Aşk

Aşk
Dizi Türü:Aşk
Yapımcı:Faruk Turgut
Yönetmen:Oktay Başpınar, Ömür Atay
Senarist:Evren Şit
Oyuncular:Hazal Kaya -> Azra
Hakan Kurtaş -> Kerem
Aslı Tandoğan -> Şebnem
Kanal:Kanal D
Link:kanald.com.tr/Ask
Puan:
5.4 / 10 | Oy: 327 | Yorum: 135

Aşk Yorumları

<< en son yorumları göster

Aşk Yorum sana mı soracak yöneticiler neyi yayınlayacağını neyi yayınlamayacağını? kızım doğruları söylüyoruz evet bi oyuncu değiliz ama halkızz! hazal kayanın berbat oyunculuğunu görmek için oyuncu olmamız gerekmezz! hem rolünün hakkını veremiyo hem de o kadar para alıyo! yazık değil mi unutulmuş iyi oyunculara haa sorarım size!! aslı tandoğana gelelim harika bi oyuncu her şeyiyle. valla siz hazal kaya şakşakçıları olmaya alışmışsınız pembe gözlük takmaya devam edin!!!

03-11-2013 18:09 !! ++

Aşk Yorum bakın azra ismi kullanılarak HAZAL KAYA YA HAKARET EDİLİYOR.BUNLARI NEDEN YAYINLIYORSUNUZ SAYIN YÖNETİCİLER?
hazal kaya iyi bir oyundu değilmiş yok ya senmisin iyi oyuncu.

Serap • 02-11-2013 21:40 !! ++

Aşk Yorum dizideki en masum karakter şebnem kullanılıyo haberi yok zavallımın! azrayı sevenler azra para için sevgilisini satıyo bildiğin. umarım kerem şebneme aşık olur azra da mal gibi kalır aslı tandoğan çok güzel be

31-10-2013 18:39 !! ++

Aşk Yorum can & azra şebnem & kerem olsun yaa

30-10-2013 16:55 !! ++

Aşk Yorum senaryo önemli ama biraz da oyunculuk gerekir.. hazal kaya güzel ama iyi bir oyuncu değil kesinlikle. aslı tandoğan daha iyi rol yapıyo ve bana daha güzel geliyo. bence dizideki en masum karakter de şebnem. o yüzden kerem şebnemle oynarken ona gerçekten aşık olsun. çünkü azra çok bencil sırf kötü adamlardan kurtulsunlar diye sevdiği adamı hasta üzgün bi kızla evlendirmeye çalışıyo bi de diyo ne de olsa ölecek ve siz de hala azra kerem diyosunuzzz

29-10-2013 04:53 !! ++

Aşk Yorum hazala laf yok!oyunculuğuda kendside çok güzel kız..belki diziden ve senaryodan kaynaklı bir durgunluk söz konusu olabilir.ayrıca ben hazal kaya fanı filan değilim.dizinin konusu ve gidişatı önemli benim için.olmasa dizi gitmezse bu hazalın suçu asla olamaz dediğim gibi senaryo çok önemli!!

Serap • 28-10-2013 01:18 !! ++

Aşk Yorum kesinlikle katılıyorum şebnem ve kerem sevgili olmalı haa ayrıca fragmanda gördüm azra hamile şimdi n'olcak yahuu? şu hazala da fazla replik vermeyin nsıl bi oyunculuktur bu?!!!

27-10-2013 03:29 !! ++

Aşk Yorum ya bu hazal kaya oyunculuğu bakakldan mı öğrendi haklısın mafyalar gelince de güldü ya çok heyecansız sıkılıyo insan izleyince artık heyecean vermediği için izlemicem

Melek (: • 26-10-2013 21:08 !! ++

Aşk Yorum biraz heyecan lazım bu diziye ferihada ki gibi.
çok durgun ilerliyor.şimdi keremşebnemi kurtarırsa ozaman şebnemin annesi evlendirir onları elki.birde heyecanlı olması için şebnemin hastalığının geçip ölmemesi gerekiyor.işte ozaman işler karışır.

Serap • 26-10-2013 18:13 !! ++

Aşk Yorum ŞEBNEM <3 KEREM... kesinlikle bu aşk olmalı

26-10-2013 17:46 !! ++

Aşk Yorum hazal kaya fanları bana kızabilir ama abi bu kız gerçekten oyunculuğu bıraksın! a.ş.k 4. bölümü izliyorum otobüse binmiş mafyalardan kaçıyolar sonra mafya geliyo yanına bildiğin gülüyo!! ama aslı tandoğan öyle mi?! hem güzel hem başarılı.. şimdi hazal da güzel ama başarılı olduğnu düşünmüyorum haa yaşı aslıdan küçük falandır filandır da demeyin aslının ilk dizilerinde de oyunculuğu gördük o yüzden dizi şebneme dönsün KEREM & ŞEBNEM olsun azra da kalsın hem dizide çok bencil kendi aşkı parası için şebnemin temiz duygularıyla oynuyo

25-10-2013 03:41 !! ++

Aşk Yorum güzel dizi doyamıyorum o heyecanlanıyorum ya oyuncularıda çok seviyorum

24-10-2013 21:17 !! ++

Aşk Yorum başrol yüzü yokmuymuş?hahahhah!yuh bee!kız yıllardan beri başrollerde oynuyor nerdeyse nasıl dzi izlemek bu bilmemki.

21-10-2013 18:04 !! ++

Aşk Yorum hakan polise gidip mafyayı şikayet etsin

19-10-2013 16:41 !! ++

Aşk Yorum evet yüz güzelliği bakışlar ve profil önemli..profilden bakınca tabikide hazal süper aslı tandoğanda öyle..

17-10-2013 22:08 !! ++

Aşk Yorum EY AŞK!ÖZLETTİN KENDİNİ BU HAFTA!YENİ BÖLÜMÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUUUUUUZZ.
bencede erkek oyuncu başka birisi olabilirdi diye düşünüyorum.hazalında boyu kısa ama hepde uzun boylu partnerlerle oynuyor neden acaba?çünkü boy okadar önemli değil sempatik olması gülerken gözlerinin içi gülmesi önemli hazalda da bunlar fazlasıyla var!
ne diyelim kıskananlar çatlasın!!

Serap • 16-10-2013 22:50 !! ++

Aşk Yorum Ben başrolde ki erkek oyuncusu nu yakistiramadim o yüzden isinamadi m diziyeeeeeeeee

13-10-2013 03:59 !! ++

Aşk Yorum azra keremin şebnemle beraberlini kıskanıyorsun peki sevdiğini neden başkasıyla paylaşıyorsun ki.şebnemin hastalını kullanıyorlar iyileşirse ve keremle evli olursa. azra ne yapacaksın acaba.

10-10-2013 20:10 !! ++

Aşk Yorum süper.deniz sekinin aşk şarkısı harika olmuş çok severdim bu şarkıyı.

09-10-2013 22:55 !! ++

Aşk Yorum AŞK çok iyi gidiyor.süper hazal seni çok seviyoruz. şebneme acıyorum yaa yazık kıza.şebnemin annesi azrayla keremin aralarında birşey olduğunu anlayabilir.ve kerem evlenirse şebnemle,şebnemde ölmezse işler iyice karışır.olan azraya olur ozaman.

Serap • 09-10-2013 22:21 !! ++

Aşk Yorum aynen çook güzel bakmaya doyamıyorum.

09-10-2013 17:56 !! ++

Aşk Yorum bence de güzel dizi.med cezire 1000 basar yada daha çok.çünkü hazal çok iyi güzel bir oyuncu.güzele güzel demesini de biliriz yeterki yaptığı işin hakkını versin ve gerçekten güzel olsun!med cezir gider AŞK devam eder okadar!

Serap • 08-10-2013 23:39 !! ++

Aşk Yorum Hazal kaya iyi bir oyuncu ama başrol yüzü yok bence.

26-09-2013 02:46 !! ++

Aşk Yorum ay tutulması dizisi vardı ona benziyor

25-09-2013 11:34 !! ++

Aşk Yorum hazal kaya en güzel kadın ve aşık ı memun da şimdi de güzel

25-09-2013 10:54 !! ++

Aşk Yorum Hazal kayanın oynadı dizi güzel olur.çok beğeniyorum süper oyuncu. dizideki gelinlik başka oynadığı dizideki gelik'e benziyor.

22-09-2013 18:40 !! ++

Aşk Yorum bence hazal kaya değil de öteki kız daha güzel

14-09-2013 18:57 !! ++

Aşk Yorum HAZAL KAYA MERAKLIYIZ

Eslem Ateşoğlu • 12-09-2013 17:28 !! ++

Aşk Yorum merakla bekliyorummmm

Melek Yüzlüm • 12-09-2013 16:22 !! ++

Aşk Yorum Hazal Haya❤Hakan Kurtaş

10-09-2013 20:51 !! ++

Aşk Yorum Daha Yayınlanmadı ama Hazal a başrol yakışmış yüzü başrol gidiyor artık kadını gibi de duran yüz ifadesi yok bence.
Bu sözlük hep yanlış yazıyor ya Hazal da aşk kadını tipi yok başrol yakismamis

05-09-2013 17:14 !! ++

Aşk Yorum hayal kaya seni özledik

Buket Julİana<3 • 02-09-2013 21:34 !! ++

reklam veriletişim • © 2019 YazarOkur Dizi.