Reklamları engellediğiniz için biz de mecburen bütçe kısıntısına gitmek zorundayız. Bu yüzden oluşacak sorunlar için şimdiden özür dileriz. (: Sitenin sorunsuz çalışması için lütfen reklam engelini kaldırın!
Diriliş Ertuğrul
Yapımcı: Tekden Film, Mehmet Bozdağ
Yönetmen: Metin Günay
Senarist: Mehmet Bozdağ
Engin Altan Düzyatan
Esra Bilgiç
Kaan Taşaner
Puan: 7.5 / 10 | Oy: 5548
Yorum: 2026
Diriliş Ertuğrul Yorumları
<< en son yorumları göster |
<< daha eski yorumları göster >>
filmi cok seviyorum da yalniz dikkatimi çeken gunde 5 vakit olan namaz 5 bolumde 1 kere gostermemek olmuyor yapmayin bu insanlar savaşta sırayla namaz kılan insanlar lutfen hassas olunuz
12-12-2018 22:41 !! ++
büyük bir zevkle onur ve gururla izliyoruz. gerek türk, gerekse yabancı menşeili arşivlerde selçuklu tarihine ait belge, veska olarak. anadolu selçuklu ve boyları çerisinde tıpkı ertuğrul gazi de olduğu gibi büyük başarılar olmuş ki daha sonra 1299 tarihinde osmanlı devleti kurulmuş, diğer bir deyişle ertuğrul gazi osmanlı devletinin temellerini atmış, oğlu osman bey de bu çok uzun ömürlü devleti kurmuştur. bir büyük devletin kurulması, yükselmesi, çok uzun zaman sürecinde topraklarını genişleterek büyütmesi, basiretli, dirayetli, başarılı, cesur devlet adamları, komutanlarla olur. nitekim sağlam temel atılmış ki bilahare osmanlı devleti kurulmuş. bu nedenle bazı hatalar olmakla birlikte çok başarılı bulduğumuz filmi oyuncularıyla birlikte takdirle izliyoruz. sonsuz teşekkürler.
not: tashih; selçuklu tarihine ait çok az belge ve veska mevcuttur.
11-12-2018 21:11 !! ++
yeni sezonu heyecanla beklerken.hayal kirikligi yasadik.ozellikle hava tamamen degismis.eski heyecan yok olmus.o yeni kiyafet ler nedir allah askina.dervisler gibi apmissiniz alp leri.eski halleri ile gorunmeleri cok cok iyi olacakti.yaslandi diye bu srkilde alp espirisi yok olmustur.turgut alp bamsi ve ertugrulun baslaribdaki dervis gorunumlu hic yakismamis.buyu tamamen bozulmus.bu cok kisi tarafindan konusuluyo.hatta va hatta sirf bunun icin diziyi izlemeyen ler var.umarim tez zamanda eski kiyafet lerine donus yapilir.karizma o basliklarla espirisini yitirmistir.aytica ilbige hatun karakter bu dizi icin zayiflatmistir.daha amazon ruhlu birileri bulunabilinirdir.madem ertgtula yakinda es olacak biri.bu tarzda degil..umarim bu yazilanlaf dikkate alinir..biz yillarca bu diziye destek olduk seyirci olarak.ama ilk defa yazmak istedim.lutfen kiayfetleri basliklari degiatirin.dervis ler gibi olamaz ertugrul...😡
bir sey daha belirtmek istiyorum.dizinin muzikleri de degismis.yenilik olsun diye alskanliklar zor tekedilir.yapmayin eski haline dokunmayin.basit olmus.keske eski muzikleri bastiracak guc ve ton da olsydi.eyvallah denir di.kisacasi hem dervis kiyafetleri hem muzik ler...tam fiyasko..acil donulmeli eski haline..
11-12-2018 15:43 !! ++
ey halime ve adını bilmediğim için kendisinden özür dilediğim halime yi canlandıran sanatçı. ne güzel de kılıç kullanırdın. şimdi ilbilge nin atın üstünde kenarda kılıç kullananları seyreyleyişini izliyorum ve sadece ama sadece halime yi canlandıran sanatçıyı ayakta alkışlayabiliyorum.
şimdi adını hatirlayabildim. esra bilgiç i meshur kılıç sahneler için tebrik ediyorum.
10-12-2018 20:12 !! ++
noyan nerden çıktı diyosunuz ama noyan kösedağda selçuklu ordusunu yenmiş moğol ordusunun komutanı mecbur çıkacaktı bir yerden :)) asıl noyan niye öldü diye soracaktınız 2. sezon :))
07-12-2018 00:44 !! ++
ya arkadaslar sevmiyorsaniz izlemeyin ya noluyor size dizi çok heyecanli aksiyon üstüne aksiyon madem sevmiyorsunuz gidin acik sacik dizileri izleyin ya allah askina diriliş ertuğrul muhtesem yüzyila döndü de ne demek oluyor muhteşem yüzyıl tam bir rezalet tarihimizi kötü gösteriyor ! lakin diriliş ertuğrul hic de kötü göstermiyor. sadece bazen tarih hatalari oluyor buda gayet normal zira birincisi bu vir dizi belgesel degil ve iknicisi o dönemler hakkinda cok şeyler bilinmiyordu diziyi ne kadar zorluklar ile çektiklerine haberiniz varmi sizin yok tabi! özellikle de senin 09:49. okan bizi bagisla da ne demek oluyor o it den af mi diler oldun!?
06-12-2018 19:05 !! ++
sadece ben mi diyordum ama yorumlara bakıyorum da değil. reyting alıyoruz, para basıyoruz. istediğimiz yaparız, nasılsa yerler deyip insanları aşağılamaya küçük görmeye devam eden bir senarist, yapımcı ve yönetmen güruhuyla karşı karşıyayız. eğer gerçek ertuğrul ve arkadaşları bu kadar salak olsalardı, değil koskoca devletin temellerini atmayı, gece kondu temeli bile atamazlardı. nerede muhteşem yüzyıla kızan sözde vatansever osmanlı torunları. okan bayülgen zamanında vermişti bu dizinin notunu ama bizler anlamamışız. bağışla bizi okan...
06-12-2018 09:49 !! ++
metin günay git çobanlık yap hem tarihle alakasız gidiyor hemde brezilya dizisine çevirdin koskoca ertuğrulu muhteşem yüzyıldan daha fazla zarar verdiniz milletin hafızasına
06-12-2018 00:04 !! ++
ay bilge midir ne karın ağrısıdır bu karı canımı sıkmaya başladı bacak kadar boyuyla heryerden çıkıyor senarist e sövmek üzereyiz
05-12-2018 23:40 !! ++
arkadaşlar diriliş ertuğrul un yönetmeni tapınakçılar dan galiba daima tapinakcilari her şeyden üstün gösteriliyor
05-12-2018 22:59 !! ++
artık diziden nefret eder hale geldik hiç mi iyi birşey olmaz senaryo sıfır oturduğu muz yerde dizide ne olacağını önceden biliyoruz .senaryoyu yazanlar biraz yabancı dizi seyretmeli. aynı kısır döngü diziyi basitlestiriyor.bu kadar emeğe yazik
05-12-2018 22:41 !! ++
ilker aksum, kazım kartal a erol taş a özenmiş, ortalarda ben kötüyüm huhahahahahah ben kötüyüm diye geziyor. yazık para kazanıyoruz diye, ne yapsak yerler diye, yazık ediyorsunuz güzelim diziye... insanlar da bi yere kadar yer...
29-11-2018 17:59 !! ++
oyuncunun diziden ayrılması ona o işi verenin işi. anlaşmayı ona göre yapacaktı, ha yapamadın bari biyerlere gönderip (bamsı nın eşi gibi) sonra yerine benzer birini koyarsın ki artık birbirine benzeyen oyuncu da çok çünkü oyuncu çok eskisi gibi değil. getirdiğiniz ilbilge uyardı mesela direk eşi yerine koyaydınız anlardık, anlaşılabilirdi ama bu ne ya olmadık işler. iyi bişey yapmışlar dedik ama olmadı bu romalı tarihi filmi gibi abart da abart.
29-11-2018 16:38 !! ++
filme artık son verilsin senarist iyiden iyiye saçmalamaya başladı önceden izleyenler merakla ne olacak diye beklerken şimdi saçma sapan sahneler koymaya başadı hele son bölüm tam bir rezalet. gündüzü takip edenlerin gündüzün önüne çıkması kurulan pusuya her zamn destek olarak birilerinin gelmesi koskoca ormanda kaçan birinin muhakkak bir kurtarıcıya denk gelmesi...vs. ayrıca arkadaşın birinin bahsettiği gibi televizyonun sesini kıssak bir türlü açsak bir türlü müzik sesi çok yüksek konuşmalar anlaşılmıyor.
29-11-2018 14:03 !! ++
zevkle izlemeye çabalamaya çalışıyoruz. ama hep dümen, hep desise, hem ihanet, hep kalleşlik. senaryo yazan arkadaşlar sizin beyninizden başka bir şey üretilmiyor mu. insanları zorla çileden çıkartıyorsunuz. bangır bangır bağıran müziklerin içinden insanların konuştuğu lafları anlayamıyoruz. bu ne biçim efekt çalışması yeter yahu.
28-11-2018 23:33 !! ++
ya arkadas baska oyuncumu bulamadiniz halimeye ben zeyen birini getirdiniz biran once diziden cikarin
28-11-2018 20:49 !! ++
malesef. bir aciklamada yapilmadi. baris bagci dan da boyle bir aciklama yok. sinir oluyorum.
28-11-2018 11:20 !! ++
noyana ne oldu bilen varsa yazsın lütfen
23-11-2018 21:10 !! ++
her hafta büyük beğeni ve zevkle izliyoruz. tüm oyuncular muhteşem. tüm ekibe sonsuz teşekkürler.
22-11-2018 22:33 !! ++
ne zamandır senarist hatalarından izlemediğim diziye dün baktım fakat o senarist sıkıntılı piskolojik sıkıntıları var onun çok gaza gelmiş halen tuzak larla uğraşıyor osmanda 12 yada 15 li yaşlarda alp olmus gevur olduruyo
22-11-2018 07:25 !! ++
hayatımda böyle anlamlı etkili her sahnesiyle bizlere bişeyler öğreten bi flim izlemedim yapanların eline koluna sağlık
22-11-2018 00:14 !! ++
yeter artık hep aynı seneryo para kazanıyor diye diziyi uzatan zihniyetle stokculuk yapan, dövizi bahane edip fiyat artıran zihniyetin ne farkı var ikiside vatandaşı sömürüyor
21-11-2018 22:30 !! ++
yav kardesim suan öyle bir sacmalamisinizki yani bukadarda pes 10 yasinda cocuk masallah rambo yapmisiniz cihan karsisinda titriyo oglu gündüz laf dinlemiyo ysv bukadar sacmalamayin
21-11-2018 22:03 !! ++
zevkle seyrettiğimiz bir dizi ancak müzikleri aşırı abartılı, elimde kumanda sürekli tv sesini azaltıp çoğaltmak zorunda kalıyoruz.
21-11-2018 21:21 !! ++
büyük bir zevkle izlemeye devam ediyoruz. tüm ekibe, oyunculara çok teşekkürler
17-11-2018 00:42 !! ++
halime hatun dünya güzeliydi hele kaşları yokmu nazar değmesin kaşıyla gözleri dirilişe yeter
16-11-2018 23:57 !! ++
noyan geri dönsün artık noyan yoksa bende yokum. bide halime ilbilgeden daha güzel ertuğrul bidaha halime gibisini zor bulur.
16-11-2018 17:22 !! ++
10:01 yeter çok abartiyorsun noyanin olmasi şart olsa tabi güzel olur lakin o yok diye izlemeyecek degiliz..
15-11-2018 19:55 !! ++
yeni sezon gayet başarılı fakat osman yaşından çok büyük laflar ediyo buda biraz komik ve yapmacık olmuş bunun dışında gayet güzel.
15-11-2018 14:55 !! ++
trt'nin severek izlediğimiz dizisi ertuğrul'un senaryo yazarlarınızdan tek ricam var. ilbilge hatun adıyla senaryoya dahil olan kişi ile lutfennertuğrul bey evlenmesin. bu kadın ertugrul bey'e de osmanlıya da yakışmaz.
15-11-2018 00:46 !! ++
ta o arka fon müzikleri çok abartilmis. her sahnede fon müziği konulmuş. ayrıca fon müziği konuşmaları bastırıyor. konuşmalar hiç anlaşılmıyor
14-11-2018 21:39 !! ++
baris bagci yoksa dirilisin bana gore hicbir anlami yok. umarim tekrar geri gelir diziye. cunku o yoksa diziyi izlemem. baycusuz dirilis hic guzel degil.
12-11-2018 10:01 !! ++
noyan neden yok geri gelsin artık noyanı çok özledim dirilişin tadı noyan varsa çıkar
11-11-2018 17:36 !! ++
noyan geri gelecek mi nolur noyan geri gelsin noyanı çok seviyorum en sevdiğim oyuncu onsuz dirilişini olur #diriliş noyan
10-11-2018 17:27 !! ++
noyan nerde niye çıkardınız en sevdiğim karakteri noyan geri dönsün diyenler
09-11-2018 17:16 !! ++
1299'da kuruluşuyla 600 sene çok geniş coğrafyada hüküm sürmüş osmanlı imparatorluğunun kuruluş temellerinin atıldığını, kurucu osman beyin çocukluğu, delikanlılığını izlemek gerçekten takdire şayan, gelişmeleri zaman içerisinde görüp takip edeceğiz. konu mükemmel, oyuncular çok başarılı, tekrar sonsuz teşekkürler.
08-11-2018 23:00 !! ++
burak ozcivit malkocoglu rolündeydi muhteşem yüzyılda şimdide osman gazi
bence yetenekli yeni bir oyuncu bulunabilirdi
08-11-2018 21:53 !! ++
diriliş ertuğrul ailece severek izlediğimiz süper bir trt dizisi.oğlum ve ben engin altan düzyatan hayranıyız.hande erçel i de seviyoruz ama bana göre ertuğrul un karşısında güçlü bir partner lazım.hande hanım mâlesef çok güçsüz kalmış pek hevesle beklediğim diziyi izlerken dün sıkılarak izledim.sugay hatun ertuğrul bey e halime hatun kadar olmasa da biraz uyardı.lütfen hande erçel ertuğrul beyin karşısında partner olmasın başka bir beyin karşısında olsun başkasının partneri olsun.ertugrul bey'e boylu poslu güçlü güzel bir bayan getirin.yeni sezonu da severek izlemek istiyoruz lütfen.başarılar dilerim.
ertuğrul beyin karşısında hande erçel dedim yanlışlıkla pardon ,hande soral olmasın lütfen.daha güçlü güzel bir bayan olsun lütfen.
trt dizilerine bayılıyorum.ama diriliş ertuğrul bütün dizilerin gözdesi.trt sizi tebrik ediyorum.
08-11-2018 16:50 !! ++
geçen bütün bölümlerdeki o türklük vücudundan uzaklaşıp araplasma çabası içine girilmiş.ve hulaguhan ile ilgili çarpıtılmış bir tarih yansitilamaya çalışılmıştır.dizi artık türk tarihini yansitmayip arapseverligi ön plana çıkarmaya başlamıştır.yazil biz türklere ki yuzyillardir benliğimizi bulamadik.
08-11-2018 02:57 !! ++
"diriliş ertuğrul" yeniden hoş geldiniz, bu sezon da onur ve gururla seyredeceğimizden hiç şüphe yok.
07-11-2018 23:35 !! ++
osmangaziyi oynayacak kisi konusunda diziyi cok elestririyorum.ama o bolumler gelene kadar dirilisi izleyecegim.hatta suan butun aileyi topladik izliyoruz.tabiki cocuklara izletmiyoruz.onlar odalarinda oyun oynayip odev yapiyorlar.
07-11-2018 21:03 !! ++
osman rolünü oynuyacak başka kimse bulamadınız mı şimdi o çocuk a hiç yakıstımı
07-11-2018 16:17 !! ++
noyan niye fragmanda yok ki. eger noyan yoksa bende bu diziyi izlemem
06-11-2018 10:52 !! ++
diziye burak özçivit girerse çok kötü olur
diziye burak özçivit girerse çok kötü olur
lütfen burak özçivit diziye girmesin
01-11-2018 14:06 !! ++
baris bagci bu sezon var mi? bilen arkadaslar cevap yazarsa sevinicem...
01-11-2018 11:48 !! ++
bu ne ya hiç yayınlamayın bari her sezonu ilk gün seyrettim ama her hafta başladı başlayacak diye bakmaktan sıkıldım dahada yayınlansa soğudum artık seyretmem daha
31-10-2018 04:34 !! ++
bu ne gelecek sene başlatın bari bu saatten sonra yayınlasanız ne olur insanları buz gıbı etttiniz
30-10-2018 16:44 !! ++
dizinin yeni sezonu yayınlamıyorlar diziden soğumaya başladım
dizi nazlanıyor yeni sezonu yayınlamıyorlar
29-10-2018 22:12 !! ++
başlasın artık izleyen ler yavaş yavaş unutmaya başlıyor el emeğiyle uğraşanlar çok güzel bir dizi yabıyor çok teşekkür ediyorum tarihi gercek bi anlatım içeresinde olanlarada
28-10-2018 16:49 !! ++
yeni sezonda osman gaziyi canlandıracak olan oyuncu hakkında nacizane düşüncemdir ki burak özcivit osman gaziyi canlandırmak için uygun olmadığının kanısındayım.her türlü reklam ve dizilerde oynamış birinin yerine daha genç ve birazda duruşu ile dikkat çekebilecek farklı bir yüzün olması dizinin seyrini değiştireceği kanısındayım.örnek vermek gerekirse bamsı rolünde olduğu gibi sempatik tavrı ve kendine özgü bir şive yaratılması bamsıya ve filme ayrı bir tat vermiş bamsı sempatizanları oluşmuş durumdadır. başka dizilerde de bu tür örnekler mevcut olup diziyi yıllarca yayınlanmasına rağmen zirvede tutmuştur.
23-10-2018 08:13 !! ++
burak ozcivitin bu diziye gelmesini açıkçası hiç hoş karşılamıyorum yüzü ekranda eskimemis, sürekli magazin haberlerinde yer alan biri olmasını istemezdim. üstelik askerliğini bile bedelli yapan biri. bizim tarihimizden her an her dk alp olan bir millettin tarihini askerlik görevini para ile yapan birini oyuncu olarak seçiyorsunuz. bu seçim dizi sanki görsele ki hitap ediyor sorusunu akla getiriyor. yapmayın bu seçim inanın yanlış oldu.duzeltin bu hatayı.
22-10-2018 22:10 !! ++
bu nedir yaaa ekim ayı da bitmek üzere bir yaz boyu yattınız mi dizinin başlamasını iple çekiyoruz ama ekim ayında başlayacakmış sanırım yanlış bi durum zaten haziranda sezon finali olur birde arada özel bölüm koyarsınız hepsinin karması dizi severleri hayal kırıklığına ugrattiniz. hiç başlatmayın ozaman
19-10-2018 17:58 !! ++
beklemekten yoruldum artık ne zaman başlayacak diriliş
18-10-2018 17:28 !! ++
heyecanla bekliyorum yeni sezonu siz mükemmel bir ekipsiniz.dört gözle bekliyom diziyi.yalnız ben ertuğrul beyin yaşlanmasını heleki yeniden evlenmesini istemiyotum halimenin yerini böyle dolduramazsınız hem tarihte ertuğrul gazi bitek halime sultanla evlenmiştir. tabi bu bir dizi belgesel değil lakin bu size herşeyi kendi kafanıza göre yapma hakkını vermez. herneyse umarım ertuğrul bey yeniden evlenmez ve yaşlanmaz. 4 sezonda ki gibi heyecanıyla devam etsin en mükemmel dizimiz diriliş ertuğrul.
16-10-2018 19:03 !! ++
bu nasıl bir dizi, 4 aydır hala tatildemisiniz dalga geçiyorsunuz resmen artık bizimle. kurtlar vadisine dönüştü artık, galiba bidaha yayında olmicak herhalde. baksana yoksunuz ve bundan sonrada yayın hayatına başlasa bile eskisi gibi tutmicak.
16-10-2018 17:12 !! ++
yani daha oncede demistim..halime hatun öldu diye yanliş göstereceklerine esra bilgice benzeyen birini bulsalardi.cokmu zordu.sirf öldu diye izlemekten vazgectim.cok buyuk yanlis yaptilar.tarihi yanlis gosterdiler.bakin varmis iste benzeyen hande soral.ama artik sogudum diziden.bu yanlişi duzeltemezler.esra bilgic in belki kendince sebebleri vardir ayrilmasinin ama yanlis yapti.ama yönetmen onun üstüne daha büyük yanlis yapti.zaten yonetmenler bir diziyi mahfetmeseler olmaz.üstelik tarihi sevilen bi dizi.
birde lutfen padisahlari sultanlari oynayacak kişilerin temiz dizileri olsun gecmisdede gelecektede.her turlu acik sacik sahneleri olan veya opusme sahneleri olan oyuncular degil..
layikiyla yerine getirilsin..
12-10-2018 20:27 !! ++
bu dizi birdaha sezon yapmasın sezon yapınca çıkmak bilmiyor çıksın artık çok özledik daha fazla sabır kalmadı. noyanı çok özledim sadece kendini değil sesine hasret kaldım. bide gündoğdu beyin geri dönecek haberleri yayılmış doğrumu yalanmı bilmiyorum ama inşallah doğrudur. sungurtekin diziden sürekli ayrılıyor ayrılmasın artık sungursuz dirilişmi olur. sadece sungur değil selcan ve banuçiçekde isteriz.
diriliş ertuğrul dizisini çok seviyorum sadece diziyi diğil oyuncu kadrosunada hayranım hele o noyan yokmu bayılıyom çok yakışıklı karizma yıkılıyor resmen
11-10-2018 14:48 !! ++
ekibe, ertuğrul bey'in aşık olacağı ''zeydan'' rolü ile hande soral katılacakmış...halime hatunun dizide öldürülmesine herkes gibi ben de tepkiliydim esra bilgiç (halime) diziden ayrılarak buna sebep olmuş olabilir ama başka bir isim getirilerek ya da sezon finaline kadar halime hatun gösterilmeyerek(mesala hafsa hatun örneğinde olduğu gibi)bir çözüm yoluna gidilebilirdi ve izleyiciye de hayal kırıklığı yaşatılmamış olurdu yeni sezonda da ya esra bilgiç ikna edilerek ya da yeni bir isimle devam edilirdi yani tarihe sadık kalınarak, halime hatun öldürülmeden dizi devam ederdi ki bence çok daha isabetli olurdu ama yukarıda ki haberi okuduğum da hande soral'la ilgili bir nebze olsun sevindim hande ,'zeydan' rolü ile dirilişe yeni bir heyacan katacağı kesin ve oyunculuğu kadar esra bilgiç'e olan benzerliği ile de biz ertuğrul izleyicilerini memnun edecektir diye düşünüyorum.bir diğer konu ise hala ''osman gazi'' rolü için burak özçivit'in adının geçiyor olması ve benim de hala bu rol için burak özçivit'in doğru bir isim olmadiğını düşünüyor olmam.
berna
10-10-2018 18:15 !! ++
ne zaman başyalacak bu ne koptuk diziden bu kadar uzatilmaz ki bu haftada yok
09-10-2018 16:20 !! ++
baris bagcinin efsane bir oyunculukla canlandirdigi noyanin bu sezon neler yapacagini merakla bekliyorum. noyani cok ozledim. bir an once dizi baslasada izlesek. noyanin sesini ozledik. gel hele
05-10-2018 11:27 !! ++
burak ozcivit o diziye girdiyse ben birdaha o diziyi izlemem bu tarihi bir dizidir karikiz dizilerine benzemez...
05-10-2018 10:12 !! ++
filim hala neden başlamıyor artık başlasın birde biraz görselliği artırın şu teknoloji nimetinden faydalanın hala 80 li yıllar teknolojisiyle çekmeyin birde yönetmen yada senarist bilemem biraz sanki bulandiriyor aldığınız parayı hak edin lütfen yazık etmeyin böyle bir filme
04-10-2018 16:28 !! ++
dirilis dizisi bugune kadar olan en guzel dizilerden biridir bukadar guzel tarihimizi anlatan bize turk oldugumuzu hatirlatan bidizi hic izlemedim atalarimizi bukadar guzel anlatan oynayan ve yonet butun emegi gecen insanlara taktir ve tesekkurlerimi borc bilirim oyuncu kadrosuyla usdun basari saglamis olan karakterleriyle turk milletinin kalbinde taht kuran insanlara tektek basarilar dilerim engin altanduzyatan beyefendiye sonsuz en icden dileklerimle allah hep yaninda olsun allah seni utandirmasin allah ayagini tasa degdirmesin insallah bukadar guzel bir oyuncu bu dunyada nadir bulunur saygilarimla
29-09-2018 18:24 !! ++
esra bilgiç diziden ayrılarak, hem izleyenlere hem de birlikte çalıştığı ekibe yaptığı büyük haksızlık sonrası,bundan sonra görev alacağı projelerde başarılı olmamasını dilemiştim ve dileğim gerçek oldu yeni dizisi reytinglerde ilk ''10''a girememiş umarım reytinglerdeki düşüşü devam eder ve dizisi yayından kaldırılır
berna
28-09-2018 15:13 !! ++
neden bu kadar geç başlıyorsunuz sezona. öbür diziler reytinginizi alıyor haberiniz yokmu. sizleri akıllı insanlar bilirdim. boş tenekeler...
26-09-2018 22:46 !! ++
yorumlara katiliyorum.osmanbeyi oynayacak kisi dogru durust biri olsun.magazinlerde hergun gordugumuz mekanlardan cikmayan tiplerden olmasin.su diziden sogutmayin insani.sanki oyuncu kalmadi koca ulkede.gecen bir programda denk geldim simdiki basrol oyuncumuzla osmangaziyi oynayacak denilen oyuncuyu kiyasliyorlar.sinirlerim bozuldu.dirilisin oyunculari kaliteli insanlar.onlari da biraz dusunup ona gore oyuncu secin.
20-09-2018 12:53 !! ++
sakın gelmesin burak özçivit hiç iyi olmaz
sakın gelmesin burak özçivit hiç iyi olmaz
19-09-2018 09:37 !! ++
ben noyan öldükten sonra izlemicem. burak özçivit'in olmayan oyunculuğuna maruz kalmak istemiyorum.
16-09-2018 16:56 !! ++
bakalim kosedag savasinda noyan ne yapacak? bu diziyi noyan icin izliyorum. baris efsane bir oyunculuk sergiliyor. onu cok seviyorum. hele hele noyan :-)
15-09-2018 02:34 !! ++
osmani engin oynasin. yoksa dizi cok reyting kaybeder. yonetmen bir daha dusun...
11-09-2018 01:11 !! ++
su guzel diziye magazinsel isimleri getirmeyin.dizi ilk basladiginda tanimadigimiz bircok isim vardi.obadaki o dogal sahneler bizi cezbetti.simdi magazinsel lauballi imsanlari getiriyorsunuz.cuneyt arkin gibi kendi oglunu da kendisi oynasin fikrine katiliyorum.onun haricinde cuneyt arkina bir bolumluk de olsun mutlaka bir rol verilse ne harika olurdu.
10-09-2018 21:06 !! ++
ya cüneyt arkınnın filmi gibi osmanbeyi de ertuğrul oynasın diziyi sürdürecek birisi lazım
09-09-2018 11:51 !! ++
evet artik bu dizide rengini belli etti.ne kadar guzel şaha deger bir dizi olsada artik okadar degil.
halime olmemeliydi buyuk bi hata.üstelik baska dizide oynuyacak.yaptigi yakismadi.bizde baska seyler yuzunden ayrildi zannettik.
ikincisi ben fatih sultan mehmedi kenan imirzalioglu oynadi diye ustelik muhtesem yuzyila benzettiler diye izlemeyi kestim.niye derseniz.o yeryuzendeki halifeleri oynayacak kisiler magazinsel olmamali ve baska dizilerde opusme sahnesi bile olmamali.kimse kusura bakmasin.bildigim kadariyla engin altan in oyle bir dizisi yok.yada ben rastlamadim.
ama burak ozcivit kenan imirzalioglu yapmayin ya.dizileri filmleri herkes biliyo.birakin opusme sahnesini ne sahneleri oldugunu bilmeyen yok.
kusura bakmayin onlar yeryuzunun halifelerini nasil layik gorursunuz.
oyunculuklarina diyecegim yok
ha baska dizide oynasinlar asktir sudur budur.ama lutfen ya boyle dizileri ecdadimizi oynayacak uygun olmayan sahnesi olmamali.
08-09-2018 01:48 !! ++
berna
sana sima bakımından kesinlikle katılıyorum. yaş olarak da evet daha genç biri bulunabilirdi ama engin altan burak özçivit'ten daha yaşlı ve savaş sahneleri müthiş burak özçivit'in çok önceden verilmiş bir karar olduğunu düşünüyorum bu yüzden ders almıştır çokça bence savaş sahnelerinde zorlanmayacaktır.
07-09-2018 18:48 !! ++
burak özçivit ekrana yakışan bir isim ama bu rol için (osman gazi) uygun bir isim mi bu konuda şüphelerim var...engin altan, üstün bir performans segileyerek,yıllarca, tartışmasız rolünün hakkını verdi ve milyonları ekrana kilitlemeyi başardı şimdi yeni yapım 'osman gazi ' ile ilgili beklentiler yükseldi işte bu noktada burak özçivit;
1)çok medyatik bir isim ve yüzü, tabiri caizse çok 'eskimiş'bir isim
2)yaş itibari ile de çok genç sayılmaz
3)çevik hareketler yapamayacak kadar hantal bir görüntüsü var
diye düşünüyorum
berna
05-09-2018 12:46 !! ++
osman gaziyi oynayacak kişi burak özçivitmiş
03-09-2018 13:27 !! ++
halime nin öldürülmesiyle yaşanmış bir tarihin dizi oyuncularının keyfi isteklerine göre değiştirilmesi dizinin bütün sihrini bozmuştur.o andan itibaren dizi bizim için bitmiştir.değerli izleyiciler senaristlerin yaşanmış tarihi istedikleri gibi değiştirmelerine izin vermeyiniz.diziye bakmayınız.halimeyi canlandıran oyuncu ayrılmak istediyse yerine başka bir oyuncu geçebilirdi.sonuçta kimse vazgeçilemez değildir.dizi saçmalamaya başlamıştır.örneğin doğan alp'ın karısı diziden hiçbir bilgi verilmeden kaybolmuştur.
28-08-2018 09:05 !! ++
eğer osman'ı iyi bir aktör oynamassa dizi batar. iyi bir aktör oynarsa çok iyi yerlere gelecektir. osman'ı oynayacak aktör çok önemli hem kendi için hem de dizi için. umarım çok tanımayan ama iyi bir oyuncu gelir.
27-08-2018 01:09 !! ++
12:21 bazı tarihi hatalar var tabi soniçta dizi bu belgesel değil.tarih hatası istemiyorsan gidip belgesel izlersin.sonuçta onlar keyfince tarihi hatalar yapmıyorlar.halime sultanın ölmesi mesela tarihi hataydı lakin dirilis ertugrul ekibi ayrıldıysa daha neyapsaydı.zorla tutsalarmıydı oyuncuyu.tamam değiştirebilirlerdi lakin o zaman birdenbire hepimiz bambaşka bir halime sultan görürdük karşımızda.ayrıca tarihi hatalara rağmen dirilis ertugrul un çoğu yinede tarihi gerçek.mesela ertuğrul beyin tarihte uç beyi olduğunu,3 tane yiğit oğlu olması,ertugrul beyin karacahisar kalesi gibi nice yerleri ferh ettiği,sadettin köpekin hain olduğu,sultan 2.alaeddin keykubatin zehirlenerek öldürüldüğü,ve daha bunun gibi nice konuları dirilis ertugrul tarihe göre göstermekte.muhteşem yüzyıl rezaletinden farkı ne mi olur diyeyimmi?muhteşem yüzyıl birincisi tarihimizi kötülemek için yapılmıştır.dirilis ertugrul tam aksine şanlı tarihimizi gösteriyor.my da yiğit kanuni sultan süleymanı hareme kadınlara düşkün gösterdiler. dirilis ertugrul da yapmadılar boyle bir rezaleti. my da osmanlı hatunları güzel kapalı bir müslüman gibi giyineceklerine kefereler gibi göğüsleri gösterecek elbiseler giyip saçları açık giyinmişler.dirilis ertugrul da hüzün elbiseler giyip başörtü takmışlar.yani dirilis ertugrul da ki bir kefere kadin bile my da ki müslüman bir kadından daha kapali giyinmiş.
dahası da var. my da kadinlar hamaminda adamlar kadinlari yikiyorlar. boyle bir şeyi hangi müslüman devleti yapar. orda bide harren sultanı çok kıskanç göstermişler.halbuki ben eminin o da sultan süleyman da çok yardimsecer insanlardi. daha bunlar gibi onca rezalet var o pislikte.yani anlayacagin dirilis ertugrul ile muhteşem yüzyıl arasinda daglar kadar fark var dirilis ertugrul bazen tarihi hata bile yapsa.ayrica büyük ihtimalle bu seine de dirilis ertugrul olacak kurulus osmana daha var.ben zaten en sevdiğim dizi dirilis ertugrul in bitmesini istemiyorum.eminim dirilis osman da güzel olacaktir lakin alda dirilis ertugrul in yerini tutmaz.imdi diyecegin varmidir.
♡saliha♡
20-08-2018 19:01 !! ++
arkadaşlar diriliş oman da kim başrole gelicek bilmiyorum ama onuda tarihi gerçekleri çarpıtarak vericekler.diziyi güzel çekmelerine bir şey demiyorum ama tarihi doğru vermezlerse muhteşem yüzyıl dan ne farkı kalır soruyorum size.
18-08-2018 12:21 !! ++
dirilişte baran akkuşu görmek isteriz yeni sezonda.. baran akkuş tartısmasız en iyi aksiyon aktörü
09-08-2018 15:50 !! ++
bende dirilis ailesi olarak yeni sezonda diziyi ve aileyi merak ediyorum osman beyi kim oynicak diziyi bozmadan bunu balibey roluyle burak ozcivit basarir
08-08-2018 00:01 !! ++
diriliş ertuğrul un eski bölümlerini dürfen yayınlayın ben çok özlüyorum internetten de baktım tabi lakin televizyondan izlemek daha da güzel
♡saliha♡
07-08-2018 00:58 !! ++
hayme ana 5sezonda oluyor
dizideki hayme ana karakteri cokguzel
24-07-2018 21:41 !! ++
dizinizin setinde yangın cıkmış çok geçmiş olsun
30-06-2018 22:49 !! ++
engin altan oynasın izlenmez ben izlemem
30-06-2018 19:02 !! ++
diriliş ertuğrul un birinci bölümünden itibaren yaz boyunca yeniden yayına konmasını istiyoruz. izliyemedigimiz bölümler var. birinci bölümden itibaren tekrar konursa bütün vatandaşlar memnun oluruz.
13-06-2018 23:15 !! ++
ben katilmiyorum gunu degisse korkaklik oluyor ben dirilisciyim dirilis dizisi bana cok iyi geliyor cok uzliyorum dirilis ertugrulu
11-06-2018 21:21 !! ++
00:00 konumu kalmadı ? senin ağzından çıkan kulağın duyuyormu daha işlenecek çok konu var diriliş ertuğrul da. ertuğrul beyin söğüte yerleşmesi,köşedağ savaşı,nice zaferler fetihler osman gazinin büyümesi say say bitmez.kuruluş osman ı başlatsınlat çok istiyorlarsa laki diriliş ertuğrul u bitirmesinler eminim kuruluş osman da güzel olur lakin diriliş ertuğrul un yerini asla dolduramaz.
3 yada 4 ay nasıl bekleyeceğim ben yeni sezonu yaa...
-saliha-
11-06-2018 20:08 !! ++
başından beri hayranlıkla izliyorun birçok flme gore muhteşem ama yetmez be kardeşim görsellik aksiyonu artirin reyting yüksek teknolojinin nigmetinden faydalanın ...savaş sahnesinde askerleri teknoloji nimetiyle cogaltin sahneler birazdaha görsellik ...zaten halime hatunun ölümünde aglamaktan içim dışıma çıktı onu
flimden çikaranın evine allah ateşler salmasın gene salmasın be kardeşim halime hatunu hasta diye uzaga tedaviye yollayin yeni sezonada benzer bir bayan alamadinizmi tarihi niye carpitiyorsunuz abbaskerden bahsedilmiyor onlarda olucak tarihte bildigim el reyting bulamaz sizde düşürmenin derdindesiniz nediyeyim
10-06-2018 15:26 !! ++
ufak tefek hatalari gormezsek , basarili bir yapim konu itibariyle , yardimci rejisorlerin , elistirici vasiflari olmadigi surece turkiyemin filmyapimi zirvelere tasinamayacaktir. ben populer bir ikinci rejisor degilim ve birakin dunya siralamasini rusyada bile en diplerdedir yerim , simdi dusunun ben bile kusurlar buluyorsam cekimlerde ve montajda , film yapim kalitesinin degerlendirmesini takdirinize birakiyorum.ben kimseyi kucumsemiyorum lakin surekli kendilerini uyariyorum , bizim ulke insanlarinin bir ozelligi vardir. hep ben , hep ben , birazda tecrubeli olanlara tabi olsalar , mukemmeli iste o zaman yakalayacaklar , saygilar !
zetar • 08-06-2018 18:11 !! ++
diziniz çokgüzel ama baska bir güne alinsa baha iyi olur
08-06-2018 15:19 !! ++
çok takip ettiğim bir dizi değil diriliş,sadece osman❤doğduktan sonra izledim biraz😍yaa ama osmanım çook tatlıydı be😍okuduğumdan bir kitaptan dolayı en sevdiğim padısah osman gazi hân❤kuruluş osman baslar insallah hemen😉başlarsa hiç kaçırmadan takip edecem😄😄
ve halimeyi öldürmekle bencede çok hata yaptılar 😒tamam küçük hatalar olabilir,kurgulanmış zaten.%100 tarihi yapamazlar ama halimenin olumu affedilemez😂oksuz büyümüyor ki osman:/
#dirilisertugrul
#BahMih~öLüMSüZ~❤ • 08-06-2018 14:16 !! ++
trt neye elini atsa sonuna getiremiyor sezon bitecek olan dizi yine aynı geçen sezon gibi taşınmadı bu kafayla giderse sezon başı yüzde on bulamaz seyirci kaçar
07-06-2018 11:21 !! ++
dizi neden sezon finaline girdi.konu kalmadi ki boyle yaptiniz.sanirim seneye yarim sezon devam edecek.boyle tarihi bir diziye eden boyle seyler yapiyorsunuz.zaten halimenin vefati hic olmadi.bari halimenin yasi biraz daha ilerlemis birini oynayacak birini bulsaydiniz.tarihten bu kadar kopmanizin manasi neydi.baska ulkelerin tarihi dizilerini de izledim.oralarda boyle seyler olmuyor.simdi ertugrul bey deseydi ki ben diziden ayrilacam.o zaman onu da mi oldurecektiniz.kurulus osmanli neden baslamiyor.demek ki diziye uygun oyuncular bulunamadi.bu diziyi cekenler kutul amareyi de cektigi icin dirilise yeterince agirlik verilememis olabilir.her halukarda dirilisi severek izliyoruz fakat elestirilere kulak kapamaniz iyi birsey degil.
07-06-2018 00:00 !! ++
buyuk heycan dirilisi izlemek iyiki varsin onlarin birde sadakatlerine bayiliyorum
01-06-2018 16:15 !! ++
büyük bir beğeniyle izliyoruz. çok çok teşekkürler.
"kuruluş-yükseliş osmanlı" dizi filmini merakla beklemekteyiz. osman beyin bebekliğini halen görmekteyiz. ertuğrul gazi'nin oğlu olması ve babasına benzeyebileceği düşüncesiyle ergin altan düzyatan'ın osman beyi çok iyi derecede sergileyeceğini değerlendirmekteyiz, sayın senaristlerin, yönetmenin bu görüşümüzü gözden geçirmelerini rica ederiz. çok teşekkürler.
31-05-2018 18:42 !! ++
yarin dirilis ertugrul gunu iyiki boyle dizi var oyuncu olsaydim gonullu olarak bu dizide oynardim
29-05-2018 10:28 !! ++
dizinin sonundaki reklamlar resmen saçmaladı 3 kez aynı yerde reklama gidildi artık bu reklamdan sonra bu diziyi seyretmemeye karar verdim
24-05-2018 18:07 !! ++
engin altan düzyatan gerçekten de çok iyi oyunculuk sergiliyor. halime için ağlayan ertuğrul sahneleri çok dokunaklıydı.
tebrik ediyorum.
24-05-2018 09:42 !! ++
dizi resmen yuz yilin efsanesi ama çok ama çok reklam var insani resmen kandiriyo
dizi reklam için yapmislar
23-05-2018 23:34 !! ++
bu son bölümden de anlasıldıgı gıbı artık sacmalamaya tarıhlen bır alakası kalmadan uydurmaya basladınız tez vakıtte buna bır son verıp fınal yapmanızı temenlı ederım ogeday'a tabı olmak yada boyle bır oyun ertugrul gazı hayatımda yasanmamıstır ertuğrul osman'da kendı uydurmanız olacaksa baslamamanız en hayırlısı olacaktır.
23-05-2018 23:23 !! ++
beliki kafaniz karismis diriliste hersey mumkun aksiyon devamli bitmiyor tibki gelecek bolum gibi diriliste aciysa aci aksiyonsa aksiyon
22-05-2018 22:51 !! ++
sayın 17-05/ 23:00 yorumunuza aynen katılıyorum. türk geleneğinde hatuna sadakat ve saygı ifade edilmiştir. hatunun vefatı tarihi bilgiye uygun olmamıştır. ancak geleneksel aile bağlılığının vurgulanması takdir edilir. zevkle izlemekteyiz, ayrıca "kuruluş- yükseliş osmanlı" dizi filmini beklemekteyiz. çok uzun bir zaman sürecinde "diriliş ertuğrul" evlerimize misafir olmuştur, onur ve gururla izledik, çok teşekkürler.12-05/11:20 yorumcusuyum.
21-05-2018 20:08 !! ++
artık eski tadı olmadığından bir kaç bölümdür izlemeyi bıraktım. ama acaba sadece ben mi böyle düşünüyorum diye şimdi girip yorumlara bakayım dedi. sanırım çoğunluk benim gibi düşünüyor.
18-05-2018 14:13 !! ++
noyan in bakislari 10 numara. dusmanin kirali ya dizinin
18-05-2018 09:32 !! ++
ertugrul hatunun kaybetme sahnesi gonlume taht kurmustur diger oyuncular yapamiyore en cok bir bolum yaparlar yapsalar bari ertugrulun bir bolumu bile bin bedeldir dirilis iyiki varsin
17-05-2018 23:00 !! ++
birde ertugrul ne guzel hatunun acisini yasar simdiki dizilerde en cok bir bolum yaparlar onuda yapsalar bari ertugruldan ornek
17-05-2018 22:50 !! ++
keske oyuncu olsaydimda enginaltan duzyatan ile bir donem dizide oynasaydim dirilisin tum ekibi ayni dizide oynasaydim
17-05-2018 22:42 !! ++
dizide gezici oyuncu görmek istemiyoruz dün devletini satan yarın hayli hali diziyi de satat taktir sizin böyle giderse yarın dizinizi oturur kendiniz seyredersiniz dizininin fıtnatına uymayan oyuncuların tamamı bizi bozar bb
17-05-2018 22:33 !! ++
00:21 biz dirilis ertugrul un final olup kurulus osmanin baslamasini istemiyoruz.kurulus osmani yapacaklarsa yapsinlar lakin en güzel dizimiz dirilis ertugrul u da bitirmesinler.ben ertugrulsuz yasayamam.tabi karariniza saygi duyuyorum herkesin istegi farkli olabilir lakin bence en hayirlisi dirilis ertugrul un devam etmesidir.
17-05-2018 14:03 !! ++
senarist şımardı. tarihsel gerçeklerden sapıldı. ertugrulun olmayan ögeday elçiliği beni niye heyecanlandırsın ki ?
maneviyat sadece ibni arabi değildir.
noyan, ertuğrul'u kendi yanına davet ediyor. ama ertuğrul islamiyetten bahsetmiyor.
günalp, dabakhaneyi teftişe gider. okla, atla ilgilenir. mesela orada namaz vakti girdi buyurun ikindi namazını cemaatle eda edelim dese ne olur du ?
kamiloğlu • 17-05-2018 12:03 !! ++
neler öğrendik ?
türk devletlerinin kolay kurulmadığını anlıyoruz.
17-05-2018 11:51 !! ++
arkadaslar selamlar ! halime hatunun tarihte'ki olum zamaniyle bagdasmamasi ne yapimcinin nede rejisorun istemi dahilinde , basarili oyuncu kardesimizin kisisel sorunlariyle noktayi koymasiyle , sujede degisklik yapilip erken bir zamana alinmistir. beni siteden bir cok kardesim tanir , bende rusyada rejisorum . filmcilikte bu tip sorunlarla zaman zamana karsi kaliyoruz.hatirlarsaniz ''muhtesem yuzyil'' dizisinde'de meryem uzerli hanimin aniden terk etmesiyle , yerine getirilen diger oyuncuyu seyirci uzun zaman benimsiyememisti. bu tip problemlere maruz kalmamak icin , kanaatim olumlu bir kararla dizinin seyri degistirildi ve olmasi gerektigi gibi nokta konuldu ! rejisor meslektasim ve ekibi genc , ufak tefek hatalar oluyor , bunlari goz ardi etmek gerekiyor , yoksa diziden alinmasi gereken hazzi alamazsiniz . rusyadan sevgiler , tum film ekibine ve oyunculara kucak dolusu sevgiler ve basarilar temennimle !!!
zetar • 17-05-2018 11:45 !! ++
biz diger dizileri elestirdik tarihe uymuyorlar dedik.evet bu dizinin ufak tefek hatalari vardi tolere ediliyordu fakat osmanin annesiz kalmasi katil bir mogol kadininin gozetimi altinda olmasi haksizlik oldu.sinirlerim bozuldu.ama dizi zaten final yapacak.illa ki izlemeye devam ediyorum.seneye osmanlı dizisini kimler oynayacak diye merak ediyorum.burada hakli elestiri yapanlara kizmamak lazim bence.
17-05-2018 11:14 !! ++
izlemiyorum sadece bi kac kere ne oldu diye baktim.halimesiz olmadi.olecegine biri gelseydi yerine.suan diziyi niye bu hale getirdiniz anlamiyorum.
esra bilgic gercekten guzel oynadi.yerinede ona benzeyen birini koyabilirlerdi.gercekten esra bilgic kadar olmasada ictenliklec oynayacak ve ona benzeyen bir kisiyi ilk defa dirilise yakıştirdim.ama malesef sen anlat karadenizde oynuyor.nefes gercekten yakisirdi.tabiki esra bilgicten sonra.cunku yuzlerini benzettim.ayrica nefeste cok samimi oynardi.
yine halime olmeyecekti.esra bilgicte ayrilmayacakti.diziyi bir iki ay icinde gercekleri carpitmadan final yapacaklardi.hic olmazsa kalitesini düşürmezdi.
ama malesef bu imkansiz.ve ozellikle noyanin kiz kardesimidir nedir cikinca hemen degistirdim.artik okadar tiksindilerki bakmak bile istemiyorum.ne yuzlerine ne sacma sapan ürkütucu ayinlerine.
neden her kaliteli dizi sonradan bozulmak zorunda anlamadim.ama dirilis farkliydi.boyle yaparak farkini yok etti.
17-05-2018 00:42 !! ++
büyük bir beğeniyle izliyoruz. tüm ekibe teşekkürler. "kuruluş-yükseliş osmanlı" dizi filmini bekliyoruz.
17-05-2018 00:21 !! ++
evet filmde konuda klmadı iiyice saçmaladılar bu işin sonunu getiremeyeckler öyle görünüyor ve bu hafta aşırı derece sıkıcı bir bölümdü
16-05-2018 23:53 !! ++
tarihte olmayan bir olayı nasıl olurda olmuş gibi gosterirsiniz. çok sıkı bir takipçi olmama rağmen size olan güvenim sarsıldı açıkçası.halime hatunun yerine eğer cikmasi gerrkiyorsa neden başkası alınmadı.neden tarih değiştirildi. çok yanlış bir tercih olmuş bu kadar güvenle seyredilen bir dizi için...
16-05-2018 23:48 !! ++
dizi artık saçmalamaya başladı.engin altan ın diziden ayrılmqsına da az kaldı.
16-05-2018 22:42 !! ++
dogruyu gören yazar: şu an saat 21-45 reklam arası bu bölümde zırvaladılar ne noyanmış ne mogolmuş pes valla noyanı hortlattılar yetmedi yenilmez savaşcı ilan ettiler tekfur aleksi ördürürken dalga gecip adeta çocuk muamelesi yaptırdılar oysa aleksi ilkbaşlarda güçlü savaşcı olarak lanse etmişlerdi yetmedi bu akşam noyan lakayıt bir şekilde sultanın karşısına çıkar sultana hakaret eder ögadayı över bu ne şaçmalık ne meraklılarmış mogollara sürekli türkleri aşagılıyorlar yada şöylemi diyelim noyan ve mogollar bahane günümüz masat türkleri yerden yere vurmak parvusları yine işbaşında tarihi iyi okusunlar selçuklu devleti mogollar karşısın acze düşmemiştir aslanlar gibi savaşmışlartır bu hataları yapmayın desem beyhude çünkü bile istiye yapıyorlar bunlara itibar etmemek lazım bu sahneleri yazan kalemler malisef satınalınmış görünüyor
16-05-2018 22:11 !! ++
muhteşem bir dizi ama keşke halime hatun ölmeseydi
16-05-2018 21:36 !! ++
bukadar sacmalanirmi ilk bölumden beri izliyorum ama artik izlenecek hâli kalmadı yazık ettiniz
16-05-2018 21:16 !! ++
bu yeni bolumleri hic guzel degil halimeyi oldurdunuz sonra ahmeti ve noyani ortaya cikardiniz adami canlardiniz alakasi olmayan seyler ben hic okumadim kitaplarda o zamanlarda ben cok sacma buluyorum ve izlemiyorum artik
16-05-2018 21:10 !! ++
yaşasııın bugün diriliş ertuğrul var .
ekranlar bugün trt 1 de diriliş ertuğrul da.
16-05-2018 19:11 !! ++
diriliş ertuğrul dizisine gökhan atalay da dahil olsa ne güzel olur
15-05-2018 13:18 !! ++
anlaşılan tarihinizin iyi olmadığı gibi türkeçenizde iyi değil. ben yazım kurallarına uyarak yazıyorum siz yazılarımı küçültüyorsunuz.
13-05-2018 10:05 !! ++
buraya uzun yorum yazanları anlamıyorum diyen arkadaş anlaşılan sende davayı anlamamışsın.bu dizi sıradan dizi mi ki kafalarına göre tarih yazıyorlar.anlaşılan o ki sende tarihi araştırmadan diziyi izleyerek kabul ediyorsun.hatırlatırım mahşerde sadece bizim yaşadığımız dönemde ki dünya da ki insanlarla dirilmiycez.geçtimişte ne kadar insan yaşamışsa onlarla da dirilicez.bu sözümü şimdi senin gibiler anlamaz.zamanı gelince anlarsın şayet akıl varsa.
13-05-2018 08:38 !! ++
siz busunuz işte tarihi küçümseyen gereken önemi vermeyen.demek ki dizinin hem yapımcısı hemde senaristine suçun çoğunluğunu yüklememek lazım adamlar nabza göre şerbet veriyor.
meğer ne dertliler varmış üzülüyorsanız izlemeyin diyen arkadaş yorumlarıma cevap yazmanı bekliyorum.çünkü belli senin iyi bi derse ihtiyacın var.neden diye soracak olursan senin türk olup olmadığına dair şüphelerim var .bir türk bu sözü söylemez.
13-05-2018 01:16 !! ++
burayauzun uzun yorum yazanlari anlamiyorum begenmiyorsaniz izlemeyin kanal degistirin zaten final yapacak ne abarttiniz bu kadar
13-05-2018 00:01 !! ++
meğer ne kadar dertliler varmış seyretmeyin bu kadar üzülüyorsanız diyen arkadaş burda önemli olan diziyi izleyip izlememek değil.önemli olan tarihi gerçekler sonuçta bu sıradan bir aşk dizisi gibi değil.mevzu bahis olan ecdadımızın hayatı yanlış gösteriliyor.tabi sen tarihin önemini bilmeyince böyle dersin ama sana şu sözü söylemek istiyorum tarihini bilmeyen bir millet yok olmaya mahkumdur.
12-05-2018 23:47 !! ++
yiğidi öldür hakkını yeme ben ilk bölümden beri izliyorum ama gerçek şudurki eski tadı yok.
12-05-2018 11:53 !! ++
çok muhteşem bir film, çoğunlukla gerçekleri yansıttı. 59. bölümde ayrıca noyan'ın ölüp ölmediği belli değildi, çünkü o çatışma sırasında ertuğrul gazi'nin ağabeyi ağır yaralanmıştı, alpler onu oba'ya taşımakla meşgul oldu ve noyan'ın öldüğü belli olmadı. diğer taraftan "kuruluş-yükseliş osmanlı" yı büyük bir istekle bekliyoruz. tüm ekibe binlerce teşekkürler.
12-05-2018 11:20 !! ++
meğer ne kadar dertliler varmış!!! seyretmeyin bu kadar üzülüyorsanız.
12-05-2018 01:07 !! ++
buraya kadar çok güzel bu nedir bilim gurgu filmi degil ecdadimizin geçmişi hayatımızın anlamı bu kadar basit değil olmamalı def büyücü ne bu gerçeği istiyoruz amaç kazanç değil geçmiş ata ecdat soy olması gerek kazanç değil bilmiyorsanız insanları yanlış yonlendirmeyin allahuekber allahuekber
12-05-2018 00:46 !! ++
dizide halime hatun ölmesi tarihi yanlışlık oldu çok şaçma sapan oldu oldu olacak birde sugay la ertuğrul beyi evlendirinde tam tarihi hata yapın.
diriliş dizisi güzel ama tarihi hataları çok fazla senaryoyu hazırlayanlar kul hakkına girdi.çünkü tarihi sadece diziyi izlemekle gerçekleri araştırmadan tarih öğrendik sanıyorlar gerisi sizin vicdanınıza kalmış artık.
gerçek tarihte ki cennet mekan ertuğrul gazi ve halime hatun un kabristanlarında kemikleri sızlıyordur.
zaten diziden engin altan da ayrılıyor dizinin bir anlamı kalmıycak.
niye böyle birşey yapıyorsunuz?
burdan diriliş in yapımcısına ve senaristine sesleniyorum artık tarihi olayları çarpıtarak göstermeyin .böyle yaparak dizinin imajına zarar veriyorsunuz.
yorum yazan arkadaşlar kusura bakmayın yorumum uzun oldu ama benide canıma tak dedi artık bu kadarı da olamaz pes doğrusu.artık dixide ki hatalar haddi aştı.
diriliş in yapımcısı ve senaristi size kafanıza göre tarih yazma hakkını kim verdi?
tarih profosörlerimiz tarihi dizilerde tarih konuları değiştirilirken buna niye karşı çıkmıyorsunuz.
12-05-2018 00:08 !! ++
yorumlara bakıyorum kimse okumuyor zaten okumaya zaman yetmez maşallah roman tarzında. allah akıl fikir versin yorum dedigin kısa ve öz olur.
11-05-2018 17:45 !! ++
dirilişi tarihin atalarının hayatı diye severek izliyorduk taki halime hatun öldürenekadar bunun sorumlusu kim hangi tarih düşmanı tarihi değiştirmeye kalkar senarist ve dahi yönetmen hemen değilsin saçmaladılar
11-05-2018 15:41 !! ++
yönlendirmeyle olmuyor bu işler.artık dizi saçmalama moduna girmiştir.final yakındır!
11-05-2018 13:28 !! ++
halime sultani oynayan oyuncu diziyi birakti dizi mahvoldu.ilk basta sinirlendim ama bir oyuncu acisindan bakin.gidip ormanda dizi cekiyorlar kolay degil.ayrica bence gercek hayatta hamile olmus da olabilir.sorun senaristin halimenin yerine ona benzeyen bir oyuncu bulmamasi.
zaten osmanli dizisi basladiginda halime yaslanmis olacakti.ses konuuna gelecek olursak zaten diziyi baska ulkelere sattigimizda ceviri yapiyorlar zaten dublaj yapiliyor.en buyuk hata halimenin yerine baska oyuncu getirilmeyip halimenin sehit edilmesi.sut anneye gelirsek sunay rolundeki oyuncu cok guzel oynadi.osmanimiza sut anne oldu o sahneler cok guzeldi.ama acikcasi derici kizin mogol oldugunu ben bile anladim.bir de noyanin olmedigini butun izleyenler senelerdir soyluyor.noyanin yasadigına şaşıranlara sasiriyorum.ben diziyi bu haliyle de izlerim fakat mogol kadini ata otagimiza sokacak kadar saf olmamaliydik.ayrica tekfurun kellesini bizden biri almaliydi.boyle gumburtuye gitti.son iki bolumde tamamn senarist sacmaladi.sanki sette yolunda gitmeyen birseyler oldu ve boyle uyduruk birseyler urettiler.
11-05-2018 12:50 !! ++
sayın 10-05/ 21:45 görüş ve teklifinize aynen katılmaktayım; nitekim osman beyin, ertuğrul gazi'nin oğlu olması sebebiyle benzerliği kaçınılmaz, bu nedenle makyajla engin altan düzyatan'ın, osman gazi'yi sergilemesinin çok yerinde ve başarılı olacağı görüşüne katılınmaktadır. bu meyanda "kuruluş- yükseliş osmanlı" dizi filmini büyük istekle beklemekteyiz. tüm oyuncu, senarist, yapımcı, yönetmen tüm ekibe sonsuz teşekkürler.
11-05/ 12:21 devamı yorum: 59 ve 60. bölümlerde ertuğrul gazi ve noyan arasında şiddetli bir kılıç düellosu sonucu noyan yenilmiş, öldü zannedilmiş ancak, öldüğüne dair bir emare olup olmadığı meçhul.. nitekim o sırada ağır yaralanan ertuğrul'un ağabeyinin telaşına düşülüp yaralı ağabeyi apar topar oba'ya getirilme sahnesi sergilenmiştir.
11-05-2018 12:48 !! ++
engin altan duzyatan osman rolunude oynasin bana gore makyajla olursa gencecik olur nerde bulacaksiniz oyleoyuncuyu
10-05-2018 21:45 !! ++
arkadaşlar diriliş erugrul 116
arkadaşlar bence 117 . bölüm tamamen saçma olmuş gerci geçen bölüde sinyellerini vermişti noyanın dirilmesi noyan vrken çok daha heyanlıydı iyi bir oyncu rolunun tam adamı fakat bi ölduruyorlar bi diriltiyorlar seneryo gittikce bozluyor tam bi sacma bölum oldu tarihi geçtikte bari duzgun bi seneryo olsun be kadeşim
10-05-2018 20:20 !! ++
hayir konu değişecek denen birsey yok mesela noyan kac deva ölüp dirildi ölen geri gelir mi hayir gelmez gine birsey denilmedi ama halime hatun önemli bir karekter madem tarih mizi anlatiyor osaman önemli karekterlere dikkat etmesi lasim ince davranmasi lasim konu bu baska gine fatasisini kulansin fark etmes ama önem tasiyan karekterleri ona göre davranmasi lasim tarih deyince isan gurulanip bak bu bizim tarihmiz diyebilmemiz lasim cok hatlar var simdiye kadar birsey demedik ama osman gazi öksüs büyümedi bunu kaldiramayiz
10-05-2018 15:07 !! ++
her beğenilen dizide olduğu gibi bu dizide de saçmalamalar ben ne yazarsam senaryo öyle olur ukalalıkları başladı.bir kerede şu sevilen dizileri bozmadan seyirciyi aptal yerine koymadan bitirin.yaşanmış ve belgeli tarihi kafanıza göre değiştirmek ne oluyor.halime sultan 4 yıl dizide oynamış 5 hafta mı oynayamamış tarihteki gibi ölmesi çok mu zor du?.dizi özelliğini yitirmiş ve rayından çıkmıştır.bundan sonra artık daha da saçma olacaktır.4 yıldır zamanımız boşa gitmiştir.diriliş ertuğrul bizim için halime hatunun saçma ölüm sahnesi ile finalini yapmıştır.türk dizileri maalesef bir yerden sonra mutlaka saçmalamaya mahkumdur.
10-05-2018 14:29 !! ++
"diriliş ertuğrul" u, başladığından beri büyük bir beğeniyle onur ve gururla izledik. şimdi ise, "kuruluş ve yükseliş osmanlı" dizi filmini bekliyoruz. tüm oyuncu ve tüm ekibe tekrar tekrar teşekkürler. her zaman gurur duyduğumuz, orta asya'dan beri çok zengin bir tarihi geçmişi ve derin kültürü olan hür yaşamış bir milletiz. tarihi kaynak ve belgelere göre türkler tıpkı hür yaşadıkları gibi islamiyeti de kendi rızası ile kabul etmiştir, kılıç zoruyla değil, bu meyanda "diriliş ertuğrul" da bilhassa ibn-ül arabi'nin tasavvufi beyanları biz seyircileri aydınlatıcı, ulvi duygulara sevk edici bir nitelik arz etmiştir. islamiyetten sonra gerek selçuklu, gerekse osmanlı tarihinde bu kabil ulema, ermiş ve şeyh gibi tasavvufi erbabına ilgi duyulmuş olup bu durumun da filmlere yansıtılması gerçekten çok güzel. diğer taraftan bu film, şu zamana kadar çok ciddiyet arz etmeyen hatalar ortaya koymuş olmakla birlikte, tarihi bilgi ve belgeleri, süleyman şah, oğulları, bilhassa ertuğrul gazi, hayme ana, halime hatun, sultan alaaddin keykubat, gıyaseddin keyhüsrev, annesi mahperi hatun ve öldürülen kardeş gerçeği, bizans ve haçlıların durumu, (özel not: aynı tarihlerde avrupa'da derebeylik- feodalite hüküm sürmekte,ve engizisyon mahkemeleri söz konusu idi.) moğolların gittikleri her yerde vahşet saçmaları örnekleri gibi daha birçok tarihi gerçekleri yansıtmıştır. çok uzunca bir zaman " diriliş ertuğrul" dizi filmini evlerimizde misafir ettik, tabiatıyla gönül isterdi ki, kayı boyu beyleri süleyman şah ve ertuğrul gazi gerçekleri gibi, ertuğrul gazi'nin hanımı halime hatun da osman beyin delikanlılık döneminde vefatı gerçeği olsaydı, ancak bayan oyuncu filmden ayrıldıysa yapılacak bir şey yok. ayrıca bu filmin; çok sayıda tarihi gerçekleri ortaya koymasının yanı sıra, anadolu selçuklu devri'nin yaşam biçimi, örf, adet, gelenek ve görenekleri, aile anlayışı, bilhassa bayan ve bayların giyim kuşamları (bunlar o günün koşullarını yansıtan bilgiler olup sadece bizim tarihi arşivlerimizden değil dünya arşivlerinden de teyid edilmiş bilgiler) yansıtması bizleri son derece mutlu etmiştir. bu nedenlerle çok uzunca zamandan beri büyük bir gururla izlediğimiz ve raitingleri hep yüksek olmuş bu filmin devamı "osmanlı kuruluş ve yükseliş" i büyük bir istekle bekliyoruz. ayrıca yapımcı, senarist, tüm ekibe en derin duygularla şükranlarımı sunarım.
10-05-2018 14:29 !! ++
halime hatun öldürülerek neden tarihin dışına çıkılıyor. tarihle birebir olmasını beklemiyoruz, ancak bariz hatalar yapılmasa iyi olur.konu değişecek diye tarih mi değişir. yapmayin bunu...
10-05-2018 11:30 !! ++
cok güzel bir bölümdü devam edin böyle diriliş ertuğrul u sakin final yapmayin ben onsuz yasayamam lakin keske halime sultan söğütde defnedilseydi zaten ertuğrul bey göc edecek söğütde onun mezarini ziyaret ederdi..
noyan da er ya da gec geberecek .
allaha emanet olun..
-saliha-
10-05-2018 11:26 !! ++
diziyi 12 bölüm sonradan izlemeye başladım ama güzel gerçekten güzel bayılarak izliyorum. çarşamba günleri o kadar yoğun bir tempom varki inanın. yatak döşek yatsam bile o diiriliş pür dikkat izlencek.üstüne internetten sabah bir daha izliyorum. ama artık kırıldım zerre kadar izlemem saçmaladı ve halime hatunun ölmesi beni derinden üzdü.dizi saçmaladı gerçekten izlenmez artık. dün akşam anne bölümü ailecek bizi bitirdi. kalbimiz duracaktı ağlamaktan. gerçekten tek beklediğim gün çarşamba idi onuda artık beklemiycem.dizi çok gerçek dışında. tarihte ben böyle şeyler okumadım. halime hatun yazık ettin diziye. reyting düşer. final olsun artık. sıkıldık.
allah hiç bir evlada ana baba acısı yaşatmasın. hiç bir ebeveyne de evlat acısı :(
10-05-2018 10:40 !! ++
ne yaptiniz be,güzelim diziyi mahvettiniz. noyan nerden çıktı? ahmegin suçu neydide öldürdünüz. madem ölecekti önce yaralandıgında öleydi. yazıklar olsun final yapın da kurtulun.
10-05-2018 03:10 !! ++
gercekten tadi kacti.halime öldu.dizinin butun guzelligini bozdunuz tarihi en guzel yansitan diziyi mahfettiniz.insallah ertugrulu süt anneyle evlendirmezsininiz ikinci bi hata yapmazsiniz umarim.ertugrul beyin tek karisi vardi.ben ilk bolumlerine cok bakmadim ama noyan nasil diriliyor.boyle birsey olamaz.mucizeler sadece peygamberler donemine aittir.
noyan ve kiz kardesinin ertugrulun konustugu turkmenceyi konusmasi hiic yakismadi.itici buluyorum.guzelim insanlarin şivesi kötu insanlara yakismiyor.birde noyanin kardesinin mogollarin ayinini izlemek gercekten ozur dileyerek yaziyorum cok tiksindirici.yok tirnakmidir dismidir kaynatmalar.kan icmeler.birde noyanin kardesinin adi neyse.ne bicim oyle.kelle almalar yaptigi hareketler.kadin degil baska birsey.oyuncuya soylemiyorum yanlis anlasilmasin ama rolü cok kötu gormek bile istemiyorum.cok abarttilar ve uzattilar bence.
zaten dizinin guzelligi tarihi dogru anlatmaya calismak ve ertugrul beyle halime sultan hayme ana digerleri.ama malesef izleyici kaybettiniz.
esra bilgic ayrilacagina halime sultan gercek olmayan bir tarihte ölecegine diziyi bir iki ay daha cekip tarihi hizlandirip final yapsaydiniz.osman bey zamanindada baska bir oyuncu oynardi esra bilgice benzeyen yaşi daha buyuk.boyle gercekci olurdu.
esra bilgic diziyi terk ederek yanlis yapti.cok buyuk tepkiler aldi.yonetmen gidisata gore ayarlamaliydi.madem oyuncu gidecek anlasma yapip bir iki ay daha kalmasini saglayacakti final yapacakti.diziyi tadinda birakmak gercekleri carpitmaktan iyidir.boyle dillere gonullere destan dirilis ertugrul kalplerde kurdugu tahttan inmezdi.final olsada akillarda yüreklerde kalacakti.guzel hatiralarla hep övülecekti.
biz dusunuyoruz yonetmen nasil dusunmuyor anlamadim.esra bilgicte boyle buyuk bir projede yer almiş oyunculugunu hakkiyla yerine getirmis ama devam ettirememistir hakkiyla sonuna kadar gidecekti.
artik yapilan yapildi.dirilis kalitesini dusurdu.diger dizilere firsat vermicekti.seviyesini koruyacakti.cunku dizinin oyunculari okadar cok seviliyorduki.
gercekten cok üzgünüz demekten baska birsey gelmiyor elimizden...
10-05-2018 01:25 !! ++
diriliş ertuğrul basta sevelek isledigim bir tarihims ama son bölüm artik tarihimizle sanki dalga geciliyor halime hatun osman gazi 23 veya 26 yaslarinda vefat ediyor burdaysa dogumdan hemen sonra ve simdi süt annesi yok öyle birsey allah aski icin tarihimis deyip durumayin fantasie tarih diyin olsun her bir devlete isanlar isliyor ve gercek tarihimisi bilen adama güler be ve ben osman gazi beyimize hakeret sayiyorum annesini hemen öldürdünuz yask be bende biri geldi tarihimizi negüzel filmini cevirmiz allah razi olsun diyordum simdide yanlis yasilan tarihten bizim dil diyorum kim bilir hanki ülkenin ama türkün tarihi dil benim icin ertugrul bitmizdir cunku doru yoldan sapitip eyri yola dusmustur cocuklarimizi tarihimizi yanlis beynlerine yasiyor ve ertugrul bey bir kes evlenmistir oda halime hatun yasarin fantasi tarihimis dil lütfen bay mehmet bozdağ tarihi, aksiyon yazmayin fatasie tarihi, aksiyon yasin diriliş ertuğrul oyuncuları sözum yok güzel oynadilar yalniz birnumaradan kalete halime hatundan ölümüden sonra 0 dusdunuz tarihimiz demeye utanmak lasim lasim osmanli devleti dedinde dusmanlari korkudan titretiyordu simdiyse osmanliya karsi savas eden devletler bu filme altlarina cicarlar gülmekten
ya türk miletinden özürdelinir ve tarihimiz düsenenir haki verilir halime hatun geri döner yada bu dizi kaliteten tam düser türkün tarihi asla ve asla olamas siz ne düsünüyorsunus sayin erdogan türkün tarihi olamas osmanliya karsi savas eden devletler bu filme kahkar atalak gülmezler mi türkün dostundan cok düsmani var yask cok yask
10-05-2018 01:04 !! ++
lutfen tahrihlen oynamayin tarih nasilsa dizi de oyle devam etsin
emegi gecen tum oyuncularina tesekurler
10-05-2018 00:38 !! ++
nerden çikti yine bu mogollar. konu dagildi yine, bizansa karşiydi şimdi yine dön başa.
yeni bitti bişey anlamadım. seneryo tam olarak dagilmis
10-05-2018 00:19 !! ++
dizide emeği geçen herkese çok teşekkürler. . ama lütfen şu son 2- 3 bölümde başlayan dericiler çok uzamasın. izlerken ürkütücü olmasının dışında ayrıca sıkıcı ve saçma geliyor dansları falan pek saçma. ..
09-05-2018 23:48 !! ++
ahmet neden diziden ayrildi? şövalye degilmiydi iki kilic bile sallayamadi noana karsi
09-05-2018 23:08 !! ++
yeni bolum cok guzel.izliyoruz ama noyandan nefret ediyoruz.halime oldu osman acliktan agliyor.sut annesi bulundu sukurler olsun.
09-05-2018 23:04 !! ++
izlediğim tek dizi dirilis ertugrul idi nihayet tadını kaçırdınız noyani topraktan dirilttiniz dogudan getirdiniz ertugrul u buldu o donemde baya olu diriliyormus normalde noyan orduları olmadan tuvalete gitmezken kendisi geldi halime hatun tarihte ne zaman öldü size göre ne zaman tadı kaçtı izlenecek yeri kalmadı dizinin noyanin parası bitti herhalde dirildi tekrar şu tuhaf moğollar tam moğol ama insanın şevki ni kaçırıyorlar
09-05-2018 23:00 !! ++
saçmalama kar ya noyanda nereden çıktı ahmeti öldürdü o olmuştu izlemek tat vermiyor artik
09-05-2018 22:44 !! ++
selamınaleyküm
ertuğrulu ilk bölümünden beri kaçırmadan izliyorum bu zamana kadarda ilk defa yorum yapıyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum ama halime’nin ölümü son noktaydı osman 29 yaşındayken ölmesi gereken anası doğarken ölüyor madem kendi kurğularınızı yapacaktınız bu mübarek zaatları tarihi sayfaları olan bir dizi yapıyorsunuz ama hep aykırı gidiyosunuz ayıptır yani bizim gibi izleyicileri ve sizi eleştiren insanlara bizim tarihimizle övündüğümüz yerde yaşanmış şeyleri deyiştirmeniz yanlış yanlış hadi size eyvallah artık hata yapmamanız dileğiyle
09-05-2018 22:21 !! ++
bir cenaze sahnesi 1 bölüm bitiyor... artık kalite bitti izlemeyeceğim eyvallah
09-05-2018 22:08 !! ++
halime hatunu hem kocasından hem de vaktinden önce öldürmeyi nasıl becerdiniz.
09-05-2018 21:31 !! ++
yaaa allah aşki için esra bilgiç gerçek bir türkmen e benzer ken... oya unustasi ne alaka yaaa
ayrica ertuğrul gazi ye eş eklemesi yapilmaz umarim. .. çünkü ertuğrul gazi bir kez evlenmiş ve eşinden sonra veya yakin zamanlarda rahmetli olmuşlardir. ..
lütfen yaaa mahvetti niz güzelim filmi. . tarihi de değiştirip rakiplerinize kapi aralamayin yaaa
09-05-2018 21:08 !! ++
diriliş ertuğrul dizisini mahvettiniz işi ticarete döktünüz yazıklar olsun halime sultan osman gazi 24 yaşındayken ölüyo lütfen seyirciden özür dileyip diziyi tarihe göre yapın bu nedemek bizimle dalgamı geçiyorsunuz artık hayranı olduğum diziden koptum seyretmek istemiyorum
09-05-2018 20:58 !! ++
diriliş dizisi bitmemeli . . osman gazi için başka bir gün başka bir set oluşamazmiydi. . zaten oyuncular da farkli olmayan mi.. halime hatun erkenden ölmemeli ydi. . resmen ağladim. . dizi yi izlemek bile gelmedi içimden. . b
hele engin altan bir harika bu kadar bir rol yakişir oyuncular ve karakterleri mükemmel di. . bitirmemelisiniz. .. hepsi kalmali ve dizi devam etmelidi .. tarihi yaşiyordu k saki gerçek te... cokkk üzgünüz bizleri çokkk
hiçbir film belki bu kadar etkilememiştir beni.. bitmesini ve oyuncularinin ayrilmasini asla.. hiccc ama hiççç istemiyorum 😦😣😢
09-05-2018 20:58 !! ++
yeni bölümde osman ı engin altan oynasın
09-05-2018 20:14 !! ++
sayin yorumcu 08.05 21:25 bende size tesekkur ederim degerli yorumunuz icin.
ayrica turkler ozamanlar cok gucluydu.kilic zoruyla boyun egmezlerdi.zaten islamda zorla musluman etmek yoktur.kalben sehadet getirmek gerekir.
halime hatunun olmesi olmadi.zaten dizi ya final yapacak yada hizlandirilip osmanli kurulusu yukselis olacak.biraz daha kalabilirdi.ve bi sonraki sezon osmanin annesini baska bir oyuncu oynayabilirdi yaslanmis olarak.
esra bilgic kaliteli bir dizide oynadi.bunun sorumlulugunu alip devam edecekti.cunku tarihe uymuyor.buda diziye zarar verir.bakalim ileriki bolumlerde neler olacak
09-05-2018 16:00 !! ++
gelmiş geçmiş diziler arasında tarihimizi en iyi anlatan başta engin bey ve emegi geçen tüm oyunculara sahne önü ve akasında çalışan herkesin emegine saglık yönetmen metin günay tarihi bu kadar iyi anlatmışken buraya kadar çok iyilerle gelmişken tarihin hatasından dönün esra bilgiç hanım efendi devam etmek istemiyorsa eger yerine başka birini deavam ettirin ama tarihin hatasıya anılmayın saygılar
09-05-2018 04:26 !! ++
noyanın iğrenç sahnesinin 10-15 dk. gösterilmesini çok ama çok saçma buluyorum. isterseniz asıl filmi bırakında noyanın saçmalıklarını gösterin. bu kadarda abartılmaz yani ertuğrulamı bakacağız yoksa noyanın saçma sahnelerinemi
09-05-2018 03:36 !! ++
sayın 06-06/01:07 ve 12:35 , aydınlatıcı bilgi ve görüşleriniz için teşekkür ederim. anadolu selçukluları, diğer birçok türk devleti gibi islamiyeti benimseyerek seçmişlerdir. ek bilgi olarak moğollar da türk kökenli olup, inançları tengricilik ve şamanizm'di, daha sonraları moğollar cengiz handan üç kuşak sonra müslümanlığı seçmişlerdir. diğer taraftan başladığından beri zevkle izlediğimiz "diriliş ertuğrul" filmi, bazı hatalı tarafları olmakla birlikte çoğunluğu doğru ve yerinde tarihi bilgilere dayandırılmıştır. tarihi belgelere göre halime hatunun ölümü, osman beyin gençlik yıllarına rastlamaktadır, ancak söylentiye göre halime hatun rolündeki oyuncu filmi yarıda bıraktıysa yerine halime hatun adında başka oyuncunun alınması pek hoş olmasa gerek, ayrıca tarihi filmler tarihi gerçekleri belgeleri yansıtmakla birlikte hayal mahsulü unsurlar da ilave edilebilir. ayrıca türk ve dünya arşivlerinde, selçuklu tarihine ait bilgiler, belgeler osmanlı tarihi arşivi kadar fazla değildir. yine de zevkle, büyük bir beğeniyle, gurur ve onurla izlediğimiz "diriliş ertuğrul" dizi filminde halime hatun konusuna bir çözüm getirilir. tüm ekibe tekrar şükranlarımı sunarım
08-05-2018 21:25 !! ++
diriliş dizisi 1 numaralı izlediğimiz diziydi fakat ertuğrul'un hanımının tarihi gerçeklere aykırı olarak dizide öldürülmesi seyirci ile dalga geçmek gibi algılandı ve seyretmenin bir tadı da kalmadı...çünkü ertuğrul'un hanımının gerçek ölümü osman gazi 26 yaşındayken olmuştur!..pes diyoruz başka bir şey demiyoruz ve de artık izlemiyoruz!..
07-05-2018 17:18 !! ++
dizi artık şaçmalıdı halime hatun osman bey 23 yaşındayken ölüyor bi kere artık doğruyu yansıtın
07-05-2018 16:34 !! ++
esra bilgic diziden ayrilmak istedigi icin halime ôldû .ôzel hayatina ôncelik verecekmis .ekimde evlendi ya .onun gitmesinin senaristlerle tarihle yada yônetmenle bir alakasi yok .sosyal medyadan esra bilgic bizzat kendisi bildirdi .bu kadar gûzel bir diziyi birakmasi beni cok sasirtti .keske basladigi isi bitirenlerden olsaydi .
zaten bir sezon sonra ertugrul yerini osmana birakacakti .halimede o zaman diziden ayrilabilirdi .esra tarafindan çok erken alinmis bir karar ne yapalim onun karari belliki yônetmen ikna edememis esra hanimi bakalim gôrelim ilerisinde neler olaçak .osmanla o heyacanin geri geleceginden eminim ben .hep birlikte go^recegiz
06-05-2018 12:35 !! ++
halimenin ölmesiyle diziye olan inançlar bitmiştir... en
06-05-2018 08:48 !! ++
yorumcu 04.05 1:14 mogollarin hepsi bir degildir.cengiz hanin sadece soyu turke dayanmaktadir.
hem sunu unutmayin gercektede gercek turk cok azdir.herkesin soyu baska yere de baglanmaktadir.sadece devletimize farkli irklarla sahiplenme vardir.turk demek turkiye sinirlarinda yasayan vatanini sevene sahiplenene denir.tabiki tarihe dayanarakta osmanliya sahip cikmaktir.
evet turkler islami sonradan secmistir.fakat asil dinleri derken kastiniz nedir bilmiyorum ama gercek din islamdir bizim icin.hem bircok insan millet sonradan musluman oluyor.tipki efendimizden once baska dinler veya farkli inanclar oldugu gibi.
kastim size veya dinize degil.yanliz osmanli ve ertugrul un beyin zamani islam dinidir.oyuzden allah c.c irklara gore degil iman gucuyle allah yolunda giden cihad eden milletleri kuran a sunnete uyan milleti guclu kilmistir.oyuzden osmanli 600 küsür sene dünyaya hükmetmistir.gercek allah in şeriatiyla.şeriat demek gercek manada allah in kanunlarini uygulayan kuran ve sunnet ne diyorsa oyle hükum vermektir.gercek manada allah yoludur.tabiki herkesin inancina saygi duyarak.
zaten müslumanlarin zulme ugramasida suan islam ülkelerin allah in adaletiyle davranmamasi ve kendi icimizde bölunmemizdir.demek istedigim osmanlinin nasil dunyaya hukmedişi adaleti.tabikide hatalarida olmustur.islam devleti sarsilmasin diye ellerinden geleni yapmis nice şehitler vermiştir.tabiki bir milletin devletin icinde farkli inanclara sahip olan da vardir.dirilste gosterdigi gibi.kimsenin inanci kısıtlanmamiştir.dinlerini istedikleri gibi özgürce yaşamiştir.
22.37 deki yorummda birseyi unuttum.turkler kilic zoruyla musluman olmamistir.kimi taihciye göre oyle.kimine ise müslünanligi benimsemis oguzhan devrinden itibaren müslümanliga giriş yapmişlardir.hatta muslumanlarla savasmamislardir.muslumanlar ve turkler baskalariyla savasirken kazandiklari ve isimlerinin bir anildiklari olmustur.boylece islama yaklaşmistir.zaten islamdan oncede eşi benzeri olmayan tek tanriya inaniyorlardi.
kimine tarihciye göre muslumanlar ve turkler savasmişlarsada emeviler dönemindedir.yani bazi müslümanlarin islami tam anlamiyla yasamadigi bir sürectir.
klavye yanlişi oguzhan degil oguzlar zamaninda giriş yapmişlardir.
tabi daha bicok arastirmaci düşuncelerini farkli öne sürmektedir
oguzlar selcuklu donemidir.selcuklunun islamiyeti benimsemesiyle islama giris yapmislardir.
06-05-2018 01:07 !! ++
arkadaslar tamam bir hata yapmislar lakin bu kadar kizmak yakisirmi bize diriliş ertuğrul gelmos gecmis wn iyi dizi ve sacmalamadi sadece hata yapti insaallah hatalarini haftaya düzeltirler bende halime sultan icin agladim o sahneyi her izledigimde her düsündügümde aglamam geliyor diriliş ertuğrul a sahip cikin,onun gibi güzel bir dizi bulunamaz!
diriliş ertuğrul ekibi lütfen hatanizi düzeltin yoksa sak pisligi bunu firsat bilecek lütfen halime hatun ölmesin .
-saliha-
05-05-2018 11:26 !! ++
birde kopegin olumu sonrasi dizi o hoslugu gitti cok uzuluyorum neyse buraya yorum yaptim icim biraz rahatladi birde halime keske cikmasaydi zaten ertugrulda cikacak gozumusun nuruydular allahim lutfen halime cikmasinbirisi bir kabus gormus oyle olsun biz ne yapariz
mecbur arkadas zatem iki ablam hep halime icin agliyor yanam pirz gibi olmuslar bu dizi bitirdiler
benim adim kesat burda ahmete diyorum uzulmeyin gidin yakup yazici yeni sarkisini dinleyin cok guzel
04-05-2018 22:34 !! ++
arkadaslar artik dirilisi lutfen gommeyin evet halime hatunsuz tabiki olmaz cunku artik hersey eskisi olmayacak eskiden ertugrul ve halimenini askini gorurduk eger gercekten sezon finalinde ertugrulda cikarsa dizinin eskisi gibi olmayacagini dusunuyorum insallah hersey cok guzel olur
04-05-2018 22:06 !! ++
mecbur arkadas zatem iki ablam hep halime icin agliyor yanam pirz gibi olmuslar bu dizi bitirdiler
04-05-2018 21:55 !! ++
tarihi anlatan bir dizi bu kadar saçmalar pes yahu kayıtlı yazılı bir tarih var bu kadar kitap kaynak tarihçi var senaryo yazarı hiç araştırıp sormuyormu bu saçma senaryoyu nasıl yazıyor bu diğer diziler gibi uydurma bir hikayesi olan bir yapım değilki kafanıza göre yazıyorsunuz insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz biz toplum olarak çok okumuyoruz okunsa bile insanların okudukları değil gördüğü duyduğu akılda kalmakta oyüzden çok dikkatli özenli olunmalı tarih dizisi yaparken kaynaklara sadık kalınmalı yapımcı ve kanal bu rezalete nasıl onay verip yayınladı anlamıyorum trt devlet kanalı diğer kanallar gibi reytink kaygısı ile böylesi saçmalıkları izleyiciye sunmamalı oyuncu ile sorun varsa başka oyuncu oynar ama tarih değiştirilmez ayrıca sadettin köpeği ertuğrul bey öldürmediği halde öyle gösterilmeside başka bir saçmalık tarihi yeniden yazmayın doğrusunu güzel kurgulayın halkı yanıltıp aptal yerine koymayın
04-05-2018 20:49 !! ++
ertuğrul diziden ayrilacagı haberleri yazılıyo sürekli kardeşim saçma sapan diziler 10 yıl süreken böylesine tutulan bir dizi başrolerinde rol alan bir oyuncu nasıl olurda bırakır kesinlikle bırakmasın yapmayin lütfen çok seviyoruz
04-05-2018 17:23 !! ++
01:14 dizide tarihi gercekleri anlatiyorlar kandirmiyorlar sadece bu halime sultan olayi yanlis oldu oyuncu degistirmek varken öldürdüler umarim kararlarindan degiserler o ölürse dizide bizim hicbir vakit unutamayacagimiz bir bosluk olacak.
ben dirilis ertugrul u cok seviyorum.esra bilgic ayrildiysa baska oyuncu alin lütfen bu aciyi yasatmayin bize o sahneyi düsündükce aglamam geliyor.
lütfen hatanizi düzeltin.yoksa sak bunu firsat bilecek ve reytingler de düsecek allah koprusun.lütfen,halime sultan ölmesin!
-saliha-
04-05-2018 14:22 !! ++
halime sultan ölmemeli
bir oyun. bir tuzak veya başka birşey senaryoyu değiştirin
halime sultan geri gelmeli
04-05-2018 07:50 !! ++
dizi tamamen sacmaladi türkler hicbir zaman haremlik selamlik olmadi kadinda erkekle ayni yerdedir mogollar türktür tarihde 3 büyük türk imparatorlugu var ve hepsi ayni kani tasiyor atiilahan hun imparatorlugu asya türkleri oguz boyu birde mogoz türkleri cengiz han vardir tarih bilgisi olmadan dizi yazan yada yönlendiren herkimse bunu düzeltsin yada bir sey bilmedigini beyan etsin .
mogol türkleri yani
sinirden yazamiyorumda insanlari kandirmaktan baska birsey bilmiyorlar
türklerin asil inanci islam degildir islam kilioc zoruyla kabul ettirilmistir türklerin türkün inanci göktenri inancidir.
04-05-2018 01:14 !! ++
inşallah yorumlarımızı ciddiye alırsınız halime hatun ölmesin biz tarihimizi öğreniyoruz diye izliyoruz bu filmi 😡😡😡
03-05-2018 22:12 !! ++
halime yi baska bir iyuncu canlandirsin yeter ki ölmesin
03-05-2018 19:54 !! ++
ne ben yeniden canlanır diye bekliyordum.şok oldum artık halime sultan yokmu.yapımcılar işinizi ciddiye almıyorsanız tarihi bari ciddiye alın.hala şoktayım.
03-05-2018 15:30 !! ++
çarşamba gününü görme engelli oğlum diriliş ertuğrul oldugu için sabırsızlıkla bekliyor. engin altan beyin de çok büyük hayranı engin altan bey ile tanışmak o kadar mutlu ederki oğlumu tarifi imkansız bir anne olarak. diriliş ertuğrul ekibi ile tanışırsa oglum cok mutlu olacak saygılarımla
03-05-2018 14:46 !! ++
şimdi 1243 yılında kosedag savasi oluyor selcuklu devleti ogedayin ordusuna yeniliyor biz simdi dizide tarihte neredeyiz osman gazi 1258 de doguyor halime hatun 1281 ölüyor... dizi coook yanlis yere gidiyor
03-05-2018 11:28 !! ++
esra bilgiç yanlış yaptı..!madem böyle büyük bir projede ve halime hatun gibi kilit bir rolde görev alıyorsun, sonuna kadar devam etmelisin.iş ahlakı bunu gerektirir.ne yapımcıya ne de bu diziyi izleyen milyonlara bunu yaşatmaya hakkın yok...bence bu tür olumsuzlukların önüne geçmek için,ciddi yaptırımların olması lazım çünkü yapımcılar bu işlere milyonlar yatıriyor ve bu tür keyfi hareketler dizide telafisi zor zararlara neden oluyor.
03-05-2018 11:19 !! ++
kurulus osmanli cekildiginde halime sultanin cok yasli olmasi gerekiyor.zaten muhtemelen oyuncu degisecekti.o yuzden o kadar da sinirlenmemek gerekir.tarihe uymadi ama sonucta yeni dizide oynamayacak zaten.
03-05-2018 10:38 !! ++
öyle bişey olamaz ya.gördüler reyting üstüne reyting kırıyorlar artık filmin cırkını çıkarıyorlar. izlemeyin kardeşim artık bunların saçmalıklarını. yüz verdikçe affedersiniz bokunu çıkarıyorlar...izlemeyin!
artık izlemeyin ve onları sevindirmeyin...
03-05-2018 09:15 !! ++
halme hatunun ölmesi ile adeta yıkıldım
03-05-2018 08:52 !! ++
sayın yapımcı ciddi bir is yapıyorusnuz zevkel bu guzel diziyi seyrediyoruz fakat osman dogarken halme hatunu olduryorsunuz benim bildigin osman 2o yaslarındayken öluyor .. bu guzel diznin ciddiyetini kaybettiriyorsunuz cok yazık...
03-05-2018 06:14 !! ++
buraya ilk defa yorum yazıyorum. öncelikle merhaba. diriliş dizisini yıllar önce çocuk yaşlarda okuduğum kapı, kilit, konak vs kitap serisinden çok etkilendiğim ve trt ye olan güvenimle izlemeye başlamıştım. bu güven duygum tarihte saadettin köpeği ertuğrul gazi öldürmediği halde sırf başrol kahramanına biraz daha kahramanlık pompalamak adına ona öldürtmeleri güvenimi zedelemişti. ama son bölümde haline karakterinin sırf diziden çıkacak diye öldürülmesi kabul edilemez bir durum olur. haftaya beklemek ve öyle karar vermek lazım gelir diye düşünüyorum. eğer gerçekten halime öldüyse iğneyle emek emek kazdıkları kuyuyu kürek değil kepçeyle örtmüş olacaklar. tarihi değiştirmek sanki kuran ayetini değiştirmekle eşdeğer geliyor bana .
03-05-2018 02:21 !! ++
uzun süredir izliyordum acaba benim yanildim diye saatlerdir araştırma yaptım ve izlerken halime hatun olmeyecek diye iddaa buldum sebep azda olsa tarih bilgisine güveniyorsun ama beni eşime ve çocuklara karşı madara oldum tarihle oynama yapmayın milleti salak yerine koymayı madem sorun yaşıyorsunuz oyuncularla bunu baştan düşünerek yapin tarihsel milleti yanıltmasın bu yüzden izlenmeye eğim herşeyi yapımcı güzel giden bir projeyi batirdi
03-05-2018 02:20 !! ++
osman bey 1258 de doğmuştur halime hatun 1282 de ölmüştür halime hatun doğumdan hemen sonra ölmemiştir senaristler tarihi yenidenmi yazıyorlar böyle bir dizide bu kadar belirgin hatalar nasıl yapılıyor bu bir tarih dizisi kayıtlı tarihler esas alınarak kurgulanmalı trt gibi devlet kanalında tarihimiz konusunda yapılan böyle hatalara böyle saçma senaryolara nasıl izin veriliyor denetim yokmu tarihi bilen birinden öğrenselerdi bari
03-05-2018 01:13 !! ++
inşala yarın tüm guruplarda birinciyiz ama ben halimenin ölmesine çok üzüldüm harika 1karakterdi çok seviyorduk sen anlat kara denizin izleyenlerinde havası sönmeye başlamışken tamamen söner
03-05-2018 00:45 !! ++
mehmet bozdağ kaleminizi oyuncuya göremi,tarihe göremi yazıyorsunuz?
03-05-2018 00:35 !! ++
tarihe göre osman gazi 1258 yılında doğuyor.. halime hatun 1281 yılında ölüyor.. neden hemen öldü.. tarih katledilmedimi? bağ kurulmadı.. o merhumenin ruhuna ayıp oldu
03-05-2018 00:28 !! ++
halime hatun niye öldürdünüz ... gerçek tarihte daha 34 yil daha yaşamasi gerekiyormuş. .. yaaa bu hiç olmadi tüm güzelliği gitti 😣 dizinin ... cok kotu oldu.. hayrandim halime hatun karakterine cokkk üzüldüm.. tüm keyfi miz kaçti ... çarşamba lari iple çekiyordu ... nasil olacak bilemiyorum ... halime hatun kalmaliydi dizide olmadi hiç olmadi
esra bilgiç istiyoruz dizi de .. engin altan da.. baş rol karakterlerin ayrilmasi çok kötü ...
esra bilgiç istiyoruz dizi de .. engin altan da.. baş rol karakterlerin ayrilmasi çok kötü ...
üzgünüz bizi cokkk
üzgünüz biz cokkk
03-05-2018 00:16 !! ++
haime hatun ertuğrul gazinin ölümünden 1 yıl sonra ölürken dizide osman gazi doğduğu gün öldürdünüz be . diziden ayrılma kararı alabilir ancak sezon sonuna kadar kalabilirdi olursa yeni sezon yeni yüzlerle bizi tanıştıra bilirdiniz . olmadı olmadı hepbirlikte üzgünüz.
03-05-2018 00:11 !! ++
çok büyük hayal kırıklığı yaşadık yerine başka biri gelmeliydi öldürmek yanlış oldu bence tarihte böyle mi ölüyorki halime hatun izleyiciyle dalga mı geçiyorlar bütün hevesin gitti
03-05-2018 00:06 !! ++
ha birde halime hatun yeni hamile kalmadimi ya ne cabuk dogum yapti.anlamadim.. biraz izleyicinin yorumlarini dikkate alin ya.hadi diger dizileri anladik dalga gecer gibi davraniyorlarda bazen.dirilisin halimenin hemen dogum yapip ölmesini anlamadim.oyuncu ayrilmak isteyebilir.aba bu bir tarihi dizi.halime hatun yasliliktan ölmustur.sevilrn bir oyuncu.cok iyi bir projeye adim atmis.sonuna kadar devam etmesi lazimdi..
03-05-2018 00:06 !! ++
ayyy çok üzücü çok etkileyici halime’nin ölümü hepimizi mahvetti ya niye öldükü halime çok üzüldümmm ben ya çok ağladım niye çıktı halime diziden
03-05-2018 00:01 !! ++
dogruyu gören yazar:sadettin köpek gitti heyecan bitti .bu gece halime hatunu da gönderdiler tamamda tarihte halime hatun 1281 de ömüş osman gazi 1258 de dogmuş dizide osman gazi dogunca hemen ölüyor burda bir çelişki var zamanlamayı tutturamamışlar kafalarına göre tarihte geziyorlar bu bir meziyet birde bu dizide adamları pırasa gibi dogruyorlar iki sargı çumur hop adamlar eskisinden saglam daha iyj çenk ediyorlar daha öncedende yazmıştım fazla abartı olayı basitleştirir son olarak noyanı hortlattılar vay arkadaş bu kadarıda pes adamı pırasa gibi kestiriyorlar aaa şaka yaptık sizi kandırdık sizi kekledik kusura bakmayın iyi iş neyse zaten bir iki bölüm sonra bitecekmiş sanırım tarihte bir savaştan itibaren dizi çekeceklermiş hadi bakalım
03-05-2018 00:01 !! ++
neden saçmalamaya başladınız karakterler oyundan çıkması sonucu ölümü bu şekilde olmayarak tarihi çarpıyordu üzerine osman gazi 31 yaşında iken anne oluyorlar siz doğum yaptığı anda öldürdünüz bunu anlamış değilim saçmalamaya başladınız sadettin bile bu şekilde ölmediği halde
03-05-2018 00:01 !! ++
tarihi yansıtıyor düşüncesiyle büyük beğeni ile izlediğimiz diriliş maalesef bu bölümüyle gerçek tarihi saptırmasını esefle karşılıyoruz. senarist büyük hata yaptı. izlemenin bir anlamı kalmadı. herhangi bir hayal senaryosuna dönüştü.
02-05-2018 23:54 !! ++
ya inanamıyorum halime nasıl ölür yuh bi film yapmışsınız madem düzgün yapın tarihe uyun
02-05-2018 23:47 !! ++
ya gercekten inanamiyorum.aglattiniz.ya ruya olsun ya.hem ertugrul neden hemen dogumdan sonra halimenin yanina gitmedi.normalde hemen giderdi.normalide bu.
ya gercekten yasliliktan ölmustu
23.25 tede yazan benim.. olmadi ya olmadi..
02-05-2018 23:44 !! ++
halime hatun ,öleceğini bilseydim eleştri yapmazdım.teşekürler
02-05-2018 23:41 !! ++
ya bu mogollar ne oyle.cok kotu.ama onlara ertugrul gibi konusmalari yani turkmenceyi hic yakistiramadim.farkli yabanci şirveleri olsaydi.bence hic olmadi.
bu sirve sadece turk beyliklerine yakisir.garib tuhaf mogollara degil.
halime sultanin vefat edecegi haberi var.insallah yanlistir bu bilgi.cunku gercekte yasliliktan ölmustur.ozaman tarihin akişini degistirir.halime hatun ayrilmamali.dizinin tadi tuzu kalmaz.lutfen birseyler yapin zaten final yakin degilmi.neden ayriliyor.biraz daha kalamazmi sevgili oyuncu.onemle rica olunur.hemde cok tepki alirsiniz.reyting duser.
boyle bir sey söz konusu olursa dirilise yakismaz.
egerki ölurse yeni bölümde ibnul arabinin duasiyla şifa bulsun.daha once ertugrulun öldu zannedip dua ettigi gibi.
lutfen guzel oyuncudan rica ediyoruz.kararini degistirsin.final olana dek kalsin
02-05-2018 23:25 !! ++
diriliş ertuğrul dizisini her hafta severek izliyorduk,bu hafta moğollar'ın ayinlerini gereksiz yere çok uzatmışlar,izlerken ilk defa sıkıldık.
02-05-2018 22:58 !! ++
tabi haftaki bu tamtamli sahne tamamen saçmalığın danisgasi olmuş hiç kaçırmadan izliyorum ama sacmalamasalar çok güzel gidiyordu
02-05-2018 22:40 !! ++
bu gün diriliş ertuğrul hayal kırıklığı ne bu saçmalık
02-05-2018 22:33 !! ++
00:43 sagolasin katildigin ocin bu sakcilar bir reytong grubunda 1. oldular diye gavalara girdiler
-saliha-
02-05-2018 14:30 !! ++
salihaya yorumların için teşekür ediyorum tamamen katılyorum diyer dizinin 1. olacanı sanmıiyoru daha önce yazdmışdıtm birinciliyi kısa sürer diye
02-05-2018 00:43 !! ++
bizim de en çok beğendiğimiz dizi film. çok çok teşekkürler.
30-04-2018 10:16 !! ++
en çok beğendiğim dizi
29-04-2018 13:01 !! ++
arkadaşlar olumsuz yorumlarımız siliniyor.işlerine gelen yorumlara dokunmuyorlar benden söylemesi.şakşakcıysan silmiyorlar.bidaha yorum morum yok
27-04-2018 21:33 !! ++
00:19 dirilis ertugrul dizisi cok emekle,yogunlukla cekiliyor.bazen yayinlanmamazlik olabilir bize zor gelsede.
-saliha-
26-04-2018 08:42 !! ++
ben söylemiştim diriliş yapımcısı iki dizi kaldıramıyor ya dirilişi kaldıracak veya mehmetçiği kaldıracak çarşambayı dört gözle beklerken bir de bakıyorsun dizi uçmuş yapacaksın bir dizi yap herkes izlesin tabii ki karadeniz seni ve dikte geçer izle etmiyorsun ki
26-04-2018 00:19 !! ++
sayın diriliş yetkilileri bu millet enayi değil bu sene kör topal idare ettik sizi ama yeni sezon da boyunuz ölçüsünü alaçaksınız.sırf baştan sona izlediğim için söylüyorum.ama yeni sezon da aynı hataya düşmeyeceğim.sizi izlemekten se tarihimi okurum
25-04-2018 22:40 !! ++
ben azra bu carsaba aylem cok uzgun ama ben hic uzgun degilim erturul icin
25-04-2018 15:21 !! ++
ben zehra dirilis ertugrulla bayiliyorum bu sefer cikmayacak cok uzuluyorum
25-04-2018 15:17 !! ++
bu sefer dirilis erturul korktu icin cikmadi acaba karadenizde korktu
25-04-2018 15:14 !! ++
16:29 neftah haddini bilesin sak pi9sligi haftaya totallde 1. olsa dahi dirilis ertugrul büyük ihtimalle yine ab ve abc de birinci olacaktir ve 2 reyting grubu bir reyting grubundan daha üstün.bu 12 hafta bile daha cok diri.lis ertugrul izlendi. yani asil siz sevinmeyin.
12 hafta o total e sigindiginiz reyting grubunda o kadar havalara girdiniz lakin dirilis ertugrul sizi bu hafta 3 gruptada ezdi.bu hafta da insaallah öyle olacak . olmasa dahi dedigim gibi ab ve abc de yine birinci olacak büyük ihtimalle.
-saliha-
23-04-2018 13:20 !! ++
düşman devletle işbirliği yapan, sultan olabilmek için sinsi planlar , uygulayan, kendi halkından çok sayıda kişiyi katleden, pskopat ruhlu, hain sadettin köpek'in ortadan kaldırılmasını zevkle izledik. sürükleyici, hareketli, akıcı özelliğe sahip bu filmi tarihimizden bir kesit sunması sebebiyle onur ve gururla seyrediyoruz. ayrıca zaman zaman ibn ül arabi'nin dini, tasavvufi konularda beyanlarda bulunması takdire şayan. gerek konusu gerekse mükemmel oyuncularının sergiledikleri bu film sebebiyle binlece kere teşekkürler ederiz. tarihi nitelikli bu filmin başka konulu filmlerle mukayese edilmesi çok tuhaf, ayrıca "diriliş ertuğrul" başından beri çok geniş kitlelere hitap ettiği ve kabul gördüğü aşikar.
21-04-2018 19:13 !! ++
sırf aksiyonlar bitmesin diye köpeği öldürmek için uzattılarda uzatılar.köpek öldü desene diriliş de aksiyon bitti bundan sonra uyuyarak seyrederiz herhal
20-04-2018 22:40 !! ++
ya ben anlamıyorum diriliş varken sak nasıl birinci olur😡
izleme ozamnn diriliş sana izle dıyen yok
19-04-2018 23:56 !! ++
fazla sevinmeyin sadece bu haftalık size siramizi verdik haftaya yine zirvede hız #senanlatkaradeniz #iremulas
Çiçek • 19-04-2018 16:29 !! ++
sonunda sadettin köpek öldü. şimdi bizans ile uğraşırlar. hadi bakalım bu dizilerde son 20 dk. izlense yetiyor.
demirai • 19-04-2018 16:27 !! ++
dileğim gerçek oldu...!diriliş ertuğrul tekrar ''total''de zirvede, hakettiği yerde...zaten diğer gruplarda(ab abc+..)her zaman zirvede idi.haftalardır beklenen son gerçekleşti; saadettin köpeğin kellesi alındı...saadettin kötü bir karakterdi ama onu canlandıran oyuncu büyük bir iş çıkardı çok başarılı idi.ses tonu, vurguları oyunculuğu çok etkileyici ve gerçekçi idi.
19-04-2018 11:02 !! ++
hayatimda izledigim en iyi dizi
19-04-2018 08:40 !! ++
ertuğrul sadettıni öldürdün.simdi kiminle mücadele edeceksin yigitsen karşıma çık güzel ve keskin çakim var
19-04-2018 00:44 !! ++
aziz nerede yoksa ertuğrulu o mu kurtaracak
17-04-2018 12:08 !! ++
3.5 saat boyunca izleyip hicbir olay olmadan biten dizi
12-04-2018 14:11 !! ++
sacmalamayin ya dirilis ertugrul hepdaha da heyecanli olur köpegin kellesini almak o kadar kolay mi saniyorsunuz ya
dirilis ertugrul ekibi size de helal olsun
-saliha-
12-04-2018 12:18 !! ++
oyalama bitsin artık sıkıcı olmaya başladı bir dahaki bölümde sadettin köpeğin kellesi alınmaz ise seyretmeye kararı aldim
11-04-2018 23:57 !! ++
ertuğrul dizisini başladığından beri her hafta severek izliyoruz ama sadettin köpeği bir türlü öldüremediniz buda diziden soğumaya başladık sıkmayın artık
11-04-2018 23:56 !! ++
iyice saçmaladılar. çok uzadı
11-04-2018 23:49 !! ++
büyük bir gurur la izlediğim bu dizi son zamanlarda bölümler izleyiciyi hep oyalama sahneleriyle geçmekte sadettin köpeğin bidahaki bölüm de kellsi alınmaz da izlemeyi.
11-04-2018 23:48 !! ++
insanlari salakmi sanıyorsunuz bu ne böyle
11-04-2018 23:42 !! ++
büyük bir gurur la izlediğim bu dizi son zamanlarda bölümler izleyiciyi hep oyalama sahneleriyle etmekte sadettin köpeğin bidahaki b
11-04-2018 23:42 !! ++
tamam diriliş guzelde ama aslina dönun artik iyice sacmaladilar gercekden hicalakasi yok yeni bolumlerin millet enayi degil
11-04-2018 23:41 !! ++
diriliş uyutmayadevam ediyor
diriliş uyumaya devam ediyor
diriliş üyütüyor yine
11-04-2018 22:42 !! ++
bu aksam da dirilisimizin olmasine kadar guzel.bu diziyi yapanlara tesekkur ediyorum.cunku diger dizileri ailecek izleyemiyoruz.bu diziyi rahatlikla izliyoruz.dizinin baslama saatinde zaten kucuk cocuklar uyuugu icin kilic sahnelerini gormuyorlar.dizide en cok hayma anayi begeniyorum.gecmiste oldugu gibi dizide de hayma anayi oynayan oyuncumuzun digerlerine analik yaptigini dusunuyorum.zira bir insan bu kadar mi gercekci oyunculuk sergiler.
11-04-2018 19:30 !! ++
adamlar ne emeklerle tarihimizi anlatan bir dizi yapmışlar. sevmedin bile aptalca gerzek yorumlar yapmanıza gerek yok. sen ne yaptın bu güne kadar ne oldun hamgi başkanın sapısın ki bu kadar kolay eleştiri hakkına sahip olabiliyorsun. gayet güzel olmuş yapanların ellerine sağlık inşallah böyle böyle çok daha iyi tarihi diziler çekersin iz. başarılar
10-04-2018 17:58 !! ++
sen anlat karadeniz izleyenlere sesleniyorum o rda size tarihinizle ilgili bilgimi veriyo iyi dizi fakat dirilişin yerini tutamaz kadına şiddeti anlatıyo buda iyi ama kadında ona bunu yapmasına izin vermeyecek +-
09-04-2018 20:13 !! ++
dizi cok iyi bir sekilde seyrini devam ettiriyor. meslekdaslarimin zaman zaman ufak tefek kusurlari oluyorsada , film genelinde cok basarililar, kendilerini tebrik ediyorum.esas onemli olan yapimci kardesimin katkilariyle , filmi finalle sonlandirmadan , devami niteleginde osmanli imparatorlugunun kurulusu ve verdigi mucadeleri anlatan konulara girilmesi cok iyi olur kanaatindeyim.maliyet yuksek lakin sponsorlarin destegiyle reytingteki yerini koruyacagina inaniyorum.bu ara yorumcu kardeslerime sesleniyorum,dizi konusu itibariyle buyuk bir bolumu gercek yasanmis olaylardan alinmis , tarihin karanlikta kalan kisimlarida yorum getirilerek kayda alinmis bana gore konu itibariyle fazlaca bir abarti yok . ekip meslakdaslara basarilar temenni ediyorum !
zetar • 07-04-2018 13:44 !! ++