Kuruluş Osman

Kuruluş Osman
Dizi Türü:Aksiyon, Tarihi
Yapımcı:
Yönetmen:
Senarist:
Oyuncular:Burak Özçivit ->
Kanal:ATV
Link:https://atv.com.tr/diziler/kurulus-osman
Puan:
4.4 / 10 | Oy: 4399 | Yorum: 1107
Kuruluş Osman Rating
27-11-2019114.59
20-11-2019113.48
Dizi Bilgisi Dizi Oyuncuları
Oy Dağılımını Göster
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Kuruluş Osman Yorumları

<< daha yeni yorumları göster | << daha eski yorumları göster >>

Kuruluş Osman Yorum buradan kuruluş osman'ın yetkililerine sesleniyorum!!! ne olursun lütfen bala hatunla osmani şimdiki dizilerdeki gibi sevgili gostermeyin ayıptır tariha saygısızlıktır
bu kuruluş osman'ın olmayan yeri bala ile sevgili gibi olması onu kaldirn iyileşecektir yoksa kimse bakmaz bu filime. koş koca osmanlı imparatorluğunu kuracak osman gazi'nin eli degemimşdir aşık sevgiye.çok ayıptır yapmayın aşık filani silin

25-03-2020 22:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman'ı canlandıran oyuncu çok yetersiz, oyunculuğu değerli tarihi karakteri canlandırmada çok yetersiz.. izlemiyorum...

25-03-2020 21:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum Ďırılış ertuğruldaki dızinin güzelliğınin binde birini bulamadim her çarşambayı iple çekerdim adeta yaşiyordum diziyi izlerken kuruluş osman dizisini izlerken ise ne bir heyecan ne tarih duygusu yaşıyorum diriliş ertuğrul dizisini özlüyorum keşke devam etseydi

25-03-2020 21:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum aslında diriliş den beri çok severek izlediğim bir dizi idi. aynı ekibin kuruluşu çekmesini de arzu etmiştim. hayalimin bir kısmı gerçek oldu ama beklediğim gibi değil bu tarihi bir dizi gerçeğe biraz daha yaklaşsa idi. aşk hikayesi biraz 3. planda olsa idi.önce erken dönemde etuğrulun eşi öldü diziden bir oyuncumuz ayrılmış oldu. sonrasında osman bir anda sahneye çıktı baba yok oldu nerede ertuğrul gazinin oğluna verdiği öğütler onu yetiştirmesi , hiç değilse bir on onbeş bölüm hikayenin akışı açısından sanatçılar bir arada oynasalar idi.ertuğrul gazinin diğer oğlu nerede savcı bey hiç bahse konu olmadı. çok garip olacak ama diğer dizide bamsının birde kızı vardı. adam birden yalnız kaldı. daha çok şey yazılabilir ama sanırım yazarın başka planları var. diriliş güzeldi ama hikayenin sonunu yetiştirmek amaçlı olsa gerek onunda finale yakın bölümlerinde sükutu hayale uğradım.şimdi hala bekliyorum eski heyecanı ve konu bütünlüğünü yakalamak için.

BİLGE • 25-03-2020 16:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman dizisi 5 tane alpdenmi kurudu koskoca osmanlı tevleti aklımızdan dalgamı geçiyor bunlar beşkuruşluk filim yapmışlar onuda bu milete yuturmaya çalişiyorlar osman dedikleri zat ne anna var ne baba var nealt yapısı var gedilinden büyümüş bir zat var

25-03-2020 00:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliside izledim kuruluşu da izliyorum ama en güzeli kuruluş osman o kadar iyi oynuyolarki bitene kadar izlemeye devam...en iyi canlandıran kişi burak özçivit

23-03-2020 14:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum engin altanin mimik hareketleri cok iyiydi osman sen de biraz bagir ertuğrul gibi bu ne ya olum sahneleri bile aglatmiyo adami
osmani niye burak ozcivit yapmislar biliyormusinuz sacina bsaina takilmislra gwrcek tarihte isman gazi karaymis olum engin altan sacini kataya boyayin gitsi n osman olsun bu kadar takilmayin yani

21-03-2020 00:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum y’a osman nasil kuracak sadece beş tane alplerıye onu anlamadım be ne zaman osmanlı imparatorluğu kurmaya başlayacak ıyııkı bamsı ve abdullah var osman’ı alplerı daha yıgıt olsa daha da iyi olacak bence bıraz daha canlı olsun

19-03-2020 01:36 !! ++

Kuruluş Osman Yorum film arası çok reklama yer veriliyor. bazı yerler saçma. çok uzatılıyor ve seyirciyi boğuyor. aksiyon olması lazım iken, aksiyonsuz sahneler çok ön plana çıkıyor. daha osman bey olcak sözünü geçirecek. türkleri birleştirecek devlet kuracak. bunlar ne ara olcak. uzarsa izlemi düşecektir. bunu kesin olarak diyebilirim. birde ertuğrul gazi dizinin ilk başlarında olup ölmesi lazımdı. ikincisi ertuğrul beyin alpleride osman'ın yanında olmalıdır. sadece bir kaçı var. ayrıca selcan hatunun obası olması lazım. dündar'a abisinin nasıl bir yol izlediğide dizide sürekli hatırlatılmalı. moğul sorunu bitmeli. yenilmeli. bizanslılarla savaş yapılmalıdır. flim uzatılmamalı. osman beyin biraz daha kurnaz ve akıllı olduğu ön plana çıkarılmalı ve sürekli düşman öldürmeli. aşktada kazanması gerekir. ben tarih sevdalısı biriyim. ayrıca senoryada yazıyorum. eğer bir film çekiyorsanız tarihle ilgili. gerçeğe benzetilmeli ve seyirciyi sıkmamalı. türkler değil düşmanın işkence çekmesi yenilmesi daha ağır olarak ön plana çıkarılmalıdır.

18-03-2020 23:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman rolu oturduda ben su baygal sacmaligini anlayamadim.konusma tarzi hareketleri o kadar sacma ki hic olmamis. bir ayin yapiyor sanki filmi ayinin arasina koymuslar o kadar uzatmislar. baygal rolu hic iyi degil olmuyor inandirici degil bir an once konusma tarzi yuruyusu bakis sekilleri degistirilmeli

18-03-2020 23:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah askına yaa cektıgınız sacma sapan 30 yıl once cızgı film gıbı yemın ederım

18-03-2020 21:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ne yorumu yaaa filmin içşne etmişsiniz bence diriliş ertuğrulu bidaha izleyin ertuğrul beyi görünce hpimiz heyecanlanıyorduk osmanda gelene yeniliyo gidene yeniliyo yani berbatsınız

18-03-2020 21:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum biz daha dikkatli olsunlar. daha özveri ve kaliteli film çeksinler diye film hakkındaki izlenimlerimizi aktarıyoruz. eleştiriye açık olalım. dizi hakkında bir yorumun varsa yaz. yoksa eleştiri hakkını kullananlara sataşmak hoş bir davranış değil.

18-03-2020 20:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osmanın ve balgayın konuşma tarzı çok yapmacık ve zorlama . normal konuşma tarzı bile sürekli meydan okuma tarzı ile geçiyor. bu da çok sıkıyor nerede ertuğrulun konuşma tarzı ve tonlamaları nerede osmanın her cümlesindeki zorlama meydan okuyan konuşma sitili. dizide bir tek rolünün hakkını veren duruşu ve konuşma tarzıyla alişar olmuş

18-03-2020 16:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum beyenmeyen izlemesin bu kadar basit
çoook güzel bir dizi

16-03-2020 17:12 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şanlı osmanlınin kuruluşunu rezil ettiniz dünya bi taraflariyla gülecek bize son dönemde kayı obasi 5500 çadır sayısı var tarihte senaryoyu sacmaladiniz tarihi rezil ettiniz. hevesle beklediğim gününü artık beklemiyorum izlenmiyor

15-03-2020 15:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya cok guzel dizi ama ertuğrul ve turgut bey gelse dizi daha da cok cok guzel olacak amcasi denen o haï d’en hayir yok
iyi ki dündar bey ve selcan hatun var

14-03-2020 20:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum rezalet ötesi bir dizi olmuş. 1. oyucular özellikle osman sürekli bağırıyor böğürütor. 2. oyuncular çok basit kalmış. rollerinin hakkını veremiyorlar. 3. gerçekler sürekli çarpıtılmış. terihimizde olmayan şeyler eklenmiş. 4. dizi akıcılığını kaybetmiş ağırlığını kaybetmiş. oyuncular sanki bir tiyatro sahnesindeler gibi hareket ediyorlar. 5. ertuğruldaki samimiyet dostluklar kaldırılmış. 6. sürekli ön planda osman ve saçları var bağırması böğürmesi var. anlamıyorum bu adam hiç normal konuşmamımı hayında. 7. ahiler ve şeh edabalı bu kadarmı basite indirilir yazıklar olsun. 8. osman kızın peşinden koşmaktan kaç bölümdür yoruldu bumu osmanlının kurucusu yakıştırdığınız özellik. 9. önce ertuğrulun kaçırdığım bölümlerni mutlaka izlerdim şimdi osmanı hiç izlemiyorum izleyesim gelmiyor. 10. olmamış olmamış olmamış osman rolüne yakışmıyor o rolü kaldıramıyor hakkını veremiyor.

14-03-2020 01:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizide islam'ın gönüllere huzur veren anlayışını alamıyorum sünni hanefi itikadını pek göremiyorum ki islam'ın cihat anlayışı yerini intikam ateşi almış gidiyor ne bileyim neresinden tutsak içime sinmiyor

13-03-2020 00:24 !! ++

Kuruluş Osman Yorum okurmusunuz bilmem ama acizane bir ricam var.
şeyh edebali'nin sarığı alnını tamamen kapatmış.
namaz kılarken alnının çıplak olarak secde mahalline değmesi lazım.secde namazın farzlarındandır.alın çıplak olarak yere değmazse secde yerine gelmemiş olur.şeyh edebali gibi bis alim de bu kadar bariz bir hatayı yapmaz.bu durum bu kadar büyük bir alime hakarettir.saygılar.

12-03-2020 22:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi resmen bitirdiniz batırdınız mahvettiniz rezil ettiniz kepaze ettiniz
ben diriliş ertuğrulunun her bölümünü hiç kaçırmadan izleyen bi seyirciyim ve tekrarınıda şuan sizn yaptığınız kuruluş osman dizideki saçmalıklar yüzünden ertuğrulu izliyorum yazık gerçektende çok yazık
kuruluş osman dizisi sanki tiyatro sunuyorlar gibi doğru düzgün konuşan kimse yok sözleri uzatarak konuşmak ne la, osmanı hiç cenk ederek görmedik hep at üstünde boş teneke gibi tangırdatıp duruyor icraat yok obaya baskınyapılıyor osman tek alpleri nerde av peşindelermi bundan sora kendiniz oynar kendiniz izlersiniz bu diziyi siz beceremiyorsanız tekrar trt 1 e verin orda daha iyiydi

12-03-2020 14:22 !! ++

Kuruluş Osman Yorum böyle şanlı bir tarihi basitleştirerek anlatmaları olmamış diriliş ertuğrul eksklerine rağmen çok güzeldi burak özçivit osman karakterine yalkışıyor ama yönetmen beceriksiz oyuncular harika ama dizinin yönetmeni senaristinin biran önce değişmesi gerekir yazık bunca emeği ziyan ediyorsunuz dizide biz türklerin kudretini,töre ve yaşantısını işleyemiyorsunuz içinize sızmış fetöcü,yahudi,hırıstiyan var herhalde tarihin seyrini değiştiriyorsunuz.

12-03-2020 06:28 !! ++

Kuruluş Osman Yorum zekamızla dalga mı geçiyorsunuz? ertuğrul ‘dan sonra bu kadar saçmalayacağınızı düşünmezdim. bu kadar kötü senaryo olmaz. çocuklar bile seyretmez bu saçmalığı. düzelir diye sabrettim ama artık umudum yok. daha seyretmeyeceğim.

11-03-2020 22:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum artık erturul getirsin su yönetmen onsuz tadı çıkmıyor. erturul diziye getirin.gelsin artik

11-03-2020 22:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum moğolların saçma sapan ayinlerinin yarısı kadar bir cüz kuran iki rekat namaz bir hadis vakit ayırımı yok yazık ki filmin ana konusu iman iken

11-03-2020 22:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman, şebelek osman'a döndü. gelen vuruyor giden vuruyor. ertuğrul dizisini çok arıyoruz. filmde çok kopukluk oluyor. osman'ı bu kadar aptal göstermek benim şahsen onuruna dokunuyor. madem bu kadar aptalsın koskoca devleri nasıl kurdu? obası baskına uğruyor o edebalı derdinde. hiç bir bölümünden zevk alamadım. çok sıkıcı oluyor bölümler. inşallah şahlanışı görebiliriz.

11-03-2020 20:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul bey dönmeden izlemiyoruz çok acemice sahneler var her an bi köşeden ertuğrul bey gelecek diye dizi mi izlenir

11-03-2020 19:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben burak özçivit'i muhteşem yüzyılda malkoçoğlu rolüne çok yakıştırmıştım bu rolde olmuş bence neyini beğenmediniz anlamadım.ertuğrul konusunda katılıyorum diziye ertuğrul ve turgut gelmeli.edepalı rolündeki oyuncuyu dizinin başından beri role yakıştıramadım.yannis dizinin başından beri kızını bir ona bir buna sunuyor rahatsız edici...namaz kılınan sahne bir iki kere ancak gördüm neden namaz sahnesi bu kadar az dizide?burak özçivit'in oyunculuğunu beğeniyorum ama evet oturmayan bişey var bu dizide🤔

10-03-2020 17:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yav osman ne kadar abartılı sesler yapıyor ertuğrul gazi gibi normal konuşsun abartılı sesi için izlemeyen çok

09-03-2020 22:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul dönsün artik , onsuz tadı yok.

09-03-2020 19:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tek kelimeyle berbat bırakın çekmeyin ben ertuğrulu izliyorum sizde öyle yapın

08-03-2020 12:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihle uyumu hemen hemen hiç yok. sanki kasıtlı olarak türk beylerinin hemen hemen hepsini haset, güvenilmeyen paraya düşkün olarak gösteriyorlar. ayrıca türk kadınlarınıda bütün bu haset, kin , kıskançlık olaylarında başrolde gösteriyor. tarihimizde türk kadınları beylerin işlerine hiç bir zaman bu kadar karışmamıştır. hele en son bölümde osman gazinin yengesi onu moğollara satıyor. ayıp artık diriliş ertuğrulu izliyordum artık bu diziyi izlemiyeceğim, kimseyede tavsiye etmem

FASTER • 07-03-2020 17:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul dizisini hiç bir hafta kaçırmadan ve sabırsızlıkla her hafta çarşamba gününü iple çekerek 150 bölümünüde seyrettim hatta 150 bölümü internetten 3. keztekrar ederek seyrediyorum, kuruluş osman dizisinde dirilişdeki o ruh kalmamış o yüzden 1.bölümden sonra 1 kez bile kuruluş osman dizisini seyretmedim onun yerine diriliş ertuğrulu internetten 3.kezizliyorum 3. tekrarın 64. bölümündeyim.

05-03-2020 19:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizinin yapımcısı ve senaristleri tarih bilgisinden yoksun,gerçekte yaşamış olan tarihi karakterler dizideki karakterlerle hiç uyuşmamış, ertuğrulgazinin olmaması zaten başlı başına handikap, oyuncu ile anlaşamadın tamam koy yerine bir ertuğrulgaziyi oynayacak birini tarihi olguya bağlı kal, moğollar söğüt e hiç gelmedi saçma sapan senaryo, hiç bir şey bilmiyorsan bir tarih uzmanı danışman olarak al güzelim tarihi olayların dizi ile hiç alakası yok artık izlemiyorum.

05-03-2020 17:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bey hatunu olan zöhre hatun, oğlunu internet kafe alışkanlığından uzak tutmak isteyen ve bunun icin gidip kafe işletmecisi ile görüşen günümüz annesi gibi yansitiliyor ve balgay ile konusmaya gidiyor! senarist cok fazla arka sokaklar izliyor sanirim...osman bey ile yoldaslik edecek ogula hangi anne dur diyecek o devirde...turk milletine ve tarihine hayranlik duyan milyonlarca dizi kitlesinin akli ile resmen dalga geçiyorlar..!milyarlarca para kaldirilan biri diziye 20 tane figuran bulup osman bey'in yanina koyamiyorlar...mogollari da bu kadar yuceltmeleri, bu dizi senaristlerinin turk tarihi sevgisine dair ciddi suphelerin dogmasina neden olmaya basladi...kayi beyligi boyle rezil durumlari hic yasamamistir, bunlari yasamis gibi gosterip devlet kurdursan ne olacak!! devlet'in bu duruma kesinlikle el koymasi lazim cunku bu dizi siradan bir konuyu ele almiyor...

05-03-2020 13:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş şimdi tarih te osmanlı padişahları fiyatları beyleri vs yada kişiler şahıslar hepsi sakallı ve dizide sakalsiz kişinin olması ne acayip durum ki osman beyi canlandıran burak bey her bolum taraş makinası ile sakalini kesiyor siz mı tarihe ayak uyduracaksınız tarih mı size saygılı değiller yaptıkları ise ve tarihe o yüzden izlemiyorum

05-03-2020 09:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum atv dizinin sonunda ki üst üste verdiğin iki reklamla kendi kalitesizligini ortaya koyuyor ve izleyiciyi bıktırıyorsun , zaten bu çocuk osman rolüne yakışmadı birde sen yapma atv

05-03-2020 07:34 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi de osman rolu hırçın bir genç ten ileri gidemiyor
ertugrul ise hem zeki hem güçlü bir karakterdi
yanlış yapıyorsunuz kendinize çeki düzen verin

05-03-2020 00:19 !! ++

Kuruluş Osman Yorum 4 mart tarihli bölümü de izledim.
senarist aynı senarist olamaz.bu kadar aptalca ve saçma sapan hareketler...
pes.
bu kadar sınır edilmez seyirci.
hiç mi iyi bişey yok ya.
bugün sondu,daha da izlemeyeceğiz bundan gayrı.

05-03-2020 00:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihte osman gazi'nin sürgün edildiği yazmaz. sürgün edilen tarihte de yazdığı gibi dündar dır. dizi yapımcıları tam bir çocuk masalı senaryosu çekip sadece çocukların eğlencesi bir dizi masalı yapıyorlar. ertuğrul gazinin olmadığı bir dizide hayır yoktur. ertuğrul varsa osman gazi vardır. bu ne lahana bu ne perhiz alın yeyin lahana sapını.
kuruluş osman dizisi tam bir fiyasko tam bir rezalet hangi milletin tarih masalı bu dizi. türk tarihinde böyle masallar yok. gerçekler var o da türk'ün şanli tarihi. türk tarihini okuyanlar bu masala kanmaz. yaziklar olsun dizi yapimcilarina sifir üstünden eksi sifir utanmazlar arlanmazlar yaziklar olsunnn.

05-03-2020 00:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul u 1 bölümden son bölümüne kadar ailece izledik ve çarşamba günü gelmesini dört gözle beklerdik lakin kuruluş osman ilk bölümünden bu yana izliyoruz neeerdeee diriliş ertuğrul nerde eee kuruluş osman dizisi arasında dağlar kadar fark var hiç güzel yapamadınız diziyi bundan sonra kuruluş osman i izlemicez çektiğiniz diziyi oturun kendiniz seyredin yapamıyorsanız bırakın diriliş ertuğrul dizisini çekenler yapısında diziden zevk alalım

04-03-2020 23:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu diziyi çeken ve yazan insanların zekadan hiç pay almadığına şahit oluyoruz ayıptır ya günahtır insanları bu kadar aptal yerine koymayın bu mudur akıl bu mudur osman beyin uzak görüşü burnunun ucunu göremiyor akla hitap eden tek bir icraatı yok hiç bir fikri akli hareketi zeka pırıltısı olmayan baştan sona osman beyi rezil eden bir dizi yazın deseniz bu kadarını kimse beceremezdi yazıklar olsun

04-03-2020 23:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizide çok fazla şiddet sahnesi var...sürekli kılıçla kafa kesiliyor...göz oyuluyor...bütün dizilerde ve programlarda şiddet sahneleri yasak olduğu halde neden bu dizide serbest anlamıyoruz...diziyi çocuklar da izliyorlar...rtük buna nasıl izin veriyor acaba...

04-03-2020 23:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum katılıyorum aynen bukadar numdar edilir sadece laf ve tının tının müzik hepsu diizi falan kalmamış vakit ayrmaya değmez olmuş

04-03-2020 22:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yazıklar olsun sizin tarih bilginize ne ertuğrul gazi be beyliği hiç bir zaman moral hakimiyetine girmemiştir. bu ne biçim diz izledikce soğudum diziden

04-03-2020 22:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizide gerçeği yansıtmadığı ortada hayel ürününü çekip sünüyorlar, izleyenleri aptal yerine koyuyorlar , sormak istiyorum osmanlı bir kaç alpleriyle mi kurmuşlar osmanın yanında dost yok ama osmanlıyı kuracaklar hayırdır sihirli bir deynek mi değecek de mi osmanlı kurulacak zaten kaliteden yoksun bir dizi anlayışımız var ben izlemez isek bunlarda çekmezler

04-03-2020 22:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah aşkına dündar bey ne işe yarıyor,bu kadar durgun bir film olurmu beklemekten yorulduk bitsin şu dündar’ın görevi sıktı bizi yaw

04-03-2020 22:44 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi saçma sapan bir hal almaya basladi...dizinin senaristi ya da yapimcisinin ciddi bir moğol hayrani oldugu cok askar...onceki bolumlerde turk beylerini ve de alplerini moğola binek hayvan yapip kamcilatti simdi de koskoca kayi erlerini ve de hatunlarini mogolun kopegi yapti,yaziktir...
tarih bilgisi biraz olan lise ogrencisi bile bu senaryodan daha inandirici bie kurguvile karsimiza cikardi...dizide osmanlinin kurulusuna degil moğollarin yuceltilmesine sahit oluyoruz sadece..rezalet

04-03-2020 21:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oyuncularla bi sorun yok fakat kaç senedir 4 tane alp bir hafta dizide ne olacak diye bekliyoruz dizi başlıyo koca bi bölüm adamlar laf dalaşı birbirinin yüzüne bakıyo film ilerlemiyo herşey para olmuş yazık buneya

04-03-2020 21:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bidefa başrol de arkadaş olmamış mankene gel oyna dersen agzını geve geve konuşur yiğit adamın başı gıçı oynamaz bu kadar cok konuşmaz bana verdi etki karşımda kibir abidese bi şahsı oynuyormuş gibi her hareketi yapmacık engin altanın dirilişinden sonra bunu izlemek işkence gibi
ayrıca cıkışlar cok gereksiz racon keserken agzını bu kadar gevecek kelimeleri bu kadar uzatacak nevar magrada kaleye girme planları yaparkenki sahnede mesela harıta üzerinde gösterirken durduk yere haritayı deliyor gereksiz hareketler hiç ertugrul dizinden ilham gelmedi size oynuyamıyor kardeşim herkes işini yapsın oyuncu oyunculuk manken mankenligini yapsın selcan hatun bamsı bile ertugruldaki gibi oynuyamıyor oruhu yakalayamışlar
tutmaz arkadaşlar tutmaz mankenden osman olmaz hertarafı oynuyo tozcu yaşardan edebali cıkmaz hiç boşuna zorlamayın

04-03-2020 13:29 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence kuruluş osman dizisi çok vasat bir ertuğrul gibi olamaz çok yapay ruh yok başrol verilen oyuncu başlı başına vasat tarihi yaşamıyor sadece alacağı paranın heyecanı içinde kıvranıyor olmuyor diriliş ertuğrul nere bu nere olmadı yapamadınız vasat vasat vasat

02-03-2020 11:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum lütfen artık bir son verin bu çocuk filmine. rezil ettiniz koskoca osmangaziyi

29-02-2020 20:01 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu kadar uyduruk, saçma sapan bir senaryo görmedim. yahu yapamıyorsanız, bırakın yapmayın, harcadığınız paralara yazık. diziyi aralıklarla sadece 2-3 bölüm izledim, her izlediğimde saçma sapan olaylat gördüm. tesadüf olamaz herhalde.

29-02-2020 15:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bütün hıristiyanlar türkçeyi ana dili gibi konuşuyor...bir tek sofia aksanli...çok komiksiniz...bu dizi hiç olmamış...zaten tarihle de hiç alakası yok...osmanlı hırsızlık yapılarak kurulmadi... tarihi bir diziyi böyle yalan dolanli işlemez hiç yakışmadı...zaten burada çok kaşıntı...izlenmicez artık...

29-02-2020 13:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihe hiç uymuyorlar, kadınları daha çok önplana çıkarıyorlar , saçma bir dizi haline geldi artık izlemiyorum zaten.

27-02-2020 15:29 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ilk bölümünden beri çok severek izlediğim bence son yılların en güzel dizisi diriliş ertuğruldan daha çok beğendim sonuna kadar izlemeye devam edeceğim.
osmanı obadan kovdular samsa ile düşman oldu çok merak ediyorum acaba bundan sonra olaylar nasıl gelişecek.

27-02-2020 08:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah aşkına yok böyle birşey çıldıracam bunasıl bir senaryo bir sürü saçmalık vardı ama bu son yetti gayrı bir sır vvar ne sırmış be baba yarısını küstür eş adayını küstür en yakın arkadaşını küstür sonra git obasını bas adama saldır birde kama
çek biz türküz silahsız adama silah çekilmez ahlakı ile büyüdük hopbala osmanlı devletini kuran adam bunu yaptı yahu osman beyinkemikleri sızlar allah aşkına bırakın beceremiyorsunuzzz

27-02-2020 03:40 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi mahvettiniz hazreti alinin cengini anlatıp hz aliden hiç söz etmemek çok çirkin allahın aslanı hz alidir .onuda hz hamza diye anlattınız yalan ve yanlış bilgi.din dersimi izliyoruz kurandan ayetleri mi dinliyoruz .oyuncular çok yetersiz konu hiç ilerlemiyor .senaryo berbat çok yazık.

27-02-2020 00:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum 1 dizi müzikleri değişmeli, yeni müzikler bulunmalı
2 edebalı nın kızı bir savaşçı gibi her taşın altından çıkmamalı
3 savaş sahneleri daha gerçekçi ve mantığa uygun
4 uzun uzuuun at sürme ve bakışma sahneleri olmama

yada, daha iyicesi final yapılmalı.

27-02-2020 00:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum önce hırsız yaptınız ceddim osmanı şimdide bıçak çekti samsaya devlet kurucusu ne osman bu kadar alçakmıydıyazıklar olsun .. dahada izlemem

27-02-2020 00:00 !! ++

Kuruluş Osman Yorum askere gitmemis adam bomba patlasa kacar dunyayi kurtariyor sacma ertugrul cok guzel hayla tekrarini izlerim

26-02-2020 23:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum olmamış ne hikayesi nde başrol oyuncuları olmamış tam bir fiyasko

26-02-2020 23:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarih filimine bak, ne örf,ne adet, ne gelek anlatır. fantastik bir film oldu. beklentilere bak, çıkan malzeye bak. filmin de laf ile peynir gemisi yürütülmeye çalışılıyor.

26-02-2020 23:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi brezilya dizilerine ve arap methiyesine, entrikalarla dolu olmuş. dizi türklükten uzaklaşmış, arap mı, brezilya mı, entrika dizisi mi belli değil. diziyi özüne söndürün.

26-02-2020 23:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum eveeet bu bölümde ertuğrul dizisinde sık sık gördüğümüz o güzel namaz gözyşı ile yapılan dualar kalmamış.ne namaz ne niyaz kalmış ne alplerden ne osmandan namazda secdede ibadette göremedik hatta gerçek bir takva ehli olan şeyh edebalının bile birkez namaz kıldığını ibadet ettiğini dua ettiğini göremedik işi galiba hadislerle ve ayetlerle götürecekler.

26-02-2020 23:07 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman başrolde n çıksa çok güzel olur dizinin hakkını veremiyor

26-02-2020 22:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şu diziye bi kalite getirin kardeşim bu ne ya laf ebeliğle dizimi oynar sanki tiyatro. ayrıca osman gazi 5 10 kişiylemi kurdu koskoca devleti ertuğrul gazi deki kalitenin yarısı yok daha iyi versiyon bekliyoruz

26-02-2020 21:21 !! ++

Kuruluş Osman Yorum terbiyem el vermiyor çektiğiniz dizinin...çukur dizisinin kayı versiyonumu bu? hal ve hareketlere bak nerde ertuğruldaki ağır başlılık ve edep?!?! bumu kurmuş osmanlıyı?

25-02-2020 23:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok kötü dizi türkler savaşçı bir milletiz 3.5 tane mogol koca obayı basıyor hıc nı adam yok orda

25-02-2020 09:01 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ya lütfen kahroluyorum ya belki biraz zevk alırım diye oturuyorum tv nin önüne, yarım saat dayanamıyorum ya lütfen engin altan'ı osman diye oynatın ya ,makyaj filan yapın.bir de rating oranları yüksek gösteriliyor nasıl oluyor anlamadım.

23-02-2020 23:59 !! ++

Kuruluş Osman Yorum türk lik bu kadar ayaklar altına alınamaz yazıklar olsun sizin senaryonuza 50-100 kişiyle kayı obasini ele.gecirip alpleri at yerine koyuyorlar bu senarist kime hizmet ediyor bu kadar saçma bir senaryo olamaz

23-02-2020 11:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bir izleyici moğollar turktur ve onları bu kadar kötü göstermeyelim demiş. hayır moğollar türk değildir ve tarihin en vahşi ordusudur. anlatılan, gösterilen az bile

22-02-2020 19:35 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tarihi gerçeklerden tamamen uzak, hayal ürünü ve türk milletini aşağılayan bir dizi. dizinin tarih danışmanı kim? ayrıca yapımcının amacı ne merak ediyorum.

22-02-2020 17:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi heyecan sıfır. oyuncu kadrosu çok zayıf. asker sayisi daha fazla olabilirdi. sonuçta bir devlet kurulacak. klask baskınlar var esir almalar. daha kalabalık ve aksiyonlu olabilir.

22-02-2020 11:44 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaşlar moğolları bu kadar öne çıkarıp osmanın alplerini köpek ve at edip arabaya koştular ayıp diziyi bırakın izleyelim

20-02-2020 16:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum balgay hiç moğola benziyor mu? bu kadarda ciddiyetsizlik işin,dizinin yavaş yavaş sulandırıldığının göstergesi. kurtlar vadisi pusuda da aynısı olm
uş ve dizi izlenmemeğe başlanmıştı.

20-02-2020 15:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çizmelerle kafa ezmeler esir düşürdüklerinın yüzüne tükürme arabada moğalları çekmek kırbaçlamak yalın ayak falan ciğerim yandı üzücüydü

20-02-2020 09:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tamam reklamda lazım ama son sahneyi iki defa reklamla kesmek insanları diziden soğutuyor hiçbir dizi bunu yapmıyor koskocaman atv gibi bir yayın kuruluşuna yakismiyor

20-02-2020 00:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok mükemmel bir dizi derken az önce koca bir dizi boyunca moğolların türkleri tasmayla dolaştırıp kırbaçlama yarışı yapışlarını izleyip bir diziyi nasıl çamura sokmalarına ve türkleri bukadar düşmüş göstermelerine osmanlıyı böyle kirlettikleri hayallerini izleyip yönetmene ve kanal sahibine hanginiz haçlı torunu hanginiz türk düşmanı osmanlıya kafada yapmak istediğiniz hayalinizi anlattığınız diziyi izledik acaba diye sormak istiyorum ve lânet olsun kuruluş osman yüzünden onuda atv yi de izlemem artık lânet olsun yapacağınız diziyede kanalada

19-02-2020 23:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok kötü bir senaryo. kayı ve osman gazi bu kadar zilleri maruz bırakılamaz. kayı boyu nezdinde osman gaziyi ezdikçe ezmişsiniz. hiç hoş değil...

19-02-2020 23:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum moğollar cengiz han dan gelme çinlilerce tabirlerde moğolların esas kökeni adı kök-türk dür. moğolları barbar gibi göstermenizi kınıyorum! evet osman gazi moğollarla karşı karşıya geldi fakat bu kadar câni göstermenize lüzum yok sonuçta onlarda türk.

19-02-2020 23:39 !! ++

Kuruluş Osman Yorum gunduz bey ilk genclik yillarinda babasi ertugrul bey gibi solakti ve jet hiziyla kilic kullaniyor,muthis savasiyordu. ancak kurulus osman'daki gunduz bey hem solak degil hemde savasci degil de elini etaaagini cekmis,bosuna gezinir durur

19-02-2020 23:36 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu kadar basit ve kolay sahneler böyle bir filmde olmamalı, driliş ertuğrul un çeyreği bile olamaz kuruluş osman, osman ki çok zeki birisiyken burada resmen hiç bir işe yaramayan kişi olarak görünüyor, hiç bir bölümü gerçekçi degil derhal final edilmeli yada düzene girmeli

19-02-2020 23:29 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bı tarih anca bukadar asagilanir kötü anlatilir. tarihin en büyük devletlerinden biri kurulcak bütün karakterleri soyguncu cetecilere benzettiniz çete dovusuylemi kurulmuş osmanlı moğol kime kılıç uzatsa teslim oluyo çok basit hiç düşünmeden tarihe hiç uymadan saçmalık olmus.

19-02-2020 23:24 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bukadar mogula karşı türleri asalamssaniz nasıl olurdu ya sacmadiniz iyice ne bu ya senarist ne yaptığını saniyosun

19-02-2020 23:19 !! ++

Kuruluş Osman Yorum o kadar da değil hiç mi kayı alpi yok üç beş alple baskın mı yapılır arkadaş. iyice saçmaladınız. moğol askerleri ölüp ölüp diriliyor.😀

19-02-2020 22:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum her bölüm osman düşmanın eline bir kere esir düşüyor osmanlı tarihinin komedisini çek deseler ancak bu kadar çekilirdi

19-02-2020 22:49 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hayır siz tarihi bilmeden ben bilmiyorum tama m ama siz burda, siz bizi, kücük düsüyorsunuz sögüte mogol mu gelmiş sacmalamayın konyadan öteye gecmemiş

19-02-2020 22:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne saçmalık nasıl dizi çekiyonuz siz la ben bu diziyi köyde çeksem vallaa sizden daha fazla reyting toplarım ertuğrulun kalesini naptınız sattınızmı yoksa 6 kişiyle cenke gidiyorlar moğollar 8 atlı geliyo 100 kişi ölüyor bitmiyor adam bulamıyosanız gönderek...daha fazla saçmalamayın isterseniz!

19-02-2020 21:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum malesef dizinin kalitesi cok düstü. cok fazla cekim hatalari var .konular dirilis ertugrulun kopyasi gibi.yazik beklentimizi karsilamadi.

19-02-2020 21:45 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziye yeni oyuncular katmayla dizinin duzeleceginimi saniyosunuz eyy senaristler diziye kattiniz oyuncular deil kotu olan.onlari bu hallere sokan senoryalariniz bugun bendede son malkocoglunun filmlerini gecdiniz bu rezalet

19-02-2020 21:30 !! ++

Kuruluş Osman Yorum resmen çocuk filimine döndü artık izlenme bu dizi

19-02-2020 18:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum malesef diriliş ertuğruldaki film izleme ekrana bağlanma heyecanını seyircide koymayan bir kuruluş osman ayrıcalığı olmuş..keşke senaryolar filmin akışı diriliş ertuğrul gibi güzel ilgi çekici ve içten oynansaydı filmi izlediğimde çok aşırı yapmacık grliyor hareketler tek dizi film izliyordum o da elden gitti..olmadı olmuyor sezon finali olur ise bizde de en azından zamanında bir diriliş ertuğrul dizisi yayınlanıyordu heyecandan kendimizi ekran karşısından alamıyorduk diyebiliriz..final yapması bir önceki sanata sanatçıya saygılı olmanın gereğidir.

18-02-2020 15:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oyunculuk gerçekten çok berbat olmaya başladı.
ertuğrul u mum ile arıyorum. ne zaman gelecek merak ediyorum inanın. beğenmedim. şuan çok izleniyor ise ertuğrulun gölgesinde olduğu için. böyle giderse zamanla izlenme oranı düşer...

18-02-2020 15:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş mükemmeldi sözleri kaliteli ve insanın içini titretiyor du kuruluş osman çok sade en iyi sözleri bile basit kalıyor şeh edebali osmanin sözleri anlamsız ve basit daha sade kalıyor birde karekterler adeta kibirle söylüyor cümleler ete kemiğe burunemiyor inanın diriliste nerde olduğumu unutur izlerdim kuruluş u izlemeseler olur gibi izliyorum saygilarimla

16-02-2020 17:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özçivit (osmanbey) yüzüne budra çok sürüyor sunuz . makyaj yabana söyle mimik diye birşey kalmamış adamda . ikinci osmanbey rolünde de çok geveze bir rol vermişsiniz. yani çok konuşuyor. ertuğrul filmindeki heyecanın uzaktan yakından bir alakası yok

16-02-2020 16:39 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dırılıs ertuğrul ile alakası yok osmanın rol ile alakası yok artık ızlemıyorum maalesef emegınıze elınıze saglık ama ertuğrul nere osman nere

16-02-2020 01:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu nedir kardesim iyice bozdunuz yakinda birakirim izlemeyi atv gecti bütcenin güclenmesi gerekir sahneler daha gercekci olmasi gerekir 10 tane mogol koca obayi alt üst etti dündar beyi aldi götürdü,daha konusulacak cok sey var...

14-02-2020 16:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben diziyi de geçtim osman ve adamlari bamsi, abdullah gazı ve digerleri allah yolunda savasiyorlar savaş ganimet ve başkasının bu hıristiyan da olsa haram değilmi koskoca osman gazı hirsizlik yaparımi kul hakkı yermi

14-02-2020 10:28 !! ++

Kuruluş Osman Yorum aşk dizisi mi tarih dizisi mi belli değil. burak tam bir fiyasko.👎

14-02-2020 00:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum cok kotu, olmamis bir an once duzeltin yosa izlemmez.

13-02-2020 16:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu filmde ruh yok demem oki hazreti yusufun dizisini herkes bilir her sahnesi sanki bizi o yıllara yani yusuf peygamberin yaşadığı zamana götürüyordu yani bizi osmanlının kuruluşuna götürsün isterdim ama mankenlik yapmış biriyle deyim ezilmiş ve zorluk görmüş biriyle bu dizi daha güzel olurdu osmanbey farklı biriydi böyle aşk sarhoşu değildi değerli yönetmen engin altan iyi bir şekilde rolünü oynuyordu birden bire kesip attınız hata buradan başladı sahneleri o yıllarda yaşıyorgibi yapalım hiç kimsenin bu milletin tarihini bu kadar ucuz bir şekilde yazıp çizip oynatmaya hakkı yok bence 600 yıllık bir tarihin temelleri bu şekilde kurulmadı sizden insanların isteği o ruhu düzgün ve gerçek yaşanmışları anlatmanız saygılarımla

13-02-2020 16:00 !! ++

Kuruluş Osman Yorum son 10. bölümdeki filme giren moğollar biri sarışın mavi gözlü ,digeri dersinn bob marley allah aşkına siz neyin kafasını yaşıyorsunuz bu millet bunları seyretmez

13-02-2020 12:59 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrulun binde biri bile değil boş bir dizi görünümünde

13-02-2020 10:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bir lider karakterinin bazen bir bakışı, bir mimik hareketi ve vakur duruşu ve emri altındaki alplere nasihat ve davranışları, diğerlerinden farkını belli etmeli. diriliş ertuğrulda bu böyle idi ancak şu anda bu böyle değil ve 151 bölümü hiç kaçırmadan ve dizi başladığında tv karşısında kalkmadan izleyen bir kişi olarak kuruluş osmanı belki tam olarak 1 bölüm bile seyretmedim her bölümünü açıyorum ama diriliş deki o ruhu arıyorum bulamayınca kanal değiştirip sinir olmamaya çalışıyorum diriliş tecrübesine sahip bir yönetmenden daha iyisini beklemek hakkımızdı ancak diriliş gerçekten bu diziye göre çok ama çok iyiydi

13-02-2020 10:29 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yeni gelen karakter moğol komutanı değil türk beyliğine çok iyi olurdu. adam battal gazi gibi konuşuyor ::))). ayrıca bı burak dan bi halt olmaz con con adam hareketleri mimikleri olmuyor oturmuyor. bu oyıncuları seçenler amatör gibi

13-02-2020 08:08 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman dizisinin yapımcıları sizleri kim okuttu. size tarihi öğreten hocalarınız tahmin ediyorum ki size lanet okuyorlardır. diziyi tarihte yazılı gerçek kayıtlara dayanarak yapın. dizinin türk tarihi ile bir alakası yok. hayalleri bırakıp tarihe bakın türk milleti bugünlere nasıl geldi okuyup öğrenin gençlerin zihinlerini yalan yanlış dizilerle doldurmayın. bizim atalarımız bugünlere allah'ın izni ve iki cihan güneşi gönüller sultanı başlar tacı sevgili peygamberimiz hz. muhammed (s.a.v) efendimizin dualarıyla nice islam alimlerinin duaları ve allah yolunda cihat eden gazi ve şehitlerimiz sayesinde geldi. dizi yapıcıları bunu bilmiyorsa öğrensinler.

13-02-2020 00:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum enginin gönlünü yapacağız diye burak özçivit i harcıyorsunuz artık yeter etugrulu kim oynayacaksa oynasın artık diziden soğudum yalanlarla dolu dizimizde sizin olsun izlemiyorum engin gelirsede bu dizi zaten hiç izlenmez

13-02-2020 00:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne rezil bir kurgu tarihimizi öğrenelim derken karşımıza saçma sapan senaryo dolu dizi çıkıyor kayı türkleri adeta pasifleştirilmiş sıradan birkaç alple oba korunuyor eller kollar sallana sallana oba istila edilip kan dökülüyor ortada alpler yok halk ellerinde sopalarla karşı koyuyor oba beyi dündar ve gündüz zincirlenip götürülüyor... inanın midem bulandı kapatın kaldırın bu senaryolarıyla adeta bilim kurgu filmine döndürülmüş bu diziyi... :( ertuğrul dizisinde de saçma senaryolar olsa da bu dizideki kadar yoktu keyifle izliyorduk... :( bu diziyi yapacaksanız da tarihimize uygun yapın dizi sıkıyooor :(

13-02-2020 00:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş osman dizisi yapimcilarini tebrik ediyorum çok güzel masal yaziyorlar. bu yorumu okuyanlar lütfen bu masallara çocuklariniz inanmasin. kayi beyliğini anlatan dizide geçenler tamamen yanliş nerde görüldü duyuldu kayi beylerinin ellerine zincir vurulduğu ve moğol istilasina uğradiği. bizim atalarimiz bu kuruluş osman dizisinde küçük düşürülüyor. dizinin yapimcilari tarih okumamiş belli. bizim ecdadimiz bu günlere allah'in izniyle iman ile geldiler. düşmana boyun eğmediler hep allah allah diyerek cihat ettiler. esir olmaktansa hak yolunda şehit olayi tercih ettiler. dizi tarihten tamamen saptirilarak çekilmiştir.

13-02-2020 00:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum gittikçe saçmalamaya başladı. konuşmaktan başka birşey yok. basitleşmeye başlamış. artık izlemeyedegmez. diriliş ertuğrul muhteşemdi. senoryo berbat olmuş

13-02-2020 00:12 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bırakın şu burak kardesimizi. gitsin şampuan reklamında oynasın ertugrul gelsinde su diziyi ağzımızın tadıyla izleyelim

13-02-2020 00:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum engin altan düzyatan bu diziye gelmesi lazım yoksa diziyi final yapında milletin moralini bozmayın

13-02-2020 00:00 !! ++

Kuruluş Osman Yorum moğol komutan ne kadar abartılı ne kadar lüzumsuz rol yapmış itici olmuş. kaliteyi düşürürsek raytingde düşer

12-02-2020 23:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hind dizeleri gibi hep aynı senaryo. ertuğrul'un tekrarı senaryolar yuttur gitsin. rejisör vizyonsuz maalesef.

12-02-2020 23:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum şu diziyi öyle çekin ki izleyen osmanlı imparatorluğu nasıl kurulmuş öğrensin. entrika dolu beylik laflar dolu bir dizi

12-02-2020 23:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum oğuzun en güçlü iyi obasının otağına kadar at koşturup geliyor gavurun oğlu çok saçma olmuş gerildim.

12-02-2020 23:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum moğollar bastı.. osman nereye saklandi... bu filmi seyredince türk oldugumdan utaniyorum..

12-02-2020 23:41 !! ++

Kuruluş Osman Yorum son bölümü yazan senarist çizgi flim senaryosu daha iyiydi onayı basan mogal sogutu basan moğol osman'ın haberi olduğu halde olan yok sebin yazacagin senaryoya mahvettiniz diziyi seyretmiyiruz artık

12-02-2020 23:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu akşam cok komiktiniz nekadar saçma sapan bir bolum

12-02-2020 22:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş osmanlı dizisi çekiyorsunuz saraydan altın alıyorsunuz bütün saray peşinizde onlar gizli geçitte durmuş sohbet ediyorlar dalgamı geçiyorsunuz osmanlıyımı tiye alıyorsunuz yoksa diriliş osmanı seyreden bizlerimi allah aşkına bu neyin kafası biri bana cevap yazsın siz kiminle dalga geçiyorsunuz geçmişlemi bugünlemi geleceklemi siz ne ayaksınız

12-02-2020 22:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum allah aşkına şu senaristlere, yapımcılara bi üfleyin.. bi şeyler yapın.. böyle saçma sapan film mi olur.. yaptıkları herşey saçma sapan.. adamların mimikleri bile problemli.. diriliş ertuğrul ile kıyaslamak mümkün bile değil.. türk filmlerinin en komik ve en saçma filmlerinden biri şu durumda..

12-02-2020 22:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu kadarda saçmalık olmazki..sözde kaleden altınlar alıyorlar osman bey ve ekibi o arada yakalanıyorlar askerler kapıyı kırmak üzere kapı kırılsa ölecekler ama onlar kaçmak yerine birbiriyle kucaklaşıyorlar sanki hasret gideriyorlar..pes doğrusu bu kadar kalite düşürülmezki

12-02-2020 22:49 !! ++

Kuruluş Osman Yorum lütfen biraz gerçekçi olun hazine odasındaki haller ne öyle

12-02-2020 22:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum olmamış burak ve ekibi zayıf hem tanıdık yüz olmamalı oyuncular kahramanı yeniden doğmalı, erturul duruşu ses tonu bir başkaydı,liderlik vasfı vardı gercekciydi erturuıu geri istiyoruz.

12-02-2020 21:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum seyhedebali biraz daha tebesumlu olsun bıyıklarını da kisaltsin

12-02-2020 21:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dirilişteki küçük osman bile rolünün hakkını veriyordu. 1-2 bölüm izledim bıraktım kuruluşu.

12-02-2020 13:05 !! ++

Kuruluş Osman Yorum olmamış usta kadro da hikâyede olmamış başrol oyuncularıda olmamış sevmedim vasat

08-02-2020 18:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok iyi bir diriliş ertuğrul hayranıyım. kuruluş osman'in ilk 2 bölümüne baktıktan sonra dizinin notunu verdim. kesinlikle vasat.

08-02-2020 12:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum mahvettiniz diziyi ne ihtisami kaldi ne agirligi dirilisin yanindan bile geçmez yapimcilara sesleniyorum bian once duzeltinnn su diziyi yoksa kimse izlemez

08-02-2020 01:30 !! ++

Kuruluş Osman Yorum film sadece burak özçivit üzerine odaklanmış o da allah versin kasıntıdan havasından geçilmiyor. doğallık yok eski malkoç oğlu filmlerine dönmüş böyle giderse kenan imirzalıoğlu nun istanbul un fethi dizisi gibi yarıda final yapar.

07-02-2020 21:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum artik izlenmez
her hafta belki düzelir diye izliyorum sonra izlediğime pişman oluyorum
yazan da yönetende oynayanda rezalet

belli bir konu yok
osman hep bağirarak konuşuyor sanki tiyatro
bir hişimla obaya otağa daliyorlar bu nedir arkadaş
ayrica adebalinin kizini ortalik kizi yapmişsiniz bu bir rezalet bence final yapin siz

06-02-2020 09:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum güzelim dizi heba oldu burak özçivit dedikleri gün anladım beğenmeyeceğimi zira kendisi bana göre oyuncu değilim
ertuğrul’daki kalite nerde bu nerde hayal kırıklığı osman beyi canlandıran olmamış

06-02-2020 07:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum berbat bir dizi oldu🤮hareketler ve konusmalar cok yapmacik, sercan hatununda ismi bilge hatun olsun🤔, bamside arada geciniyor🤪 iste. salvador’da hemen musluman oldu göt korkusuna 😱 seyretmek istemiyoruz artik. osman, alisar bey, edebali, yannis ve daha diger oyuncular yapmacik oluyor, bence en guzelde prenses sofia oynuyor, onynda rolü cok sacma. tekfur ölünce karisimi basa gecer, hicmi dusunerek yazmiyorlar senaryoyu.😴 kolay gelsin size. beceriksizler.

06-02-2020 00:01 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizinin gerçek sahibi ertuğrul gazinin diziye kalıcı
olarak dönmesini istiyoruz eskisi gibi heyecan ve sabırsızlıkla izlemek istiyoruz sizde farkına varmissinizdir önceki sezon gibi zevk vermediğinin ve izlenmediginin lütfen dikkate almanızı rica ederim reyting lere bakin

05-02-2020 23:59 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özçivit ne yapabilir senaryoda ne yazıyorsa onu oynuyor senaristin artık tarihimizi kağıda dökmenin zamanı geldi birde turgut alp gibi biri lazım

05-02-2020 22:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizinin gidişatına göre osmanlı devleti 1800 lü yıllarda kurulacak sanırım. iyice saçma bir hal aldı. pembe diziler gibi oldu. izleyici belgesel tadında bir akış istiyor. tarih ile ilgili hiç doğru bir akış yok

05-02-2020 22:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum lütfen sizden ricamiz konu ilerlesin surekli dizide zaman birbirlerine bakmak ve konusma ile geciyor,hicbir ilerleme yok,buda sıkıyor artik izleyiciyi.dirilis ertugrulu daha heyecanla bekliyorduk bu heyecani burdada vermelisiniz.bakismalar ve konusmalar uzamasin artik

05-02-2020 15:49 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi berbat gıdıyor yapımcıda farkında yazık oldu burak oozcıvıt en buyuk pısmanlıktır

04-02-2020 13:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum o
osman aradigimiz yuz degil tatmin etmiyor ertugrul gibi degil begenmedim burak olmamis

31-01-2020 22:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özçivit kuruluş osman yakışmadı mimik hareketleri çok donuk engin altan daha yetenekli bir oyuncu üzüntü şüphe sevinç sinir her türlü yetenek var adamda ve alp konusu senaryo çok sönük diriliş ertuğrul u mumla arar olduk buda trt ile atv farkı olsa gerek böyle giderse erken final.

31-01-2020 01:46 !! ++

Kuruluş Osman Yorum neredeyse 1 saat boyunca osman ile bala hatunun aşk geleceğini seyrettik. hele sofia nın o sahnesi neydi parfüm koklatmalar kolye takmalar falan ailece seyrediyoruz neredeyse kanal değiştirecektim. karar verdim bu dizi artık iptal. oturup çekirdek çitlerim daha faydalı.

30-01-2020 10:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi tarih dizisinden çok aşk dizisine dönmüş, konu yok, hedef yok amaç yok, güzel aşk sözleriyle işe götürmeye çalışıyorlar oda olmuyor. güzelim diziyi ne hale getirdiler...

30-01-2020 07:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum benim için dizideki oyuncuların bir anlamı yok.. anlamı olmamasına rağmen zaten kadro gayet mükemmel ve gerçekten çok iyi işler çıkartıyorlar öncelikle emeğe saygı göstermek gerek. önemli olan bizim ulu tarihimizdir tarihine saygısı olan kişiler böyle dizilere katkıda bulunması gerektiğini düşünüyorum bu diziye ve tarihimize düşmanlık besleyen zaten istemediğimiz kadar medya kuruluşları var onlara inat izlemeye devam

30-01-2020 00:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul gaziden osman gazi ye geçiş çok rezalet olmuş çok acemice tatminkar değil resmen fiyasko

29-01-2020 23:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum arkadaş dizi aşk dizisimi yoksa osmanlının kuruluş dizisimi bir türlü anlam veremedim. rolleri oturan kişiler var ama genelde ne veriliyorsa onu yapıyorlar suç bulmamak gerekli konular çok zayıf tabiki bir ertuğrul gibi karekter oyuncuları olamaz nedeni atv ye geçmesi ve finansın düşmesi elde ne varsa onunla kısıtlanmış bütçe ile çekilen dizidende fazla birşey beklemek zor. başka kanalda karşısına iyi bir dizi konulmuş olsa osman yayından kalkar.
diziye hareket ve kan gelmeli yeni karakter oyuncular dahil olmalı….ava çıksalar, talim yapsalar heyecan katacak sahneler yaratsalar özlü sözleri daha fazla kullansalar toy toplasalar tabiki 3 5 kişi ile değil ))) adam uç beyi olmuş otağında arkasına 2 kişi yok , ertuğrulun kalesi ne oldu kim aldı sattılarmı eski pazaryeri ne oldu tekrarmı bizans aldı benim basit düşüncelerim tabiki..
ama yinede yukardan ova gösterip kalede konuya devam etmeleri , kaleyi 3 kişi ile basmaları cenke giderken bari elinizde olan 25 30 kişilik bir ekibi yolda yayınlayınki insanlara şevk gelsin. daha yazılması gereken o kadar konu varki yanlışlıkları bizim burda anlatmamız bitmez ama yazarı kurguyu yapan ve yöneten bunları beceremiyorsa bu dizininde ömrü fazla uzun olmaz.. bizim adımız hıdır...

29-01-2020 22:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertugrulda olmayan ask mesk bu dizide sadece ask var bence dizinini adini osmanin aski diye degistirinki tarihimizi karalamayin lutfen kaybeden siz olursunuz biz seyirciler ve turk ler degil.

29-01-2020 22:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum muhteşem yüzyıl gibi olmuş bu bizim tarihimizi anlatan bir diziye yakışmamış. oyuncu seçimi berbat. dirilişin devamı olamaz. kuruluş osman değil muhteşem osman olarak filmin ismini değiştirin bence. hiç beğenmedim yakında reytingler düşer zaten.😡😠😒😒

29-01-2020 21:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman dizisini bayağı cıvıttılar. aşk dizisi mi izliyoruz yoksa osman bey in hayatını mı? bizim ceddimiz böyle değildi. yapacaksanız adam akıllı film yapın.

29-01-2020 21:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bi zahmet tarihimizi çevirin aşk filimleri dalas ta kalsın

29-01-2020 21:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum güzelim diriliş ertuğrul bitirip yerine kuruluş osman getirdiniz dizi tarihten çıkıp aşk filimi yaptınız engin altan gibi kaliteli bir oyuncu varken bu aşk adamın ne işi var dizide

29-01-2020 21:46 !! ++

Kuruluş Osman Yorum pembe diziye döndü

29-01-2020 21:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çarşamba günlerimizi ertuğrul ayırırdık o kadar bekledik osman dizisini değmedi hiç iyi bir dizi olmamış ruh yok heyecan yok sıfır

29-01-2020 21:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum aşk dizisine çevirdiniz dizinin anasini aglattiniz bir dizim vardı çoluk çocuk izliyorduk onuda mahvettiniz.

29-01-2020 21:42 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ilk bölümden sonra izlemedim. yorumlara bakmak için geldim.gördüm ki değişen bir şey yok. ne diyelim yolunuz açık olsun.

29-01-2020 00:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak öz
osmancık burak başrol seçildiğinden beri bu dizi tutmaz demiştim öylede görünüyor adamın fiziği yakışmıyor bu role ben olsam bu adamı alp bile yapmazdım ayrıca dizinin kurgusu da kötü malesef diriliş hayranı olmama rağmen bu diziyi görünce kanal değiştiriyorum

27-01-2020 02:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrulun diziden uzak kalması ve yerini osmanla doldurma çabanız çook zayıf kalmış ertuğrul karakteri bir efsaneydi diziye dahil olduğunda düşünemiyorum bunca yorumdan sonra gelsin artık

27-01-2020 01:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum neden haçlı sembolu kılıçlar kullanıyor,neden yatağan kılıçları değil?

26-01-2020 23:43 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman ve alpleri esir elleri bağlıyken osman allah'u ekber diyor alpleri allafü ekber diyor şakamı buu; deyin ki şu oyuncu çok yakışmış rolüne, bir tanesi bile olmamış, gene diziyi götüren çıksa da iki özlü laf etse şunlara diye beklediğimiz bamsı ve selcan hatun var allah'dan, hem atv de olacak dizi mi bu trt den niye alırsın, 7. bölüme kadar zor seyrettim, 2 de kaldım baba diyor, yazık inan çok yazık bir diziyi en seyredilmez hale getir desen bu kadar getiremezsin

26-01-2020 21:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizi hem çok yapmacık olmuş hem çok laf az iş olmuş , yönetmen değişmiş galiba çok saçma hareketler var.

24-01-2020 22:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum tam bir fiyasko, yazık ettiniz güzelim diziye

24-01-2020 18:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum engin altan diziye kesinlikle gelmeli. şuan izleyen herkes ertuğrul beyi bekliyor onun gelmiyeceğini anladıkları an film izlenme yarıya düşecek
ertuğrul bey öldü haberi gelirse konyadan bildiğim 50 hane izlemez eminim izlensin diye de yok görüşmede yok hasta falan filan geldi gelecek ayaklarına yatıp izlemeye çalışıyorsunuz o adam kesinlikle gelmeli onayı ele almalı herkese haddini bildirmeli osman a yol göstermeli

24-01-2020 09:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bencede yapımdamı yoksa oyunculardamı problem anlayamadım çok fazla konuşma çok fazla bakışma var filim birtürlü ilerlemiyor ve gerçekten o saçlar ne yahu 😠

24-01-2020 01:10 !! ++

Kuruluş Osman Yorum :))) alkışlıyorum helal olsun size diziler nerdeyse yarı tatile girecek siz daha yeni başladınız hadi başladınız bu ne tatili arkadaş hadi o da kabul dün izleyemedim şimdi neden hiç bir yerde yok daha internet siteinizi düzenleyememişsiniz sizden dizi beklemek gibi bi saçmalık yapıyorum
i z l e m i y o r u m

23-01-2020 19:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul dizideki hersahne yapılmış eyi sahneler izlerken sanki onun içindeymiş gibiydik ve bi okadar istediğinizden zevk alırdık şimdi osman geldi bütün yapılmış senoryani içine... bunada yapmacık okadar röle ruh veremeyen bir adam göremedim maneviyat yok yok yok erturul gösterdiği maneviaticten samimi osman sa yapmaci k yorumlarda bir arkadaşımız soylebir yorum kullanmış concon bence tam da bu burak özcivit gençlik dizilerinde oynayacak bir karakter bu diziye hiç olmamış başka adam mi yoktu ertuğrul turgut geri gelsin diziden soğudum erturulll

23-01-2020 08:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum adam edebali yi kurtarmaya 50 kişi ile geliyor,
yahinais yaralı bir kefere ben oyalarım siz kaçın diyor,
50 kişi osman'ın kefereyi öldürmesini izliyor,
ykefere sözünü tutuyor yaralı yahinais kaçıyor 😄 senorya berbat
diriliş ertuğrul'u nefes almadan izliyordum,
kuruluş osman'ı izlerken aynı zamanda cep telefonumdan balık avı videoları da izliyorum...
diriliş ertuğrul'u nefes almadan izliyordum,
kuruluş osman'ı izlerken aynı zamanda cep telefonumdan balık avı videoları da izliyorum...

23-01-2020 02:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bakışma sürelerini biraz daha azaltmak gerekiyor. acele edilmesi gereken yerde çok sakinler.

23-01-2020 01:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak özçivit diziye hakim oldu bence ama ertuğrul bey engin altan düzyatan olmadan olmuyor gelsin artık dizi şenlensin

23-01-2020 00:02 !! ++

Kuruluş Osman Yorum emeğe saygı duyuyorum lakin bu ekip aynı ekip yıllardır diriliş ertuğrul dizi çekimi aynı ekip ama bu dizi ertuğrul dizisinin yanında çok sönük kalıyor..inşallah düzeltirler yoksa çok sürmez bu dizi

22-01-2020 23:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum berbat otesi olmus hayal kirikligi engin altan osman rolunde oynasaydi cok guzel olurdu hemen diziye geri donsun yoksa izleyici kalmiyacak

22-01-2020 22:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman oyuncusu ne gercekcı gibi oynuyor nede bu diziye yakısmamıs izlerken resmen yapmacık haraketlerı ızlıyomusum gibi geliyor bu rezalet bu sekılde giderse bu dizi fazla surmez keske ertugrulu genclestırıp oynatsaydınız bundan bin kat izlenme olurdu buna emin olun simdi ise millet izlesin diye ertuğrul gelecekmi gelmeyecekmi merakıyla ızlıyo millet eger oda olmasa kimsenin umurunda olmayacak vaziyete geldı

22-01-2020 22:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yannis yana döne edepalı yi arıyor osman kurtulmasına rağmen edepalı tehlikede gidip bı bakayım diye bir düşüncesi yok aynanın karşısına geçip yarasına merhem sürüyor 😂😂😂

22-01-2020 22:44 !! ++

Kuruluş Osman Yorum maalesef dizinin trt deki samimiyeti olmamakla birlikte, dizi oyuncuları da insanı izlememeye itiyor.. bence osman rolünü oynayan burak özçivitin saçları kısaltılmalı böyle olması daha iyi bir izlenim verir izleyicilere zira uzun saç hiçkimseye yakışmamakla birlikte burak özçivite de hiç mi hiç yakışmamış.. sırf bu yüzden izlemeyen bir çok kişi biliyorum... ama böyle güzel yapımların ufak tefek pürüzlerden dolayı izlenmemesi ve sahanın saçma sapan yapımlara kalması da ayrıca üzücü...

22-01-2020 22:28 !! ++

Kuruluş Osman Yorum eski diriliş ertuğrul hayranı olarak devamı diye takip ettim ve hayel kırıklığına uğradım.burak bu diziye hiç renk ve tad vermemiş sanki eskiden kartal tibet ve cüneyt arkın o zamanın devamı gibi oyunculuk sıfır.

22-01-2020 22:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak hic olmamis, hindistan filmlerrine dönmüs. senaryoda ayni, ertugrula benzetmeye calismislar ama oyuncular güclü degil, konusmalar sanki kitapdan okurlarmis gibi, edebiyat yapiyorlar hep maniler insani skiyor. nakaratlar ayni tekrar ediliyor. hep bagrisma birbirlerine meydan okuma bikiyor insan akicilik yok. burak insan üstü güclü ve hep rüya görüyor ertugrul gibi. ama ertugrul gibi zevkle izliyemiyiruz, cok ekskler var.

22-01-2020 22:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hiç olmamış hiç beğenmedim hadi ertuğrul’u çıkardınız gündüzün ihaneti ne demek gündüz ve savcı daima osmanın yanında yer alıp ona destek olmuştur tarihte tarihi çok saptırmışlar burak özçivit yakışmamış bu role hiç üstelik trt 1 deki kadar heyecan vermiyor çok kısa sürüyor üstelik reklam çok fazla dirilişle reklamı unuturlardı bazı bölümlerde hiç beğenmedim izlemiycem olmamış diriliş erturulun tırnagı olamaz adam gibi yapında seyedelim dimi bokunu çıkarmayın
ertugrulu ikna edin getirinde onun hatrına seyredelim turgutta yok birşeye benzemiyor senarist sen başka iş yap bırak bu işi sana göre degil demekiii

22-01-2020 21:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi eskisi gibi sürükleyici değil senaryo yazan arkadas gerceklerre sadık kalsın diziye devam eden ler hiç yaşlanmamiş cokk saçma olmus

22-01-2020 20:49 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kardeşim diziyi kesiyosunuz sürekli insanı diziden soğutuyorsunuz

21-01-2020 12:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osmanda oyuncular sanki tiyatro salonunda konuşur gibi boyna yüksek sesle konuşuyorlar ,bağırarak söylenen hiçbir şey karşı tarafta duyulmaz ,seyirci olarak yüksek ton konuşmalar bizi rahatsız ediyor,ailecek diriliş ertuğrul fanatiği idik şimdi bizi kaybedebilirler ,çünkü iki sizin biri osman ,hicmi sakin insan kalmadı,ayrıca erturugda arkadaşları ile geçen güzel sohbetler ve arkadaşlıklar vardı ,osmanda varsa yoksa osman ve onun gözleri ,ertuğrul da gözler ve mimik olayı anlatırken osmanda sırf bagurmalar on pilanda ,lütfen senaryoyu biraz daha sakinlik ve arkadaşlık ve büyüklerin olgunluğu üzerinde yogunlastirin

20-01-2020 21:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kardeşim iki dizi oynatınız üç haftadır diziyi vermiyorsunuz insanların duygusuylamı oynuyorsunuz anlamadım

17-01-2020 22:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben artık internetten izleyeceğim ertesi gün enazindan reyting yapmasınlar ve reklamsız izleyeceğim.sizde biraz duyarlı olun

17-01-2020 20:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrulu büyük heyecanla bekliyorduk ekran başından ayrılmak bile istemiyorduk osman hiç öyle değil ertuğrul un babası rolunde diziye girmesi lazım yoksa tutmaz bu dizi diriliş ertuğrul da ki gibi değil hiç bir şey...

16-01-2020 19:40 !! ++

Kuruluş Osman Yorum sn. burak özçivit'in oyunculuğuna hayran olmamak elde değil. bala hatun da öyle dizide birbirlerine yakışmışlar.

16-01-2020 18:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum maç programı sebebiyle, 22 ocakta da yayınlanmayacakmis. ben artık bu diziyi izleyemem kusura bakmayın

16-01-2020 11:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum malesef dizinin kaliteso bitmis ertugrul ile zerre kiyaslanamaz kalite.. ve ayrica millet henüz diziye isinma asamasindayken ottan böcekten havadan sudan bahanelerle dizinin zirt pirt yayinlanmamasida üstüne eklenince artik sogukluk olustu ben ve cevrem kesinlikle izlememe karari aldik... ( zemheri ve cukur adli diziyi siddetle tavsiye ederim)

16-01-2020 02:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum daha bu diziyi izleyeni sksinler

15-01-2020 23:29 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi sona ermiş arkadaşlar. gözünüz aydin.

15-01-2020 23:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kaç haftadır bekliyoruz yapımcı izler tek başına

15-01-2020 21:28 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bukadar sacmalik olmaz kac haftadir dizi yayinda yok bu isi yapamiyorsaniz tarihimizi ariya vermeyin bari severek izlerdim ama bundan sonra izlemiyorum

15-01-2020 21:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman bu hafta da çıkmayınca iyice ' gözümüzden düştü' izleyicilere kendini unuturdu.😯😯😯
tam 3 hafta oldu hala yok hala yok rezalet😡😡

15-01-2020 20:58 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne yaa insanlarla dalga mı geçiyorsunuz,film izleniyor,reyting yapıyo diye mi bu kadar insanı kále almaz şeyler yapıyorsunuz,izlemeyiz olur biter zaten 6 bölümde birşey de bulamadık, hayırlı işler...

15-01-2020 20:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul geri gelsin osman boş dava burak falan boş dava her hafta da oynanilmiyor 4 haftadır bekliyoruz dizinin suyunu çıkarmayın izleyiciyi dalgaya alıyorsunuz sanki filmi alt üst ettiniz

15-01-2020 20:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ayıptır ya herşeyi geçtik de izleniyorsunuz diye bu nedir bukadar aramı olur ne bitmez yılbaşı tatiliymis ayıptır hadi aksilikler olsa neyse ama ayıp yılbaşı tatili hem bütün dizilerden sonra başlıyorsunuz herkezden önce sezon finali yapıyorsunuz birde aralarda haftalarca tatil yapıyorsunuz aldığınız paraya yazık

15-01-2020 20:21 !! ++

Kuruluş Osman Yorum atv farkını yine ortaya koydu. alın dizinizi başınıza çalın. sezon ortası flim başladı. bir günlük yılbaşı tatilinide bir aylık etti. artık izlemem

15-01-2020 20:16 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence bu diziyi ızlmeyelerım bunlar bizimle dalga gecıyor hep birlik olarak bu dizi izlemeyeyelım boykut yapalım bunlar her hafta kafasına gore hareket edemezler san ki dalga geceler gıbı
el birlikle bu dizi izlemeyelim bırdaha boyle bekletme ve kafa yapmazlar hep bir olarak bu hafta bu dizi izlemeyelim arkadaslar

15-01-2020 20:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum sevdigimiz diziydi ama bizi diziden soguttunuz bravooo bukadar olmaz seyicilerini kandırmak bekletmek size yakistimi diziyide basitlestirdinizzz bravooo

15-01-2020 20:04 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bir dizi bir kanalda ancak bukadar mundar edilir diyorum başkada söyleyecek söz bulamıyorum

15-01-2020 19:55 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bukadar aradan sonra boykot ediyorum ben ve alilem bundan sonra izlemeyeceğiz

15-01-2020 19:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum birde trt den atv ye aldılar o çarşambamı bu çarşambamı diye düzensiz bi yayın akışı var artık soğudum diziden dahada izlemeyi düşünmüyorum

15-01-2020 17:50 !! ++

Kuruluş Osman Yorum selamlar bütün filmler başladı osmanin özelliği niye başlamadan insanlari soğutmaya başladiniz haberiniz olsun ben 3 hafta dir filimi bekliyorum bu hafta gene yok gevezelik yapmayin filimi oynatin

15-01-2020 08:15 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu hafdada dizi yayinlanmiyacakmiş bu nasil olur böyle 3hafta yok izinlerimi bile bu diziye gore ayarliyorum bundan soraya izlemiyom böyle şeymi olur sinirden delirtcekler adami bence kimse izlemesin 3 hafta yilbaşi tatilimi olur

15-01-2020 00:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum siz en iyisi noel babanızın hayatını çekin onu yayınlayın diriliş sizin işiniz değil anlaşıldı 3 haftadır bir bölümü yayınlayamadınız işi erbabı trt ye bırakında dizimizi adam gibi seyredelim

14-01-2020 21:36 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman dizis,i rus kazah. cingizhan filminden alınmış. cingizhan sehneleri tipa tip bir .

12-01-2020 11:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum izlemeyin kardeşim ben izlemiyoorum artık bitti bu ne yaaa bukadar insanla alay edilmez terniyesizler

08-01-2020 22:08 !! ++

Kuruluş Osman Yorum 2 haftadır dizi yayında yok zaten oynasada tadı yok birde insanı böyle gıcık ediyorlar hayır yani nedenden bu hafta dizç yayında degil daha bu diziyi seyredenşn a..k ...şerefşizler insanı çilededen çıkarıyorsunuz

08-01-2020 21:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum iki hafta üst üste diziyi vermeyen atv te yazıklar olsun. zaten sezonuda çok geç başlattınız. rezil ettiniz diziyi. oyuncuların çoğuda berbat. senaryo gerçeklikten çok uzak ve abartılı. bu seyirciyi artık tutamazsınız. bir efsane bitti artık.

08-01-2020 21:12 !! ++

Kuruluş Osman Yorum osman gazi yaşasaydı önce sizin kafanızı keserdi elin gavuru türkler hakkında ne düşünür bi diziyi bile adam akıllı yapamıyorsunuz tarihimizi öyle güzel anlatınki elin gavuru bile elem duysun çömezler

08-01-2020 20:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizinin tadı kaçtı artık.eniysi izlememek.yok yılbaşı tatili,yok hava soğuk tatili,yok çadır yandı tatili.yabancilar kutuplarda flim ceviriyorlar bizimkiler yağmurlu havada bile cekemiyor.zaten dizide pek zevk kalmadı.55 yaşındayım bunlardan iyi dovusmezsem adam değilim.tam bı fiasko

08-01-2020 20:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu ne arkadaş geçen hafta yoktu bu hafta ne den yok dalgamı geçiyorsunuz yapamıyorsanız bırakın arkadaş insanları boşa umutlandirmayim insanların çoğu ertugrul hayranı olduğundan dolayı bu yapamadığınız diziyi izliyor zırt bırt ara verirseniz kusura bakmayın kimse severek izlemez adam gibi çıkın nedenlerini söyleyin sonucta tarihimizi canlandırıyorsunuz

08-01-2020 20:30 !! ++

Kuruluş Osman Yorum zaten bütün dizilerden geç başladı,bir de islamın savunulması gereken dizinin oyuncuları yılbaşı tatili yapıyor,yazık bu millete

08-01-2020 18:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum neden abartiyorsunuz ya diziyi oynamiyorsun bu nedirr ya bu hafta var diye 2 gun once aciklama geliyor simdi bakiyoruz oynatilmayacagini sòyluyorsunuz

08-01-2020 13:11 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben atv kanalında yayınlanmasını istemiyorum ayıp ya 1sene filimin başlamasını bekledik şimdide gavur tatil yapiyo dye bizim osman filimini çeken gevurlarda tatil yapyo sonrada gdip olmanı filmini çekiyolar
devlet kanalinda olsaydi böyle bir sorun olmazdi

08-01-2020 11:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ben bu diziyi çok beğendim ama savcı bey olmazsa olmazı kötü yorumlara hiçte katılmıyorum bence siz abartıyorsunuz

07-01-2020 18:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence turalı alp ve doğanın oğlu osmanın silah arkadaşları alpleri olarak diziye dahil olsun.nerde onlar .izleri silindi resmen.ben kuruluş osmanda dahil olurlar umudundaydım.osmanın birkaç alpı dışında diziye gösteriş katan havası yok.diriliş ertuğrul ilk başladığında turgut bamsı ve doğanla havalı bi giriş yapmıştı .diğer bölümlerde dumrul ,samsa,abdurrahman ,kaya,günkut vs güçlü alpleriyle diziye canlılık katıyordu.osman dizisinde alp seçimleri yanlış.berg oktay,can yaman(turalı alp olarak),buğra gülsoy(doğan alpın oğlu olarak tolgahan sayısman vs ünlü topluluğundan oluşan bi dizi haline gelse dizi çok muhteşem olur.sonuçta tarih insanlarımıza anlatılıyor böyle konulara önem verip dizinin kalitesini biraz artırın lütfen izlerken hayal kırıklığına yada kıyaslama yoluna gitmeyelim.teşekkürler

07-01-2020 17:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence direk orhan gazi geçin filmi de trt ye devredin

06-01-2020 18:17 !! ++

Kuruluş Osman Yorum koskoca bir milletin diriliş ertuğrul ve fetih 1453 den sonra en fiyasko filmi oldu enazindan bu utancı yaşat mayın yapamıyor saniz barı geri çekin türk olarak gurur duyduğum bu iki diziden sonra şu rezilliğe bakın tiyatro mu izliyoruz filim mı çözemedim sayın trt senin değerini 1 kere daha anlıyorum sizin elinize emeğinize sağlık ama atv bu işi götüremiyor lütfen geri el atın yeniden 1 ci bölümden başlatıp güzel bir tarih çıkarın rica ediyorum

05-01-2020 11:32 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kenan imirzalıoğlu çok yakışırdı özellikle baş rolde hem daha sert mizacı

04-01-2020 14:54 !! ++

Kuruluş Osman Yorum sözleşmeler yenileniyor bütün büyük kanallar dizilerini 2 hafta dondurdu hazır fırsat doğmuşken ertuğrul gazi geri gelsin çünkü film yarım yamalak ilerliyor ve bunun nedenide ertuğrul gazi o olmadığı için seyirci adapte olamadı ve reytingler gitgelli!! dirilişi büyük gösteren süleyman şahtı! işte o yüzden ertuğrul gazi şarttır

02-01-2020 16:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum 1 ocak 2020 çarşamba günü neden oynatılmıyor cokmu çalışıyorlar kendilerini nezannediyorlar atv yide uydudan silecem

01-01-2020 21:09 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman yöneticileri film izlerken müzik kulaklarımızı sağır edecek müziğin sesini biraz kısında filmi tadıyla izleyelim

01-01-2020 14:39 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman; kurtlar vadisi nin pusu-terör bölümleri gibi olacak...yani hatırlanmayacak bile... diriliş ertuğrul un yanından bile geçmiyor vallaha! belki engin altan gelirse ayara sokarlar,dizi bamsı nın hatrına gidiyor... internetten habire ertuğrul u izliyoruz arkadaşlar.
tesadüfen diriliş in 36. bölümü izledim, derken gece yarısı olmuş 43.bölümdeyim...( daha önce izlemiştim zaten...)aklım 44.bölümde. kuruluş osman gitmeeez,oyuncu seçimi evlere şenlik. zorla olmuyor arkadaşlar. insanları zorlamayın,rakip kanallara da duyrulur. çarşambaya koyun birşeyler,osman a mecbur kalmayalım.

01-01-2020 04:38 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bence kuruluş osman bekledigim gibi olması sahneler çok ucuzca olmuş bi kere tarihle asla uyuşmuyor sahneler sadece bölüm uzatmak için dündar beyle hanımı hiç mi hiç yakışmıyor dündar çocuktu selcan hatun sunarsın karısından ve dündar dan çok genç alişar bey uyuyor şimdilik oda geçmişteki ural beyin oyunlarını oynayacak dizi dizilikten çıktı izleyici kitlesi azaldı artık bende izlemiycem bi heyecanda vermiyor tarihde abartılı çarpıtılıyor amaç sadece parasal olduğu kanaati oluştu bende dizi bi den bire ertuğrul gazi yok sayıldı baktınız ki olmuyor toparlamaya çalışıyorsunuz olmuyor.

30-12-2019 01:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizi gerçekten çok kötü olmuş.osmanli tarihi ile alakası yok.uydurma bir tarih yapmışlar.koskoca şeyh edebali hazretlerinin kızı kocaman adamlarla dövüşen bir amazon kadını gibi olmuş.dizi de örf adet kültür yok.zaten türkler için değil araplar izlesin diye yapılmış.trt nin 30 yıl önce yaptığı osmancık adlı dizi bu diziye 1000 basar.bu dizi bir sezonda biter.benim için bitti zaten.daha da bakmam.

29-12-2019 20:03 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dizide furkan palalıyi da görmek isteriz. rolünü yaşayarak oynuyor bu diziyle de bütünleşir.

29-12-2019 17:51 !! ++

Kuruluş Osman Yorum neden eğreti durduğunu söylüyorum. küçük kafalı erkekten kahraman olmaz. tavırlarda kadınsılık ve güzel bulunma tasası hissediliyor. bunu örtmek ve erkeksi olmak için kendini kasarca rol yapmadı da eğreti duruyor. burak dini açıdan da çok yanlış seçim.

29-12-2019 07:25 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diziyi bu sezon hic ama hic beğenmedim sahneler cok basit ve saçma burak o diziye hic gitmemiş engin abinin yarisi bile olamaz oyunculuk anlaminda tam bo fiyasko

27-12-2019 23:56 !! ++

Kuruluş Osman Yorum muhteşem yüzyıldaki balibey performansından sonra bu film için secilmiş tam uygun adam diye düsünüyordum ancak ordaki performans nire buradaki osman nire, kasıntı kasıntı hareketler, film boyunca saçlarını rüzgarlarda savurmalar cok fena.. ayrıca diğer oyuncular cok zayıf kalıyor burak ne yapsın bi bakıma da... bey liğin, aşp liğin saygınlık seviyesi yerlerde sürünüyor. kale komutanı kalanos gaddarlıktan, kötü olmaktan sert görünmekten cok uzak. zöhre hatun surat asarak kötü olduğunu sanıyor. samsa, dündar bey, sofya karakteri favorim. batur, ve bala hatun biraz daha gayret geri kalan figüran herkes aksam olsunda eve gidelim rolünde maalesef

27-12-2019 17:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum 6. bölümde halk bekliyordu ertuğrul beyi ama bu dizide olmayınca bundan sonra dizinin yarı olmayacak ve tarihte de ertugrul bey osman'ın yanında olmuştur ve ertugrul dönmesi gerekli eski sesini ve coşkusunu geri gelmesi gerekli..
ertugrul olamayınca ve tarihe uygun olmayınca eski coşkusu olmayaca için izlemenin hiç bir anlamı yok

26-12-2019 16:48 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok saçma diriliş ertuğrul un karakter değiştirmiş versiyonu konu aşağı yukarı aynı zevk vermiyor. böyle giderse izlenmez bu dizi boşuna masraf yapmayın her geçen hafta daha kötü ye gidiyor

26-12-2019 00:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum çok büyük bir yanlış. esefle kınıyorum. ertuğrulgazi beyliği ölene kadar bırakmayan bir bey. çocukları hep birbirini tutup kollayan ve babaları beyliği osman
bey'e bırakmasına dahi hiçbir zaman itiraz etmemişler. bu dizide süleyman şah sülalesi birbirine resmen düşman olarak yansıtılıyor. çok büyük bir esefle şiddet ile dizi yapımcılarını kınıyorum. biraz tarih okuyun. yoksa sizi yetiştirenler gavur mu.

26-12-2019 00:31 !! ++

Kuruluş Osman Yorum filmin bitimine yakın son reklam da neyin nesi çok saçma zaten reklamdan çıkıyorsun ardına hemen reklam ve o sahnede filmi bitir trt 1 bu konuda daha iyiydi

26-12-2019 00:27 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş im senaristiyle kuruluş ın senaristi farklı mı? yoksa yönetmen mi farklı? sofia neden kendi sarayında bozuk aksanla konuşuyor?
şeyh in kızı erkeklerle bayağı içli dışlı. handaki bölüm aynı muhallebicide flört eden çağımoz gençliği gibi.. tarihi tam yansıtın beyler...
kızlar hastayken ve rahibe kılığundayken pür tesettürlüler.
son bölüm(5.)tüy diktiniz. edebalı handa osman ve adamları edebalı nın yerini söylemedikleri için işkence görüyorlar. vee dizi aynı pembe dizi gibi çook yavaş akıyor.
burak özçivit engin altan ı taklit etmesin. kendi gibi oynasın..

26-12-2019 00:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul dizisinde obalar gelişmiş büyümüştü fakat kuruluş osman da böyle değil alplerin sayısı az devlet kurmaya yakın bir oba da bu kadar sacma şeylerin olması da yanlış biraz büyük oynaması lazım , dizinler tam tarihi yansıtmaz anladık ama izlerken insan diziden soğuyor

26-12-2019 00:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum kuruluş osman ertugrul daki merak ve heyacan yok ilgi çekici bir şans yok günü boş geçirmemek izleniyor sıkıcı gelişme yaşanıyor konseptin iyi duruma gelmesi için film in daha güzel hale gelmesini bekliyoruz

26-12-2019 00:00 !! ++

Kuruluş Osman Yorum abi her şey geçim de biraz edep olsun.
koskoca şeyh edebali'nin kızı öyle herkesin gözünün önünde bir de yakalanıyor,esir düşüyor o kadar elleri bağlanıyor
böyle büyük evliyalar namahrem konusunda çok hassastır. inşallah ileride düzelir.

25-12-2019 23:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum mal gibi saçma sapan bir dizi. tarihi okuyun utanmazlar. adam gibi tarihe uygun yapın. hangi tarih kaynağından ilham alıyorsunuz. avrupa tarihi mi. ayıp bu ayıp tarihde nerde görüldü ertuğrulgazi beyliği kardeşine bıraktığı. yuuuhhh

25-12-2019 23:53 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu nedir ertugrul olması lazım trt olan efekler burdada olsun ki heyacan gelsin...diriliş ertuğrul ...dağa güzeldi. böyle giderse final yakındır

25-12-2019 23:47 !! ++

Kuruluş Osman Yorum baktım bu sahnelerden düşmanın eline geçeni düşman af edermi kaldıki osman bey tarihte böylesi olmamış film de olsa ben kabullenemiyorum böyle sahne istemiyorum

25-12-2019 23:20 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ula yayınlamış olduğunuz son bölüm kuruluş osman dizisini izleyicisiyim..bu film yazan senaristin ben. taaa a.q ya sene olmuş 2020 hala film de sonradan ekleme yapılmış gibi parça parça bölüm için işe deneyimsiz oyuncuları getirmissiniz..boş beleş film..burak özçivit adamın hası o ayri

25-12-2019 23:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizi diriliş in devamı gibi görünse de, maalesef pembe dizi gibi yavaş yavaş gidiyor.
fazla canice bölümleri var. sanki osmanlı yı cani gibi gösteriyor.
kadın erkek fazlaca içiçe.. pastanede buluşur gibi bala hatunla osman bey... bunlar asla olmaması gereken ayrıntılar.
bir de sofia.. kendi sarayında bile bozuk aksanla konuşması neden?
dündar ın eşi neden hep kindar ve kavgacı.. hiç normal hali yok mu?
biraz dikkat edin lütfen... diriliş i hiç kaçırmadan izledik ama bu diziyi yarıyı biraz geçince kapatmak zorunda kalıyoruz...

25-12-2019 22:39 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrulu merakla bekliyor heyecanla izlyorduk ama kuruluş osman hiç olmamış roller gerçekçi değil kendimi zorluyorum kaç haftadır ama yok hiçmi heyecanı olmaz

25-12-2019 22:33 !! ++

Kuruluş Osman Yorum valla tamamen hayal kırıklığı...
basit bir kurgu oturmayan oyuncu kadrosu ve neredeyse önemli rollerdekiler hep başka dizilerden devşirme, oyuncularda ve kurguda brzck daha özen gösterilse daha iyi olurdu yapamayacaksanız final yapında diriliş ertuğrul’u aklımızda kaldığı efsane haliyle yad edelim ...

25-12-2019 22:18 !! ++

Kuruluş Osman Yorum dirilil ertuğrul sezonundaki oyuncuların yaşlanmış hallerini belirli bir bölüm görmek isterdik. kuruluş osmanda 25 aralıktaki bölümünde osmanın dergaha ayakkabı ile girmesi bizce yanlış bir sahne idi.

25-12-2019 21:52 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul'daki zevk ve heyecan kalmamış, yardımcı oyuncu karakterleri yetersiz... hala selcan hatun dan medet umuyorlar, kaldı ki zaten itici bir karakter... oldu olmadı artuk bey noyanı ve diğerlerini de geri getirin!.. ayrıca o kadın daki nasıl bir şivedir anlamadık. kale komutanı, kbabası gayet güzel konuşurken bu kadının şivesini çok mu aradınız...
ayrıca reyting 28 lerde bir aya kadar bu çekim bu seneryo bu oyuncularla reyting 19 olur... zaten yayınlanan kanalı seven de yok...
uyarması bizden genelde biiznihi yorumlarım isabetli oluyor. ..

25-12-2019 21:37 !! ++

Kuruluş Osman Yorum burak ozcivit bıyıkları daha uzatmali ve yeni karekter ve bilge bir büyük hatun konmalı. ayrıca gülü ve rolünü yaşayan yeni alp ler turgut gelmeli .osmaniye destekleyen çok kuvvetli karakterler olmalı edabali olmamış abdulhamiddeki paşa olmalı film çok kuvveti ekiple şahsiyetler olur .tek başına osmaniye üzerine bırakmamak. kesin biyiklari daha uzun olmalı ülkücü biyigi oğuzhan bu millet hissetmeliyiz
yemek yeme adabı türklerde böyle iğrenç mi yapmayın ya bu kadar da değil ada islamda gelir

25-12-2019 21:06 !! ++

Kuruluş Osman Yorum hiç olmamış diriliş ertuğrulu hiç kaçırmadan heyecanla izlerdim ama bunu geçen hafta izlemedim bu haftada izlemeyi düşünmüyorum iki saatimi bu diziye harçayamam hiç olmamış.

25-12-2019 11:23 !! ++

Kuruluş Osman Yorum diriliş ertuğrul çok sevildi evet çıtası çok yüksekti ama direkt olarak kuruluş osman oynansaydı kimse bu kadar ön yargılı olmayacaktı arkadaşlar lütfen ön görüyle yaklaşmayın bunlar zaten düşünülmüştür daha ilk bölümlerdrn birşey beklemek olmaz tarih e gelince tarihi dizilerin tam olarak hiç birinde tam uyarlama yok bence tarih e tam uyulmasa da çoğu şeyleri yansıtmaya çalışıyorlar bence cengiz coşkun yani turgut alp diziye döner yada başka biri yerine döner bence herşey sürpriz olacak o yüzden şimdi ağırdan alıyorlar bende ilk anda sizler gibi düşünüp kendimce kızmıştım ama her bölümde ayrı bir değişiklik yapılıyor dediğiniz gibi devam edecekse evet fazla izlenmez ama ben öyle sanmıyorum bir diriliş ertuğrul hayranı olarak ilk bölümlerde ondada çok sevmemiştim alpler dediğiniz gibi hafif kaldı fakat oyunculukla ilgisi yok bence ağırdan alındığı için öyle ben bu alpleri de seveceğiniz umuyorum özellikle cem uçan yani aliyar ın kardeşi yiğit uçan ve samsa çavuş ikisi de mehmetçik kut-ül amare de çok ön planda isimler ve çok iyi oyuncular var haksızlık olmasın lütfen osman karakterine gelince alışana kadar bize tuhaf geldi ama son bölümde gayet iyiydi hatta bazı bakışları kafa tutması engin altan düzyatan a da benzettim ben bence kötü kesinlikle oynamıyor rolünü de güzel yapıyor fakat gündüz alp emmisi dündar dündar bey de yeğeni gündüz alp olsaydı daha iyi olurdu gündüz alp emmisinden yaşlı gözükmüş

24-12-2019 18:14 !! ++

Kuruluş Osman Yorum bu dizi zamanla tutar hemen içinizde öldürmeyin hani şu izlemiycem diyenler falan varya anlattığınıza göre onların eksklerini saydığınıza göre en başta izlemeye devam edenler sizlersiniz ama bi konuda birinizie şöyle hal veriyorum burak özcivit çok başarılı bi oyuncu ama sadece şu anlık tek eksiği çok sırıtması onun dışında çok başarılı bence zamanla sizde buna inanıcaksınız

22-12-2019 23:57 !! ++

Kuruluş Osman Yorum ertuğrul çok daha güzeldi
bu hiç olmamış çok yapmacık durmuş özelliklede başrol hiç yakismamiş ayrica izliyoruzda yorum yapiyoruz hemen öyle bilmeden yorum yapmayın

22-12-2019 19:01 !! ++

Kuruluş Osman Yorum yeni alplerr cok pasif hiç bir şekilde ilgi çekmiyor pasif kalınmış. heleki o kısa boylu alp kardeş :)

22-12-2019 15:08 !! ++

reklam veriletişim • © 2024 YazarOkur Dizi.