Kaçak

Kaçak
Dizi Türü:Aksiyon, Polisiye
Yapımcı:Süreç Film
Yönetmen:Volkan Kocatürk
Senarist:Zülküf Yücel
Oyuncular:Gürkan Uygun -> Serhat Hakeri
Mustafa Avkıran -> İsmet Ali Topçuoğlu
Özlem Yılmaz -> Nurgül Hakeri
Kanal:ATV
Link:atv.com.tr/diziler/kacak
Puan:
6.9 / 10 | Oy: 1264 | Yorum: 212
Kaçak Rating
03-02-2015143.40
13-01-2015114.05
06-01-2015104.40
30-12-2014133.96
Dizi Bilgisi Dizi Oyuncuları
Oy Dağılımını Göster
En İyi Diziler Tüm Diziler
Takip Listeme Ekle

Kaçak Yorumları

<< en son yorumları göster

Kaçak Yorum kaçak dizisi konusu zenginden alip fakire vermek gariban hakki yiyene engel olmak.her nevarki sponsorunuz numanoğlu inşaat (kayseri firmasi) yeni evler yapacagim diye aldigi arsa sahiplerine evlerini teslim etmeyip.yapilan evleri başka insanlara satmişlardir.

17-09-2014 09:46 !! ++

Kaçak Yorum konuk oyuncu mu???yoksa???ne???
nergisss

10-09-2014 16:25 !! ++

Kaçak Yorum evet yağmur tanrıverdi dizide :)

10-09-2014 00:26 !! ++

Kaçak Yorum arkadaşlar ben bu diziyi izlemiyorum ama bir şey sora bilirmiyim?
fragmanı gördünüz herhalde diziniz salı başlıyor size iyi keyifler ama bir şey sormak istiyorum kadroya yağmur tanrisevsin katildimi?

08-09-2014 06:40 !! ++

Kaçak Yorum hayir bence nurgul&serhat birlessin.bu arada ben ertani da cok seviyorum.kotu ama yine de cok seviyorum.zaten her kes bu diziye onun icin bakiyor.o cikarsa kimse izlemez

05-09-2014 20:24 !! ++

Kaçak Yorum merve&serhat birlessin artik yoksa izlemicem

01-09-2014 15:13 !! ++

Kaçak Yorum çok güzel bir dizi.diğer dizilerin hepsi aşk denilen saçma sapan duyguları anlatıyor ama bu dizinin her bölümünde savaş çıkıyor hepinize tavsye ederim
sakın diziyi final yapalım diye dusunmeyin

25-08-2014 17:37 !! ++

Kaçak Yorum oyuncu kardosu başatan aşağıya yenilenmiş çok daha güzel olacağa benziyor.

Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 23-08-2014 14:42 !! ++

Kaçak Yorum serap sendemi kacak dizisin cok seviyosun ben betül

22-08-2014 13:47 !! ++

Kaçak Yorum özlem yılmaz başka bir diziye geçmiş.foxda emanet diye yeni bir dizi..

Yıllar geçse de unutulmayan💖Efsane Aşk=FEMİR💖(:Serap:) • 08-08-2014 00:28 !! ++

Kaçak Yorum kaçak dizisini çok seviyorum

15-07-2014 13:55 !! ++

Kaçak Yorum devam etsin yeni en aksiyonlu dizinin yerine yarışma komedi gelmesin

11-07-2014 12:53 !! ++

Kaçak Yorum nurgul ozlem yilmaz yeni dizisi emanet desteklerinizi gosterin arkadaslar
emanet...ozlem yilmaz basarilar sabirsizlikla bekliyorum

06-07-2014 23:56 !! ++

Kaçak Yorum Bir varmis bir yokmuş bos verelim bunlari kacak filmi çok güzel serhatlar yardima ihtiyaci olanlara ani anda yardim edeyor. Dogrusu insanlara örnek oliyor

Dadayli • 27-06-2014 00:36 !! ++

Kaçak Yorum Milete yardim etme buyuk bir servettir

27-06-2014 00:31 !! ++

Kaçak Yorum Nurgül çıktı mehmet Alakurt la dizi cekiyo

Lale • 26-06-2014 13:06 !! ++

Kaçak Yorum Sezon finali yapti. Ne zaman ekranlara gelecek başlasın artık izleyecek bir sey yok be

24-06-2014 04:03 !! ++

Kaçak Yorum Ben bu diziyi izlerken kendimi atiyorum ya fenaaa kalbim duracak zannediyorum ertan dokuz canlı ölmez. Serhat doktor dadaylı tek kelime ile muhtesem

24-06-2014 04:00 !! ++

Kaçak Yorum dizi 10 numara kim ne derse desin kurtlar vadisine bin çeker bütün karakterler süper

23-06-2014 03:16 !! ++

Kaçak Yorum serhatın polis olduğu nasıl ortaya çıktı ?

21-06-2014 18:28 !! ++

Kaçak Yorum Ramazanda bütün diziler bitti ya türkiyenin yüzde seksen tv le vakit geçiriyorum tatile gidenler zaten tv ci degil

Lale • 18-06-2014 10:48 !! ++

Kaçak Yorum Erken başlasın

Lale • 18-06-2014 10:45 !! ++

Kaçak Yorum Serhat Nurgül bulsun diziden çıkmasın merve hala zenginliğin verdiği kibirli yaşıyo memenin kötü kalbi var baştan izleyenler bilir halada ole Nurgül onun hakaretlerini duyunca asaletten çocuğu bildiğini bile yazmadi

Lale • 18-06-2014 10:43 !! ++

Kaçak Yorum Tamda bunu konuşuyorduk Ertan tahminimiz olan öldü hilesine başvurmuş ilk bölümlerdeki Serhat gibi,

18-06-2014 00:19 !! ++

Kaçak Yorum Zevkle izlediğim dizilerden biri,senaryoda herşey var,yeni sezonda muhtemelen aynı ve yeni katılan oyuncularla farklı hikayeler izleyeceğiz,kadro çok güzel oyun çıkarıyor.Daday'lı tiplemesi çok başarılı.Bu diziye emeği geçen herkese teşekkürler.Yeni sezonda buluşmak üzere hepinize iyi tatiller.

17-06-2014 23:22 !! ++

Kaçak Yorum arkadaş ertan çok tatlı mervede çok güzel keşke onlar birbirlerini sevselerdi. alev

15-06-2014 10:32 !! ++

Kaçak Yorum BAYILIYORUM BEGÜM BİRGÖREN'E ÇOK TATLI KIZ ÖZLEM YILMAZDAN DAHA GÜZEL

14-06-2014 11:11 !! ++

Kaçak Yorum 17 Haziran'da sezon final yapıcak

08-06-2014 23:54 !! ++

Kaçak Yorum Haluk Bilginer kadroya dahil oluyormuş sezon finalinde baya güzelleşecek gibi görünüyor

06-06-2014 21:00 !! ++

Kaçak Yorum Olumsuz yorum yapanlar gitsin aşk dizilerini izlesin.daha adamlar ne yapsin kardeşim aşk var dıram var komedi var.macera var aksiyon var gerilim var.allah aşkına 33 yaşındayım böyle bir dizi yayımlanmadı allah yolunuzu açık etsin başarılar dilerim.hele dadaylı doktor bambaşka.ertanı sorma zaten.

04-06-2014 12:01 !! ++

Kaçak Yorum Valla dizi izlemeyi sevmem ama tek kelimeyle harika bir dizi senaryolar süper.emeği gecen herkese saygılar.mükemmel ötesi bir dizi.umarım erken final yapmaz.

04-06-2014 11:52 !! ++

Kaçak Yorum Kacak dizisine tipki Kurtlar Vadisi / Pusu dizisi gibi hic kacirmadan takkip etmekteyiz ancak zaman zaman sahnelerde Müzik öyle bir ön pilana cikmişki konuşulanlari takip etmek te zorlaniyoruz , Sayin yönetmen biraz daha Müziye deyilde Diziye ön pilana da oynatirsa cok daha zevkli izlenecektir.Ayrica her iki dizidede oldugu gibi gercekten güzel emeyinizi saglık. Almanyafan Selam ve Sevgiler

03-06-2014 23:59 !! ++

Kaçak Yorum kacak
ne zaman sezon finali yapacak

28-05-2014 11:33 !! ++

Kaçak Yorum ertan çok yakışıklı ama nurgülle değil merveyle yakışıyorlar.

23-05-2014 18:28 !! ++

Kaçak Yorum bence bu film guzel ama sonradan biraz sacma oldu ama olsun ERTAN benim adamim ben onu yonetiyorum

22-05-2014 11:16 !! ++

Kaçak Yorum film dediğin böyle olur finale girersede olay olur

21-05-2014 00:48 !! ++

Kaçak Yorum arkadaşlar ben bu dizinin ve gürkan'ın büyük hayranıyım.ama biz dizinin ilk bölümüyle mest olduk .işte seyretmeye değer dizi dedik ama artık diziyi seyrettirmek için dadaylıyı ve doktoru aynı bölümde yaralamaları ,serhatın sözünden hiç çıkmayan doktorun onu dinlememesi,kurşun geçirmez olduğunu bile bile hala kurşun yağdırması ve arabanın önüne geçip kurşunlaması ,diziye acıtasyon katıp düşen reytingi toparlama çabaları bence ama lütfen bu diziye kıymayın bize de seyredecek dizi kalsın.bize küçük ağaymış,muhteşem yüzyılmış,yalan dünyaymış veya arjantin dizilerinden kopyalanmış dizilere mahkum etmeyin.kaçak eski kalitesine dönsün ve izlemeye devam edelim.

21-05-2014 00:42 !! ++

Kaçak Yorum dizi güzeldi ama saçmalamya başladılar.arabanın kurşun geçirmez olduğunu bile bile hala sıkacam diye uğraşıyorlar.bir bölümde iki sevilen karakteri yaralıyorsa yönetmen dizi reytingi düşüyor demektir.ben de artık seyretmeyeceğim

21-05-2014 00:27 !! ++

Kaçak Yorum Kötü yorum yapanlar siz gidin Küçük ağayı izleyin
Saçma sapan dizileri izleyin

15-05-2014 15:42 !! ++

Kaçak Yorum Yahu buErtan tam bir piskopatı canlandırıyor.
Serhat(Memati) iken güçsüzdü şimdi herif komandolrı yere yıkıyor.
Nazmi de çok iyi adam tespit ediyor.
Dadaylı da fena yiyor
Dadaylıyla nazminin laflaşmalarına hastayım komik.
Topçuoğlu fena güçlendi.
Ertan nalları dikecek gibi .
Dizi ve oyuncular süper !!!

15-05-2014 15:39 !! ++

Kaçak Yorum Diziyi izliyorum evet benimde sacma buldugum cok bölümler oldu ve halen olmakta özellikle Serhat nürgül iliskisi kuscam resmen evet cok aci bir evlat ölüyor oraya kadar hersey normal ardindan Serhat dan ayriliyor onuda anladim ya igrenclik ertan la olan iliskide basliyor o kadar zaman geciyo ucan kusdan haberi olan sehat in sahingöz ün bundan haberi olmuyor neyseki gecde olsa ortaya cikti fakat bir kalp iki kisiyi sevmez Serhat la merve yi yakinlastiriyorsunuz unutulmamis bir ask dizi o yöne giderken Hop tekrar Serhat Nirgül aski.ya hangisini yazim cok sacma sinirimden catlayip ...cikardiniz diye kapiyorum televizyonu.bide sunuda diyim Serhat ölen oglu icin dünyayi yakip yikiyor diger tarafta umut da oglu dizide o yönde Tik yok ya sacmalayin ama bu kadarda degil gerceklerden cok uzaklasmayin dizi kendi seneryosuyla Ters düsmemeli yoksa bu gidisle final yapmaya az kaldi.

14-05-2014 19:10 !! ++

Kaçak Yorum Ozlem yilmaz cok guzel bir bayan lutfen nurgul daha guzel giyinsin ve taktigi tacida cikarsin o kadina bu imaj haksizlik

13-05-2014 08:29 !! ++

Kaçak Yorum BU YILIN EN İYİ DİZİSİ KARAGÜL!UNUTULMAZ BERBAT BİR DİZİYDİ!

12-05-2014 02:11 !! ++

Kaçak Yorum Arkadaslar aranizda unutulmaz dizisini izleyen yada orda yorum yapan varmi

12-05-2014 01:24 !! ++

Kaçak Yorum Bu Dizi Hayatımda İzlediğim En Güzel Dizi

11-05-2014 14:06 !! ++

Kaçak Yorum Diziye sacma sapan yorumlar yapanlar;

Diziyi izlemediginiz her halinizden belli.Ne bekliyordunuz; Lost,Game of Thrones gibi bir basyapit mi?Dizi gayet de basarili.Gürkan Uygun'un oyunculugu icin de diyecek söz bulamiyorum.Sanki o rolü canlandirmiyor da,bildigin yasiyor.Serhat Hakeri rölü bana resmen Memati Bas'i hatirlatti.

Neyse benden bu kadar!

O diziye kötü yorum yapanlar da gitsin Yalan Dünya falan izlesin.

11-05-2014 10:43 !! ++

Kaçak Yorum kaçak ertan berk hakman serhat hakeri gurkan uygun nurgül özlem yılmaz merve topçolu begüm bingörem ismet ali topçolu mustafa avrakan 18 bölüm merve serhatla merve ertanı aldatı rusyalının pilanın uyurşturucu kaçakçısı serhat orayı bastı ruyalı çok kızdı sehrat çok sevindi 14 ertan göğüsünden 3 kurşun vuruldu ama çelik yelek giydi ve kurtuldu kolundAN VURULDU AMA SIYRIK VURULDU

03-05-2014 01:05 !! ++

Kaçak Yorum kaçak dizisini çok seviyorum özeti kardasılar çok iyi olur

03-05-2014 00:46 !! ++

Kaçak Yorum Merve ve serhat birlesmeliler flashback lerde gösterdikleri gibi cok seviyorlardi birbirlerini. Simdi nurgül ün pesinden bu kadar kosmasi inandirici degil.

30-04-2014 00:23 !! ++

Kaçak Yorum diziniz çok yapmacık yeni karakterler lazım çok yapmacık çok ilk bölümüyle sonrakiler arasında dağlar var
çok yapmacık yeni simalar katılmalı

29-04-2014 21:08 !! ++

Kaçak Yorum dizide kadınların nekadar zordurumda bırakılıyor kadınları bukadar aşalamayın

22-04-2014 22:28 !! ++

Kaçak Yorum burası nere polis yokmu istedikleri öldürüyorlar

22-04-2014 00:21 !! ++

Kaçak Yorum sondan 3. arkadaş bu dizi hiçde saçma diğil sen önce kendi dizine bak kaçak harika bir dizi
bence.

21-04-2014 14:02 !! ++

Kaçak Yorum kaçak çok güzel bir dizi herkes kaçağı izlemeli.kaçakta en sevdiğim karakter serhat.

19-04-2014 22:51 !! ++

Kaçak Yorum çok harika bir dizi bu kaçak dizisi

18-04-2014 10:35 !! ++

Kaçak Yorum ne saçma dizi ya resmen yerli rambo bunlar.3 kişi herkesi öldürüyor bir tane bile kurşun denk gelmiyor

18-04-2014 03:19 !! ++

Kaçak Yorum Filimi çok saçma sapan Gürkan kendini bitirmiş robinhut oldular okadar adam ölüyor okadar bomba patlıyor ne polis nede jandarma var ANLIYACAKSIN Türk parasıyla beş para etmez

17-04-2014 22:49 !! ++

Kaçak Yorum dizideki ismail ali topçuoğlu karekteri, uyuşturucuya fuhuşa vs karşı (güya ahlaklı olucak ama adam öldürüyor o ayrı) ve istanbulun yeraltı dünyası lideri konumunda bu işleri yapmıyarak. hee bende uçabiliyorum, suyun ustündede yürüyorum, bu arada ölümsüzüm... senaristler önce oyunun kuralını öğrenin, sizin zeka yetersiz öğrenmeye anlaşılan, baba filmi, sopranos, breaking bad vs. daha bir ton çok iyi yapıt var. sizin zeka anlamaya yeterli olmadığı için bunları izleyip kopyalayın, yoksa bişi yapabilecek kafa yok sizde.
bu arada sadece ertan karekteri cok iyi ve oyuncu arkadaş cok iyi oynuyor, o kazala olmuş herhalde aman bozmayın, dokunmayın ona...

14-04-2014 20:00 !! ++

Kaçak Yorum tipik kismi kurtlar vadisi kopyalanmış ve kısmi abd dizisi senaryosu kopyalanmış, özgünlüğün ö sü yok herzamanki gibi. buda memlektteki eğitim sisteminin nekadar kötü olduğunun bir göstergesi daha. kendilerinden birşeyler katıcak bilgi birikimi kültür yok gibi gözüküyor.
en feci olaylardan biri, gene klask cami imamını dizede rol vererek kafalara afyon vermek gibi bişi, imam dediki, şiiri anlamadan okumak lazım, anlayınca duygusunu anlıyamazsın...!!! arkadaş bu neyin kafası? birşeyi anlıyamazsan ordaki duyguyu nasıl anlıyacaksın yahu, almanca bilmeyen birinin brecht in muhteşem şiirlerini okuyup sadece kelimelerden duygunun neyini anlıyabilir? nazım kikmeti okurken orhan veliyi okurken, anlamadan mı okuyorsunuz siz. biraz iyi eğitimli, dünya görmüş, farklı kültürleri anlıyabilecek kapesitesi olan bir kişiyi dizi ekibine alsanız biraz düzgün bir yapım olabilir. bırakın arkadaşlar sömürücülüğü, para kazanırsınız ama, bir çivi çakamazsınız sizin anlıyabileceğiniz sviyede söylersem, bitince silinip gidersiniz, niceleri gibi...

14-04-2014 14:53 !! ++

Kaçak Yorum ertanda tip var ama kullanmayı bilmiyor

Aslı Yüksek • 10-04-2014 22:04 !! ++

Kaçak Yorum NIWANLIM izlediyi icin seviyorum

08-04-2014 21:49 !! ++

Kaçak Yorum BU KADAR SACMALIK OLAMAZ 3 KİŞİ GİRİP DÜNYA KADAR ADAMI VURUYOR NEDENSE HİÇ BİR ZAMAN ONLARDAN BİR KİŞİ VURULMUYO YADA KAÇMIYORLAR HEP ONLAR GÜÇLÜ

05-04-2014 15:56 !! ++

Kaçak Yorum hiç izlemediğim bir dizi bi misafirlikte tesadüfen denk geldiğim bir sahnesi son bölümdeki cenaze merasimi ve defin işleminde hiç mi bir hocaya danışmaz insan kurban keser gibi cenaze defnedilirken iftitah tekbiri getirilmez biraz paraya kıyıp adam akıllı bi hoca bulsaydınız derim izleyenlere iyi eylenceler emek edenlere kolay gelsin

02-04-2014 15:32 !! ++

Kaçak Yorum valla akşamdan bu yana son bölümüizlemeye çalıyom izleyemedim sizin dizdendede bir olmaz benn kaybettiniz nedenmi çünkü son bölümde ülkede olamadım o diziyi izlemek istedim ama izleyemedim

30-03-2014 23:50 !! ++

Kaçak Yorum bizim evdeki herkes sana hayran

27-03-2014 18:34 !! ++

Kaçak Yorum son Bölüm´de ki yeni katilan sözde cakma korumanin performansini degerlendiricek olursak ve 1 en kötü 10 en iyi dersek. Bu oyuncunun Performansina -1 verilebilir ancak. Hadi bu Oyuncu 1 bölüm icin kamera karsisina gecirildi diyelim. Yaa bu sahneyi cekenler hic mi Aksiyon filmi seyretmediler allah askina bu kadar Amatörce bir sahne cekilirmi yaaa. Biz Cüneyit arkinin sacmaliklarina gülüyorduk ama bu oyuncuya diyecek kelime ve cekene´de yorum yazmak icin kelime bulamiyorum.Zaten bu dizide Erkan ve Mematinin ekibi olmassa dizi seyredilmez. kaldiki Mematinin performansi´da tartisilir. Bi bakiyorsun muthis oyunculuk sunuyor bi bakiyorsun Amatörden daha Amatör. Yani istikrar yok.!!

20-03-2014 20:35 !! ++

Kaçak Yorum yaaa o kadar araçlara sıkıyorlar ama araçların çamı bile kırılmıyor

18-03-2014 23:49 !! ++

Kaçak Yorum şu serhatın karısının ertanla olan kısmını bilmnemesini bitirin artık yeter da

12-03-2014 22:55 !! ++

Kaçak Yorum Bence butun dizilerden daha guzel hele dadayli yokbu supeer ya Diziye bayiliyorum harika ve ötesi ne olur final olmasin bu hafta ki bölümünu heyecanla bekliyorum

12-03-2014 02:13 !! ++

Kaçak Yorum boyle terbiyesizlikmi olur arkadas bes dakika oldu reklamdan cikali tekrar reklama girdi insanlara kufur eder gibi hareket bu yani insanlara diyorlarki siz koyunsunuz biz coban oturun otlayin biz ne zaman yuru dersek o zaman yuruyun dizi keyfi birakmadilar kufur ede ede bi hal olduk ne reklammi izleyecek insanlar

11-03-2014 23:12 !! ++

Kaçak Yorum arkadaşlar bu zırhlı araçlara olan takıntınız nedir böyle, çok komik saçma sağan vede mantık çercevesinde olmadığından hem dizinin seviyesini bir anda yerle bir eden hemde izleyiciyi salak yerine koyan vede en önemlisi sinema dizi bir sanat türüdür, sizin bu yaptığınız zırhlı arabayı onünde 10 metre arkasında 10 metre nal gibi durup beklemeleri ve içindekileri indirmeleri. iki kere yaptınız aynı hatayı, bir araç zıhrlıysa
1- ateş edilince cam çatlar!!!
2- araç çarpa çarpa devam edebilir ( yani siz belliki anlıyıp kavrıyamıyorsunuz ben yazıyım, aracı yoldan çıkarma veya kareket edemez hale getirmek gerekir )
benim tavsiyem ve önerim kurtlar vadisi sizin rakibiniz hiç bir zaman olmamalı, bölüm başına 10 adam öldürmeyi bırakın, gerçekçi yaklaşın lütfen olaya biraz. saygılar

07-03-2014 21:57 !! ++

Kaçak Yorum Superrr!the best!Azerbaijandan her kese Salamlar!

01-03-2014 02:02 !! ++

Kaçak Yorum çok güzel ama
sa
ama arka plan güzel deil

Baroni • 26-02-2014 23:29 !! ++

Kaçak Yorum Ertan kotu gidiyor bence dizide daha çook ön plana çıkmalı diye düşünüyorum...

26-02-2014 00:48 !! ++

Kaçak Yorum ilk bölümden beri izliyorum,senaryo çok başarılı biraz daha üzerinde çalışılabilir...
Oyunculuğunu en çok beğendiğim Ertan sırf onun içinde izliyorum desem yalan olmaz...
Herkese iyi seyirler...

26-02-2014 00:41 !! ++

Kaçak Yorum dizi güzel. ama ara verilmesime çok uyuz oluyorum.öyle kafanıza göre ara vermeyin.saygısızlık ypmayn izleyiciye.adam gibi oynatın harhafta.bu ne saçmalık

23-02-2014 14:38 !! ++

Kaçak Yorum sanorya çok sacma ertan her isdediğini yapan bir karekter çok basit çok basit

19-02-2014 16:44 !! ++

Kaçak Yorum Bu hafta ki bölümünü her zaman olduğu gibi heyecanla bekliyorum

17-02-2014 00:57 !! ++

Kaçak Yorum Bence film süper. Ilk bölümünden itibaren tekrar tekrar izliyorum. Şimdiye kadar hiç böyle bi dizi izlemedim. Ha bi de şu dizi hakkında saçma sapan yorum yapanlar varya diziyi izlemediğiniz belli daha karakterlerin isimlerini bile bilmiyorsunuz. Bari saçma saçma yorum yapmayın. Sadece kendinizi rezil ediyosunuz. Bide serhat şu nurgülün durumunu öğrensin artık. En önemlisi de final olmasın sakın ...

15-02-2014 14:17 !! ++

Kaçak Yorum bu ne sacmalik bu hafta yok caniniz isteyince yayinlarsaniz bilin ki cok izleyici kaybedersiniz izlecek seyirci bulamazsiniz haftada 1 kere oluyo. ama yetistirwmiyorlar cekemiyolar aksaklik oluyor boyle gidwrse COK SACMA!!!

11-02-2014 22:06 !! ++

Kaçak Yorum Yaa bu dizide dadayli-doktor diyoloquna bayiliyorum . Cok severek izliyorum

10-02-2014 00:45 !! ++

Kaçak Yorum Coook super bir dizi helal olsun yook boyle bir dizi
bu dizi cok guzel mukemmel ama serhatin karisiyla ertan devamli gorusuyor ama serhat. ogrenmiyor bilmiyor her seyi ogreniyor ama bir bunu mu ogrenemiyor Bence artik karisiyla ertanin gorustugunu ogrensin

07-02-2014 16:39 !! ++

Kaçak Yorum diziyi çok seviyorum heycan ve merak la izliyorum özellikle dadaylı serhat doktor bide piskopat ertan ama final gelmesin lütfen

06-02-2014 22:15 !! ++

Kaçak Yorum ya kardeşim o ertan karekteri hiç gitmemiş. bir de mematinin karısının ertanla aşkı kel alaka olmuş. diziye bak diziye

06-02-2014 02:22 !! ++

Kaçak Yorum Film cok guzel gozumu kirpmadan izliyorum.fakat rusyali igrenc mi kanal degitiriyorum

05-02-2014 01:14 !! ++

Kaçak Yorum Yav arkadas biraz gercekci olun.son bolumde lap topu al cik ne ugrasiyon orda.kamera koyuyon hepsi gorunurd3

05-02-2014 00:32 !! ++

Kaçak Yorum BU NE BE?İÇM KALKTI ŞU MEMATİDEN ÖÖ OLDUM YANİ

01-02-2014 19:31 !! ++

Kaçak Yorum aslında ıyı oyuncuları var ama seneryo kötü ertanla merve olmasıkerekırken serkanla merveyı yapmışlar erkanlada nurgulü ertan nurgulun oglunu vurdumuş eşleşdırme berbat ertanla merve olsun serkanla nurgul olmasa ızlemıcem

26-01-2014 23:58 !! ++

Kaçak Yorum Saçma sapan dizi Adanalı 2

21-01-2014 22:46 !! ++

Kaçak Yorum evet haklısın bu dızının saçma olan yanlaı var onladan bırısıde ertanın oglu sonradan serkanın oglu çıkması gıbı ama ertan ve merve ıçın çekmek zorunda kalıyorum bu dızıyı.

19-01-2014 23:27 !! ++

Kaçak Yorum 14 ocak bölümünde dikkat edin evde yemek yiyiyor bir tanesi sevgilisi ile telefonu çalıyor adamın cinayetini bilgi alıcak telefonu tutuyor ama nasıl ters tutup konuşuyor rezillik :)

15-01-2014 21:11 !! ++

Kaçak Yorum merve ertan çook tatlıya bayılıyorum onlara

28-12-2013 16:26 !! ++

Kaçak Yorum ya merveyle ertan çook yakışmış,ya ıkısıde bırbırınden guzel ıkı guzel yanyanda ama boşanmasınlar ertan merveyı sevsın mervede ertanı sevsın,nurgulde serhata yakışmış çoook,guzel dızı ışalah bozmazlar dızıyı.
ertan merve sıze bayılıyorum.

27-12-2013 16:19 !! ++

Kaçak Yorum ya ben ertana merveyı çoook yakışdırdım onları ayırmasınlar onlar ıçın ızlıyoruz serkan nurgulde bırbırıne çooook yakışıyor fılımı yenı sabırsızıkla beklıyoz ertan çoook tatlı ertan merve
merve ye bayılıyorum ertana çoook yakışmış ertanın oglu seradın oglu çıkması çok saçma olmuş ama neyapalım merve serhat ıçın ızlıyeçeyız artık ışallah uzun surer bu fılım,merve ertan boşanmasınlar serhat nurgul ayrılmasın super dızı ya.

26-12-2013 19:24 !! ++

Kaçak Yorum sevgılı gokhan uygun :oncelıkle yenı fılımın hayırlı olsun begenıyle ızlenıldıgını herzamankı kadar çok hayranın oldugunu dememe gerek yok allah şahıt yalnız tek sıkıntı bıyıklar karızmanı bozuyor bız senın bıyıksız halıne mematıye hayran olduk karızman aynı ama bıyıklar olmadı uzulerek soyluyorum ama gercekten yakışmadı gonder su bıyıkları karızma gerı donsun : rica edıyorum

18-12-2013 22:40 !! ++

Kaçak Yorum bence cok etkileyici insanlar buyuk biir emek vererek hazirlamislar begeoiyosaniz dizinin sitesine grip mal mal yorumlar yapmayin
bence arkadas dogru soylemis begenmiyorsaniz yorum yapmayin

18-12-2013 14:59 !! ++

Kaçak Yorum süper bir dizi şu avukatın eşine bayılıyorum

08-12-2013 15:59 !! ++

Kaçak Yorum hiç izlemiyodum bizimkiler izleyince ne diyim artık idare eder

Crazy Zaza • 03-12-2013 15:42 !! ++

Kaçak Yorum kaçak kaşan kişilere verilen bir ad ise kaçbeyez ne?
bu arada mantının ingilizcesini buldum! logic mantık ise logi de mantıdır:)

Bu Gördüğünüz Resim Kendi Kendine Hareket Edebilen Bir • 02-12-2013 19:50 !! ++

Kaçak Yorum çok fazla hatırlatma yapılıyor bu da izleyiciyi sıkıyor

13-11-2013 01:54 !! ++

Kaçak Yorum güzel dizi aslında ama yakında final yapacak gibi görünüyor.

Ayça(serap) • 12-11-2013 23:40 !! ++

Kaçak Yorum MESAFELER SEVGIYE ENGELMİDİR...BU DIZIDE DE ON NUMARASIN GURKAN ABI

07-11-2013 22:27 !! ++

Kaçak Yorum kaçak çok güzl film haksızlığa urayan birisini anlatıyor bence çok güzl film

02-11-2013 16:28 !! ++

Kaçak Yorum maalesef bu da bir yabancı dizinin alıntısı yani çalıntısı bıktık artık özgün olun özgün özenti değil

Gizli • 01-11-2013 17:01 !! ++

Kaçak Yorum bu türk milleti hep özenti..simdide yabancı filmi kendi senaryolarıına göre oynatacaklar

03-09-2013 14:16 !! ++

Kaçak Yorum gürkan uygun muhteşem yüzyılda oynamıyormuydu yaa mimar sinandı bildiğim kadarı ile ne oldu mimar sinanıda mı öldürdüler? yoksa yeni sezonda başkası mı oynayacak

21-08-2013 11:00 !! ++

reklam veriletişim • © 2024 YazarOkur Dizi.