisinin yerine koymadıqı için annesine böğle tepkiler veriyor. hazaldan nefret ediyorum o ailede sevilmediğini bildiyi halde zenginlik için orda kalıyor. gülserene neler yapıyor. yazık değilmi o. kaç yıl fakirliklede olsa hazalı büyütmüs. ve onu her kesden her seyden daha çok seviyor. hazala glcık oluyorum. fazla görmemiş ve terbiyesizlikler yapıyor
07-02-2015 13:06 !! ++
***/yildiz/*** hazal cok tatli gicik micik ama sevimli kiz.bence gulserenle cansunun tatile gittigini ogrenince hazal uzulecek ama belli etmicek rolu geregi:))
07-02-2015 02:17 !! ++
slm paramparça kızları nasılsınız fragman gördüm dilara okuduğu mektup kime ait bence rahmiye cihan oz oğlu değil mi
bu arada gülseren yine evi terk ediyor kaçıncı sayamadım ya temel git yada hiç gitme
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 06-02-2015 17:57 !! ++
rahmiyle solmazin arasinda biseyler olacak kesin.rahmi cok asiliyor kadina
06-02-2015 03:04 !! ++
emine sen çok konuşuyon sus bence. mıy mıy konuşuyon. dilara yuzsuz. gulseren haklııııııı
ayşegül kardeşim sanki benim düşüncelerimi yaziyorsun hazal ve dilara üzerine yazdiklarin tamamen doğru evet burada madur hazal cansu sansliymis emine
06-02-2015 00:54 !! ++
dilara çok başarılı. rolünü çok güzel oynuyor. asilliği temsil ediyor. çok beğeniyorum. diziyi dilaradan dolayı izliyorum. rahmi beyin aşağılamaları abartılı. keriman çok apartılı gülserenin o kadar sabırlı olması gerceği yansıtmıyor. kerimanın yanından çoktan ayrılması gerekiyordu. cihan çok başarılı. gülseren ile cihanın ilişkisi sacma yakışıksız. dilaranın eşini kaybetme korkusu sadece cemiyete karşı küçük düşeceğinden dolayı boşanmak istememesi anlamsız ama rolünü iyi yapıyor. sadece o kadar akıllı bir kadının rahmi beyin sacmalıklarını onaylaması ve onun dediğini yapıyor olması yakışmıyor. kendisi konularla daha asill bir yöntemle çözebileceğini gösteriyor. hazal gülserene karşı çok acımasız sacma cansu mükemmel ozanda mükemmel. gülserenin hazala karşı sabrıda anlamsız.
05-02-2015 12:17 !! ++
selam ben iyiyim elifcim sen nasilsin ? evet aynen dilara sadece cemiyeti kendi gibi arkadaslari neder derdinde..ve bence gurursuz kadin dilara bi aile de yani kari koca arasinda ask olmaya bilir ya da bitmis ola bilir ama birbirine saygi olmali bence ve dilara cihan arasinda bu yok!!! ve dilara ne hazali ne cansuyu haketmiyor ikiside gülserenle yasasinlar!!
aysegül arkadas hazal konusunda haklisiniz hikayede haksizliga ugrayan tek kisi hazaldir..çünki cansunun yasadigi hayatdan çok çok uzak bir hayat yasadi..ve ne yazik ki onu dünyaya getiren anne dilara onu hiç sevmiyor!
M🦋 • 04-02-2015 22:57 !! ++
arkadaşlar merhaba. burada haksızlığa uğrayan tek kişi "hazal" dır. sakın olaki karakterini çok beğeniyorum, çok iyi falan dediğim gibi bir şey anlaşılmasın. ben sadece şansızlık ve haksızlıktan bahsediyorum. bu hikayedeki tek mağdur hazal. en azından şimdilik. zira, çocukların değişmesi yüzünden hazal baba sevgisinden uzakta, çirkef bir halanın yanında üstelik yoksulluk içinde büyümüş. öte tarafta, gülserenin gerçek kızı cansu ise, mükemmel ilgi ve sevgi gösteren bir babanın yanında, kendisini çok seven bir abiyle birlikte büyümüş. dilara ya gelince. kaç defa cansuyu ne kadar çok sevdiğini söyledi. hazala karşı bir sevgi hissettiğini ise hiç belli etmedi. cansu o ailenin gerçek çocuğu olmadığı halde en güzel okullarda en iyi eğitimi alarak, at binerek, kayak yaparak, bolluk içinde yaşadı. yazık ki dilaraya kötü anne deniliyor. bu dünyadan habersizmişsiniz gibi. çocuklarını bırakıp kaçan, şiddet uygulayan, başka erkeklere kaçan, evde yemek bile yapmayan çocuklarına küfür eden, allah korusun hatta kızlarını pazarlayan anneleri hiç mi gazetelerde okumuyorsunuz. hayret ediyorum. ayrıca, bu dediklerimin sadece çocukların karişmasi gibi özel durumlarla ilgili yorumlar olduğunun altını çizmek istiyorum. dolayısıyla, bilerek isteyerek bir sahipsiz yavruyu evlat edinen anne babaları bu konuların dışında tutuyor, o insanların elleri öpülesi, saygıdeğer insanlar olduğuna yürekten inanıyorum. bizim bu hikayedeki derdimiz başka. kardeşim hazal'i sevelim veya sevmeyelim ama haksizliğa uğrayanin şansiz olanin sadece o olduğunu kabul edelim.
ayşegül • 04-02-2015 22:38 !! ++
aysegul senin dediğin herşeye birebir katiliyorum ayni şeyleri düşünüyoruz cansunun neresini seviyorlar anlamadim kendini büyüten karina çok kotu davraniyor dilaraya hastayim mükemmel bir kadon tbiki kaç yillik yuvasini düşünecek emine
04-02-2015 22:00 !! ++
ayşegül sen izlemedin galiba dilara çocuk da düşünmüyor canım avukat söylediklerini duymadın herhalde dilara tek deri cemiyet itibarı şirketler hazal gelince evet hazal davranışlara ben de üzülüyorum ama bir yandan böyle olması iyi oluyor anlasın herşey para demek değil belki böyle gülseren kıymetini anlar bu arada mayacım ben buradayım canım nasılsın
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 04-02-2015 18:24 !! ++
fon müzigi harikaaa bayildimmm ben seda
04-02-2015 14:07 !! ++
dilara sogukkanli karakter, hisleriyle diyil akliyla haraket eden biri..oyuzden sevyrm bu karakteri)) nurgulun kocasi yakiwikliymiw be))
gizem • 04-02-2015 12:24 !! ++
alper ile dilara galiba kardeş çünkü bi bölümde elbet öğrenirler abla demişti ve bu fragmanda dilaranın cihana okuduğu mektubu da alperle dilaranın annesi yazmıştır
04-02-2015 04:27 !! ++
arkadaşlar merhaba. cansu'nun dilara'ya karşı "odamdan çık ", "bütün derdin bu değil mi", vb. çıkışları, azarlamaları ne kadar saygısızca. buna rağmen, hala çok terbiyeli kız denilmesine hayret ediyorum. bir de cihan'a sen de gel istersen demesi, dolayısıyla gülseren'le arasını yapmaya çalışması da ayıplanacak bir durum. ozan'ın öz kardeşini kabullenmeyişi, dilara'nın hazal'a karşı soğuk tavırları vs.vs. hazal'ın emine diye hitap ederek emirler vermesi de ayrı bir saygısızlık. anlaşılabilir gibi değil. arkadaşlar, dilara'nın boşanmak istememesini gurursuzluk olarak görenleri anlamakta zorlanıyorum. kadıncağız iki çocuk doğurmuş, yuvasını niye dağıtsın niye kocasını başka kadınlara elleriyle teslim edip, nikahını versin. aşk bitince evlilik bitecekse, tüm evliliklerin sonlanması lazım gelirdi. biraz empati lütfen.
ayşegül • 04-02-2015 00:51 !! ++
dün ilk kes paramparça izledim.fena bir diziye benzemiyor.raytinglerde 1 oluyorsa her halde güzel bir dizi.
YASEMİN • 03-02-2015 20:50 !! ++
bu haftaki bölüm çok başarılıydı. umarım bu şekilde devam eder. bütün karakterler çok başarılı seçilmiş. bir kişi hariç rahmi.
rahmi dışında her karakter bu kadar mı başarılı olur.
03-02-2015 20:31 !! ++
ya hayir ozan cihan ve dilaranin öz çocugudur..geçen bölümlerin birinde dilara ve alper konusmasinda alper dilaraya abla dedi..yalnis hatirlamiyorsam zaten orataya çikicakdir cihan alperi vurdu ailemle derdin ne sordu oda git karina sor artik cihan dilaraya sordugunda öyrenicez...ama benim anlamadim onlar kizlara ne zaman test yaptilarki olmadi böyle bisey ama yapmislar gibi konusuldu...cihan rahmiye ne güzel dedi ama belki bizde test yapalim belki babam degilsindir :)))
paramparça kizlari nerdesiniz ?
M🦋 • 03-02-2015 17:13 !! ++
ozan nasil alperin oglu ola bilir ki. senaryo boyle giderse cok buyuk hata yapmis olurlar. neden? cunku hastanede cansunun cihanlarin kizlari olmadigini soyleyen doktor, bakin test yaptik ozan 100 de 99.9 sizin oglunuz ama cansu sizin kiziniz degil dedi. bu durumda senarist nasil ozani alperin oglu yapa bilir inanilir gibi degil. bari dizinin o bolumunde doktorun ozanla ilgili o lafini koymasalardi. gorecez.
San • 03-02-2015 12:55 !! ++
ozan nasil alperin oglu ola bilir ki. senaryo boyle giderse cok buyuk hata yapmis olurlar. neden? cunku hastanede cansunun cihanlarin kizlari olmadigini soyleyen doktor, bakin test yaptik ozan 100 de 99.9 sizin oglunuz ama cansu sizin kiziniz degil dedi. bu durumda senarist nasil ozani alperin oglu yapa bilir inanilir gibi degil. bari dizinin o bolumunde doktorun ozanla ilgili o lafini koymasalardi. gorecez.
03-02-2015 12:54 !! ++
dilara kadar gurursuz bir kadın daha görmedim gülseren küçük goruyor ama gülseren ondan bin kat daha gururlu ve onurlu olmayan birşey için resmen cihan gülseren yitiyor haberi yok bide avukat söyleyip kendi küçük duşuruyor rahmi ile dilara servet avcısı olarak suçluyor asıl para duşkunu kendileri
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 03-02-2015 02:10 !! ++
ben dilarani anlamiyorum nasil onu sevmeyen onunla yasamayan birinden israrla bosanmak istemiyor nasil qururuna yediriyor , cihani seviyor desem yok sevmiyor sadece cemiyeti insanlar neder düsündüyü için bosanmiyor...en sonunda dimdizlak ortada kalacak haberi yok çünki bu gidisle rahmi onun parasini yeyicek adam dilaraya yaranmak için çok güzel oynuyor...
adam yillardir ortada yok simdi gelmis gelir gelmez ablasi olucak cadinin doldurusuna gelip gülsereni tokatliyor sen önce hesap ver nerelerdeydin karini bir kiz çocuguyla koyup nerelerdeydin..ay fragmani verdiler yine olaylar olaylar haftaya yine bomba gibi geliyor paramparça!!
M🦋 • 03-02-2015 00:55 !! ++
cansu seni seviyorum hazal snden de nefret ediyorum .
03-02-2015 00:48 !! ++
güzel bölümdü yine..ama arkadaslar size katiliyorum fon muziginin sesi fazla konusulanlari duymakta zorlaniyor bazen insan..su rahmini geldiyi yere gönderin allah askina ne biçim adam ya adam demek olursa..kerimanin da rahmiden geri kalir yani yok taksiciyi canindan bezdir adam sonunda arabasindan insin diye para almadi dahasi üstünde para verdi restoranda ki,hali neydi yha görgüzüs...
M🦋 • 03-02-2015 00:44 !! ++
diziyi cok beğeniyorum ama evlat edinen bir kişi olarak çok kötü etkileniyorum
03-02-2015 00:28 !! ++
allah askina su fon muzigini kesin, basim beynim dondu yahu, laflar yutulup gidiyor muzigin icinde...
02-02-2015 23:44 !! ++
ya su rahmi denen adam ciksin diziden kina geldi
02-02-2015 23:16 !! ++
dizi güzel ama yüksek sesli müzikten dolağı dizinin tadı kalmıyor.müzik dizinin önüne geçiyor.
02-02-2015 22:38 !! ++
cansu da hazal da çoook güzeller ikiside gülserenle yasasinlar dilarada öyle ortada kalsin çok bencil kendini düsünüyor sosyetede olan itibarini.,...ozan çok yakiskli ama:)))
evet nermin az kaldi hatta simdi özet yeni bölüm birazdan...herkese iyi seyirler...yorumlarda görüsürüzzz
M🦋 • 02-02-2015 21:29 !! ++
bn erkan petekkayanın hayranıyım zaten nurgül yesilçayıda çok sewiyorm bence onların ikisi çok uyuyo birbirine dilarayla cihan zaten mutlu deillermis en basından mutlu olmayan bir ewlilik daha fazla dewam edemez zaten bu dizi çok güzel ben bu diziyi hiç kaçırmıyorum saati gelince hemen izliyorm zaten reytingleride çok ii bence herkesin izlemelerini tavsiye ediyorm
cansuu sen çok tatlısın hazal senin yanında ... kalır. cansumm seni sewiyorm
02-02-2015 18:37 !! ++
valla serap çok haklısın cansu iyilik meleği falan çok aşırı abartıyorlar. ki bence de hazalın hayatını ao yalasa o daöyle olurdu. bide yetişeren bakmak lazım sonuçta bi çocukta yetiştirme tarzıda önemlidir bence
(вєуzα) Guzel anılar için teşekkürler hoşçakalın • 02-02-2015 18:31 !! ++
merhaba bu,gunlerdenz paramparcamiz
ha saatler kaldi
insallah guzel bolum olur)))
ya hazala nefret ediyorum defolmuyo o evden)-gurur yok onda hic bir gramda)))neyse super olr insallah
favorum cansu-
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 02-02-2015 16:38 !! ++
selam sayfanin güzelleri:)) reytinglerin paramparça oldugu gün..günlerden paramparça..çok güzel ve heyecanli bir bölüm bekliyor bizi..
M🦋 • 02-02-2015 14:05 !! ++
selam kizlar evet nercan yarin günlerden paramparça..
fragmanda cok güzel gülserenin kocasi geliyor gelir gelmez tokat atiyor kadina sanki yillardir kocalik yapmis gibi zeytin yagi gibi üste cikiyor pislik
M🦋 • 01-02-2015 13:23 !! ++
dizi harika dilara cok güzel. oynuyo ve cok güzel bi kadin cansunu dilaranin hayraniyim ben seda
01-02-2015 12:19 !! ++
gulserenle cihanı çok az gosteriyorsunuz
31-01-2015 17:02 !! ++
cansu benim favorim bir şey demeyin caninizi yakarim gülserenede bir şey demeyin sana diyorum emine sen anla bende cihanin babasina gicik oluyorum isteyen buyursun allah allah . selin
31-01-2015 16:10 !! ++
dizi mükemmel ötesi güzel bayiliyorum hele dil araya hasta oldum mükemmel bir kadin gulserene az bile yapiyor boyle ladonlar yikiyor yuvalari bende cansuya gicilk oluyorum neden o kadar kiskaniyor hazali
dizi mükemmel ötesi güzel bayiliyorum hele dil araya hasta oldum mükemmel bir kadin gulserene az bile yapiyor boyle ladonlar yikiyor yuvalari bende cansuya gicilk oluyorum neden o kadar kiskaniyor hazali
hazalin hakettiği hayati yasamis. emine
31-01-2015 03:10 !! ++
merhaba
sanada selam selenim
ya hayr hazal murat bozun ablasi diyl yanlis haber o soy isimleri ayni sadece alina boz rus hemde
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 30-01-2015 20:21 !! ++
ben bu diziyi cok seviyorum ☺😊
29-01-2015 23:01 !! ++
gülseren kocası nasıl gelir gelmez tokat basdı sen yıllardır kocalık yapma sahıp çıkma sonra o kadın üstünde hak ida et sınır bozucu gelmeyeydi olmazdı sanki cansu gülseren yaşamak istedi evi olmadığı için yanına almadı
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 29-01-2015 19:50 !! ++
cansu iyiylik meleği ise hazala iyi davransın..kızı kendi evinden kovuyor..cansu gitsin gülserenle yaşasın..orası hazalın evi...gitmesi gereken kişi cansu...birazcık da hazalı anlamaya çalışın...hazal görgüsüz diyorsunuz cansu hazalın hayatını yaşasaydı o da görgüsüz olurdu eminim...
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 29-01-2015 14:59 !! ++
cansu çok beğeniyorum ama hazal gibi sonradan görmeleri nefret ediyorum
gülseren ve cansu iyilik melekleri,dilara ve hazal şeytanlar
29-01-2015 13:47 !! ++
şu filmde en doğru kişiler ; gülseren , cihan , cansu yani bunlar baş karakter olarak en iyi. en yanlış kişiler ; dilara , rahmi , alper , keriman , bide gülserenin kocası ve tabiki hazal. cansu bu kadar tatlılık kimde var ya can can yaaa. cihan dilaraya 18 yıldır nasıl dayanmış. rahmi bi geldi ortalığı arap saçına dondurdü. 9.bölümde o rahmi de dilara da kendi kazdıkları kuyuya düştüler. ohhh iyi oldu.
:)
leyla tanlar • 29-01-2015 13:38 !! ++
yaa gulseren niye ikiyuzluluk yapiyor adamla birlikte degilmisin anacim ben bile sevgilimle gorusmuyorum senin cihanla gorustugun kadar ama iste turk film senaryolarinda fakir kadin hep iyidir zenginler ise kotu cok manasiz insallah kocasi gulsereni oturtur artik
29-01-2015 12:55 !! ++
dizi harika heycanla izliyorum cansuyu çok seviyorum
29-01-2015 10:51 !! ++
cansunun adı cok dogru can ve su berraklık duruluk
28-01-2015 23:26 !! ++
rahmi dilara'yı kullanıyor. borcunu ödetmek icin dilara 'nın tarafında. 10.bölümünde gülseren in kocası geliyor.
28-01-2015 18:05 !! ++
cihan dilarayla boşanmakta çok haklı böyle yalancı iftiracı bir kadınla yaşanmaz..gülseren nin kuyusunu kazarken o kuyuya kendisi düştü..tabi yanında rahmiyi de götürdü:)) cihan harika birisi..dilaranın oyununu ne güzel bozdu ama..inşallah cihan gülserenle evlenir..cansu cihan ve dilara ile yaşar..hazal da dilaraya kalır..zaten hazal alperin kızı olabilirmiş..o zaman cihanla yaşamasına gerek yok..
ay pardon yaa yanlış yazmışım..cansu,cihan ve gülserenle yaşasın diyecektim elip sürçtü:))
yine elim sürçtü :))
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 28-01-2015 02:28 !! ++
bu dizi çok güzel ama keşke hazal da iyi bir kız olsaydı, cansu ne kadar iyi bir kız fragman da çok güzel yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum
ceren • 27-01-2015 23:24 !! ++
ay su varos gülseren ve ihanetci cihan...sizden igreniyorum. nede olsa o senin 20 senedir hayat arkadasin.nasil olurda daha dün tanidin bir varos kadina esini kötülersin! cok basitsin . sizin gibilere ben erkek bile demem.
siddete hayir!! kadina siddet uygulayan adam degildir!! ama fragmanda gülseren hakiki kocasindan öyle bi oturakli tokat yiyorki...galiba gercektende hak ediyor!!!
dilara sana hayranim!!!
tabii simdi hep kötü yapacaklar:::belki alper le eskiden iliskin oldu ve hazalin babasi alper cikacak::: ne olursa olsun sen kadin gibi kadinsin!!!varos gülserenlere ben kadin bile demem...yuva yikan yilanlar varos
27-01-2015 22:59 !! ++
cansu çok iyi bir kız sevgiye muhtaç . hazal paraya mala mülke aç. gülseren hazalı büyütmek için gece günduz calıştı. ama boş. hazal cok görgusuz.onu ne dilara ne de cihan sevmiyor. hizmetlilere bile eziyet bu kız. cansu 9.bölümde huyyanlış yaptı. evden gitmeyecekti. hazala inat kalacaktı. hazal da evden gitme hukorkusuyla iyi davranmaya başladı. cansu herseyi hak ediyor. evlat dedigin boyle olur.
leyla tanlar • 27-01-2015 22:56 !! ++
su salak egozantrik dilaraya dilini cikartip durmayin. ne bu be nerdeyse yilanlarin ocundeki kahya kadar dilini cikarip duruyor. tikmi? kadin gervekgen oylemi yoksa rol geregimi bilmem ama cok antipatik. seyirciyi diziden uzaklastiracak kadar itici
ya birde sayin saniristler akillica zekice bir sey bulun. simdi bu cakil dede gulserini tuzaga dusurup rezil etti. simdi gelini dilaraya karsiymis gibi gulsereme yeniden tuzak kuruyor. bu gulseren manyakmi biz seyirciler mi aptaliz siz senaristler ancak bu kadar mi yazabiliyorsunuz
27-01-2015 19:40 !! ++
dün güzel bölüm izledik..su rahmi karakteri gereksiz yapdigi sey ara karistirmaktir sadece..keriman nasil da gülserene yalvardi o sahne baya komikdi..final sahnesi süperdi dilara tek kendini akilli zanediyordu ama iyi gol yedi..haftaya daha bi heyecan aksion katmislar ve gülserenin kocasi geliyor..ortalik iyice karisacaktir.
M🦋 • 27-01-2015 16:34 !! ++
önceden bir arkadaş yazmıştı hazal alper ve dilara nin kızı diye. kesinlikle kendisine katılıyorum. dilara başka ne gizleyebilir? alper dilara nin üvey kardeşi değilse eğer kesin kızının babasıdır.
27-01-2015 02:48 !! ++
gelecek hafta özkan dediginiz su kölnde hapis hanede yatan gülserenin kocasimi eyvah o zaman dizinin huzuru kacacak dizide zaten yeterince huzursuzluk yapan bir cok kisi var özkanda cidden eksk olsun mümkünse onu dizden ve gülserenden uzak tutsunlar cünkü o gelince gülseren artik özgür olamaz nede olsa resmi nikahli o adaminda rahmiden kalir yani yok gelmese daha iyi bu haftada cansu cok sirindi gülserene cok acidim cocuk bir günlük de olsa yanina gelmek istedi kizini bir günlügüne dahi misafir edemedi umarim gelecek bölümlerde gülsereninde bir kendine göre evi olurda oda birilerini evinde misafir eder cünkü artik calisiyor seyrci olarak bunu cok isterim dilarada hirsinin kurbani oldu ayni zamanda rahminin sahtekarligina ortak olarak kendini cihanin karsisinda kücük düsürdü ama hak etti simdi gülsereni daha iyi anlamasi lazim birinin karsinda sucsuz olarak kücük düsmenin ne demek oldugunu nihayetinde dilarada bir nevi sucsiz her sey rahminin basinin altinda cikti dilarda ona inandi nede olsa dilara rahmiden yasca kücük
27-01-2015 02:09 !! ++
cansum her zaman ki gibi sana yakışanı yaptın gülseren yuva yıkan kadın olarak suçlayanlar dilara avukat söyledikleri beni hiç şaşırmadım ama cihan ne güzel söyledi bu dilara kocasını rahmide oğlu tanımamış gelecek bölüm de gülseren tokat atan özkan oda dizi dahil oluyor of ya bir o ekskti ayşegül hoş geldin yorumlar daimi olur
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 27-01-2015 00:38 !! ++
zevkle başladık izlemeye ne hale geldi dizi..lütfen hep aynı senaryomu ya...rahmi karakterine gerek yok..seyredilmeye değer bi diziyi bozuyorsunuz lütfen ya lütfen...
Monster • 27-01-2015 00:34 !! ++
rahmi karakterine gerek yok dizi saçmalıklara meyil vermezse zevkle seyredilecek bi dizi lütfen toparlayın..
27-01-2015 00:31 !! ++
inşallah dizi uzatmak için abuk subuk entrika olmaz vaşroldekileri iyice salak yerine koyup oyuncak yapmazlar yapılırsa insanlar bu tür dşzikerden sıkıldı.bu bölümde başladı inşallah devamı gelmez
27-01-2015 00:16 !! ++
diziyi ilk günden beri izliyorum..illa seyretme diye; entrika üstüne entrika koymak nedir ya
keriman yetmedi şimdi de rahmi bey karakteri fiyaskooo
bu kadar değerli bi kadroyla daha güzel işler yapılamaz mı?
diğer dizilerden farkı kalmadı...entrika tüm dizilerde var zaten
Monster • 27-01-2015 00:16 !! ++
arkadaşlar merhaba. 9. bölüm fragmanındaki bir sahne sanırım sizin de dikkatinizden kaçmamıştır. ya inanamıyorum. senaristler de yönetmen de türk seyircisini çok hafife alıyorlar. gülseren'in annesinin mezar taşında 1961 doğumlu olup 1985 yılında öldüğü yazıyordu. bu durumda gülseren 1985 doğumlu oluyor yani, 29-30 yaşında:)) bu durumda 13- 14 yaşında evlenip, 15 yaşında hazal'ı doğurmuş olmalı:)) tabiiki, nurgül yeşilçay nasıl montajda fotoşopla, çekimlerde de özel ışık ve filtre sistemiyle gençleştirilip güzelleştiriliyorsa, bu yetmiyor. çok genç, seksi, dayanılmaz dolayısıyla evli bir adamın baştan çıkmasına haklılık katacak :)) kadar genç de olmalı. ya da en iyi ihtimalle, gülseren'in annesi de (gerçeğinden allahım tüm gençleri korusun), 24 yaşında öldüğüne göre o da çok küçük yaşta anne olmuş olmalı. ben anlayamadım , nedir bu zorlamalar.
ayşegül • 26-01-2015 21:32 !! ++
bence cansu gülseren e gitsin cansu yu seviyorum. bugün izliyecegiz. 😍
26-01-2015 20:54 !! ++
21.1.15 aysegül...bin yasa!! allah razi olsun senden. aynen katiliyorum!! yorumuna yüregine saglik!! iyiki senin gibi düsünen insanlar var! yoksa yani cok adilik öyle ikisi evli ask yasamalari ve halk da bunu olayliyor. olacak is degil.
bu aksam yeni bölüm...bakalim varos gülseren ne yobazlik yapacak.
26-01-2015 20:35 !! ++
günaydın paramparça kızları evet ozan yakışıklı hazal cansu güzel birde artık paramparça tekrar yok ozan gerçek hayatta kimle sevgili olsun istersiniz iyi seyirler herkese
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 26-01-2015 15:51 !! ++
21.01.15 yazan ayşegül hanım, ne kadar güzel anlatmışsınız yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. bizim kültürümüze uymayan bir aşk hikaye si anlatmaya çalışıyorlar ve birçok izleyenlerin böyle birşeyi desteklemelerine bende şaşkın kaldım. biz böyle bir halk değiliz ama ne yazıkki gittikçe " batılı" laşıyoruz .
26-01-2015 15:09 !! ++
selam paramparça ahalisi:)) günlerden paramparça..reytinglerin paramparça olacagi gün..fragman yine her zamanki gibi çok heyecan veriyor..güzel bir bölüm izleriz keyifle..aynen esmo$um ozan çokkk yaki$ikli :)) herkese iyi seyirler kizlarrr...
M🦋 • 26-01-2015 12:11 !! ++
gülseren hazala gösterdiği ilginin minnacığını cansuya göstermiyor ya ,hazal hazal hazal..sıkıntı geldi ama hazal san ki çok kıymet biliyoda,diğeride öz kızın azcık onlada ilgilen
25-01-2015 20:10 !! ++
tek söyleyeceğim şey cansu sonuna kadar hakli hazal görgüsüz hiç bir halttan anlamayan biri
25-01-2015 16:49 !! ++
seni hiç beğenmiyorum vede hiç hoşumada gitmiyorsun gülseren hanfendiye yaptığına hiç utanmıyorsun terbiyesiz erdal erman amasya
25-01-2015 16:22 !! ++
bence cansu gülserene gitsin annesine hazalda kendi annesine yani dilara gerçi dilara onu pk sevmiyorda hadi neyse
25-01-2015 16:13 !! ++
merhaba
yeter ya yeter admin silme suuu yorumlarimi artik yaaa yetrrr
elifim nasilsn canm evt aynen dilara omdn bosanmk,istemiyo
hazal vok yuzsuz kim,olsa giderdi o evden coktan
ozan iyi yapti o kiza
insallah yarin guzel bolum olr
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 25-01-2015 15:54 !! ++
dilara iyi bir anne olduğundan hazal ozan kullanıyor dilara cihan sevdiği için değil sosyeteye rezil olcam diye boşanmak istemiyor iyi geceler herkese paramparça kızları
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 24-01-2015 21:51 !! ++
bence dilara hakli biri19 yillik yol arkadasini elinden alirsa herkes delirir bence dilaranin yerini gulseren almaliydi cunku gulseren daha cok kotu kadina benziyor gulseren tam bir firsatci o zaman niye diger erkeklere kotu davraniyordu cihana iki bolumde kapildi hic te iyi bir anne degil cunku hic bir evlat annesinin oyle bir kadin omasini istemez
24-01-2015 14:50 !! ++
nurgül yeşilçay çok boş bakıyor ve ne hikmetse günün her saati saçlar yapılı ve ful makyajlı yüzünde ben burda ne arıyorum boş bakan ifadesi dizi çok güzel ama nurgül ,sesi bakışı,saçları hiiiç
olmamış
24-01-2015 00:07 !! ++
bu diziden civan canova çıksa çok iyi olacak dizinin akışını bozuyor
23-01-2015 22:51 !! ++
hazalin karekteri kötü onursuz burnu koku almayan ayni zamanda umursamayan biri taaki kovulana kadarcekip gidemeyen biri ayni dedesi rahmi su yeni frgmna bir bakin kardesi olacak evin icinde aniriyor kizi kolunda cekip ordan oraya atiyor oysa o daha genc bir delikanli o kiz kardesi degilde herhangi bir genc kiz olabilirdi bir genc kizada o sekil cirkin bir vaziyette saldirmazdi eger edepli terbiyeli bir delikanli gibi yetismis olsaydi cok kaba davrandi oysa o genc bir kizdi eger orda cansu olsaydi abisinin o kiza o kadar cirkin kabaca davranmasini önlerdi iste cansuda bulunan bu görgü maalesef hazalda yok bunun da zenginlikle fakirlikle hic alakasi yok cünkü insan onuruyla dogar sonradanda görgü kültürle gelistirir hazalda bu olmadigi icin ben bunu sevmedim bunu acilen ögrenmesi lazim birde nankör olmamayi keske gülsereninde evi olsaydi cansu gitmek istiyor ama olmayan evine frgmnda dilara bunu duydu fedakarlik yapma sirasi simdi kendinde kendisi gülserenin kizini ondan izinsiz aldi evine götürdü bütün yasalari cigniyerek senarisler bilmiyor ama seyirci enayi degil her hatanin farkinda üstelikte cansu kendisi onun yanina gelmek istiyor kendi rizasiyla hic bir seye özenmeyerek bunun icin dilara ne yapacak onu merak ediyorum
22-01-2015 23:18 !! ++
nasılsınız paramparça fıstıkları cansu gülseren yanına taşınıyor hazal dilara kalıyor herkes yerine geçti ama cansu yaptını yapmazdı gülseren zengin olup dilara fakir olsaydı gitmezdi ben hazal bu yüzden kızıyorum evet hazal gerçek hayatı zaten gülseren silmesi ve davranışları
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 22-01-2015 18:00 !! ++
çok seviyorum ama hazal da iyi olsaydı iyi olur
😍
22-01-2015 16:35 !! ++
hazal duyduklarına rağmen tabiki de o evde kalmaya devam edecek..çünkü hazalın gerçek evi orası..o evden gitmesi gereken kişi cansu..asıl cansu da onur varsa o evde kalmaz..cansu nun gereçk annesi gülseren onun yanına gitmeli..hazal da tabiki dilara ve ciahn nın kzı o evde kalmak istemesi çok doğal..
bu cihana niye taktınız böyle anlamıyorum doğrusu..mutsuz olan boşanmak isteyen dilara da olabilirdi..o zaman da dilarayı mı kötüleyecekdiniz?
anlaşılan sadece dizide gülserene iftira atılmıyor izleyiciler de gülserene iftira atma peşinde...
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 21-01-2015 22:28 !! ++
burada anlamadığım şeylerin başında, "bir annenin kendi öz yavrusunu bulduğunda nasıl bu kadar umursamaz olabileceği" geliyor. tamamen gerçek dışı. hiçbir anne, gülseren ve dilara gibi davranmaz. ikisinin de kendi yetiştirdikleri kızları benimsemeleri, sevmeleri çok doğal. sevgi emektir. üstelik öz çocukları zannederek büyüttükleri için bu durum anlaşılabilir. ayrıca, emzirdikleri için de süt annesi oluyorlar. dolayısıyla, ozan ve cansu da öz kardeş kadar yakın sayılabilir. buraya kadar tamam. ancak, hayretler içinde izliyorum, kendi özbe öz evlatlarına her ikisi de ne kadar samimiyetsiz davranıyor. senaristler sanırım bu duygudan yoksunlar. hayvanlar bile yavrularına karşı içgüdüsel olarak farklı bir bağlılık ve sorumluluk hissederken bu dizideki saçmalığı anlamak mümkün değil. hele o dede olacak rahmi denen adamın bırakın öz torunu olmasını, herhangi bir genç kıza, çocuğa kötü davranması yemek yerken eline vurması ne kadar iğrenç. ozan deseniz başka bir vaka.
gelelim şu andropoza girmiş, anlaşılan sadece kadın derdine düşmüş cihan karakterine. senaristlere sormak lazım. sosyolojiden haberleri var mı diye. ya bu toplumda ne huzursuz, hırçın kadınlar var. çok yakından tanıdığımız bir ailenin genç karısı kayınvalidesine, eşinin tüm ailesine sinkaflı küfürler, hakaretler, iftiralar atıyor, annesiyle birlikte. eşyaları kırıp döküyor. eşini (ki mükemmel bir genç) her yerde aşağılıyor üzüyor. adamcağız, sadece iki küçük yavrusu için sabrediyor.
tamam belki bu da yanlış. ama bizim dilara'nın neden bu kadar sevilmediğini anlamaya hakkımız var. eşine, çocuklarına, kayınpederine son derece saygılı ve sevgi dolu, şık, zarif ve hoş bir kadın. namuslu bir eş. dilara, ozan için üzülünce suçlu. ama, gülseren camları kıracak, görümcesinin boğazını sıkacak, hazala alınan kıyafetleri yırtıp, villaya baskına gelerek kızılca kıyamet koparacak kadar varoş ama, bu bile cihanın gözünde onu iyi anne, mükemmel kadın yapıyor! hani, dilara sert bir kadın o yüzden cihan ondan rahatsız diyeceğim olmuyor. zira, gülserenin şirretliği ve varoşluğu yanında dilaranın sertliği katılığı bile daha asil kalıyor.
anlaşıldı. eski türk filmleri klişesi bu. yani, evdeki karınız kötü. dışardaki kadın ne yaparsa yapsın masum, güzel , seksi vb. işin tuhafı ve acı olanı, biran önce yasak aşk başlasın diye sabırsızlanan izleyiciler var. böyle yaparak bu toplumun aile yapısının köküne kibrit suyu dökmek istiyorlar. oysa "bir toplumun ahlakı, o toplumun orta sınıfının ( orta direk de diyebilirsiniz) ahlakıyla ölçülür". bu ünlü bir sosyoloğun çok önemli bir tespitidir. dolayısıyla, çoğunluğu bizler gibi orta direkten oluşan izleyici kitlesinin giderek yozlaşmasına işte böyle diziler ve filmlerle ortam hazırlanıyor. ah, biran önce evli gülserenle , karısıyla mutlu olmayan zavallı cihan (yazııık neler çekmiş adamcağız :))) birlikte olsalar, insanlar derin bir nefes alacaklar.
ayşegül • 21-01-2015 22:14 !! ++
günaydin kizlar,evet malesef magazin proqramin da bile söylediler erkan etekkaya diziden ayrilacagi ama insallah çikmaz cihan karakteri giderse dizi olmaz..
M🦋 • 21-01-2015 07:31 !! ++
dünkü bölümde güzeldi yalniz fazla cok hirlastilar aile birbirine düstü bu bölümde hazal kadar onursuz birini görmedim dizi bitene kadar o ne bicim karekter o öyle hicmi duygu yok kapi ardindan dilarayla cansunun konusmasini duydugu halde gine o evde durmaya devam etti o kadinin yani gercek annesi benim icin karga anne dilara kendini isine geldigi gibi kullandini söyledigini duydugu halde gine orada durmaya onlarin kurtlar sofrasina oturmaya devam etti bu bir insan icin cok utanc verici onur kiriciydi umursamadi bile gülserenin yende olsam artik ben bu kizi pesinde kosmam evimede almam deymez biri tam dilaraya göre bir kiz asil pesinde kosacagi cocuk cansu o gercekten hem saygi hem sevgiyi hak ediyor tabi cihan birakirsa bu arada cadaloz halanin parayi kaptirdigina cok sevindim dogrusu en azindan kötülükten pislik bakimindan kalmaz kardesi biraz daha gülserenden uzak kalir hem dizinin selameti icinde böylesi daha iyi dizinin icinde diziyi o kadar cok rahatsiz eden karekterler varki o da eksk olsun
20-01-2015 22:46 !! ++
nurgül erkan bey kavga etmişler erkan bey çıkmak istemiş yapımcı erkan konuşup anlaşmışlar dizi bir haber vereyim herkese iyi geceler paramparça kızları kocaman öpüyorum sizleri
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 20-01-2015 22:06 !! ++
mrb.erkan petekkaya nurgul.leyla tanlar seviyrm sizi...dizi cok heycanli..guzel))hazali sevmyrm cokbitici diyeri cok wirin ama
gizem • 20-01-2015 17:31 !! ++
fragman gördüm çok mutlu oldum cansu gülseren kalmak istiyor ay biraz daha gülseren için herşey kötü gitseydi sınır geberecektim artık birşeyler gülseren için iyi şeyler olsun kızım cansu biliyodurdun anne baba araların kotu olduğunu nerden deden gülseren suçlarken ses çıkarmadın ozan neden gülseren ustune saldın tatlı şey
iler ki bölüm daha çok karışacak gibi gülseren kocası gelince ay lütfen gelmesin yeterince ortalık karıştıran karakter var mümkünse o hapisten çıkmasın
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 20-01-2015 17:28 !! ++
paramparça.. gerçekten paramparça gerçek hayatta olduğunu düşünün insan çıldırır ya ama neyseki film...birde karakterler çok farklı yani dağlar kadar fark var iki aile arasında buda filmi cazip hale getiriyor...selamlar...
yadigar • 20-01-2015 15:30 !! ++
ya kizlr fragman yakyooo izledinzmiii super cansu gulserene sizinle kalamazmiym dedi waysss insallah cansuuu gulserenlee kalir
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 20-01-2015 15:14 !! ++
evet nurgül yeşilçay bu dizide hayret verici bir iticilikte ve berbat ses tonuyla ayarsız sürekli çemkirerek konuşuyor,rahmi karakteri şimdilik gereksiz gibi duruyor,hikaye ilginç ve germeden heyecan veriyor kurgudaki aksaklık giderilir
20-01-2015 14:45 !! ++
dün dilara ne kadarda karaktersiz bir oldugunu bir kes daha göstermis oldu..hazali kendi hirslari icin kullaniyor ben kizi gercekten istiyor bu yüzden getirmisdir yanina düsünürken cansu'yla yapmis oldugu konusma sok oldum..dilara sadece kendini düsünüyor sosyete hayatini millet neder kafasinda..rahmi'nin de dilara'yi düsündügü falan yok zaten paradan baska düsündügü hic biyes yok!! ama kerimanin dolandirildi ohh olsun az bile yillarca hazaldan babasinin gönderdiyi paralari sakladi karsiligini aldi iyide oldu..
M🦋 • 20-01-2015 12:34 !! ++
dizi çok güzel ama kurgusu çok kötü ...bunu dikkate alın.
20-01-2015 12:23 !! ++
merhaba kizlarrr
dun sinirdn catladm resmen hazala bak emine bana bunu getr salakkk
rahmi geldgi yre gitse ii olr
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 20-01-2015 11:38 !! ++
gulsereni hic sevmiyorum konusurken agzi yamuluyor sanki yeveliuor laflari ses tonuda o kadar itici gereginden fazla bskimli hic dogal degil nihayet bu gun o abartili surmesi yoktu sirf o kadindan dolayi bakmiyorum konu guzel
20-01-2015 02:49 !! ++
herkese iyi akşamlar yorum siliniyor anlamadım evet cansu hazal geldi diye öyle davranması iyi olmadı hazal gorsun bakalım herşey para demek değildir ozan tam sınır bozucu rahmiye gelince dilara sevdiği için yanında değil sırf parasını yemek için baktı cihan tek kuruş vermeyecek ama artık gülseren mahsum olduğu çıksın keriman dolandırılması hazal ettiği beddua için oldu sakladıya
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 20-01-2015 01:08 !! ++
herşey arap saçına döndü...dilara , rahmi ve keriman nefretlik karakterler...hiç utanmadan gülserene iftira attılar sonra da bunu nasıl temizleriz derdine düştüler...cihan dilara dan nasıl nefret ediyor fark ettiniz umarım ? dilara nın gülseren den özür dilemesi de yine kendini kurtarma çabası içindi..cansuya ve ozan a çok sinir oldum bu bölümde..keriman nın dolandırılması süper oldu ama...gülserene iftira atmak neymiş görsünler hepsi..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 20-01-2015 00:49 !! ++
dizi başlarda güzeldi ama dede geldikten sonra güzelliğini kaybetti çok yapmacık böyle giderse dizinin izleneceğini hiç sanmıyorum bence dede diziden çıkartılmalı
20-01-2015 00:12 !! ++
bugün izlediğim bölümde cihanın babası rolünü oynayan oyuncunun öz annesi olmasa bile evladını en fedakar bir şekilde büyüten anne için bu baspaye bu basit kadın onursuz kadın denilmesini şiddetle kınıyorum senaristi.onun dışında diziyi güzel buluyoruz ama bu tavır kesinlikle kabul edilemez
19-01-2015 23:12 !! ++
selam kizlar..bu gün günlerden paramparça..yine heyecani tavan yapacak bir bölüm olucak..fragman yakiyo valla..herkese simdiden iyi seyirler..diziden sonra yorumlarda görüsürüz hosçakalin:)
M🦋 • 19-01-2015 08:06 !! ++
favori 3 dizimden biri paramparça..erkan petekkaya hatırına seyrediyorum
diyebilirim..oyunculuğunu beğeniyorum'konusu su an gayet iyi gidiyor
seyirciyi zaten yakaladı
19-01-2015 04:15 !! ++
hangi kadın evli adamım arabasına biner yani ön koltuğa oturur burda en acımazsız en kötü kadın gülseren tabiki azmış on sene...dile kolay cansuya kolye alırken hiç düşünmedi mi hazala da alabilirdi dilara kolye yi gülserenin yüzüne fırlattı mı o ne yaptı hazala alınanaları saçma gülseren tam bir fena kadın namuslu görüpte evli adamla buluşmalar nem ünlü iş adamı olrak tanınan cihan hani magazinciler yok mu buluştuklarını gaztelere düşürecek olanlaı düşünmüyor herşeyi saflığına vuruyor bu dizinin umarım sonunda kazananı dilara olsunartık kuralları değiştirinbu senoryo yazanlar...
18-01-2015 14:52 !! ++
hepsi iyi hoş ama bence erkan petekkaya nın çocuklarına hitapları sevgi gösterisi yapay duruyor vedee kızına durup durup aşkım demesi saçmaaa
18-01-2015 02:59 !! ++
merhaba 00.30 da yazn arkadas aynennn
yaaa gulserende para olsaydi zengin olsaydii o da dilara gibi giyinip suslenip guzell pahali giysuler giycektiii ve o evde olurdu ama oyle ama dilara gulseten gibi olsaydi nasl olckdi acaba dilara cocullari ile iygilenmiyo ki,hic bi zaman cocuklarini dusunmedi)-)-hep sosyete oyle o ne de bh ne der ailesi icin diyl baskalari,ne soyler diye dusunuyo
cihandan da bosanmiyo ki kim ne soyler onun icnnn
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 16-01-2015 22:32 !! ++
merhabalar naber:)quzel harika dizi severek izlerim kacirmam hic.cansu hazal cok quzeler onlar icin izliyorum seviyorum onlari:)♥
Zehra servet ali canlarim benim • 16-01-2015 20:34 !! ++
bakiyorumda bütün yorumcular üc assagi bes yukari gülserene kizmislar onu günah kecisi ilan etmisler iyide gülseren cihan veya baskalarini ayartacak bir sey yapmadiki hem cihan dilaranin kocasi onu elinde tutmak baskalarina kaptirmamak dilaranin isi nihayetinde onunla evli gerek dizilerdeki seneryolarda gerekse gercek hayatta eger kari koca bir birine saygi sevgi duyuyorsa gercektende birbirini seviyorlarsa bir gülseren degil ya bin bir gülserenler siraya girse ginede o kari kocanin evliliginin bir tasini dahi kipirtadamaz demekki dilara kocasinin bir baskasiyla ilgilendigini görüyorsa sucu kendinde aramasi lazim bir baskasinda degil tüm suc dilaranin her seyi parayla zenginlikle ölcer duruma gelmis gülsereni görünce kadinligi aklina geldi saclarini bile kesip ona benzemeye calisti son bölümde oysa gülseren bes paralik kenar mahalle sürtügü degilmi buradaki yazilan cogu yorumlara bakilirsa bu böyle buna ragmen zengin alimli calimli dilara ona özendi niyemi cünkü onda olan sey kendinde yokta ondan
16-01-2015 01:30 !! ++
pazartesi akşamlari soluksuz izliyorum. uzun soluklu olmasini diliyorum.
15-01-2015 20:16 !! ++
16:27 arkadas zengin olamk asil olamk zarif olmak yani dilara gibi olmak herkez isterdi. en azindan onun bunun kocasina kanca atmiyor!!! gülseren basit bi isde adam gibi calisamadi! ne yapmis simdiye kadar aciz!! gülseren gibi kadinlardan allah bütün aileleri korusun. gülseren kadin olsaydida kendi hakiki kocasi ondan kacmasdi. ezik onun bunun sirtindan gecinen. dogumunu bile baska lari ödedi rezil.
15-01-2015 19:12 !! ++
dilara çok asil ve kibar bir kadın. gülseren arabozucu. cihanda çok kaba dilaraya karşi.
15-01-2015 17:47 !! ++
merhaba 23.58 deki arkadas ne soyluyorsun gulseren cihanaaa evetki dedii hem cihan dilarayi 18 senedr sevmiyo bosanmak istiyordu ama gulsetene awik oldu tammm bosnalm dedi .ama gulserenin such yok cihanninda hem cihan dilafaya zor dayanmis 18 senedirr ben olsam 18 gun yasamazdm dilara
hsgusj
allah korusn dilara gibilerindn insani amin
hem bu dizi senaryo kimseyi suclamaya hakkinz yok!!!)
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 14-01-2015 17:27 !! ++
hem cansu hem hazal yazıklar olsun hazal oz annesi olmasada sonuçta 15 sene emeği var cansu da 15 senelik ailesi yaşamiş anne baba kavgaların mutsuzluğun gormuş olmalıydı diye bilirdi gülseren yokken babamlar mutsuz du diye
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 14-01-2015 01:44 !! ++
ya arkadaslar kendi annenizi babanisi düsünün!!babaniz 20senelik annenisi bi basit kenarmahalle gülü icin evlilgi yikiyor!!!olacak is degil!!!cihanda gülserendede nefret ettim! hic mi hic olmamis utanmadan bide o porsche ile o mahallede ...yani yaninda deryanin da kocasina kancayi atar! zaten hep bu gülseren gibi basit kadinlar yüzünden evlilikler bitiyor!!!vaybeee cihan bi aynaga baksin tam kiro tipli ben dilaranin yerinde olsan o cihan i maaf ederdim! evlenmeden önce dilarayi hamile birakmis!! sonrada gecen 18 senesine yazikmis! edepsiz piskopat herif
sizin icin ihanet yataktami baslar?? ihanet beyinde baslar !!! cihan düpe düpe düz ihanet gülserendede!! hayret türklügümüzü unuttuk ne zaman ihnati alkisliyan halk olduk! gercek hayatta o mahhalle taslardi onlari
gülseren anneniz olsaydi ne yapardiniz??? herhalde buket gül alip aferim annecigim seninle gurur duyuyorum evli evli adamlarla cikiyorsun helal sana mi derdiniz?
14-01-2015 00:58 !! ++
aynen yaa gülserenle cihan ne zaman aşk yaşadılar nasıl dizi izliyorsunuz yaa?cihan dilarayı hiç sevmemiş sadce evlenmek zorunda kalmış..gülseren daha yeni ortaya çıktı..nurgülü sevmiyorsanız onu söyleyin gülsereni kötü kadın gibi göstermeyin boşuna!dilara da gurur olsa kendini sevmeyen biriyle evlenmezdi..
cihan dilarayı istemiyor ama dilara bunu kabul edemiyor bir türlü gurursuz kadın!
fragmanı izledim dilara nihayet boşanmayı kabul ediyor ama boşanma nın acısını gülseren den çıkarıyor..cansuya da yazıklar olsun gerçek annesinin yanın da olacağına dilara nın yanın da yaşıyor..hadihazal dilara nın kızı onu anladık da cansu gülsereni tercih etmeliydi..
gülseren keşke gitmeseydi o eve..ozan haddini fazla aşmış..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 14-01-2015 00:04 !! ++
harika dizi hazal pes yani para için annenin satınharika dizi
13-01-2015 22:50 !! ++
ben mi görmedim arkadaş ilk bölüm beri izliyorum cihan gülseren ne zaman ilişki yaşadı tamam aşığım dedi sadece öteye geçmedi bu arada gerçek paramparça kızları cihan daha önce bu kadar zengin değilmiş galiba
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 13-01-2015 22:21 !! ++
dilara niye rezil olsun ki?? rezil olan ailenin metresi! cok gurursuz gülseren hala terk ettigi tabak kirdigi eve tipis tipis gitmis...aman allahim coook basit karaktersizmis gülseren! hazal bile istemiyor..anlayin.. gece eve gitmedi deryada yatti gurursuz simdide herhalde derya nin kocasina kancayi atar..kanca atta atta hayatini geciriyor...kenarmahhalenin gülü..hic sevmedim nurgül yesilcayin rolünü..ah ah onu bergüzar oynucakti..bakin ozaman ne kadar hanim olurdu..ve gercektende iyi kadin o kötü kadin dilara olurdu..birde zaten hatta var. dilara resmen dört dörtlük. tabiki dikkat edecek..bizler bile komsu duymasin diye yasiyoruz kaldiki okadar ünlü zengin insanalar mi bütün kirli camasirini atacak
18:09 yorum yazan..aslinda ozan bi cihana tokat patlatmali edepsiz. karisina ihanet eden edepsiz. koyun can dedinde kasab da et,,,birde hic ask rolü gitmemis..erkan petekkayanin öyle zengin ünlü isadami lüks hayat gitmemis. ona gitse gitse aga filmleri gider ona giydirceksin salvari bogazina bi sal...tam olur...ben hep avrupai tipleri daha cok yakistiriyorum böyle rollere...ama erkan bey kesinlikle gitmemis
13-01-2015 21:15 !! ++
bölüm gelince güzel bölüm ama cihan olayların ustune evi terk etmek hatta yaptı biraz durup olayların sakinleşmesini bekleye bilirdi artık eminim ki hazal gülseren hiç sevmemiş zengin hayata kavuşuyor o kamera hazal medyaya tanıtıyorlardı ama dilara iyice resil oldu üstelik kendi yetiştirdiği oğluna baksın herkese iyi geceler
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 13-01-2015 20:23 !! ++
1713 de yorum yazan arkadas evet gördüm galiba cemiyetteki ayyuka cikan dedikodulari önlemek dilaranin kendini bilmez vede önlenemez despotlugunun önüne gecmek birde kizlari gelecekteki selameti icin cihan en dogru olani yapmis bu karmask duruma bir son vermeyi hedeflemistir onun icin tv kamaralari vardi bence en dogru olanida yapmis bu kadar karmasa yeter diyerek gülseren sahipsiz vede fakir diye dikkat ederseniz zengin tarafinda cihandan birde cansudan baska hersesin agzi gülserene kötü bir söz söylüyor simdide ogullari seyini silemezken söyledigi söyledigi sözebak umarim babasindan bir tokat yer cünkü bunu hak etti
13-01-2015 19:09 !! ++
ya ben bu diziyi çok seviyorum ama hafta içi olduğu için derslerinden dolayı izleyemiyorum bence mümkünse hafta sonu olasa daha iyi olur
şevval • 13-01-2015 18:20 !! ++
ozan tam lafi söylüyo 8.bölümde "ailemizin metresi" resmen bi tophanenin kenarmahalle dilberi bir koca aileyi paramparca etti. rezil gülseren ..hemen taa ilk bölümlerde cooktan kancayi atti cihana. cihan zaten adam degil edepsiz. evli barkli saclari beyazlamis kadin derdinde. evinde fistik gibi karisi var. dört dörtlük...ben olsam dilara gibi kibar davranmam onun sacini basini yollar cihanla ikisini yahni pisiriri denizdeki martilari beslerdim...utanmazlar
13-01-2015 17:06 !! ++
merhaba kizlar nasilsnz???
dunki blm,superdi rahmi nasl suruk gibi yapismisss kovuyosn gitmiyo cihan iyi yaptiii
dilaraya pes yaaa .hazala bakkk nankorrr
cansuuu awkm,ck,tatlisn
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 13-01-2015 16:52 !! ++
bu dizinin yeni frgnm ni seyrettimde dilara kendini ne saniyor hükümet mi kanun mu iki kizin ikisinide kendisi kendisi alacakmista diger kizi yani hazali büyüten yasalarca resmi anne kayiti altindaki gülseren kizini hic bir sekilde göremeyecekmis sevsinler seni kendini ne zannediyor bu kadin galiba bunun yasalardan hic haberi yok her seyi kendi etrafindaki cemiyettekiler gibi saniyor umarim senarist dilaranin bilmedigini ama bütün seyircilerin
yasalari cok iyi bildigini ve ona uymak ve onunla yasamak zorunda olduklari cok iyi bildiklerini göz önünde tutarak bir makul herkesce kabul edilir bi seneryo yazar da seyirci ekran basinda kalir yoksa diger yayindan kalkan dizilerin kaderini paylasmak zorunda kalir cünkü gülseren hazalin anneside yasalari bilen bir kadin onun icin o fakir biri diyerek her seye boyun egen saf salak bir seyler yazipta onu oynamasini istemez kücücük bir frgnmda gördügüm sey beni böyle düsünmek zorunda birakti
13-01-2015 15:41 !! ++
tophane nin gülü...nekadar arsiz terbiyesiz karaktersiz...dilara tam bi ideal hanimefendi. bu dizide hata var dilarada hic suc görmüyorum. hep kendinizi dilara nin yerine koyun. o basit tophanenin arsiz yobaz gülü hem tipis tipis utanmadan kendi ayaklarinla oraya gidiyor..birde utanmadan orda aile yi paramparca yapti!! o kolye ne ariyo cihanda. ikidebi simdiye kadar 50 defa cihanla bulusdu. bir evli adam ile bunu yapan bir kadina kadin bile demem. birde o cansuya noluyo. cihandan nefret ediyorum...bütün kendi ailesini bi kenara atiyor...ve sadece akli fikri gülserende. ne kadar basit. hani o is adamiydi? isi gücü yokmu onun. cok itici geliyor dizi bana artik. bi düsünün sizin cocugunuzu biri bicak cekiyor ama kendisini korumak icin kaza ile oluyor ve cocugunuz hapisde...siz ne yapardiniz? en azindan dilara cocuklarini esini düsünüyo gülseren gibi baska seyin arkasinda degil!! ben herzaman zarif kibar bayanlari beginirim..öyle gülseren gibi cirkef kadinlar degil. aile bozan dul gülseren. bi palto bi canta bi cep cadde cadde istanbulu feht ediyor...ve cihaaan cihanda utanmaz. bu dizi olmamis. coook güzel olurdu. bence bas roldeki kadinlar rolünü degissin. ebru özkan cok hanim cok kibar digeri yobaz aslinda gülseren tam recep ivedik filminde iyi oynar
gülseren sofrada dilaraya yukarda allah var diyor. pekiii gülseren allaha ne dicek? evet ben evli adamla bulusdum ona kanca attim ona göz koydum ask oldum ikidebi onunla gizli gizli bulusdum ve eninde sonunda basardim aileyi paramparca yaptim mi dicek???
yorumu yapan arkadas 12.01.14 saat 22:27 ve 21:03 aynen katiliyorum
13-01-2015 14:59 !! ++
gülseren iyice azitti eve uğradiği yok. akşam sabah çantayi koluna takip geziyor. daha nasil cihanla görüşüyor anlamiyorum. ar damari çatlamiş. adam daha ayrilmadi evli o adam. niye evli barkli adama yeşil işik yakiyorsun. istemem yan cebime koy. dilarayi çok sevdim. zengin zerafetli görgülü. namusluuu
13-01-2015 14:14 !! ++
burda yazıyorum hazal, apler ile dilaranın kızı çıkacak!! demedi demeyin
13-01-2015 11:40 !! ++
günaydin kizlar..hayir vermediler serapcanim..ay dilara ne kadar da acimasiz sadece kendini düsünen biri..aynen valla kimseyi düsündügü yok sadece kayb etmeyi kendine yediremeyen bir kadin dilara..ya oglu hapisde kuaföre gidiyor saçlarini yaptiriyor sanki her sey düzelecekmis gibi..ben hayretler icindeyim dilara cihan nasil hic hazali düsünmezler sonucta özbeöz kizlari..bu konuda cansu cok sansli ama hazal degil..cihan iyi bir baba çocuklarini da cok seviyor ama biraz da hazalla ilgilense iyi olur..düsünüyorumki dilara gülserene inat olsun diye hazali eve getirdi,kiza verdiyi oda bile ne kadar da kücükdü..cansu da artik babasiyla annesinin ayrilma sebebinin gülseren oldugunu düsündüyü icin uzak durdu..alper ve karisi ne bicim aile dostlari ya allah korusun böylelerinden kimseye böyle dost olmaz olsun...hele su rahmi ay ne qiciq adam yasindan basindan utanmiyor nasil seyler söyledi gülserene...kerimanda ne cadi bir kadinmis yillardir para gönderiyormus güleserene kocasi gizlemis...aa dogru ya ozan la hazal karsilasmadilar merak ediyorum karsilasmalarini..insallah yine reytingleri paramparca etmisdir!!!
M🦋 • 13-01-2015 08:13 !! ++
tipik türk dizisi.hiç şaşrtmadı ,yasak aşk ,entirikakötü kadn,hastane olmadan olmaz.ihaneti ilerleyen bölümlerde görürüz.olmazsa olmazımz hastane olan her bölüm.naif.hemen kırlır yataklara düser zannedersinki bu ülkede herkes kraliyet sarayından gelme.pskoloji katalım ben
sen diliyle anlatalım dersek olmaz.sıkıldım hemen...
13-01-2015 00:45 !! ++
dilara nın allah cezasını versin..tabi rahminin de..herşey rahmi nin yüzünden bu hale geldi..dilara kendi beğenmişin teki..ayrıca gülsereni çok kıskandı..dilara nın çocukları filan düşündüğü yok..ozan a üzülüyordu ama sabahın köründe kuaföre gidiyor gülserene benzemeye çalıştı ama beceremedi..dilara nın derdi cemiyet..cemiyete rezil olmak en büyük korkusu..cihan çok iyi bir baba..ayrıca cihan dilaraya çok bile dayanmış..
ben de ilk bölümde dilarayı aklı başında bir kadın sanmıştım tam tersi bencil,acımasız ve tehlikeli birisiymiş..hazal gerçek kızı olmasına rağmen kıza çok soğuk davranıyor..gülsere nin hazala verdiği sevgiyi dilara asla veremez..kıza küçücük odayı verdi..koskoca evde başka oda yokmuş baksen..cansu da hazala karşı çok soğuk hani nerde sıcak kanlı hazala acıyan melek cansu?cansu da alıştığı hayatı bırakmak istemiyor tabi..hazalla aynı evde kalmak ona çok ağır gelecek..bu arada hazalla ozan hala karşılaşmadılar..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 13-01-2015 00:41 !! ++
su fon müzigini ceksinler diziden,gürültü cok,ve neden sarisin bayan kötü esmerler iyi rolde oluyor hep bu dogu filmlerinde
güzel bir dizi,dilara hakli degil hayatin sahte oyunlarina fazla kaptirmis kendini,nurgül yesilcaya bayiliyorum...
12-01-2015 23:51 !! ++
hazal ve dilara cook ii ve haklılar birazda siz hak verip dizi kalitesi arsa iyi olur
12-01-2015 23:41 !! ++
dilarayı çok beğeniyorum doğru söylüyor ama hata yapıyormuş gibi lanse ediliyor çok mantıklı ve ailesine sahip çıkan akıllı kadın her ağzını açtıgında hata yapıyor gibi azarlanıyor hele bunu evlatları yapınca aile kavramımızı terbiye anlayışımızı sarsıntıya uğratıyor.hele cihanın haksızken haklı görünmesi kızdırıyor beni ama tebrik ederim iyi oyuncu ki cihanı bırak erkan petekkayadan soğudum
12-01-2015 23:27 !! ++
vallahi su anda bu diziyi seyrediyorum arada bir bagirip cagirmalarinda bunalip baska kanala kaciyorum bu beni cok rahatsiz ediyor umarim ileriki bölümlerde buna biraz ceki düzen verirler bizim sinirlerimizin selameti icin sahi one berbat bir yemekti o öyle tam bir fiaskoydu hele hala karekteri gercekten hem onursuz hem görgüsüz üstelikte oraya davetsiz bir vaziyette orada olmasi ve hali hareketi sade kendi degil kendine yaninda bulunanlari bile rezil ediyor bu cok utanc verici bir sey o ne görgüsüz haller o öyle birde yillarca avrupada yasadim diyor utanmaz sey hicmi bir seyler ögrenmemis oralarda hem hazal seyini yutmus kaz gibiydi o halasi olacak o kadin bir seyler calarken gikini dahi cikarmadi bu durumu iyiki haladan kalir bir yani kalmayan rahmi bey yüssüzü görmedi bu gülseren icinde hazal icinde her zaman cok utanilacak bir durum umarim hazal gercek ailesinin nasil birileri oldugunu anlar gülserenide mumlar arar
12-01-2015 23:22 !! ++
montajda sıkıntı var dizinin adı gibi paramparça,parçaları biz birleştirmeye çalışıyoruz selamlar
12-01-2015 23:18 !! ++
gülseren rolü fazla kaptırmış
katılıyorum dilaranın oyunculuğu bir numara gülseren fazla çırlıyor o kızını istediği zaman görüyor ama hazal gelince durum farklı ben bu taraf tutmak gerekirse dilarayı tutuyorum hazalada cansuya ve gülserene cızık oldum izledikçe
12-01-2015 22:03 !! ++
dilara nin oyunculugu bir numara.iclerinde en guzel oyunculuk yapan o.kadini takip edin kadini her duygunun hakkini veriyor yuzunde
12-01-2015 21:38 !! ++
paramparca basliyor herkese iyi seyirler kizlar:)))
M🦋 • 12-01-2015 21:23 !! ++
merhaba kizlar nasil keyifler? bu gün günlerden paramparça..güzel heyecanli bölüm olucak...
M🦋 • 12-01-2015 17:24 !! ++
hazal hakli! kendi ailesi..aslinda cansu iyi utanmadan o kenarmahalle kadinin kizi hala hazalin yerini aliyor. aslinda karakterli olsa derki ben gidiyim onun yeri burasi yada hazal icin de bi misafir odasi yapalim gelir kalir arada sirada diye...
12-01-2015 15:21 !! ++
hazala nooluyo havalandı zengin öz ailen var denilince
12-01-2015 00:58 !! ++
dizi guzelde nurgulde bir ton makyaj sk kiyafetler bakimli saclar guya varoj surati buzdolap gibi hele sesi cok gicik o kadin yuzunden bakamiyorum guzelim diziye
nurguli hic sevmiyorum yakismiyor diziye itici kadin anne rolu yakismiyor barda gecen filimolsa o yakisir dila hanimda oynuyan kiz gibi temiz yuzlu biri cok guzel olurdu
11-01-2015 01:42 !! ++
selam kizlar nasilsiniz?? burda da kar var havalar cok soguk o ,yuzden nettimiz zayif oluyor yorum yapamama sebebim...ama fragmani izledim ay yikiliyor valla yine pazartesinin birincisi paramparca olucak..aynen serapcan oy verelim ama burda da puanimizi verelimki sitede birinci olalim insallah!!!
M🦋 • 09-01-2015 15:55 !! ++
aynen fragman müthiş kızlar..beyhancım reytinglerde iki katogoride de birinciyiz..yani ben izliyorum bu diziyi..o yüzden korkma canım..pazartesi zirvedeyiz:))
ama sizde oy vermeyi unutmayın..sitede de üst sıralara geçelim inşallah..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 08-01-2015 22:02 !! ++
fragman yakıyodu..süper bi bolum bizi bekliyo...dogru diyonuz onlarin aski biraz daha bekleyebilirdi..bu dizide olaylar cabuk gerceklesiyo misal kizlarin olayi ikinci bolumde ortaya cikti...insallah reytingler yerinde olur bu aralar ne izlesem reyting kurbani oluyo ..bu diziye bol reytingllerm...
(BEYHAN) HAYAT SEVİNCE GÜZEL... • 08-01-2015 00:22 !! ++
merhaba elifim sukur allaha canm,sen nassin?
evt awk olmasa iyi olurdu ama dizi iste napicaksn
bakalm reytngler yerinde
insallah iyi olr
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 07-01-2015 23:29 !! ++
hoş geldin esma iyi akşamlar paramparça kızlar nasılsınız nercanım esma maya serap bence dizi gülseren cihan aşk çok çabuk olması dizi bozdu kızlar geri planda kaldı önce cihan gülseren çocuklarını kazanmak için savaşıp sonra aşk olsalardı daha güzel olur du
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 07-01-2015 22:46 !! ++
evet hales esma onuda biliyorum hani sanki dosyada kagitlar ekskdir yeni o gün icin belki baska bi dosya vardir diye düsündüm cünkü büyük sehir istanbul bir günde 4 dogum cook az..ben tipci oldugum icin hastaneleri iii bilirim..genellikle daha fazla dogum sayisi olur... cok yorum yazdim benim adimda bundan sonra tipci anonim olsun ...dizi cok kaliteli kamera müzik istanbul manzarasi ve sayre...biraz cihanin aski cok cabuk oldu..sadece bakiscaklardi...önce cocuklar sonra büyükler...bide kafamimkaristiran konu neden "hazal icin dna testi york"...belki bücher konuyu sonraya birakiyorlar . herkez her seye ragmen ilk önce dna test yapar
07-01-2015 22:08 !! ++
kızlar fragman çıktı koşun youtube a
kızlar yorumlarınıza sonuna kadar katılıyorum çok haklısınız hazala karşı olan düşüncelerim değişti yani..
aa evet yukarıda yorum 21:55 te yazan arkadaşa söylüyorum söylediklerinde sonuna kadar haklısın ama bi şeyi atladın cansu dosyayı aldığında dışarıda ozanla beraber bakarken demişti ki o gün 4 tane bebek doğmuş 2 si kız 2 si erkek
Kalabalık uzun bir caddede tutmuşum yanlızlığın elinden. • 07-01-2015 19:46 !! ++
aynen gülseren cihan aşkı bekleyebilir..önce kızları nı hayatını bir düzene koymalılar..acaba cihan gülserenle evlenip hazal ve cansuyu da alıp beraber yaşamayı mı düşünüyor..dilara buna asla izin vermez..ama düşünüce çok mantıklı gibi..olabilir yani böyle bişey..
teşekkürler mayam..beni anladığına sevindim dostcan:))
ilk başlarda hazala bende çok kızdım ama düşününce hazal da hak verdim..
bir insana hemen kötü filan demek çok yanlış..dizi de olsun gerçek hayatta olsun yorum yapmadan önce durup bir düşünün..
hazal da genç bir kız onun da cansu gibi olmaya hakkı var..ve bunlara özenmesi de gayet normal.
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 06-01-2015 23:53 !! ++
yani bence de hazali kinamak dogru degil..cihan gülserenle görüsdügü kadar hazalla görüsmedi,,bence de cihan gülseren aski cok cabuk basladi asil meseleyi unuttular bile..
M🦋 • 06-01-2015 23:51 !! ++
katiliyorum sana anonim haklisin yorumunda sonuna kadar ben de öyle düsünüyorum..
**serapcan yanliz degilsin ben hep yanindayim bizim fikirler cogunlukla ayni oluyor dostcan:))
cansu zaten iyi sartlar da yasiyor ama hazal yok gercek ailesi ona haksizlik yapiyor..ozan kardesini merak etmedi bile en azindan tanisa bilirdi,ben olsam merak ederdim valla hem duysam kötü sartlar da yasiyor icim ciz ederdi..
M🦋 • 06-01-2015 23:38 !! ++
çok şükür yanlız değilim hazal konusunda..anonim arkadaş ve mayacım aynen bende bunları anlatmaya çalışmıştım..
hazal gözden çıkarılacak bir karakter değil tabiki..cansu onun yerinde olacaktı..cansu nun yaşayacağı hayatı hazal yaşıyor..ve şimdi gerçekler ortaya çıkınca hazal da gerçek hayatını istiyor haklı olarak..
yani tamam gülserene o şekilde davranmamalı..gülseren onu büyütmüş bu yaşa getirmiş..annelik hakkı büyük..ama hazalı sadece davranışları kötü diye kötü kız olarak görmeyin anlamaya çalışın biraz..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 06-01-2015 23:36 !! ++
maya aynen ben saat 20:35 yorum yazanim. yani hep hazala saldiriliyor..ama bi düsünün ergenlik cahinda bir genc kiz..oturdugu yer belli ..hala bi alem..gülserende de ortada..baba yok...böyle bi ortamda büyüyen nekadar hayata gülümseyerek baka bilirki? egerki hazal standard memur ailede bir apartmanda mutlu yuvada yasayan biri olsaydi...ve ona ragmen böyle davransaydi ozaman diye bilirdik aaa ne ayip diye. gülseren hazala ne sekilde ilgileniyor. hala da ortaya bi tencere yemek koymasa ac kiz. gülseren ve cihan ask pesinde liseliler gibi...kizlar ikinci planda. kimse hazala duygularini sormuyor. cihan calistirdigi trabyadaki restoranta bile elemanlara bu benim kizim herzaman gelir istedigi gibi yer icer diye tanitmadi. en azindan bu hazal istedi zaman gelir sakin hesab kesmeyin diye bilirdi...yada neden hazali okuldan alipta birgün onunla vakit gecirmedi cihan. cihan iki kizin arasinida yapa bilirdi..ücü birlikte biseyler yapa bilirdi
06-01-2015 23:19 !! ++
anonim arkadas 20:35 de yazan katiliyorum..yani bence de hazali gözden cikarmayin yha ona da yazik ben hazala aciyorum gercek ailesi olucak adamlara da yaziklar olsun belli degil kizlarini istiyorlarmi yoksa yok mu..hem gidipde hazalin nasil bir yer de ne sekil de yasadigini gördükden sonra yaptiklari seye anlam veremiyorum..cihan bir baba olarak ailesine hazala sahip cikicagina her firsatta gülsereni kovaliyor..bence cansu cok sansli hic yokluk nedir bilmeden yasamis üstüne tiremisler..ama hazal her seyden mahrum bir sekilde yazik ona simdi gercek anne babasinin onu istemediyi düsünüyor..
hayir alper dilaranin kardesi..alper dilaraya abla dedi..görünen oki cihanda bilmiyor..
dna yapilmadi dogru yapilmali diye düsünüyorum hem de bu devir de.
M🦋 • 06-01-2015 22:59 !! ++
dikkatli okyun...cok düsündüm ve dizinin sonunu cikardim..tahmince tabiki...bence cansu evet cihan ve dilara kizi degil. ozan evet gercek cocuklari!! ama cansu hazala degil baska bir bebekle degismis olacak!! cünkü dilara gibi hirsli ve disziplinli bir kadin kesinlikle onun bunun tahmin ettigi birisini kabul etmez ve dna testi ister! ama dizide dna testi yapilmadi cünkü ozaman buralara kadar gelemiceklerdi!! birde süphe uyandiran isimleri cok benzetmisler...yani birde hemsire dikkatli dikkatli diyorki"biri gürpinar biri gülpinar bebekler karisacak diye ödüm koptu!!! okadar dikkat edeb bilincli bir ebe hemsire ozaman asla bebekleri karistirmaz!!! yani hazal maalesef g+lseren gercek kizi cikacak ...ama cansu baska bir ailenin . dedigim gibi doktor ozana bile dna testi yapiliyor. bir 14 yasinda kiz dosya caliyor ve isim benziyor diye 14 yasindaki kizin tahmin üzerine hareket ediliyor. cok sazma ..o yüzden bilincli yapildiki dizi bölümleri uzuyacak
06-01-2015 22:55 !! ++
*yıldız***...kore dizisiyle türk dizsini karşılastıran arkadaşlara... kore dizilerinin hemen hepsini izledim sayılır komedide bile mutlaka dram vardır sahısların hayatında öpüşmeden askı yansıtabiliyorlar ama sonu hep kariyer baglar lar sonra kavuşurlar yada bir iki yıl sonra kavuşurlar bu mantıklımı kim bekler 2 yıl ümit vermeyen giden askını masası diziler kore dizileri ceosu fakir kızı dramı vb kötü demiyorum ama türk dizileri daha gerçekci arap dünyasında yunanistanda pakistanda hırvadistanda afganistanda türk dizi furvayası var.toplamda 100 ülkede dizi lerimiz izleniyor...yabana atmayalım arkalarında duralım... paramparçada cihan gülseren askı çabuk başladı bence acele edildi..hazala gelince ergen kız zenginlik ulaşamayacagı hayalıydi fakat zamanla annesi gülserenin sevgisini şefkatini aramaya başlayacak bazı duyguların parayla satın alınmayacagını ögrenecek o yüzden hazalı hemen gözden çıkarmak doğru degil
06-01-2015 22:00 !! ++
evet cocuklar herhalde dünya yüzde 5% karisilmis vardir...yalniz dizi hatasi yine..her normal dogum edilen hastanede bebek dünyaya geldikten sonra baba bagi keser annenin kucagina hemen verilir..orda bebek biraz kalir sonra ayni odada ebe bebegi yikar giydiri geri anneye verir...iki kadin da dourdukdan sonra bebeklerini görmüyorlarmi??? ne tuaf! yani böyle bi vip hastanede bebegi görmemek icin ozaman ikiside sezeryan olmaliydi!!!
yeni7.fragmani izledim...farkindamiziniz bi tophanede yasan dul bi kadin nasil koca bir aileyi darmadagin etti!!! gülseren askin siramisi...evlikler genelikle bi 3cü sahis icin biter..yani coook evlilik vardir monotonlanmisdir ama hemen ayrilmazsin ta ki bi güvendigin dal vardir!!! yani cihan öyle kalirdir...gülseren ortaya cikip birde yesil isk sacinca adam firtina davasi aciyo...yani hep eninde sonunda kadinlar yuva yikandir...erkekler kaynaklanir ama kadinlar onlar hop dur bakalim dese ozaman olmaz!!!
06-01-2015 21:54 !! ++
**yıldız*** arkadaşlar ben bunun yabancı versiyon sinemasını filmini izledim gerçek oaydan alıntı oldugu yazılmıştı ama onlar 3 yaşındayken öğrenmişlerdi bebeklerin karıştıgını anneler yinede kabullenememişti yani oluyor hayatta böyle seyler
*yıldız*** ben tanıdığım komsum doğumda çocugunu kaybetti öldü demişler ama cesedi ni bile görmemiş gömüldü demişler kadın fakir ardını kurcalayamamış bile hayatta hersey mümkün malesef
06-01-2015 21:43 !! ++
arkadaslar ben diziyi cözdüm...yani bence ozan alperin oglu cikacak...yani simdiye kadar dilara hicde okadar kötü kadin degildi...onun gibi zengin milyoner olan insan herkez öyle olur yani disziplinli..ve bi yandanda fakir cocuklara icin cabaliyor. yani baktilar evet dizi tutuldu ama yeterince dilarayi kötü rol yapmadilar. sanki gülseren hazali mutlu edebiliyormu? halada olmasa evde yemek pismicek. yani ben dizinin devamini yorumluyorum...bence ozan alperin oglu cikacak..yani dilara üniversite mezunu iken cihan la tanistiginda ayni dönem alperle birlikteydi ve cihani taniyinca cihani tercih ediyor...hamileyim diye cihana cocugu gagaliyor...cünkü 1. alperin elinde ne koz olabilir 2. neden ozan hic babya benzemiyor..cok sari ve acik gözlü...ve neden dilara alpere "def ol git beni karistirma diye miyor...cünkü eli bagli...yani tabiki bu benim fikrim...bilmiyorum siz nasil yorumladiniz
06-01-2015 21:41 !! ++
maya aynen katiliyorum! hani kasap et derdin koyunda can...hazala hic sahip cikmiyorlar sevgi yok...ikidefa para verdi...bu mu babalik..cansuda baya kiskanc..onu kardes gibi karsilasaydi hazalda iyi olurdu...resmen hazal hakiki ailesine gelecek diye ödü kopuyo...gülseren ve cihani kiniyorum...
06-01-2015 21:35 !! ++
sanada selam zehra evt prmprca guzel
mayacm bence oyle diyl hazal annesine benziyo annesi gibi ister dunyanin en zengn ailesinde olsun annesine cekmis
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 06-01-2015 21:34 !! ++
rahmi'nin davranışı hiç hoş degildi. sana ne kadın'ın kolyesi'nden !? bide cıhan ın çaketın'den boyle rahatça almış sanki kendi caketiymiş gibi xd. cansu guzel melek gibi bi kız. ama babasına "boyle boyle davranmak istiyorum yanlış mı !?" sorup sonrada hazal gelince hiç bi kotu söz söylemeden kızı azarlaması sonrada "belki de herkes hak ettigi hayat'ı yaşıyordur" demesi beni acaayip gülme krizine soktu xd kızın kafası şaştı resmen xd /bgm..
06-01-2015 20:29 !! ++
hazal dilara ve cihanin gercek kizi ve o,evin o,hayatin gercek sahibi..cansu da iyi kiz..ve bence hazal gercek ailesile yasamis olsaydi oda cansu gibi olurdu..dilara ve cihan cansuyu cok iyi yetistirmisler..ya hazal ne görmüs ki kiz baba yok anne evi zorlukla karinlarini doyuruyor bi de keriman var oda yaptigi her seyi baslarina vuruyor..ben cihanin yaptigini dogru bulmuyorum cunki simdi onun icin en önemli olan sey hazal ve cansunun durumu olmali adam gülserenin pesin de kosuyor..anliyorum dilarani sevmiyor daha önceden de bosanmak istiyormus ama yine de bu durum da ne olursa olsun biraz erteleye bilirdi..
M🦋 • 06-01-2015 19:57 !! ++
selam herkeze paramparça dizisi mütiş olmuş.ama nurgül yeşilçay saçını başin tokayla toplasin yeşil gözlerinini görmuyoruz
zehra • 06-01-2015 17:48 !! ++
merhabaaa
yaaa dun hazal neydi beee sinir oldmm yaaa tv kircaktimmm
cansh cook tatli amaa rahmii kotu yapti ufff
dilaraya bak gulsereni kucuk dusurmk istiyo ama kucuk kendisi oluyo
yaaa ozan ne iyi yapti hihi dun harikaydiii yasasn prmprca💋
dun reytingleri yine kirmisizzz 👍
ALLAH SENI COOOX SEVIREM • 06-01-2015 17:30 !! ++
yani hazal kerimanla aynı evde büyümüş bir çocuk..böyle davranışları nın olması çok normal..hazal yinede iyi kız bence..bu bölümde hazala çok acıdım..keriman,dilara annen seni almayacakmış dediğin de ağladı yazık..hem cansu cihana hazala yardım edelim dedi ama evlerine geldiğinde hiç de iyi davranmadı..sonuçta hazal o eve ait ve cihanla dilara nın gerçek çocuğu..
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 06-01-2015 17:09 !! ++
kesinlikle! varlikli büyüyen cocuklar herzaman daha olgun gözü tok oluyor. cünkü hayalleri yoktur. ama fakir ortamda büyüyen cocuklarda genellikle birgün bendede olacak bende yasicam benimde olacak diye büyür. yani asaglik kompleksleri vardir!! kendilerini hep ikinci sinif insani hisederler. peki cansu madem okadar iyi de neden gülserene o tophane evine yerlesmiyor??? madem okadar iyi karakterli gitsin kapi acik...enayimi o kaka hayati sececek. iste yine para ne kadar önemli oldugu ortaya cikiyor. birde utanmadan hazala herkez hak ettigi hayati yasiyor diyor!! o aile hazalin gercek anne ve babasi! aslinda gercektende cansuya milli piango cikmis..ayni gülserenede...olan eninde sonunda hazala oldu!!!
aman allahim nekadar "yobaz" bir ask hikayesi. hic estetik de degil. koca herif bi ayagi zaten toprakta liseliler gibi ask acisi yasiyor...kolyeyi oksuyor..aman ne kadar basit ve igrenc! hic yakisiyormu koca koca heriflere öyle sahil kenarlarda bulusmalari. birde komik olan gülseren o görüntüsüyle o kiyafetleriyle utanmadan okadar kaliteli lüks cafelere giriyor. yani resmen göz kirliligi.. mekanlari nasilda becerip buluyor ikidebi dogru o tophane gülü sanki o cafelerde büyüdü! gülseren 6 bölümde herhalde 186 fincan cay isdi...oh ne güzel hayat..istedigi zaman paltogu al cek git..o meydan benim o cadde senin sürt...cihani ara bulus..hesabi adam ödüyor...birde taksiye binemiyen porsche landrover jeeplere eve birakiliyor. bence gülserenin yanina gitse gitse anca bir necati gibi biri gider.
06-01-2015 17:08 !! ++
günaydın herkese hazal gerçek ailesi ile buyumuş olsaydı yine aynı karakter olurdu dilara baksana zenginlik içinde buyumuş kocası geçtim çocuklarına bile sevgisiz 6 bölüm ne cansu nede ozan sarılıp öptüm görmedim cansu akıllı kız gülseren dinleyip karar verir cihan o kolye gülseren bulur bulmaz verecekti of ortalık fena karıştı gülseren cihan gelmeden gitmese
💖💖💖 AŞKLAR💖💖💖 ŞEHRİ 💖💖💖 ELİF💖💖💖 • 06-01-2015 14:07 !! ++
hani gülseren serefli onurlu kadindi??? nasilda kendi ayaklarinla tipis tips zenginlerin davetisine gitti. yani simdi dilara alisveris yapmisdi hazala... o torbali aldi efeler gibi dilaranin suratina firlatti..saygisizca!!! simdi de herseyi kabul ediyo hazala" artik sana seryi alabilirler ..iyi okullarda okuyacaksin.." yani birde cok basit konular!! gülsereni cok karakterli yapamamislar..olmuyorda olmuyor. hem kocasini elinden aliyor...kizima parayala satin alamazsiniz diye bögürüyo sonra tipis tipis süslenip rujunu sürüp dilaranin ayagina gidiyor!!! bide onlar okulda okutacagiz para verecegiz demedilerki kendi kendine gelin güvey oluyor. yaa birde komik tarafi derya ona is buluyor...coook sacma..kendisi issiz..ozaman gülseren demesi lazim "derya önce kendi gir calis böyle iyi bi yerde sonra ben calisirim. sonra para aliyor..oh genc kiz gibi pembe dünyada yasadigi icin derya la yemek yemeler...ben olsaydim ilk issim kizimi arayip onu yemege götürürdüm...kendi kafasina göre ikidebi pazar elbiselerini layik görüyor...ama.. en degerli manali olan kolyeden hazal a degil cansuya aliyor...eee ozaman dilara o kolyeyi simdi paramparca yapsin...gülseren nasil yaptiydi esyalarla. haber vermeden cansuyu aliyo kolye veriyo...eee dilara yapincami kötüydü. zengin olmak bir suc degildir! allahin bilecegi is...birileri ceker kimileri sampanyada banyo alir...ama bundan kimse suclu degildir. bu dizi biraz bütün zenginler kaka fakirler iyi! yok öyle. iyiki dede geldi iyi rahmi var...o kolyeyi verirken cok güzel kelimeler söyledi!!! hak etti!! gülseren eski patronlar fakir diye mi namus ayaklarina yatti??onlarda erkekler :-) ..neden cihana basdan beri hic sert davranmadi...taa hazali ararken bile tanimadigi adamin arabasina biniyor..bumu namus?? vallahi ben esimin arabasinda bayan kolyesi bulsam aninda bosardim...simdi sizlere soruyorum...o kolye sizin esiniz cebinden ciksa ne yapardiniz? gülsereni sevmedim! belki yalnis kisi oynuyor rolü...yani düsündüm belki bergüzar korel felan oynasa daha farkli olurdu...belki nurgül de olmuyor...bilmiyorum bi hattalar var iste...bana dünyalari verseniz hayatta tanimadigim adamin arabasina binmem..piskopatdir..sapikdir..yani olacak ismi..iste orda gülsereni daha vicdanli sert namuslu yapmalilardi...halkin alkislanacak kadini olabilirdi..mesela türkan sorayi canlandirin...dizi vardi 2. bahar..oda dul iki cocuklu bayan nasil namusluydu!!!
06-01-2015 13:58 !! ++
hazalin davranislarini hic begenmiyorummm cansu cok tatliihazal onu buyuten kadina cok haksizlik yapiyor
Aynur.. • 06-01-2015 12:50 !! ++
cansu çok şeker, asil,ve tatlı..hep görmek isteyeceğim bir yüz..
06-01-2015 04:04 !! ++
tamam hazalın davranışlarını bende beğenmiyorum ama yaşadığı ortama göre böyle bir karaktere sahip..cansu da aynı şartlar da yaşamış olsa aynen hazal gibi davranırdı..ben zaten hazal karakterini oynayan alina boz u sevdim..oyuculuğu da kendi de güzel kız..
ayrıca genç bir kız ne isterse hazal da onları istiyor..marka giyinmek iyi bir okulda okumak v.s..hırçınlığı bu yüzden..ama gülsereni incitmeye kırmaya hakkı yok tabi..
dizi çok keyifli bir dizi..
dizi çok keyifli bir dizi..
iki kere geldi pardon:))
Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 06-01-2015 02:30 !! ++