Reklamları engellediğiniz için biz de mecburen bütçe kısıntısına gitmek zorundayız. Bu yüzden oluşacak sorunlar için şimdiden özür dileriz. (: Sitenin sorunsuz çalışması için lütfen reklam engelini kaldırın!
İlişki Durumu Karışık
Yapımcı: MF Yapım
Yönetmen: Barış Yöş
Senarist: Banu Kiremitçi Bozkurt
Seren Şirince
Berk Oktay
Pamir Pekin
Puan: 7.6 / 10 | Oy: 5640
Yorum: 1847
İlişki Durumu Karışık Yorumları
<< en son yorumları göster |
<< daha eski yorumları göster >>
bu dizi icin 2 muhtesem dizi bitti.rating'leri yavas-yavas dusuyor.artik eskisi gibi hep birinci degil.zaten oda yazda basladigi icindi.
13-03-2016 09:49 !! ++
son bölümde iyice saçmaladılar.mahallenin kasap ı ve manavı birdenbire namus abidesi kesildiler.bu saçmalığa artık tahammül kalmadı.
13-03-2016 08:42 !! ++
gelecek bölümde evi dedenin üstüne devretsinler biraz da ayşegül ile can entrika yapsın
13-03-2016 01:37 !! ++
diziyi kesinlikle bitirmeyin çok daha iyi yerlere gelir bu dizi çok seviliyor reytingleri düşmesin diye telefonlardan bilgisayardan da açıcam artık çünkü ailecek tek izlediğimiz mükemmel dizi siz de nesini beğenmediniz anlayamadım
13-03-2016 01:17 !! ++
yeter artık entirikadan yorulduk elif ile murat çok iticiler vicdanlarıdamı sızlamaz daha da devam ederse bırakırım ben bu diziyi
13-03-2016 00:49 !! ++
cok zevkli izlediğimiz ilk dizi , lütfen öbür dizi ler gibi uzatarak bıktırmayın tadini bırakın.fazlasiyla intrige seyrettik yeter artık.
13-03-2016 00:26 !! ++
bu sacma dizini bitirin insanlarin siniri artik patlamak uzre bura gel ora gel bosanalim ama bu kez evlenez aysegul cook cok sacma kiminse hasta bir senaryosu uzre insanlarin kafasini karistirirsiz kendinize oy verib puan kazanib sevinmeyin turkiye bu dizileri 70-80%
70-80% izlemiyor
13-03-2016 00:20 !! ++
arkadaşlar 34. bölüm fragmanı çıktı:) bu can da çok muzip:) hep şaklabanlık peşinde. ama bu rolü berk oktay oynadığı için yadırgamıyorum fazla. hatta bu hallerini tatlı buluyorum:) ona yakışıyor doğrusu. bu arada murata ve elife çok kızdım özellikle murata. yahu bırak şu ayşegülle canın peşini. hala entrika peşinde. elife kızmamım nedeni niye tek başına hareket etmiyor. ya medihanın kuklası oluyor ya da muratın. be kadın senin hiç mi aklın yok!! bırak sen de canın peşini. adam dedi sana seni sevmiyorum!!! nedir hala senin derdin? neyse her şeyin en kısa zamanda yoluna girmesi dileklerimle:)
09-03-2016 20:17 !! ++
bence iki bölümdür herşey çok iyi canın artık oyuna gelmeyecek hali ve ayşegül le ilgili kararlılıği cok güzel harika bence evlenmeliler elif murata tekrar aşık olmalı çünkü canı elde edemeyeceğini anlayacağı icin bu sefer murati ayşegüle olan aşkından dolayı kıskanıp onu istemeli murat bu sefer aysegülü ayırmaya calisir herhal diye dusunuyorum ama afferim cana yaaa...nasilda herseye ragmen aysegule sahip cikiyor askinin arkasinda duruyor..
superrr bence aysegulde artik sorun yaratmasa beraber ayni evde yasasalar eskisi gibi..romantik ve komik
09-03-2016 17:56 !! ++
ya izlemek istemeyen izlemesin dizi çok güzel reytingler süper ayrica entrika zaten her dizide var ayrica entrika dedigimiz sey hayatin gerçegi ve ister gerçek olsun ister hayal ürünü senaristler dizileri heyecanli,anlamli yapmak için ellerinden geleni yapiyorlar.ister ismi entrika olsun ne olursa olsun burda hayati ,dram,komedi türünde bir senaryo yaziyor tabii ki,karakterlerin iyisi de var,kötüsü de,gururlusu da vargurursuzu da,zavallisi da var güçlüsü de tipki hayatta oldugu gibi senaryoda da böyle tabii ki bir-birinden farkli karakter var.ayrica dram,komedi gibi türlerde hayal ürünü yüzdesi çok az çogunluk gerçek sonuçta fantastik türde dizi yapmamislar.bizim izledigimiz gördügümüz basarili senaryo, farkli karakterler,harika oyuncu performanslari...çok güzel dizi.begenmeyenler çocuk kanallarindan çizgi film izleye bilir.
09-03-2016 17:32 !! ++
bu sezon bite bilir.cunki,adi mutluluk gibi bir dizi bitti,gunesin kizlari gibi mukemmel bir dizi bitme karari aldi.bence iliski durumu karisk fazla dayanmaz,biter. bu sezon olmasada 2.sezon'da final yapar.
09-03-2016 15:24 !! ++
''aklımı çıldıracağım'' ''tabii ki de'' ''bir kahve çak'' bu nasıl türkçe?
bu diziyi gençler seyrediyor. senaristler de mi 15 yaşında?
09-03-2016 14:39 !! ++
dizi aslında devam ettirilebilir, ancak insanların aklıyla oynamayın. bu şekilde giderse erkenden bitirirsiniz. birazda insanlara istediklerini verin, onlara "bu diziden birşey olmaz" deyip diziyi bıraktırmayın bari. yıllardır dizi izlemiyordum, bu diziyi izlemeye başlamıştım, ancak bu gidişatta düşündüm ki, izlememe kararım doğruymuş. insanlara hep entrika dolu şeyler izletenlerin açıkçası iyi niyetli olduklarını hiç düşünmüyorum. diziyi sevdirin lüfen.
09-03-2016 11:26 !! ++
başrol oyuncuları yerlerde sürünüyor şimdi sıra elif ve muratta krakterler bu kadar igrenç onursuz, gurursuz ve tabiri caisse bu kadar kişiliksiz olamaz bütün oyuncuları mahvettiniz yazıklar olsun tüm ekine
09-03-2016 10:53 !! ++
berk oktay'ım ödül almı😊çoook mutlu oldum.aslında en iyi oyuncu dalında da kesinlikle berk'in...buradan berk'e kocaman 😘😙..dizi mi???sadece berk...
08-03-2016 16:50 !! ++
fragman sorunu nedir bunlarda anlamadim
dünyaca izlenen diziler bile fragman konusunda hassaslar
08-03-2016 12:36 !! ++
hep böyle yapıyorlar 2 bölüm izlendi diye fragman veriyolar. bu dizi 2. hatayı kaldirmaz
07-03-2016 14:40 !! ++
bu hafta ayşegül çok bağırdı.bu kadarı çok fazlaydı.ama ben bu diziden baka hiç bir diziyi bu kadar sevemedim.ayşegül klask türk dizilerindeki manken başrol oyuncu kız modelini kırdı, dış güzelliğin değil iç güzelliğin, yanında huzurlu ve rahat olabildiğin insanın önemli olduğunu gösterdi.bence bu dizide en çok ilgi çeken ayşegül.samimi, içten, dogal davranışları 10 yaşındaki kızımın bile ilgisini çekiyor.ayşegül abla diyor ona.ama aycan olarak dizide aile dizisi olarak devam etmeli bence resmen bağımlısı oldum.you tube dan sürekli tekrarlarını izliyorum.dizinin sayesinde mehmet erdem'i tanımış oldum.başarılar.
07-03-2016 14:04 !! ++
aycan lı sahneler daha çok olsun. evlenip evli hayatlarını seyredelim.
çocuklar duymasın dizisi gibi yürüsün... sürekli bir dizi olsun.
ama entrika yerine çocuklarla alakalı aile ile alakalı. bırakın artık hamilelikmiş
kim ne demiş canla ayşegül ü ayırma planları sıktı artık. evli hayata dönün.
diziyi bu şekilde devam ettirin. ikinci bir dizi patlatın aycan lı çocuklar duymasın...
sibkada • 07-03-2016 12:24 !! ++
can geçmişte çok hatalar yaptı. murat ise her zaman ayşegülün yanındaydı. onu sevmekten hiç vazgeçmedi. ama gelin görün ki ayşegül de candan hiç vazgeçmedi. gönlü murata hiç kaymadı. bu işler de böyle arkadaşlar. sadece birini sevmek yetmiyor. karşıdakini kendine zorla aşık edemiyorsun. onun da seni sevmesi gerekiyor. ayşegül de en başında can dedi. seyirci de buna inandı ve aycan olsun dedi. canın da artık ayşegülü sevdiğini anlamasıyla bu kuvvetlendi. yani kısaca artık ayşegül murat olmaz. bunu anlayın artık. bırakın sevenler kavuşsun:)
07-03-2016 12:01 !! ++
ben anlamıyorum can aysegülü seviyor ama hemen bir olayda ayşegülü harcıyor murat üzüldüm kıskanç ama ayşegülü gerçekten seviyor aýşegül hemen muratı yarıyolda bıraktı
06-03-2016 19:57 !! ++
turkiyenin su anki durumu ve coksacma dizileri icinde en guzel dizi izlerken zevkle iznenecek bir dizi dunyada ve turkiyede hemde dizilerde silahin hakim oldugu donemde insanlara kotu ornek icermeyen bir dizi insallah uzun sure ozelliklede aysegul yani seren degisk veguzel sempatik ve dizi izleten kiz...
06-03-2016 17:38 !! ++
diziyi sevyorum severek izliyorum ençokta nurseli idizin yaptığı o rolü bir rol insana bu kadar yakışır çok sverek izlediğiiim hpsi ama nursli idizi daha çok severek izlyorum hem güldüryorda bu tipi kaybetmesin bence diz bitincede çok ykışmış ya
ailecede sevlyor burdaki karaktri
06-03-2016 16:18 !! ++
aysegul, karakterli olup murat'i yariyolda birakma. bugune kadar can seni cok uzdu, aglatti, asagiladi, bu zamanlarda yaninda sana destek olan murat'ti. hamileligi de sonradan ogrendi ve seni kaybetmek istemedigi icin sakladi. murat'in bu hatasi yaninda can'in sayisiz hatasi, saygisizligi ve kabaligi oldu. murat seni cok seviyor.
06-03-2016 12:27 !! ++
seren sirince cok guzel dizinin iz
lenmesdinde en buyuk faktor gercek hayatta insallah pa!ir pekin ile olur cok yakidiyorlar...
06-03-2016 02:57 !! ++
bölüm harika ötesiydi:) can sakin davranıp elifi basının önüne çıkartması zekiceydi:)ama sağ olsun ayşegül basın toplantısını tam dinlemeden tv yi kapattı. o an ayşegüle çok kızdım. neyse ki son sahne murata kapak oldu:)
06-03-2016 01:39 !! ++
birbirini seven insanlar dizinin başlamasından bu güne kadar hiç birbirlerine inanmadılar sürekli yalan söylüyorsun diye birbirlerini yalancılıkla suçladılar birbirlerine aşıklar ama agızlarından çıkanlara güven yok ne çelişki ama
05-03-2016 10:45 !! ++
arkadaşlar bu dizi mediha elifin ve muratın katılımıyla daha çok yalan kaldırır devam. çünkü onlara inanan var ismail dede gibi haa naciyi de untmayalım ben saçmalamanın bu dizinin ana konusu diye düşünüyorum berk oktayın şaklabanlık içeren sahneleri kurtarmaz diziyi konu kurtarır.
04-03-2016 08:24 !! ++
çok güzel bir dizi bitecek diye çok üzülüyorum haftada 1 tane dizi izliyoruz eşimle ondan da olacağız 😯
@si_kız • 03-03-2016 18:50 !! ++
dizi çok eğlenceli, aşk dolu,entrikalı yani herşey var.ama lütfen saçmalamadan güzel bitsin çok uzatılmasın.
02-03-2016 15:55 !! ++
senaristler en sonunda uyandı. seyirci aycan lı sahneler, aşk dolu, çocuklu olarak görmek istiyor. elif i tımarhaneye kapatsınlar. kafayı yemiş. sakın can ona hiçbir şeklde inanıpta tuzağana dönmesin. şimdide ince hastalığa yakalandım der. üzülmemem gerekiyor deyip yine ayşegül den ayırır. lütfen dizi bıktırmadan bitsin.
sibkada • 02-03-2016 11:57 !! ++
arkadaslar 2016 yilin ciftti anketine serenle berke oy verelim haydi hepsini gecelim
02-03-2016 10:51 !! ++
33. bölüm fragmanı muhteşem:) fevkaladenin fevkinde yani:) çok umutluyum.hissediyorum kısa sürede her şey düzelecek. biz aşk dolu bir aycan izleyeceğiz:) bu can yine muzurluk peşinde:)çok fırsatçı bir kere. murata diyor ama o murattan beter:) ama ayşegül çok doğru söyledi: o işler öyle kolay değil:)
01-03-2016 22:59 !! ++
ya can sürekli ayşegülün kalbini kırsın sonra af dilesin bu ne ya arap saçına döndü can ayşegülü kırsın hop murata dönsün çocuk oyuncağımı artık karar verilsin kim kimle hiç de türk toplumu icin bu davranışlar uygun kaçmıyor etik değil
01-03-2016 20:28 !! ++
evet yeni fragman superrr merakla bekliyorum afferim can aysegulde artik onu afetsin ve o eski güzel gunlere donsunler can eliften birsekilde ayrilmali yine bu sefer elif murata kafayi taksin ona ask olsun onu kiskansin
01-03-2016 14:16 !! ++
yeni fragman cikti. sonunda su 10 bolumdur dizinin uzerindeki kara bulutlar dagiliyor gibi. ben 2 aydir izlemeyi birakmistim, elifin hamilelik yalanini dolandirdilar da dolandirdilar.. son tasiran su da ayesgulun konusmalari duyup, sonar hafizasini kaybetmesiydi.. umarim dizi tekrar ilk 15-20 bolumundeki zeki/sicak/romantik komedi ye geri doner (izleyicilerin bu kadar salak yerine konmadigi, oyuncularin bu kadar sebek haline gelip o ustun yeteneklerinin yerlerde surunmedigi o eski ilk baslarda ki bolumler)..ama bunun buyuk sebebi 20 bolumluk kore dizisini 40 bolumluk hale donusturmeye calistiklari icin boyle..
Charlie • 01-03-2016 10:47 !! ++
helal olsun sana can nasılda ayşegülü kacırdı dügünden elıfede posta koydu ıyi oldu elife mediha ısmaıl dede ne güzel yaptı ama medihayı evden koydu parasız biraktı onu mecbur kaldı nacıye gıtdi nacının anneside cok güzel kaynanalılık yaptı gercekten cok güzel bir bölümdü
❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 29-02-2016 17:17 !! ++
bu hafta biraz begenildi diye yine fragman vermiyorlar.amac seyircinin istahini kabartmakmis.istahsizliga yol actiklarinin farkindalarmi acaba
29-02-2016 16:28 !! ++
son bölüm çok guzeldi en azıdan izlemeye değer
29-02-2016 16:08 !! ++
dizinin konusu bayagılaştıgı için her hafta reytingler daha da düşmeye devam ediyor
28-02-2016 21:47 !! ++
süpeeerrrdiii süper can süperdin çoook mutlu olduk bölüm harikaydı can ilk defa görmek isteğimiz gibi davrandı çok akıllı davrandı ve kararlı işte can bu helal olsun böyle işte haydi arkadaşlar oylarımız idk ya vallahi herkes hakketi bunu
28-02-2016 13:52 !! ++
ya herşey süperdi tam istediğimiz gibi oldu helal sana can bu sefer tamda görmek istediğimiz can oldun herşey görmek istediğimiz ve olması gerektiği gibi artık birazda aycanlı romantik komedi görmek istiyoruz evlilik, tatil, deniz vs sonra can aysegulu eliften korumalı çünkü can onu tanıdı artık murattan da öyle bence ayşegülün seneryosunda can oynayacak fakat murat senaryoyu kaciracak elif cana annesininde olduğunu söyleyecek işin içinde can nın onu affetmesi için ayşegülle evlenmesine razı olacak medihada elifi nasindan salacak elifte bunalima girip intikam alacak herkesten
28-02-2016 01:29 !! ++
muhteşem muhteşem muhteşem bir bölümdü ohh be dizimi böyle keyifle zevkle izlemeyi özlemişim canım bu sefer zeka patlaması yaşadı resmen hele o son sahne ama çok güzel olmuşsun sen diyip kaçırması ismail dedem handanım gülendamım canım hepsi ama hepsi şapşahaneydi bu bölüm :))
BerkOktayAşığı • 28-02-2016 01:10 !! ++
bu bölüm muhteşemdi:) uzun zamandır böyle harika bir bölüm izlememiştim. kardeşimin tabiriyle senaristler başını duvara mı vurdu ne:) yani nerdeyse göbek atacaktım sevinçten. artık izleyiciler olarak çok sıkılmıştık bu entrikalardan.reytinger tavan yaptı bence yani inşallah:) senarist duydu sesimizi en sonunda:) bütün idk ekibinin eline sağlık. umarım aynı güzellikte devam eder gelecek bölüm. medihaya inat aycanlı bölümlerde buluşmak dileğiyle:)
28-02-2016 00:50 !! ++
allahım sana şükürler olsun:)can gerçeği öğrendi. muratın da bu işlerin içınde olduğunu biliyor artık. ayy ayşegülü nasıl da kaçırdı. çok tatlısın can:) nasıl da pes etmedi ve ayşegül istememesine rağmen onu dinlemedi kalbini dinledi:) biz arkandayız can sonuna kadar. yürü be kim tutar seni:)
28-02-2016 00:29 !! ++
süperrr işte bu...o kadar ya şükürler olsun ya koş can...
27-02-2016 22:36 !! ++
berk oktay aşığı teşekkürler moral oldu gerçekten. senin güzel yorumların da olmasa ne yapardık bilmem:) yeni bölüm şahane olacak inşallah. sevenler kavuşsun artık her şey ortaya çıksın can artık tüm gerçekleri öğrensin. biraz da kötüler üzülsün:)
26-02-2016 00:18 !! ++
ya allahım can nasıl kaçırıyor ayşegül'ü öyle sırtına atarak off çok tatlılar ya aycan'ı eski haliyle görmeyi özlemişim takım da şahane yalnız ismail dede handan gülendam iso bile bizden ya bu bölüm çook güzel olacak hissediyorum ilk defa :))
BerkOktayAşığı • 25-02-2016 23:43 !! ++
saçmalamakta dip yaptınız bu sözler başrol oyuncuları ve tüm ekibe bu saatten sonra hepinize geçmiş olsun
25-02-2016 18:57 !! ++
artık kaç düğün kaç gelinlik gördük bıktırdılar üstüne üstlük birbirleriyle öpüşmeyen evlenmeyen kalmadı mübarek bu nasıl mide arkadaş ne kullanıyor bu senaristler bu dizinin komik olduğunu mu sanıyorlar ilkokul müsameresine döndürldüler iyice konu mu yoktu bu kadar saçmaladılar anlayamıyorum...
24-02-2016 15:50 !! ++
senaristler,senaristler,senaristler sesimizi duyuyor musunuz acaba?
lütfen artık mediha ve elif hak ettiği lafları duyup rezil olsunlar. hak ettiklerinini
hamilelik yalanını sürdürdüğünüz defakere bölümler kadar uzatabilirsiniz. seyircinin görmek istedikleri bunlar... can ile ayşegül ün düğünü uzayabilir. ama mediha ve elif e karşı artık sabrımız kalması ve tabi ki de murat. yeter artık ya.
yoksa artık izlenmede en altlara düşüp diziyi yayından kaldırmak zorunda kalacaksınız. herşeyi toparlamaya başlasanız diyorum...
sibkada • 24-02-2016 14:18 !! ++
hamilelik yalanı çok uzadı çok sıkıcı olmaya başladı
24-02-2016 12:34 !! ++
15 bölümlük kore dizisi adaptasyonu orda diziyi bitirmeliydiler cok güzeldi bizim türk senaristler diziyi uzatmak icin yalan hamilelik klisesinden tutun medihanin entrikalari seyrenilmez hale geldi.ayrice romantik komedi dizisi bu efe ve ece diziden ayrildi ve ölerek yani tam bir dram ne cenaze sahnesi ne.ailem dedigi efe ve ece icin bir göz yasi dökmedi hemen kaza sonrasi avukatta vasiyet acildi orda aysegül akli sira vasi si diye komedi yspiyor.ne diyim tüm bu olanlata.ben bir süre önce biraktim izlemeyi böyle sacmalayam bir senaryo görmedim bir ara aysegül cana öyle bagiriyorduki sinirlerim bozuluyordu.medihanin komiklik adina yaptiklarina gülemiyorum artik dizi ab reytingletinde cok alt siralara düstü bu hafta ab de günedin kizlari 6.ilk 8 durumda oldu.aysegüle de tahammülüm kalmadi seyredenlere sabir
24-02-2016 04:53 !! ++
dizi gercekten cok guzel bir dizi ,diger diziler gibi insanlara kotu ornek olmuyor .herkesin elinde silah kim kimi isterse kacirip kesip bicip aptalca istetikleri gibi ceza verip oldurmeleri turkiyenin su andaki durumuna dizi dedikleri aptalca senaryolari insanlara sunmalari herkesin elinde silah artik oyuncak olmus gercej hayatta bunlari ornek alan binlerce aklinin kullanmayan insanlar var bu tur dizilermi guzel ne olur artik bu tur senaryolar ilgi gostermeyin tepkilerinizi gosterin yazik genclere yazik bu ortamda bu dizilerin olmamasi yapilsa bile silahlarin ortada oyuncak gibi olmamasi iyiliklerin hakliliklarin silahsizda hal olacagini insanlara anlatilmasi daha dogru olacakti daha guzel dunya icin.aslinda anlatilacak cok sey var ama yazmayi fazla sevmiyorum ..konusarak anlatilmasi daha guzel...
23-02-2016 22:36 !! ++
ben senarist arkadasi anliyamiyorum ya can karakterini salak yaptı oda yetmemiş gibi. halen can elifi savunması şaka gibi ben inianin gecen bölümün sadece sonu seyrettim hızlı geçtim zevk almadım yani şu diziyi ayşegül ve can karekteri için izlediğimizi unutmuş senarist halk kı kandıramassın sonra reytin lerin duşer anladınmi
23-02-2016 15:31 !! ++
idk dizisinin gidişatı kötü. üzülüyorum doğrusu. reytingler çok çok düştü. keşke can hiç elifle evlenmeseydi. çok üzülüyorum cana. bir türlü sevdiği kadına kavuşamadı. artık top ismail dedede o ne yapar eder işin aslını ortaya çıkarır. valla artık elifle mediha düşünsün yatacak yerleri yok:)
23-02-2016 01:36 !! ++
lütfen artık elif ve mediha ağlasın üzülsün. bu yaptıklarının bedeliniz ödesinler. ayşegül ve can onlarla yüzleşip hepsinin hesabını sorsunlar. tabi ki murat ta nasibini alsın. sevgisini nasıl yalanlar üzerine kuruyormuş görsün bakalım. lütfen artık can ile ayşegül bir araya gelsin. dizi birazda onların evlendiği zaman üzerinden gitsin. yeter artık seyircinin görmek istediği bu. can ayşegül evlensin. dede mediha yı evden kovup mirasından red etsin. elif te yurt dışına annesinin yanına gitsin ya da murat la evlensin iki yalancı birbirine yakışır. mediha fakirliği görsün.
sibkada • 22-02-2016 14:19 !! ++
çok severek izlediğimiz bu dizi ne hale geldi böyle artık toparlanamaz bence son birkaç bölümünü sırf meraktan izledim.
22-02-2016 10:32 !! ++
bu dizide can'ı sürekli harcayan bir senarist var. konusu bu kadar absürd olan bir dizide senarist suçludur.
22-02-2016 08:52 !! ++
can sen aysegüle ınanmayarak en büyük hata yaptın ve aysegül dügünü ertelemek ıcın elınden gelenı yapmaya calıstın en son aysegülü muratın 29subatda dügùn yapalım demesıne ızın verdin aysegüle ınansaydın böyle olmuyacaktı
❤💕Kıymetsiz insana kıymet vermeyeceksin • 22-02-2016 03:38 !! ++
ailecek izlediğimiz tek diziydi son bölümü ile yarısına kadar bile izlemedik bu bu kadar güzel kadroyla iyi devam ederken iyice sacmasapan bir hale getirdiniz rezalet ...
21-02-2016 22:08 !! ++
izleyicilerin duygulariyla bu kadar oynamaniz dogrumu ya inancimizi yitirdik yok bunlarin kavusacagi falan ben artik inanmiyorum akin sonraki bolumlerde elif birsekilde o cani yine kandirir gercekten hamile kalir canda saf saf boyle biz elif can degil can aysegul istiyoruz ya bu karisk degil bu bayagi elif can oldu ya...
21-02-2016 21:20 !! ++
sevgili berk ve merve çiftine sonsuza kadar sonsuz mutluluklar diliyorum.tanışmasam da inanın çok mutlu oldum.umarım en yakın zamanda güzeller güzeli yavrularınızı da görmek şansımız olur.en güzel çift merberk 'e👏👏👏😙
y
21-02-2016 21:00 !! ++
iyice saçmaladiniz yazik ya insan ayşegulu dinler ayşegulu hiçmi tanimiyo can izlerken sinirim bozuluyo komedi drama dondu hende saçma izlemiyorum artik elveda
ismail dede çozecek
21-02-2016 18:50 !! ++
ismail dede artık gerçeği biliyor gerisini o halleder canı inandırır medihayı haklar gözüm arkada kalmayacak içım rahat:)
21-02-2016 16:00 !! ++
izleyici yorumlarını bu kadar hiçe sayan bir ekip sadece idk ekibidir şu yapılan yorumları hiç okumuyormusunuz seyircinin istegine cevap vermezseniz sonunz kaçınılmaz artık reytingleriniz ve yorumlar sizi sona götürüyor zaten.çok kişi ekmek yiyor diyorsanız izleyicinin isteklerine de biraz cevap verin ekmeginizi yiyin yoksa işsiz kalırsınız
21-02-2016 12:27 !! ++
her bölümden sonra izleyicisine teşekkür eden ,seyirci istiyor diye aycan fotoları sayfasına koyan,dizinin izleyicilerine ne olursa olsun saygı duyan,diziyi aslında tek başına götürdüğü halde mütevazılığını ,saygısını hiç bozmayan büyük 'adam' berk oktay'ı alkışlıyorum👏👏👏(dizi mi?boşverin)bu güzel 'adam'ı izlemekten mahrum bırakanlar utansın!...
21-02-2016 09:21 !! ++
biz yorum yazmaktan bıktık. siz yine aynı, ayıp ediyorsunuz, yazık. birinci diziyi sonuncu yaptınız.
21-02-2016 00:34 !! ++
çok saçma ya elifin yaptı ayşe gül abla o kadar masum ki insan elife inanmaz ya inşallah can ve ayşe gül abla birleşirler çok yakışıyorlar
21-02-2016 00:26 !! ++
bu ne bicim komedi bu kadar haksizlik entrika ve sacmalik olamaz bende izlemiyecem artik survivor izlerim
20-02-2016 23:48 !! ++
yeter artıkkk! sürekli bir hamileliktir gidiyor! iyice saçmaladınız artıkk! izlenebilecek tek eğlenceli dizi vardı onu da berbat ettiniz. sürekli bir haksızlıkk! artık bu diziyi izlemeyeceğim. izlerken üzülüyorum sinirleniyorum bu kadar da olmaz yaa...!
20-02-2016 22:06 !! ++
ilişki durumu karışık dizisini epeydir izliyorum. senaristler artık ne yazacaklarını şaşırdılar. saçma sapan sebepler ile oyalıyorlar milleti. artık bölümlerin hiçbir amacı, sonucu yok. yok efendim hafıza kaybı, yok efendim bebek düşürme falan filan. yahu arkadaş resmen milleti aptal yerine koyuyorsunuz. diziyi zaten nurseli idiz için izliyordum. ama artık bizim evde izlenmesi yasak!! resmen saçmalık.
20-02-2016 20:59 !! ++
canın ayşegüle inanması ve araştırması gerekirdi çünkü ayşegül şimdiye kadar cana yalan söylemedi ama can yalan söyleyen hayatı yalan ve entrika olan elife ,mediha ya inanacak can şimdiye kadar sözüm ona aşık oldugu ayşegülü hiç tanımamış düşük yalanında ayşegül iteledi dediklerinde benim ayşegülüm bırak birini itmeyi karıncayı incitmez hele hele ki hamile bir kadına bunu asla yapmaz demeliydi şimdi ayşegül bu kadar karektersiz bir afamı niye sevsin?ayrıca bundan sonra bu adama hala sevgisi devsö ederse ayşegülün normal bir insan oluşunu sorgulak gerek ben bu yazıyı yazarken diziyi seyrettigim için yaxmıyorum seyretmiyorum bırakalı çok oldu safece fragmanları seyredip yazıyorum
20-02-2016 14:57 !! ++
berk oktay aşığı,tebrik ediyorum seni ..her şeye rağmen bunca sabrettin.ben ve arkadaşlarım da berk için dedik ama izlenecek gibi değil gerçekten...şunu fark ettim ki ben haftalar öncesinde bıraktım derken bırakmışım , uzatmaları olmuyormuş. berk için ancak bu kadar izlenebildi yoksa dizinin hiçbir izlenesi hali yok. herkese daha mutlu bir dünyada, kalite yaşamlarda kaliteli eserlerde yine görüşmek dileğiyle... berk oktay hep bizimle olsun,hep öyle gülümseyebileceği yaşamda ve yapıtlarda olması dileğimle...
20-02-2016 11:38 !! ++
berk oktay aşığı sana katılıyorum ama canın gerçegı öğrenip ayşegulu dügun gunu kaçıracagından emin değılım bu akıllı senaristler yine ne yapar eder canın ayşegüle inanmasına bir süre daha izin vermez. bu ne ya dizinin çivisi çıktı. ah ayşegül niye başta demiyorsun elif hamile değıl diye. sanırım muratla düğün olayı kesinleşti diyebiliriz. yazık çok yazık. şu cümle o kadar iyi antatıyor ki tüm söylediklerimi: sevgi neydi sevgi emekti...
20-02-2016 00:43 !! ++
olacaklar konusunda tahminlerim hep tutuyo.beni hiç sasirtmiyolar.çünkü klişe bir senaryo oldu.15 bölümden sonra.senaristin yetenegi ortaya çıktı. performans çok kötü. ben artık izlerken uyuya kalıyorum. çünki merak edeceğim hiç bir durum yok.dizinin en başından sonunda ne olacağını biliyorum.şu ana kadar hiç yanilmadim.
19-02-2016 16:28 !! ++
senaristler kadar vizyonu sıfır şahıslar görmedim dizide konu tıkanınca utanmadan yine cana yıkmışlar bütün suçu, neymiş ayşegüle elif benim karım o bebeği düşürdü nasıl acımasız davranırsın diyor yahu can daha geçen hafta dedi ben seni seviyorum sen sevmesen bile ben seni seviyorum siz çocuk mu kandırıyorsunuz yazılan senaryoya bak iğrençten de öte ayıp yani bunu çekerken de mi o aklınıza dank etmiyor bazı şeyler berk için bile olsa artık bu diziyi izlememeye karar verdim haftaya olacaklar belli can şüphelencek gerçeği öğrencek yine ayşegülden özür dileyecek düğün günü kaçırcak ayşegülü ki bence istemsiz olarak off bıktık bu senaryolardan az orjinal fikriniz olsun ya ne kadar saçma oldu bu dizi miyadı doldu izleyenlere allah sabır versin benden bu kadar berkomu daha kaliteli işlerde görmek dileğiyle.
BerkOktayAşığı • 19-02-2016 14:04 !! ++
seren sirince gercekten cok guzel ve dizinin bu kadar izlenmesinde en buyuk sebep,cok buyuk isigi var diziye ayri bir guzellik veriyor.ilk kez bir dizi izlerken zevk aliryorum .cok guzel aydinlik yuzu var ,ileride sinema filimlerinde de goruruz.oynuyacagi herkezler cok yakisacagina eminim...
seren sirince ile pamir cok yakisiyorlar ...
19-02-2016 01:03 !! ++
bari bu defa can soytarı annesinin ve düzenbaz elifin iftiralarına inanmasın ayşegül öyle bir şey yapmaz deyip bir kere sevdigine inansın arkasında dursun tıp okumuş adam numaradan olan düşük yalanına inanmasın gerçekleri ögrenip elifi terk etsin ama annesini de hiç affetmesin böyle bir anne bunu hak etti gerçekten anne olsa oglunun mutlulugunu ister ama o kendini naciye peşkeş çekmenin derdinde
17-02-2016 15:08 !! ++
başlarda ne güzel romantik komediydi gülerek izliyodum.şimdi sinir olarak izliyorum. bu dizi için geçen sene hiç kaçırmadığım yarışmayı izlemiyorum.böyle giderse idk bırakıcam
17-02-2016 14:19 !! ++
sonunda bende bıktımmm bu saçmalıklardan izlemiycem fragman bile berbat artık toparlayamayacaklar belli oldu survivor başladı artık onu izliycem bende
17-02-2016 12:57 !! ++
idk internet'in tekrarlarıni gerilere gerile can(aslında berk icin) sahneleri için gireyim dedim.can'ın havuz sahnesini yakaladım, handan ile konuşması o kadar.diğer karakterleri görmemek için izlemedim. berk oktay en kisa zamanda başka bir dizi ve sinemada olmalı ...ayşegül 'u uzun bir süre sağlık açısından görmemeliyim. bu dizi bitmişti zaten...
17-02-2016 12:49 !! ++
entrika, dram, skandal ve gerilimlerle dolu bütün dizilerin yanında bir tek bu diziyi romantik komedi diye izliyordum, güzel ne varsa bozuyorlar ya, bu diziyi de diğer arabesk diziler gibi saçma sapan yaptılar. çok farklı ve hala romantik komedi olarak kalabilirdi bu dizi, mesela ayşegülün filminde canın oynaması, muratın o filmin yapımcısı olması durumları vardı, noldu? orada birsürü komik olay olabilirdi. ama senaristler zannetti ki biz salağız, izleyiciye ne kadar dram versen o kadar izler, ama öyle değil işte, çevremde birçok kişi son birkaç bölümdür izlemiyor, internetten özetine bakıyor, ben de bu son fragmandan sonra bu cumartesi dizi mizi izlemem, başka güzel filmler var.
16-02-2016 23:36 !! ++
ayşegüle çok iyi oluyor resmen aptallık yaptığı ne diye gidip 2 gün süre size der böyle derse yeni entikayı saniyede yaparlar mediha nasıl bir anne ya allah düşmanımın başına böyle anne vermesin nefret ediyorum o kadından canı gene suçlu çıkartacak senaristler habuki bu konuda can haklı ayşegüle bağırmalı benden nasıl saklarsın yalanı bir de gidip üstüne murata nasıl anlatırsın diye ayrıca bir de utanmadan evden kovdu murat için canı ya yazıklar olsun o adam her fırsatta sana sevdiğini söylüyor daha geçen bölüm dedi sen beni sevmesen de ben seni seviyorum diye sen sürekli olarak kovup duruyorsun elife gidip kocan nasılsa diyebiliyorsun senaristler izleyiciyi ayşegülden yana çıkaracaklar ya can gene suçlu olacak bakın ve görün bebek düşecek yalanına inandıracaklar canı ve ayşegülü suçlayacak gene can suçlu çıkacak bu senaryonun allah belasını versin kesin karar verdim artık izlemiyorum!
BerkOktayAşığı • 16-02-2016 14:24 !! ++
tek kelimeyle berbat bir diziye dönüştü şu an yayında olan konusu en kötü seyreden bir dizi oldu
16-02-2016 13:22 !! ++
aysegul'un günahı can'ı değil murat'ı istiyor oluşu gerçeği;ama aptal olduğu için kendisi de farkında değil :)))ayşegul aptal olduğunu söyleyen arkadaşlara farkindaliklarından dolayı gerçekten tebrik ediyorum.
16-02-2016 12:19 !! ++
hamilelik oyununun sonu gelmiyecek herhalde. önceden kaçırıcam diyekorkar en sevdiğim cumartesi gecesini diziyi izleyerek feda ederdim. şimdi internetten 3 dk seyrediyorum yetiyor. diziden soğuttular. birazda mediha elif ve murat zor duruma düşsün kendilerini affettirmeye çalışsınlar. bu ne ya ayşegül ile can ın suçları günahları yokken bir yalan ne hale getirdi. dede de o kadar uyanık aycan ları da çok seviyor bu yalanı çıkaramadı o mediha nın yüzüne tükürsün elif e de hak ettiği lafları söylesin. yuh be bu kadar uzatılmaz bir konu. yeter artık...
sibkada • 16-02-2016 10:50 !! ++
bitsin artik cok sacma oldu filimin tadi gitti. sıkıldık. aysegül hic yakismiyo murata . entrika üstüne entrika.
15-02-2016 21:17 !! ++
bence izlemek istemeyenler kendilerine yeni dizi bulsunlar izleyenleri de rahat bıraksınlar izleyenler halinden memnun çünkü:) bu arada fragman çok kötüydü:(
Sanaya Irani:)selen • 15-02-2016 19:37 !! ++
izleyiciyi aptal yerine koyan bir dizi oldu. öyle olsaydı böyle olsaydı demek yerine, gerekeni yapıp artık izlenmemeli. ben zaten 2 bölümdür internetten 2-3 dk kısaca özetine bakıyorum. tanıdığım birçok insan ise tamamen bıraktı. türk milletinin pskolojisini bozmak, algı yönetimi yapmak ve uyuşturmak üzerine kurulu bir medya anlayışı var.
15-02-2016 18:05 !! ++
onca yaşananlara rağmen aycan olsun diyen özel seyircilerimıze bu senaryo fazla bile 😆demek ki onca yaşananlara rağmen en son ayşegul saçmalıklarından sonra...nasıl olsa senaristimiz bu iki tuhaf karakteri birleştirecek zaten de bunlar birleşse ne felaket olur düşunsenize...aycan olurlarsa umarım çocukları olmaz😄 düşünsenize bir de duygusal zekaları annesi ayşegul 😕'e babası can 😕a benzerse öf ne kötü olur.fiziksel olarak benzesinler de ama diğer yönden hayır! ...aslında normal karakter de göremiyorum pek.handan yine en akıllıları. dizi oyuncularına sevgilerimi içtenlikle gönderiyorum;çok emek sarfediliyor, çok yorucu; ama işte karakterler ,senaryo bıraz tuhaf😊hele ayşegul karakteri tuhaflıkta kendini yine aştı
15-02-2016 17:05 !! ++
31. bölüm fragmanı yayınlandı. sevinemiyorum maalesef. bu ayşegül tam bir aptal! gidip söylese ya hemen gerçekleri cana. neymiş ne de olsa kocasıymış!!! bu durumun kocalığı mı kaldı? hayat memat meselesi gibi bir şey artık. yahu bu adam seni sırf elif hamile diye terk etti. tabi sadece o da değil bu ikisinin arasını bozan. aç artık gözünü ayşegül bu kadar saf olma!! bir de iftira yedin medihadan! şimdi ayıkla pirincin taşını!
15-02-2016 16:26 !! ++
eger bu aysegul can'a aşiksa "aşk mutasyona uğramış"tuhaf ki ne tuhaf!..
bu nasil aşk???ayşegul adeta elif'in hamile olmadıgına kahroldu!..aysegul 'un sacma ruyası da destekliyor.ayşegul her haliyle murat diyen bir moddayken neden aycan olsun ki?elif can'ı,ayşegul murat'ı istiyor. bu dizinin anlattığı dil bu maalesef!gerçekten ayşegul izlemek sinir bozucu oldu.bu kadar sacma sahneleri çekerken ekip olarak sıkılmıyorlar mı?can sahneri de sacma olsa da sevimli oluşu ile izletiyor.inanin en hos bir sey kaldiysa handan ve can sahneleri..ayşen guruda dizide olsa da ,berk diziyi götürse de bu dizinin gidişatı maalesef! !!
15-02-2016 14:00 !! ++
ne desem bilmiyorum bana diyecek söz bırakmadınız. idk izleyicileri olarak artık entrikasız huzurlu evli mutlu çocuklu bir aycan istiyoruz:)
15-02-2016 03:14 !! ++
aysegul cani cok seviyor ve oyuna geldi can onu nikah masasinda terketti gitti elifle evledi neden onun hamile oldugunu ogrendi tabi entrikayi bilemedi can aysegulu bu yuzden birakti ama onu cok seviyor ne yapsaydi elifle olan canla birliktemi yasasaydi goz goze dizdize canin ailesi var mediha teyze aysegul baskasiyla eli olan cok sevdigi adamla ne sifatla birlikte yasayacak aysegul kendice hakli az kaldi dahada hakli olacak bakalim yine bu medihayla elif cani kandirmasalar...
15-02-2016 00:33 !! ++
hala ayşegul'un uzuldügunü düsunup uzulenlere şasıriyorum ben de,gercekten izleyicilerdeki ilginç algıyı görünce senariste hak verecegim neredeyse...hala ne ayşegul'ü?ayşegul murat'ıyla olsun.zaten can yerine murat'a söyleyen salak kadıni can niye ister ki onu anlamiyorum.can yeter artik birak ayşegul'ü elif bile aşkı için neler yapıyor.böyle senaryoya ve de hala ayşegul diyen seyirciye de böyle yorum yakışır.aycan artik olamazzzź!hala diziyi izleyeceklere..
14-02-2016 23:08 !! ++
dizinin ana konusu olan can ile aysegulun yalan evliligi bile 5.bolumde duyulmuste ece ve efe tarafindan.bu ne boyle yalan hamilelik 10 bolumdur anladilmadi.komik
14-02-2016 18:33 !! ++
evet ya malesef dizilerde konular çok uzatılıyor çünkü dizi bu sonuçta uzaması lazım uzamasa dizi olmaz o yüzden olayları uzatmak mecburiyetindeler ama tabii bu sektör de daha da gelişe bilir daha mantıklı daha heyecanlı konular yazıla bilir...neyse ben şahsen sıkılmıyorum izliyorum iyi geliyor bazen entrikalar bir az sinir ediyor ama diğer sahneler eğlenceli olduğu için çok fazla hiss etmiyorum acaba bu hamilelik meselesini ne kadar uzatacaklar?
Sanaya Irani:)selen • 14-02-2016 17:13 !! ++
bıktık bıktık bıktık artk mediha,naci,elif ve şimdide murat katıldı yalan makinasına dönen karekterlere entrikacılara bunlarla dizi devam etsin
14-02-2016 15:26 !! ++
yfeter artik hersey ortaya ciksin yoksa izlemiyecem güzel seyler gormek icin izliyoruz hep üzülüyoruz elif ne ara bu kadar cana ask oldu ya o murati seviyordu cekilsin aradan gitsin murati elde etsin canda aysegulle yasasin ne yani dizinin adi iliski durumu karisk diyekarisklik olmasi gerekmiyor bence gunesin kizlari dizisi gunesin kizlariylami sinirli konu veya dizinin adi kiralik ask diye oylemi isleniyor konu yo cok güzel bir ask anlatiliyor yada cilek kokusu adi boyle diye hep cilek yiyip koklamadilar dizinin adi boyle diye öyle olmak zorunda degil tamam basta karisti ama sonra yoluna girsin ask yasayalim ara ara karissin bu ne ya corbaya donduk sinirden kendimizi yiyecez valla kusura bakmasinlar gunesin kizlarini izlerken öyle gerilmiyorum boyle giderse bu diziyi izleyecem uzgunum kendileri boyle istiyorlar biz ask mutluluk ve komedi istiyoruz
14-02-2016 10:17 !! ++
idk izleyicisi gibi sabırlı ama kararsız bir kitle görmedim.yani hem idk'ya sinir oluyor hem izliyor, hem de hamilelik gerçeği çıksın da diziye devam edelim diyor.peki bu ayşegül'le mi?bunlardan aycan olur mu beee!!!
fragmana bile baktığımda inanamıyorum.ayşegul'ü hala isteyen hatta aycan olsunlar diyen çok genç arkadaşlarıma diyorum ki aşk bu değildir ki arkadaşlar,sadece bir diziye aşk için bakıyorsunuz da o bile yok ki!..can'cı arkadaşlar,can'ın salak salak ayşegül demesi-ki ben de can tarafındaydım-ayşegül murat'la milano'ya gitsin (diziden çıksınlar)o zaman diziyi izleyeceğim "söź"!ha dizi o zaman biter mi yani ?demek ki bitmesi gerekiyor. yani bu dizinin karakterleri bu kadar saçmaladıktan sonra hala kavuşmasını istemek özellikle can 'ı salak ötesi durumdan geri getirmez.lütfen daha tepkili insanlar olalım, hayatın kalitesini yükseltmek için kendimiz kaliteye layık olduğumuzu göstermeliyiz;bu da tepkimizi kararlılıkla göstermek , gerekirse vaz geçmekle olur.daha kaliteli izlencelerde,,daha kaliteli yaşamlarda...
14-02-2016 10:00 !! ++
yeter yaa...! yeter artık! şu hamilelik olayını uzattıkça uzattınız. ayşegül sürekli üzülüyor sürekli üzülüyor... her şey kötülerden yana. uzatmayın artık hamilelik olayını. gelecekte hafta olan fragmanı da izledim. ayşegül'ü suçlu göstermişsiniz yinee! yeter artıkkk...! can hamileliğin sahte olduğunu öğrensin artık! kaç haftadır uzattıkça uzattınız. biraz keyiflenelim diye bu diziyi izliyoruz ondada sürekli uzatılan bir entrikaa
14-02-2016 01:57 !! ++
senarist kışı entrikalarla geçirmek istiyor anlaşılan. oyunculardan özür diliyoruz artık seyretmeyecegiz.
14-02-2016 01:27 !! ++
orjinaline sadık kalamadınız, iyice salak bi dizi haline getirdiniz. türk işi hamilelik oyunları falan, nurseli idiz için fazladan para ödeyen biri mi var. yan karakterden ana karaktere. aklımı çıldıracam şimdi, o yüzden seyretmeyi bırakıp herkese aynısını öneriyorum. naci neyin nesi ...elif niye can'a aşık, orjinalinde murat'aaşık. ah ah, fantazileriniz için orijinal senaryolarınız kabul görmüyor di mi? anca böyle çalıntı senaryo üzerinden yazabiliyorsunuz, o da bu kadar. feci
14-02-2016 00:44 !! ++
ya herşey tamamda bu ne saçmalik zaten patladık yeni fragmanı gördünüzmü ya vallahi artık benim yalan çekecek halim kalmadı ya can artık herşeyi öğrenir yada izlemem bu ne ya murat aysegul filmine dondu
14-02-2016 00:42 !! ++
senaristin ayşegül ü murat tan ayırmaya niyeti yok. seyirci enayi değil.
14-02-2016 00:31 !! ++
aalah aşkına can ogrensin artık uzatan uzata sakızı çevirdiğini baska konu bulamıyorsunuz diziyi ilerleticek gul endam cana bişey söylemiyor
sinir bozmaya başladı seyretmek istemiyoruz artık lütfen can okulun hamile olmadığını öğrensin yaratıcı olamıyor musunuz hep bu konu etrafında dönüyor
13-02-2016 23:36 !! ++
bi diziyi sevip izlemeye başlıyoruz neden bukadar batırıyosunuz.dizinn olayları çok basitleşti ve saçmalandı ..toparlanmazsa izleycler izlmck artık.
13-02-2016 23:36 !! ++
elifin hamilelik oyunu uzun surmeyecek ve ortaya cikacaktir aysegulde cana geri donmeli
Funda • 13-02-2016 22:12 !! ++
yazıklar olsun ayşegüle ya ne olursa olsun sen o adamı sevmişsin sonuçta ona kadınlık yapmışsın bir süre güya aşıksın insan böyle bir yalanı öğrenip nasıl söylemez ya bir de gidip murata söylüyor yazıklar olsun gerçekten inşallah can öğrenince bu sefer o küser çeker gider arasın dursun hanfendi.
BerkOktayAşığı • 13-02-2016 20:05 !! ++
sayın admin,bugun yazdığim yorumumu yayınlamazsanız sevinirim.evet yazdiklarimın doğru olduguna katiliyorum;ancak dizi çalışanları da gözönünde bulunarak üzülmelerini istemiyorum.ayrica izleyicilerle ilgili de yanlış anlaşilabilecek şekilde duygumu iletmiş olabilirim.teşekkür ederim.
13-02-2016 18:30 !! ++
bu gun gunlerden idk hadi bakalim nasil bir bolum olacak cok merak ediyorum.bence cok eglenceli bir bolum olacak bu hamilelik yalani da uzun surmez bence ama mediha naci sahneleri super gercekten cok komik
13-02-2016 16:50 !! ++
ülkemin insanı niye böyle???işte bu senaristlerin,bu dizilerin de katkısı azımsanamaz.diziler kesinlikle olmalı ama içi boşaltilmış kavramlar ve karakterlerle değil.daha zekice kurgularla...diziler sayesinde oyuncuların para kazanması ve sinema sektörünü geliştirmesi beni çok mutlu ediyor;ama senaristler de hak etmelidir.bu senaristlerle olamaz.seyirciye verilen değer kaliteyle ölçülür.bence diziyi eleştirenler daha bilinçli izleyici profili...umarım berk oktay'ı daha iyi bir senaryoda görmek şansımız olur.
(senaristimizin dizi karakterlerini kafasında çözemeden yazmaya başlamış.)
aslında senaristlerimiz ki diger diziler ve sinema sektöründeki senaristler de dahil,tükenmişlik sendorunda olduğu bilinen bir olgu...
13-02-2016 15:25 !! ++
yeni bölümde ayşegül elife cana gerçekleri anlatması için müddet veriyor. umarım elif yola gelip gerçekleri cana söyler. canın başkasından duyması daha kötü olur. mediha da bir alem:) akşamı nacinin evinde geçirince ismail dede onu arıyor. mediha da mervelerde kaldım babacım demesi beni çok güldürdü:) bütün olumsuzluklara rağmen iyi ki varsın idk dizisi:)
12-02-2016 18:57 !! ++
ah berk ah senin yüzünden nasıl dziler izliyoruz ah ah!!!😆neyse şaka!
diziden sonra kesinlikle ki sadece berk'in sahnelerine bakmaya çalısıyorum; ama dizideki başka karakterlerin! yarattıgı stresi üstümden atmak için bilimkurgu izliyorum, kendime gelmek için😆
11-02-2016 01:34 !! ++
evet aynen kaçırırmıyız hiç:) yeni bölümü merakla bekliyorum:) ya bir de şu ismi geçen dizi çok izlenmiyor artık reytingleri ne kadar etkiler bilemiyorum...
18:25 teşekkür ederim şarkının ismini söylediğin için:)
10-02-2016 15:00 !! ++
arkadaslar berk oktay bize mesaj gondermis instangramda girdum bomba bi bolum geliyo dedi bizi izlemeye devam edin dedi kacirmayin dedi izlemeye devam kacirirmiyiz tabi
10-02-2016 13:03 !! ++
gunesin kizlari diziside ne hikmetse cumartesiye alindi idk reytinglerini etkilemez insallah ben yinede ogun idk izlerim sizde izleyin yoksa biter bu bolum izlensin diye muthis birseyolmali diger dizide evlilik var yaaa...nalacak simdi...
09-02-2016 15:56 !! ++
00:31 şarkının ismi ne?gökhan özenin hangi şarkısı?
ya bence süper bir dizi tabii ki bitmesin ayrıca her zaman 1-inci olan reytinglerde zirve olan bir dizi için 4-cü olmak kötü bir reyting ola bilir ama genel olarak baktığımızda gayet iyi bir reyting ya bir de şu naci ve mediha sahneleri inanılmaz güzel ve komik gerçekten kaliteli komediyle güldüren projelerin olması çok sevindirici:) o kadar saçma mantık hataları olan diziler var ki reytingleri de iyi değil ama kaç sezondur hala yayındalar bizim dizimizde onlar kadar hata yok ayrica gerilim yok entrika yok bir tane entrikaları var daha doğrusu bir tane yalan var o da o kadar iyi anlatılmış ki o kadar komik sahneler var ki ona bile kızamıyor insan o yalana bile gülüyoruz :) huzur verici çok güzel çok komik bir dizi:) izlerken hem gülüp hem eğlenip hem dinleniyoruz herşey süper biz saçma dizimizden memnunuz devam tabii ki:)
09-02-2016 15:33 !! ++
idk severler olarak artık bu hamilelik yalanının son bulmasını istiyoruz. hatta can gerçeği öğrenip eliften boşandıktan sonra çalacak şarkıyı duyar gibiyim canın duygularını anlatan bir şarkı: sana verdiğim değer külliyen bir israf ilişki durumumuz sen plancı ben saf bugün günlerden seni terkettiğim gün kafada bitmiş aşkın tadilatı olmaz tamiratı olmaz burası artık sana yanlış numara:) ne güzel söylemiş gökhan özen ağzına yüreğine sağlık:)
09-02-2016 01:31 !! ++
kesinlikle devam etmeli durmayin oy verin!!!hem guldurup hem kizdiran hemde abrimizi sinayan tek diz herseye ragmen super...
09-02-2016 00:36 !! ++
artik yeter can ogrensin bu yalani millet biktii aysegulle can kavussun sarilsin birbirlerine doya doya sevenleri ayirmak gunahtir yesinler icsinler tozsunlar gulsunler eglensinler bizde onlarla bu duygulari yasayalim olmazmi yaa...
08-02-2016 14:20 !! ++
saçma dizimizin gidişatindan salak ayşegül'ün-ki kendisi de dedi ya aşik olmadan evlenecek kadar salak mıyım diye-murat'la evlilik kararı verir ve nikah günü murat yerine can'a gider,murat'ı bırakır da...bu dizide ayşegül'ü izlemek gerçekten büyük eziyet...bu mu senaryo yaraticiliğı?artik 1.liğe taşıyan seyirci 25.bölümden itibaren ,tüm sabırlara rağmen,azalarak da olsa izledi ama artık ciddi ciddi kan kaybediyor.ayşegül sadece yaşı daha genç kitleye,çocuk denecek yaş kitlesine hitap ediyor.
mediha sahnelerine gülebilen kitlelere ivedik tarzı filmlerini öneriyorum.tam onların beğenisine hitap ediyor.
08-02-2016 12:47 !! ++
gulendam aysegulun bir tek elifin hamileligi yuzunden candan uzak durdugunu sandi o yuzden ogrenir ogrenmez aysegule soyledi.gulendam olaylara yeni dahil oldu ne olup bittigini bilmiyor neler yasandigini bilseydi aysegulun kirginliginin sebebinin bir tane olmadigini bilseydi o zaman herseyi aysegule degil cana anlatirdi.
ayrica reytingler gayet iyi
dizide de her dizide oldugu gubi bir suru sacma mantik hatalari var mesela karni neredeyse burnunda olan elifin ayni bolumde bir kac kere canin pesinden kosmasi gibi/ve ya canin icinde hamile kadinin oldugu bir arabayi o kadar hizli kullanmasi gibi/aysegulun ogrendigi gerceyi murata anlatmasi gibi bir suru sacmalik.
07-02-2016 20:22 !! ++
sevgili berk oktay aşığı ,sanırım ikimiz berk oktay ve birkaç izleyici gerçekten diziyi kritik yapabiliyor. dizinin gidişatı çok tuhaf!emin ol ilk defa bir oyuncuyu izlemeyi özledim;yani berk'imiz ,o yüzden bu dizini hala iyi olmasını izliyorum.daha önce hiçbir oyuncu için ve dizi için bu sayfaları bilmiyordu(m)k.kaç defa bu diziyi izlememe karari aldim,ilk defa kararlılığimdan berk icin döndum.tekrar ediyorum ayşegul'un can yerine murat'a açılması yine berbat bir durum.ayşegul bu haber karşısında -ki her zaman atarli durumlardayken-sakince murat'a açikliyor.bu dizide en sinir karakter bence ayşegul..aslında bütun karakterler ergenlik halindeler ya neyse😆dizi boylece uzatilacak da seyorci iyice sıkıldı.senin anketlerine de berksever arkadaşlarla oyumuzu kullanıyoruz.sevgiler
07-02-2016 15:24 !! ++
bence ayşegüle değil can-a söylemiş olsaydı o zaman herşey bitmiş olurdu zaten uzatmak için yapıyorlar gülendam canla en son bölümlerde çok vakit geçiriyor çünkü ayşegül cana isoyu göstermek istemiyordu bu yüzden can ve gülendam sahnelerini bir az çok gördük ama gülendam ayşegülün çalışanı ve her zaman onun yanında ve ona daha yakın zaten...bu yüzden gülendamın bunu ayşegüle söylemesi beni şaşırtmadı ama canla da araları iyi onada söyleye bilirdi ama senarist olayları uzatmak istiyor çünkü adı üstünde dizi...ayşegülün murata söylemesi çok saçma geldi bana da fakat can-a söylemiyeceğini biliyordum çünkü ayşegül canı yaptıklarından dolayı asla affetmedi ve bu gerçeği öğrenip ona dönmesini de istemiyor...ayşegül haklı tabii ki canın yaptığı onca saçmalıktan sonra neden gidip ona koşa-koşa herşeyi anlatsın ki...sanki canın kendisine dönmesini istiyormuş gibi...halbuki ayşegülün canı asla affetmesini sebebi bir tek hanilelik meselesi değil canın yaptığı o kadar saçmalıklar ayşegülü çok kırdı çok üzdü...zaten dizilerde hep mantık hataları oldu zaten baktılar dizinin reytingi iyi insanlar sevdi başlıyorlar saçmalamaya nefret ediyorum insanların sevgisini bu şekilde kullanmalarına bir azcık sorumluluk ya işinize karşı bir azcık sorumluluk hiss edin seyriciye saygı duyun...böyle sorumsuzluklar yüzünden diziler ucuzlaşdıkca ucuzlaşıyor zaten...
07-02-2016 15:16 !! ++
dizide berk oktaydan basqa herkesi beyeniyorum oncelikle ismayil dedeni ve medihani hepimiz izliy9ruz bu dizini bayiliyoruz amma ber oktaydan nefret ediyorummm
07-02-2016 14:26 !! ++
diziyi sadece berk için izliyorum zaten ama hiç izlenilecek gibi değil ya yalanı bile önce ayşegül'e söyleyen gülendan yazıyorlar gülendam en çok canla vakit geçiriyordu oysa ayşegül de gidip murata söylüyor böyle saçmalık olur mu ya reytinglerde düşmüş zaten berkin sahnlerine bakıp geçiyorum ben.
BerkOktayAşığı • 07-02-2016 13:41 !! ++
süper dizi dünkü bölüm harikaydi.çok heyecanli bir senaryosu var izlerken insan skilmiyor oyuncu performanslari da çok iyi her sey süper.ben izlerken hem dinleniyorum hem egleniyorum:)
07-02-2016 12:30 !! ++
arkadaşlar,can 'ın durumu ile ayşegul'ün durumu aynı değildi ki...yani aynı durumlar aynı sonucu getirir.ama bunların ki çok farklıydı.can'ın hayatında zaten elif vardı,can elif'e ihanet etmemek için ayşegul'e tavır takıntısı du. can'ın ilişkisinin içine girmeye çalışan da ayşegül idi.?kabul etmesek de can'ın elif'le olması bile ayşegül'ün murat'a yaklaşımı kadar felaket değil.burada aycan tezi hazırladık çok uzun sürer.yani senarist aslında empatik durum yakalamaya çalışarak süre kazanıyor,sonuç ise gerçek izleyici kitlesinde tam bir" antipati "oluşturdu.can'ın hep kendini suçlaması da senaristin kendisini ayşegul konusunda haklı gösterme kaygısı. yani son fragmanda ayşegul'ün can yerine murat'a hamilelik gerçeğini söylemesinin aklı başındaki hiçbir seyirciye yutturamaz.ayşegul itici bir karakterdir,o çıkınca kanal değiştiriyorum.
07-02-2016 09:44 !! ++
artık can ve ayşegül kavuşmalı çok istiyorum sabrım tükendi can da ögrensin o zaman ne yapar bilmiyorum ama kıyameti koparmalı ayşegülü alıp bir süreliğine ikisi baş başa tatile çikmali bence
07-02-2016 00:51 !! ++
yeni fragmanı koydular yine ama murata çok sinirlendim ayşegül murata elif hamile değil diyor murat da gidip hemen elife yetiştiriyor elif ayşegül senin hamile olmadığını biliyor diyor benim için murat artık bitmiştir
07-02-2016 00:49 !! ++
berk oktay aşığı yorumların için teşekkürler:) ama diziyi izlemeye devam etmeni istiyorum bir de bu sayfada yorumlarını paylaşmanı. bir sorum olacak sana gerçek adını öğrenebilir miyiz:)
07-02-2016 00:23 !! ++
valla senerist seyircinin ne istedigini biliyor ask ve romantizim bunu yaparlarsa reyting yukselir bir sureligine ask...ayni evde veya dag evinde..
06-02-2016 21:11 !! ++
yeni bölüme saatler kaldı çok heyecanlı ya:) yalan hamilelik ortaya çıksın artık. bu arada lösev seti ziyarete gelmiş hoşgelmiş:) kıskandım doğrusu darısı başımıza:)
06-02-2016 19:37 !! ++
anketimde yapılan hileden dolayı çok sinir olmuştum, bu yüzden hiç ugramamayi düşünüyordum ama yine de bir bakayım dedim diziyi izlemeyecektim bu hafta son fragmanla fikrim değişti gerçeği gulendamin direk cana soylemesini isterdim ama belliki aysegule soyleyerek hikayeyi boyle ilerletecekler tahminime gore murat kaza yapmis aysegul vicdaninin yaninda olup muratla kalcak gercegi ogrendigi icin de bir yandan aski icin cani yanacak boylece bir donem canin cektikleri ve yasadiklarinin aynisini yasamis olacak ama bu da bir yere kadar surer tabi, sizlere iyi yorumlar hilesiz anketlerde gorusmek uzere..
BerkOktayAşığı • 06-02-2016 12:47 !! ++
ayşen guruda müthiş ya:) mediha görsün bakalım kötü kaynana nasıl oluyormuş:) anlamadığım gülendam niye ayşegüle elif hamile değil diyor? cana söylese ya. ilginç doğrusu. bu arada berk oktay aşığı sen ne diyosun bu duruma yorumlarını alalım:)
06-02-2016 01:49 !! ++
cok güzel bir dizi hepsi rollerini çok güzel yapıyor kesinlikle dizi devam etmeli cok komik sahneler var çok gülüyorum aynı zamanda çokta kızıyorum bence can hakketti bunu ayşegül iyi yaptı can'a bir taraftanda çok üzüldüm ama en azından ayşegülü sevdiğini anlamış oldu birtek hamilelik oyunu bozuyor herşeyi yoksa artık ikiside birbirini çok seviyor o üç kişi mediha,elif ve murat olduğu surece işler yoluna girmeyecek galiba hamilelik oyunu ortaya çiksa bence birbirlerine kavuşacaklar fakat bu sefer başka bir sorun çıkacak bence bu aşk böyle ara ara birbirlerine kavuşup ayrılmayla geçecek biz böyle parça parça bir aşk seyredecez olsun buda güzel nihayetinde birbirlerine kavuşacaklar aynı evde yaşasınlar başkalarıda entrikalar çevirsinler avuçlarını yalasınlar aycan aşkı çok güzel yaaa...galiba hamilelik oyunu ortaya
çıkacak gülendam sayesinde ayyy çok heycanlı...
06-02-2016 00:07 !! ++
3. fragmanda hamilelik yalanı ortaya çıkıyor ya da öyle gösterildi izleyip görücez çıkıp çıkmadığını. medihayı istemeye gelmişler:) naci de gitmiş cana biz medihayla sevişiyoruz diyor ilahi naci:) öyle mi denir hem de can tekine? bayağı güldüm o sahnede ne diyim hayırlı olsun:)
05-02-2016 22:52 !! ++
2015 2016 izlenen dizi anketinde iliski durumu karisk dizisine puan vermeliyiz digerleri one gecmeye calisiyor liderligi kaptirnamak icin puan vermeye devam arkadaslar
05-02-2016 17:38 !! ++
idk kore 'den "fuul house" dedi ,sonra abd dolaylarından"ilişki durumu karmaşık" a geç(mez olaydı)ti ;şimdi ülkemizden yoluna devam edeceğini umut ediyoruz.3 fragman vermelerinin sebebi reytingleri çok düştüğü icin seyirciye "hamilelik yalani sonlaniyor izleyin"mesajı ki o sahne de dizinin en son sahnesidir. idk 'yi sadece berk 'in oyunculuğunu özledigimiz için ve reytinglerin de dizi çalışanların emeğıne değsin istiyorum.müzik seçimleriniz neden kötü???int.ten son bolume baktım o neydi?dizinin müziği zaten çok güzel.neyse bundan sonra daha kalite!!!
evet o yüzden artik arkadaşlarla izlemeye tekrar karar verdik de umarım kaçirdiklarınızdan geri dönen olur.sırada "etkisiz eleman murat"ın etkili kinli sahnelerine maruz kalmayız umarim.dizi çekimleri vs...
05-02-2016 12:58 !! ++
arkadaşlar yeni bölümün 3. fragmanı bile çıkmış. çok sevindim doğrusu şöyle yola gelin:) baktılar ki reytingler düştü art arda 3 fragman yayınladılar ah bir de izleyicileri dinleyip hamilelik yalanını ortaya çıkarsalar keşke böyle giderseler reytingler düşmeye devam eder. ama her şeye rağmen sonuna kadar idk diyorum:)
04-02-2016 22:35 !! ++
arkadaşlar ben de diziyi çok elestirmiştim, kızdım, bırakmıştı(k)m;ancak dizinin en son aldığı reytinge yine de çok üzüldüm. oyuncular daha iyi reytingi hak ediyorlar.o yüzden bundan sonra diziyi tekrar izlemeye çalışalım. yaza kadar dizinin devam edebilme durumu var sanırım.berk oktay'ı çok özledik.😉ben arkadaşlarımı arayarak diziyi izlemeleri doğrultusunda nota😊verdim.yarın idk ile tekrar barışmanın heyecanı ile diziyi izleyeceğiz.arkadaşlar sayfayi da boş bırakmayalım . "berk oktay aşığı" seni pek göremedim?özletme😉
04-02-2016 20:01 !! ++
işi mediha ve nacinin saçma sapan maceralarına kaldı senaristlerin,komik mi degil,dizinin konusunun ne oldugunu anlayan varmı?varsa lütfen yazın fragmanda can ve elif geziyorlar bu demektir ki ortaya çıkan yalan,falan yok izleyici boş boş içerigi malesef bir hiç olan diziyi izlesin bu bölümde de heyacan yok iyi seyirler
04-02-2016 17:29 !! ++
elif aysegul'den daha iyi oldu.ayşegul çıkınca değiştiriyorum,çok sıkıcı bir karakter.aslında en başı hariç,ondan sonraki bölumlerde ayşegül her haliyle sıkıcıydı.bizler ayşegül 'ün tarafında olmamız kodlandığı için ayşegül dedik de hele murat 'ile goruştükçe izlenesi azalmıştı.tek karakter var ki sadece o'nun sahneleri için bakıyoruz artık"berk oktay"!...👏👏👏
04-02-2016 12:51 !! ++
bence dizi fena sayılmaz. ama senaryonun biraz karışık olduğunu düşünüyorum. ayrıca bazı saçmasapan bölümleri de yok değil ve ben daha fazla reyting beklerdim bu diziden.
03-02-2016 16:40 !! ++
müzik konusunda kıraç neden çalmıyor?her ''aşķ'ın en iyi yorumcusu ,müzisyeni kıraç neden degil?dizide model,emre aydın ,mehmet erdem de iyiydi de gulben ne yaa!müzik kulağı iyi olanları da düşünün lütfen!.
02-02-2016 11:19 !! ++
benim çok merak ettiğim bir konu da dizinin kendi müziği güzel de,bu haftaki parçayı gülben ergen in seslendirdiği söyllenen her ne ise;dizi ekibinden gerçekten dinleyen var mı?yani bu kadar kalitesiz bir müzik ve sesi insanlara neden dinletirler?neden seyircilerin kalitesini yükseltmezler. tamam konu arabesk gibi oldu da müzik de öyle mi olmalı?daha kaliteee!
02-02-2016 02:09 !! ++
yeşilçam bile bu senaryo karşısında şok olurdu;aysegul'un hafızasınin yerine gelme sahnesi,elif'in 70'lerden kalan mektupvari not bırakması inanılmazdı...yeşilçam daha inandırıcıydı.😁yakinda ayşegul dramlarına bir de kör olma sahnesi eklenir ve ne yaparsa yapsın etkisiz eleman murat onu hemen mliano'ya tedaviye götürür.(illa tedavi yurtdışı olacak ya) ama can 'da onları takip eder ve al sana 20 bölüm daha😉 daha fazla geyik yapmayım. işte dizinin geldiği ironi😞berk'in sahneleri dışında çoook boş!
01-02-2016 21:11 !! ++
berk oktay'in performansını çıkardığınızda geriye tam bir sıfır kalıyor.
ayşegul'un ciddi duruşu beni güldüruyor, yani hiç o halleri yakışmıyor.ayşegul'ü ağlatarak sempati toplamaya çalışıyorlar da ben ayşegül' ağlamasına sinir oluyorum.murat'i öperken iyiydi.ayrıca murat'a da yanlış yapıyor. murat 'ta zaten yanlış bir karakter.can zaten iyice şapşal oldu.bu arada murat'la ayşegul öpüşmesinden sonra reytinglerde her hafta düşüş başlamıştı,ben bu sonucu bekliyordum.
01-02-2016 07:21 !! ++
dizi bu bölümle ikinci kırılma noktasını yaşadı birincisi yalan hamilelik 2.side bu yalanın bu bölümde ortaya çıkmaması oldu.geçmiş olsun
31-01-2016 23:07 !! ++
reytingler de dusmus.berk oktayin dunku performansi cok guzeldi cidden o haricinde izlenecek birsey yok o hamilelik yalani cok uzadi seyirci aptal yerine koyuluyor.
31-01-2016 15:15 !! ++
bölüm bi okadar şaşırtıcı ve güzeldi bu ayşegülün aglamasindan bıktık. ama en son ağlayan can oldu. üzüldüm yinede. canın geçmişte aysegüle söyledigi sözlerin aynısını aysegül cana söyledi. iyi de yaptı bence. ben kararsız kaldım can mı murat mı diye sanırım aycan diyorum hala:) elifin hamilelik yalanı da bitsin artık uzadıkça reytingler düşüyor bilmem dizinin çalışanları farkındalar mı. izleyicinin yorumlarını dikkate alsalar iyi olur. neyse hayırlısı artık :)
31-01-2016 15:07 !! ++
görüldüğü üzere 5 yaşındaki çocuklar,yani dizinin analitik duzeyi 5 yaş civarı olduğu anlaşılıyor;çünkü biz büyükler bu diziyi anlamadık:))ayşegul gibi kadın karakterleri her kanala koymaları da sıktı. ayşegül çok itici oldu.aslında her şeye rağmen ayşegul o saf kendi halinde olmalıydı.biz o ayşegul'ü sevdik ama şimdi çok antipatik. bu dizi aycan olarak hikayelerini bulmalıydı. o zaman çok daha keyifli ,daha komedi unsuru ön planda olurdu. ayşegül artık ağlayınca ben gülüyorum ,o derece samimiyetsiz,ruhsuz geliyor.dizi dram oldu..reytingler de, sabır eden seyircileri bile kaçırmış. artık zaten aycan olamaz!!!çoktan aycan bitmiştir,yani dizi de bitmiştir.11.bölümdü sanırım bitki çayı ,libidosu yükselen can'ın sahnesine günlerce güldüren ve hatta birçok kişi tarafindan paylaşılan sahneyi yazan senaristler aynı değil miydi ?o sahnede berk yine süperdi!şimdi o senaristler nerede? empati duygular vermeye çalışan ama antipatik sonuca götüren senaryo ile karşı karşıyayız.berk'i izlemeyi özledigim için internetten yeni izledim.neyse başka bir senaryoda berk'le...
31-01-2016 14:46 !! ++
artik skildik bu hamilelik meselesi kabak tadi verdi biran once yalan oldugu ortaya cikmali bunaldik baska konular bulunmali elif entrikalariyla hep onde olmamali biraz heycana ihtiyac var hani aysegulun canla beraber olupta elif ve muratin paniklemeleri gibi iste herneyse ama elifin yalan hamileligi fazla uzadi yeni bir konu bulana kadar izlemesekte olur cunku hep ayni seyler lutfen diziyi cok beyeniyoruz lakin yorumlarimizida dikkate alinisa seviniriz bu butun dizilerde hep ayni olmustur bir konu nekadar uzatilirsa okadar bunaltiyor
31-01-2016 02:24 !! ++
super bir dizi .5 yasinda bir oglum var hergun basimin etini yiyor."annecigim aysegul ne zaman baslicak"diyor.aysegul bu diziye cok yakisiyor.nurseliye'de bayiliyorum cok komik yaaa.supersiniz basarilarinizin devamini diliyorum
31-01-2016 01:41 !! ++
şu anda diziyi izliyorum.benim için bitmiş. temmuzda beri deli gibi tekrarları bile izlediğim bu dizinin benim için bir önemi kalmamış. çünki biraraya uyuyakalmisim
30-01-2016 23:50 !! ++
berk olduğu için izlemeye devam edecem ama bu resmen can'a haksızlık bari adam gibi acısını görelim sürekli sahneleri kesiliyor gıcık oluyorum.ah canım berkim ya senin için ne dizilere katlandım bu ne ki :))
BerkOktayAşığı • 29-01-2016 20:54 !! ++
berk oktay icin izliyorum.herkes gercekten tek sorunun hamileligin ortaya çikması olarak göruyor ve aycan sahnelerini ne olursa olsun izlemek.bu dizide karakterleri senarist hic iyi oturtamamış,onca yaşanan sacmalıklar?senarist ayşegul ve can karakterini dibine kada . bitiriyor ,sonra da hiçbir şey olmamış gibi konuyu başkabyerlere taşıyor.sanırım senaristlerin birbirinden de habersiz ne yazdiklarini bilmiyorlar.aysegul karakteri en berbat karakter oldu
..dizi iyice sacmalamakta kendini aştı.önemli olan her şeye ragmen ayşegul ve can aşklarına hiçbir kimseyi sokmayacaklardi.özellikle aysegul 'ü hep magdur gösteriliyor aslinda en buyuk hatayı o yapiyor.sevmeden murat'ı optu.zaten normalde mesafe koymalıydı. neyse degmez bir dizi.en sevmedigim karakterler ayşegül,murat,mediha,elif..ama elif hiç degilse sevmeden öpmuyor.ayşegul ve murat çıkınca kanal degistiriyorum.ya i cok az izliyorum artık.dizinin izlenecek ruhu mu kaldı ki?
29-01-2016 14:33 !! ++
idk daha ne kadar saçmalayacak, tüm saçmaliklarıyla,aysegul'ü öpüştürme merakından senaristler bir türlü vazgeçmedi. ne yani elif'in hamilelik yalanı ortaya mı çıkması gerekiyordu aysegul'un murat saçmalığına son vermesi için.ayşegül karakteri asosyal hayatından poligam hayata geçiş yapması kolay oldu.can aptal aptal ayşegul demesi...öpüşmeler anlamsız anlamsız beden değiştirirken, ergenler hala ayşecan diye diye ,elif'in hamilelik takintısiyla aşk'in anlamını aycan sahnesi zannederek,dizileri analiz yapamadan savrulan duygularla bir yerlere doğru gidiyorlar da bu dizi(leri)izleyenlerin akıbetini dünyanın gidişatından görebiliyoruz.sinemada da ne kadar ivedik varsa iş yapıyorsa zaten diziler de böyle olur.evet berk oktay daha iyi projelerde olmalı...
28-01-2016 16:58 !! ++
fragmanı izledim yeni bir şey yok canın yaptıklarının misillemesi var bu mu yani bu mu böylemi devam edecek? peki kaç bölüm? toparlayamayan senarist final yapın artık çünkü aynı döngü içindesin bir türlü çıkamıyorsun işin içinden
28-01-2016 08:34 !! ++
onca eleştiriye rağmen hala murat 'ı mi öpüyor. bu diziyi izleyicilerin ruhsal durumuyla oynadığı için rtük' e şikayet edeceğini söyleyen bir öğretmen hanimla tanıştım. çok sinirliydi, ben de dizi ekibiyle temasa geçin rtük 'i karıştırmayın demiştim;çünkü film setinde bir sürü emekçiler var dedim.bence bu dizi masumiyetten çok farklı yola saptı saçmalıklarla oyunculara da çok zarar veriyor.sonu hüsran olmadan bu saçmalıklara son verilsin.diziler çok zarar verir oldu,dikkat derim!
28-01-2016 06:59 !! ++
fragmanı izledim ayşegül artık karar versin muratı üzmesin bu ne can la olmayınca murata koşuyor bir oraya bir buraya cocuk oyuncağımı anladık canı seviyor can da ayşegülü can o zaman gitsin boşansın ayşegülde ayrılsın hiç hoş olmuyor
28-01-2016 02:11 !! ++
gene muratla dudak dudağa bir ayşegül can elifi öptüğünde kıyamet kopuyor ayşegül muratla öpüşünce kimseden ses çıkmıyor bu ne ya bana kimse ayşegül acı çekiyor demesin artık aradan onca zaman geçmiş adam seni sevdiğini her fırsatta söylemiş sen hala kaç yıllık meseleyi gündeme getiriyorsun ayıp ya!
BerkOktayAşığı • 28-01-2016 00:20 !! ++
persembe kadar fragman vermiyorlar.cuma aksami 2. fragmanı veriyorlar.bunların fragman konusundaki taktiğini anlayamadım. saçma geliyo.umursamaz geliyo
27-01-2016 19:59 !! ++
can ne yaptıysa ohhh iyi yaptı adam kızı seviyor, kızsa her gördüğünde bağırıp çağırıp evden kovuyor hafızası gitti resmen kalbi dile geldi can napsın uzun zamandır böyle sevgi görmemiş adam iyi yaptı alıp gezip tozmakla zaten kafa yerine gelince kapı dışarı edeceğini biliyor keyfini çıkardı ne hoş ohhh ben herdaim onun yanındayım :)))
BerkOktayAşığı • 26-01-2016 16:08 !! ++
bu dizi 2.izlediğim türk dizisi daha çok yabancı film izliyorum.kanala değiştirirken ilgimi çeken ayşegül'ün kendi kendiyle konuşması oldu.bu dizinin tutulmasının en önemli sebeplerinden biri dizideki oyuncu karakterlerinden mutlaka birinde kendilerini bulmaları ve acıklı türk dizilerinin aksine komedi olması.ağlamaktan bunalan türk halkı birazda olsa artık gülmek istiyor.dede ve ayşegül rolü çok güzel.ben müptelası oldum ve sonunu çok merak ediyorum.tüm ekibin emeğine sağlık.şarkılar bu kadar mı isabetli seçilir, bu kadar mı güzel evde çekilir.emeğinize sağlık, başarılar diliyorum.tüm yakınlarıma da izlemelerini öneriyorum.
26-01-2016 15:16 !! ++
burada bütün sanatçılar iyi oynuyor nurseli idiz harika yapımcılara tsk etmek lazım gercekten olumsuzlara rağmen gülebiliyoruz bu dizi cok güzel bitmesini istemem
26-01-2016 14:25 !! ++
sanattan çok iyi anlarım,o yüzden bu diziyi eleştirecek cok ögeler var da sadece berk oktay'ın performansı var diyorum;ne ayşegul,ne can,ne mediha,ne murat,ne elif,sadece berk oktay diyorum.konu zaten sacmalik..aycan sahneleri artik aptalca geliyor.dizilerde gereksiz öpume sahneleriyle,böyle sacma sapan senaryolari bertaraf edemezsiniz.kalite öpüşme sahneleriyle olmuyor saglam senaryolarla oluyor.
26-01-2016 11:22 !! ++
cok cok güzel dizi can hatalar yaptı ayşegül doğru söylüyor madem evlenmiyecektin neden geldin nikaha beni öylece bıraktın haķlı aysegül artık muratla evlenmeli
26-01-2016 01:28 !! ++
berk oktay aşığı ben artık diziyi izleyemiyorum ama berk için anketlere giriyorum.anketinden bu sayfada yazar mısın lütfen! ..bu arada" 2015 en yakışıklı oyuncu anketi "ni lütfen sosyal medyada berk'in fanlarına ulaştırır mısın? şu an 1.berk ama...sevgiler berk oktay aşığı..
25-01-2016 23:57 !! ++
iliski durumu karışık sevenleri anketlere puan vermeye devam etmeliyiz meydani boş birakmayalim. arkadaslar
25-01-2016 20:19 !! ++
berk için ben de oyumu tekrar en yüksekten veriyorum.sadece berk için evet
25-01-2016 16:51 !! ++
sadece berk oktay için sayfanın puanını yükseltiyorum.berk için işte...
bir arkadaş bu dizide adam öldürülmüyor deniyor da en önemli değerler yok ediliyor; farkındalığımızı yükselttiğimizde ,hipnozdan çiktıgımızda daha iyi anlarız gibime geliyor.bu dizide en iyi dost evini satti,bir başka dost,dostunun sevdiği kadına aşık oldu,aile kavramı zaten yok!saf izleyicilere sadece uyduruk aycan sahneleriyle uyutuyorlar.evet bu dizinin formatı geregi aslolan tema aycan olmalıydı,yan hikayeciklerle süslenmeliydi.ilişkileri iğrençlestirdikçe saçmaladılar,saçmaladikça da insanlardaki guzel duyguları da söndürdüklerinin farkinda değiller.evet ben berk oktay için bu sayfaya girdim,dizi artık umurumda değil.sadece reyting kaygısı güden bir dizi oldu.bu dizi ekibinin yakınlari hiç mi hata bulmuyorlar,hiç mi kritik yapmıyorlar.sadece reyting mi...dizi izleyicilerine karşi daha saygıli senaryolar lütfen!..25.bölume kadar izledim,yani 25 hafta boyunca can'ın tam bir işe yaramaz olduğu izleyicilere sunuldu. murat adeta 25 hafta boyunca bilinçaltına kahramanlığı absürdce işlendi. ayşegül en şirinlikten en itici hale getirildi-ki dizi bitene kadar bizim icin öyle kalacak-mediha zaten hasta bir tip ,hiç onun sahnelerine de gülmuyorum.yani aslında izlemekten büyük keyif aldığim tek berk oktay var ama... yine de berk oktay için reytingler iyi olsun istiyorum.bu arada ödül gecesi için hazırlanan videoda neden eda ve berk yoktu?hala cevap bulamadım.çalışma bahane de başka neden olabilir.yani ben kolay kolay her şeyi unutmuyorum.neyse berk için işte...
25-01-2016 15:53 !! ++
konusu komedi aşk olan dizi resmen dram,melodram oldu çünkü senarist bir türlü toparlayamamış anladığım kadarıyla çünkü seyretmeyi bıraktık 3aydır bu saçma evliligi bitirin bu başrol oyuncularını embesil zekasında göstermeyin ve konuyu gereksiz uzatmayın dedi seyirci ama senarist seyircinin zeka düzeyini herhalde yerlerde sürünüyor görüyor çünkü o kadar mantıksız , sıg ve mantıksız devam ediyor sanırım fragmanlarından bile anlaşılıyor. ben brek oktayın hala bu projede nasıl yer aldıgını anlamakta zorlanıyorum doğrusu kariyerini aşagi çekiyor hemde hızla ayrıca berk oynadıgı sahnelerin ne kadar yalın ve mantık hatalarıyla ve en önemlisi kraktersiz bir can tipine dönüştürdüler berk sen ne oynadıgını seyretmiyormusun kendine bunu yapma sahi bunu yazanlar gerçekten senaristmi?peki yönetmen? ve yapımcı...yorum sizin
25-01-2016 08:34 !! ++
iki hafta musade,oldu oldu olmadi the and ,cunki bu kadar savma hamilelik yalani olmaz,ha bir de inat ugruna sahiden hamile olsun ya da oldurulsun tamamen izlemeyelim...
25-01-2016 03:10 !! ++
seyirciyle dalga geçiliyor ,seyirci hala ayşegul diye çığlık atıyor. seyirci zekasında bir sorun mu var acaba?ben çoktan bıraktım diziyi de ne yazılıyor diye baktım. ayşegül bile en sinir karakter oldukan sonra...yeniden aşk dizine bakın da dostluk,aşk ,aile kavramlarının içi nasıl dolduruluyor görün. en güzel senaryo aşk yeniden kesinlikle.berk oktay ve özge,özpirinçci başka projede yer alması dileğiyle..bu arada bu dizide dostluk da,aşk da, aile kavramı da yerlerde...berbat !
24-01-2016 23:44 !! ++
senaristin konu bulamadığını düşünüyorum. bölüm bitiyo ve bende kalan sadece aycan sahneleri oluyo.bölümde ne oldu diyip soranlara anlatacak bişey bulamıyorum.
24-01-2016 19:08 !! ++
keşke hamilelik yerine başka birşey bulsalardi.diziyi mahveden bu oldu.aycan sahneleri sayesinde izleniyor. oda olmasa benim için bitti
24-01-2016 02:08 !! ++
arkadaslar bütün dizilere bakarsanız hepsi saçmalıyor.en azından bu dizide adam öldürme yok katil yok kan yok .sadece aşk var
24-01-2016 00:54 !! ++
gitgide beter bi hal almaya başladı oysa ilk bölümler çok güzeldi ne saçma sapan şeyler oluyor yalandan hamilelik falan hala devam ediyor bu ne ya senaristleri mi değişti acaba heralde izlemiyelim diye yapıyorlar
23-01-2016 23:43 !! ++
dizi yi çok beğenerek izliyorum ama media hanımın ayşegül için aşırı derece saçmalama yapması dizide sıkıcı oluyor.
23-01-2016 22:59 !! ++
guzel bir film aslinda suanda izliyorum ve aysegulde hafisasini kaybetti isoyu tanimiyor ve isoda canda kaliyor
23-01-2016 22:15 !! ++
dizi dediğin 20 bölümde bitmeli sıktı artık
23-01-2016 21:38 !! ++
acayip güzel bir bölümdür geçe hafta inşallah bu sefer de öyledir :))
BerkOktayAşığı • 23-01-2016 21:12 !! ++
berk oktay olduğu için izleniyor senaryo saçmaya bağladı artik
23-01-2016 13:43 !! ++
17-01-10:27 yazan kişi olarak kelime hatasından dolayı anlam ters olarak gitmiş,berk için çok iyi komedi sanatçısı demek istedim.çok başarılı.hem komedi de hem de dramda...seren de berk de çok iyi.sadece bazı kimseler komediyi yapmayınca düştükleri durum komik oluyor.dizi dışı bir göndermeydi.bu dizideki özellikle berk'in tüm yaptığı performansı çok beğendiğimi belirtmeliyim.sinema filminde ve tiyatroda olmayışı büyük eksklik.berk ve eda'nın ödül videosunda olmayışı nedenini anlayamadım.y.
18-01-2016 11:16 !! ++
valla ne desem bilmiyorum dizinin gidişatını ben de beğenmiyorum. böyle giderse bu dizi ikinci sezonu göremez. sadece berkle nereye kadar? bu hamilelik çok sıktı artık. yeni fragmandan anlaşılıyorki can mektubu okumamış. bi de can resmen evli bir adam ayşegulle yakınlaşması hiç doğru degil. bu sefer gercekleri anlatsa bari. ama ayşegülün kendi hatırlaması daha güzel olurdu. neyse izleyip görücez şimdiden iyi seyirler herkese:)
18-01-2016 02:32 !! ++
cumartesini iple cekiyoruz can gerçekten ayşegülü sevebilir ama her seferinde elini bırakıp elife koştu ayşegül kalbinin değil mantıgıyla karar vermelidir canın biraktığında murat yanınıdaydı murat kötü biri degil hos adam
17-01-2016 17:27 !! ++
dizinin en kötü sahnelerinden olan ayşegul'un ada hayalinde murat'ı öyle bir hayal etmişti ki zaten orada ayşegul can'ı aldatmıştı!...ada sahnesi esprisi bile olmayan sadece murat unsurunu öne çıkarmak için yapılan içerik sıfır bir sahneydi.ondan sonra da tabii ki murat'la öpüşme sahnesi ,hani ayşegul sevmediği bir kimseyi öpmezdi ya...restorant sahnesinde can 'ı ada sahnesi ve öpüşme sahnesiyle de ayşegul 'ü bitirmişlerdir. maalesef dizi izleyicileri toplumumuzun aynası olduğu için ne izlerlerse tepkisi de anlık olup evriliyorlar. şunu da söylemeliyim ki şu anki diziler içinde yine de en iyisi idk...diğer dizileri izlemesem de nasıl gittiğinden haberim var.
benim romantik komedi tercihim olmadığı halde ,dünyanın gidişatına duyduğum kaygılar, stres bombardımanından sığındığim bir dizi idk oldu.aycan ikilisini çok sempatik buldum.ayşegul başlarda çok sempatikti ama murat faktöründen sonra sevimliligini kaybetti. dizi şirin bir diziyken dram oldu.devamlılık adına yanlış rotaya girdi.benim tercihim bilimkurgu, bağımsız sinemalar olarak bu diziyi izliyorsam sanırım oyuncular etkili.hepsi ayrı değerde güzeller. seren,berk ,pamir ve eda'yı ilk kez izledim.seren bazı sahnelerindeki abartılı mimikler olmadığında çok iyi.pamir ve eda da rollerine çok uygunlar. beni en çok berk etkilediğini itiraf etmeliyim. tescilli yakışıklıdan da komedyen olabilirmiş. komik olmadan komedyen olabilmek işte bunu berk'te gördüm. seren ve berk kimyası çok hoş!.video da eda ve ece'nin neden olmadığını da merak ederek tüm idk'ya yine de teşekkürler!
17-01-2016 11:27 !! ++
zaten sadece aycan sahnelerine seyirci tav olduğu için her hafta biraz aycan sahnesi koyup gereksiz sahnelerle diziyi sürdürüyorlar. seyircinin en çok eleştirdiği ayşegul murat öpüşmesini de seyirciye inat koymaları düşündürücü. işte hep biraz aycan birçok saçmalıklarla, heyecansız ucuz sahneler.
17-01-2016 09:29 !! ++
mükemmel mükemmel. aycan sahnelerini istiyoruz .hamilelik oyunu son bulsun kolaj dizi izliyorum aycan birlikteliği çok güzel.ikisinin sahneleri muhteşem .reklam düzenlemeleri olduğu için bu hafta yok deninmiş
17-01-2016 01:19 !! ++
idk seyrediyorum çok güzelll .bu sahneleri gerçekten çok özlemişim.aycan ikilisi muhteşem .aycan ikilisinin aşk ı üzerini yoğunlaşın .eski ayşegüle istiyoruz canı seven ayşegüle isyiyoruz
17-01-2016 00:08 !! ++
eda ece ve berk oktay'i ödül töreni için videoda olmamasının hiçbir mantıklı açıklaması olamaz.sizce neden?tel.ile bile anında videoların yetiştirildiği, üstelik saniyelik bir çekim ve eda ece ve berk oktay yok! sorumlusu kim ise ayıp etmenin ve düsüncesizlik etmenin ötesinde,çalışıyor olmaları bahanesi de olamaz.başka bir durum yoktur umarım😞
16-01-2016 20:25 !! ++
evet dizi hem can'ı hem aysegul'ü bitiriyor. 3 tür ayşegul gördük. aycan olarak.murat'in yanındaki ayşegul, en son kafasını vurunca 'ancak dank etti galiba'en farklı ayşegul.berk oktay ve eda ece'nin ödül videosunda olmamasının mazereti olamaz gerçekten, ayıp etmişler.bugün de dizinin kolajı varmış.sayfa iyice enerjisini kaybetti,oylamayıs yine de yükseltelim arkadaşlar. kızsak da bu diziyi yine izlemeye sadece berk performansı için bakacağım. seren gibi şirinliği bile tükettiler.
16-01-2016 16:04 !! ++
yapılan yorumlara bir bakın senarist ve yönetmen nasıl başladınız,nasıl devam ediyorsunuz seyirci artık ne diyor,bu kadar saçmalak için çok mu çalıştınız yazık size ve hala seyreden varsa seyirciye,seyirciye saygı lütfen
16-01-2016 10:24 !! ++
bu dizi can ve ayşegül karakterini iyice bitirirken murat karakterini dizinin başından beri istikrarlı bir şekilde şişıriyor ve adeta kusursuzluk abidesi gibi sunuyor. evet neden dizinin ödül törenindeki videoda berk oktay yoktu.bu diziyi artık berk oktay götürüyor.mediha bölümleri espri olarak berbat ama nurseli iyi oyuncudur.,ayşegul zaten komedi olarak değil ama şirindi,ama ayşegul artık hiç izlenesi özelliği kalmadı. can kadınlar arasında gidip gelmekten başı dönen ,iyice silik bir tip oldu.sanırım can mediha ve tahsin babasından dolayı çocukluk travması yaşamış. murat gerçekten en sıkıldığım karakter (pamir kusura bakma)..dizide can ve ayşegül bitirildi geriye sadece saçmalayan mediha karakteri var.hamilelik ortaya çıkıyor da tüketilen aşk kavramı,dostluk kavramı,aile kavramı geri gelebilir mi?bence gelemez.bu dizi nereye gidiyor belli değil, oyuncuları harcıyor bence. bundan sonra tersini yapsa ne olur ki?
16-01-2016 09:51 !! ++
evet mesajda berk'in olmaması ilginç! aslolan başrol oyuncusu berk oktay olmalıydı. seren ve berk olmalıydı en fazla hak eden ikili. mediha rolleri beni hiç güldürmüyor.sezai altekin ve nursel idiz zaten yılların iyi oyuncularından. .bu dizide berk,nurseli, sezai diyorum.en kalite oyuncular.seren yetenekli ancak uzun bir süre duygularını itici şekilde yansıttı. hepsi rolünde iyiler ama benim favorim kesinlikle berk oktay,nursel idiz ve sezai altekin.
16-01-2016 01:30 !! ++
ödül törenine gönderilen video mesajda berk oktay neden yoktu? idk ödülünü sadece berk oktay sahnelerine borçludur.bir izleyici olarak hala bu diziye katlanıyorsak berk oktay sayesindedir.o olmasaydı asla izlemezdik.kimsenin fanı da değiliz.berk'e yakışan senaryo yazarsanız iyi olur.o kadar saçmaladınız ki nasıl düzelteceksiniz? bence düzeltilir hali yok ama en azından seyirciler sadece geçen haftaki aycan'la bile hemen gevşedikten sonra bu seyirciye ne verseniz kabul eder belli...
15-01-2016 22:24 !! ++
merak etmeyin hamilelik zaten ortaya çıkacak da aslolan ayşegul'ün murat'ı öpmesidir.yani o sahneyi ne çabuk unutuyor seyirci,affedilemez.ayşegul artık ne yapsa gerçek seyirciyi kandıramazlar. o öpüşme rezaleti ayşegul'ü bitirmiştir. geçen haftaki sahneler de zaten o yaptıkları saçmalığın arkasından aycan koyarak seyirciyi yine şekillendirmek. aycan zaten bitti
15-01-2016 11:02 !! ++
arkadaslar merak ettigimden girdim bu sayfaya ben hic izlemedim ben kertenkele hastasiym ama her hafta dir veya ikimci olan dizideki yorumlarimerak ettim sahte hamilelik varmis bizim dizinin her bolumu sahtelikti kafinixa takmayin uzadikca diziler sacmalamalarda uzuyor sizlere iyi seyirler
14-01-2016 20:16 !! ++
ben de çok kızdığım bu dizinin yine de ödül almasına çoook sevindim.tebrikler! ...berk'im en çok senin performansın hak etmiştir...çok mutlu oldum.
13-01-2016 22:00 !! ++
inşallah final yapıyordur çünkü o kadar saçmaladılarki toparlayamıyor senaristler bide bomba gibi yeni diziler başladı seyirci yeni dizilere kaydı idk her geçen hafta reytingleri düşüyor daha da düşer gereksiz uzatmalar yüzünden heyacanını yitirdi 10 bölümdür şu sahte hamilelik devam ediyor ve daha bir 10 bölüm daha sürecek gibi çünkü dizinin kafası çalışan sadece elif mediha hanım salak naci ama ne hikmetse can,ayşegülve hastaneleri olan bir işadamı dede salaklar hiç bir şeyden şüphelenmiyor kısaca haddinden fazla sıkıldı seyirci başrol oyuncuları yazık size artık acımaya başladık size
13-01-2016 09:33 !! ++
dizi benim için heyecanını kaybetti ve izlememe kararı almıştım,ancak berk oktay için tekrar izlemeye karar verdim.konusu zaten bana göre bitmiş olsa da...anketlerde de diye en yüksek puan olsun istiyorum.kızdıgımız zamanda reytingin bir günlüğüne düşsün bile demiştim.o kadar kızmıştım. neyse tüm ekibe tekrar selam!çok kızdığım zaman bile dizi hep iyi olsun diye içimden geçiriyordum. neyse her şey oyuncularımız için,her şey berk için!..
12-01-2016 21:35 !! ++
bu dizi gerçekten aycan'la güzelll. ayşegül cana sevgiyle bakmasını özlemişiz .bu bölüm çok güzeldi .mektup okunsun lütfen şu hamilelik oyunundan sıkıldık
12-01-2016 21:11 !! ++
beklediğimden daha iyi bir bölümdü. şaşırttınız beni:) bence de o mektup okunmayacak. aycan sahnelerini ne kadar da özledik:) birbirlerine o kadar yakışıyorlar ki ... ayşegül ilk kez kendı canı öptü onu bırakmayacagını söyledi hafızası kayıp ama onu sevdiğini hiç unutmamış can da kapıdan çıkıyor allah beni kahretsin diyo yazık ama ya kıyamam ben ona umarım ayşegül gerçegi duymuştur ve bir an önce her şeyi hatırlar. çünkü bu dizi aycanla güzel:)
12-01-2016 20:09 !! ++
ben murat'a kendini teslim eden ayşegül'ü gömmüştüm benim geçen hafta izlediğim ayşegül'se eski ayşegül'dü benim sevdiğim ayşegül'dü gözlerinde aşkı okuduğum ayşegül'dü ama bu hafta kesin hafızası yerine gelcek ve ilk yapacağı iş can'la yeniden bir araya gelmemek için murat'la direk nikah kıymak olacak!ayrıca murat'ı her kadın düşler sever ister oysa can gibi adamları sevmek herşeyine rağmen hala sevmek bir ayrıcalıktır herkes sevmesin bırakın o ayrıcalık bizde kalsın:))
BerkOktayAşığı • 12-01-2016 19:42 !! ++
berk oktay aşığı, senden bir şey rica edeceğim. "2015 yazına damga vuran erkek oyuncu kim" sayfasını berk oktay fanlarına ulaştırır mısın lütfen! teşekkürler
12-01-2016 09:56 !! ++
yorum yazmaya bile degmez seyirciyi nasıl oyalıyorlar berk oktay a acıyorum bu kadar basit bir senaryoda oynadıgı için
11-01-2016 19:20 !! ++
son bölümde yaşanan hafıza kaybetme sahnesini çocuklar yaz saydı daha iyi olurdu.esas oğlana beş basan murat karakterini bu kadar aşağılamak ancak bu kadar aptalca olabilirdi.izleyenleri anlamak mümkün değil.
10-01-2016 23:52 !! ++
ikisi birlikte superlerdi gormek istedigimiz sahneler umarim can her seyi ogrenir cok merak ediyorum can ne yapar eminim kiyameti koparir
10-01-2016 15:40 !! ++
bu dizinin en mükemmel oyuncusu kesinlikle yılların tecrübesiyle nurseli idiz
10-01-2016 11:56 !! ++
bence ayşegül herşeyi duymuş olsun ama belli etmeden mediha ve elif e oyun oynasın
10-01-2016 03:02 !! ++
berk oktay aşığı hani ayşegul ü gömmüştün? idk her hafta izleyicisini böyle yapıyor değil mi?aycan ı görünce nasıl olsa seyirci yumuşuyor. bence can ı çok aptal gösteriyorlar,kızıyorum
10-01-2016 02:11 !! ++
ayşegulün sen beni bırakmazsan ben seni hiç bir zaman bırakmam dedi ya orada ağladım aycan'ı ayırmayın lütfen
10-01-2016 01:24 !! ++
ya lutfen rica ederim elifin telefonunun zil sesin soyleyin ya da telefon markasini
10-01-2016 01:17 !! ++
çok güzeldi aycan birlikteliği güzeldi süpersiniz .gerçekten bu sahneleri özledik.sahte hamilelik ortaya çıksın artık,
10-01-2016 01:16 !! ++
ya muhteşem bir bölümde aycan nasıl güzellerdi offf çok özlemişim ya berk oktay'ım benim her sahnesinde ayrı bir duygu var kurban olurum ya.
BerkOktayAşığı • 10-01-2016 01:09 !! ++
can mektubu okuyamıyacak annesi kahveyi dökecek aysegül hatırlıyacak ve cocuķ meselesini duymamıs olacak dizi devam eder
10-01-2016 00:38 !! ++
mediha o kahveyi mektuba dokmesin yaaa artik yeter kac hafta oldui bu yalan dan biktimmm artik aysehul hafizasi gelsede duymamis olur duysada kalkip can a soyleyemez kesin o mektubun ortaya cikmasi lazimmm
10-01-2016 00:35 !! ++
ay ay ay.kesin mediha mektupu canın elinden alır cana okutmaz.aha buraya yaziyom.can ile ayşegül çok tatliydilar. calan müzik de çok güzeldi. özlem
10-01-2016 00:23 !! ++
bıktık.usandık.ne bu?:(((ayşegül ne onursuz.elif'in çocuğu olacak diye bildiği halde hala can'ın peşinde.bu mu topluma örnek.can çocuğu olacağı halde ayşegülün peşinde.rezalet.
09-01-2016 22:27 !! ++
ben elif ece baş 26 ocak dogum günüm var ben doğum günümde 8yaşina giricem 2 ye gidiyorum iyi günler
09-01-2016 20:22 !! ++
bu nasıl fragman ya olur mu yapılır mı? olmuş ama yapacak bır şey yok. can gıtmıs yıne elıfı öpmüş. ya bu sefer elıf gercek hamıle olursa? bırı canı durdursun o aysegul de az degıl yazık olan murata oldu
08-01-2016 00:33 !! ++
ya aysegulle murat sevgili olsun cana sinir oluyorum daldan dala hic guvenilmicek birisi.aysegulde bela mi ariyo anlamadim.tam dogru yolu buldu demistim yine cana seviyorum diyo.senaristler iyice sacmaladiniz.dizinin adi karisk diye bu kadarda abartmanin luzumu yok.bir yerde durun artik.boyle devam ederse diziyi izlemem haberiniz olsun
07-01-2016 23:47 !! ++
yeni fragman super tam da olmasi gerektigi gibi gerci hep ayal kirikligina ugruyoz ya belki buda oyle ama umarim seyrettiklerimiz tam da oyle olur aycan cok yakisiyorlar ...
07-01-2016 22:07 !! ++
bitmesi gibi birşey söz konusu değil ve bence fragman kesinlikle aldatmaca!ayşegül'ün can'a sevdiğini söylemesi falan kesin rüya senaristler murat'ı kötü karakter yapacaklar kesin can'ı gene batırıp ayşegül'ü ezip gene murat'ı haklı çıkarmaya çalışcaklar.
BerkOktayAşığı • 07-01-2016 21:18 !! ++
harika bir dizi. çok seviyorum ve tum bolumlerini izliyorum. umarım dizi uzun omurlu olur.
07-01-2016 11:15 !! ++
bitmeyecek diye umuyorum .herşey ortaya çıksın diye eleştiriyoruz .çıkıncada bitecek mi endişeleniyoruz .iyi seyirci kitlesi var reytingler iyi bitirmemeleri lazım .biterse çok üzülürüm.tek seyrettiğim dizi çünkü , aycan çifti mükemmel
06-01-2016 23:25 !! ++
dizide naci ve naciye isimleri kullanilmasindan rahatsiz olduqum icin evde o diziyi izlettirmiyorum. kimlikte ismim naciye diye qeciyordu deistirdim ama bukadr itici isimleri kullanarak sadece seyirci kaybı yaşarsınız.
06-01-2016 22:19 !! ++
oha o ne biçim fragman öyle. ayşegül cana seni seviyorum diyo. bence ayşegül hiç normal değil bakışları falan biseyler içmiştir yanlışlıkla onun etkisiyle öyle davraniyodur.elife soke oldum cana mektup yazıp gidiyo ay ilk defa elife acidim üzüldüm. oda muratla olsun bence.özlem
06-01-2016 20:12 !! ++
diğer dizilerden farklı herşeyiyle tabiki biraz şu hamilelik olayı saçma oldu onuda düzeltirler.oyuncuları mükemmel iyi performans sergiliyorlar.inşaallah devam eder.aycan çitfine bayılıyorum
06-01-2016 16:43 !! ++
ya arkadaşlar herşeyim eleştiriyoruz biraz akışına bırakalım güzel bir dizi .daha güzel olacağından eminim .idl gerçekten çok güzel bir dizi .dizi umarım uzun soluklu olur.gerçekten aycan çifttini çok seviyorum
06-01-2016 16:33 !! ++
fragmanda izledim fakat ayşegülülün yaptığı normal değil muratın evlenme teklifini kabul edip ee ben canı seviyorum olmaz ben sevmedim fragmani
06-01-2016 13:56 !! ++
senarist ve yönetmenin bu sayfadakileri okumadıgı kesin çünkü bu bölümden önceki eleştirileri okusalardı senaryonun can çektigini ve diziyi seyredenlerin sadece can ve ayşegül için tahamül etmeye çalıştıklarını anlamaları gerekti son iki bölüm onlarıda isyan ettirmiş çünkü son yayınlanan bölümden sonra herkes isyan etmiş benim seyretmeyi çoktan bıraktıgım diziyi fanlarının çoguda bırakma kararı almış senarist ve yönetmen siz sadece haftayı bölümü ve günü kurtarmayı düşünün seyirciyle ve zekalarıyla dalga geçmeye devam edin bunu uzun süredir yaptınız baktınız hala seyrediliyor yüzeysel ve sıg bölümlere devam ettiniz seyirciye saygınız bu kadar yalnız yeni çok güzel diziler geliyor bütün kanallar yeni yıla iddialı giriyor size kolay gelsin
06-01-2016 09:29 !! ++
aaa madem aysegul can i seviyorum olcak sey var olmayacek sey var diyecekti ne dye murat i optu evet evlenelim dedi bi halt anlamadim can eluf le tatti bari aysegul de murat i opsun eksk kalmasin mi dendi ysaa ne sacma simdi de can a sadece seninle olmak istiyorum diyooo yuhhh aycan birlessin de araya giren bedenler flortler sorun olmayacak anlasilan mezhepler pek bi genisss senarist hanim in elif in itiraf mektubu da ne zaman okunacak acaba telefona msj atilmadigina gore gercekler hemen ortaya cikmayacak ayrica can elif i optu pek bi tutkuluydu belki yatarlar ve gercek hamilelik olur bu sefer de elif in hamileligi dna ornegi falan muhabbetleri murat in intikam cabalari belki aycan ciftini issiz birakarak iso ile bakanliga yapacagi ihbar falan baska entrikalar dizi aycan in mutsuzlugu ile devam ettiriecek anlasilan fragman cokkk sacma cunku
05-01-2016 23:28 !! ++
berk lütfen bu diziden çık,senin yüzünden izlemek zorunda kalıyoruz.hayatımda aşk kavramı bu kadar iğrenç işlenmemişti.banu hanım plaza aşkları tanıyor herhalde. aşk gibi yüce bir duygu ancak bu kadar kötü ,sevimsiz, düzeysiz işlenebilir. banu hanım sizin neyinize hikaye yazmak, olmuyor işte niye zorluyorsunuz ki? evet insanları aşktan tiksindiriyorsunuz. .berk oktay için nereye kadar izleyeceğiz bilemiyorum ,hem de o meşhur aptalca öpüşme sahnesinden sonra...dizi bitse de herkes rahatlar emin olun..
05-01-2016 19:35 !! ++
banu kiremitçi, aşk hiç bu kadar kirletilmemişti, bunu başardınız. hafızalarda kötü imajınız hep kalacak.keşke orjinalinde bıraksaydınız. dizi midemizi bulandırıyor. .izlemeyecegiz.
05-01-2016 14:32 !! ++
idk seviyoruz umarım herşey yolunda gider,kötülerde kaybedecek elbette .aycan kazanacak inşallah
04-01-2016 23:01 !! ++
birisi reytingler iyi diye dalga geçmiş galiba!..önümüzdeki bölüm göreceğiz?sanırım torpil den sayfaya girmiş. .acaba yapılan yorumları görmüş mü?dizi can çekiyor reytingleri kim takar
04-01-2016 21:40 !! ++
berk oktay aşığı, bence bu dizinin izlenecek tarafı kalmadı ki?aycan fanları hala aycan birleşin diyor. .bence ayşegül ölsün erkekler kurtulsun!murat'ı öpen ayşegül canla ,can'la birlikte olan elif murat'la olması sapkınlıktır artık!
ya da tüm karakterler bir trafik kazasında öldürülsünler;zaten böyle zekasız senaryoya bu son yakışır!bir çok dizilerin finalinde hem de komedi finallerinde bu öldürme saçmalıkları çok işlendi. bu dizinin zekasının o dizilerden farkı ne ki?herkes ölsün ve beklenen istenen finalll !!! lütfen bunu dikkate alın!final olmalı!. berk'imizi kurtaralım ...
04-01-2016 21:21 !! ++
sayfa eleştiriden yıkılıyor ama senarist ve yönetmen uyuyor!..bütün eleştirilere katılıyorum.bu sayfada yazılanlar yerini bulmadığını kesin
04-01-2016 20:22 !! ++
berk oktay canım biliyorum iş etiği sende çok fazla,çok işine,dostlarına,iş arkadaşlarına düşünsün ama sana yapılanlardan biz bile çok rahatsız! ...sen olmasan bu dizi asla izlenmez .bak yorumlara ne felaket dizi olduğu kesin!.başrol oyuncusunu bu kadar yapılmaz!bir izleyici olarak benim için de idk bitmiştir.bu saçma yönetmen ve senaristlerle bu kadar oluyor işte...bülent işbilen ve banu kiremitçi berbat bir ikilisiniz!
04-01-2016 19:52 !! ++
04.01.2016 00:51 yazan arkadasım hep berk i savunmuşsun ama ayşégül biliyormu sahte hamileliği ikiside yalanın içinde can hala seviyorum diyor ayşegül ne yapsın karını bosa gel mi desin kendide yetim büyümüş cocuk babasız büyümesin diye yani diycegim can la aysegül elifin ve muratın yalanlarıyla yolları ayrıldı
04-01-2016 19:42 !! ++