Bugünün Saraylısı


Bugünün Saraylısı
Dizi Türü:Dram
Yaratıcı:Avşar Film
Yönetmen:Kudret Sabancı
Senarist:
Oyuncular:Selçuk Yöntem -> Ata Katipoğlu
Cansu Tosun -> Ayşen Kaya
Nazan Kesal -> Uftade Katipoğlu
Kanal:ATV
Link:atv.com.tr/diziler/bugunun-saraylisi
Dizi Puanı:
9 / 10 | Oy: 5699 | Yorum: 4327

Oy Ver

9
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Harika

Yorum Yaz

Bugünün Saraylısı Oyuncuları

Selçuk Yöntem (Ata Katipoğlu) -> Ayşen Kaya'nın babası
Cansu Tosun (Ayşen Kaya) -> Ata beyin kızı
Nazan Kesal (Uftade Katipoğlu) -> Ata Katipoğlu'nun eşi
Ali Ersan Duru (Fatih) -> Savaş Ataman arkadaşı
Gözde Çığacı (Süreyya Ataman) -> Savaş Ataman kız kardeşi
Serhat Teoman (Savaş Ataman) -> İş adamı
Onur Tuna, Başak Parlak, Hatice Aslan

Bugünün Saraylısı Dizi Özeti

Eski zengin ile yeni zengini karşı karşıya getiren ATV’nin yeni dizisi Bugünün Saraylısı izleyenler ile buluşuyor. Başrolünde Selçuk Yöntem gibi usta bir oyuncuyu bulunduran dizi yeni sezonda ATV’de gösterilecek.

Kökenleri saraylara dayanan varlıklı ve itibarlı bir aile olan Katipoğlu ailesi maddi sıkıntı yaşayınca ailelerinin itibar simgesi olan yalıyı satmak zorunda kalır. Aile daha yalıyı satma fikrine alışamadan alıcı olarak karşılarına genç ve soyu sadece bağ evine dayanan biri çıkınca işler iyice ters düz olur.

Bugünün Saraylısı Yorumları

Bugünün Saraylısı Yorum arkadaşlar bir şeyler yapalım bitirmesinler gününü saatini falan değiştirseinler ama bitmesin ya ayşenin güçlü hallerini görelim savaşın ayşene olan aşkını görelim onur bey ile savaşın mücadelesini görelim savaşın boşuna atadan intikam almak istediğini avşar film nolur diznize sahip çıkın başka kanallarla görüşün günü değişsin saati değşisin bi şeyler yapın nolur bundan sonra senaryoda güzel gidecek bence nolur bitmesin sesimizi duyun dua edelim arkadaşar dualarımız kabul olur inşallah savaş ayşen aşkı diyorum
inşallah başka bir kanal alır dizinin reytingleri de tavan yapar arkadaşalar dizinin ilk başta yazan grup tılsım grubu melis civelek sırma yanık melis civelek show tv genel müdür oldu galiba show tv ye mail falan tılsa show tv falan alabilir mi ne de olsa melis civelek senaryosunu yazıyodu başlarda hattamelis civeleke twett atılsa

13-10-2014 21:47

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) Yorum
arkadaş
ekle
arkadaslar anliyorum uzuluyorsunuz ama bitti yayindan kaldirildi her kes veda etti bu bilgi kesin yapacak hic bi seyde yok malesef

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) • 13-10-2014 21:59

Bugünün Saraylısı Yorum arkadaşlar show tv ye avşar filme mesaj atın çevrenizdekilere de söyleyin mesaj atsınlar show tv alsın show un fazla diziside yok anlaşsınlar alsınlar diziyi madem atv bitirme kararı aldı show alsın diziyi dizi devam etsin
arkadaşlar show fox star trt hepsine mail atın diziyi alsınlar kanal d ye atmayın onlar alsalar bile 2 bölüm sonra bitiriler hadi birlik olalım avşar yapıma da bastıralım tabiki telefon mail falan bundan sonra senaryo güzel gideceğine inanıyorum ben
biz elimizden geleni yapalım pes etmeyelim çevrenizde arkadaşlarınızden ailenizden izlemesaler bile destek olsunlar kanalları arayalım avşar filmi arayalım bi şeyler yapalım ben umutluyum arkadaşlar bitmeycek belki başka bir kanala geçene kadar ara verirler biz yüklenirsek bitirmezler devam eder finalde olmadı daha çok savaş ayşen sahneleri izlicez avşar filme kanalara yüklenelim
arkadaşlar tv 8 de mesaj atalım belki onlar alır kaçak gelinleri aldılar bugünün saraylısını da alabilirler bence avşar film diziyi bitirmek istemiyo atv istemiyo diziyi diğer kanallarla anlaşamadı am adiğer kanallar dizinin ne kadar çok seveni var bilmiyo biz bunu gösterelim dizimize sahip çıkalım onlar da ellerini çabuk tutsunlar oyuncular başka dizilerle anlaşmasın

13-10-2014 22:23

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
bir finali bile fazla gorduler bize bunlar bence iki hafta once bitiedilerde tatilden gelince haber verdiler cok buyuk saygisizlik neden i taman arv yok bitmedi devam ediyor dedi? birkez daha anladimki türkish styl güvenemessin.
böylesi daha kötu oldu atv yazmamaliydi yok dizi devam ediyor diye.
o yazan kiside bu isi biraksin yani halka iliskinin dalga bölümünü okumusdur.
birkez daha anladimki benim evime türk televizyonu girmemeli.
kizlar kendinize iyi bakin belki baska bir dizide busmak uzere hebinize kucak dolusu sevgiler ♥♥♥♥♥♥

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 14-10-2014 00:25

Elif Yorum
arkadaş
ekle
lanet olsun iş bilmez senarist 36 bölüm saçma sapan şeyler oyaladılar en kısa zamanda avşar flm ve atv batar senarist ve şukru avşar sabaha kadar zebaniler uyutmaz sizi ortak saçma dizi dolu bizimki bitti çok kötü oldu ve çok erken oldu sen koca bir sene savaş ayşen aşk bekle bu ümitle sabaha kadar oy ver yorum yaz sadece sana son on dakika savaş kıskançlığını gor buda size kapak der gibi simson sanada kucak dolusu sevgiler yazıklar olsun 😠😠

Elif • 14-10-2014 00:45

Bugünün Saraylısı Yorum yaziklar olsun atv!!! yaziklar olsun avsarfilm!!!
bi daha atv izler miyim? yada avsarfilm? tam bi sezon gitmis dizini nasil bu sekilde finalsiz falan bitiririrsiniz? asil siz kendinizi bitirdiniz. seyriciye bu kadar saygisizlik, pes yani

14-10-2014 07:31

Bugünün Saraylısı Yorum bacılar, bu dizinin ocak ayında 8 bölümlük kolaj bölümü tekrarına denk geldim takip ettim.etmez olaydım.etmez olaydım. bundan böyle hiç bir diziye bağlanmam inşallah.

14-10-2014 08:31

Bugünün Saraylısı Yorum en azından bır finali hakediyorduk bu nasıl bır saygısızlık haftalardir izliyoruz
serhat teoman eşsiz bır oyuncu ...lütfen kıymetini bilin.bence yeni nesil 2 eşsiz oyuncu var nejat işler ve serhat teoman ...oyunculuk lari ile insanın yüreğine dokunuyor lar
arkadaşlar dizi bitmiş iyice tiksindim okadar dandik dizi varken bunumu buldular lütfen bişeyler yapalım

14-10-2014 13:13

Bugünün Saraylısı Yorum komik olanı ise atv izleyici temsilcisi hala dizinin bitmediğini söylüyor

14-10-2014 13:24

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) Yorum
arkadaş
ekle
yaziklar olsunnn!!! kzlar bsver kafamiza takmayin ypack bsey yok

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) • 14-10-2014 14:49

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 Yorum
arkadaş
ekle
atv neden soylesin?biliyor basina onun basina buyuk bi tas duseceyini.korkaklar.imasan duygulari oynayan bocekler.
serhat teoman oyuncular arasinda kendi yakiskligi ,duyarligi oyunculugla fark edilen bi numarali insan.
insallah baska dizi sitesinde serhat teomanin bas oyunculugu ile dizisinde yorumlarini yazariz.
insallah hec bi projesi basariyla sonuclanmaz.
size bu bile az
atv ye nefret ediyorum ya¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡!!!

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 • 14-10-2014 14:49

ALLAHU AKBAR.NERCAN Yorum
arkadaş
ekle
merhaba meleyim gunelim elifim fidanim uzulmeyn zzaten dizilerin bitmedi normal hal oldu sizi anliyorm benim gibi ben not defteri bitdiyinde kendine gelmedm kac gunnn ama insallah bende dua editom feyzanm yeni dizide oynar

ALLAHU AKBAR.NERCAN • 14-10-2014 14:54

Elif Yorum
arkadaş
ekle
evet atv dizi bitmesinde rolü var ama en büyük suç senarist ve avşar flm bs avşar film sahıp cıkmadı şukru avşar bitmesini istemeseydi bitmezdi bir kanal atv değil başka kanalarla goruşe bilirdi dizi bitigini oyunculardan öğrendik avşar çıkıpta açıklama yapmadı benim için dizi hayatı bitti

Elif • 14-10-2014 14:57

Elif Yorum
arkadaş
ekle
nercanım meleğim fidanım gunelim habibem nasılsınız kızlar dizi bitti bizim için de ayrılık zamanı yoksa yazmaya devam mı kardeşlerim sizi çok seviyorum 💘

Elif • 14-10-2014 15:56

Bugünün Saraylısı Yorum istiyoruz biz final istiyoruz biz final istiyoruz biz final istiyoruz biz final

14-10-2014 16:19

Bugünün Saraylısı Yorum arkadawlar neolur yaa bitmesin dizi ben cok ozliyecem yaa diziyi off

14-10-2014 17:28

ALLAHU AKBAR.NERCAN Yorum
arkadaş
ekle
yaaa elifim ne soyluyorsun ne gitmesi insallah hep burdayz bizim dizimiz de bitdi ama arkadaslagimiz diyil nolurrr gitmeee yoksa gidiyormusunnn ben arkilerimi cok sviyorm not defteri bitdi ama ben burdaym not dfteri icin gunlerce agladmmm deli oldum resm ama burdaym sukur feyzanimi yeni dizide gorurum insallah dua ediyorum

ALLAHU AKBAR.NERCAN • 14-10-2014 17:39

Bugünün Saraylısı Yorum keske dizileri apar topar resmen hakaret edercesine bazi kanallarda oyuncularin dahi haberi olmadan kaldirdiklari oluyor bunu yapmasalarda madem reytingler kötü gidiyor kar ederim derken zazar ediyor lar o zaman dizinin konusunu güzel bir sekilde toparlayip bir final sahnesi yapabilirler o zaman hic kimsenin söyleyecek bir sözü de olmaz di bunada öyle yapabilirlerdi cidden cok yazik oldu

14-10-2014 22:44

Bugünün Saraylısı Yorum ben bu diziyi çok eviyorum ne olur bitirmeyin savaşın kıskançlıklarnı seyredelim

14-10-2014 23:49

Bugünün Saraylısı Yorum tam dizi yeni başlayacaktı ki bitti ne güzel onur gelmişti. savaş kıskançlıkdan çıldırıcaktı onur ayşeni hem koruyacak hem sevecekti.onurun ayşene bakışları ne güzeldi.
arkadaşlar yorum yazın lütfen.

15-10-2014 06:38

Bugünün Saraylısı Yorum yapacağımız tek şey bu reyting sisteminin değişmesi yoksa daha çoook
dizileri kurban veririz bu canavara öncede böyle değildi diziler başlayıbca sonuna kadar giderdi şimdi daha yeni bir dizi başlayacağında acaba buda reytinge kurban gidermi bu diziye bakayımmı bakmayayımmı şeklinde yanaşıyorum artık buda insanı dizilerden ve tv den soğutuyor arkadaşlar haksızmıyım bana bir evap verin yaaa

15-10-2014 10:04

Bugünün Saraylısı Yorum en sevdigim dizi neden niye final yapiyorlar ne olursun yapmayin lüüüüütfffen

15-10-2014 13:57

Bugünün Saraylısı Yorum atv müşteri hizmetlerini de aradım dizi bitmiş final yok

15-10-2014 14:49

Elif Yorum
arkadaş
ekle
reyting değil dizi bitmesi reklam geleri zarar veriyor muş daha kötü reyting alan var final istiyorum yok zaten nasıl bir final yapabilirler

Elif • 15-10-2014 15:24

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) Yorum
arkadaş
ekle
merhaba arkadaslar dizinin bitmesi beni cok uzdu ani birseye alisiyosunya her zaman yaninda olmasinj istiyorsun bu dizide benim icin boyleydi.nasilsiniz arkadaslar gununuz nasil geciyo?
anlamiyorum ya bu sefer kalbimden gecenleri yazicam oylede tiwiterdw yaziyolar ki bizi izlediyiniz icin tesekkur ederiz biz tesekkur falan kabul etmiyoruz ya bu dizi asla boyle bitmemeliydi bitmesi gereken atvde o kadar dizi var bi tek bizim diziyi gorduler ya hic olmassa bir final bolumu olurdu o da mi cokoldu ya biz bunu hakk etmiyormuyuz arkadaslar siz soyleyin bu diziye harcadigim zamana pisman oldum cansu tosunun tiwiterde yazdigini gorunce ama yinede atv cok pisman olucak ama neyse ne yazsam bos zaten bitti dizi bizim yazilarimiza bakanmi var?

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) • 15-10-2014 16:58

Bugünün Saraylısı Yorum bitmesin lütfen lütfen lütfen aslında dizi şimdiden sonra izlenmeye başlayacaktı çünkü bir dizide her daim aşk olmaz ayşen hem aşk hem babası arasında kalıp ne yapacak ayrıca selim ve feride aşkıda güzel oacaktı böyle yapmayın lütfennn

15-10-2014 17:26

Bugünün Saraylısı Yorum atv müşteri hzimetlerindeki kıza artık atv yi izlemem bende dedim siz bilirsiniz dedi :)

15-10-2014 17:35

Bugünün Saraylısı Yorum ya arkadaslar dizi bitti coktan..cansu tosun sosyal medyada dizi bitti emegi gecen her kese tesekkur ederim yazmis.. ya hic olmazsa 37 bolum yayinlasaydilar ya. aysenin tepkisi nasil olucakti ata beye cok merak ediyorum..hemde su bugra gerizekalisi bir bolumluk icin mi katildi diziye??? yaa offf nolcak simdi?ferideyle selim birlesmedi..atifla neslihan nolcak?yeni savas nolucak?aysen ataya baba diyecek mi?ya kafayi yicem..dizi bitti..allah kahretsin offf #leyla

15-10-2014 17:37

Bugünün Saraylısı Yorum final verilmiyorsa,foxa transfer olsun oyle haberler vardi nette.hatta transfer olursa, yakinda bitecek olan kadim dostum yerine carsamba 19.45de olmasi bekleniyor yaziyordu.
senaristler resmen kendi elleriyle bitirdiler diziyi.sezon finalinde uftade degilde aysen ogrenseydi gercegi eminim boyle olmicakti. yeni sezon bolumleri daha surukleyici olacakti.set ekibi ve en cokta oyuncularin emegine buyuk saygisizlik oldu ve 37.bolumunde hazir oldugundan eminim.

15-10-2014 23:30

Bugünün Saraylısı Yorum 4 5 bölüm kötü gitti diye dizi mi biter? 36.bölüm çok güzeldi ben eminim reytingler artacaktı ama izin vermediler böyle bitemez hala inanamıyorum bir umut var hep yeni reyting sistemi yüzünden ama atv pişman olucak çünkü 36. bölüm ilk sezon gibi ve güzeldi acele karar aldı inşallah transfer falan olur hiç olmasa bir final tam dizi ilk sezon gibi güzel dedim bi baktim dizi bitmiş çok uüzgünüm

16-10-2014 00:56

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
. olan olduda su hikayenin sonu olmayisi buyuk haksizlik biz seyirciye karsi dusunsenize bir yolculuga ciktik az gittik uz gittik yol bitti ...

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 16-10-2014 02:54

Bugünün Saraylısı Yorum bıtmesınnn hangı kanala gecerse ızlerızzz fox a bıle gecsee hattaaa samanyoluu bıle olsa onun gunun de onu saatınde acar ızlerım nolur bıtmesınnn
yazıklar olsun bu atv yee acunnn nolurr al dızıyıı tv8 e oynesın oynasın acunn ılıcalı lutfennn

16-10-2014 03:33

Bugünün Saraylısı Yorum kizlar, bundan sonra ancak fox izleyin. ben artik bu kanaata geldim. lale devri tam 4 sezon gitti, sonuncu sezon berbatti ama sezonun sonuna kadar cekildi, bitirmediler. izleyicisine saygi duyan tek kanal fox. haberiniz olsun kalp hirsizini da bitirdiler. baska ne bekleyelim atvden

16-10-2014 08:57

Bugünün Saraylısı Yorum gözün kör olsun reyting misin nesin

16-10-2014 11:18

Bugünün Saraylısı Yorum arkadaşlar dizinin başlaması için ne yapabiliriz ciddi bişeyler yapalım yapim şirketi çok istek olursa başka kanalda başlatabilir hemen pes etmeyelim

16-10-2014 13:44

Bugünün Saraylısı Yorum fox tv izleyici temsilcisine dizinin transferile ilgili oneri gonderdim ben, bakalim nolur. gerci hic umudum yok ((
avsarfilme de mail attim

16-10-2014 14:41

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) Yorum
arkadaş
ekle
mehaba nerminim meleyim elifim nasilsiniz?
ben sahsen bu gunde sonra atv baslayan diziyi izlemiyicem reytingler kotu olunca diziyi kaldiriyorlar. onlar simdi kara para aska ve baslayanyeni dizilere guveniyo ama bence yeni baslayan diziler tutmaz

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) • 16-10-2014 15:55

Elif Yorum
arkadaş
ekle
iyim fidanım sen nasılsın canım twitter var mı yoksa arkadaşlar da varsa twitter bs bitmesin diye tag atar mısın ben sadece atv değil avşar flm izlemicem biz hiç bir çıkarımız yokken vazgeçemiyoruz bu kadar uğraşıyoruz onlar bizim kadar ugraşmadı

Elif • 16-10-2014 16:02

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 Yorum
arkadaş
ekle
selamlar kizlar.
nasilsiniz?
avsar film nasil bi yapimcilar ya.final olmadin dizini bitirmek ne demek ya.
serhat 1numara.
bahadir ince nasil konusur ya boyle.
atv den nefret ediyorum ya.
en guzeli diger bi yere transfer edilmesi yani.
insallah oyle olur ya.

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 • 16-10-2014 16:10

Elif Yorum
arkadaş
ekle
iyim habibem ben final istemiyorum çünkü iyi bir final olmaz yarım kalmış şeyleri bir bölüm olur yada ayşen onur evlendirirler başka kanal geçer

Elif • 16-10-2014 17:16

Bugünün Saraylısı Yorum dün akşam atv yi kınamak için başladığı günden beri kaçırmadığım kara para aşk dizisine bakmadım ve diziyi hayatımdan çıkardım sırf atv diye yayın kanalı bitti

16-10-2014 17:40

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) Yorum
arkadaş
ekle
tesekurler elifim saoll iyidr cok canm sukur :)) saol habiba fidanim sen naslsn tatlim?? offf final ettiler sacma olduu bari bir final bolumu verselerdi

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) • 16-10-2014 18:34

Bugünün Saraylısı Yorum pisi pisine gitti dizi resmen ya sinir olmamak elde değil.halbuki ne kadar güzel şeyler olacaktı savaş babasının masum olmadığını öğrenemedi.atıfın aysene tecavuze yeltendigi ogrenilmedi.atif ve neslihanin kurdu tuzagin aslinda neslihanin yaptigini ogrenemedi aysen cok.seyler vardi cok.cok yazik oldu diziye.hadi bi surpriz olsada bikac hafta sonra foxta bugunun saraylisi yakinda fragmani ciksa.ahh
yahu sukru avsarin hicmi hatiri yok foxta o kadar dizisi oynadi kanalinda alsin bu diziyide iste :))

16-10-2014 19:50

Bugünün Saraylısı Yorum arkadaşlar hep birlikte bişeyler yapalım twiter da dizi bitmesin tag i başlatmışlar herkes oraya yazsın hep birlikte hareket edersek gelicek dizi

16-10-2014 20:27

Bugünün Saraylısı Yorum 20.50 deki arakadaş sana katılıyor.ve onur un ayşene aşkı savaşın kıskançlıkları daha neler neler. izleyecektik.

16-10-2014 20:42

Bugünün Saraylısı Yorum boyle bitemez ilk gunden beri bolum attlamadan izledigim tek diziydi seyirciye ve oyunculara saygisizlik avsar filme ve atv ye yaziklar olsun

16-10-2014 23:39

Bugünün Saraylısı Yorum cok yaziklar olsun ya bizi salak yerine koydular resmen atv nefret idiyorum

17-10-2014 16:15

Bugünün Saraylısı Yorum uydurma değil, gerçek romandan alınma bir hikaye,mükümmel bir kadro ve başarılı oyuncular dolu dolu bir dizi!!! pekii niye boyle bir son??? yazık çok yazık :( en cok üzüldüğüm şey uyduruk gençlik dizileri devam ederken boyle kaliteli kadrosu senaryosu olan bir dizinin bitirilmesi!!! her seyi raytinglere bağlayan kaliteyi ve seyirciyi düşünmeyen atv yi kınıyorum.!

17-10-2014 16:18

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren Yorum
arkadaş
ekle
dizi böyle bitemez herkese katılıyorum. ama yani bitmezz bitmez kii. bitti mi dizi, fragmanını verdiler mi?

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren • 17-10-2014 16:43

Bugünün Saraylısı Yorum yazık valla çok yazık... kendimde koca bir boşluk hissediyorum.. oysa bütün bir hafta boyunca cumartesiyi iple çekerdim

17-10-2014 17:00

Burcu Yorum
arkadaş
ekle
allah belasını versin inşallah bidaha hiçbir dizileri tutmaz birdaha atv yi izlersem bende burcu deilim ln boyle saçmalık olmaz olamaz abi boyle saygısızlık boyle aptallık olamazzz!!! arkadailar diziye onlar sahip çıkmadı biz çıkalım o beceriksizler bişey yapamadı biz yapalım boyle kaliteli kadrosu kaliteli konusu olan bir dizi boyle bi ssaygısızlıkla bitemez onca saçma abes diziler varken nie bs nieee arkadaşlar tv8 e aldıralım acun ılıcalıya sesimizi duyuralım o kesin yardım eder ii biri çünkü tv8 alırsa bundan sonra tv8 deki bütün dizileri izlerim bütün reytinglerini yükseltmek için elimden geleni yaparım sizde yapar mısınız bs severler??? acun abi sesimizi duuy lüütfeeennn

Burcu • 17-10-2014 19:30

Bugünün Saraylısı Yorum yaa lutfen bitmesin dizi ben cok beyenerek izliyorum ben kendim azeiyim kendim rusyada yasiyorum ve bu dizinin bir bolumunu bile kacirmiyorum ve sizde rica ediyoruz lutfen dizi bitmesin devam etsin... yarin cumatersi ama dizinin fragmani yok lutfen dixini kaldirmayin merakla bekliyorum...

17-10-2014 20:59

Bugünün Saraylısı Yorum diziye destek olmak için twitter'da #bugununsaraylisibitmesin hastgna destek vern arkdaslr hadi!!!

17-10-2014 21:47

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
merhabalar kizlar ehh artik saraydan kovuldugumuza göre.
umarim iyisinizdir yarin aksam cok zor olacak benim icin cunku bs yok.
sosyalbag kullanmadigim icin yardimci olamayacagim twitter ve facebook insanlarin iletisimini özürlü yabtigini dusunuyorum.
simdiden basarilar diliyorum.
ben söyle bir hisse kapildim isin icinde daha cok yönetmen ve oyuncu arasinda bir sorun oldugu icin bitirildi diye final bolumunun cekilmemesi ve baska kanala gecmemesi altinci hissimde öyle pek yanilmam.
artik herneyse...
devam etseydi ben aysenin orayi terk etmesini isterdim.
ne yabardi tahmin edemiyorum.
ya sizler kizlar bu konuda ne dusunuyorsunuz?
ben
veda etmisdim ama daha cok taze hersey baylasmak biraz rahatlatiyor.
kizlar gorusuruz.
haay cümlemi yanlis kurdum kendi iletisimimi iyi bulmuyorum benim dusuncem olacakti dogrusu.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 18-10-2014 00:56

Bugünün Saraylısı Yorum burcu sana katiliyorum ya tv8 de bawlasin bs ben her diziyi orada izliyecem ne olur bawlasin yaa bende tiwtter yok siz yapin arkadawlar puan kalkiyor ama dizi bawlamiyor anlamiyorum bu gun diziyi izlemek yerine nelerle urawuyoruz

18-10-2014 10:05

Bugünün Saraylısı Yorum bugünün saraylısı çok kaliteli bir dizi oyuncuları süper bitmemesi gereken dizilerden biri...

18-10-2014 10:57

Bugünün Saraylısı Yorum bugünün saraylisi severler ve dizinin bu sekilde bitmesini boykot edenler bilemiyorum siz ne şekilde gösterirsiniz tepkinizi ama ben bundan sonra cumartesi aksamlari asla atv seyretmeyeceğim..!!!

18-10-2014 10:58

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
bugun bir hayalim var. gece eve geliyorum hic beklemedigim anda dizinin tekrardan baslayacagini okuyorum burada...aynen bittigini okudugum gibi.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 18-10-2014 13:02

Bugünün Saraylısı Yorum dizinin bitmesine cok uzuldum,ama zaten fatihsiz cok kotuydu.hastasiydim fatihin yaaa.onsuz izleyemiyordum zaten.

18-10-2014 13:09

Bugünün Saraylısı Yorum bugün günlerden bugünün saraylısı internetten tekrar bölümlerini izleyeyim bari... boşlukta gibiyim zaten

18-10-2014 14:54

Bugünün Saraylısı Yorum 36 bölüm izleyip reytingleri uçuran reklam paralarını almalarını sağlayan seyirciye yapılan resmen terbiyesizlik. bitiriyorsunuz bari yalandan saçma sapan bir final yapaydınız yuh.

18-10-2014 16:04

Bugünün Saraylısı Yorum hazmedemiyorum boyle bisey olamaz ya aptal diziler devam ettikce sinirlerim bozuluyor.boyle bir dizi bitmemeli kesinlikle... elinizden gelenin fazlasini yapin lutfen kolay degildir elbet ama mutlaka devam ettirmenin iyi bir yolu vardir.bu kadar erken pes etmeyin avsar yapim.soylediklerimizi degerlendirin lutfen duymazdan gelmeyin.

18-10-2014 16:40

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) Yorum
arkadaş
ekle
iyiyim canlarim siz nasilsiniz?gununuz nasil geciyo?bu gun dizimiz olmayacak cok uzgunum

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) • 18-10-2014 17:47

Bugünün Saraylısı Yorum dizi cikmadi kara para ask atv nin münasip yerinde kalsin. bu ne rezzillik. cikmiyorsa adini koyun bu ne. keske ise gitseydim bilseydim cikmicagini giderdim

18-10-2014 19:42

Bugünün Saraylısı Yorum bu ne saçmalık ya bu şekilde dizimi biter biraz para kazandığınız halka saygı duyun sayın atv prestijinizi düşürmeyi bu kadar mı arzu ettiniz en azından bi fnal eklemek bu kadar mı zordu para herşey olmamalı bazen izleyiciye saygı önde gelmeli..

18-10-2014 19:52

Bugünün Saraylısı Yorum bugünün saraylısı bitmesin okadar

18-10-2014 20:12

Bugünün Saraylısı Yorum yani yaptiklarina bak ya dizi ne guzel devam ediyordu atv baska dizilere baksin aptal aptal is yapiyorlar izleyeni fazlaydi bence kacak ne ya kara para ask ne bu dizi daha fazla izleniyor bence geri verilsin bu dizi suan sinir kupu oldum

18-10-2014 20:39

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) Yorum
arkadaş
ekle
arkadaslar soyluyoruz ama bizi duyan yazdiklarimizi goren yok malesef eger dizimiz yeniden baslamassa oyuncularimiza yeni rol teklifleri gelebilir

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) • 18-10-2014 20:45

Bugünün Saraylısı Yorum belkide herseyi okuyorlar ama umurlarinda degil kendilerini dusunuyor herkez bizim yorumlarimizi dikkate dahi almiyorlar.halbuki tv dunyasinda hepsi bizim sayemizde para kazaniyor ama bencillik diz boyu hepsinde. yaziklar olsun!!!...

18-10-2014 21:58

Bugünün Saraylısı Yorum yarın atv min reyting sonuçlarını çok merak ediyorum değişimi dizimizi bitirmeye değişimi bizi kahretmeye yazıklar olsun sana atv

18-10-2014 22:43

♥@ynur♥♥((*_*)) Yorum
arkadaş
ekle
aaa dizi bittimi reyting yüzünden degil herhalde reytingi de iyi yazik oldu diziye
nermin melek fidan ceren gunel ve diger arkadaslar uzulmeyin insallah tekrar baslar diziniz

♥@ynur♥♥((*_*)) • 18-10-2014 23:56

Bugünün Saraylısı Yorum tutmasin hic bir yeni dizin atv!!!awsar yapimada yazik hangi dizisini boyle yapmis?..

19-10-2014 00:10

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
reytingler umarim kafaniza patlar atv 😠 cumartesileri.
gunu degisseydi nerdeyse 2 milyon seyircisi vardi dizinin yanilmiyorsam senaristlerin ask gostermemekte inatlasmalarina ragmen.
twitterde sanirim yeterince tweet olmadi bu iste yas cikti zaten olmasi imkansizdi bs seyircisini sonuk yavan sezon finalinde yaz dizilerine kayib etti.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 19-10-2014 01:14

Bugünün Saraylısı Yorum yya ama tam hersey güzel oluyordu nasıl olurda birden yayından kalkar şokelerdiyim yani burdan bizi duyun bari dizimize yakısır bir final yapın da içimiz tatmin olsun avasım askım ya onu bir daha nerde görücez yazıklar olsun atv sana simdi kara para askı da kaldırılarsa sasırmam yani bu ne ya

19-10-2014 11:41

Bugünün Saraylısı Yorum hersey senarist yuzunden cok uzatti herseyi bu kadar uzatmasaydi bu 5 cok.daha farkli olacakti ve bu dusus olmayacakti mumkunse bi daha senaryo isine girmesin.

19-10-2014 12:41

Bugünün Saraylısı Yorum dizi bitterse çoook ağlarım birde cansu tosun twittera dizinin biiitiğini yazmış ama nedense 37 bölümü yayından kalkmış bence bitmedi sadece kanalı değişecek

19-10-2014 14:00

Bugünün Saraylısı Yorum dizi bitmesin cumartesimizi taçlandırıyordu

19-10-2014 14:00

Elif Yorum
arkadaş
ekle
slm canlarım evet fidanım onaylayanda özel konuşsak twitter 3.958 olmuşuz başka bir twitter 2.587 olmuş halen devam ediyor

Elif • 19-10-2014 16:27

Bugünün Saraylısı Yorum ayşenin halası diziyi batırdı

19-10-2014 19:02

Bugünün Saraylısı Yorum bu dizi bitemez ben almanyadan izliyorum büyük hayraniyim bune ya hemmen son ben yeni bölümü beklerkene siz diziyi bitirdiniz yaaa :((

19-10-2014 21:10

Bugünün Saraylısı Yorum bugünün saraylısı çok severek izlediğimiz bir dizi şu kanalları anlamak çok zor neye dayanarak reytigleri belirliyorlar bazı kişiler bu diziyi tv de
izleyemediği zaman internetten izliyor bu günün saraylısı yayından kalkmamalı

19-10-2014 22:54

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
kötüye birsey olmaz atv yine ayni reytingi almis yani bizim anlayacagimiz bizim üzülmemiz onlar icin cikta tinnn
off simdi neguzel aysenin tepkisini yazisacaktik yada tepkisizligini😠

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 19-10-2014 23:57

Hmytkb Yorum
arkadaş
ekle
hangi diziyi sevsem kaldırılıyor.
bugünün saraylısı en çok sevdiğim diziydi bitmesine çok üzüldüm...

Hmytkb • 20-10-2014 07:19

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 Yorum
arkadaş
ekle
selam kizlar.nasilsiniz?
finali bile bize cok gorduler ya.aysen ne yapti,savas ne yapti,neslihan atif sacma sapan ciftleri ne yaptilar.atabey kizina dogrusunu soyledikten
sonra ne oldu bilemedik.allah kahr etsin.
eh yani bi yil boyunca izle sonu da boyle bitsin ya.
simdi serhati bulucaksin ve konusturacaksin ki,dizinin sonu nasil olucak.soyle bize ferahlansin kalbimiz..
en once sava aysen askinin sonu nasil olmali idi hic birimiz bilemedik.allah kahr
etsin

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 • 20-10-2014 13:37

Bugünün Saraylısı Yorum haftasonlari surekli tekrarlari yayinlaniyordu insanlar gununde izlemez tabi nasilsa yarin tekrari olacak diye o nedenle baska diziye bakiliyor.sanki bilerek ugrasti atv yayindan kaldirmak icin..yaziklar olsun hersey para degildir.ama sizin alemde para tabikide,..

20-10-2014 17:54

Bugünün Saraylısı Yorum bir senarist bir diziyi nasıl bitirir sorusunun cevabını bize çok güzel gösterdiler! inanamıyorum halbuki ilk sezon başlarında ne kadarda güzeldi dizimiz adını uygun olarak ayşenin bugünün saraylısına dönüşünü izleyecektik ama yeni gelen senarist güzelim diziyi entrikalar,kötüler,oyunlar,planlar ve kumpaslar dizisi halin getirdi..36.bölümle tam düzeldi dizi, güzellişiyor dedik pat diye bitirdiler. bu yapımcıları ve tv kanallarını anlamak çok zor en azından bu diziyi 36 bölüm çekmiş teknik ekip ve oyuncular için en önemliside bıkmadan usanmadan diziyi seyreden biz izleyiciler için bir final bölümü çekmek zorundaydılar. neyse geçmiş dizi tecrübelerime dayanarak söylüyorum arkadaşlar böyle bir diziye final yapmamalarının tek bir açıklaması var yüksek ihtimal başka bir kanalda ilerleyen zamanlarda başlayabilir dizi. tabi oyuncularda tekrardan dizide oynamayı kabul ederlerse yoksa başka türlü 36 bölüm oynamış bir dizinin final yapmamasının açıklaması olamaz. bekleyip göreceğiz. lakin dizi yeniden başlarsa allah aşkına hala ve kızı karakteri olmasın yeni giren erkek oyuncu gayet iyi bir hamle olmuş o tek başına diziye heycan katmaya yeter. ve mümkünse senaristte değişsin! umarım başka kanala geçer böyle yetenekli oyuncuları bir sezon daha izleriz

20-10-2014 20:11

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
pes etmemek guzelde hergun dahada azalan bir sansimiz var oyunculardan biri baska brojeye gitse tamamdir bitmisdir.
sonucda hepside iyi kaliteli. eger tekrardan olacaksa sicagi sicagina baslanmali seyircide unutmaz tekrardan izler.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 21-10-2014 00:29

lale genceli Yorum
arkadaş
ekle
bukadar saçmalık olmaz ya dizini sona getirmediler seyricilere her kese haksılık bu bişeyler yapın olmaz böyle saçmalık dünya üzere sevilen bi dizi nasıl yarım biter.zaten atv alışmış dizileri yarım kesip başka kanallara geçirmeye bi daha atv izlemem

lale genceli • 21-10-2014 10:54

Bugünün Saraylısı Yorum bu kadar cabuk yeni projeye baslayacaklarini sanmiyorum olsa bile yeni sezona olur artik dusuncesindeyim. ama tabiki olmaz insallah diziye baslarlar umarim

21-10-2014 10:58

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
atv nin yayin akisinda cumartesi saat 20:00 de yerli dizi yaziyor ama dizinin ne ismi nede resmi var haaayyy cok 😄😂😂
bakiyim dedim cok derin bir karanlik cikti karsima dizinin ismi bu olsa gerek.
belkide karanfil oynar kurtlar vadisinin cakmasi yakisir.
atv guvendigi kara para aski koysun cumartsiyede gorelim dizi nasil yere cakilir diye nasil olsa izleyicilerin kalite beklentisi yok.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 21-10-2014 13:09

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren Yorum
arkadaş
ekle
arkadaşlar dizi bitmiş. çook güzel bir diziydi. artık ben kendimi marstan aşağıya atıyorum yani yapacak bir şey yok. roketi hazırladım şimdi biniyorum. marstan geri sayım 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- atıyorum.
arkadaşlar marsta keşke bu günün saraylısının devamı olsaydı. herkes oraya giderdi.

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren • 21-10-2014 17:04

Bugünün Saraylısı Yorum bugunun saraylisi niye 37 internette göstermiyor

21-10-2014 19:30

Bugünün Saraylısı Yorum kızlar serhat teoman yeni bir dizi ile anlasmış basrolde serhat teoman ve merve bolugur varmış şubat gibi kanal de de izlenecekmiş ve simdilik kadroda zerrin tekindor varmıs dizini adı da' bana inan' mış

21-10-2014 20:06

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren Yorum
arkadaş
ekle
aaa serhat teoman ve merve boloğur kuzey güneyde oynamışlardı dimi

dalgalan sende şafaklar gibi eyy şanlı hilal!ceren • 21-10-2014 20:30

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
hayy su agzimi acmaz olaydim yok baska broje diye.
herneyse serhat teomani takip etmeyi dusunuyordum yeni brojesindeki partneri merveyi hic birsekilde sempatik bulamiyorum neyazikki serhat bile olsa imkansiz . ama reytingi iyi olma sansi yuksek cunku merveninde bayaa bir hayran kitlesi var.
hayirli ugurlu olsun.
bugunun saraylisi yarim kaldi cok uzucu oldu umarim ayni durum onlarin basinada gelmez yoksa serhata bundan sonra tutmayan dizilerin yakusuklu jönü demek zorunda kalacagim.
bu arada kertenkele oynayacak bizim dizinin yerinde komedi .
isminden belli 20 bolum sonra tekrarlamaya baslayacak temcit bilavi gibi her bolum birinin aynisi olacak. replikler baska komedi dizilerinden kertme olacak cok beklersiniz atv cumartesi komedi seyircisi. cumartesi evde dizileri cocuklar izliyor ne izledikleride belli bu dizi onlarlan yarisamaz bile.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 21-10-2014 22:15

( ๒єץzค ) Can!!seni melek yüzlü şeytan Yorum
arkadaş
ekle
dün dizimagazzinde deiklerine göre dizi 36. bölğn ile final yapacakmış b en anlamadm reytingleri çok iyi değil miydi bu dizinin noldu böyle birden bire

( ๒єץzค ) Can!!seni melek yüzlü şeytan • 21-10-2014 23:29

Sevgi 366 Yorum
arkadaş
ekle
meraba canım biricik arkadaşlarım sizleri çok özledim ama bakın kavuştuk, 37.bölümle ilgili haber var mı

Sevgi 366 • 22-10-2014 16:46

Bugünün Saraylısı Yorum arkadaşlar dizi kalktımı gercekten

22-10-2014 21:17

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
ben baktim ve yeterince tweet olmus coktan ama bir haber henuz yok yani bir deseler biz dusunuyoruz yada umutu kesin.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 22-10-2014 21:33

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
her sabah kahvaltiyi bir umut ( dizi tekrar baslar) yabmak guzelde, aksamlari yemekte hicde güzel degil mideme oturuyor.
dizi yayindan apar topar kaldirildi atv paranin derdinde ama geldigi yerden olacak bu gidisle.
iyi geceler.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 22-10-2014 21:47

Bugünün Saraylısı Yorum cok guzel bir diziizle lutfen kaldirmayin .hersey yarim kaldi.guzel ve ask dolu bir finali hakediyo bence yeni yayinlandiginiz dizilerin tutmiyacagi ve cok yapmacik oldugu askarken boyle bir dizinin kaldirilmasini anlayamiyorum

23-10-2014 17:05

Bugünün Saraylısı Yorum lütfen gitmesin yaa bu kadar güzel bir dizi bitirilir mi hem de en heyecanlı yerinde ne olacağıni cok merak ediyordum rica ederiz bitirmeyin gerekirse başka kanala geçsin ama bitmesin

23-10-2014 20:51

Bugünün Saraylısı Yorum yaziklar olsun atv ye zaten bu kanaldan bir sey bekleyende suc ...

23-10-2014 21:42

Bugünün Saraylısı Yorum beyınsız atv 'nın yayın politikasının saçmalığı bugünün saraylısı gibi ağır ve klas bir dizi yerine kelebekler!!! diye,zırvalık olduğu fragmanlarından belli bir dizi koymasından anlaşılmıyor mu?kim yapar ki bunu?cevap:tabiki atv.kelebekler yesin seni atv. gerçi yeni dizisinin veya dizilerinin içeriği artık beni ilgilendirmiyor.çünkü bundan sonra atv'nin dizilerini izlemek mi!?asla...bir daha aptal yerine konulmak istemem.çünkü atv izleyicisine bunu yaptı.

23-10-2014 23:37

Bugünün Saraylısı Yorum kertenkele dizisi cok merak ediyorum cumartesi reytingleri nasil olacak...

24-10-2014 12:27

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
simdide rehberden kovulduk😒 saraydan kovulmak kadar oldu.
umutu kalan kaldimi benimki dükendi. avsar filme mesaj attim ama geri donulmeyecegi kesin cunku bir aciklamayi bile fazla goren neden bir final yabsinki neden bunca insana cev versinki?

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 24-10-2014 19:05

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 Yorum
arkadaş
ekle
selam kizlar.nasilsiniz
serhat teomanin yeni dizisini haber eden arkadasa tesekkkur ediyorum ya.serhat teoman cok iyi oyuncu.o yuzden yer aldi yeni dizi de
merve bolugur nasil oyuncu oldugunu bilmiyorum.dizide serhat varsa cok iyi olucak.
basarilar simdiden.subati kasim yapsaydilar daha guzel.olurdu

★★Serhat 1 Numaradir★★__Habiba14 • 24-10-2014 20:05

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) Yorum
arkadaş
ekle
iyi aksamlararkadaslar yeni dizi bence yok cunku bade olmadigini soylemisdi twitteri olanlar yarin ve 1 kasimda tag var yarinki tagin ismi daha kesin bilinmiyor ama saat 15:00 olacak ismi kesinlesince soyluycem 1 kasimda olan tagin adi kesin saat 13:00'da "#seniseviyoruzserhatteoman" deteyinizi esirgemeyin opuldunuz

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) • 24-10-2014 20:25

Bugünün Saraylısı Yorum sen kalk bir sezon boyunca atanin savasin konusmalatini dinle aysen ve savasin askini izle savasin intikam ve ask arasinda kalmasini izle sonra aysenin bu kadar saf olmasina sinirlen neden cunku herkez onu yargiliyo hakli oldugu haalde ve o bunu gormiyor .. tam ogrendi derken bitir diziyi ... oohh pasam baska ? en azindan bir son yaz haksizligin da bu kadari ama bi ginal begin en azindan bu bizim hakkimiz degil mi yaa ... hem rejtingler taaabi lotu gider yeni sezon fragmani bile vermediniz abi .. birinci sezonun sahneleri ve gercekler neyi degiustirecek die yazmissiniz hangi tarih baslayacak die dogru duzgun soylemediniz hic bir heycan yoktu ki sadece sureyynin aglamali ve savasin ayseni haksiz here yargilamasi son bolum harikaaa werken gelcen hafta yok yuuuh yani yaziklar olsun size gercekten atv ...

25-10-2014 12:19

Elif Yorum
arkadaş
ekle
nasılsınız meleğim fidanım nercanım gunelim habibem ben serhat internet yazdım yeni dizi ilgili bir şey bulamadım yok neyse twitter yok o yüzden tag destek olamacam bu tag bs bitmesin diye ilgili olabilir mi

Elif • 25-10-2014 13:47

Bugünün Saraylısı Yorum bugüne kadar bu diziyi izleyenlerin suçu neydi.reyting bitti kaldır.bumu dürüst yayıncılık 35 bölüm yayınlanan bir dizinin finali olmalıydı.yazıklar olsun

25-10-2014 18:49

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
dizi bitti o haber eski daha once ben okumusdum dizi nin bitme haberi gelmeden once ayni haberi.
hem kadim dosdu bu ay son zaten ayda bitti cekimler baslardi yoksa oyuncular setten foto baylasirdi.
bu dizide tozlu raflarda yerini almisdir.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 25-10-2014 19:42

Bugünün Saraylısı Yorum iki haftadir bugunun saraylisini bekliyorum.nasil biter hersey yarim kaldi.izleyeni cevremde cok olan bir diziydi ve du anda yayinda olan bir cok dividend guzeldi.bu dizi ile dizi hayatimda bitti ooof.biktim artie su aga asiret dizilerinden hep ayni konu.vurdulu kirdili dizilerden.

25-10-2014 22:08

Bugünün Saraylısı Yorum bu bizlere en azindan haksizlik dunyanin her tarafindan izlenen dizi nasil reytinksiz ola bilir? final yapmak istedin en azindan guzel final yap

25-10-2014 23:43

Bugünün Saraylısı Yorum dızı fox tv ye geçsin yeterki bitmesin yaaçok heyecanlı olmaya başlamışken bitemez...

26-10-2014 08:52

Bugünün Saraylısı Yorum hikaye daha güzel olup seviyesi artarken neden yayından kaldırıldı

26-10-2014 09:15

Sevgi 366 Yorum
arkadaş
ekle
neymiş efendim reytingler azmış daha güzelce yazsalardı senaryoyu hiç böyle olmazdı 2 üç hafta oldu bugünün saraylısını ne zaman görücez bare şimdi düzeltsinler senaryoyu biz ekranlarda bugünün saraylısını görmek istiyoruz son sözümüz budur diy mi arkadaşlar
arkadaşlar bugünün saraylısının facebook'na girin orada detaylı birşeyler yazar.

Sevgi 366 • 26-10-2014 16:17

Bugünün Saraylısı Yorum ben dizinin akibeti ile ilgili facebookta da bir haber bulamıyorum ,baska yerde de...bir çok sitede yer alan izleyıcılerin sayısız şikayet ve istek mesajları var (bu da aslında dizinin ne kadar çok izleyeni olduğunu da gösterir) ama buna rağmen tek bir açıklama veya hareket yok.ne avşar yapımdan ne de atv den.hiç dikkate almıyorlar mı acaba bunca mesajı...

27-10-2014 01:28

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
saraysiz bir hafta sonu daha gecti.
bitti gitti dizi iste.
evet dizinin akibeti hakkinda basrol oyunculari twitterden aciklama yabti ve bitmisdir dediler 36 bolum son.
aciklamayi oyuncular yabmislar zaten daha fazlasina gerek duymuyorlar.
aslinda 36 bolumde atabey soylemeyecekti bitirme karari alininca soyledi.
kimbilir bitmeseydi savas belkide ayseni o masadan kaldirib onunla ask yuvalarinami gidecektiler💏???
eger bizi dikkate alsaydilar o kadar sönuk bir sezon finali yabmazdilar.
aysen ve savas evlenirdi oyle abuk subuk bir nedenden aysen dugununu terk etmezdi yok neymis onlar benim ailem. beki savas kimm?
aysenin hic umrunda bile degildi savasin ne hale gelebilecegi
bu diziyi bu aysenin abuk subuk sinir halleri bitirdi cook tesekkurler senaristler.
senaristlerden baska sucluda atv dir hic sahip cikmadi diziye.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 27-10-2014 12:36

Sevgi 366 Yorum
arkadaş
ekle
olamaz noulucak şimdi bugünün saraylısı bir daha ekranlara gelmeyecek mi

Sevgi 366 • 27-10-2014 16:30

Bugünün Saraylısı Yorum ama dizi bittiyor yani reytingi tutmamis ama fox tvye gececek harika dizi bügune kadar izledigim en güzel dizi

27-10-2014 17:30

Bugünün Saraylısı Yorum selam, bence de dizi bastan güzel basladi konusu degisk ve entersan idi fakat artik senaristler yorulmus ve sıkılmıs olmalilar ki dizi harcamaya basladilar. dizi yarida birakilacagina yeni senaristler ile devam etmeli...
kac zamandir hic bir bölümü kacirmadan bu diziyi severek izleyen seyirciye ayip etmeyin-ya yeni senaristler bulup devam edilsin diziye yada adam gibifinal yyapilsin. seyirci bu belirsizligi hak etmiyor!!!

27-10-2014 23:23

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
20:41 de yazan arkadas nerden biliyorsun orada yayinlanacak diye? kadim dosdumun yerine carsambalari baska dizi gelicek ?
hem oyle olsaydi kokusunu almisdi baska siteler.
eger biliyorsan bu kaynak nereden diye bizimlede baylas lutfen bos bosuna kimse umutlanmasin.
ben umutlanmiyorum ama bek takip etmeyenler umutlanabilir.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 28-10-2014 00:45

Bugünün Saraylısı Yorum öncelikle diziyi begenerek ozliyordum ama bu dizide atvnin huzur sokagi dizisi gibi acil bitis yapti.pardon ama izlenme rekorlarina ulasilamadigi icin dizileri ani sonu düzgün olmayarak bitiripte izleyiciye saygisiz davranilmasini ben bi atvde gördüm! nekadar kendoni düsünen rekorlari düsünen ve izleyiciyi hice sayan bi kanalsiniz siz! dizilere emek varsa bakan görür zaten, ama siz dizi bakilmiyo aysen bi sok olsun izleyici kansin bitsinle hic bi yere varamiycaksiniz.kesinlikle artik atvde diziye bakmiyorum.hatta bu kanali komple tvmden cikariyorum.arkadaslar herkez böyle yapsin bence..slmanyadan selamlar

28-10-2014 07:57

Bugünün Saraylısı Yorum bence bu dizi atvde bu gune kadar yayınlanmış en guzel dizi eger bitirirseniz yuh size hakikaten atv yi asla acmam yapımcılar düşünsün

28-10-2014 15:24

Bugünün Saraylısı Yorum selam bence artiq dizi devam etse bile cok izliyeni olmaz diziye maraqim oldu resmen ya men kabullendim dizi final yapti diye dusunuyorum

28-10-2014 17:16

Sevgi 366 Yorum
arkadaş
ekle
arkadaşlar dizi final yapacak olsaydı eğer üç tane yeni oyuncu gelmezdi diy mi yani endişelenecek bir şey yok eğer final yaparlarsa bir bölüm daha çekerler herhalde o da final olur

Sevgi 366 • 28-10-2014 19:48

Bugünün Saraylısı Yorum onur ve savaşın rekabeti dizinin tansiyonunu ve reytingini kesinlikle çıkartacaktı

28-10-2014 23:51

Bugünün Saraylısı Yorum dizi cok güzel kesinlikle bitmesin lütven

29-10-2014 00:18

Bugünün Saraylısı Yorum tam başladı derken bitirmişsiniz..böylesi güzel bir diziye yakışan bir final olmadı..selçuk yöntem ,karizmasıyla daha güzel bir finali hakkediyor çünkü bu değeri fazlasıyla taşıyor . onun adına üzüldüm..

29-10-2014 00:45

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
evet size katiliyorum onur ve savasin rekabeti güzel olurdu. onur diziye konuk oyuncu olarak katilmisdi jenerikte yazmisdida.
bu arada instagramda bugunun-saraylisi bir fan sormus dogrumu diye dizi icin baska kanalla gorusuluyormu emre avsarda hayir demis..
en heyecanli sayfalari yirtilip atilmis masal bizim bs.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 29-10-2014 00:48

Bugünün Saraylısı Yorum fox tv ile görüşmlere başlanmış.umarım kabul ederler ve dizimiz kaldığı yerden devam eder.

29-10-2014 01:01

Elif Yorum
arkadaş
ekle
iyide onur konuk oyuncu idi neden ayşen'e yazdı ata bey ortalık teklif etti

Elif • 29-10-2014 16:04

Bugünün Saraylısı Yorum fox ta yenı bır dızı başlıyor bızım dızımızı yayınlamayacak galiba.

30-10-2014 03:23

Bugünün Saraylısı Yorum bitmesin nolur!ben bu diziyi çok sevıyorum

30-10-2014 07:12

Bugünün Saraylısı Yorum bu kadarda insanlari hice saymak olurmu atv yi kiniyorum ve tv den o kanali sildim

30-10-2014 12:28

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) Yorum
arkadaş
ekle
milllet gozunuz aydin ya dizi fox'a gecmis fragmanini vermisler arkadaslar soyledi izlemisler :))) iyi haberi ben verdim

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) • 30-10-2014 12:53

Bugünün Saraylısı Yorum nerde fraqman waka yapmayin lutfen bizede soyleyin izleyelim lutfen

30-10-2014 13:59

Bugünün Saraylısı Yorum günel kardeş arkadaşların sana şaka yapmış olmasın. gözüyle gören söylesin
.

30-10-2014 14:48

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) Yorum
arkadaş
ekle
yok ya ne diyorsunuz saka diyil fox'ta fragmanini verdiler ama internete dusmedi dusunce soyliycem zaten size hem kadim dostumun yerine gecicegi soyleniyordu inan bana

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) • 30-10-2014 15:44

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) Yorum
arkadaş
ekle
merhaba arkadaslar gunelim haber dorumu?

Fidan(kalp unutmayi bilirmi gercekten?) • 30-10-2014 17:10

Bugünün Saraylısı Yorum günel bacı, sen daha önce bir şaka yapmıştın şimdi nasıl inanıcağım.

30-10-2014 17:22

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) Yorum
arkadaş
ekle
yemin ederim annemin uzerine ki haber dogru olmali cunku fragman cikmis zaten bana yalan soyleseler onlari silecegimi biliyolar onlar bana yalan soyleleyemez onlar oyle kizlar degil ben fragmani izlemedim ama onuda soyleyeyim

Sebnem:Selim ben sana...devami yok(gunel) • 30-10-2014 18:00

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) Yorum
arkadaş
ekle
sagol nerminim sen naslsn elifim fidanim gunelim.naber?? oley bee yeniden basliyor bu harikaa bi haber

{ (: MELEK :) } o_O // AL İZ VEL :)) • 30-10-2014 18:28

Bugünün Saraylısı Yorum gözüyle izleyen yazsın

30-10-2014 19:25

ALLAHU AKBAR.NERCAN Yorum
arkadaş
ekle
sukur bende iyiyim mleym tesekkurler awkmm

ALLAHU AKBAR.NERCAN • 30-10-2014 19:42

Ceylin Yorum
arkadaş
ekle
arkadaşlar dizimiz haftaiçi mi yayınlanacak peki bilen var mı. yine reyting canavarına yenilmese

Ceylin • 30-10-2014 21:06

Bugünün Saraylısı Yorum eğer başlarsa lütfen iyi bir tanıtım yapalım izlenmeli bi defa

30-10-2014 21:31

Bugünün Saraylısı Yorum boyle saçmalık olmaz bı daha atv seyretmem ben ve çevrem de kiler diziyi vermediğiniz sürece ...

30-10-2014 22:48

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. Yorum
arkadaş
ekle
merh. eger fragman diye birsey olsaydi sizce simdiye kadar internete dusmus olmazmiydi?
aradim ama bulamadim.
ben fox izleyemeyecegime göre izleyen goren olursa yazsin.
bence fragman falan yok birileri fena alay etti emre avsar zaten demis oyle bir sey yok diye.zaten bittigini kabullenmisdim.

Simson- Savas, Akil Kayib Edilince Kalb Bulunur. • 31-10-2014 01:20



:: Dizi Rehberi ::
:: En Son Yorumlar ::
reklam veriletişim • © 2014 YazarOkur Dizi