Kayıp


Kayıp
Dizi Türü:Polisiye, Dram
Yaratıcı:D Production
Yönetmen:Zeynep Günay Tan
Senarist:Elif Usman
Oyuncular:Mete Horozoğlu -> Mehmet Kantarcı
Aslı Enver -> Özlem Albayrak
İlker Kaleli -> Faik Şaşmaz
Kanal:Kanal D
Link:kanald.com.tr/Kayip/
Dizi Puanı:
8.1 / 10 | Oy: 81 | Yorum: 152

Oy Ver

8.1
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Kayıp Dizi Özeti

Kanal D'nin yeni dizisi olan Kayıp izleyenlere polisiye bir dram hikayesi sunuyor. Yakışıklı oyuncu Mete Horozoğlu'nun başrolünde yer aldığı dizi kayıp olan oğullarını amansızca arayan bir ailenin hikayesi anlatılıyor.

Kayıp Oyuncuları

Mete Horozoğlu -> Mehmet Kantarcı, Aslı Enver -> Özlem Albayrak, İlker Kaleli -> Faik Şaşmaz, Kaan Taşaner -> Kemal Özdemir, Dolunay Soysert -> Leyla Şarman Özdemir, Kürşat Alnıaçık -> Murat Şarman, Erhan Can Kartal -> Kerem Özdemir, Zeynep Altıner -> Yasemin Özdemir

Kayıp Yorumları

Kayıp Yorum

Cuma günü başlayacakmış.cumayı iple çekyrm

10-09-2013

Nilufer Yorum

BEN DIZIYI SEVDIM.IZLEMEK ICIN SABIRSILANIYORUM BU ARADA SALI GUNU ON GOSTERI VERDILER COK GUZELDI.BENCE O COCUKDa ozel bi sey var

Nilufer - 13-09-2013

Kayıp Yorum

Dizi cok güzel izlemenizi tavsiye ederim.asli rolune cuk diye oturmş

14-09-2013

Kayıp Yorum

Bu çocugu kim neden kaçrd hala anlmş deglm

15-09-2013

Kayıp Yorum

Harika otesi bir dizi her kese tavsiyre ederim hata sana bir sir vericemden daha guzel ve daha fantastik

16-09-2013

Kayıp Yorum

Kayıp çok güzel ve degşik bir dizi

17-09-2013

Kayıp Yorum

Güzelse neden sürekli reklam veriyor onu anlamış değilim sürekli baskı altında hissediyorum kendimi izlemek zorundaymisim gibi şekil a on gösterim gibi

18-09-2013

Kayıp Yorum

oyuncu kadrosu mükemmel tutulacağa benziyor

19-09-2013

Kayıp Yorum

Yakında final yapacak bence reyting kurbanı olacak bu dizi

21-09-2013

Kayıp Yorum

tuzla'da çekiliyormuş merak ediyordum nerde çekiliyor diye

25-09-2013

Nilufer Yorum

ya diziyi izlemedimbana antalan olurmu

Nilufer - 26-09-2013

Kayıp Yorum

Harika otesi bir dizi.kanald nin basyapitlarindan biri olabilecek seviyedr

27-09-2013

Kayıp Yorum

intikam dizisinin tarzı var .ama fazla uzun sürmez kayıp buluunur dizi biter.yorumcu

28-09-2013

Kayıp Yorum

Kayıp ta belli kaçıran da uyuyorsun ya.coktan bitti benim icin

28-09-2013

Kayıp Yorum

bence izlenmesi gereken bir dizi

29-09-2013

Kayıp Yorum

merak ettim izledim cok sacmalık vardı verdiğim zamana yazık diye düşündüm begenmedim,

02-10-2013

Kayıp Yorum

acayip heyecanlı ve sürükleyici

04-10-2013

Kayıp Yorum

cok guzel olmus soluksuz izledim.

04-10-2013

Kayıp Yorum

Zeynep haketmiyo bütün bunları yazık ya hep üzüyorlar zeynepi artık aşk bir kenarda kalsada şu kız cagiz babasının kim olduğunu ogrense

07-10-2013

Sıla Yorum

dızının 4.bolumune kadar heyecanla ızledım . oyuncu kadrosu bu kadar kalıtelı bır dızı daha once gormedım. resmen bayıldım dızıye asık oldum o kadar surukleyıcı kı her dakıkası etkılıyor benı , gozlerımı kırpmadan bıtene kadar kesıntısız ızlıyorum. senaryo cok guzel umarım dızı bıtene kadar bu kadar heyecanlı olur . dızının 5.bolumunu ıcın gun sayıcam resmen bagımlılık yaptı.

Sıla - 11-10-2013

Kayıp Yorum

O bağımlılık bir bana yapmadı yine mi bu dizi diyorum kanalda gorunce

12-10-2013

Kayıp Yorum

Bu hafta yok galiba cok uzuldm yaa.biran once hafta gecsin istiyorum

14-10-2013

Kayıp Yorum

Son yillarda izledigim en kaliteli ve en surukleyici dizilerden biri cok
severek izliyorum

15-10-2013

Kayıp Yorum

Asli enver icin izliyorum bu diziyi.hayat bilgisinden beri takipcisiyim onu cok seviyorum

17-10-2013

Kayıp Yorum

Zeyneb Gunay Tan,sakasi yok,Hollywood Yonetmenlerine tas cikartan `Yonetmen`.Ancak bu dizinin yayindan veya kanal anlasma grafiklerindenmidir,heyecanla severek seyretmeye basladigimiz bu diziyi,sallaya sallaya veriyorlar,hadi neyse Bayram gunu tamam ama bir ugursuz Mac diye tam saatinde yayindan kalkmasi.Ustelik biz Parisden veya Isvicreden direk teleden seyredemiyoruzmyani internetten baglanip seyretmek zorundayiz bi kere saatler uymuyor,cunku yayindan sonra nette yayinlanmasi hali`le zaman aliyor,Sayin Z.Gunay Tan hanim`a ricalarim olur ki,lutfen ilgilenin bu konu`ile cunku Sevgili Mete Horozoglu ve Ilker Kaleli`yide Avrupada cok seven hayranlari var.Dizi super action,cok basarili masallah,Kiymetli Zeyneb Tan`a ve ekibdeki yardimcilariniza Saygilarimiz ve en iyi dileklerimizle,Madame Wienk-Azmi

19-10-2013

Kayıp Yorum

sürükleyici bir dizi inş böyle devam eder

20-10-2013

Kayıp Yorum

cok güzel süper hıkaye herkesın emegıne saglık,, reytıng kurbanı olusa bır daha dızı falan ızemıcem

23-10-2013

Berkoktayaşığı Yorum

kayıp on numara bir dizi bu yılda en sevdiğim ve takip ettiğim tek dizi tabi berk oktay için benim hala umudum var izlediğimi saymazsak kayıp bu yılın dizisi ! mete horozoğlu ilker kaleli aslı enver dolunay soysert kaan taşaner ve menderes samancılar hepsi harikaa ayrıca falko ve mehmet favorim :D

Berkoktayaşığı - 23-10-2013

Kayıp Yorum

Diziyi heyecanla takip ediyorumm bence muhtesem

23-10-2013

Kayıp Yorum

Yayin gunu ve yayin saati neden degisti ki boyle gayet iyiydi

26-10-2013

Kayıp Yorum

Dizi harika, bölüm bitmesin diye izliyorum. Uzun bakışlar, saçma zaman geçirmeler yok. Merak uyandırıyor.
Ancak tabiki internetten izliyorum çünkü dizi nedense cuma akşamında. Reytingleri tabi ki düşük olur.

KanalD bu diziyi Salı akşamına koyacaktı, Çalıkuşunu da cumaya. Yanlış yaptı. 24-35 yaş grubuna hitap ediyor dizi ama bu grup cuma- cumartesi tabi ki dışarı çıkıyor, dizi izlemiyor. Genç dizi yapıyorsan haftaiçine koyacaksın. Cuma günü Çalıkuşu her gruptan izlenir zaten.

27-10-2013

Kayıp Yorum

Siz daha takılıyor musunuz bu diziye ya ender insanlar sizi

31-10-2013

Kayıp Yorum

Zeynep hanim dizi super,buarada obur kanallardaki gibi reklam falan araya girmedigi icin sizi takdir ettik.Ancak dizi cok KISA!Sponsor veya KanalD,programm uygulamasindan midir,gercek bu meseleyi siz daha iyi bilirsiniz ama biz diziyi dolu seyretmek istiyoruz,n'olur biraz uzaltsaniz?Saygilarimizla

02-11-2013

Kayıp Yorum

müthişti yine cok sürükleyici ,zaman nasıl gecıyor anlamıyorum izlerken,, işte emek bu.. kuzey güneyın boslugunu doldurdu tebrıkler..

02-11-2013

Kayıp Yorum

COK GÜZELDİZİ KEREM NEZAMAN BULUNACAK

03-11-2013

Berkoktayaşığı Yorum

YILIN DİZİSİ başka hiçbir şey demeye gerek yok Kanal D nin saçmasapan gün düzenlemesi yüzünden biterse çok büyük yazık olacak diziye inşallah öyle birşey olmaz inanın çok severek seyrediyorum

Berkoktayaşığı - 04-11-2013

Kayıp Yorum

ya sürekli günü değişiyor böyle harika bir diziyi daha yok ediyorlar lütfen duyun sesimizi cumartesi çok iyiydi

06-11-2013

Kayıp Yorum

Gunu değişiyor çünkü rentingleriniz düşük sanirim

06-11-2013

Kayıp Yorum

Ya adam akilli bi gune fixleyin su diziyi ya da yayindan kaldirin bu ne boyle

09-11-2013

Kayıp Yorum

Galiba sezon sonunu goremeyecek :'(

10-11-2013

Kayıp Yorum

Dolunay soysert in oğlu kayıp oğlunu ararken hangi küpeyi taksam saçımı nasıl daha muntazam toplasam yürümekte zorlandığı topuklu ayakkabıları filmi basitleştiren tek hataları bunları kaliteli bir oyuncu yapmamalı yakışmıyor filmin kalitesini düşürüyor çocuğu kaybolan bir anneyi oyna hissederek lütfen

10-11-2013

Kayıp Yorum

Süper bir polisiye dizi basladigindan beri izlemeye calisiyorum.sagolsun kanal D bir ordan bir buraya atiyor!! Yakinda da yayindan atarlar olan bize olucak. Birakmiyosunuzki millet izlesin. Amac ne acaba ? Illede oynayan 100 tane onun karisi bunun kocasiyla dizileri mi olucak raiting beklentiniz karsilansin diye. Bazen kaliteli bir dizi zaman istiyor. Rica ediyorum artik atmayin biyere birakin bakalim :)

10-11-2013

Kayıp Yorum

Guzel cirkine de bunu yaptilar kaliteli dizileri yayindan kaldiriyor kanal d oysa kavak yelleri akasya duragi gibi basit dizileri yillarca devam ettrmedi mi

11-11-2013

Ingilizceci Yorum

Yayin saati gunu degistikce kaldirilmasindan korkuorum cunku cok kaliteli

Ingilizceci - 11-11-2013

Ingilizceci Yorum

yapımcılar bu yorumları okuyorsa süper olur lütfen kaldırmayın yayından

Ingilizceci - 11-11-2013

Kayıp Yorum

pazartesi günü olmasın lütfen kanal d...
karadayı ile çakışıyor karadayı hayranları bırakıpta izlemez yeni başlayan bir diziyi günü değiştirilirse iyi olur.

12-11-2013

Ayça(serap) Yorum

aslı everi sevmem oyuncu olarak yani.çok soğuk bir tipi var gülüşü bile soğuk.kavak yellerinde de aslıyı severdim zaten.
enver diyecektim.kavak yellerindeki aslı yani pelin karahan yani.
günü değişe değişe sonunda final yapacak..

Ayça(serap) - 12-11-2013

Kayıp Yorum

senarıyoda bir hata var filmde denildiki polis tarafinda tefunlar dinlemede ama kemal babasini rahat rahat arıyor.

12-11-2013

 Yorum

ya bu kaçıncı gün değişimi komedi resmen ya bu arada bn bu diziyi sevmedim

13-11-2013

Kayıp Yorum

Ender insanlarrrrr

15-11-2013

Kayıp Yorum

Farkli opmak guzeldir

16-11-2013

Kayıp Yorum

Şu anda kayıbı izliyorum ve çok heyecanlı

18-11-2013

Kayıp Yorum

Cd de çalan şarkı kime ait acaba
Bilen varmi acaba yoksun diye geldim şarkısı

18-11-2013

Kayıp Yorum

Harika bir dizi
Lutfen yayindan kaldirilmasin

18-11-2013

Kayıp Yorum

İzlemekten zevk aldığım tek dizi oyunculuklar bu kadar mı yakışır tek kelimeyle muhteşem

18-11-2013

Pınar Yorum

Kesinlikle günümüz dizilerinden farklı bir hava var. Oyunculuklara diyecek söz yok. Herkes tam yerine oturmuş. Çekim deseniz bir farkı umarım böyle devam eder

Pınar - 18-11-2013

Kayıp Yorum

Gökhan kırdan söylüyor o şarkıyı

19-11-2013

Kayıp Yorum

Turk dizi sektorunun kaldiramayaccagi kadar guzel ve kaliteli bir is yapanlara cok teskur ediyorum

20-11-2013

Kayıp Yorum

mehmetle özlem çok yakışıyor onlara daha çok zaman verseler

21-11-2013

Kayıp Yorum

kaliteli bir dizi kaçıran dede değil bence özlemin intikamı özlem kaçırttı...

21-11-2013

Kayıp Yorum

süper bir dizi.sıradan diziler gibi bir oğlan kızı sever ama aralarında faklı olaylar olur ve o olaylar üzerine dizi sürer.fakat bu dizi öyle değil.tabiki aşk var ama dizinin konsepti çok iyi olmuş.ellerinize sağlık ailece izliyoruz.

22-11-2013

Kayıp Yorum

Cocugu kacıran adam rolunu hıc yapamıyo bence degısmeli

23-11-2013

Kayıp Yorum

Guzel baslayan dizi cok sacma ilerliyor.ozlem karakterinin surekli mehmet diyerek yanindan ayrilmamasi kaliteli senaryoyu romantik komediye cevirdi.sirkette danisman olarak gorev yapan bir kadin nasil olurda tum gun bir adamla gezer.sıkıcı ve gulunc olmaya basladi.ayrica suclular kacarken tek araba pesine duserken polisler magara geziyor.ortalikta kimsenin arabasi bile yok iken ekipler magara geziyor.arabayi koseyi donup oradan olen kisinin yasini tutuyor hava kararmis ekipler yollarda kimseyi aramiyor.dizi sacmalamaya basladi.2 yil boyle gidecek ise bir sure sonra izlenmez yazik.

25-11-2013

Kayıp Yorum

Bence de Özlem'in intikamı bu kaçırma olayı.O yüzden Özlem hep Mehmet in peşinde ve haberleri de Falko'ya o veriyor..

25-11-2013

Kayıp Yorum

Bu diziyi cok seviyorum ve begnrek izliyorum. Kanalada ikinci bir sans verdg icin tesekkur ediyorum

25-11-2013

Kayıp Yorum

Bu aksam tam bi rezaletti. O adamin giden trenden geri donmesi, polislerin magarada durmasi; zaten en basta o kadinin oglunu bulmasi, e hadi buldun, ne diye bi tarafini yirtiyon, bunlar ve daha bi suru sey dizinin kalitesini dusurdu. Yazik...

25-11-2013

Kayıp Yorum

komik hatalar olmasına rağmen diziyi izlettiren sanırım oyuncular.mesela ben birtek mete horozoğlu ve eslı enver için seyrediyorum:)

25-11-2013

Kayıp Yorum

Bence özlem ve falko önceden birlikteydi falko içeri girdiğinde özlem çocuğun babası kemalle birlikte olunca falko kemale kin besledi ve çocuğunu kaçırdı.
dizi bence çok başarılı senaryodan oyunculara hepsi çok ii konuda alışılmışın dışında bi konu aynı şeyleri izlemekten görmekten çok sıkılmıştık KAYIP buna son verdi diyebilirim

26-11-2013

Kayıp Yorum

Bence Falko’nun patronu Özlem. Falko’nun geçmiş sevgilisi Leyla. Kaçırdığı çocuk Falko'nun kendi çocuğu.Leyla evlendiğinde hamile olduğunu söylemişti. O çocuk Falkonun çocuğu ama haberi yok. Özlem’de Kemal’den hınç almak için Leyla’nın eski sevgilisini tuttu ve bu oyunu yazdı. Özlem neden Mehmet'in yanından ayrılmıyor. Çünkü her olayı birinci ağızdan Falko'ya ulaştırıyor. Mehmet peşinde, eve doğru geliyor vs hepsi cepten mesajla.

26-11-2013

Kayıp Yorum

Asli envere bayiliyorum coculugumdan beri takip ediyorum herhalde bi on sene falan olmustur ilk hayat bilgisinde gormstum onu

26-11-2013

Kayıp Yorum

Gercekten dizi cok guzel basladi ama dunku magara olayi etrafta hicbir araba yokken oraya girilmesi,ve Mehmet'le Falkonun kacirdigi arabanin arasinda cok az bir mesafe olmasina ragmen,polislerin rahatca yolda vakit kayip edip kalmalari cok komik,ama bunlarda hic,teksey bizi ve arkadaslarimizi bu dizinin kisa olmasi Zeynep Tan'a kusduruyor ve diziden sogutuyor,yani Zeynep Tan,herseyin guzelini yaratirsinda,dizi niye 25 dakikacik,ya bizi kandiriyorsunuz veya obur kanaldaki Kacak'tan bile geride kaliyorsunuz,yani sirf bu kisa metraj icin,bu ne ya?Tam isinyorsun Hopp reklamlar ve bitiyor.Umarim Zeynep hanim halleder kirmaz onlari seven izleyicilerini diyecegima ama insallah dolu-dolu yaparsiniz devamini.
Iyi Calismalar ve tesekkurler

26-11-2013

Kayıp Yorum

Güzel giden diziyi yavaş yavaş bitirmeye başlıyorsunuz. Entrikayı da bir dozunda bırakın. 10 ilmek olmuş olayın 4-5 ilmiğini çöz artık da heyecana gelelim. Buldur şu çocuğu, olayları yavaş yavaş ortaya ser, aralarındaki ilişkiler bağ nedir ser önümüze, korkma daha ne entrikalar bağlarsın bu senaryoda. Önce bizi bir rahatlat, boğdun artık. Sonra yeni gizemler yaratırsın. Amerikan kalitesini bozup Türkk yoluna girmek üzeresin. Fazla uzatıp milleti sıkma , takipcilerin birden bşre kaçar, daha da geri dönmez. Şaşırt bizi. Şu question marklardan kurtar bizi artık.

27-11-2013

Kayıp Yorum

Leylanın çocuğu bulup yardım çağırmaması inanılmazdı. Mağara olayı bunun kadar saçma değil. Leylanın hangi yöne gittiğini bilemediklerinden bir ekip belki de sığınmıştır diye mağaralara gitti.
Falco ile ben de ağladım son bölüm, çok gerçekçiydi.
Falco, Özlem'in abisi çıkabilir:)

28-11-2013

Kayıp Yorum

Ya yeter diziyi yerden yere vurdunuz kabul edin iste guzel ve degisik bi dizi yani oyle basit iliskiler yok hersey cok seviyeli

28-11-2013

Kayıp Yorum

dizi süper sonun da aaaa bittimi şimdi diyorsun

28-11-2013

Kayıp Yorum

çokkk güzel bi dizi ama türk milleti işte klasiklkten çıkamıyor yakında biter

01-12-2013

Kayıp Yorum

Son bölüm süperdi umarım devam eder

02-12-2013

Kayıp Yorum

çok kaliteli,herşeyiyle olağanüstü bi film başarmışlar,tebrk ederim.ama bencede doyurucu olmuyo,kısa sürüyor ve gizem geç çözülüyor.

03-12-2013

Kayıp Yorum

gerçekten merakla beklediğim bir dizi...bende falkoyla özlemin bir bağı olduğunu düşünüyordum dünkü bölümde haklı çıktım...

03-12-2013

Kayıp Yorum

Hani Bir Guerlain Parfume'i koklarsin'ya,oyle bir hiss vardir insan kendinden gecer ve derler ki "Guerlain markasi bu Saka yapmaz"-Diyecegim o ki bu genc ve zeki kiz yani o:Zeyneb Tan,Allah nazardan korusun ve insallah daha guzel eserleri ve filmleri yaratip herkesin kalbindeki duasini alsin ve biz burada Avrupada seyrettigim yabancilarla kos-kocaman GURUR duyyoruz,yani bizim cevre turkce fazila anlamaz cunku Isvicre Fransiz ve alman ve ustelik hepisi is biznes cevresi,ama ona ragmen basta bu dizinin yaraticisi olarak Zeyneb Gunay Tan'dan bas oyunculari Mete Horozoglu,Hatta Hasan rolundeki amca,Ilker Kaleli,Murat Rolundeki bile mukkemmel sanatcilar, bir katilde olsa o moldovain kiza ask'la bakmasi o Bekir olanin cok guzel ve etkileyici bir sahne,ama Sarman ailesinin kalite geyinisi ve oturup kalkmasi Murat ve Leyla,gercek bu Leyla rolundeki cok mignon bir cici bayan aristocrat ve gormus bir education'a sahip herseyden once yavrusu icin cok cabalayan ve onunicin herseyi goze alan gercekten cok-cok basarili bir sanatci,ben ve esim daha yeni taniyoruz bu sanatciyi Leyla rolunde ve super super.Bir o Ozlem rolundeki hafif bakisi sasi ve fazila gozlerini suzup fazila havalara girmezse problem yok fena degil sempatik bir kiz ama oyle yaparken sharim'i bozuluyor,ona daha sade ve dogal olmak yakisir fazila abartmadan,hatta kaslarini fazila boyamasin cok ozur dilerim zaten cok kalin kaslari var onlar fazila boyandigi zaman kaba bakisli ve erkek gibi gozukyor,ama cok sempatik ve rolunu fena oynamiyor,(lutfen iyi niyetimle tavsiyeme alinmayin Ozlem hanim) kalan hersey dizi bizi her pazartesi yasatiyor ve cok mutluyuz,tekrar Zeyneb Tan hanima ve tum ekib oyuncularina ve yardimcilarina en guzel dileklerimizle,Mme Wienk-Azmi,Odile,Marcel,Arman,Jean,Mr.Lago Cem,Lago Rebeeka,George Yadigaroglu,Sara Yadigaroglu,Bezirgan Gaye.....Saygilarimizla ve icten tesekkurlerimizi kabul edininiz lutfen

03-12-2013

Kayıp Yorum

Yukarida unutmusuz eklemeyi,Ha o Ilker Kalelinin yani Falko'nun en sonunda bombayi basmak uzeri'iken o biranlik bakisi vardi kucuk bir sahne.....yani budur hayat gercek bir mana...birde rahmetli kardesi kucuk bir rolde olsada cok buyuk bir iz birakti.Saygilarimla

03-12-2013

Kayıp Yorum

şu sıralar tv deki en farklı ve kaliteli bir dizi

03-12-2013

 Yorum

kayıp mış mış! her şeyi de ıp dan istiyorlar bu ne ya! yakında sallan ıp da derler doğrusu :) (I am a POPİ)

04-12-2013

Kayıp Yorum

14. bolumde final yapacagını duydum,kanal d yi kınıyorum. elindeki en iyi diziyi bir guzel harcadı.bu kadar iyi oyuncu biraraya bir daha zor gelir.onları izlemek cok buyuk keyifti.senaryosu,cekimi,goruntuleri adeta ders verir gibi olan bu diziyi yayından kaldırıyorsun da diger salak dizilerini niye tutuyorsun kanal d?
kayıp ekibine tesekkur ediyorum, bize kaliteli bir dizi izlettirdigniz icin,emeginize,gonlunuze saglık.bilin ki unutulmaz bir is cıkardınız.

05-12-2013

Kayıp Yorum

gun yanlis lutfen pazar olsun yoksa izliyemiyoruz cok guzel bir dizi ama karadayiiiiiiii var olmuyor

05-12-2013

Svlgz Yorum

bence falko'nun ablasi ve kemal'in aralarinda eskiden bir sey oldu ve kemal ablasini uzdu,falko bunun intikamini aliyor olabilir. Ayni zamanda ozlemle de isbirligi icerisinde cunku ozlem de ayni sekilde magdur yani kemal tarafindan uzuldu.

Svlgz - 05-12-2013

Kayıp Yorum

Aman yapmayin "KAYIP" dururken "Karadayi'mi"izleniy yapmayin,ben birara sevgili Tekindor ve Imirzalioglu icin seyretmeye basladim ama sonra diziye isinamadim.

06-12-2013

Kayıp Yorum

yaaaa bitmesin ne bitmesi ya :/

06-12-2013

Kayıp Yorum

K.E.R.E.M. BAYILIYORUM

09-12-2013

Kayıp Yorum

Bu diziyi bitirirseniz KanalD gözümde biter öyle böyle degil, inanilmaz derecede biter reyting ugruna harcamayin bu diziyi ya secilen evler ne anlar böyle kaliteli diziden.

09-12-2013

Kayıp Yorum

harika bir dizi umarım 2 sezon devam eder.
herkese teşekkürler ve başarılar

09-12-2013

Kayıp Yorum

kayıp dizisini bayılıyorum tek kelimeyle aşığım.

10-12-2013

Kayıp Yorum

Polisiye dizileri severim..beyin jimnastigi yapmaya bayilirim..bu dizi bana bu imkani veriyor..oyuncular cuk oturmuslar rollerine..kanit ve kayip son yillarin en güzel dizileri..bagira cagira ask yasqanan dizileri,fakir moglan zengin kiz,aga dizileri kadar itici dizi yok.hic seyretmem fragmanlari bile beni sinir ediyor..kayip dizisine destekciyim..birkac yil sürse kleske..kaliteyi bize cok görmeyin..

11-12-2013

Kayıp Yorum

çok güvendiğiniz dizileri pazartesiye alın kayıpın gününü değiştirin ama lütfen bitirmeyin yeni bir dizi için pazartessi çok yanlıştı

13-12-2013

Kayıp Yorum

bitmesiiinnn ilk defa çok severek ızlediğim bır dızı bıtıyor ınanamıyorumm bıtmesın n'oolur :(

13-12-2013

Berkoktayaşığı Yorum

bu dizinin bitmemesine benim kadar sevinen var mıdır acaba ilker kaleliye bayılıyorum ya falkonun hastasıyım özlemle en iyi onlar yakışıyolar bence bol bol flasbeck görüntüsü görelim bence biz onlardan bu diziye bayılıyorum

Berkoktayaşığı - 17-12-2013

Kayıp Yorum

Bitmeyeci doğru mu :)))))) süper bir haber

19-12-2013

Kayıp Yorum

bence Patron özlem

19-12-2013

Kayıp Yorum

Bugün kayıp var, çok heyecanlı.

23-12-2013

Kayıp Yorum

Bence dayı nin karısı hiç ölme di ikizi öldü özlem avukat ve çocuğun babasinin babasi bu kadin tarafından tutulmuş lar sonu böyle olacak herkesin bir intikami var

23-12-2013

Kayıp Yorum

Gene çok heyecanlı bi bölüm olacak. Bence cumartesiye alın

28-12-2013

Kayıp Yorum

Bİ BÖLÜMÜNDE MIY MIY MIY 3 SAAT BOYUNCA ŞARKI DİNLETTİLER EN SONUNDA SİNİR KRİZİ GEÇİRİP KANALI DEĞİŞTİRDİM. NE KADAR BOŞ Bİ DİZİ!

28-12-2013

Kayıp Yorum

dizi çok güzel ve heyecanlı

28-12-2013

Kayıp Yorum

güzel dizi

29-12-2013

Kayıp Yorum

Muthis bir dizi kayip kanal d gercekten guzel dizilere imza atiyor ama neden kaldirmayi dusunuyor anlamiyorum.kanit ve kayip son yillarin en guzel dizileri..

30-12-2013

Kayıp Yorum

güzel dizi

02-01-2014

Derya Yorum

Çok güzel bir dizi ekrandaki dizilerden farklı ve kaliteli farklı olduklarının farkındadırlar inş

Derya - 05-01-2014

Kayıp Yorum

Manyak bir dizi ozlemin evinin ic dekorasyonunu kim yapmis birde ic mimari kimdir acaaba eve bayildim cok degisik bir tarz bu arada mukammel otesi bir dizi

06-01-2014

Kayıp Yorum

Yine final karari almis dizi lanet olsun kanal d ye neden intikama verilen tolerans kayipa verlmiyor?

10-01-2014

Kayıp Yorum

Dizi bitmesin ne olur yalvariyorum bitmesin

10-01-2014

Kayıp Yorum

bitmesin çok güzel bir dizi

12-01-2014

Kayıp Yorum

Bu kadar profesyonel bir dizi bu kadar cabuk bitmemeli sakiz gibi yapışan diziler duruyor da bu neden bitiyor anlamadım...

12-01-2014

Kayıp Yorum

lütfen kayıp bitmesin harika bir dizi falko harika

13-01-2014

Kayıp Yorum

kayıp bitesin özlemin öocuğu nerde ülennn

14-01-2014

Kayıp Yorum

27 ocakta final yapıyor..

16-01-2014

Kayıp Yorum

senarist muhteşem bir senaryo yazmış tebrik ederim dizi her bölümünde beni çok şaşırtıyor oyuncular harika dizi yayından kalkacak söylentilerini duyunca ödüm koptu son 10 yılın eniyi dizisi bence emeğinize teşekkürler

20-01-2014

Kayıp Yorum

Dün akşamki bölüm gerçekten çok güzeldi. Herkes acı çektiğini o kadar güzel yansıtmışki kahroldum.Bitmeseydi keşke :(

21-01-2014

Kayıp Yorum

kayıp dizisinde oynayan bütün ekibi tebrik ediyorum son zamanlarda seyrettiğim en güzel dizi hele son bölümü şahaneydi.akıcı zevkle izledim lütfen bitirmeyin aynı akıcılıkla devam etsin

21-01-2014

Kayıp Yorum

ben bir anneyim leylayı ağlayarak izledim kerem yavrum kendi evladım olsa bu kadar yanarım mehmet bu kadarmı zeki olur inci ölmemiş...ben bu diziyi izlerken o kadar yaşıyorum ki içlerinde 36 yaşında okumuş yazmış bir kadınım bu diziyi bitir,irseniz yazık ömrümde izlediğim en güzel filim en güzel dizi en kaliteli oyuncular en kaliteli senaryo müzikler bile muhteşem muhteşem...

22-01-2014

Kayıp Yorum

Fazla guzel bir dizi degil kayip bulunur ve dizide biter

22-01-2014

Kayıp Yorum

Bence de güzel sıraışı bir dizi, bitmemeli.Bölümler ilerledikçe roller kişilerle o kadar bütünleşiyor ki, o hayatın içinde buluveriyorsunuz kendinizi.Çok daha az başarılı diziler sürerken bu dizi kaldırılmamalı..

22-01-2014

Kayıp Yorum

offf izledigim tek diziydi bidaha kanal d dizisi izlemiycem harika diziyi bitiriyolar arka sokaklar senelerdir inadina devam ediyo sacma

23-01-2014

Kayıp Yorum

Bir dizi reyting almayabilir ama diziyi yayından kaldırmak senaryosuna güvenmiyor olma anlamına gelir. Bu dizinin senaryosu mükemmel ve ben geçen hafta izlemeye başladım, izleyemediğim bölümleri internetten izledim ama biteceğini duyunca bütün hevesim kaçtı. Uzun zamandır ilk defa bir dizi izliyordum, onu da bitiriyorlar.

23-01-2014

Kayıp Yorum

nediyim artik pis yedili bile 100 bolumu acti anlamadim gitti .bitirmeyin kayip dizisini bitirirsesiniz de bitirin hep iki arada bir derede kalan seyirci oluyor cokta umrunuzda zatet buraya yazilanlar. cokta tin

27-01-2014

Kayıp Yorum

kayıp bu akşam final yapıyor.o kadar saçma dziler varken niye bu.pis yedili,arka sokaklar vs.bitmeli.

27-01-2014

Kayıp Yorum

KAYIP DİZİSİNİN TÜM EKİBİNE TEŞEKKÜRLER. GÜZEL , AKICI VE TADINDA BİTEN BİR DİZİ OLDU. HAYATIN İÇİNDEN AMA BİR OKADAR DERİN, ACIYI TATLIYI BİZE YAŞATAN , MEHMET'İ SEVDİREN, ÖZLEM'E KIZSAKTA ÜZÜLMEMİZE DE SEBEP OLAN SENARİSTİNİZİ KUTLARIM. GÜZEL FİNALLER....

27-01-2014

Kayıp Yorum

Niye bitti ki yaa

27-01-2014

Kayıp Yorum

Senaryosu,oyuncu kadrosu,heyecanı hiç azalmadan süren bu kadar harika bir dizinin bu kadar çabuk bitmesi,hele hele de onca saçma sapan dizinin hala devam ettiğini görmek insanı gerçekten üzüyor.Yazık!

27-01-2014

Kayıp Yorum

Yazık oldu bu kadar kaliteli ekip zor biraraya gelir

27-01-2014

Kayıp Yorum

yani arka sokaklar devam ediyor ama kayıp bitiyor. çok üzüldük hele falko benim kahramanımdı . özlemden gıcık kaptığım kadar kimseden kapmadım herkesin hayatını mahvetti...

27-01-2014

Kayıp Yorum

KAYIP dizisinin bu kadar çabuk bitmesi KANAL D nin KAYBI oldu

27-01-2014

Kayıp Yorum

En son.calan sarki neydi millet

27-01-2014

Kayıp Yorum

Bu diziye çok yazık oldu.Hiç beklediğim gibi bir final olmadı.Aslında hiç finali beklemiyordum.Ama işte...Kanal D'nin sadakatsizce,vicdansızca çöpe attığı,değerini bilmediği,reyting kurbanı olan kaliteli dizilerdendi KAYIP.
Oyuncu kadrosu desen zaten mükemmeldi.Çok yazık oldu bu diziye.Kanal D resmen harcadın diziyi harcadın!Allah'ımdan en büyük dileğim Kanal D'nin bütün dizilerinin reyting kurbanı olması ve arkaplanda kalmanın nasıl birşey olduğunu öğrenmesidir
biraz şans verir insan ya! ama bu kanal d güvenemezsin. kaç diziyi bitirdi. fatih,a.ş.k,vicdan,kayıp yakında cinayetide final yaparlar gününü değiştirdiklerine göre. tabii ne dicen bu kanal d değilmi?

27-01-2014

Kayıp Yorum

harika bir dizi bittigine cok uzuluyorum cok farkli cok guzel oyunculari tebrik ediyorum
herzaman merakla bekleyip uzledigim bir dizi neden erkenden final oluyo anlamadim yazik oldu bence

28-01-2014

Kayıp Yorum

dün gece 02.30'a kadar ağladım.gerçekten insanların hayatlarında böyle dönemler vardır.imtihandır.yaşanmıştır.özlem'in oğlu tunç'un bakışları beni mahvetti.bi de her insan aşık olur, ama yanlış kişileri yanlış zamanda tanımak bu olsa gerek..ya da doğru kişiyi yanlış zamanda tanımak da bu olsa gerek..NASIL OLSA KÜSTÜM AŞKAAA..NASIL OLSA DÜŞTÜM AŞKAA..

28-01-2014

Kayıp Yorum

bu hikayeyi oyuncularının yaşadığını hissettim ben.bu derece sahiciydiler.hakkını vermişler.emeklerine sağlık.ben bu filmin bende bıraktıklarını unutmayacağım..

28-01-2014

Kayıp Yorum

bende çok üzüldüm kayıp dizisinin bitmesine..niye rayting yapmadı anlamadım doğrusu.alışmışız kimin eli kimin cebinde belli olmayan senaryolara ..yazık oldu bu diziye..

28-01-2014

Kayıp Yorum

son zamanların en güzel dizisiydi....

28-01-2014

Kayıp Yorum

Yazık en kalıtelı dızıydı
En kalıtelı dızı

28-01-2014

Kayıp Yorum

Faik ölmemeliydi, cunki Faik hic de kotu birisi degildi eger kotu olsaydi Inci'yi öldürürdü. Faik bu ise herseye ragmen cok sevdigi o Özlem için girdi. Bu kadar kaliteli her bolumu ayri bir heyecan olan bir dizisinin bitmis olmasi gercekden cok uzucu. Ben genel olarak dizileri sacma buldugum icin izlemiyorum ama Kayip cok farkliydi, mukemmeldi

29-01-2014

Kayıp Yorum

gercekten kaliteli bir diziydi! anlamadığım o kadar kalitesiz dizi varken buna mı sıra geldi! tamamen kanalın başarısızlığı bi saatini bi gününü değiştirip durdular! yazık oldu gercekten konuyu da, diziyi de mahfettiler bosuna bitti! bu kadar kaliteli bir diziye yazık oldu!!!!!!!1

29-01-2014

Kayıp Yorum

EMEĞİ GEÇEN HERKESİ TEBRİK EDİYORUM.KONUSUYLA OYUNCULUĞUYLA MÜZİĞİYLE ÇEKİMLERİYLE FARK YARATTI.BAZI OLAYLARDAKİ MİNİK TUTARSIZLIKLARIN VE SONUCUN BEKLENEN GİBİ OLMAMASININ NEDENİNİ DİZİNİN AKIBETİNİN BELİRSİZLİĞİNE BAĞLIYORUM. BAZI DİZİLER GİBİ İKİ BUÇUK ÜÇ SAAT SÜRMEMESİ BİLE HEYECANI YÜKSEK TUTUYORDU. BİTMESİNE ÜZÜLDÜM. KANAL D KALİTEYE NE KADAR ÖNEM VERDİĞİNİ GÖSTERDİ:(

29-01-2014

Kayıp Yorum

çok güzeldi neden bitti yaaaaaaaaaa

29-01-2014

Kayıp Yorum

o kadar çok kötü dizi var ki onların yanında biten bu dizi oluyor.Yazık...

30-01-2014

Kayıp Yorum

leyla kemalin özlemle aldattığını öğrenmedi mi öğrendiyse tepki vermedi mi bu nasıl bir sacmalık eger ogrendıyse hangı bolumde ??? eger ogrenmediyse bu nasıl bısey anlamadım o mehmetti sanki başrolde onunla bıtırdıler anlamıyorum böyle seymi var ya
yada basrol mehmetse bile insan leylanın acısını göstermez mi?? böyle bişey görmedim!!! onun ogrenıcegı an için izledim dizi

02-02-2014

Kayıp Yorum

Zaman gectkce dizinin yoklugunu daha cok hissediyorum :-(

20-02-2014

Kayıp Yorum

zaman geçtikçe yeni oyuncular gelir belkide onlar oynar ve dizi devam eder

03-03-2014

Kayıp Yorum

Bitmiş olması çok büyük bir KAYIP!!! Kanal D içinse AYIP!!!

12-03-2014

Kayıp Yorum

TV den seyretme fırsatı bulamadım ama 3-4 günde tüm bölümleri soluksuz internetten seyrettim. Lost v.b yabancı dizileri nasıl peşpeşe seyretmekten keyif aldıysam ilk kez bir türk dizisinde de bu keyifi alabildim.Her oyuncusu baş rol oynuyor gibiydi.Merak ettirdiği bir şeyi 10 bölüme yayan dizilerden değil, her bölümde şaşırtan ve merak ettiren 10 farklı gelişmeyi sunabilen bir diziydi. Müzik ve şarkı sözlerinin anlamlı uyumu,kaliteli oyunculukları, her duyguyu seyirciye mükemmel geçirişiyle benzeri olmayan diziydi...YAZIK OLMUŞ çok YAZIK!!!

12-03-2014

Kayıp Yorum

biz atv nin kara incisini isyruoitz biliyoruzki karainci olmazsa reytingi hepten dfcşcek reytingi artırmak başka kanallardaki dizileri satın almakta yetmicek

26-03-2014

Kayıp Yorum

diziyi sevdim bitmesin annem babam babaannem ve dedem hepimiz bu diziyi izliyoruz ve coook beyendik bitmesini de istemiyoruz nolur bitmesin

31-03-2014

Kayıp Yorum

NEDDDEEEN BITDDDI

12-04-2014


:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::
© 2014 YazarOkur Dizi