23-02-2015
su bir sahnede replik tamamlaninca dakikalarca bakismalar; uzatmalar; reklam arkasinda; önceki sahnenkn 5 dakika öncesinde baslatip ayni sahneleri bizlere seyrettirmeler; mehmet emir'in o sakinligi; cevresindeki bagrismalara bu kadr duyarsiz ve sakin kalmasi; hizmetcilerin sözüm ona nuran'dan korkup bu kadar ciddi bir sirri saklamaya devam ermeleri hayatin olagan akisina ters. o gecen bölümlerde diziye giren mimar kiz ile pskopat esi ne oldu; girmeleri ile cikmalari bir oldu? ne sacma... kaldi ki kizin diziye girmesi bir etki de yaratmadi, atesle bahari ayirmayi basaramadi, yani o bölümlerde senaryoya yapilan bu ekleme fiyasko. onur'un bahar aski ne oldu? o konu ve onur'ub intikam hirsi havada birakildi. mehmet emir karisini niye affetti ve hicbirsey olmamis gibi hayat devam! olanlar da yenilir yutulur cinsten degil üstelik. son bölümde (bu aksam) ismail neredeyse hic rol almadi, hani efsun'la olan iliskisi birden koptu mu? durup dururken kizi icin bu kadar radikal degiskliklerle devrye giren hasretin o cok sevdigi, ugruna gelincikte ev tuttugu kizini birakip gitmesi ne alaka? bir karakter diziden cikiyorsa otobüs caminda el sallama sahnesiyle perde kapatilir. hala otobüs icinde giderken göstermek nedir? hasret diziden cikiyor mu yoksa birsey olup da geri mi dönecek, bunun mu sinyalini veriyorsunuz? hangi zenginin villasina konagina el kol sallanilarak giriliyor? o han olayi nedir? hele su murat soydan in oynadigi karakterin mantigini bana biri anlatsin? uzun lafin kisasi: senaristler bes para etmez! hamdi alkan yönetmenlik yetenegin yok bence sektörde baska bir alanda is ara kendine!!!