arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim?

En yüksek puan alan:
En yüksek puan/süre: 86.68 (00:02:03)
Ortalama puan/süre: 41.87 (00:12:44)
Toplam çözüm: 141
Düzenleyen: ❤ARYACAN❤..'Elifnur'


Giriş Yap Üye Ol

Oy Ver

6.3
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz



:: en iyi 10 ::

Yarışmacı Tarih Doğru Yanlış Boş Süre Puan
Ziyaretçi 06-07-2016 16:06 20 1 0 00:02:03 86.6762
Ziyaretçi 10-03-2017 17:13 19 2 0 00:02:03 82.3857
Ziyaretçi 18-05-2016 16:15 19 2 0 00:02:21 79.8714
Ziyaretçi 02-11-2016 21:05 18 3 0 00:02:26 76.2381
Ziyaretçi 16-04-2017 20:10 17 4 0 00:02:03 74.5000
Ziyaretçi 04-06-2016 13:36 17 4 0 00:02:36 72.5095
Ziyaretçi 21-03-2017 22:32 17 4 0 00:02:38 71.6286
Ziyaretçi 24-07-2016 14:50 16 5 0 00:02:21 68.5524
Ziyaretçi 04-03-2017 18:36 18 3 0 00:04:20 67.2048
Ziyaretçi 22-05-2016 22:15 15 6 0 00:02:01 65.7524


:: benzer yarışmalar ::


:: en yeni dizi yarışmaları :: [ tüm yarışmaları göster ]




arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorumları

❤ARYACAN❤..'Elifnur' Yorum
arkadaş
ekle
burdan admine tşk ediyorum onayladiği icin)) 2 yanliş yapan ziyaretçi biliyom kim olduğunu zaten diziyi çokk seviyosun ve iyi bir fanisin

❤ARYACAN❤..'Elifnur' • 18-05-2016 17:50 !! ++

SensiZ ben nefes alamam buralarda hic duramam dilberin minnoscani💋💞💖 Yorum
arkadaş
ekle
yaa hepsini yanlış yapmışım yazıklar olsunbana

SensiZ ben nefes alamam buralarda hic duramam dilberin minnoscani💋💞💖 • 18-05-2016 19:28 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum 8 yanlışım çıktı sorular kolaydı bence ama. zorlandim bazılarında

19-05-2016 12:04 !! ++

Umrumda olmayan insanların,umrunda olmalarim zevk veriyor Yorum
arkadaş
ekle
elifcım ya cok zor sorulardı diziyi ilk sezonlar izlerdim şuan izlemiyorum ama yınede ıyı puan yaptım bence:):) güzel olmuş yarışman :)

Umrumda olmayan insanların,umrunda olmalarim zevk veriyor • 21-05-2016 12:02 !! ++

❤ARYACAN❤..'Elifnur' Yorum
arkadaş
ekle
sagol aryacık )) ben zaten ilk sezonlardan cok sordum heralde onlari dogru yaptin bi tek olsun canim hem bende eskileri daha cok izlerdim o yüzden yeni ekiple ilgili sorular eklemedim

❤ARYACAN❤..'Elifnur' • 21-05-2016 22:23 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum iyi yapmısım 6 yanlış olsun çok suru vardi iyi puan bence herkesinki çok düsük bu diziyi çok seviyorum hele sinan va murati bayiliyorum onlara ikisiyle ilgili soruları doğru cevapladığma eminim

22-05-2016 22:19 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum 12 doğrum 9 yanlışım var ama biraz zor sormuşsun

02-06-2016 14:19 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum simdide 4 yanlisim cikti ilk yaptigimda 6 yanliş cikti neyse 2.yim
ama birinci olacagım iki yanlış yapan kisiyi geçeceğim

04-06-2016 13:41 !! ++

_ddfc🌸 Yorum
arkadaş
ekle
シcok severdim diziyi gecen sezona kadar tum bolumleri ezbere biliyorum sinanシ elif hayatimin ilk asklari elifim olumu beni cok cok sarsti o yuzden diziyi izlemedim ama oya okay cok guzel シ

_ddfc🌸 • 23-06-2016 23:01 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum arka sokaklar normalde hastası olduğum diziydi hala seviyorum ama artık izlemek bir nevi can sıkıyor eski bölümleri her gece açıp izliyorum ve şunu söylemem lazım 100 de 100 değil 100 de 1 milyon zeynep murat ikilisinin yerini kimse tutamadı tutamaz tutamayacak ne yapıp edip bir kulp takıp bu ikiliyi geri getirmeleri lazım böyle öldü geri dönemez falan yaş iş isterlerse öyle bir olur ki bir iş için gitmesi lazımdı tehlikedeydi öldü süsü verildi murat da onun için inandırıcı olsun diye başkasıyla evli gösterildi şimdi geri dönmesinde bir sakınca yok yoksa çok seyirci kaybedilir arka sokakların eski bölümleri hala neden izleniyor sanıyorsunuz

26-06-2016 23:27 !! ++

❤ARYACAN❤..'Elifnur' Yorum
arkadaş
ekle
23:27 yazan arkadsaim arka sokaklarin eski bolumude mi zeynep murat icin izleniyo mus bi kere eski bolumlerin tekrarinda zeynep murat yok hep elif ve sinanin geldigi sezondan basliyolar bilmem biliyomusun.. zeynep ve murat guzel cifti ama elif ve sinanda guzel cifti gayet guzel tuttu onlarinki yani zeynep ve muratin yerini kimse tutmadi dedinya bence o dediginden emin ol yanlis yazmissin soyle yazacaktin zeynep murat ve elif sinan cifti nin yetini kimse tutmadi zaten dizinin en efso ciftleri bunlar ali ve pinarda var ama tabiki onlar kaadr degil..ama senin kendi sahsi dusuncen öyle olmaaini istiyosun yani geri gelemlerinin ama imkansiz canim zeynepin ki zaten imkansiz muratta artik gelemez ki
aysenurum sende mi gelmissin evet ya bende cok severdim elif sinani onlar icin izliyodum daah co sinan icin tabi..aa kiz benimde hayatimda ki ilk asklar yani ilk ciftim elif sinan :)onlari cook severdim elif öldukten sonra da izledim ama olmeyeydi iyiydi hercekten evlenecegi gun bide cok uzulmustum neyse ben kacayim :) gittikce katilim sayisi artiyor haydi arka sokaklar canlari durmayin

❤ARYACAN❤..'Elifnur' • 02-07-2016 11:11 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum ben bu sefer liderim yasasin!! 1 yanlis hangisi o ya merak ettim herseyi arastirmistim ama bir tane yanlis cikti bidahakine full yapacagim elifnur arkadas anketin guzel senden bisey isteyebilir miyim ? zeymur ciftiyle ilgili anket yada yarisma yapabilirmisin ??

06-07-2016 16:18 !! ++

arka sokaklar dizidinin en iyi fanı kim? Yorum nolur pınar ölmesin
nolur pınar ölmesin
e iyi fanı mesut hüsnü ve rıza baba selin abla aylin abla ve hakan abidir

15-02-2017 08:57 !! ++

yasemin Yorum
arkadaş
ekle
oleyyy hepsi doğru çıktı.

yasemin • 20-03-2017 16:39 !! ++

Yorum Yaz


reklam veriletişim • © 2018 YazarOkur Dizi.