Reklamları engellediğiniz için biz de mecburen bütçe kısıntısına gitmek zorundayız. Bu yüzden oluşacak sorunlar için şimdiden özür dileriz. (: Sitenin sorunsuz çalışması için lütfen reklam engelini kaldırın!
Ateşböceği
Yapımcı: Mia yapım
Yönetmen: Barış Yöş
Senarist:
Seçkin Özdemir
Nilay Deniz
Derya Alabora
Puan: 7.4 / 10 | Oy: 1823
Yorum: 363
Ateşböceği Rating |
25-10-2017 | 16 | 2.88 |
22-10-2017 | 11 | 2.91 |
15-10-2017 | 15 | 2.68 |
08-10-2017 | 10 | 3.36 |
Paylaş
Oy Ver
Puan verdiğiniz için teşekkürler (: Diziyi sosyal medyada paylaşarak da dizinin puanını daha hızlı arttırabilirsiniz!
Yorum Yaz
Ateşböceği Oyuncuları
Seçkin Özdemir (Barış), Nilay Deniz (Aslı), Derya Alabora, Umur Yiğit Vanlı, Belma Canciğer, Durul Bazan, Seda Güven, Berkay Tulumbacı, Alicia Kapudağ, Şebnem Dilligil, Çağrı Çıtanak, Tayra Bahar
Ateşböceği Özeti
Star TV’nin 2017 yaz dizilerinden bir tanesi olan Ateşböceği izleyenlere romantik bir aşk hikayesi sunuyor. Başrollerinde Nilay Deniz ve Seçkin Özdemir’in yer aldığı dizinin yönetmenliğini ise Barış Yöş yapıyor.
Ateşböceği Yorumları
<< önceki 213 yorumu göster
evet bende medyadan okudum bir kac bölüm wonra siyah inci ateş böceği dizisinin gününe alınacakmış.inşallah böyle bir şey olmaz.11.59
30-08-2017 12:21 !! ++
aslı ve barış birbirlerine çok çok yakışıyorlar teoman gül arzu barboros teyze abi ilayda hakan guzel ciftler barışın sekreteride cok tatli kız şu an ekranda izledigimiz tek dizi mafya vb. dizilerden cok cok cok yorulduk biktik artik mutlu huzurlu diziler istiyoruz. gayrimesruluklardan uzak huzurlu mutlu pırıl pırıl diziler istiyoruz. ateş böceği ekibine teşekkür ediyoruz.
30-08-2017 19:33 !! ++
mevcut diziler içinde en iyisi. oyuncular iyi. konu arada bir epey saçmalasa da oyuncular işi kurtarıyor. son dönemde gereksiz aksiyon ile konu sulandı.
Leyla • 30-08-2017 23:25 !! ++
kalp atışı ve dolunaya göre reyting oranı düşük. günün değişmesi iyi olmaz.hangi güne gidecek bu dizi acaba
31-08-2017 13:27 !! ++
ikinci fragmanı az önce izledim ve resmen eridim. şimdi bir hafta daha nasıl bekleyeceğim bilmem.
bu arada anlamadığım bir şey var. aslı 5. bölümde giydiği kırmızı elbisenin siyahını giymiş. tasarım ya da tasarımcı kıtlığı mı var?
**öykü** • 31-08-2017 20:43 !! ++
atesbocegi ne zaman bilen varmı
31-08-2017 21:21 !! ++
evet oykucum son yarım saattir fragmanı izliyorum resmen kalbim durdu. fragman boyleyse bölümü hiç düşünemiyorum bile .tek kelimeyle muhteşem bir dizi
ayrıca diziyi ilk bölümünden itibaren tekrar seyrettim internetten bir daha vakit bulursam yine izlerim o kadarki güzel bir dizi. tekrar izleyince farklı şeyleri de görüyorsunuz tadı daha güzel çıkıyor benim guldugum duygulandigim heyecanlandigim birçok sahne oldu
Berrak • 31-08-2017 21:29 !! ++
21 29 size sonuna kadar katiliyorum atesboceg gercekten muhtesem amma butun dizilerde kiyafetleri keske bu kadar dekolteli yapmasalar
31-08-2017 22:10 !! ++
ya bu kiz çok sevimli!
bu dizide küçük ama güzel olaylar var
mesela evlerinin arzu yüzünden elden gittigini ögreniyorlar - barbaros arzuyu koruyor- anne "aferim oglum böyle bir anda bile kizimin yaninda duruyorsun" diyor - kendi evinin gitmesinden önce anne olarak kizinin mutlulugunu düsünüyor
01-09-2017 11:15 !! ++
cokk guzel dizi... sevdik... yakisiyorlar... hayatdada insallah severler birbirlerini
01-09-2017 22:41 !! ++
bu yazin seyrettiğimiz tek dizisi ekibin ellerine sağlık. gelsin perşembe diyoruz.
02-09-2017 15:39 !! ++
aslı okula geri dönsün
02-09-2017 15:54 !! ++
eriyorum...3. fragman 2.den de güzel...
sizce kiss olacak mı? ne dersiniz?
olacakmış gibi duruyor. ama fragmanlardaki sahneleri bir sıraya koyarsak olmayacak sanki. mesela 3. fragmandaki son sahne sanki kiss olacak gibi duruyor. ama bu sahne partiden önceyse, aslı'nın partide hala "barış bey" demesine bakarak kiss olmamış sonucuna varabiliriz. keza, veli güldüren'den saklandıkları sahne de öyle, devamına bakarak kiss olmamış diyebilirz...
peki bu yürek daha faza dayanır mı bu kadar heyecana? bilemiyorum...
**öykü** • 05-09-2017 18:40 !! ++
valla oykucum benim yüreğim dayanmıyor zaten. nasıl fragmanlardir öyle. bence olmayacak olmasında zaten bana göre erken daha heyecanını korumalı ayrıca aşklarının safliginida korumalilar bence şimdi. herşey yeni gelişiyor. böylece heyecan tavan zaten herkese iyi aksamlar
Berrak • 05-09-2017 19:33 !! ++
merhabalar herkese ya bişey soracam kimse diziye oy vermiyor mu oylar da 2 ler almış başını gidiyor hani diziyi sevenler oylarının nerede
Berrak • 06-09-2017 15:32 !! ++
bir bölümü 10 kere izliyorum resmen.. huzur veriyor bu dizi bana ikisi birbirine cok yakiyor *-*
07-09-2017 14:31 !! ++
ateşböceği 11 bölümde bitecek mi
Zehra • 07-09-2017 15:44 !! ++
severek izlediğim dizi ne yazıkki başrol oyuncularının saçma sapan davranışları yüzünden izlemekten vazgeçtim. oyuncuların bir suçu yok tabi ki böyle devam ederse reyting kurbanı olur yakında
07-09-2017 21:07 !! ++
oy verilse ne olacak acaba. önemli olan aldığı reyting. seviyor sevmiyor burada en beğenilen diziydi ne oldu reytinge kurban gitti. hakkaten bilmiyorum burada oy verince bir faydası oluyor mu dizinin ömrüne ama gerçekten soruyorum bunu?
07-09-2017 22:04 !! ++
sanırım kalbim durdu. o nasıl bölüm sonu, o nasıl fragman... her seferinde aynı şey oluyor. nasıl bekliycem 1 hafta derken buluyorum kendimi.
bir türlü öpüşemeseler de dert etmiyorum artık. zira birbirlerinin aşkından eminler. hatta bu heyecanlı bekleyiş keyif veriyor bana. çikolatasının bitmesinden korkup gıdım gıdım yiyen çocuklar gibiyim :))
öpüşseler, sevgili olacaklar ve şimdi ki çekişme, heyecan, umut, özlem kalmayacak aralarında. şimdi bir sonraki bölümü niye heyecanla bekliyoruz? çünkü vuslat haftaya kaldı diye düşünüyor ve umut ediyoruz. e ekip de iyi bir bölüm koyuyor ortaya. öpücüğün kıyısından dönülse bile, ilişkileri yol alıyor bir şekilde. dediğim gibi artık aşklarından eminler. çektikleri acı kavuşamadıkları için. sevilmedikleri için değil.
**öykü** • 08-09-2017 00:16 !! ++
dizinin devamı için rating önemli tabi, ama fanlarının diziye sadakati ve bağlılığı da önemli bence. ve bağlılık sadece burada klavye tuşlamakla olmaz. sosyal medyanın her yerinde, her şekilde sahip çıkmak gerek.
bu dizi bana yıllar önce izlediğim ve talihsiz bir şekilde (başrol oyuncusunun trafik kazası geçirip vefat etmesiyle) sona eren başka bir diziyi hatırlattı. ratingleri ateşböceği igibi ortalamaydı. hatta ortanında altındaydı. ama inanılmaz bir fan kitlesi vardı.yani izlemeyen izlemiyor, ama izleyen diziye tapıyor... yaz dizisi olarak başladı, kışın devam etti. kanal sezon finali yapacağını duyurdu, ama diziyi yayından kaldırmayı planladığı bilinen bir şeydi. fanlar tv kanalını ,yapım şirketini ve gazeteleri mesaj ve telefon yağmuruna tuttu. ama öyle böyle değil. bir fandan belki 100 tane mesaj gidiyordu. kanalın telefonlarının kitlendiğini bile yazdı gazeteler ve sonunda kanal geri adım attı, dizinin yaz sezonunda ara vermeden devam edeceğini duyurdu.
demem o ki bizim dizimizin de böyle bir izleyici kitlesi var. rakiplerine göre daha küçük, ama kemik. lütfen dizimize sahip çıkalım. sosyal medyadan kanalın sayfasından desteğimizi eksk etmeyelim. unutmayalım ki, rating ölçüm grubunda değilseniz, sizin izlediğiniz ratingi etkilemiyor. ama sosyal medyada aldığı tık sayısı kanalın kararını
etkiliyor.
08-09-2017 00:29 !! ++
artık kiss olsun bence..bu nedir canım kalbimiz duracak ..biraz yakınlaşmaları gerekiyor bence artık 11.bölüme gelindi şöyle barış doya doya öpsün aslısını😊
08-09-2017 01:14 !! ++
ilyada taş , hakan ve safinaz kılıklı asistan için diziyi izliyorum başrol oyuncuların önüne geçti bence diziyi sırtladı götürüyorlar
08-09-2017 07:27 !! ++
fragmanda emrah asliya uzulecegi bir şey anlatacagini söyledi acaba nedir kazayi öğrenmiş olabilirmi
08-09-2017 09:54 !! ++
başroldeki barış avukat yaşlı asliya göre...hiç iyi olmamış bence esmer avukat başrolde olmalıydı...daha uyumlu güzel olurdu...
batıya buram buram özenti duyulan dizilerinden biri de bu dizi...havuzlu villa lüks otellerde iş görüşmesi ve de açık sacik elbiseler kıyafetler...türk aile yapısına uygun olmayan uygunsuz sahneleri ile kötü örnek teşkil eden bir dizi...genç nesillere kötü örnek teşkil ediyor izlenilmemeli diye düşünüyoruz...
televizyon kanallarında dolaşırken bulup izleyecek başka birşey olmadığı için izlemeyi tercih edebilecek tarzda bir dizi...mecburiyeyten izlemek zorunda kalır ya insan o tarz basit yaz dizilerinden...sacma biraz ...millet izlesin diye havuzlu evlerde çekiyorlar 😂😂😂😂😂
geçen bölümünde aslı cok çirkin olmuş makyaj ve saçını begenmedik dogrusu😜😜😜
aman hep aynı konu...seçkin her dizide olduğu gibi yine makyajlı kızların peşinde koşuyor...
canım cicim yapıyor aslıcigim diye bağırıp çağırıyor önceden de ceylan ve de asiye diye bağırıyordu...değişen birşey olmamış...kopyalayip kopyalayıp ayni saçma aşk dizilerini yayinliyor yönetmenler...artık farklı dizileri ekranda görmek istiyoruz...icimiz bayıldı bunaldik dogrusu...
Ece • 08-09-2017 16:33 !! ++
barış mi yaşlı gösteriyor ece sen bi gözlük geyin tekrar izle barış asli dan be genç gösteriyor bi erkek olarak 🤣
asli ve barış tam bir birine uymuş ikisi de çok tatlı hele bakışları asli hep dibine oturuyor barış da baktığında hep ağız ağıza gelecek nere gitse çok şekerler 🤣
ikisi de çok iyi oynuyor ve partner uyumu harika ...
kiskananlar catlasın...
ece sen anlaşilan güzelliğe bakıyorsun yanlış yerdesin 🤣
guzelik seçmiyorlar
dizi lerde oyunculuk konuşur bize o ani his etirmeli guzelik değil guzelik ne dir makaj ile halolur... 😂
sen guzelik yarislarini izle ya da oraya yorum yap güzel ve ya çirkin yorumlarını...
ayrıca dizi deki bayanlar güzel...
lütfen ilayda ve hakani da biraz fazla gösterin 😍
08-09-2017 22:40 !! ++
ece hanım neresi açık elbiselerin birincisi avukat ilaydanin beyaz bluzu çok güzel açıkta bulmuyorum sizde begmiyosaniz başka kanala bakın aslida gayet barışa yakışmış ikiside genç zevkler renkler karışılmaz ama sizinde zevkiniz de zevk olsa bari kusura bakmayın nerdeyse çarşaf giydirceksiniz sanatçılara modern giyim almanya'da en fazla giyime için dizi seyrediyorlar o zaman alışverişe gitmeye kalkıyorlar biraz memlekete katkı düşünün
08-09-2017 23:13 !! ++
barış ve asli nin uyumu çok iyi
asli nin geyimi de iyi mahalleye uygun
akşam yemeği için de evet açıktı abiye iki dekolte fazlaydı ama az gösterdiler o neden göze gelmedi
ilayda nin da geyimi harika
ne açık ne kapalı ve kadın zengin geyimi de normal asli o şekil geyinmiş olsa evet mahale de büyüyen biri olmaz o kıyafetler ama asli nin geyimi de çok iyi ne kısa ne uzun ama asli ya uzun kıyafetler daha da yakışıyor
dizi deki kıyafet seçimleri harika ben çok beğendim
işçilerin kıyafetleri de tam yerli yerinde
ayrica dizi deki bayanlar cok güzel ve dizi de güzelik değil oyunculuk konuşur
evet guzelik yarışları izle orda güzel çirkin eleştir
ama dizi de oyunculuk eleştirilir
ve oyuncuların hepsi çok iyi ...
09-09-2017 03:51 !! ++
ya benim aklıma takılan birkaç şey var. ece arkadaşım seckini beğenmiyorsan neden takip ediyorsun eski dizilerin konularına karakterlerine kadar biliyorsun. ikincisi aslı öyle makyajlı bir kız değildi bildiğin bir erkeksi taksi soforuydu kılık değiştirdiği için makyaj abartıldı. barışın etrafında bir sürü makyajlı barbie bebekler var öyle olsaydı onlara aşık olurdu aslının peşinden kosmazdi. üçüncüsü zaten barış zengin birini canlandırıyor gecekonduda oturacak değil ya. zenginlerde öyle yaşıyorlar farklı bir şekilde degil. zaten aslının mahallesini de çok güzel yansıtıyorlar hele kapı önünde toplanıp hep birlikte çekirdek citlemeleri resmen çocukluğuma götürdü beni mahalle hayatinida çok güzel yansıtıyorlar. dördüncüsü hayatımızın tam orta yerinde aşk var herşey aşkla başlar aşkla biter içinde aşk olmayan hiçbir şeyin hiçbir anlamı yoktur zaten. ha diceksinki başka konular yokmu evet var ama ben onlardan çok sıkıldım mafya dram entrika her bölüm birinin olduğu kardeşin kardeşi kırdığı çocuğun anneyi babayı hor gördüğü dizilerden sıkıldım ve çok itici geliyor bana. ekranlarda bu dizilerden çok fazla var tercih meselesi ateşböceği ni seckini nilayi beğenmiyorsan onlardan birini izleyebilirsiniz. ha konu diğer ask dizilerine hiç benzemiyor çok farklı. ve son olarak kıyafetler için açık seçik demişsin ya bı ekrandaki dizilere bak derim en doğru düzgün olanı bu. tamam bende karşıyım kıyafetlerin çok olmasına ama bu dizi diğerlerinin yanında çok masum kalır kıyafet konusunda. şunu da söylemek istiyorum zevk senin zevkin bunu eleştirecek değilim ama seninde dalga geçer gibi eleştirmen hiç hoş olmamış. buda bizim zevkimiz. beğenmediğin şeyleri eleştirisini ama biraz dikkat ederek benim amacım kimseyi incitmek değil sadece bazı şeylere açıklık getirmekti. neyse herkese selamlar
Berrak • 09-09-2017 10:52 !! ++
nilay süper bi oyuncuymus bu kızı neden daha önce kesfetmediler acabaaa
09-09-2017 10:59 !! ++
ateş böceği dizisini ilk bölümden itibaren (akşam tekrarlarinida olduğu zaman ) izliyoruz. aslı ve barış birbirlerine çok yakışıyorlar. onların arkadaş olmalarını istiyoruz fakat bazı sahnelerde dozu fazla kaçırıyorsunuz saniyelik olaylar dakikalarca sürüyor. diziyi maaile izliyoruz. burunburuna olmalari kanepe sahneleri havuz yada duş sahneleri vb. gibi uygunsuz oluyor. biz dizide sevgili arkadaş olmalarını istiyoruz. bu sımsıcak bir bakışla tatlı bir sözle vb. olur. çıplaklık olmadan erotizme kaçmadan düzeyli bir şekilde devam etsin istiyoruz.
son bölümde barışın teomana içki ikram ettiği sahne çok yanlış her üzgün kişi içkimi içmeli bu kesermis gibi bir ikramla insanlara lanse edilmesi son derece yanlış bu dizi her yaş grubunda izleniyor son derece yanlış yönlendirme bar sahneleri vb. olmadan da devam eder.
şu an ekranda izlediğimiz tek dizi. ricalarimizi dikkate alırsanız seviniriz.
09-09-2017 11:54 !! ++
bence kıyafetler taksicilik yapan kiz için abartılı...asli fakir değil mi neden marka giyiyor acaba...dizinin konusuna kıyafetler uymamış...ayrica barış da çok genç sayılmaz orta yaşlı 30 yaşında...asli 24 yaşında olduğu için ondan daha genç gösteriyor doğrusu...eceye gözlük tak diyen bir daha düşünmeli bence...ece doğru söylüyor arkadaşlar
herkes herşeyi begenmek zorunda değil zevkler ve renkler tartışılmaz dogrusu...kiyafetler belki bize zevksiz ve açık geldi...olamaz mi...bayanlar usturuplu giyinmeli her zaman için...modernlikle acikligin ne ilgisi var...ece dogru diyor ...cok haklı doğru söylüyor...ona gözlük tak diyen önce bir düşünüp sonra yorum yazsın bence
09-09-2017 15:43 !! ++
bence de şu an en doğru olan dizi bu geyikler abartılı değil tam yerinde çok beğendim asli nin geyindiği abiye hariç...
erkekler de iyi geyiniyor barış saten bi avukat olarak takım ile gezmeli bi evde farklı olabilir
evet barış saten zengin di ailece ve avukat iş yeri var..
ilginç olan beğenmiyorsunuz fakat bu oyuncuların herşeyini benden iyi biliyorsunuz bu bir kıskançlık karalama kötüleme ye geçer...
ben ne barış 'ın ne de asli nin feni ama ikisi de dizi de başarlı...
başlarda asli abartiliydi ve eleştirdim...
ama şu an çok iyi ve bunu da yazarım...
asli bana o hızı veriyor aşık olduğunu ve benim için oyuncu durumunu yansıtmalı
diğerleri de çok başarlı
09-09-2017 22:35 !! ++
15.43 te yazan arkadaşım önce şunu açıklamak isterim tartışma amaçlı yazmıyorum dikkatimi çeken birkaç şey var. dizinin ilk bölümlerinde zaten aslı çok salaş giyiniyordu. ofise başlayınca annesinin zoruyla o kıyafetleri giymeye başladı. hatta birleşme partisinde ne giyeceğini bulamadiklari icin barışın modacısından yardım aldılar. hatta barışın modacısı asliya genel olarak tarz belirlemişti daha önceki bölümde. son bölümde de zaten barış aldi kıyafeti. ayrıca öyle uçuk kaçık kıyafetler giymiyor ilaydanin tarzıyla kiyaslanirsa. açık seçik kıyafetleri bende tasvip etmiyorum ama daha öncede yazmıştım diğer dizilerle karşılaştırdığımızda bu dizi en masum kalır yanlarında. yaş konusuna gelince ya elinizi vicdaniniza koyun adam 37 yaşında tabiki aslıdan büyük görünecek ama öyle bir abes durum yok yaşını göstermiyor. dizide zaten 30 yaşında birini canlandırıyor bana göre göze batan bir uyumsuzluk yok. her dizide abes bir durum yada hosumuza gitmeyen olaylar oluyor bence bu dizide abartılacak pek kötü bir durum yok gibi geliyor bana. ya birde fazla takilmayin artık böyle şeylere dizinin tadını çıkarın alt tarafı bir dizi. sunuda eklemek isterim bana göre son zamanların en iyi romantik komedi dizisi .
Berrak • 09-09-2017 22:40 !! ++
dizi de herkez yüz mimiklerini harika kulanıyor
hiç birinde estetik yok ve doğal her yansittigi sahneler bana yansıyor...
ama anlaşılan bazıları yüzü dolgu estetikli mimikleri olmayan oyuncuları istiyor piyasada bu dizi deki gibi doğal oyuncular hangi dizi de var bana yazın...
şu an piyasada en iyi dizilerden biri bu dizi istediğiniz kadar kabulenmeyin ...
asli ilerde daha yüksek yerlere gelir bundan da eminim kız yüz mimiklerini harika kulanıyor hepsi yerli yerinde kulanıyor...
biraz daha geliştirse kendini nı piyasada en iyi oyuncular arasına girecek ve bence bu dizi den sonra saten en iyilerin arasında olacak ben bu oyuncuyu daha fazla görmek isterim...
hele de barış ve nazlı harika uyum yakaladılar...
teprik ederim ...
09-09-2017 22:42 !! ++
aslı ve gül'ün veli güldüren 'in çiftliğine gittikleri zaman giydikleri kıyafetleri çok beğenmiştim. çok havalı duruyorlardı. geçen gün gül'ün elbisesini h&m'de gördüm. ya 39 y da 49 tl idi ve açıkça itiraf edeyim askıda öyle güzel de gelmedi gözüme. demem o ki kıyafet kadar taşıyan da önemli. taşımasını bildikten sonra çuval da giyse yakışır ve klas görünür. bize de ancak dedikodusunu yapmak düşer.
bu arada barış ve aslı'nın yaşına takanlar olmuş. dizide de gerçek hayatta da aralarında 12 yaş var. bunu abartılı bulanlardan rica ediyorum, lütfen aile büyüklerinize, çevrenize bir bakın sorun bakalım, aralarında kaç yaş varmış. benim dedem, babaannemden tam 15 yaş büyüktü. ve hemen söyleyeyim; ben hayatımda birbirini bu kadar seven, değer veren, hoş tutan, sakınan bir çift görmedim. belki bu yüzden bana aslı'yla barış'ın yaş farkı abartılı gelmedi. çok hoş naif bir çiftler.
çok rica edeceğim kendi hayatınızı, zevkinizi, ysşam tarzınızı genele mal etmeye kalkmayın. dünya da, yaşadığımız ülke de büyük ve çok çeşitli hayat tarzına sahip, öok çeşitte insan barındırıyor. yoksa tek tip insanların yetiştirilip, yaşadığı distopik bir ülkede yaşıyoruz da, benim öi habegin yok.
haa, ekranda izlediğiniz, sizin yaşam tarzınıza , beğenilerinize uymuyordur. olabilir. izlemezsiniz olur biter. yüzlerce tv kanalı var. eminim kendinize uygun bir program bulursunuz.
**öykü** • 10-09-2017 02:20 !! ++
yalnız berrak arkadaş bir insan önce diziyi izler sonra yorum yapar...daha önceki konuları alyazmalimi falan izlemesem iyi kötü bir şey yazamazdım...ayrica da dizide bir oyuncuyu beğenmemiş olabilirim bu dogal bir durum...yorum yazarken amacım kırmak değil demişsin hiçkimse kırıcı olup birilerini incitmek için yorum yazmıyor zaten...sana göre normaldir kıyafetler bize göre biraz açık ve abartılı...diger dizilerinden daha iyi sayılır bence de...ayrica seçkini begenmediysem koskoca dizinin ne suçu var...bir oyuncuyu begenmedim diye diziyi izlememek saçmalık orda ondan başka bir yığın güzel oyuncu var...ayrica 2 yıl ekranda yayinlanan dizinin konusunu öncekilerin yani herkes bilir genel olarak...sürekli takip etmiyorum her bölümünü ben senin gibi...genel olarak degerlendirmistim...neyse herkes aynı fikirde olmak zorunda değil...mutlu günler herkese...ece😄😄😄
11:54 te yazana katılıyoruz çok doğru...dizi çığırından çıktı...duş ve içkili sahneleri olumsuzluk oluşturuyor biraz dikkat edilmeli...berrak da abartmış dogrusu...her insan ana kanallardaki dizinin konusunu genel olarak bilir...ayrica kıyafetler müslüman topluma tabiî uygun degil gibi biraz...en önemlisi de herkes her oyuncuyu begenmek zorunda değil...bir oyuncuyu begenmiyoruz diye kaliteli diziyi izlememek saçmalık...alyazmalim güzel diziydi ...ayrica da seçkin her dizide güzel kızların peşindenkoşuyor bunu bilmeyen mi var sanki...ece bir konuda eleştiri yaptı diye genel bir durumu yani bunu bilmeyecek diye birşey yok...bence berrak seçkini fazla koruyor çok sevmiş herhalde...iyi günler!!!
..
bir yorumcu karalamak istiyorsunuz yazmış... ne ilgisi var allah aşkına...uzun yıl ekranda olan alyazmalim vs. dizilerin konusunu genel olarak herkes bilir...hem seçkini beğenmemiş diye önceki dizilerin konusunu genel olarak herkes bilir bunda abartılı durum yok...kiskanclikla da ilgisi yok bence o yorumu yazan herkesin herşeyi begenmek zorunda olmadigini bilmiyor...herkes aynı fikirde olmalı diye düşünüp sacmalamis...ece doğru söylüyor haklı kendince...berrak ve isimsiz yorumcu karaliyor ve kıskançlık diyen yani abartmış ve sacmalamis bence...herkes seçkini her oynadığı dizide beğenip başarılı bulmak zorunda mı öyle bir kural mı var...lutfen yorumları saptirmayalim...ece ne yazmış bunlar ne anlamış 😋
10-09-2017 13:17 !! ++
bir dizideki bir oyuncuyu beğenmemiş olabilirim neden kaliteli diziyi diğer oyuncuları izlemeyeyim berrak...dizideki tek oyuncu seçkin mi...ayrica da benim yorumum son derece mantıklı ve dalga geçer gibi bir eleştiri yapmadım...ben de en az senin kadar kimseyi kırmak incitmek istemem istemiyorum da..ve de her zaman her konuda olumlu yorum yazmadık diye kırıcı mı oluyoruz yani...her zaman herşeyi beğenmek zorunda mıyız...benim yorumumu çarpıtma lütfen...ben de bahsettigin tarzda diziler olsun istemiyorum zaten benim kastettiğim farklı konuda eğitici yönü ağır basan güzel dizilerdi...ne mafya dizisi ne de saçma aşk dizileri...senin bu tepkini anlamış degilim ...ask iyi de yerinde dozunda olunca güzel...evlilik dışı barış aslı aşkı ne kadar doğru ne kadar yerinde...seni bilemem ama evlilik dışı bu kadar fazla öpüşme koklasma sahneleri müslüman bir topluma yakışmıyor...bunun doğru olmadığını da din bilgisi dersinde ortaokul zamanında işledik ancak okula başlamadan ailemde öğrendim..her insanın yetistirilis tarzı ve bakış açısı farklıdır berrak...sordugun için yorumunda ben de açıklamak belirtmek istedim merak etmişsin diye...mutlu mantıklı güzel günler dilerim herkese 🤗🤗🤗🤗🤗not...kaliteli dizi derken bu dizi değil alyazmalim dizisini kastettim berrak aman bunu da yanlış anlayıp carpitmayasan...
Ece • 10-09-2017 13:38 !! ++
okumuş ama staj ini yapamamış
dizi de kıyafetleri eleştiren harbi den boş eleştiriyor
kıyafetler harika asli nin günlük kıyafeti çok uygun sakın değiştirmeyin
ilayda nin da iş kıyafetleri olan üstü cok beğendim genç bir avukata yakışır o tarz
baris da öyle takımları tam oturmuş harika görünüyor bir avukata yakışır
bazı dizi lerde emanet duruyor oyuncular da ama bu dizi de kıyafetler harika seçilmiş herkezin rolün e uygun tebrik ederim ve tam oturmuş
sadece asli nin gece kıyafeti çok abartiliydi bi akşam yemeği için hem ilgi çekmeyelim hem de o kadar abartılı iyiki de çok az geyindi eleştirmeye bile gerek kalmadı...
tekrar teprik ediyorum kıyafetler herkeze göre olan üstü seçilmiş ve sakın değişmesin
herkezin tarzı var zengin de olsa sonra tarzın dan fazgecemiyor ...
ayrıca oyuncular doğal bana her sahneyi yansıtıyorlar
ben bu dizi de kötü oynayan oyuncu göremedim hepsi oyunculuğun hakini veriyor teprik ederim ve çok iyi bi kadro seçilmiş bu dizi için...
bişey soracaktım ilayda nin beyaz gömleğin markasını bilen var mı...
10-09-2017 14:31 !! ++
arkadaşlar bölümün sonunda ilayda ağlamış diyorlar. ben bölümün son 20 dakikasını izleyemedim. bir şey bilen varsa yazsın lütfen
Boş zamanım yok...😟 Fatimə� • 10-09-2017 15:28 !! ++
ilayda, aslı'yla barış'ın öpüşmek üzere olduğunu gördüğü için ağladı.
**öykü** • 10-09-2017 17:00 !! ++
selamlar. asbar nasil guzel bir cift yaa gercekdende ben cokiyorumbunlari acayip tatlilar seconun saskin bakislari siritmalari ve replikleri cok guzel.en son bolum cok guzeldi yine herzamanki gibi asli barisi koltuk kolcagimi ne oyle dusunuyordu o sahnede bitdim ya cok komikdi. asliya alismamisdim ilk basda ama rolunu guzel oynuyor mimikleri falan asli karakterini nilay cok guzel canlandiriyor.bide sacma gelen sey var ilayda ve hakan yani senaristlere sesleniyorumm oyle bisey varsada yapmayin hakan ilaydanin yaninda cocuk gibi oyle bisey olursa sacmaligin dibine vururlar, neyse insallah olmaz oyle birsey..nilayin duyunu oldu seckinde masallah cok oyanadi dugunde:)
Tut elimden beni çok sev kimseye verme #ZeYeL • 10-09-2017 17:40 !! ++
şebnem dilligil (anne) oyuncular arasinda adi var resmi kaldirilmis galiba son bölümde de yoktu
ne oluyor diziden çikacak mi?
11-09-2017 10:34 !! ++
herkesin görüşü beğenisi kendine göre güzeldir ben hiçbir olayı carpitmadim yazdiklariniza yorum yaptım sadece. çok şükür namazlı niyazlı kur'an okuyan biriyim din kurallarında çok iyi biliyorum ailemde bu konuda çok güzel yetiştirdi diye düşünüyorum her neyse konumuz bu değil. sen begenmezsin ben beğenirim kimse hiçbir şey söyleyemez bu konu hakkında. anlayamadığım bir şey var 13 .17 de yapılan yorumun ilk paragrafinin altında ece yazıyor ve bana hitaben cevap veriyor ikinci ve üçüncü paragraflar da ise bir başkası eceyi koruyor bu durum nasıl oluştu diye merak ettim. ben genelde yorum yaparken bişey yazmayı unuttuysam tekrar yorum yapardım ama iki yorumda tek bir yorum halinde gelirdi. yani üç ayrı yorum aynı yerden yapıldığı için tek bir yorum halinde gelmiş bunun ne demek olduğu açıklanabilir mi acaba.
berrak
11-09-2017 12:25 !! ++
diziyi kendi yaşantısına uygun bulmayan izlemesin. başka kanallarda uygun bir sürü dizi var. niye zorlıyorsunuz ki kendinizi anlamadım.
11-09-2017 17:52 !! ++
bence aşkı anlatan gelmiş geçmiş en güzel türk dizisi.
11-09-2017 17:56 !! ++
yha dün 2. fragman çıktı. ama hiç bir şey anlamadım. zaten barış ve aslının ilişki durumuyla ilgili hiç bi sinyal verilmedi fragmnaların hiç birinde. iyice gerildim yani. aslı bi kez barışa "barış bey" değil de sadece "barış" dese anlayıcaz durumlarını diye düşündüm, tam o sırada aslı "barış bey" dedi tüm hayallerim suya düştü...😥😥😥😥
Boş zamanım yok...😟 Fatimə� • 12-09-2017 12:23 !! ++
aslıyla barış ne zaman sevgili olacaklar
Zehra • 12-09-2017 12:57 !! ++
uzun bir süredir izlediğim en romantik, en sürükleyici dizi.
ilk 4 bölüm sadece aslı ,ile barışın aşk hikayesini izleyeceğimiz bir romantik komedi olacağını düşünmüş ve dizinin pek de uzun ömürlü olabileceğine ihtimal vermemiştim. zira romantik komedilerde heyecan sorun çözülene ve aşıklar kavuşana kadar sürüyor. eğer senaryoyu besleyen yan hikayeler yoksa, diziyi uzatmak için ana hikaye sündürülmeye başlanıyor ve o noktada seyircide bıkkınlık ve ratinglerde düşüş başgösteriyor. bu durumda dizinin haketmediği bir finalle alelacele sona ermesine , ya da daha fenası, onca izleyen hiçe sayılarak bir final bile esirgenerek yayından kaldırılmasına sebep oluyor.
ateşböceği 5. bölümde denemesini yapıp, 7. bölüm itibariyle senaryoyu besleyecek yan hikayeleri devreye soktu. aslı’nın deyimiyle ajanlık yapıyorlar ve seyirciyi acayip eğlendiren sahneler çıkıyor ortaya. çiftimiz her hafta bir davanın çözümü için kılık değiştire dursun, arka planda da aşk varlığını koruyor ve yüreğimizi ağzımıza getirmeye devam ediyor.
dizi bu şekilde devam ettiği müddetçe, vuslatın gecikmesi, özellikçe genç seyircinin hevesle beklediği öpücüğün bir türlü gelmemesi aslında çok da sorun teşkil etmiyor. zira çiftin arada kazara yakınlaşmaları yeterince yürek hoplatıyor.
senaristlerin dizinin gelecek bölümleri hakkındaki planları nedir bilemeyeceğim. ama herhafta çiftimizi kılıktan kılığa sokup değişik vakaları çözdürseler ve bu arada ara planda aslı ile barış’ın kişisel hikayesi aksa bence müthiş olurdu. hem de hikayenin erkenden tükenmesi ya da sünmesi sorunu ortadan kalkardı.
**öykü** • 12-09-2017 16:20 !! ++
konusu o kadar da iyi değil olay örgüsü çeşitli degil hep aynı sıradan basit şeyler oluyor ...begenmeyenler haklı doğru söylüyorlar ...ayrica da herkes herşeyi begenmek zorunda değil bunun kıskançlık ile ne ilgisi var pek anlamış değilim...ve de oyunculara eleştiri yapılmayacak da seyirci neyi eleştirecek başka...izleyici basit saçma yaz dizilerinden sıkıldı bunaldı artık...hep aynı tarzda diziler beğenmemiş olabilir insanlar kıskançlık bunun neresinde var acaba!!!
dizideki kostümler güzel değil ve de başroldeki aslının saç stili geçen bölümünde basit olmuş örgü ona yakismamis...diziye artık özen göstermiyorlar gibi ...bence uzadıkça saçmalıyor ve basitlesiyor...dizide farklı konular yer almalı...ya da güzelce final yapılmalı tadında bırakılmalı sona ermeli...iyi akşamlar
dizideki kostümler güzel değil ve de başroldeki aslının saç stili geçen bölümünde basit olmuş örgü ona yakismamis...diziye artık özen göstermiyorlar gibi ...bence uzadıkça saçmalıyor ve basitlesiyor...dizide farklı konular yer almalı...ya da güzelce final yapılmalı tadında bırakılmalı sona ermeli...iyi akşamlar
dizinin şarkısı çok güzel beni ilkokul yıllarıma götürdü...atesbocegi şarkısıyla sinifca gösteri yapmıştık 23 nisanda...hey gidi günler 😄😄😄
dizi bitiyor mu devam edecek mi acaba...
13-09-2017 18:49 !! ++
lütfen ateşböceği izleyelim canlı
bütün diziler ı perşembeye almışlar bu haksızlık
14-09-2017 20:39 !! ++
ateş böceği zamanı akışta akşam tekrari görünmüyor lütfen biz akşam tekrarlari olsun istiyoruz.
14-09-2017 22:56 !! ++
ah ateşböceğim; her hafta böyle yapmak zorunda mısın? yine bölüm sonunda elimizi böğrümüzde bıraktın. şimdi işin yoksa bekle bir hafta geçsin. gelecek bölüm hakkında yeni bir ip ucu gelecek mi, ikinci fragman çıkacak mı diye gözünü sosyal medyadan ayırama. yeter ama. işimiz gücümüz var. valla boşladım hepsini. olmuyor böyle.
gelelim şimdi bölüm yorumuna. bu hafta sanki biraz geçiştirilmiş havası vardı bölümde. bu hissi bir de 5. bölümde yaşamıştım. pek sarmamıştı, ama sonu bizi deli bir merak içinde bırakarak bitmişti. bu bölüm de öyle oldu. çok suya sabuna dokunmayan, derin etkiler bırakmayan sahnelerden oluşuyordu genel olarak.
aslının kıskançlığını izlemek gerçekten hoştu. kıskanılmak barış'ın da epey hoşuna gitti. öte yandan barbo ve teo arasındaki buzların erimesine de çok sevindim.
hakan ve ilayda aşkı ufaktan filiz vermeye başladı sanki. ne dersiniz? tabi ilayda henüz kabule hazır değil. hatta uzun bir süre inkar edecekmiş gibi geliyor bana. ilayda ancak barıştan umudunu tamamen kestiğinde teslim edebilir kendisini hakan'a diye düşünüyorum. tabii tam tersi de olabilir. avunmak için hakanın kollarına sığınıp, barışı artık umursamadığını da fark edebilir. burada sıdıka sorunsalını nasıl halleder bilemiyorum. tek çıkar yol sıdıkaya yol vermesi .
bu arada sıdıka demişken; aklıma gelen bir fikri paylaşayım. bence ilaydayı bu derece bencil ve kötü yapan sıdıka. tamam ilayda hırslı, dediğim dedik bir kadın. ama sandığımız kadar kurnaz ve içten pazarlıklı değil aslında, bu yüzden de dolduruşa gelmeye müsait birisi. dizinin başından beri, ilayda'yı fitleyen, akıl veren, hırsını besleyen sıdıka. bi nevi akıl hocası. hakan yüzünden eğer sıdıka ve ilayda karşı karşıya gelirlerse, ilayda sıdıkanın gerçek yüzünü görüp onun etkisinden kurtulabilir ve özüne dönebilir.
bu kadar ilayda muhabbetinden sonra tekrar aslı ve barış çiftimize dönecek olursak. bence önümüzdeki hafta müthiş gelişmelere gebe. bir kere aslı'yı (gerçek anlamda) kaybetme korkusu yaşan barış'ın artık aslı'dan uzak durma konusunda bir durup düşüneceğini varsayıyorum. ama herşeyden önce aslı'yı bulduğunda vereceği tepkiyi merak ediyorum. haftalardır beklediğimiz kiss sonunda gelebilir. ama barışın ilaydayı da idare ettiğini sanan aslı'nın bu kisse karşılık vereceğini hiç sanmıyorum. bakalım bekleyip göreceğiz.
umarım 2. fragman ve ön izleme geçen haftaki kadar geç gelmez. vallahi günler geçmek bilmiyor.
**öykü** • 15-09-2017 15:06 !! ++
diziyi severek ve beğenerek izliyorum aslı barış ilayda hakan ve teo gül çok yakışıyor ajan sahneleri çok güzel seçkin ve nilay ekrana çok yakışıyor
15-09-2017 15:32 !! ++
aslıyla barış ne zaman sevgili olacaklar acaba
Zehra • 15-09-2017 17:41 !! ++
diziyi severek izliyoruz. oyuncular gerçekten çok iyi ve uyumlular. aslı barış ne zaman açılacaklar?
Leyla • 15-09-2017 21:27 !! ++
ateş böceği hafta itibariyle pazar aksamlari olacakmış. artık gelsin pazar akşamlari diyoruz. ateş böceği asli barış gül teoman arzu barboros ilayda hakan sidika şirin kadirgali annemiz metin abimiz ve bütün ekip çok uyumlular.
15-09-2017 22:10 !! ++
off okullar artık açıldı diye izleyemicem diziyi. son bölümü de izlemedim zaten... 😥 anca yazın vakit bula bilcem bölümleri izlemek için😪😪😪
Boş zamanım yok...😟 Fatimə� • 15-09-2017 23:15 !! ++
bu haftaki reytingler niye girilmedi acaba?
16-09-2017 12:36 !! ++
ateş böceği bu şekilde devam ederse bütün sezonda izlenmeye de devam edilir mantıklı tutarli bir senaryo müdavimleri olarak severek izlemeye devam ediyoruz. tüm ekip uyumlu ic açıcı güzel bir dizi olmuş.
16-09-2017 14:58 !! ++
merhaba herkese öykü çok güzel özetlemiş herşeyi bende şunu eklemek istiyorum umarım fotoğrafları barış görür ve aslının neden tepki verdiğini anlar ve asliyi barış kurtarır yoksa hiçbir anlamı kalmaz kaçırılmasının. fragmanda aslı kaçıyor ama bir şekilde olayın içine barış girmeli ve onu zor durumdan kurtarmalıdır fotoğrafların açıklamasını yapmalı diye düşünüyorum.
19.37 de yorum yapan
berrak
ismimi yazmayı unutmuşum
16-09-2017 19:46 !! ++
aslında nilay ve barış birbirlerine yakıştı.komedi de var icinde ama senarist sıkıntısı var. bütün dizilerde aynı sahne tekrarları bana fazla geliyor.örneğin bilardo sahnesi.kiralık aşk dizisinde bu sahne o kadar güzeldiki.ben bu sahneyi biliyordum diyerek diziyi bırakıyorum.benim gibi düşünen varmı bilmiyorum.
16-09-2017 19:54 !! ++
basit ve aptalca dizi...lüks evler ve renkli kostümler ile dizinin sıradan durumunu ve basitligini saklamaya çalışıyorlar hep aynı konular... ve konu tekrarları her bölümünde oluyor... artık izlemiyoruz ailecek...çok saçma bir boyut kazandı uzadıkça...ayrıca aslının hareketleri liseli kız gibi aptalca gerçekten...
dizinin ekip uyumu başarısız ve uyumsuz...insana bilgi ve değer katmıyor...sürekli bir kovalamaca var...ve de aslı karakteri sıradan ve yaşına göre davranmıyor...zaten bu dizi birçok dizinin gerisinde kalmış reytingleri düşmüş...😜😜
17-09-2017 14:10 !! ++
çok sacma bır dızı hangı patron boyle sofor kadını alıpta heryere goturur hemende aralarında bişey baslar ilk bolune bıraz baktım hemen sonu belli sırf dızı yapmak için yapılmış çok basit ve basrol oyuncular dokuluyo bıraz degışık dızı yapın sacma sapan konular
17-09-2017 22:45 !! ++
merhabalar herkese ya elbette birileri beğenecek birileri begenmeyecek. begenmeyenler elbette eleştirisini yapacak buna hiç kimsenin söz söyleme hakkı yok. ama basit ve aptalca nedir ya bu diziyi severek izleyenler var nedir bu laflar ya. bilgi ve değer den bahseden biri bu şekilde konuşmamalı bence. ayrıca ekrandaki hangi dizi bilgi ve değer katıyor en azından bu dizi gençleri okumaya heveslendiriyor sunuda gozardi etmişsin iz aslının mahallesini de çok güzel yansıtıyorlar aile bağlarını bireylerin bağlarını değerlerini bence kaliteli ve zekice yapılmış bir dizi. herkese sevgiler saygılar
berrak
17-09-2017 23:50 !! ++
berrak'a katılıyorum. "basit ve aptalca" nedir ya. sizin yaşam standardınıza, hayat görüşünüze benzemiyor diye bir dizi niye basit, saçma olsun ki. bu lafı edenler bi zahmet açıklasınlar hangi türk dizilerini beğendiklerini de, onların klişelerini de ben sokayım gözlerine.
arkadaşlar nihayetinde izlediğimiz 120 dakikalık bir türk dizisi. hazırlığı aylarca yıllarca süren bir sinema filmi için bile 120 dakika uzun bir süreyken, bizim dizi ekiplerimiz bir hafta içinde senaryo yazıp, çekimi, montajı tamamlayıp, yayına sürmek zorunda diziyi. ne kadar zor bir iş olduğunu aklınız, hafsalanız alıyor mu? üstelik ateş böceğinin esinlenecek, adapte edilecek bir yabancı versiyonu yok.
ha başrol oyuncularına sempati beslemezsiniz, konusu sarmamıştır, diziyi izlemezsiniz. bunu da belirtirsiniz. anlarım. renkler ve zevkler tartışılmaz malum. ama kendi hayatınıza bakıp, diziyi yargılamanızı kabul edemem. sizin giyim tarzınıza göre aslı çok açık giyiniyordur, benimkine göre normal. sizin mahallenin fakiri çinko çatılı evde oturuyordur, benim mahallemin fakiri yeşile boyalı müstakil şirin bir evde. sizin durduğunuz yerden avukat bir adamın şoförlük yapan bir kızla ne işi olur. benim durduğum yerden pekala da mümkündür. anlayamıyormusunuz, kişiden kişiye değişen doğrular bunlar. genellenemez. genellenebilecek doğrular da vardır. mesela adam öldürmek, nereden bakarsan bak yanlıştır. fakir sevindirmek nereden bakarsan bak doğrudur. ama mini etek giymenin doğrusu yanlışı kişiye göre değişir. nokta.
dizimize dönecek olursak. ben başrol oyuncuları başta dizide görünen herkesi seviyorum. sıdıkayı bile ifrit olsam da keyifle izliyorum. zira karikatürize bir karakteri başarıyla canlandırıyor. sahnenin duygusunu bizlere geçiriyorlar.
aslıyla barışın aşkına, sosyal konumlarına bakarak laf edenler önce bir otursun karakteri incelesin. aslı sıradan bir karakter değil ki. güzel, zeki, gözü pek ve iyi kalpli. bu değerleri barış da taşıyor. bu bakımdan da birbirlerine gayet denkler. aslı barış'ın yaşam tarzına uyum sağlayabilecek kapasitede bir kız. barış utanmadan onu her ortama sokabilir, ki sokuyor da zaten. mesela gül öyle değil. gül daha mütevazı, daha çekingen, daha kendi yağında kavrulmaya müsait, daha anaç, domestik bir tip. barış'ın yanında gül gibi birisi olmazdı. zaten barış gibi birinin ilgisini de çekmezdi. kendi hayatınıza bakarak yargılamayın deyişim bundan. sizin dar çevrenizde yoktur böyle bir çift. ama işim gereği ben öyle insanlarla tanışıyor ve yaşam hikayelerine tanık oluyorum ki, anlatsam inanmazsınız.
öte yandan dizinin birebir gerçek hayata uyması da beklenemez. ben şahsen biraz hayal, biraz umut, gerçek hayatta olamayacak güzellikler için izliyorum televizyonu. gerçek hayat yeterince sıkıcı ve karamsar zaten. televizyon izlerken içim açılsın hiç olmazsa. ha siz acı gerçeği tercih ediyorsunuzdur. ona da bir şey diyemem. söz, savaşçı, kurtlar vadisinde kan gövdeyi götürüyor. hayırlı izlemeler. ama ben almayayım.
öykü
18-09-2017 12:07 !! ++
aslında pazara alınması iyi olmuş çünkü perşembe günü artık kendisine yer bulamayacaktı dizi pazar günü en iyi ihtimalle 3. olarak yoluna devam edebilir.
19-09-2017 22:29 !! ++
diziyi severek ve beğenerek izliyorum ama artık aslı barış a bey diye hitap etmesin
20-09-2017 12:02 !! ++
atesbocegi çok güzel bir dizi ve gerçekten seckinin karizması beni benden aliyo dizideki uyum çok güzel ve bence pazar gününe alınması çok iyi oldu çünkü artık persembe günü artık reytingleri düşüyordu bu arada fragmanlari izledim müthiş buradan yapımcılara sesleniyorum diziyi batırıp bitirmeyin rica ediyorum iyi günler
melek😀
21-09-2017 08:47 !! ++
ilk birkaç bölüm zaman geçirip dinlenmek için fena değildi. ama senaryo o derece saçmaladı ki ancak normal altı zekaya hitap edebilir
21-09-2017 11:52 !! ++
sayın 11.52 de yazan arkadaşım iki üniversite bitirdim evliyim bir kızım var ve çok şükür herkes tarafından da zeka seviyemin normal olduğu söylenir. bu diziyi de çok severek ve beğenerek izliyorum . acaba sen profesör musun üstün bir zekaya mı sahipsin de biz senin zevklerine zeka seviyene ulaşamıyoruz .lütfen yorumlarınıza dikkat edin biraz. insanlara hakaret ediyorsunuz belki bizden üstün zekaya sahipsiniz ama önce insanlarla konuşmayı öğrenin . biz ne zaman bu kadar seviyesiz hale geldik onuda hiç anlamıyorum . herkese saygılar
berrak
21-09-2017 14:54 !! ++
zaten pazarada fazla dayanmaz bu dizi en fazla 10 bölüm daha ömür biçiyorum. o yüzden başlayacaksa bişeyler başlasın çünkü birden final derlerse çiftin mutluluğunu pek görememiş olacaklar sevenleri.
21-09-2017 19:19 !! ++
ben de bunu merak ediyorum 11.54 (son cümleye yanıt)
ve evet ben de çocuğumu memnun etmek için onunla birlikte izlemeye çalıştım, fakat olmuyooor, istifa ettim 11:54 arkadaşım. niyetim kimseye saygısızlık değil, fakat çocuklarımız gerçek hayatın ve ilişkilerin böyle uyduruk olmadığını anlamalılar. ben kendiliğinden anlamasını bekliyorum..
bu siteye de diğer gençlerin dikkatini çekmek için yazdım, annelerin değil.
21-09-2017 21:47 !! ++
ya bu konu uzarda gider. anne olmam bu tür dizileri izlemicem anlamına gelmiyor. zevk denen şey insanları farklı kılıyor zaten. ayrıca hayatı çokta güzel anlatan bir dizi aileleri ailelerin isteklerini hayatta insanın başına gelebilecekleri. aslında öykü yorumunda çok güzel anlatmış diziyi neden izledigimizi o yazıyı da okursanız sevinirim.
berrak
ayrıca anneyim dedim yaşlıyım demedim.
21-09-2017 22:57 !! ++
neden cumartesi ya da pazartesi yayınlanmıyor adam akılı dizi yok cumartesi ve pazartesi
komedi aşk yok o günlerde
pazar saten komedi var çocuklar duymasın
22-09-2017 03:50 !! ++
merhsbs dizinin konusu eğlenceli. ama kıyafet, malyaj ve oyunculuk daha özenli olmasını bekliyorum. seçkin özdemir'in gözleri ve dudsk hareketleri uyumsuz. aslı çok karikatürize ediyor. kiralık aşktan esinlenmiş çok sahne var
22-09-2017 07:57 !! ++
allah aşkına komedi olmayan güne alın pazar saten komedi var
ben izleyemem pazar olursa
22-09-2017 14:30 !! ++
merhaba herkese. herkesin kendine göre bir hayat anlayışı vardır. bana göre dizi tam da hayatın içinden şeyleri anlatıyor . adı üstünde romantik komedi. komedi dizilerde elbette biraz tuhaflık oluyor ama bu tarz dizileri izleyen biri için göze batmayacak şeyler bunlar. en basiti bu dizi okumaya teşvik ediyor . ayrıca dikkat çekmek için daha güzel kelimeler kullanılabilir normal altı zeka hiçbir şekilde tolere edilecek bir cümle olmamış. ayrıca anne olmam bu tür yorumları dikkate almayacağım anlamına gelmiyor.
her neyse dizinin 12. bölümü geliyor ve fragmanlardan anladığım kadarıyla çok güzel bir bölüm olacak.
berrak
22-09-2017 15:11 !! ++
gerçekten de herkesin kendine göre bir tarzı var. burada yorumlara bakınca bazıları bu diziyi acayip beğeniyor. şu an ben hani romantik komedi anlamında bu yıl bir dizi bulamadım. buradaki yorumlara göre seyredeyim dedim ama ne mümkün, bir dakika bile dayanamadım. dediğim gibi sevenleri için ömrü uzun olsun diyelim ama çok sürmez öyle sezonu bitirmez yani.
22-09-2017 18:08 !! ++
çocukların bu diziyi izleyip, sadece "şoförler patronlarıyla aşk yaşar" çıkarımını yapacaklarını sanıyorsanız;
- ya gençleri tanımıyorsunuz, sizinki de dahil
-ya da çocuk yetiştirmeyi bilmiyorsunuz, sizinki olmamış
demektir.
gerçekten bu dizide göze çarpan tek şey aslının kıyafetleri ve gerçek hayatta olamayacak bir aşk hikayesi mi? bu kadar yüzeysel misiniz?
barış ve aslı'nın ailelerine olan bağlılıkları, iyi örnek olan barış'ın adalete, doğruluğa, hakka olan inancı, yalanın kötü bir şey olarak sunulması, etik değerlerini hırsına kurban eden ilaydanın kötü karakter olarak lanse edilmesi. gençlerin asıl örnek alacakları yönleri bunlar dizinin
**öykü** • 22-09-2017 20:17 !! ++
dolunay dizisi atess boceginden coook daha guzel. 5 dakikadam fazla bakamiyorum cok yorucu, entressant degil
23-09-2017 00:30 !! ++
sakın bu harika diziyi once gecesini değiştirip sonra kaldìmayın harika bir dizi çok yazık olur
23-09-2017 08:44 !! ++
ben de basrol oyuncuları arasındaki uyumu çok begenmediğim için bıraktım diziyi.aslı'nın oyunculuğu başta çok kötüydü.sonradan düzeldiyse bir parça bilemem.ama yine de oyunculuğunu geliştirmesini bekleyemezdim kusura bakmasın.dolunay'da mesela alya karakteri olsun fatoş karakteri olsun dizinin başından beri çok başarılılar.çok doğal oynuyorlar. bastaki ilk izlenim çok önemli benim için.basrol oyuncusu özge degil de baska bir oyuncu olsaydı yukarda dolunayla yapılan yoruma katılırdım evet bu senenin en iyi yaz dizisi olabilirdi.ama malum neden buna engel oldu..atesböcegi belli bir kesime hitap ediyor dolunay'da keza öyle.her kesime hitap edebilecek bir romantik komedi çıkmadı bu sene.kiralık aşk'tan sonra zor çıkar artık..
23-09-2017 17:00 !! ++
romantik komedi aslında zor iş galiba. diziler bu alanda çok nadir tutuyor ve uzun ömürlü olmuyorlar
24-09-2017 00:19 !! ++
ateşböceği dizisini zevkle takip ediyorum. ama bu son bölümde eğer ki ilayda aslı ve barış'ı ayırırsa dizinin tadı kaçar. ve hiç izlemem.lütfen senariste söyleyin böyle bir şey yapmasın.çünkü tadı kaçar.zaten resimler yüzünden aslı'nın darılma ve terketmesi de çok saçmaydı.
25-09-2017 12:54 !! ++
dün akşamdan beri herkesin nutku tutuldu galiba. tek yorum yazan yok. gerçi ben de yeni yeni kendime geliyorum.
biz masum, küçük bir kiss ve onun yaratacağı tatlı esintiyi beklerken; resmen fırtına çıktı, ortalığı tarumar etti. aslı’yı kaybetme korkusu, barış’ın hem dizlerinin, hem dilinin bağını çözmeye yetti. ekran başında oturan bizleri de yakıp kül etti tabii.
bölüm başından beri ikilinin arasında yükselen tansiyonun bir öpücükle düşürüleceği belliydi. nitekim havuz başında, tam aslı sırtını dönüp gidecekken gelen kiss yüreğimizi hoplattı. ardından barış’ın aşk itirafı geldi. içimin yağları eridi. şahsen bu kadar içten ve etkili bir itiraf beklemiyordum. barış neredeyse ilk karşılaşmalarından beri aslı’yı sevdiğini, onu kaybetmekten ne kadar korktuğunu itiraf etti. sonra da o tatlı mı tatlı ikinci öpücük... neredeyse kalp krizi geçiriyordum.
ya ertesi sabah ki tatlı, birbirlerine teslim olmuş, aşık halleri? barış’ın “sevgilim” deyişi. ofiste aslıya sarılıp, “özledim” deyişi. hiç böyle romantik bir barış görmemiştik. eridim resmen. allah her isteyene bir “aşık” barış buka versin diye dua edeceğim neredeyse. ideal sevgili :-))
tabii son sahnede ilaydanın uğursuz gözünü görene kadar sürdü keyfimiz. şimdi kimbilir ne melanetlikler edecek, keyfini, huzurunu bozacak çiceği burnunda aşıklarımızın. ilk defa önümüzdeki bölümün gelmesinden korkuyorum. böyle tatlı tatlı, birbirine ilan-ı aşk eden çiftimizin hayaliyle yaşayıp gidelim istiyorum.
**öykü** • 25-09-2017 17:04 !! ++
ates böceği dizi tekrari bu hafta akşam akisinda yok baska bir dizinin birkac defa tekrari var lütfen ateş böceği dizisinin tekrarinida akşam akisinda yayinlayin teşekkür ederiz.
25-09-2017 18:38 !! ++
yine çok güzel ozetlemissin herşeyi öykü gönlüne yüreğine sağlık. ben barışın kolay pes edeceğini düşünmüyorum hem asliyi kurtarmaya giderken teoya söylediklerinden dolayı ( asliyi bir daha bırak mayacam teyzem kaza umrumda değil) hemde asliya verdiği söz bir daha alt üst etmemek için verdiği söz. yani ilayda nin şantaj larina teslim olmayacak . belki sadece ortakligi devam ettirmede odun verebilir .
küçük bir tahmin sadece umarım ilayda ya karşı güçlü bir asbar aşkı olur
berrak
26-09-2017 00:28 !! ++
inşallah berrakcım. barış'ın sağlam durmasını ve ilayda'ya pabuç bırakmamasını istiyorum. ne şiş yansın, ne kebap moduna girip kıvırmaya başladığı anda aslı'yı kaybeder.
oysa biz aşık aslı ve barış'ı izlemek istiyoruz.
öykü
26-09-2017 10:37 !! ++
son zamanlarda dizi çok abartıyor...
ciddi anlamda dizi aşırı saçmalıyor
barış almış profesional avukkat ı ortaklığ dan bırakmak istiyor ve oda yetmiyor azarliyor aşağılıyor
ama asli nin peşinden de af edesin köpe k gibi koşuyor asli da hepten saçmaladı şoför olarak iki avukat la da oynuyor ilayda işinden olacak barış da asli nin peşinden koşuyor artık kına geldi güzelim dizi yi batırdınız
ben artık hayat da izlemem
abartmayın dedikce suyunu çıkardınız
barış değil asli koşsun peşinden dedik barış zengin saçma durar
bu da yetmedi ilayda barış ı istemesin dedik siz se ilayda yi da sap ik yaptınız resmen
artık kendiniz izleyin dizinizi
yere göğe saydıramıyordum üç bolu.dur asli barışı abartınız bu kadar da olmaz ki dizi de başkaları da var
hele ilayda yi o duruma koymak
26-09-2017 20:38 !! ++
dizi kendini bitirdi
son bolum değil üç bölümdür çok ama çok saçmaladılar tek güzel olay hakan ve ilayda di ama onu da batırdılar izlenecek bise kalmadı geride
ne kadar beğenerek izliyorduk
27-09-2017 23:34 !! ++
gerçekten bu kiz çok sevimli!
çok sirin mimikleri var
29-09-2017 22:14 !! ++
ben oyuncuları ve dizi yi çok beğeniyordum ama malesef çok saçmaladılar biraz inandırıcı olun hangi kadın yüz vermeyen erkeğin peşinden koşar ve azarlayan ve başkasını seven hele de ilayda o kadar okumuş bir bayan olarak akıllı biri olarak onu apta l gibi göstermeniz o kadar saçma ki asli yi da bu kadar abartmanız barışı da bu kadar apta l göstermeniz çok ama çok saçmaladınız
sanki herkez asli nin ağzına bakıyor ne dese onu yapiyorlar madem öyle diğer oyuncular neden var nasılsa asli ne dese o
güzelim diziyi batırdınız
inadiriciligini kaybetti bunu da geç herkez apta l gibi yansıtmamız dizi de çok saçma
30-09-2017 17:07 !! ++
dizinin konusuna saçma diyenler, gazetelerin magazin ya da üçüncü sayfa haberlerini hiç okumuyorlar sanırım. ya da gözünü yeni açmış, kendi çevresi dışında daha hiç bir şey görmemiş ergenler. o zaman hayatın bazı gerçekleri konusunda ben özet geçeyim biraz da bilgilensinler;
1- gerçek aşkın parayla pulla ilgisi yoktur. kim olduğunla ilgisi vardır. kim olduğunun da parayla pılla ilgisi yoktur. sahip olduğun değerlerle ilgisi vardır. o drğerleri insana ailesi yükler. bazen eğer o kişinin içinde varsa ve şanslıysa o değerleri bir öğretmen, ya da o kişiye rol model olan birisi de yükleyebilir. yani demem o ki, aşık olduğunuz kişi size yüz vermiyorsa, paranız olmadığı için drğil, onun değerlerine uygun insan olmadığınız içindir. ha paranız olduğu için yüz verecekse, zaten o gerçek aşk değildir. boşuna kendinizi heder etmeyin.
yani barış gibi zengin bir avukatın sşık olduğu kızın peşinden koşması saçma değildir. o kız şoförü olsa bile. zira aslı sadece işiyle tanımlanabilecek sığ, saf, kikirdek bir kız değil. zeki, cesur, değerleri olan bir kız.
2- okumuş insanlar saplantı duymaz, şiddet uygulamaz, kötü olmaz diye bşr şey yok. ruhsal olgunlukla alakalıdır bu durumlar. bir insan isterse üç üniversite bitirsin, ruhsal olarak olgunlaşmamışsa her tüelü hata yapmaya meyillidir. karısını döven profesör, evli adamın peşinden giden kariyer sahibi kadın haberleriyle dolu gazeteler. yani ilayda da belliki mutsuz bir ailenin, mutsuz bir çocuğu olarak büyümüş ve hiç olgunlaşmamış. mutsuz bir kadın. hatta mükemmellik takıntısı var. onay görmeden büyüyen insanlarda olur genelde. mükemmel olmadığı için mutlu olsmadığını sanıyor. barışla birlikte olursa herşeyin mükemmel olacağına ve sonunda mutluluğu yakalayacapına inanmış. barış ısrarı bu yüzden.
3- şu dünyada hiç bşr şeye olmaz demeyin. her şeyin bir oluru vardır. işim gereği çok fazla insanla tanışıyorum. ve öyle hayat hikayeleri ile karşılaşıyorum ki, dizilere rahmet okutur, parmak ısırtır. bu kadarı da olmaz dedirtir. ha genellenebilir mi böyle şwyler? tabi ki hayır. nadirler. zaten dizide de nadir olabilecek şeylerin yer alması bu yüzden. sıradanlık her yerde. ne cazibesi var ki? çakıl taşıyla elmas gibi işte. çakıl taşı bolca var, sıradan ve sıkıcı o yüzden. elmas ise nadir ve heyecan verici. şimdi nadir bulunuyor diye elmasa "saçma" diyebilir misiniz?
öykü
01-10-2017 10:10 !! ++
asli'sizin dunyaniz nasil bilmiyorum ama bizim dunyamizda..diye bir soz etti barısciga.artik muhafazakar olsun olmasin insanlar kizlarinin erkek arkadaslarinin olmasina eskisi gibi soguk bakmiyor.sanki dizi simdi degil de bundan bir yirmi sene once cekilmis gibi ve hic inandirici gelmedi bana bu diyalog.uzun zamandir ilk defa baktim diziye hikayede ve oyunculuklarda bir gelisme var mi diye?asli kendisiyle ilgili yaptigimiz elestirileri dikkate almis ve bayagi bir zayiflamis.cift gercek hayatta beraber olmalarina ragmen nedense bana oyle birbirlerine ölup biten bir cift gibi gelmiyor.kız sempatik evet ses tonu da guzel ama bir cekiciligi yok.hakan ve ilayda'nin aski daha cazip.hakan ne guzel bakiyor sevdicegine.cocugu saftoroz bir tipten cool bir karaktere donusturmeleri cok iyi olmus.ey ruh sen nelere kadirsin:)
01-10-2017 23:03 !! ++
dizi çok güzel ama diğer dizilerden farklı değil her dizide bir sır var ve hep klişe başkasından öğreniliyor ateş böceğinde farklı olsun ve barış aslı ya söylesin diyorum sonra ikisi barış ı kim bitirmek istiyorsa onun peşinden gitsin ajanlik sahnelerini seviyorum seçkin özdemir efsane bir oyuncu
02-10-2017 13:02 !! ++
oyuncular çok başarılı, senaryo arada bir zayıflıyor ve klişe temalar kullanılıyor. zengin erkek fakir kız, mahalle kızı gibi eski türk filmlerinin alışılmış temaları bazen sıkıcı oluyor. ama aslı ve barış aşkı güzel yine de. oyuncular hakkını veriyor.
03-10-2017 00:02 !! ++
sonuda beklenilen sonca ulaşmışız😀😀. hadi hayırlısı. düğünlerini de görürüz
ama ratingde düşüş var bayağı. 10.cuyuz bu hafta
ama ratingde düşüş var bayağı. 10.cuyuz bu hafta
Boş zamanım yok...😟 Fatimə� • 03-10-2017 11:05 !! ++
merhaba herkese oykucum ben senin yorumlarına kayıtsız kalamiyorum herşeyi çok güzel özetliyorsun.
benim çevremde çok çeşit insan var hangi konumda olursa olsun hala kızlarının erkek arkadaşı olabilme ihtimalini kabul edemiyorlar hala abiler abiklerinin babalar babaliklarinin gerektirdiğini yapıyorlar bence olması gerekende bu zaten .
ha zengin sosyete kesimi için birşey diyemem onlar apayrı şekilde bakıyorlar hayata .
çift gerçek hayatta birlikte değil nilay deniz daha yeni evlendi bir başkasıyla rol icabı dizide beraberler ve bana göre çok tatlılar güzeller
03-10-2017 11:50 !! ++
evet çok dogru!
hep bir sir var ve baskalarindan ögreniliyor
asli sirri baskalarindan ögrenmesin
barisi bitirmek isteyeni ikisi birlikte bulsunlar
03-10-2017 12:29 !! ++
şimdi 14.bölüm fragmanını izledim.ve emin oldum.
ne olursa olsun barış ve aslı birbirlerinin yanında duracaklar. bu birbirlerine açık tavırlarını seviyorum. ailelerinden,çevrelerinden etkilenip cephe almıyorlar birbirlerine karşı.umarım barış'ın sırrı açığa çıktığında da aynı tavrı koruyabilirler.
ilayda'nın ortaklık konusunda barış'a sıkıntı yaratacağını düşünmüştüm. zira genellikle böyle olur. ki elinde barışa karşı kullanbileceği güçlü bir kozu da var. ama senaristimiz burada da klişeden kaçındı. ilayda ortaklığın sona erdirilmesine ses çıkarmadı. evet, daha güçlü bir hamle yapmak için geri çekildi, ama bu süre zarfında hakanla aralarında neler gelişebileceği ucu açık bir konu. dahası mavi meleğin söylediği, barış ve ailesiyle uğraşan birisinin varlığı diziye hareket kazandırır. anlaşılan o ki ilayda bu işin peşini bırakmayacak ve muhtemelen hakan ile birlikte çalışacak. bu süreçte ilayda hakan'a aşık olabilir. barış bu gizli düşmandan haberdar olup aslı ile birlikte ajancılık yapmaya devam edebilir. ki benim izlemekten en keyif aldığım bölümler bu ajancılık yaptıkları bölümler. artık aşklarını itiraf ettiklerine ve izleyiciyi huzura erdirdiklerine göre heyecanlı maceralarına geri dönebilirler.
**öykü** • 03-10-2017 18:56 !! ++
mukemmel bir uyum olsaydi aralarinda reyting 10'a kadar dusmezdi.seckini begenirim ama neden konusurken basini saga sola surekli robot modunda oynatiyor anlamiyorum.
ben de cok muhafazakar aile taniyorum.bundan bir on sene once kizlarinin bir erkekle konustugunu gorseler etseler hatta duysalar katil olurdu cogu ama simdi bırak erkek arkadasi, sosyal medyada oyle seyler paylasiyor ki kizlar,ebeveynler cocuklarini kaybetmemek icin herseye goz yumuyor.istisnalar vardir elbette ama hicbirsey eskisi gibi degil.asli'da oyle cok tutucu bir aileden gelmiyor..
sadece bu da degil basta kizi sofor nebahat formatina soktular.egitimsiz ama harbi bir kiz.sonra da oncesinde hicbir alt yapı hazirlamadan etmeden pat diye hukuk ogrencisi yapiverdiler.yesilcam'i bile gectiler.tebrik etmek lazim.
03-10-2017 23:50 !! ++
ya ateş böceği güzel bir dizi ama seçkin özdemir en çok keşke bir aşk hikayesi de tekrar dan baslatilsa lütfen tekrar o dizi yi yayınlayın
04-10-2017 00:29 !! ++
keşke asli bir an önce avukat olsa. mesela 5 yıl sonra gibi bişey yapsalar ama asli herşeyi öğrendikten sonra. barışı beş yıl boyunca görmese sonra bir duruşmada ikisi iki karşıt davada birbirlerini görse ve o an arkadan ışte biz o gün tükeneceğiz sezen aksu döktürür müthiş bunu yakında görürseniz beni bu üstün zekâmı tebrik etmek için bizzat ararsınız. olmayacak şey değil yani.
Melekcan • 06-10-2017 00:43 !! ++
melekcan iyiki senaryoyu sen yazmiyorsun valla öldürürdün bizi😂 .
berrak
bu arada diziyi en başından beri sıkı takip edenler bilir daha 2. bölümde aslının üniversite sınavına girdiğini teo söylemişti ve ayrıca gül ve aslı arasında bir sır olduğu ile ilgili konuşmaları olmuştu. gül asliyi ikna etmeye çalışıyordu yani şaaakkk diye olmadı herşey. altyapıyı hazırlamışlardı
06-10-2017 16:40 !! ++
aaahhh,ah! ooofff,of!.
dün gece dizinin yapımcısı açıklama yaptı; dizimiz 17. bölümde sona erecekmiş.
final, final diye bağıranlar gönül rahatlığıyla köşelerine çekilebilirler artık.
ekranlarda sevgiyi, doğruluğu, dürüstlüğü, aile bağlarını, arkadaşlığı yücelten bir tane dizi vardı. o da yayından kalkıyor.
adam öldürmenin, vaka-i adiyeden sayıldığı; hırsızlığın, arsızlığın intikam maskesiyle gizlendiği; her türlü yoz ilişkinin "aşkta herşey mübahtır" bahanesiyle kabullenildiği; evai çeşit entrikanın normalmiş gibi sunulduğu dizilerin rating rekorları kırdığı yerde, zaten böyle naif bir dizi barınamazdı.
aslında topluma ayna tutuyor diziler. toplumda yüceltilen değerler neyse, televizyonda, sinemada, sanatta da o değerleri yansıtan yapımlar prim yapıyor.
işin acı yanı şu ki, kimse nasıl bir çukura yuvarlandığımızın farkında değil. herkes çok memnun halinden, gidişattan. izlediğimiz favladığımız dizilerle, düşünce yapımız, beğenilerimiz, hayata bakış açımız, ahlakımız şekilleniyor. ve biz hiç farkına varmadan yozlaşıyoruz.
her bölümünde silahların patladığı, birilerinin habire öldüğü dizilerde, eğer ölen başrollerden biri değilse kılımız kıpırdamıyor. ölenin bir ailesi, çocukları, sevdiği var mıydı,aklımızın ucundan dahi geçmiyor. kelle sayıyoruz ancak.
başka bir dizide kadının tek hırsı başkalarında olup da kendisinde olmayan zenginliğe kavuşmak. kadın fakirliken kurtulmak için kızlarını satışa çıkarıyor neredeyse, ve biz hayırlı ana diye alkışlıyoruz.
bir başkasında kayınvalide oğlunun seçtiği, gelin ettiği kızın ipliğini pazara çıkarmak için çevirmediği entrika kalmıyor.
bir başka dizide güya romantik komedi, ama hizmetçiler bile paraya tapıyor, çalıştığı kapının sırlarını utanmadan karşı tarafa satmakta beis görmüyor ve bu durum ahlaksızlık değil de uyanıklık olarak nitelendiriliyor. kızın zengin sandığı sevgilisi şoför çıkınca, "ay bilmem ki, bu iş yürümez" oluyor, büyük aşk anında bitiyor.
hiç birşey olmasa, üçlü, beşli aşklardan geçilemiyor ortalık. dizide ne kadar adam varsa kadın başrole,ne kadar kadın varsa da erkek başrole aşık oluyor. sanki dünyada başka adam, kadın kalmadı.
eh bu kadar kirli işin arasında masum, temiz olanın barınması kolay değildi tabii. bünyeye ağır geldi.
**öykü** • 07-10-2017 12:57 !! ++
yeni bölümde gül herşeyi öğreniyor inşallah aslıya da söyler sonra benim senaryom devreye girer görürsünüz ondan sonra reyting nasıl olur.
Melekcan • 07-10-2017 18:32 !! ++
dizi gerçekten de en olumlu ve güzel duygular uyandıran dixilerden birisi. karakterler bir iki kişi dışında iyi kalpli ve ikişkilerde sevgi hakim. oyuncular işin hakkını veriyor. senaryo arada yalpalasa da genelde güzel. böyle olumlu dizilerin artması iyi olurdu.
Leyla • 09-10-2017 00:41 !! ++
ya yüreğine sağlık oykucum yine dokturmussun. biz bittik zaten kullerimiz den yeniden doğar miyiz bilmiyorum ama umarım bizden sonrakilere temiz , ahlak temiz vicdan,temiz adalet, temiz aşk, temiz insanlık bırakırız. iki buçuk yaşında bir kızım var en azından bu duyguları ona aşılayabilirsem bir umut yeşerir benim için
berrak
09-10-2017 01:31 !! ++
ben daha farklı bir senaryo yazayım. cahide nin eski kocası barbaros un babası. cahide nin babası yiğidi öldü diye gösterip cahide nin kocasına para karşılığı veriyor. gül ikinci evliliğinden olan kızı . adamın barbaros a olan sevgisizliği nin sebebi de cahide ve babası
berrak
10-10-2017 13:07 !! ++
insani degerleri dizilerden alacaksak vay halimize:)şimdiki nesil için sosyal medya kadar görsel medyada çok etkili evet ama şimdiki ebeveynler bu değerler noktasında biraz kendi anne babalarını örnek alsalar cocuğun her istediğini yapmak, asla hayır dememek, sınır koymamak ve bunu da çağdaş modern annelik/ebeveynlik anlayışı sanmaktan vazgeçseler pekçok problem otomatik olarak çözülecek ve toplum sağlıklı dengeli bireylerle dolup taşacak..
ben bu diziye her romantik komedi dizisine başladığım gibi güzel bir aşk hikayesi seyredebilirim umuduyla başladım.ama oyuncular arasındaki uyumu çok inandırıcı bulmadım.çok kötü değildi belki ama hikayesiyle olsun oyunculuklarla olsun beni kendisine çok çekemedi.oyunculuk çok iyi değilse senaryo istediği kadar iyi olsun önemi yok.gözlerimi alamadan izlediğim türk dizi sayısı zaten iki üç tanedir şu ana kadar..yani bazı arkadaşların dediği gibi bünyeye ağır gelmesiyle alakası yok.o bahsettiği aksiyon dolu, vurdulu, kırdılı filmlerin her türlü izleyicinin aklını başından aldığı da yok. mesela e.d.h.o dizisini verilen yanlış mesajlar yüzünden bırakmıştım takip etmeyi geçen sene.sonrasında biraz toparlanır gibi oldular. bazı konularda sanki daha hassas davranmaya başladılar ama istediğimiz seviyeye geldi mi hayır..gelecek mi hayır..düzenli seyretmesem de diziye arada bakıyorum.eleştirilerimi aynı sertlikle dile getiriyorum.ama daha önemlisi ne biliyor musunuz mükemmel oyunculuklar sergiliyorlar.gerçek gibi hissettiriyorlar.basrol oyunculardan yardımcı oyunculara kadar üstün düzey oyuncular seçilmiş.tebrik ediyorum kendilerini bizlere yabancı dizilerin kompleksinden bir nebze kurtardıkları için..
10-10-2017 17:58 !! ++
romantik dizileri pat diye bitirmenize sinireniyorum.kıs döneminde de bu diziler devam etmeli.yoksa izleyecek dizi bulamıyorum😡
10-10-2017 20:15 !! ++
dizi bende düzeldi abartılar azaldı tam izlenir duruma geldi
10-10-2017 23:32 !! ++
evet insani değerleri dizilerden alacaksak vay halimize. hem de vah vah. zira o noktaya geldik. toplum mühendisliği kavramını bir araştırmanızı öneririm. 2. dünya savaşı öncesinde almanya'da insanlar evlerinde mahallelerinde güzel güzel yaşarken, nasıl oldu da birden yahudi düşmanı kesiliverdiler. düşman olmakla kalmayıp, birer gözü kara katile dönüştüler? ya da hindistanda bir babanın iki evladından biri hindu diğeri sih inancında olabiliyorken ve bu durum kardeşliklerine en ufak bir halel getirmiyorken, nasıl oldu da birden hindularla sihler birbilerine ölesiye düşman kesilip, birbirlerine kıydılar? toplum mühendisliği denen şey burada devreye giriyor. uzun yıllar içinde, kalabalık kitlelerin bilinç altına gerekli mesajları verirseniz, gün geldiğinde istediğiniz semereyi toplarsınız. günümüzde televizyon ve sosyal medya toplumu derinden etkileme gücüne sahip çok kuvvetli araçlar. ve maalesef aileler eskisi kadar birbirine bağlı ve güçlü değil. şehirleşmeye çok hızlı geçiş yaptık ve bu geçişte maalesef manevi değerlerimizi kaybettik. bu durumun modern veya muhafazakar olmayla da ilgisi yok. manevi değerler insana ailesinden geçer. aile bağları sıkıysa, ve aile genişse çocuklar bu değerleri zaten ailesinden alıyor. ama köyden kente göçte genellikle ailenin yeni nesli, göç etti, eski nesil köylerinde kaldı. haliyle çocukların rol modelleri de eksk kaldı. zira çocuklar gözlemleyerek öğrenirler. anababalarının, aile büyükleriyle iletişimine bakarak kendi anabalarıyla kuracakları iletişimi şekillendirirler. çevreyle, komşularla, akrabalarla iletişimini gözlemleyerek de kendi çevrelerine olan davranışlarını modellerler. oysa kentleşmeyle birlikte bu ilişkiler gevşedi, seyreldi. kadının çalışma hayatına atılmasıyla birlikte, komşuluk ilişkileri de minimuma indi. zira komşuluk ilişkisini ilk kuran, geliştiren kadındır. diğer aile efradının da bu ilişkiye dahil olması arkadan gelir. bütün gün işte olan kadının oturduğu mahallede komşuluk ilişkisi kurması zor ve sınırlı olmakta. dolayısıyla yeni yetişen nesilin rol modelleri artık ailesi ve çevresi olmaktan çıkıp televizyon ve sosyal medyada izlediği, takip ettiği, beğendiği kişiler ve durumlar olmaktadır. işte bu noktada bir toplumu nasıl şekillendirmek istiyorsanız, tv ve sosyal medya da o tarz davranışların kabul gördüğü kişileri, programları ön plana çıkartırsınız. ilten tepki çeker belki ama yavaş yavaş toplum buna alışır ve sıradanlaşır o tepki verilen davranış.
çocukken izlediğim bir dizi vardı, türkan şoray ve şener şenin oynadığı. ikinci bahar dı sanırım adı. dizide türkan şoray'ın kızı zengin bir aileye kapak atıp, kolay yoldan rahata erme hevesiyle zengin bir delikanlıyı tavlayıp hamile kalıyordu ondan. dizide de, benim çevremde de acayip kınanmıştı bu durum. olacak iş değildi. utanç verici bir şeydi bir kızın nikahsız hamile kalması, üstelik de bunu zengin birini kafesleyebilmek için yapması. nitekim dizinin sonunda kız yaptıklarından nedamet getirmiş, hatasını anlamıştı. bir de şimdi ki dizilere bakın. ben yorum yapmayayım daha fazla. biracık zekası, iyi niyeti ve vicdanı olan herkes anlamıştır ne demek istediğimi. 20 sene önce nedamet getirilecek bir durum normalleştiyse toplumun gözünde vah ki ne vah halimize.
unutmadan şunu ekleyeyim. tabi ki, değerlerini koruyan insanlar var hala toplumumuzda. ama reyting rekorları kıran dizilere bakarsanız, toplumun yüzde kaçı değer erezyonuna uğramış, ahlakını, vicdanını korumaya çalışan kaç kişi kalmış kolayca anlarsınız.
**öykü** • 11-10-2017 13:00 !! ++
ates böceği dizisini kaldirmak yerine dolunay dizisiyle ayni akşam pespese yada dönüşümlü yayinlayabilirsiniz her iki dizininde müdavimleri var onlara haksizlik yapilmamis olur.
ekranlarda o kadar gayrimesru hikayeler dizi olarak yayınlanıyor ki sasiyorsunuz. kimin eli kimin cebinde yada kim kimin cocugu annesi yada babasi gibi vb. hikayeleri eleştirince dizi bu olabilir deniliyor. tam tersi bu konular bilinçli olarak yayinlaniyor ve topluma olumsuz örnek olup bilinçaltı normalleştirme sağlanıp bu tip hayatlar toplumda yayginlastiriliyor. bizler topluma olumlu örnek olacak diziler istiyoruz.
11-10-2017 19:15 !! ++
ben bir kaç şey daha eklemek isterim öykünün yazdıklarına. bizim güzel ülkemizi asırlardır ele geçirmeye çalışıyorlar. topla tüfekle savaşla hiçbirinde başarılı olamadılar başka yöntem denemeye başladılar ve yavaş yavaş ta emellerine ulaşıyorlar . en büyük silahları ise tv o kadar sinsice girdiler ki yaşantımıza tamamen onlara benzer olduk. daha en başından dengemizi bozmaya başlıyorlar çizgi filmler aracılığıyla . subliminal mesajlarla. tv de ünlülerin hayatları çok normalmiş gibi gösteriliyor bir çoğu evlenmeden çocuk sahibi oluyor bunları gören 10 lu yaşlarda ki çocuklar evliliğin böyle bir şey olduğunu düşünüyorlar. gençlik yıllarında ise her türlü kötü olayı mubah mis gibi görüyorlar.
bu da yetmez mis gibi dna mizla oynuyorlar yediğimiz içtiğimiz gıdalar kullandığımız deterjanlar a kadar farklı kimyasallar katıp kısırlaştırma yoluna gidiyorlar . böylece nüfusumuzun artmasına engel oluyorlar .
daha bir sürü örnek verilebilir ama öykünün de dediği gibi anlayana bunlar çok bile gelir.
bizim ebeveynler olarak bu konularda elimizden geleni yapmamız gerekir . insanlar bilinclendirilmeli . bu diziler küçük birer örnek. bizim evimizde dizi olarak ateşböceği izlenir iki buçuk yaşında ki kizima sadece güvendiğim bir çizgi film kanalı var o da belirli saatlerde olur telefon coook nadir eline geçer müziği çok severiz ama klip bile izletmem çünkü çok kötü klipler var .
demem o ki günümüz çocuklarının birtek ebeveynleri örnek alma ihtimali sıfır cunku etrafımızı öyle bir zırhla cevrelemisler ki kırıp aşmak ne mümkün . allah sonumuzu hayır etsin.
son olarak ateşböcegi diğer diziler yanında çok masum kalir ben en başından beri bunu anlatmaya çalışıyordum . herkese iyi akşamlar
berrak
11-10-2017 22:58 !! ++
anlatmak istediklerimi çok güzel toparladın berrak. kalemine sağlık. evet ateşböceği tv mecrasında çok masum kalıyor. evet ortada bir yalan var. ama bundan en çok söyleyen rahatsız. vicdan azabı çekiyor. dizinin verdiği mesaj, yalan söylersen bedelini ödersin.
bı arada cahide teyzenin hiç evlenmediğini sanıyorduk. bu yüzden barışa bir evlat kaybettiğini söylediğinde bunun gayrimeşru bir ilişkiden olduğunu düşünmüş ve açıkçası yakıştıramamıştım. zira soyu saraya dayanan, köklü, görgülü bir aile için kabul edilebilir bir durum değildir bu. 14. bölümde cahide hüsranla biten evliliğinden bahsedince taşlar yerine oturdu. dizi ahlaki açıdan kendi içinde tutarlılık kazandı.
aslının kendi parasını kazanma konusunda ki ısrarına da, metin abinin paraya pula tenezzül etmeyişine de hayranım. düşünüyorum da çevremde bu kadar dil durabilecek çok az insan var.
eğer bir fırsat verilseydi de dizimizin ömrü vefa etseydi, ilayda nınn bile hakan 'nın koşulsuz sevgisi ile yumuşayıp yola geldiğini görececektik.
12-10-2017 10:17 !! ++
ben söylediklerimin arkasındayım. zaten şunu da yazmıştım ekranda olanların en masum u diye . söylediğim cümlede de kötü bir şey yok kimseye hakaret etmedim kimseye kötü söz söylemedim. kendimizi tamamen kısıtlayacak değiliz sadece önlem alıyoruz bilinçli bir şekilde yanlış şeyler izlemiyorum izlet miyorum bunu anlatmaya çalışıyorum umarım anlatabilmişimdir
berrak
ayrıca ben hiçbir şey izlenmemeli demedim izlenmeli zaten hiç kimse kendini bu tür şeylerden alikoyamaz ve ayrıca bu dizi bir misyon yüklenmiş zaten okumaya adalete vicdanlı olmaya özendiriliyor . aile bağlarının da ne kadar önemli olduğunu anlatıyor . bunlar önemli bence
berrak
12-10-2017 18:14 !! ++
toplum mühendisliği olarak ortaya koyduğunuz yaklaşımlara bir itirazımız yok zaten.yukarda da belirttim bunu.benim itiraz ettiğim şey, bana göre bu dizinin de diğerlerinden çok bir farkı olmadığı ve diziyi begenmeyen izleyiciye karşı takındığınız tavır.hayır bende hem hikayesiyle hemde oyunculuk performanslarıyla ikinci hatta üçüncü sınıf bulduğum bu diziye dizdiğiniz methiyeleri anlamaya çalıştığımı söylesem size:)herkesin kriteri farklı olabiliyor demekki.siz begenirsiniz ben oyuncu kadrosunu begenmem öve öve bir türlü yerlere göklere sığdıramadığınız bu dizi, benimsenen birtakım inanç ve değerlerin farklı olması nedeniyle başkaları tarafından hiç kabul de görmeyebilir.ayrıca insanlar sizin de takdir edeceğiniz gibi bahsi geçen değerleri cımbızlamak yerine verilen mesajları topyekün alma eğiliminde.hatta daha cok olumsuz mesajları.ask o kadar güçlü bir duygudur ki; birbirini seven iki insan aşkları için sınır tanımaz içlerinden nasıl geliyorsa öyle davranır. anne babaya yalan söylemeleri bu durumda son derece doğaldır.konuşan hormonlardır çünkü.diğer herşey ikinci ücüncü plandadır. ergen olsam dizide ilgileneceğim tek nokta bu olurdu heralde:)kişisel tercihinize birşey diyemem ama herkese örnek olabilecek nitelikte bir dizi oldugu fikrinizi tekrar bir gözden geçirmenizi öneririm.özellikle de çocuklara:)
okuduğum bir yazıyı da paylaşmak istiyorum sizinle.nerde o eski büyükler:(
duygusuz nesil tehlikesi!!!
hayatın gerçekliklerinden habersiz, duygusuz ve bencil bir nesil geliyor. şehitler için gözyaşı döken kendi ana babalarını anlamıyorlar. başkalarının çocukları için ağlamaya anlam veremiyorlar. yanıbaşımızdaki savaşlar, acı çeken çocuklar, ölen onbinlerce insan onları hiç ilgilendirmiyor. tüm acı gerçekleri çizgi film tadında izliyorlar ve yürekleri hiç acımıyor. hayatlarının odağındaki tek şey eğlenmek. eğlenemedikleri tüm zamanları kendilerine bir işkence olarak görüyorlar.
kendileri için yapılan fedakarlıkların hiç farkında değiller. kıymet bilmiyorlar ve vefasızlar. herkesi kendine hizmet etmek için yaratılmış görüyorlar. insanlara verdikleri değer, onların isteklerini yerine getirebildikleri ve ne kadar eğlendirdikleriyle orantılı.
başkalarıyla dalga geçmeyi ve küçümsemeyi marifet olarak görüyor, kendileri dışındakileri “ezik” olarak tanımlıyor, içinde bulundukları şartları kabullenemiyor, asgari ücretle çalışan ailelerinden en kaliteli cep telefonlarını, tabletleri, arabaları istiyor, kendilerine lüks bir hayat sunamayan ailelerini suçluyorlar.
hayatlarında eğlenmeden başka bir amaç olmadığı için artık tek eğlence kaynağına dönmüş telefon ve tabletlerini ellerinden aldığınızda dünyanın sonunun geldiğini zannediyorlar.
geçmiş onları pek ilgilendirmiyor, atalarımıza karşı vefasızlar. millet olma şuuru taşımıyorlar. dedelerinin canlan, kanları pahasına vermediği vatan toprağını en iyi fiyatı verene satacak kadar maneviyattan yoksunlar. vatan, onlar için son model bir cep telefonundan daha değersiz.
gelecek konusunda da kendilerinden sonraki nesilleri düşünme ve onlara iyi bir gelecek hazırlama gibi kaygıları hiç yok.
milletimizin geleceği açısından endişeleniyorum. 20 yıl sonra bu nesil, nasıl ana-baba olacak? kendine hayrı olmayan bu nesil nasıl çocuk yetiştirecek? evlerini nasıl idare edebilecek ülkeyi nasıl yönetecek? vatanı nasıl savunup can verecek
bütün bunlar neden oluyor izah edeyim.
altın kafeslerde çocuklar yetiştiriyoruz artık. uçmayı bilmeyen kuşlar gibi. çocuklar hayattan bihaber.
açlık nedir bilmiyorlar, yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında, acıkmalarına fırsat bile vermiyoruz. öyle ki yemek yemeyi bile işkence görür hale geliyorlar.
susuzluk nedir hiç bilmiyorlar. hiç susuz kalmamışlar. üç adımlık yolda bile susarlar diye yanımızda içecek taşıyoruz. çocuk daha “susadım” demeden ağzına suyu dayıyoruz.
çocuklar hiç üşümüyorlar. soğuk havalarda evden çıkarmıyoruz. okula giderken kırk kat sarmalayıp çıkarıyoruz dışarı, hiç titremiyorlar.
çocuklar hiç ıslanmıyorlar, evden arabaya kadar bile üç metrelik mesafede şemsiyesini başına tutuyoruz. saçına bir tek yağmur damlası düşürmüyoruz. bu yüzden çocuklar ıslanmak nedir bilmiyorlar.
yorgunluk nedir bilmiyor çocuklar. iki adımlık mesafelere bile arabayla götürüyoruz onları yorulmasınlar diye. birazcık parkta koşsalar, hasta olacak diye engel oluyoruz. onlar takatleri tükenecek kadar hiç yorulmuyorlar.
yokluk nedir bilmiyorlar, daha istemeden her şeyi önlerine sunuyoruz. bu yüzden varlığın kıymetini bilmiyorlar.
onlar bir yanığın veya bıçak kesiğinin acısını bilmiyorlar. elleri yanmasın, kesilmesin sakın diye onlara ne bıçak tutturuyor ne ocak yaktırıyoruz.
çocuklar hissetmiyor yaşamı, açlığı bilmediği için açlara acımıyor, üşümek nedir bilmedikleri için sokaktaki evsizleri umursamıyor. yokluk nedir bilmedikleri için ekmeğe gelen zam onların dikkatini bile çekmiyor, haber kalabalığı olarak görüyor, gülüp geçiyorlar. sıcak odalarında yaşadıkları için evsizlik nedir, sürgün nedir anlamıyor, savaşları, kurşunlanan, ölen insanları umursamıyorlar. acımıyorlar……
kıymetini bilmiyorlar ekmeğin, elbisenin, barışın ve huzurun, ana babanın….
13-10-2017 18:08 !! ++
ben senden farklı olarak hiçbir şey düşünmüyorum bu konuda . zaten yazdıklarımızın çoğunda bizde bunları savunuyoruz farklı bir düşünceye sahip değiliz . bizim beğenerek izlediğimiz diziye hakaret ederek üstelik bize hakaret edilerek begenmediklerini dile getirdiler. bizde düşüncelerimizi yazdık ama kimseyi kırmadan . hormon meselesine gelince de siz ka yı izledin mı bilmiyorum ama ısrarlar üzerine izlemeye çalıştım yapamadım sizin söylediğiniz konuya en güzel örnek diziydi tamamen o içeriğe sahip bir dizi olduğu için bı kaç bölümden sonrasına devam etmedim.
her yazdığım yorum da beğenilerine göreceli olduğu bu herkesin aynı şeyi beğenmek zorunda olmadığını yazdım zaten. biz sadece begendigimiz diziyi savunduk size göre 3. sınıf bize göre 1. sınıf dediğim gibi birileri beğenir birileri beğenmez herkese saygılar
berrak
13-10-2017 21:38 !! ++
dizinin final yapması gerçekten üzücü oldu. diğer dizilere kıyasla okdukça iyi mesajlar veriyordu. senaryo arada kaydı ana genel olarak eğlenceli ve güzeldi. oyuncular işin hakkını veriyor. tv ve sosyal medya toplum mühendisliğinin önemli araçlarıdır. diziler bu nedenle sadece eğlence değil. oyunculardan bağımsız asıl amaç eğlence gibi görünsede toplumu belli bir görüşe yönlendirmek, normalize etmek ceya pasifize etmekdir. fazilet hanım dizisine bakın mesala. adam öldürme, cinayete teşebbüs, ergen gebeliği, metdiven altı kürtaj, şantaj, kafın dövme, linç girişimi gibi ciddi duç unsurlarını çok rahat normalize ederek iki sezondur seyirciye sunuyorlar. bir tek sinan hazan aşkı dikkatini çekiyor çoğu kişinin. rtük öpüşme yok diye ilgilenmiyor bile. bu nedenle bu kadar dizi içinde en masumu olan ateş böceği olumlu mesaj verdiği için tutunmadı. yazık oldu gerçekten.
Leyla • 16-10-2017 00:09 !! ++
leyla ve berrak'a tamamen katılıyorum.
18.08'de yazan arkadaşımın dizi hakkındaki yorumuna katılmıyorum. kendisi sanırım diziyi izlemiyor, izlese verdiği mesaj bakımından ateşböceğinin farklı olduğunu bilirdi. ha hikayeyi beğenmez, oyuncuları sevmez anlarım. renkler ve zevkler tarşılmaz. ama sahne cımbızlamadan, dizinin geneline bakarak diyebiliriz ki, ekrandaki en doğru mesaj veren dizilerden birisi ateşböceği. mesela aslı, barışla buluşmak için, ailesine yalan söyleyip evden kaçıyor, ama hikayenin devamında enseleniyor ve yaptığından pişmanlık duyup nedamet getiriyor. yaptığı yanına kar kalmıyor. burada dizinin verdiği mesaj, "gençlerin ailelerine yalan söyleyip evden kaçmaları normaldir" mi, yoksa "yalancının mumu yatsıya kadar yanar, böyle bir işe kalkışmayın" mı? bunun gibi bir sürü sahne var örnek verebileceğim. görmek isteyen görür, anlamak isteyen anlar. tekrar söylüyorum, renkler ve zevkler tartışılmaz, ama sezarın hakkını sezara vermeyi de bilmek gerek.
öte yandan 18.08’in (dizi haricinde) yazdıklarının her kelimesine katılıyorum. emek vermek, çalışkan olmak, sorumluluk alabilmek, dürüst olmak, açın halinden anlamak, empati yapabilmek, merhametli olmak, kendi ayaklarının üzerinde durmayı bilmek, güç karşısında eğilip bükülmeden değerlerine sahip çıkabilmek, koşulsuz sevebilmek. bunlar önemli değerler ve maalesef günümüz gençlerinin bir kısmı bu değerlerden mahrum yetişiyor. ve baş sebebi de aileleri. ama destekçileri de tv ve sosyal medya. ve maalesef, bu değerlerden yoksun dizilerin rating rekorları kırıyor olması, gelecek namına çok düşündürücü ve üzücü.
**öykü** • 16-10-2017 14:10 !! ++
ben diziyi ilk başlarda yete göğe saydıramıyordum ama kaç bölümdür çok saçmaladılar asli okumadan okul bitirmesi o kadar ara sonra çok saçma
ilayda barışı sevmesi çok saçmaydı başından beri bu böyle değildi sadece ortaklık ti barış 'ın yanında bile o kadar değildi nerden çıktı bu sevda hangi kadın sevmeyeni sever hele de barış ve asli hep beraber göz önünde o kadar okumuş bir bayan hayat da bakmazdı barışa şansını dener olmayınca da mücadele bile etmez sadece arkadaş olmaya çalışır ama elde etmeye asla ...
diziyi izleyesim bile gelmiyor artık iki bölümdür izlemedim hep aynı olay aynı konu değişim bişey yok şoför kız herkezi elinde oynatıyor bu çok saçma oysa asli yi çok beğeniyordum ama dizi asli nin etrafında dönüyor diğerleri hic yok konu ları bile yok barış 'ın konusu bile yok dizi de
sadece asli var ve bu da aşırı göze batmaya başladı...
severek izlediğimiz diziyi batırdınız teprik ederiz
16-10-2017 22:51 !! ++
iyı de dizi çok saçmalamadı mi ??
oysa sevmiştik oyuncular i ve seneryo yu
bi yerde saçmaladılar ilayda barışa aşık olması saçmalık.
hakan ve ilayda harika çok güzel sahneler de çıkardı ikisi de çok iyi oynuyor ...
barış ve asli tam birleşti derken sürekli bi çomak sokmanız bıktırdı ...
güzelim dizi yi maf ettiniz ...
ben hakan ve ilayda için sevinmiştim çıkıyorlardı ilayda da hakan dan hoşlanıyor sanarken iki bölüm öncesi anladık barışa aşık bu nasıl senaryo bu neyin fantasi si bıkmadınız mi
19-10-2017 03:51 !! ++
dizimiz sona yaklaştıkça olaylar kızışıyor. umarım iki bölüm yeter herşeyi toparlamaya. ve umarım mutlu sonla biter. kahramanlarımız da, seyirci de hakediyor mutlu sonu. öykü
22-10-2017 13:53 !! ++
haftay ateş böceğinin saatine dolunay'ı koydular,finalde yazmadılar ne olacak şimdi bilen var mı?
22-10-2017 22:30 !! ++
şimdi barıl o belgeli okumadan imzalar okadar akıllı avukatı bu duruma düşürürsünüz:)) ilahda akıllı bi avukar iş kadını ama kendini düşün dürürüp okadar peşinden koşan kadın yaptınız nasıl bi kafaa
22-10-2017 22:39 !! ++
bugünkü bölümün senaryosu ne yaa..bu kadar temposu düşük bölüm olurmu yaa..senaryo fiyasko..ilaydanın şantajı komik..biraz daha kaliteli senaryo yazın..bu ne basit bölüm yaaa..
22-10-2017 22:48 !! ++
güzel bir diziydi bir çok devam eden diziden daha kaliteliydi.
asli hanima bir notumuz olacak dizide yapılan makyaj onun yüzüne cok agir tonlari ona yakışmıyor aşk yeniden dizisinde daha güzeldi.
22-10-2017 23:27 !! ++
umarım güzel olur herşey final bölümü çarşamba günü
23-10-2017 00:37 !! ++
dizinin bitmesini istemiyorum o kadar saçma diziler var bitmiyor .reyting kurbanı olmasın!!!
23-10-2017 00:43 !! ++
final bu carsamba.
su senaristlere bayiliyorum. ya ikisi de aglamaz, genelde kadin aglar, bu dizide ikisi de salya sumuk. bu kadari da olmaz ya.
el nihayet hakanin akli basina geldi.
ama bence cozumu cicekten (kaza kurbani) gelecek :-)
23-10-2017 09:14 !! ++
böyle bir güzelim dizinin bitmemesi lazım bence
25-10-2017 21:24 !! ++
final oluyomuss🙄 guzel diziydi aslinda ama ben pek izlemedim ne biliyim yani fazla ilgimi cekmedi iyi oldu final yapmasi ben yakistirmadim asliyla barisi kiz fazla guzel degil baris tatli birii senaryo sacmaydi daha iyi olabilirdi bari sonu guzel olsa😏😏
_pReNsES_ • 26-10-2017 19:09 !! ++
bence çok güzel bir aşk komedi dizisiydi. reyting bahanesiyle sonlandırılmak yerine senaryoda küçük bir değişiklikle diziye devam edilmesi güzel olurdu. ne gibi derseniz; avukat barış ve eşi savcı aslının ülkemizin adliye koridorlarındaki hukuk mücadeleleri ele alınarak ve de araya güzel romantik sürtüşmeler serpiştirerek, dedektifimiz teo yu ve diğer rol arkadaşlarını olaylarda ön plana çıkararak, hergün günboyu programlarına kötü malzeme olan aile problem ve dramlarının hukuk dışı yollarla çözüm bulmaya çalışan, hukuk sisteminden umudunu kesmiş insanlarımıza hukukun dışında yol aramanın yanlış olduğunu öğretebilecek uzun soluklu bir dizi olmaması için hiçbir neden yoktu.selam ve sevgiler. böyle güzel dizilere imza atmanız dileğiyle.
29-10-2017 13:50 !! ++
yok öyle dizi için o oyuncular olmaz güçsüz karekterler asli komediye yakışıyor ...
diğer avukat bayan yakışır öyle bi diziye duruş olsun guzelik olsun güçlü bi yüz karekteri var ...
ama asli komedi dram yakışır birini savunacak yüz ifadesi yok asli da ...
dizi güzel di bitmeseydi iyi olurdu ...
ama çok saçmaladılar olmayan olaylar çıktı senaryo da okuma çok saçmaydı biz asli yi okurken hic göremedik bi hızlı geçmiş o olmalıydı yansıtılması yok dondurdu yok kayıt silinmedi böyle saçmalık mi olur biz adapte olamadık ayrıca ailenin durumu iyiydi geyim olsun yasam olsun nasıl okuyamamış biraz fazla abartılar
aslinbasindan beri hem okuyup hem çalışacak ti daha mantık li olurdu ...
barış da hemen aşık olmayacaktı
asli da o kadar abartmayacaktı komedi yönü biraz fazla abarttı dizi de dram da var di
o neden komedi yönü çok abartıldı...
06-11-2017 15:17 !! ++
ben aslında izleyecektim ilk bölüm fragmanı hoşuma gitti kızın şoför olması iyi olmuştu fakat bir de baktım saçma sapan bir diziymiş hiç bir zaman izlemedim sadece fragmanını gördüm bir kere ve iyilik meleği olan kızın hikayesiydi yine klişe bir dizi bence
13-11-2017 14:29 !! ++
dizi cok harikaydi bitmesin cok uzuldum amma persembe gunleri ne guzel reyting aliyordu star tv gunun deyisdirmeseydi cok guzel olurdu
17-11-2017 01:55 !! ++
dizinin final kararı alması çok doğru ve yerinde bir karar olmuş...dizi çok saçmalamıştı ...konusu da basit bir konuydu...gittikçe sıkıcı bir hal almıştı..bu nedenle final kararı isabetli ve yerinde bir karar olmuş...tebrikler final karari için...
dizinin oyuncuları başarısız ve uyumsuz olmuş...ayrıca gerçekten saçma yaz dizilerindendi...kız kaçar oğlan kovalar...ancak avukat bir oğlanın taksici kızı kovalaması gerçekten saçma ve sıradan...dizinin bitmesine ailecek mutlu olduk sevindik doğrusu...umarım basit dizilerin yerini güzel hikayesi ve oyuncusu olan diziler alır...insanlar onları izler...
23-11-2017 12:25 !! ++
bu diziyi çok seviyoruz ailecek izliyoruz hele o türküleri bizi çok mutlu ediyo teşekür ederiz sizlere
15-12-2017 23:41 !! ++
dizinin bitmis olmasi hicde iyi bir karar diyildi suan ekranda hic guzel bir dizi yok bu dizininin oyuncularida konusuda cok harikaydi
26-12-2017 20:20 !! ++
son derece saçma olan basit yaz dizilerinden...her bölüm aynı şey oldu...kiralik aşk dizisi tutunca uzun süreli olunca hemen aynı konusu olan bu diziyi yapmışlardı...ayrıca başroldekilerin uzun uzun bakışmaları ve mimikleri hareketleri çok sıkıcı antipatik yani hiç hoş bir durum değil...herhalde bundan dolayı hemen final yaptı...kiralık aşk kadar uzun süreli olamayan dizi oldu maalesef...başarısız oldular ne yazık ki🙄🙄🙄🙄
01-07-2018 22:02 !! ++
1 yıldız veriyorum...o da biraz izlendi diye...yoksa çok basit saçma aşk dizisi...bence iğrenç ötesi bir diziydi...iyiki bitti final yaptı da kurtulduk milletçe vallahi...umarım bir daha basit aşk konulu dizi yapmazlar artık...
02-07-2018 19:54 !! ++
bu dizi ahlaki değerlere uygun değildir...topluma ve genç nesillere kötü örnek oluyodu...ayrıca dizinin konusu kiralık aşk dizisininkiyle aynı gibi...biraz da bir aşk hikayesi dizisinden alıntı yapılmış...az ondan az bundan yamalı bohça gibi olmuş...hiçbir farklı ve faydalı tarafı yok...izlemek vakit kaybından başka birşey olmaz doğrusu!!!
08-07-2018 20:16 !! ++
düşündüğünüzde taksici kızın peşinden avukat birinin her bölüm koşması çok saçma ve gerçek dışı bir durum...başrol oyuncuları başarısız olmuş özellikle aslı karakteri çok vasat ve yeteneksiz...onun yerine hazal kaya ya da sinem kobal daha iyi olurmuş...başrolündeki kız yeteneksiz olunca izleyici sıkılıyor bunalıyor...eski türk filmlerinden kopyala yapıştır yapmışlar birçok sahnede...hiç sevmemiştim iyi ki bitti de kurtulduk milletçe bu saçma sapan diziden
15-07-2018 19:05 !! ++
bu kadar saçma dizinin tekrarını yayınlamaya başladılar...inanamıyorum gerçekten insanlar bu basit saçma dizinin nesini tekrardan izleyecekler anlamadık doğrusu...hep aynı konular hep aynı basit yaz dizisi
22-07-2018 11:49 !! ++
çok saçma sapan dizi...basit yaz dizilerinden...birçok sahnesini izlemeye insanın migdesi kaldırmıyor..iyi ki bitti gerçekten çok saçma bir hal almıştı gittikçe...
28-07-2018 11:00 !! ++
gerçekten hiçbir eğitici faydalı bir tarafı olmayan diziydi...umarım artık farklı konusu olan ahlaki değerlere uygun türk halkına yakışır tarzda diziler yaparlar...ayrıca başroldekiler yeteneksiz gibiydi...başka oyuncuları yetenekli oyuncuları başrolde görmek istiyoruz artık...dikkate alırsanız sesimizi duyarsanız seviniriz doğrusu!!!
23-08-2018 12:49 !! ++
dizinin finali çok güzeldi. sadece final bölümünü beğendim doğrusu💞 onun dışındaki bölümler çok sıkıcı ve aptalca olmuş gerçekten! final kararı alması çok yerinde bir karar olmuş. tebrikler👏👏
22-02-2023 17:05 !! ++
Yorum Yaz