Survivor 2018 favoriniz hangi erkek???

Adem Kılıççı 974
 
Anıl Berk Baki 1124
 
Turabi Çamkıran 140
 
Hakan Hatipolğlu 591
 
Hilmicem İntepe 341
 
Melih Özkaya 48
 
Murat Ceylan 58
 
Ramazan Kalyoncu 4
 
Ümit Karan 6
 
Cumali Akgül 23
 
Nihat Doğan 287
 
Batuhan Buğra Eruygun 3
 
Mustafa Kemal Kurt 9
 
Yiğit Dikmen 3
 


Giriş Yap Üye Ol

Anket Yap

Film Anketi Yap

Oy Ver

5.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Sıkıcı

Yorum Yaz



:: anket bilgisi ::

Yapan Puan Yorum Oy Seçenek Lider
NaNa 5.09 117 3611 15 Anıl Berk Baki

:: benzer anketler ::


:: en yeni dizi anketleri :: [ tüm anketleri göster ]




Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorumları

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
süper bi anket olmuş yapanın ellerine sağlık :) benim favorim kesinlikle anıl berk♡ yani gönüllüler takımının yıldız oyuncusuna🌟

Bahar🍁 • 23-02-2018 07:44 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum benim favorim adem kilicci 😍

23-02-2018 09:20 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum her zaman hılmıcem

23-02-2018 18:14 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum of yanlışlıqla melihe verdim offf oysa ki lider hilmi dir

24-02-2018 07:28 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabiki →hilmicem←

24-02-2018 16:27 !! ++

GuNel... Yorum
arkadaş
ekle
1.hilmicemdirrr ondan basarili bir erkek oyuncu daha tanimadim
of yanlislikla melihe verdim.oysa ki lider hilmiem ola bilirdi

GuNel... • 24-02-2018 20:06 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum melih

24-02-2018 21:05 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum yanlız ♡hilmicem♡ ama muratda iyi

25-02-2018 06:58 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum sadece hilmicem

25-02-2018 07:27 !! ++

❤NefTah❤ Yorum
arkadaş
ekle
anıl tabiki

❤NefTah❤ • 25-02-2018 08:26 !! ++

GuNel... Yorum
arkadaş
ekle
1.hilmicem intepedir !!! benim favorim hilmiden yana oyumda hilmiden yanaaa burada 2.deyil 1.olmaliydi ama anilda efendi bir cocuk
neden yorumlar bu kadar az oysa ki, yorulamar ve oylar fazla olmaliydi neyse benim oyum her zaman hilmicemeee
tabikide hilmicemmm

GuNel... • 25-02-2018 14:16 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabikide♥hilmicem♡

25-02-2018 17:16 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl süper

25-02-2018 18:25 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum 1.hilmicem 💟💟💟

26-02-2018 05:34 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum inşallah hilmicem kazanır kazanda gell 💙💙 seni çok seviyoruz daaima arkandayız .!
hilmicem favorim onu çok seviyorum dualarımız seninle inşallah sen kazanırsın hem iyi hem başarılı hem tatlı hemde yakışıklı dualarımız seninle birtanesin hilmicem..! sen kazanırsın kazanda evine dön survivor neymiş göster 💙💙💙💙

26-02-2018 09:42 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl her zaman bir numara

26-02-2018 14:40 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabiiiki aaanıl
en güçlû anıl

26-02-2018 17:55 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
always❤anıl🌟

Bahar🍁 • 27-02-2018 12:28 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum y hilmice bu kadar geride olamazzz

27-02-2018 13:53 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem kılıççı inşallah 1.olur ben ademi tutuyorum

27-02-2018 21:16 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum muarat❤️adem❤️melih

27-02-2018 22:54 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum en güclü ve 1. aaanıl inşallah her yerde böyle olur

27-02-2018 23:41 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmi cem şampiyon olmalı hak ediyor

28-02-2018 00:54 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum oley anıl liderrr😍😍😍

28-02-2018 07:31 !! ++

SEV BE YUREGİM:-):-):-) Yorum
arkadaş
ekle
tabi ki de uçan adam hilmi cem ya ve murat kızlardan merve sema damla

SEV BE YUREGİM:-):-):-) • 28-02-2018 10:31 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum ya sonunda benimle ayni fikirde olan biri cikdi 1,hilmidir!

28-02-2018 11:58 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem kalbim seninle şampiyon 💖💖

28-02-2018 15:40 !! ++

Gunel ( Hilmicemm fani) sampiyooon Yorum
arkadaş
ekle
tab iki hilmi cem

Gunel ( Hilmicemm fani) sampiyooon • 28-02-2018 18:29 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tek ve en iyi aaanılll

01-03-2018 00:25 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum 1.hilmicemmm

01-03-2018 05:36 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum ya melıh tabıkı cok saf ve tatlı ve hılmıcem tabıkı o da cok tatlı

01-03-2018 13:41 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
her zaman hilmicemmm sen 1.numarasin:) daha dogrusu ucan adam hilmicem intepe... ilk ucan adam hezarfendir ama 2ci de hilmicem intepedir ama hilmi dogal havada ucduuu...hezarfen gibi kanatlarla deyilll
her zaman hilmiii

GuNeL.... • 01-03-2018 19:56 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmicem bir tanedir 💖

02-03-2018 05:38 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl berk başarılar sana.hep arkandayız👍

02-03-2018 16:10 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum murat şampiyon sen olursun inşallah amin😘😘❤️❤️💘

02-03-2018 18:24 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum sonuna kadar adem inşallah bu sene onu şampiyon yapacağız 😍💖💘

02-03-2018 21:40 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum yürü anıl berk en iyi sensin ve her zaman arkandayız başarılar aaanılım;-)

03-03-2018 01:09 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
duruşunu sevdiğim insan😍 ❤anıl berk❤
aynen hep arkandayız anıl böyle devam et :)

Bahar🍁 • 03-03-2018 10:52 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabikide hilimicem yani bravoo

03-03-2018 13:28 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anılım inşallah atışlarını düzeltirsin allah yardımcın olsun kalbimiz seninle

03-03-2018 18:32 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem kılıçci

04-03-2018 16:25 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum almayadan sevgiler adem 😘

05-03-2018 01:52 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tebrikler anıl seni çok seviyoruz böyle devam aslansın sen😎

05-03-2018 08:15 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
muhteşemsin sen anıl berk
forever❤anılll

Bahar🍁 • 05-03-2018 10:45 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum en en en güçlü anılll dokunulmazlıktaki performansın harikaydı

05-03-2018 17:05 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum azerbaycan'dan adem kılıççı tabiki şampiyon 💘

05-03-2018 18:04 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum melıh çunku aralarında en masumu ve safı

05-03-2018 19:57 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
dokunulmazlikda performansi iyidi harika deyil! ve biz haticeye deyil neticeye bakariz sonucda kayp etdiler daha ne olsun?

GuNeL.... • 05-03-2018 20:20 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem maşallah yakışıklı 👍👍

06-03-2018 14:29 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
tabiki hilmicemmm

GuNeL.... • 06-03-2018 15:32 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum sadece dokunulmazlikta değil bütün oyunlarda harikasin sen anıl!❤❤

06-03-2018 17:07 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
burada sms atan varmi ve kime?
hilmi cem arkandayiz

GuNeL.... • 06-03-2018 18:56 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
17:07 dogru anil guclu bir yarismaci ama anil kayp etdiyinde, kendini hep bir yerlere atiyor bu ne tavir? ama hilmicem kazandiginda da kayp etdiyinde de effendi gibi kabul ediyor bu hilmicemin 60% performansi 100% oldugunda hic kimse gecemez!!

GuNeL.... • 07-03-2018 06:12 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
oylar herşeyi anlatıyor çok laf söylemeye gerek yok :) adem ve anıl açık ara önde maşallah ikisinede👌 anıl efendiliğini bozmadan böyle devam et bizden sana tam destek her zaman❤
#anılberk🌟seniseviyoruz

Bahar🍁 • 07-03-2018 07:50 !! ++

GuNeL.... Yorum
arkadaş
ekle
her zaman hilmicem arkandayiz!!!

GuNeL.... • 07-03-2018 11:14 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem adem 👍☝bir insan bu kadarmi yakışıklı olur

09-03-2018 09:56 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tekce yakiskli olmakla bitmiyo perfomansda yerinde olacak
her kes kendine göre iyi 👋

09-03-2018 14:15 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabi ki adem 😍

11-03-2018 13:05 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anil sen birtanesin sen ordaki en iyi en gucli en sakin efendi birisin ben rusyadan izliyorum ve seni destekliyorum senin icin izliyorum surviveri sizin takiminizin yenildigi gun cok sinirleniyorum

13-03-2018 06:44 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem seni seviyoruz ❤❤

13-03-2018 15:59 !! ++

Çiçek Yorum
arkadaş
ekle
tabikide anadolu kaplani her şey dış görünüş değil benim için öyle cumaliyi sevmemiz sebebi hem iyi kalpli ve en onemlisi anadolulu olmasi çünkü bizde anadoluluyuz cumali helel olsun sana anadolu kaplanı arkandayım bütün anadolulu arkanda

Çiçek • 13-03-2018 17:41 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tek şampiyon murat ceylan👊😏

13-03-2018 19:08 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem ve hilmicem

14-03-2018 10:52 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
anıl seni çok seviyorum yıldızsın sen🌟🌟😍

Bahar🍁 • 14-03-2018 15:40 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem candir sampiyon olacak insalah bu sene bayiliyorum ona destegimiz her zaman onunla

14-03-2018 20:22 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem adem 👑👑kralsin

14-03-2018 21:08 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem 😘

16-03-2018 12:54 !! ++

❤NefTah❤ Yorum
arkadaş
ekle
anıl hepsinden daha iyi bence👏👏💟

❤NefTah❤ • 18-03-2018 11:16 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
abbfc ailesi olarak sonuna kadar arkandayız inşallah şampiyon olursun anılım🌟

Bahar🍁 • 19-03-2018 00:04 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl ve nagihan favorim

20-03-2018 17:57 !! ++

Çiçek Yorum
arkadaş
ekle
anıl çok yakışıklıymis yeni fark ettim :-d:-d

Çiçek • 21-03-2018 00:43 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum bence beyler ve bayanlar yalnis düsünüyosunuz gelmis geçmiş en iyi surwiwor yarismacisi turabidir hareketiyle dawriyla hepp sewilen taraf oluyor yine bu sene ... sampiyon turabidir unutmayın...
sampiyon turabi herzamn arkandayiz mersinlililer olarak
sampiyon turabi herzamn arkandayiz mersinlililer olarak

21-03-2018 19:18 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum yanlışlık la ademe vardım anıl olacaktı

22-03-2018 17:27 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hakan olmasyny istiyorum

23-03-2018 18:00 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hakan şampiyon olmasyny istiyorum
hakan şampiyon olmasyny istiyorum we diliyorum

24-03-2018 07:05 !! ++

❤Zeynep❤ Yorum
arkadaş
ekle
sonunakadar #hilmi yine ve yine sampiyon olucak insallahh:)

❤Zeynep❤ • 24-03-2018 13:22 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
anıl anıl anıl🏆dibine kadar anıl sonuna kadar anıl berk.
#sevgimizbaki şampiyon anilberkbaki🔱

Bahar🍁 • 25-03-2018 23:13 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem kıllıçı ❤❤❤

26-03-2018 23:07 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum turkmenistan dan hakany destekliýorum
hakan

27-03-2018 11:22 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem ve hipmicem

30-03-2018 11:39 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum sonuna kadar 😚 adem kılıççı 😍💪

31-03-2018 13:12 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmicem adem ya da anıl turabi favorim !

31-03-2018 21:34 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum benim favorim anıl. bence o çoğu izleyicinin de favorisi😍

01-04-2018 19:23 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum her zaman hilmicem

04-04-2018 06:09 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem kılıccı insellah kazanır.

08-04-2018 18:53 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum adem 😘adem 😘almayadan sevgiler

09-04-2018 00:23 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum erkeklerden birazcik ademi seviyorum

10-04-2018 19:47 !! ++

❤NefTah❤ Yorum
arkadaş
ekle
anıl yaa😘😘😍

❤NefTah❤ • 11-04-2018 19:58 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabi ki 😚 adem😍 hangi mantıkla anıl diyorsunuz anlamıyorum performansı iyi değil bi kere

11-04-2018 22:23 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmicem hepsinden yakiskli

12-04-2018 13:35 !! ++

Bahar🍁 Yorum
arkadaş
ekle
anıl aşktırrr❤
valla isteyen istediğini desin ben onu her haliyle seviyorum
duruşunu sevdiğim anılım🌟

Bahar🍁 • 12-04-2018 22:24 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmicem hem en basarilisi, hem en yakisklisi, hem en dogru konusani , hemmm yani butun en`ler butun hem`ler benim birtanecik hilmicemimde var hilmicem insallah sampiyon olursunda senin 2.ci sampiyonlugunuda hep beraber kutlariz.

13-04-2018 20:09 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum yarışmayı anıl berk kazansın

20-04-2018 17:07 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum merve faniyim ve erkeklerden ademi destekliyorum

26-04-2018 18:27 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum bende merve faniyim ve ademide destekliyorum.

27-04-2018 15:58 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum erkeklerden swordsman kizlardansa rüzgarin kizi

30-04-2018 22:38 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum 1.yi gormediniz herhalde ademmm

03-05-2018 12:47 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum güdümlü füze yanisi kesinlikle anıl
#anılberkfc

bahar

03-05-2018 20:55 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hilmicem 1.dir her kes onu kiskaniyor!

05-05-2018 20:25 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum aslanıl seni seviyoruz
abbfc

11-05-2018 18:42 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum türkiye 80 milyon şampiyon bu oylar üzerin den belli olmaz ayrıca şampiyon turbo turabi

13-05-2018 00:20 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl ve hilmicem

15-05-2018 15:35 !! ++

ARYA Yorum
arkadaş
ekle
adem ve murati seviyorum baktim murat'ın oyu az ona verdim:))

ARYA • 16-05-2018 17:19 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum benim için adem kılıçcı

17-05-2018 20:50 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl dururken nasıl başkasına oy verebiliyorsunuz şaşkınım

23-05-2018 17:36 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl ve hılmıcem sevıyorum
hılmıcem ve anıl oranın yakısıklıları muratta nedense gonullulerın kızlarında guzel erkeklerıde genc ve yakısıklılar bu yuzdende olsa gonullulerı tutan daha cokdur

24-05-2018 03:01 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum ben ademi seviyorum

24-05-2018 14:42 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum tabiki hakan hatipoğlu

27-05-2018 08:37 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum oyumu hakan hatipoğlu'na verdim çünkü o bir efsane

27-05-2018 10:29 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum 7 senedir survivor takipçisiyim ama anılı sevdiğim desteklediğim kdr kimseyi sevmedim anıl sen harikasin bee her yönünle harikasin 😍😍😍
seni lider yapicaz bu ankette

29-05-2018 21:10 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum sonuna kadar anıl
bu sene kazanmayı hakeden bı tek o var tek gonullu turkmenıstanda cok sevenın var en ıyı sensın:)
boyle devam...

01-06-2018 14:55 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hadi anilcilar anılı bu ankette lider yapalım eller çalışsın

03-06-2018 02:01 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum ha anili yaparsiniz lider tabi tabi... eger ademi gecerseniz ademm sampion anilcilar haberiniz olsun.

04-06-2018 23:01 !! ++

AMİNEE... Yorum
arkadaş
ekle
ademm turabi damla hilmi

AMİNEE... • 13-06-2018 00:25 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hakan elendi ya çok üzgünüm off

25-06-2018 00:02 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum survivor a damga vuran tek isim hakan dır o süperdir o candır

01-07-2018 19:39 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum hakan ın soyadı hatipolğlu değil. biraz dikkatle hazırlayabilirdiniz. düzeltin bari ayıp canım!!!

14-07-2018 14:34 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum oleeyyy anıl lider favorim anıl berk seni çok seviyorum anıl berk

13-08-2018 08:13 !! ++

Survivor 2018 favoriniz hangi erkek??? Yorum anıl berk baki

14-08-2018 08:04 !! ++

Yorum Yaz


reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.