Güneşi Beklerken


Güneşi Beklerken
Dizi Türü:Dram, Gençlik
Yaratıcı:Ayşe E. Durmaz
Yönetmen:Altan Dönmez
Senarist:Rüya İşçileri, Gökhan Horzum, Ayşin Akbulut, Deniz Dargı, Cüneyt Bolak
Oyuncular:Emre Kınay -> Cihan
Gökçe Yanardağ -> Tülin
Yağmur Tanrısevsin -> Melis
Ebru Aykan -> Demet
Kanal:Kanal D
Link:kanald.com.tr/GunesiBeklerken/
Dizi Puanı:
8.6 / 10 | Oy: 4287 | Yorum: 6420

Oy Ver

8.6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Harika

Yorum Yaz

Güneşi Beklerken Oyuncuları

Emre Kınay (Cihan), Gökçe Yanardağ (Tülin), Yağmur Tanrısevsin (Melis), Ebru Aykan (Demet), Hande Doğandemir (Zeynep), Kerem Bursin (Kerem), İsmail Ege Şaşmaz (Barış), Funda İlhan

Güneşi Beklerken Dizi Özeti

Başrolünde Emre Kınay’ın yer aldığı Kanal D’nin yeni gençlik dizisi Güneşi Beklerken bir öğretmen ile öğrencileri arasında geçen hikayeleri anlatıyor. Kendi hayatlarında sorunlar yaşayan öğrencilerin en büyük yardımcısı olan beden öğretmeni dizi dünyasındaki hayat öğretmeni karakterleri arasındaki yerini almaya aday.

Güneşi Beklerken Yorumları

Güneşi Beklerken Yorum baharcim bnde mobilden giryorum.instagram dn bk o zaman canim.gorememene uzuldum.klo alms ama bitkin bir waziyeti war.#sunay

16-08-2014 00:53

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın ,sıcak bircumartesi sabahı yine. bakım face e yeni bir haber yok.
baharcıgım, senin km den resim koymuslar bizimkilerin sayfasına. oyku ben asık degilim diyor. zeykerde 25. bolumde olan km de 6. bolum de olmus, horzuma kızıyorlardı. e tabi, aklı basına gelmis olması gerek yoksa yazdıgı dizi yine 1.sezonu ancak gorur !
valla pelin yıldız arkadasım diziyi ozlemedim de zeykeri ve keremle canı ozledim .simdi dizi deyince yine karavan geldi aklıma.
sunaycıgım, seni ruyamda gordum yani soyle, seni de degilde yorumunu gordum dşyelim. yorumlara ;kızlar ben mart ayında evleniyorum diye yazmıstın. aa pek sevindim okuyunca oyle de uyanmısım :) haydi bakalım, hayırlısı diyelim.
guzel bir haftasonu olsun. guzel haberler olsun. hepinizi opuyorum bizim takım.

16-08-2014 09:55

Güneşi Beklerken Yorum gb deki begum yani nilayinda show da dzisi basliyo ah neriman dye.oh oh guzel herkes bir projede yer aliyo.#sunay

16-08-2014 11:17

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar :))nasılsiniz bakalim yeni haberler varmi bu yagker haberleride skti artik neymis asktan dort kose olmuslarmismis bi sene onceki setteki fotoyu koyup yaptigi haberlere bak arkadas el.eleler dediginde bende oyle sanip bakmistim nerde bunlarda o jesaret of ya yine hatirladim sinirlerim bozuldu...neyse evet s.m cekimleri 18 agustosa ertelenmis oya dogan.da aciklamis ozaman fragmanda gec yayinlanir dimi ..?niye ertelediler acaba ya ..neyse simdilik hoscakalin kizlar...bahar...

16-08-2014 14:32

Güneşi Beklerken Yorum ay sunay handem niye bitkin acaba canim benim ya:`((bi sure dinlencegni aciklamis galiba ozaman kurt seyitdede goremiycez onu orda oynamasina raziyim yeterki onu goruym cok ozledim gercekten...bugun sukru.oz gosterdi haberde ozcan denizin filminde oynuyomus ayagni mi burkmus neymis konusyodu...bahar..

16-08-2014 14:38

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar selam. baktım hic yeni haber yok.keremin annesiyle resmi var o kadar. annesi hic turke benzemiyor,guler yuzlu bir kadın. kimse de yazmamıs zaten. opuyorum kızlar ,haberlesmek uzere.

16-08-2014 19:48

Güneşi Beklerken Yorum ewt annesi guler yuzlu.bu aile enteresan ya cok iyiler yada cok iyi ooynuyolar.#sunay

16-08-2014 22:18

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar..feridecim evet oyku ve ayazi zeykere benzetiyolar haberlerde falan zeyker kadar fenomen olmaya aday diyolar zeyker fanlari simdide bunlara sardi galiba;)))bunlarda cok uyumlu eglenceli güzel yani...ama zeyker baskaydi ya ) efsaneydi...neyse yeni haberler varmi kizlar?...bahar..

17-08-2014 13:12

Bir Adam Varmış, Ölmüş. Yorum
arkadaş
ekle
zeyker efsane ama şebsel de bitaneee ^^

Bir Adam Varmış, Ölmüş. • 17-08-2014 17:46

Güneşi Beklerken Yorum en büyük zeyker baska buyuk yok

17-08-2014 18:10

Güneşi Beklerken Yorum haber gya kerem yt hakknda cok yakin iyi bir dostum demis.ama demis.gercek mi bilmiyorum.sena anlyorum seni ama herkese kendi ayrani beyaz gelir canim.o cocugu sewerim.#sunay

17-08-2014 18:16

Güneşi Beklerken Yorum * pardon ama sebsel ne? yine bir dizi cifti sanırsam ?ben yine cahil kaldım :)
neyse kızlar, keremin dizisinin cekimleri yine ertelenmis. 25 agustosda baslayacakmıs.bu gidisle eylulde baslamaz dizi.
baharcıgım baktım resimlerine oyku ve ayazın, kimse kusuruma bakmasın ayaz hic tipim degil ama ikisi yakısmıs ,uymuslar. sonra you tubedan izledim bir video replikler horzum replikleri :))) ikisinin de ses tonunu begenmedim ama cift olmuslar. fakat bir zeyker olmalarına imkan yok pek tabi:) baharcıgım fenomen olmazlar horzum sokar aralarına bir gıcık yakın arkadas oyku ayaz hikaye olur. bakınız gb.o gune kadar sana keyifle izlemeler baharcıgım ,adını cıkar canım.
sunaycıgım ben keremle ytnin birlikte olduguna inananlardanım ama o isin uzun surmeyecegine de inanıyorum. baslasın yeni projeler ayrılır onlar.haha bugun twiterda,ytnin yeni dizisinin yonetmenine biri ;allah sabır versin yt ile calısacaksın diye yazmıstı:)))
ayrıca herkese kendi ayranı beyaz gelir cumleni cok begendim sunay, aklıma yazdım. elbet kullanacagım biri cıkar,sagol canım.

17-08-2014 21:10

Güneşi Beklerken Yorum sunay gerçekten demismi bunu nedense bana hic inandirici gelmedi aman handeyle olmadiktan sonra kiminle olursa olsun banane kizginim ona ya ...feridecim nerdesin niye yazmiyosun ...evet sebsel de güzel onlar da nefretle basliyo...ama ilk gozagrim zeyker onlar benim canim ya kizlar cok ozledim zeykeri cani yagmuru akseli herpazar bi bakiyorum tekrar i verir belki umidiyle ..ama kanald arka sokaklar akasya duragi verip duruyo gina geldi artik valla ..haberlesmek uzere bizim takim opuyorum...bahar...

17-08-2014 21:17

Güneşi Beklerken Yorum sunay oylemi demis kerem valla hic inandirici gelmedi bana artik sev olsun olmasin handeyle olmadiktan sonra nefarkeder:(((ayrica dizi bitdikten sonra niye aciklamiyolar artik reyting falan da sorun dil niye boyle demis anlamadim herneyse...evet sebselde güzel zeyker kadar olmasada onlarda nefretle basliyo ..valla sadece sebsel icin izliyorum galiba o diziyi o kainati hic sevmedim ya...feridecim nerdesin niye yazmiyosun canim...bahar..

17-08-2014 21:34

Güneşi Beklerken Yorum gunaydin kzlar nabersnz.gb sz uc pazar geride kaldi.ayaz oyknun ses tnlari hos degil.feride söz guzel bir soz begenmene sewindim.ayaz galba bnde ondan nefret ediyorum aynen hem tipm dgegil hemde itici geliyo bana.horzum zeyker askini guzel yaratnca bska yuzlerle dewam ettryo.yt olayna guldum.onceden bi uyari yapmslar ha ha ha.kerem yt olaynda da syldgne inanmyorum.dzleri baslyacak ya onceden bi reklam bi de kereme olan sewgi daha da artsn dzi izlensin dye uyduruk bi haber.artk herkes istedgi haberi yapyo.ustunden gecti baya yazcaktm ama unuttum.balo sahnesinde keremlen zeynep ilk opusme baslafgnda herkes alksladi we o srada canin yt nin oldugu tarafa gulerek bakmasi dikkatnizi cekti mi.sunu diyebilirim ki kerem dzideki handeye olan tawri birlkteki sahneleri keremin handeye karsi olan hslernn kaniti.belkide handeyi unutmak icn yt le berabe.we kndne çin iskencesi yapyor.bncde birlkteler.adam akilli sewgilms gbi bi fotolarda yok.kerem demisti istanbulda sewgilinin kolundan tutup gezecek cok yer war dye ama daha goremdk.e bi ara gsterirsnz heralde.neyse o kadar ince detay ayrnti war ki ama ugrasmyacam.ha bde sylesilerinde kerem sayer yanmda olsa yuzune bakmam dye bnde de tam tersi sayerin bakarim da bursinin bakmam.meger biz sayeri sewiyomusuz.ben oyle en azndan.#sunay

18-08-2014 07:24

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın oldukca serin bir isanbuldan herkese merhaba.
baharcıgım yazıyorum ama geccıkmıs yazdıklarım yoksa bir yere kayboldugum yok.onceden haber veririm zaten :)
baharcıgım dizinin tekrarı verilmez cunku kerem yeni projeye baslıyor ,kafalardaki kerem sayer imajını unutturmaları gerek yoksa tamer kılıcı kabullenmek zor olur. yani boyle dusunduler sanırım.belki daha sonra verirler takrarlarını canım.
o sahne yi hatırlıyorum ama cana dikkat etmemistim.bir ara bakayım sunaycıgım. yagker var ama oyle ask mesk yok gibi bence de.zaman gosterecek neyin ne oldugunu.
fanlar hep hanker bu sahneleri nasıl bu kadar inandırıcı cekiyor diyorlardı.
esas simdi gorecegiz.kerem yasemini opecek elbet dizide ? bakalım nasıl olacak o sahneler. zeyker kadar inandırıcı olacak mı? o hissi alabilecek miyiz?
ben de kerem sayeri sevenlerdenim. kerem bursini tanımıyorum ki.zaman goserecek bursini. bakalım tameri sevecek miyiz? yanında yaseminle? yaw biz keremle melisi yanyana kac bolum izlemis kisileriz ,valla peygamber sabrı var hepimizde,bence tamerle yaseminini de 4-5 bolum izleriz gibi geliyor:)
hepinizi opuyorum,guzel bir hafta olsun bizim kızlar. yazmaya devam:)

18-08-2014 09:40

Güneşi Beklerken Yorum gb benim hayatımın bir parçasıydı ve final yaptı. yahu reyting lerde hep birinciydi niye bitti ki anlamadım gitti. zeyker ve hanker hakkında herşeyi biliyorum. ve hanker hakkında bildiğim birşey varsa birbirlerini sevdikleri şunu birde birbirlerine söyleyebilseler çok iyi olacak.

18-08-2014 10:32

Güneşi Beklerken Yorum aaay su yazdgim yorum ne kadar karsk oldu.dogru dzgn yazamdm.bu sayfanin sayesinde turkceyi katlettim.#sunay

18-08-2014 17:08

Güneşi Beklerken Yorum kerem abi hande abla sizi cok ama cok seviyorum ,nolur baska projelerde ikiniz tekrar bir araya gelin partner olun sizin kadar uyumlu bi cift daha yok nolur

18-08-2014 19:14

Güneşi Beklerken Yorum *selam tekrar isimsiz arkadas gb reyringlerde birincilikten dustugu icin bitti.senarist yapim ekibi sacmalayinca haliyle seyirci kaybetti.ben sonuna kadar izledim ama acikca ne zaman sayer melisle cikti ustune jane geldi bende de ipler koptu.o yuzden bitmesi normal yoksa iyice sacmalitacakti .tadinda kaldi diyelim.hanker hakkinda ne biliyorsun bilmiyorum ama yasini basini almis kisiler hala sevgilerini soyliyemiyorlarsa allah akil fikir versin o zaman.

18-08-2014 19:20

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar :) evet feridecim benim yorumlarda bi gorunup siliniyo sonra tekrar geliyo senin yorumlar gec yayinlaniyo ben yoksun sandim canim pardo))sebsel kacak gelinler dizisinde sebnem ve selim bugun var izlemek istersen canim ...valla oykuyle ayaza gelince basda bende gicik olmuştum oykunun sesi kulagi tirmaliyo falan falan bide yapmacik oynuyodu ayazin kendi sesi dil oyuzden sevmemistim ama sonra sevdim nebiliym güzel gidiyo simdilik ama eylulde izliyebilecegimi sanmiyorum...of ya cekimler yinemi ertelenmis buneya bunca insan bekliyo daha tanitim fragman bile yayinlanmadi eylülde baslamiycak galiba ...ay feridecim keremle melis 1 kere opustugunde nerdeyse tv yi kapaticaktim handesiz kerem nasil olcak acaba ???evet bide çapkın birini canlandiriyomus tek yaseminlede olmiycak galiba opusme sahneleri ..biz kerem sayeri dilde tamer kilici gorebilicekmiyiz acaba ??zeyker kadar uyumlu olurmu dersiniz kizlar..bence olmiycak ya ...neyse bi baslasin da gorcez artik ...hoscakalin opuyorum bizim takim...bahar...

18-08-2014 19:28

Güneşi Beklerken Yorum ha feridecim evet galiba oyle)) yani ya simdi fragman yayinlanmadi diyorum ama altustu 2ay tatil yapıyolar dimi 1 yil ara vermeden calistilar sonucta onlarin işi de zor 1 blm icin 1 hafta calisyolar biraz abarttim galiba pardon kizlar;))sunaycim evet bende o sahnede cana dikkat etmemisim zeyker kavuştu ya o an digerleri pek umrumda dildi bi bakiym bende ...bahar..

18-08-2014 19:36

Güneşi Beklerken Yorum kerem bakalim o hissi o duyguyu yeni dzsnde de werblceklermi.gb bolumleri ni bu saatten snra da yayinlmazlar bence.#sunay

18-08-2014 20:04

Güneşi Beklerken Yorum *kizlar selam. bence zeykerdeki tadi alamayacagiz kizlar.yaseminin reklam filmini gordum ttnet mi ne,baktim baktim yok ya olmiyacaklar gibi.guzel kiz iyi oyuncu da ama cok soguk ya bir de konusmasi sicak degil yaw.
keremin dizisi ekim basi baslar diyorlar.bakacagiz artik.nasil olsa bu sayfa acik:)hey bizim takim ketemin dizisinin sayfasi acilinca oraya mi transfer olacagiz?
opuyorum sizi bizim takim. haber cikarsa haberleselim.

18-08-2014 20:55

Güneşi Beklerken Yorum *sunaycigim sen varsan ben de varim baharcigim da gelir ekip tamamdir!
ya sizin yuzunuzden turk dizisi izler oldum yaaa:)))

18-08-2014 22:46

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın, nasılsınız ? sabah soyle bir face sayfasına baktım,handeden haber yok.keremin de fotograf cekimi olmus ve yazılana gore yeni dizisinde sukran ovalının canlandıracagı karakerler bir iliskisi varmıs! gozumde canlandırmakan kacındıgım bir ikili !!dikkatimi ceken diger dizinin de fragmanı cıkmıs; aslı enver yine dokturmus.'' bana artık hicran de '' guzel bir dizi gibi gorunuyor,bilginize.
haydi bakalım gune basladık, guzel gecsin kızlar. bahar gece yazmamıs???

19-08-2014 09:26

Güneşi Beklerken Yorum ofya murka rolu fahriye evcenin oldu.#sunay

19-08-2014 11:12

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar:)nasılsiniz bakalim dun aksam burda pek net calismadi gidip geldi oyuzden yazamadim canim...tahmin ediyodum keremin sukran ovali ile bisey yasiycagni daha dogrusu o kiz kancayi takicak galiba kereme ...bi bu ekskti yani ...yaseminden kiskanan biz ona nasil tahammul edicez acaba..eylul de yok demek tahmin etmiştim zaten bukadar ertelediler umarim bekledigmize deger beklentileri karsilar ...kizlar siz yaseminin yerine keremin kimle partner olmasini isterdiniz bayan oyunculardan ???ben sey bi kiz vardi sudan bikmis baliklar dizisinde zeynep gerçek adini hatirlayamadim simdi o kizi severim cok hos biri intikam dizisindede oynamıştı galiba onla partner olmasini isterdim keremin ...))) hande tatil yapiyomus galiba bi haberde oyle diyodu gozden uzak bi yerde demekki...neyse kizlar haberlesmek uzere opuyorum ;))...bahar..

19-08-2014 12:34

Güneşi Beklerken Yorum kacak dizisnde seyerlerin malikanesi kullnlacak.#sunay

19-08-2014 13:57

Ayda ♥zeyker♥♥hanker♥ Bu Kalp Sizi Unuturmu Yorum
arkadaş
ekle
merhaba kizlar nasilsiniz canlarim ne zamandir yazamiyorum baharcim bencede ♥zeyker♥ bi baskaydi ayazla oyku de iyi ama ♥zeyker♥ gibi olmaz

Ayda ♥zeyker♥♥hanker♥ Bu Kalp Sizi Unuturmu • 19-08-2014 15:19

Güneşi Beklerken Yorum *kizlar selam hande murka olmamis,fahriye evcen olmus.bence iyi olmus , handenin sifir bir iste olmasi gerek bence.ay keske yasemin diziden kendi istegiyle ayrilsa hande girse ne guzel supriz olurdu degil mi?bugun niye kimse yazmamis kaldim tek basima:(

19-08-2014 18:50

Güneşi Beklerken Yorum *oo ayda gelmis hosgelmis.baharcigim keremin asli enverle partner olmasini isterdim asliyi oyuncu olarak begeniyorum cok tipleri de yakisirdi ama malesef kereme teklif edilmis o proje ama kabul etmemis altan doez bu dizi icin keremi ikna etmis.o dedigin kisiyi bilemedim bahar o dizileri izlemedigim icin.isim verirsen netten bakabilirim canim.
sunaycigim uzulme murka olmadi diye o dizi fazla oynamaz kivanc bitirirsenizbirdaha ay yapimla calismam deyince bu sezona devam etmis reyting almazsa en fazla 13bolumde bitecekmis zaten.

19-08-2014 20:01

Güneşi Beklerken Yorum baharcim ezgi eyupoglu syldgin oyuncu.ben esmer birinin keremin partneri olmasini isterdim.cansu dereyi ben cok begeniyorum.keremln partnr olmasni isterdim.#sunay

19-08-2014 20:08

Güneşi Beklerken Yorum *asli envet yeni dizi icin saclarini siyaha boyatti:) ezgiyi bilemedim baktim resmine olabilirmis ama sunayin dedigine katiliyorum kereme koyu sacli biri lazim

19-08-2014 21:55

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın nasılsınız bu sabah ? face sayfasında yeni bir haber yok,handenin henuz anlastıgı bir dizi de yok.cok gerkeliymis gib yt ye rastladım, onun dizi cekimleri baslamıs ,her zamanki gibi pek sevimli poz vermis! set ekibine kolay gele diyorum.
bu arada reaksiyon dizisinin 2. tanıtımı cıkmıs , bayaa amerikan bir is gibi,aksiyon bol ,heyecanlı gorunuyor, cekimler de guzel.bu turu sevenlere duyurulur.
haydi bakalım, sunaycım en cok biz takılıyoruz canım:) ama madem kapatmadılar bu sayfayı bir iyilik yaptılar,takılmaya devam. seref meselesinin sayfası acılmamıs daha?? hepinizi opuyorum, bahar ve aydayı da daha sık bekliyoruz sayfaya:)

20-08-2014 09:58

Güneşi Beklerken Yorum * reaksiyon, bana arık hicran de ve benim adım gultepenin sayfaları acılmıs. seref meselesi niye acılmadı acaba? bu arada baharcıgım, sizin kirazlı dizinin sayfasına baktım ,begum orada ! yazmıs yorumlarını bizimkisi :) o sayfaya yazarsan bizden selam soyle .

20-08-2014 10:05

öykü ömür Yorum
arkadaş
ekle
bu dizi neden bitti ya hanker sizi çok özledik

öykü ömür • 20-08-2014 13:18

Güneşi Beklerken Yorum şeref meselesi 2015 yılında yayınlanacakmış neden bu kadar geç yapıyorlar anlamıyorum o zamana kadar neler olur neler

20-08-2014 21:19

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar :) dun aksam bi arkadaşın doğum gunu vardi ona gitdim geldigimdede cok yorgundum yazamadim canlarim bugunde eve misafir geldi biara kisacik yazdim oyuzden size sonrada denize gitdik .simdi uzandim rahat rahat yazabilirim)...evet ya ş.meselesi niye hala listede yok nerdeyse basliycak butun diziler var o yok eylul de baslamiycagi icin mi acaba...??feridecim bana artik hicran de dizisinin fragmanini gordum asli enver var kiziyla kaza yapiyo falan anlamadim fragmandan bisey..kanal d de veriyomus ...feridecim km yi izliyorum ama sayfasina pek girmiyorum bazen kaçak gelinlere giriyorum orasi eglenceli senaryo falan yazıyorlar ne güzel eskiden bizde replik yaziyoduk ah hey gidi gunler heyyy ne güzel di ozledim valla!!!b.artik hicran de dizisinde bugra gulsoy oynuyomus kereme o rol teklif edilmis demekki hayirlisi olsun diyelim...hande nerde ya yt bile projeye basliyo handem de soyle güzel bi diziye baslasa keskecok ozledim...kizlar yeni haberler varmi baska ..??ha aydacim hosgeldin canim ..opuyorum bizim takim iyi geceler tatli rüyalar canlarim:-*...bahar...

20-08-2014 21:27

Güneşi Beklerken Yorum * baharcıgım hic haber yok, hande belki bu sene bir dizde oynamaz?? aman kotu birsey de oynayacagına az beklesin. ben keremin acele ettigini dusunuyorum acıkcası ,hemen hemen aynı konuda yeni dizisi..iki kardesin askı malum... ,insallah cok ters bir roldedir de dizi seyredilebilir.
dogumgunu guzel gecmistir,oh pastalar filan.
bu arada reaksiyon dizisin arastırdım,yapım saglam,senaryo da saglama benziyor
benim artık hicran de ,baharcıgım bir kadın hikayesi anladıgım kadarıyla,alican yucesoy da oynuyor,sanıyorum keremin rolu ona verilmis. aslı enveri cok sevdgim icin bir bakacagım ama agır dramsa devam etmem.tamam hepimiz ask istiyoruz da ay baydım kavusamayan basrollerden ,cekemem.
hepinizi opuyorum ,face sayfasında yeni bir haber yok.keremin yorgun resimlerini verip duruyorlar.yok mutsuzmus filan falan. nereden biliyorlarsa? :) iyi geceler bizim takım ,ben de optum sizleri.

20-08-2014 21:48

Güneşi Beklerken Yorum merhaba kizlar:)) nasılsiniz bakalim..yeni haberler varmi ???feridecim sen kurt seyt ve sura kitabini okumusdun dimi canim orda seyt ve sura neden ayriliyo seyt niye murkayla evleniyo ??bu hikaye gerçek hayatda yasandimi gerçekten??nermin bezmen kurt seytin torunumu gerçekten ...cevaplarsan cok sevinirim canim kitabini okumadim okumayi cok isterdim merak etdim yani dizisini ara sira izledim bos zamanlarimda yani oyuncular iyi farah i severim kivancda iyi ama nedense bi sogukluk var dizide ...neden ayrilmis kurt seyt sura birbirlerni bukadar severken anlamadim...simdilik hoscakalin kizlar opuyorum..bahar..

21-08-2014 10:36

Güneşi Beklerken Yorum merhaba arkadaslar hande kara para ask tan teklif gelmis

21-08-2014 10:49

Güneşi Beklerken Yorum kızlar haberi gordunuzmu guya yt keremi yaseminden kiskanmis kıskançlik krizi yasanmis bunun uzerine keremde yt yi yaseminle tanistirmis keremle yasemin partner olucak diyodu oyuzden kiskanmismis ...sacma sapan haberler ..yani dogruysada yt nin kendine oyuncu yani oda biriyle partner olcak sonucta sacmaligin daniskasi resmen ...skti artik bu sacmasapan haberler...bahar..

21-08-2014 11:48

Güneşi Beklerken Yorum gb 1eylulden itibaren tekrarlaryla tv2 de kzlar.#sunay

21-08-2014 11:58

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın ,gerci oglen olmus ama olsun.
gb tekrarları 1 eylulde tv2 de baslıyormus ,yeniden izlemek ,zeykeri gormek, kerem ve canla gulup melise saydırmak isteyenlere duyurulur.aksama tekrar yazmak uzere opuldunuz bizim takım.

21-08-2014 11:59

Güneşi Beklerken Yorum yt kskaninca kerem onu rol arkadsi yasemin allenle tanistrms.bunlari gndeme gtrmek icin sacma sapan haber yapyolar.kerem sanki cok iyi arkads oldu yasminlende sra geldi ytyle tanstrmaya.aaay ay reziillgnde bylesi.gulmeye malzeme ckyo bzede.#sunay

21-08-2014 12:05

Güneşi Beklerken Yorum güneşi beklerken benim hayatım herşeyim güneşi beklerken benim haytımdan bir par.ça keremle zeynep örenk aldığım çif onarlın hayrınıym delsiyim onların onları çok seviyorummm

21-08-2014 17:20

Güneşi Beklerken Yorum aaa bilmiyodum.kara para ask sewilen izlnlen bi dzi.bn izlmyorum ama proje iyi bir proje.dahil olur mu dzye acaba.#sunay

21-08-2014 18:44

Güneşi Beklerken Yorum ay kizlar saat kacda vericek acaba 1 eylul okullar basliyo nasil izliycem ya ((( niye tatilde vermiyolar sanki ..bahar...

21-08-2014 18:45

Güneşi Beklerken Yorum tv 2de fragmani gordum full zeyker okadar duygulandim ki gozum doldu cook ama cok ozlemisim zeykeri cok ozlemisim sanki yillardir zeykeri gormemisim gibi oldum fragmanda mel bar aks falan yok sadece ve sadece zeyker sizi seviyorum zeyker...bahar...

21-08-2014 19:13

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar selam,cosmussunuz :)
baharcıgım kurt seyt ve sura oyle kavga dogus filan olmuyorlar, hayat onları ayırıyor.bir turlu evlenemiyorlar.kurt seyt ,cok gel gitleri olan bir adam kitapta.is kuruyor cok basarılı oluyor zengin oluyor sonra batıyor iflas filan.ayrıldıktan sonra sura amerikaya gidiyor ,orada evleniyor. kurt seyt de murkayla tanısıyor. murka yasca kucuk kurttan ,murka onu cok seviyor .kurt seyt murkaya asık olmuyor,seviyor ama sura gibi degil.evleniyorlar iki kızları oluyor ama mutlu olamıyorlar. kuttun yine isleri bozuluyor vs bir suru mutsuzluk. murka erken oluyor. kurt seyt sonunda buyuk kızının yanında yasıyor ,en sonunda da kızının evinde intihat eder ,olur. evet nermin bezmenin ailehikayesi,dogrudur.kitabı cok guzeldir,akıcıdır. okurken guzel filmi olur demistim,hata ettiler dizi yaptılar.olmadı tabi.yeni mirkayla da olacagı yok bence.vaktin olursa kitabını tavsiye ederim canım.
aman ne bos dedikodu. sunayın dedigi gibi sanki kerem yaseminle cok arkadas da bir de ytyi tanıstıracak. zaten yaseminin kafasını kızdırmasın yt, yasemin onun sacını basnı yolar,kızda oyle bir tip var acıkcası.bence yurusun zaten:)
evet sabah olmaz o ekrarlar, okul donusu herkesin izleyecegi bir saatte koyarlar herhalde. ben tekrar izlemem de ,izleyecek bir suru kisi var.simdiden ilk on bolumun keyfini cıkarın diyorum kızlar.
baharcıgım sen derslerine lutfen,onemli bir senen. zeykeri istedigin zaman netten herzaman izlersin nasıl olsa!
kara para askı seyretmiyorum ama hande gelirse basrol olmaz,tuba yok muydu o dizide? bence hande daha iyi oyuncu ama ne biliyim tubanın ustune cıkarmazlar handeyi. kabul etmez gibime geldi.
aramıza isimsiz bir arkadas katıldı,adın ne? biz bu ekip seref meselesi sayfasına ransfer olacagız seni de bekleriz:)
simdilik bu kadar bizim takım, yine yazarım ama. opuldunuz kızlar.

21-08-2014 19:46

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar arastırken bir bilgicıktı karsıma ne kadar dogrudur bilmiyorumama yazıyım, gbnin ekrarları haftaici her gun saat 16:30 olacakmıs .bilginize.
oh tam okul donusu,cay saatinde:) iki kurabiye ile zeyker iyi gider.ay canım cekmedi degil ^^.izleyecek olanlar ,melis karsınıza cıkınca benim icin icinizden ne geciyorsa artık...

21-08-2014 19:53

Güneşi Beklerken Yorum * pespese haberlerle geliyorum kızlar . evet saat meselesi kesin 16:30 da,sitelere yazılmıs.
eski setten bir resimyayınlanmıs.hande set ekibinden birine sarılmıs,yuzu cok mutsuz.kerem de yanında onunda yuzu cok mutsuz. ileri aklı sahipleri fanlar kerem kıskanmıs o yuzden yuzu asık diye yazmıslar. gercek olan set ekibinden olan kisinin cocugu vefatt etmis.o yuzden hepsi mutsuz ve teselli etmeye calısıyorlar. yani bu olayı bile hankere baglamaya calısmalarına afedersiniz ama, yuh diyorum.
*ne zaman eylul geldi anlamadım ben, yazın bitmesine kaldı 10 gun. gunler uctu sanki...biliyorum bu yazdıgımı yayınlamayacaksınız ama yazmak istedim sevgili adminler.affola:)

21-08-2014 20:03

Güneşi Beklerken Yorum meydan okuyan okuyana.bakalim kerem kime meydan okuyacak.#sunay

21-08-2014 22:30

Güneşi Beklerken Yorum saol feridecim :)) soyledigin icin evet kitabi okumayi cok isterdim ama burda yokdur bence ...sonunda birlesemiyolar cok uzucu:((sura onca aci cekti seyit icin neden ayrildilar acaba onca aciya gogus germisler halbuki...seyt in intihar etmesi karakterine hic uymamis yani savasci guclu biriymis neden böyle yapti acaba ...murka rus mu yoksa turkmi acaba...ozaman nermin bezmen kurt seyt ve murka nin cocuklarindan dimi...handeyi bu rolde gormeyi isterdim doğrusu cok degisk bi rol olurdu belki reytingi duzelirdi neyse hayirlisi olsun diyelim ...bence hande k.para askta olmiycak evet feride orda tubayla engin akyurek bas rol hande yan karakter olur ki ben boyle olmasini istemiyorum bas rol olsun handem bunu fazlasiyla hakediyo oyunculugu her kese 1000 basar))) ..tekrarınin vermemesine sasiryodum zaten bukadar reyting getiren yapimi niye yayinlamiyolar diye fragmani cok güzeldi tv de bisey olmadigi icin tv 2 den gossip girl izliyodum orda verdi sudan cikan keremle basliyo fragman tum zeyker anları müthişti kerem konuşuyodu falan bayildim sunaycim umarim rastlarsin canim istersen netden bak izlemeye deger bence zeyker yolculugu yapiyosun ne güzel;))) feridecim tamam dersleri çalıscam da zeyker beni daha cok motive eder daha hevesli calisirim sen terketmek canim dersleri ertelemek yok ama ilgin icin saol canim benim:)))iyi geceler tatli rüyalar bizim takim opuyorum:-*...bahar...

21-08-2014 23:39

Güneşi Beklerken Yorum sevgili arkadaşlar size iyi bir haberim var çok çok sevineceksiniz tv2 kanal ı güneşi beklerken i tekrar bölümlerini yayınlayacakmış 1 eylül de 16.30 başlayacakmış
çok sevindim
sizi çok seviyoruz
ayrılmayın inşallah birgün birbirlerinize aşık olduğunuzu görürüz umarız ki olur
ben bükreş
kendimi özlettim biliyorum
bukre

22-08-2014 03:58

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar nabersiniz ;)) yeni haberler varmi bakalim ..kizlar eve misafirler geldigi için ben bikaç gün giremiycem canlarim(...haber veriym dedim merak etmeyn pazartesiye gelirim heralde ozamana kadar ozleyin beni :))) bukrecim hoşgeldin canim...hadi opuyorum bizim takim:-*:-*ozleyin beni ...bahar..

22-08-2014 09:42

Güneşi Beklerken Yorum merhaba kzlar.feride agzni hayirli ac canim.baharcim bi ara bkarm artik.ooo bukre glmis.#sunay
of ya tekrarlari izliyemcem.annemin dzleri war o saatte.sansszlgnda bylesi.#sunay

22-08-2014 10:25

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar gunaydın nasılsınız bu sabah? burası yine kaynıyor .
baharcıgım murka turk , kurt seyit sanırım nermin bezmenin buyuk dedesi oluyor,yanlıs hatırlamıyorsam.
aa gossip girlu izlemistim ben demek onun da veriyor tv2. istersen sonunu yazayım sana :) iyi derselerini calıs da ne izlersen izle baharcıgım, dedigin ders oncesi zeyker iyi gelebilir. ama ilk on bolumden sonra sırasıyla barıs -melis ve jane tekrar nasıl izlenir bilemedim .
yeni haber yok ,pazartesi seref meselesinin cekimleri baslayınca belki haber olur? gerci set gizli olacakmıs,resim filan beklemeyin.
bukrecigim hosgeldin tekrar. valla bukrecigim hankeri gorurmuyuz ?oyle birsey olsa yeryerinden oynıyacak herhalde.
simdilik opuyorum sizi kızlar, kolay bir gun olsun diyorum.

22-08-2014 10:54

Güneşi Beklerken Yorum keremde meydan okums we bagsda bulndu.adam yaaa.#sunay

22-08-2014 13:03

Güneşi Beklerken Yorum seref meselesi oyuncularin fotosu ckti.yasemini basrol oyunculuguna yakstrmyorum.beceremez basrolu.yan rollerde iyi.tutar mi bu dizi bilmem ama kadroyu bgenmedim.yaksmyolar.#sunay

22-08-2014 16:20

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar baktım resimlere, geri geldim. hic begenmedim, keremi de begenmedim, aslında begenmedim demiyimde bir garip geldi gozume.
bence kerem yaseminle degil obur kızla birlikte olsun.neydi adı? burcu muydu?onunla daha yakısır.boyu posu daha uygun gibi,kız daha sirin gibi.yasemin cok vamp.yaseminle tutmaz enerjisi.
simdi biz boylediyoruz ya bir de acayip bir ikili olularmıs???
bu arada mujganların sayfasında resimlerle oynamıslar ,yasemini cıkarmıslar handeyi filan koymuslar ,cok guzel olmus. okanı,ytyi filan,eglenceli resimler olmus.bir bakın derim.
ozana da meydan okumuslar.
kerem de mehmet gunsurealan donmeze meydan okumus. ah be mehmet gunsur italyaya yerlesecek zaman mıydı,hazır hande bosa cıkmıstı ! tuh yani !
evet haydi bakalım bizim takım, bahar yok 3 gun,kalanlar devam. hepinizi opuyorum,iyi geceler diliyorum. tatlı tatlı uyuyalım,uykumuz gelince tabi :)

22-08-2014 22:50

Güneşi Beklerken Yorum * e ama yani. kızlar demistim ya benim adım gultepeyle ,reaksiyon dizilerine bakarım diye,ikisini de aynı gune koymuslar ! allah bilir bana hicran de dizisini de o gune koyarlar. hah ben yine dizi izlemem.birden sogudugumgercektir. valla benim sucum yok ,istiyorum ama olmuyor:)

22-08-2014 22:57

Güneşi Beklerken Yorum mrb kizlar haberiniz varmi kerem bürsin esref meselesi adli dizide oynuyacak cekimler 15 agustos ...aynur
dizide adi tamer

23-08-2014 02:09

Güneşi Beklerken Yorum selaaam.gb zeynep topuklu ayakkbi gydignde keremlen opusurken yuksek kaliyodu.yaseminn boyu uzn e topukluda giyince bayagi uzun olcak.zaten sirik gbi boyu war bnlar nasil opuscek.wasat olcak opsme sahneleri buda bzim isimize gelcek.zeynep ksa oldugu halde topuklularla uzun oluyodu kereme gore.e bu kz fazlasiyla uzun.cast direktoru iyi bir secim yapamadi.en iyi cift yerine en berbat uymsz cift seclirler.baharcim sen dnersin ben gderim artik cabuk gel.feride yalnz kalcak yoksa.#sunay

23-08-2014 10:09

Güneşi Beklerken Yorum * hu huu kızlar kimseler yok ? neysekeremin yeni resmini gordum, bakım baktım hic kereme benzetemedim. aklımda hala sayer var, tamerle anlasamıyacagım gibi.
neyse, pazartesi kanal dnin yeni sezon tanıtım filmi varmıs, kerem cıkar bilginize. seref meselesinin cekimi de pazaresi baslıyormus.bilginizekızlar.

23-08-2014 19:49

Güneşi Beklerken Yorum * aaa sunay sen nereye gidiyorsun simdi ? yapmayın ya.
kızlar , belliki keremin yeni dizisi icin hepimizde on yargı var. ama soyle yapalım,ilk bolumu on yargısız izlemeye calısalım. ekibe bir sans verelim.
kerem icin zor bir sınav olacak .aklımızda sayerle tameri izleyecegiz.
zeykerin oldugu bir dizi bile ancak 54 bolum dayandı cunku senaryo berbattı.
belki seref meselesinin senaryosu cok iyidir,saglam bir kurgusu vardır.henuz bilmiyoruz. iyi oyunculuk da varsa o zaman yasemin kerem uyumsuzlugunu gormeyiz. is hikayede.bekleyelim gorelim diyorum.
ama sunaya katılıyorum yazdıklarında . cast yanlıs. o resimden ben keremi burcuya daha yakıstırdım. yasemin obur adama daha uymus mesela.adamın adını unutum tabi. izleyelim,gorelim ,elestirelim kızlar.
hepinizi opuyorum .siz yoksanız ben de yazmam sayfaya ,deli gibi kendi kendimle mi yazısıyım? :)

23-08-2014 21:25

Güneşi Beklerken Yorum feride snden baska kmse yok galiba merhaba canim.aynen dedigin gbi yapcaz ama keremden sogdum.ilk bolumu bari izleyebilecek hewes olsa bnde.#sunay

24-08-2014 08:27

Güneşi Beklerken Yorum * gunaydın kızlar ,guzel bir pazar sabahı yine.
sunaycıgım ,keremi unut tamere odaklan :) bakalım ya,begenmezsek izlemeyiz .neden sogudun ,son bir olay oldu da ben mi kacırdım acaba?
bu arada yt hastalanmıs, hastaneye kaldırılmıs ufak bir operasyon gecirmis,eger yazılanlar dogruysa. gecmis olsun,acil sifalar olsun.gengecik kız aman iyi olsun.
galiba twitterda yine birseyler olmus? hande mesaj atmıs, face de var,guzel de yazmıs. fanatik fanlara yazmıs,umarım demek istedigini anlamıslardır. baska da birsey yok.opuyorum sizi, aksama yazarım yine.

24-08-2014 10:36

Güneşi Beklerken Yorum admin iye hala şeref meselesini eklemedin kanaldan izin gelmedimi hala nerdeyse butun dizileri ekledin jevaplarsan cok sevinirim ltfn!!!yildiz

24-08-2014 13:15

Güneşi Beklerken Yorum * hande de meydan okuma videosunu yayınladı .tatlı bir video olmus,izleyin derim.
seref meselesinin ilk cekimleri ist.dısındaymıs ,bilginize bizim takım .

24-08-2014 13:59

Güneşi Beklerken Yorum ewet hande de meydan okudu.seref meselesi gercekten seref meselesi yani herseyi gzli cekmlerin yeri foto moto hicbirsey bildirlmyecek.ah keske 2,3 bolumden snra yayndan kalksa.tv2deki gb tantmini gordum cz etti kalbim ne kadarda alsmstk.baslyacagi gunu iple cekiyorum.bu dzi bnde ayri bi yerde kopamyorum hala da bitmesne ragmen.ins tekrarlari reyting krarda bakip aglarlar.bahar yok yarn glcek heralde.feridecim sana selamlar.#sunay

24-08-2014 17:32

Güneşi Beklerken Yorum keremi tutup bogasm geliyo.ıkrı ettim onu.medyayi kullandgi icin.#sunay
meydan okuma dewm odiyo.feride bnde sana okuyacam.#sunay

24-08-2014 21:12

Güneşi Beklerken Yorum icimize snen bir dzi bulsakda transfer olsak oraya.gul canim benim gul.gulmek guzeldir.ne ytymis ayaktayken haber yatarken haber.ya sabir.kerem fotlarda hep durgun uzgun gbi geliyo bana.ya bu cocuga ne yaptlar yaaa.duyduguma gre ytyi keremin annesi istemezmis.ama keremin acklama yapmamasi ozelimle gndeme glmek idtemiyorum demesi ama bse yapamamasi hep mecburuyetten.sirketlerinin ee yt nin reklami icin geldigi drumlara.#sunay

24-08-2014 22:45

Güneşi Beklerken Yorum *keremin resimleri bana da keyifsiz geldi sunaycigim.derdi var gibi?ben anlam veremiyorum bu kadar susmasini.ozelimle gundeme gelmek istemiyorum diyor ama hep ozeliyle gundemde.garip.biz oyunculuguna bakalim acikcasi merak ediyorum nasil oynayacak tameri diye.
buluruz bir dizi insallah ya bahar izliyor da okul acilinca az izleyebilecek.
bizim takima tum localar hazir zaten en sadik yorum yazicilar biziz valla.izledigimiz diziyi hep elestiriyoruz ,o baska ;)
iyi geceler tatli ruyalar bizim takim

24-08-2014 23:10

Güneşi Beklerken Yorum gunaydin kzlar mutlu uyanin.tamer kilic beyfendi bugun start weriyo.hadi bakalim sayeri ustne ckablecek mi.walla bn ckmamasnni istyorum.ilk goz agrimiz sayerimiz baskaydi.cidden bu dzi tutmasa.#sunay

25-08-2014 07:06

Güneşi Beklerken Yorum * selam bizim takım. sunay erkenci her zaman oldugu gibi. ayvalıktan resimler gelmeye basladı,sette de cekim baslamıs.sakallı ve yorgun kerem gozume garip gorundu. isler rast gitsin hikayesi saglam bir dizi olsun yoksa izlenmez zaen.
bugun baharı bekliyoruz ,kaldık iki kisi derhal uclenmemiz gerek!

25-08-2014 12:23

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar selam ,setten ilk karenin resmi yayınlandı. bana sorarsanız kerem oturmus,tamermis gibi giyinmis ama sayer gibi bakıyor .hele el hareketi aynı sayer. ya da kerem :) bir de siz bakın, siz ne goruyorsunuz? valla onyargısız baktım ama sonuc budur:(
bahar huuu hu huuu. sunay bana meydan okuyacak kacırma :)
* yayınlanmıs yazılar sonradan neden siliniyor acaba? bir ipucu?

25-08-2014 20:03

Güneşi Beklerken Yorum kanal d nin yeni yayin donemi tantimi ckti ama izlyemdim daha snra bakcam artik.bahar daha glmdi galiba.#sunay

25-08-2014 20:22

Güneşi Beklerken Yorum heyyy ,slm kizlar ben geldim nasilsiniz bakalim;)) bensiz hangi diziye transfer oluyosunuz bakiym ???..keremin fotosunu goremiyorum ben ya (( face den basga yerde yokmu acaba ...merak etdim simdi...feridecim kanal d nin tanitim fragmanini ben gormedim yayinlandimi acaba orda vardir kerem ozledim valla..hande ne demis twitter da ...yt hastalanmis geçmiş olsun diyelim...!!...opuyorum haberlesmek uzere kizlar...bahar...
geldim sunaycim geldim

25-08-2014 20:32

Güneşi Beklerken Yorum *kizlar selam baharcigim hosgeldin tanitim fragmanini gordum cok kalabalikti ketem gorundu beyaz ceketiyle ama az tatliydi acikcasi ekin koc daha hostu kizmayin bana oyle geldi;) handenin yilbasindan sonra ay yapimin bir dizisinde oynama ihtimali varmis haydi hayirlisi diyelimsunaycim sana meydan okuyorum canim yayladan gelen buz gibi suyu ...:)sen de meydan okursa ben de istanbulun suyunu...sozum soz uyumadan yine yazarim belki haber cikar opuldunuz bizim tak
*baharcigim bi dizi bulsak transfer olacagiz ama sensiz olmaz ;)

25-08-2014 21:55

Güneşi Beklerken Yorum evet kizlar izledim tanitim fragmani kerem harikaydi gülüyodu cok tatliydiii ya beyaz ceket falan müthiş olmus cok ozlemisim onu:)) baya kalabalikti butun oyuncular vardi heralde ...ekin de vardi bu saçı hiç olmamis eskisi daha hostu bence begenmedim ...hande yok ya handesiz kerem var :((yasemin ve diger kizlar vardi boyu baya uzun ya diğer kizlar kisaydi onun yaninda gerçekten keremle nasil opuscekler acaba topukluyu giymez heralde...tanitim fragmanda biraz daha kerem olabilirdi az olmus gibi geldi...;) sunaycim sen nereye gidiyosun ???..iyi geceler kizlar opulduniz...bahar...

25-08-2014 23:21

Güneşi Beklerken Yorum slm kizlar nabersiniz :) ş.m bugun cekimler basliyo nihayet ..haberde eylül ayinda diyodu eylül un sonlarinda galiba ...keremi begendim ben boyle galiba kerem sayer yoktu tamer vardi sayer kadar severmiyiz acaba ..,?merak ediyorum reytingler nasil olcak acaba ilk blmun tutarmi acaba cok merak ediyorum..inş güzel olur zaten bitek bunu izleyebilcem galiba of ya simdi kacak gelinler ve kiraz mevsimi de var onlar da cok güzel gidiyo ama gec verdiği icin bilemiyorum:(..simdilik hoscakalin kizlar optum...bahar..

26-08-2014 13:42

Güneşi Beklerken Yorum evet feridecim oyle yapcam artik galiba:))evet sunaycim yanaklar cokmus yine evet yani yorulmusdur cocuk gb bitmeden unutursam fisilda filminin çekimlerine baslamisti dogru durust tatilde yapamadi galiba canim benim ya:( ardindan hemen yeni dizi cekimleri zor valla bürsinin isi...neyseki handem dinlenmis cok ozledim onu ya hakikinda,haber falanda cikmiyoki magazin dunyasindan hoslanmiyo uzak durmayı seviyo anlasilan tatlim benim :)... seref.m fragmani nezaman yayinlancak acaba evet feridecim hikaye fazlasiyla onemli aman o benim hala umudum var dizisindeki dandik hikaye olmasinda 2 kardes 1kiz allah askina baska kizmi yok ask oluncak baydi bu hikaye..gerçek hayatda olmiycak sey..umarim bi farklılik olur ...oyle kliseye baglamazlar umarim ki izlenmezzaten zeyker gibi degisk güzel olsun diycem ki ,onun gibi olmiycagi belli zaten...neyse umarim bukadar bekledigmize değer güzel olur ..opuyorum kizlar iyi geceler...bahar..

26-08-2014 20:34

Güneşi Beklerken Yorum *baharcigim az kaldi ilk bolumu bir gorelim belki hic aklimizda olmayan olur cok guzel bir dizi olur.kerem yorgun umarim oyununu etkilemez.
sunaycigim kolay gelsin aaa ilgilendigimiz ortak bir dizi cikti ;)
handenin kiz arladaslariyla resimleri vardi bugun bayaa dinlenmis gorunuyordu.hepinizi opuyorum kizlar.

26-08-2014 21:14

Güneşi Beklerken Yorum ya niye yayinlanmiyo yorumlar on kere yazdim...sunaycim bende optum canim..dedigin gibi inş biranonce acilir ş.m sayfasi ..gorusmek uzere sunaycim...ay tanitim fragmanina bakiyorum da handesiz kerem görünce bi tuhaf oldum icim burkuldu er
kotu oldum((keske handede kanald dede bi projeye baslasaymis da en azindan tanitim frag da gorurduk ikisini bir arada ..((bence handeyle murat yildirim yakisabilir severim onun oyunculugunu...feridecim yeni haberler varmi canim...bahar..

27-08-2014 11:05

Güneşi Beklerken Yorum feridecim nerdesin ??ben bi haber gordum şeref meselesi cekimler de keremle yasemin opusmus ilk fragmanda keremle yasemin 'in opusme sahnesi yer alcak diyodu reytingleri alt ust edicek diyo face de varmi boyle bişey ???yani ilk blmde opusme olcak ilginç geldi bana bakaris artik...bahar...

27-08-2014 16:23

Güneşi Beklerken Yorum *kizlar selam.baharcigim bugun hic face girmedim say o haberi gormedim.sonra bakar yazarim sana.ilk bolumde opusme olacaksa bence tamer capkin ya oyle oper.hemen ask olup opecek degil diye dusundum simdi.bu keremin opusmesi tuttu ya habire opustururler artik.ters teperse sasirmam!dedigimiz gibi bekleyip gorececegiz,az kaldi sayilir.sm sayfasi da yakinda acilir.
sevinc arkadasim ben handenin hic sigarali resmini gormedim bildigim kadariyla icmiyor
kerem iciyor sigara onu biliyoruz
yine de kesin bilgi olarak dusunme ama;)
haydi sonra yazarim tekrar,baharcigim bugun dizin var mi?

27-08-2014 20:09

Güneşi Beklerken Yorum hayir feridecim bugun dizim yok tv de hiçbisey yok skintidan patliycam hicbisey yokya...sevinc arkadaşım hande sigara icmiyo ama kerem iciyo diyodular bence ikiside kullanmiyo...feridecim setten bi foto gordum keremle sukru var koltukda oturyolar aralarinda bi adam var ben babasi saniyorum galib a oyle ya smdi bunlar zenginmi olcak yoksa fakirmi orasiyla ilgili bilgi yok dimi ...az kaldi bakalim gorcez şm sayfasi hala acilmadi kanaldan izin gelmedi demisti admin niye izin yok acaba dizinin ismi degisme ihtimali var demislerdi oyuzden mi acaba ...neyse feridecim iyi geceler sana öptüm canim...bahar...

27-08-2014 20:31

Güneşi Beklerken Yorum admin teşekkür ederim cevapladigin için ,saol ...feridecim demekki yalan habermis ...ay kerem yorulyodur canim benim yani bukadar zamancik tatil yapti hemen yeni proceler bravo valla bürsine ;)) ay feridecim kaymakli tatlimi dedin canim cekti simdi ya ;) gece gece afiyet olsun kereme...yani tam kilo almis derken yine gozumuzun onunde eridi cocuk bakarmisin ..feridecim haberler dogru galiba yt nin kiskanclik lari falan cocuk gelir gelmez eridi yani canim benim;)) saka saka ...haydi opdum iyi geceler tekrar...bahar..

27-08-2014 21:17

Güneşi Beklerken Yorum * yeni resim geldi. keremle neydi adı adamın, aa sukru! niye aklımda kalmıyor adı? yanyanalar.kerem sukrunun yarısı gibi duruyor,valla. babaları olmus iki kardesi canlandırıyorlar. o sahne belki olumden oncedir.kesin zenginlerdir ,ya da sonradan zengin olurlar. kerem de halk otobusune binecek tip yok,tutmaz valla.
evet belki adı degisir ki hic fena olmaz. o yuzden resmi sitede de yok.
acıklama icin tesekkurler admin.
herkese iyi geceler. yine yazabilirim:)
* ytnin kıskanclıkları ? hala onun yuzunden nuella yemiyorum,nasıl bir rol yapamamaktı oyle! ya gbnin tekrarları verilecek ya, bu sayfa belki de kapanmaz o zaman? seyredip yorum yazan olabilir. ben seyretmeyecgim ama.
* setten yeni resim var . evin ici. oyle zengin evi degil baharcıgım. bildigimiz ege evlerinin ici gibi. demek ki sonradan zengin olacaklar. zengin olurlar diyorum cunku bizim dizilerde genelde boyle hep ihtisam oluyor,illa bir taraf zengin oluyor. seyirci oyle istiyor demek ki. o yuzden zengin olurlar diyorum.belki de ters kose olur baharcıgım? keske.

27-08-2014 21:32

Güneşi Beklerken Yorum ay feridecim gülmekden oldum :)))niye yarisi gibi duruyo zayifmi diyosun evet benim gordugum foto galiba ))ilahi feride ...yarisi gibi duruyo ha...))evet evin ici zengin evi dildi sonradan zengin olurlar ozaman bencede...inş.adi degisirdiyorum hic ilgi cekmiyo bu ismi daha havali bisey olur ins...bu sayfa kapanmiycak admin oyle demisti ...feridecim sen tekrarlarini izlemiycekmisin?neden ?..feridecim sukru hatirlayamiyosan soner de canim dizideki ismi o daha kolay gibi...bahar.
inş dizide güzel ters kose olur umdugmuzdan güzel olur inş ..tamer ha bakalm
tamer ha bakalim diziyi izleyince tamer ismine alisabilicekmiyiz yoksa kerem mi deriz merak ediyorum keremin orda nasil oyniycagni ;inş güzel olur...bahar..

27-08-2014 22:02

Güneşi Beklerken Yorum * gunaydın kızlar. guzel bir gun olsun ,keyifli saglıklı olsun.
e valla yarısı gibi duruyordu resimde:)) keremden hem uzun hem de kutlesi agır belli.
baharcıgım tekrarları izlemem cunku ekrarını izlemek isedigim bolum sayısı zaten az. onları da istersem neten herzaman izlerim.acıkcası barıs zeynep,kerem melis ikililerine tahammulum yok. hele melisi yine ve yine gormeye. netten izlerken hop istemedigin kısımları geciyorsun ya o guzel oluyor. ama ilk on bolum izlenebilir. farklıydı cunku. o saattlerde pek evde de olmuyorum zaten. ama olursam ve ilk on bolume rastgelirsem belki bakarım.zeyker kacıncı bolum olmusu? 25 filan mıydı? ama izleyecek olanlara simdiden keyfile izlemeler diliyorum. bak aklıma karavan geldi yine! :)
kerem, tameri iyi oynarsa, kerem sayerden iz gormessek alısırız tamere.
keremin isi cok zor .esas oyunculuk sınavını simdi verecek. beklenti buyuk.ve bu diziyi herkes onun icin izleyecek ,bu bir gercek. bakalım, gorecegiz canım.
haydi bakalım. haber cıkarsa yazısalım.opuldunuz kızlar.

28-08-2014 10:51

Güneşi Beklerken Yorum evet feridecim kerem kaslar da erimis gibi geldi goz alti cokmus cocugun...valla sukruden hiç hoslanmam e tamam yakışıkli diyceksiniz ama bi kendini begenmislik var onda burda da iyce gicik olcam galiba ...zaten izliycek insan kerem için izliycek sukru 'ymus yasemin 'mis onlari takan yok ...ins kerem burda da gosterir kendini isi baya zor iyce dinlenmis kerem sayer ruhundan cikmistir diyorum ki tamer kiliç a alisalim ..ama sayeri cok izliycem ya ...bakalim gorcez artik ...simdilik hoscakalin optum ...bahar...
pardon ozliycem diycektim sayeri :) feridecim burdayim yaziyorum ama gec yayinlaniyo yorumlar canim...bahar..

28-08-2014 19:33

Güneşi Beklerken Yorum * kızlar selam ,baharcıgım , keremin annesinden haber gelmis, twitter hesabına yazmıs, kerem rolu icin kilo vermis.yani sukrunun yarısı gibi oldugu dogruymus canım :) e o zaman ilerleyen zamanda alır,kendine gelir.
handeden haber yok. sunaydan da. valal sunaydan haber olsa daha sevinirim.
şm eylul sonu ekranda olur diyorlar ? haydi opuyorum ,simdilik bu kadar. herkese iyi geceler,tatlı ruyalar.
baharcıgım hatırlamak gibi olmasın ama senin okulun acılmasına az kaldı :)

28-08-2014 21:44

Güneşi Beklerken Yorum ay feridecim rolu icinmi kilo vermiş canim benim ya ;))sanki bizim yorumlari okuyomus gibi hissetim annesi aciklama yapmis falan)))sunaycigm da gelir bikac gune isleri vardir heralde...hande goz onunde olmayi sevmiyo oyuzden haber yok galiba...pazartesi de okul hiç gidesim yok tatil cok cok cabuk gecti nasil gecdigni anlamadim resmen ...((erkenden kalkmak spor yapmak dus almak okula gitmek var simdi sicakta dersler falan:(((neyse iyi geceler herkese diycem feride var sadece iyi geceler tatli rüyalar feridecim...bahar...

28-08-2014 22:06

Güneşi Beklerken Yorum * haber maber yok. handenin once ki dizisi subatmıymıs ne,ondan resim koyup duruyorlar. oturun subatı izleyin mi demek istiyorlar?
gitti g. dizi, yazan arkadas hani sesli harflerin yazılmamasına alıstık da artık komple kelime yok olmus,bir zahmet yani.
*baharcıgım sen de haber varsa yaz ,benden bu kadar canım.

29-08-2014 20:09

Güneşi Beklerken Yorum evet feridecim canta ayakkabi falan iste okul için ihtiyaçlar falan okadar sicakki yani anlatamam evden disari cikasim yok valla sicak havada ..kiraz .m izledik cok güzel blmdu hic uzatmadilar horzum dersini almismi diyim artik :))..bakalim artik...feridecim lise yıllar güzelmiydi ozluyomusun simdi yillari anlat hadi;)) )kerem in dizisine nede az kaldi sayilir artik nasil bi aşk hikayesi keremle yasemin 'inki merak ediyorum zeyker gibi efsane olabilirmi acaba??ben ihtimal vermiyorum ..kanald tanitim fragmanda bizim oyuncular şarkı sozunde "şeref ,onur ve kavga "diyodu burda aşk yok nasil iş anlamadim ..feridecim iyi geceler tatli rüyalar sana öptüm...bahar...

30-08-2014 00:12

Güneşi Beklerken Yorum * gunaydın , 30 agustos zafer bayramımız kutlu olsun kızlar. istanbul serin:)
gbden yeni haber yok. yine hadenin subat dizisinde ki resimleri...
baharcıgım kerem ve yaseminin zeyker gibi olacagını hic sanmıyorum, zaten iki kardes aynı kız olayına hic sıcak bakmıyorum ben.izleyip yanılıp yanılmadıgımızı gorecegiz.
lise yıllarım guzeldi,ozlemek demeyelim de sık sık hatırlayıp guluyorum diyim.hala en yakın arkadaslarım liseden ama zaten yine aynı okuldayız.keyfini cıkar. sonrası da guzel ama:) daha farklı.
seref onur ve kavga mı? ay derin dram var desene!
kirazlı dizin :) sen yine de horzuma fazla guvenme derim :)gecmisi malum.
bu arada sm nin senaristi kim? bir arastırayım.
opuyorum baharcıgım ,gun icinde haber olursa yazarım. ya sunay nerelere gittin be arkadasım? kaldık baharcıgımla :)

30-08-2014 10:04

Güneşi Beklerken Yorum selam kzlar naslsnz.haber yok mu.zamanm yok smdi grebldim.tm donmus sayilmam.daha yazmayacim yine acayip ozldim szi.opuyorum grsrz yine.#sunay

30-08-2014 10:55


:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::
reklam veriletişim • © 2014 YazarOkur Dizi